INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] Swedish take over [+Rhaegys]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
[AC] Swedish take over [+Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: [AC] Swedish take over [+Rhaegys]   [AC] Swedish take over [+Rhaegys] Emptydi aug 09, 2016 9:42 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Samantha mocht dan op een mutantenschool zitten en ze mochten dan wel veel losser zijn met de kledingcodes, toch bleef het een school. Daarom begaf ze zich, met tegenzin, naar de bibliotheek om een werkstuk af te maken. Gelukkig waren ze hier losser als het op kleding aankwam, want op het eiland was het snik heet. Vandaag had ze een matching wit broekje aan met een witte croptop met lange flowy mouwen. Haar werkstuk had ze in een plastic tasje mee. Let's do this...

Aangekomen bij de bibliotheek verwelkomde een wolk van boekengeur haar. Samantha trok haar neus op, ze had nooit gehouden van de geur van boeken. De zware deuren kraakte, maar geen enkele student keek op bij het binnen komen van Sam. Toen ze langs de balie liep, knikte ze vriendelijk naar de vrouw, maar die keek haar enkel met een haviksblik aan. Okaaayy... dan niet... Binnen no time had ze alles gevonden wat ze zocht. Wat boeken over de geschiedenis van Frankrijk en een biografie van Napoleon moest wel voldoende zijn om een werkstuk te maken over het kleine Franse mannetje. Het enigste wat ze nu nog moest doen was een werkplek zoeken. Door het mooie weer was het hier redelijk uitgestorven, maar omdat Sam echt geen zin had én sociaal wou doen, besloot ze langs de jongen te gaan zitten die alleen aan een gigantische tafel zat. Een zachte glimlach lag om haar lippen toen ze op hem afliep.

"Ik haat werkstukken," Grommelde ze, waarna ze de stapel boeken op de tafel liet neerkomen. "Do you mind?" Vroeg ze, met haar lichte kijkers op de onbekende jongen gericht, maar zonder antwoord af te wachten plofte ze op de stoel neer. "Ik ben Samantha trouwens," Stelde ze zichzelf voor, waarbij ze in haar plastic tasje begon te rommelen om het papier eruit te halen, vol geschreven met haar sierlijke -kuch- handschrift. Toen ook dat voor haar uitgespreid lag, begon ze te zoeken naar een pen om tot de conclusie te komen dat ze die volledig vergeten was. "Psst," Ze verlaagde het volume van haar stem een beetje, toen ze zag hoe de balie vrouw haar aankeek met toegeknepen ogen. "Heb jij toevallig een pen extra?" Een onschuldige glimlach en een puppy blik werden gratis en voor niks meegeleverd met haar woorden.

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Swedish take over [+Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Swedish take over [+Rhaegys]   [AC] Swedish take over [+Rhaegys] Emptywo aug 10, 2016 4:06 pm

The path to heaven
runs through miles of clouded hell
De bibliotheek.. Een klein zuchtje verliet de jongen zijn lippen zodra hij de kamer binnen stapte. Hij wist dat voor veel mensen dit als thuis komen voelde, met hun neus tussen de boeken. Ergens bewonderde hij het wel, mensen die echt hun liefde deelde met boeken. Rhaegys echter, totaal niet. Hij liep achter met school werk en had wat extra gekregen aangezien hij een aantal lessen gemist had. En om dan toch een beetje kans op slagen te hebben, moest hij er maar eens wat aan gaan doen. Vandaar dat hij de bibliotheek verder binnen stapte en zijn tas op een grote tafel liet vallen. Het was akelig rustig en zijn lichte ogen gleden langzaam door de ruimte. Het was prachtig weer buiten en Rhae vermoedde dat de meeste mutanten hun vrije tijd leuker aan het besteden waren. Nogmaals zuchtte hij, voordat hij door zijn knieën zakte en op een van de houten stoelen plaats nam. Uit zijn zwarte rugtas haalde hij een tweetal studieboeken en een kladblok. Hij opende de boeken en bekeek de letters, maar de woorden werden niet in zijn hoofd opgenomen. Eerlijk, wat verwachtte die leraren van hem?

En net op het moment dat Rhaegys zijn plek wilde verlaten, aangezien hij niet echt het idee had dat dit hem zou lukken, kwam er een blond meisje zijn kant op gewandeld. De jongen keek op van zijn boeken en het nog lege kladblok en ontmoette haar glimlach. Automatisch verscheen zijn scheve glimlachje rond zijn lippen. "Ik haat werkstukken," Grommelde de meid voordat ze haar boeken op de tafel legde. Rhae knikte instemmend. "Maak daar maar twee van." Kort haalde hij zijn wenkbrauwen op, om de boeken een eindje van hem af te duwen. Nah, niet zijn ding, dit hele leergebeuren. Gaf hij maar praktijklessen van wat dan ook, daar was hij veel beter in dan leerstof. "Do you mind?" Vroeg de meid, al was ze al gaan zitten voor hij antwoord kon geven. Rhae schudde zijn hoofd en wees met zijn hand naar de stoel waar ze zojuist was gaan zitten. "Doe alsof je thuis bent." Greens hij klein, voordat ook hij een snauw van de bibbliotheek vrouw kreeg. Nonchalant leunde hij met zijn stoel naar achteren, sloef hij zijn armen achter zijn hoofd. Hij wendde zijn gezicht naar de vrouw van de bibliotheek en wierp haar een klein knipoogje toe. "Dat sust haar wel eventjes." Greens hij richting de blonde meid. "Ik ben Samantha trouwens," Rhae knikte beleefd. "Samantha, aangenaam. Ik ben Rhaegys." Zijn lichte ogen volgde de bewegingen de ze maakte en wat voor spul ze allemaal uit haar.. Plastic tasje haalde. Plastic? Kort fronsde hij zijn wenkbrauwen, maar Rhae zei er verder niks over. Ieder zijn voorkeuren, right. "Psst," Rhae's blik ging van haar tasje naar haar gezicht, haar ogen.  "Heb jij toevallig een pen extra?" Een grote grijns verscheen rond zijn lippen en langzaam liet hij zijn stoel, krakend, weer op 4 poten komen. Hij sloeg zijn armen over elkaar en leunde voorover op de tafel, over zijn schoolwerk. "Die heb ik, ja." Knikte hij, altijd nog met dat scheve grijnsje. "Maar wat schuift mij dat?" Vragend haalde hij een wenkbrauw op. Hij had totaal geen zin in leren en misschien had dit meisje wel zin in wat gein. Zo niet, mocht ze met alle liefde zijn pen lenen. Alsof hij hem ging gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samantha Holt
Samantha Holt
Deceased
Aantal berichten : 515

Character Profile
Alias: Bolt
Age: 17
Occupation:
[AC] Swedish take over [+Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Swedish take over [+Rhaegys]   [AC] Swedish take over [+Rhaegys] Emptywo aug 10, 2016 9:29 pm

There's a little bit of devil in her angel eyes

Schoolwerk was haar ding niet, maar zo te zien ook niet van de jongen langs haar. Zijn arm strekte zich waardoor de boeken voor zijn neus naar voren schoven en dat maakte weer een glimlach bij Sam los. "doe alsof je thuis bent. Daar had de onbekende mooi boy iets gezegd. Een speelse uitdrukking hing op haar gezicht toen ze haar voeten op de tafel legde. "Maar natuurlijk. Zal ik mijn bh dan ook maar uitdoen?" Onschuldig knipperde ze met haar ogen, "Want ja, als ik me echt thuis willen voelen..." Sam haalde plagend haar wenkbrauwen op, maar schoof haar voeten snel van tafel toen de bibliothecaresse een snauw hun richting op stuurde. "Okay, misschien ben ik een beetje bang van haar en doe ik maar niet alsof ik thuis ben." Gelukkig was de onbekende jongen  haar persoonlijke held en stuurde hij een knipoog in de richting van de vrouw. "Mijn held," Lachte ze zachtjes met een half oog op de balie gericht.

Natuurlijk konden ze niet eeuwig blijven praten, zoals Sam graag in de lessen deed en moest ze ook echt beginnen aan haar werkstuk. Maar omdat ze zo slim was om geen pen in haar zakje te steken, moest ze er eentje van Rhaegys lenen. "maar wat schuift mij dat?" Iemand die volgens de woorden: voor wat hoort wat leeft, dat kon Sam wel appreciëren. Een al even plagende uitdrukking stond op haar gezicht te lezen toen ze naar voren leunde en op haar ellebogen steunde. "Hmm, wat is een pen waart?" Nadenkend tikte ze met haar vinger op haar kin. "Mijn nummer zou een begin zijn," Samantha grijnsde uitdagend, "Maar ik denk dat een spelletje verstoppertje meer kansen bied? Niet?" Haar witte tanden werden ontbloot toen ze een grote, speelse grijns op haar gezicht plakte. Wie weet wat een spelletje verstoppertje allemaal kon geven, want Samantha moest toegeven dat Rhae een zeer aantrekkelijke jongeman was.

//Sorry voor de korte post! Ik moet er toch terug even inkomen hahaha// 

words: ### • notes: here.  • Clothes: x
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] Swedish take over [+Rhaegys] Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Swedish take over [+Rhaegys]   [AC] Swedish take over [+Rhaegys] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] Swedish take over [+Rhaegys]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Don't look at me! [Rhaegys & Kellin]
» ~Do you want to swim?~ {Rhaegys}
» You're so gorgeous [Rhaegys]
» [AC] Let's start again - Rhaegys Maclou
» [AC] The lungs of the morning. [Rhaegys]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Library-
Ga naar: