INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2016 5:08 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm
Truth is, I love you
Er waren maar een paar mensen die de blonde meid echt kende. Verder waren gekomen dan haar verlegen houding en de onzekere glimlach. Die maar zagen dan enkel de intensiteit die haar lichte ogen toonde. Een paar die wisten dat Dennimae een hele andere kant had. Dat ze spontaan kon zijn, grapjes kon maken, gek kon doen en eigenlijk veel koppiger kon zijn dan je zou denken. Storm was één van de weinigen die ook de andere kant van Denni mocht zien. Hij was, samen met Devon, misschien wel de enige waarbij ze helemaal zichzelf kon zijn. Waarbij ze geen enkel beetje ongemak voelde maar alles zo vertrouwd was. Ze dacht er niet eens meer over na, over de dingen die ze deed of zei. Het ging allemaal vanzelf, alsof ze nooit ergens anders gezeten had dan in zijn kamer. Hier, naast hem in bed. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was dat haar vingers door zijn haren gleden. Haar lichaam zo dicht tegen het zijne. Alsof haar angsten al die tijd voor niks waren geweest, want bij hem had ze het gevoel alsof ze de wereld zou veroveren. Met hem, natuurlijk. En misschien was het ook wel zo. Misschien was het normaal, hadden haar angsten haar enkel tegen gehouden bij het vinden van liefde. Echte liefde. En het voelde zo fijn dat ze zichzelf kon zijn, ze voelde zich zo ontzettend op haar gemak bij Storm.

‘Een hele hoop?’ Een klein glimlach verscheen rond Denni haar lippen en wat plagend haalde ze haar wenkbrauwen op. ‘Is Storm Hall zo gemakkelijk te lezen?’ Storm probeerde het gesprek verder te zetten maar Denni kon de vermoeidheid van zijn gezicht aflezen. Ze begreep het. Ookal had hij net al die uren geslapen, normaal gesproken sliep hij veel langer in de ziekenzaal. "Voor de gene die door de kaft heen kunnen kijken wel, ja." Zei ze zachtjes. En met de kaft bedoelde ze zijn masker, het geen hij liet zien aan de meeste mensen. Het geen hij in het begin ook aan Dennimae had laten zien, net als dat zij hem haar masker had getoond. Maar het had niet heel erg lang gedeurt voordat beide door elkaars kaften heen waren gekomen. Denni had de achterkant van Storm gelezen, was benieuwd geweest naar de inhoud en had zijn boek geopend. Niet elke pagina was even gemakkelijk te lezen geweest, maar ze was er tot nu toe al een heel eind in door gekomen. Ja, ze kende Storm Hall ondertussen wel aardig. Er viel natuurlijk altijd nog meer over elkaar te leren kennen en de meid was benieuwd naar de rest van de charmante Brit. ‘Tell me.’ Dennimae betrok haar gezicht bedenkelijk en was voor een paar seconde diep in gedachten, zoekend naar de goede woorden om haar beeld van Storm te omschrijven. Haar lichte ogen verzonken in de zijne, alsof ze probeerde nog een paar eigenschappen van Storm in zijn ogen te vinden. "Nou," Begon ze, alsof ze een hele preek ging houden. "De eerste indruk die ik van je had, toen bij het zwembad, was dat ik dacht dat je echt zo'n macho jongen was. Goed, gespierd lichaam. Knap koppie er op en dan ook nog eens die glimlach.." Dennimae greens, wende voor een moment haar ogen naar het plafond alvorens ze weer op die van Storm wendde. "Het was erg gezellig, toen. Ik voelde me eigenlijk vrijwel meteen op mijn gemak bij jou. Je was rustig, bent dat nu nog altijd. Als we volle maan dagen even niet mee tellen. Maar jij, de Storm die ik ken zonder het gedoe met Lupos, is een hele zorgzame jongen. Je geeft om de mensen die dicht bij je staan en je hebt eigenlijk een heel groot hart waar heel veel gevoelens zitten. Je draagt een masker voor de meeste mensen, eerder ook voor mij." Voor een moment zweeg ze, betrok haar gezicht serieus. "Maar achter dat masker zit eigenlijk een heel gevoelig persoon. Iemand die bang is om gekwest te worden. Je probeert te genieten van de kleine dingen, zoals de dingen waar ik van kan genieten. Maar je word tegen gehouden, belemmerd jezelf er misschien wel een beetje in. 'Wat als'.." Bij 'wat als' verscheen er weer een glimlachje om haar lippen. "En? Heb ik het een beetje goed wat betreft Meneer Hall?"

Het leek erop dat Storm het langzaam begon te beseffen dat hij niet meer van haar hulp af zou komen. Dat ze er voor hem zou blijven, ongeacht of hij het echt helemaal wilde of niet. Eindelijk leek ze tot hem door te dringen dat er wel degelijk positieve dingen aan hem zaten behalve dat goddelijke lichaam, die glimlach en dat paar ogen. Of hij was nu simpelweg te moe om de discussie aan te gaan. Denni volgde hoe hij zijn ogen sloot terwijl haar duim op zijn voorhoofd lag. ‘Hmm.’ Dit gaf aan dat Storm inderdaad erg vermoeid was, vermoeider dan ze misschien gedacht had. ‘Het kan niet allemaal slecht zijn.’ En daar kwam weer die charmante glimlach tevoorschijn. "Precies, knoop dat maar eens goed in je oren." Zei ze zachtjes, haar stem ietwat streng.

De manier waarop Storm naar Denni haar arm keek, of beter gezegd, naar de wond, stond haar voor geen meter aan. Hij verweet het zichzelf nog steeds, dat kon ze aan zijn gezicht zien. En de blondine had ook niet anders gedacht. Vandaar dat ze het probeerde te verbergen en koeltjes op zijn vraag reageerde. Ze wilde het er niet over hebben, ze wilde niet weer diezelfde discussie aangaan. Ze had er de puf niet voor en Storm al helemaal niet. Gelukkig begreep hij het, ging hij verder met zijn medicijn kistje en werd dit onderwerp weg geschoven. Het zou waarschijnlijk ooit weer boven water komen, zeker aangezien de zuster verwacht dat het een litteken zou worden. Maar nu was niet het moment om dat aan te kondigen en stil volgde haar lichte ogen de bewegingen die hij maakte nauwlettend. En toen Storm eenmaal klaar was met de dingen die hij aan het doen was, zakte hij op het bed om zijn hoofd op haar schoot te leggen. Denni haar vingers gingen automatisch door zijn haren terwijl haar andere hand om zijn wang sloot. Ze zou blijven, zolang hij wilde. Altijd. De lessen konden haar gestolen worden vandaag, evenals haar verjaardag. Hij wilde dat ze bleef, dan bleef ze. En natuurlijk zou ze voor hem zingen, ookal was het als grapje bedoelt. En ook daar was Storm samen met Devon de enige in, de enige die haar hadden horen zingen.

Dennimae had het liedje netjes af gezongen, ookal was Storm ergens in het begin al inslaap gevallen. Hij was ver weg in dromenland en voorzichtig tilde Denni zijn hoofd op, om haar benen eronder vandaan te halen. Zachtjes legde ze zijn hoofd op het bed, boog ze voorover om een kusje op zijn haren te drukken en hem daarna in alle rust te laten slapen. Rustig liet ze haar lichte ogen door de kamer gaan, opzoek naar iets dat ze zou kunnen doen om de tijd te doven. Storm wilde dat ze bleef en ook al zou hij slapen, ze zou de kamer niet verlaten. Met een moeilijke blik keek ze naar zijn slaapkamer deur, om vervolgens naar Storm te kijken. Oké, misschien zou ze zijn kamer heel even verlaten om wat koffie en een broodje te halen. En met nog een laatste blik op de slapende Storm te richten, sloot ze de deur onwijs zachtjes dicht. "Eindelijk wakker?" Hoorde ze een stem achter zich, net toen ze de deur gesloten had. Dennimae schrok, slaakte een zacht gillentje waarbij ze haar lichaam meteen omdraaide. Haar ogen ontmoette het grijnzende gezicht van Devon en plagend gaf ze een duwtje tegen zijn schouder. Niet dat het effect had, maar goed. Het ging om het idee. Devon had twee broodjes in zijn ene hand en een kop koffie in zijn andere. "Ik dacht dat je ondertussen wel wat brandstof kon gebruiken." Glimlachte Devon en Dennimae glimlachte dankbaar. "Dankje, alsof je mijn gedachten kon lezen." Devon wilde haar meenemen naar de kantine, maar Denni besloot om het op te eten op Storm zijn kamer. Devon was nog even bij haar gebleven, had haar gefeliciteerd en was vertrokken zodra hij er van verzekerd was dat Dennimae beide broodjes had opgegeten. Toen Devon gegaan was, had Denni nog voor een paar minuutjes naar de slapende Storm gekeken voordat ze de laptop geopend had. Zachtjes, bang hem wakker te maken, had ze de stoel bij het bureau gezet en zichzelf daar in genesteld. Het vest van Storm weer heerlijk om haar lichaam.

Zes volle uren aan een serie waren voorbij gegaan voordat Storm wakker werd. Dennimae was ondertussen alweer voorzien van koffie, -Devon zorgde ervoor dat ze niks tekort kwam- en zat helemaal in de serie verwikkeld. Ze dook nog net het scherm niet in. De blonde meid had dan ook niet gemerkt dat Storm wakker was geworden, zelfs al overreind was gekomen. Net op het moment dat één van de hoofdpersonen een gebouw inrende, deed de stem van Storm haar doen schrikken. ‘Je bent hier nog steeds.’ Haar blik gleed meteen opzij, naar Storm. Haar vrije hand drukte de spatie in om de serie op pauze te zetten terwijl de andere het kopje koffie stevig vast hield. "Welkom in het land der levende, Doornroosje." Grinnikte ze zachtjes. Wat verbaasd keek Denni naar de manier hoe gemakkelijk Storm zich naar het rand van het bed verplaatste. Ze nam een laatste slok van de koffie, waarna ze het kopje naast de laptop op het bureau plaatste. ‘Heb je wel geslapen? Gegeten? Gedoucht? Je sociale leven op peil houden tijdens je verjaardag? Iets gedaan wat niet inhield in deze kamer te zijn?’ En ja hoor, als ze er nog twijfels over had bevestigde dit dat het wel degelijk weer beter ging met Storm. Zachtjes lachte Denni, schudde ze haar hoofd. "Ik heb gegeten, Devon heeft me eten en koffie gebracht. Ik heb nog niet gedouched, wel heb ik de kamer eventjes verlaten toen ik moest plassen." Antwoorde ze zijn waterval aan vragen. "Telt een serie kijken ook als sociale leven op peil houden? Er zitten veel knappe acteurs en actrices in." Zei ze zachtjes terwijl ze haar lip pruilde. ‘Wat kijk je?’ Een brede glimlach verscheen er op Denni haar lippen bij het zien van Storm. Hoe hij weer meer zichzelf was, er weer echt leven in hem leek te zitten. "Once Upon A Time." Antwoorde ze, voordat ze uit haar stoel vandaan kwam. Langzaam liep ze naar hem toe, om voor hem tot stilstand te komen. Ze sloeg haar armen rond zijn nek, grinnikte kort. "Ik denk trouwens dat we allebei een douche zouden kunnen gebruiken. Jij ruikt anders niet veel beter dan ik doe momenteel." Greens ze terwijl ze dramatisch haar neus ophaalde. Ja, ze was blij dat ze hier gekomen en gebleven was.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptywo sep 07, 2016 8:51 pm

.Always live before you die.

Als je in Londen zei dat je Storm Hall goed kende dan zat je er waarschijnlijk helemaal naast. De enige die hem daar daadwerkelijk door en door kende, naast zijn familie, was Camille, en Ethan in een mindere mate. Daar was hij overheersend alles wat hij hier wilde vooruitduwen maar niet zo ver kreeg als thuis. Hij wilde dat ze hem zagen als die onbezorgde veel te charmante Brit maar het was niet altijd zo overtuigend. Als hij naar zijn spiegelbeeld keek zag hij zichzelf. Maar niet de versie vanuit Londen, deze Storm had meer barsten … barsten die hij zorgvuldig probeerde te lijmen, te maskeren door die glimlach van hem. Maar Lupos maakte het haast onmogelijk. Voor Devon zou hij het kunnen achter houden hebben als hij zijn beste vriend die eerste ontmoeting op afstand had gehouden. Maar dat had hij niet gedaan. De eerste die hem hier daadwerkelijk tot op het bot wist te kennen was Nadya, noch steeds, ze kende zijn meest kwetsbaarste kant, kende het begrip, het monster. Dus hij deed niet zo’n goede job om alles achter te houden, alle personen kende hem op een andere manier, Denni op de hare. Dus ja, hij zou liegen als hij niet nieuwsgierig was naar hoe ze hem zag, het zou zoveel meer vertellen voor hem dan enkel woorden.

Hij was eigenlijk te moe om het hierover te zeggen maar de vraag was sneller over zijn lippen gerold dan dat de vermoeidheid het kon tegen houden. Hij sloeg zijn ogen bedenkelijk weg bij haar eerste antwoord op de vraag. Zij was één van die weinige die het voor elkaar had gekregen om door hem heen te zien, met gemak zelf. Storm had haar nooit tegengehouden om hem te leren kennen maar hij had ook nooit verwacht dat ze dit voor elkaar zou krijgen. Zeker niet na wat er met Devon was gebeurd en zeker niet na wat Lupos haar had aangedaan. Maar hier lag ze, dichter dan hij ooit iemand zo laten, dieper in zijn hoofd dan hij mogelijk zou willen. Haar ogen verdiepten zich in de zijne … hij kon enkel maar terug kijken. Die ogen hadden iets … iets dat hij nooit had kunnen weerstaan bij haar, niet van het eerste moment dat hij haar in zijn vizier kreeg. En na al die tijd kon hij het nog steeds niet met alle zekerheid zeggen wat het was wat ervoor zorgde dat hij zijn blik niet van haar kon lostrekken. “Nou,” Begon ze en Storm zijn wenkbrauwen kwamen lichtjes een beetje samen, in afwachting naar haar woorden. Hoe ze sprak over hem bracht onrechtstreeks charme naar zijn glimlach, die ondeugendheid. Het was niet veel maar het was er wel. Dat was wat ze moest denken, die persoon was hij moeten blijven maar Lupos was altijd sterker geweest, zelf op die onschuldige momenten. Toen ze zei dat ze het gezellig had gehad verbreedde de vermoeide glimlach een beetje. ‘Gezellig is een understatement.’ Prevelde hij. Hij had een geweldige tijd gehad, had meteen ook het hele aspect van Dennimae Elscot gekregen, haar lichaam, haar vrouwelijkheid, haar geflirt. Nee, hij had niet geklaagd dat moment. Dat ze meteen op haar gemak was deed hem ergens wel iets, het was iets Brits van hem, de geruststelling die hij anderen wou geven. Hij wilde altijd dat ze op hun gemak waren, hoe uitgaand en charmant hij soms ook kon zijn. Maar dan kreeg haar stem iets serieuzer, iets diepgaander en de glimlach stierf weg op zijn lippen. Hij keek haar niet aan, hij staarde gewoon voor zich uit. Ze sloeg de nagel op de kop, Lupos forceerde alles in hem naar boven dat hij voor anderen wilde achterhouden. Haar woorden zorgde voor een somberheid en toen ze had over de “wat als” zocht zijn blik langzaam weer naar die lichte ogen van haar. ‘Ja,’ stemde hij zachtjes in bij haar vraag. ‘Je zit wel goed.’ Prevelde hij erachteraan. Hij wenste dat hij het niet had gevraagd want hij hunkerde naar zijn oude leven, nog steeds wilde hij niets meer dan gewoon terug gaan naar vroeger. Maar zijn brug daarheen was kapot en Denni was de enige die hem momenteel gaf wat hij verlangde, al wist ze het zelf niet.

In slaap vallen bij Denni was een gemak … Hij was nog nooit zo vredig snel in slaap gevallen als nu. Alleen had ze geen macht over zijn dromen, had ze geen macht over de weerwolf die altijd in zijn slaap informatie wilde uitwisselen. Op zo’n momenten kon hij nooit volledig recuperen, niet als Lupos hem bleef zeggen wat er was gebeurd en wat er nog moest gebeuren. Maar deze keer had Lupos niet al te veel te melden over zijn volle maan. Storm kreeg beelden, voelde enige onrustigheid toen hij door de ogen van de wolf toekeek naar het tal van mensen die hun leven verloren. Lupos had het geloofd, maar de beelden waren zo echt dat het voor Storm moeilijk was om er ook in te gaan geloven. Hoe onschuldig dit ook was, het liet een heel klein krasje na op zijn ziel. Deze volle maan was in geen opzicht zwaar geweest maar dat wilde niet zeggen dat Storm er mentaal niet vanaf zag. Lupos liet hem sneller gerust dan hij normaal zou doen, wat ervoor zorgde dat Storm naar een diepere slaap kon, een droomloze slaap waarin zijn zintuigen en gedachten niet langer meer telden en werkten. En dat was exact wat hij nodig had om volledig hersteld terug te keren.

Het verbaasde hem grotendeels wel dat hij kon opstaan met zoveel energie als je het bekeek met hoe hij terug was gaan slapen. Hij was vergeten wat de juiste vitamines en medicijnen voor hem en Lupos konden doen. Hier had hij nog geen enkele goede volle maan gehad, er was altijd wel iets geweest, een draak, een beer, Kat en haar vaardigheden. Deze volle maan was de eerste normaalste geweest in maanden en met de infusen was hij er dus veel sneller bovenop dat hij zou verwachten. Dat betekende ook dat Lupos ook een paar dagen sneller weer aandacht zou eisen en dat was dan weer iets dat hem minder aanstond. Ondanks dat zijn geur nog niet voldoende was aangesterkt kon hij wel ruiken dat Devon recent in de kamer was geweest, maar toen hij naar die kant keek was er niemand te bespeuren. Hij vroeg zich af of Devon expres weg bleef of dat de jongen daadwerkelijke leukere dingen te doen had dat hier wacht houden op Storm of gezelschap zijn voor Denni. Haar geur was wel nog steeds aanwezig en hij kon dan meteen koppelen aan het geluid. Het totaalplaatje klopte, hoe ze daar in zijn bureaustoel zat genesteld, aan zijn bureau, met zijn vest en zijn laptop, het was alleen niet zijn koffie. En Denni zelf … misschien kon hij wel zeggen dat het zijn Denni was ook. En ze was zo op aan het gaan in de serie of film die ze keek dat hij daadwerkelijk woorden moest gebruiken om haar aandacht te trekken. Ze zette de serie meteen op pauze en haar begroeting bracht meteen die glimlach op zijn lippen. ‘Ik ben nochtans niet wakker gekust door mijn prinses.’ Reageerde hij meteen. En dat was één van de dingen waaraan je kon zien dat hij voor negentig procent terug de oude was. De charme in zijn stem, het gemak waarmee hij woorden tegen haar gebruikte, de luchtigheid van zijn bewegingen. Hij zag dat ze verbaasd was, eerlijk, hij was het zelf ook. Lag dat aan haar? Misschien, maar het was waarschijnlijk gewoon de standaards van een volle maan en de medicatie geweest die ervoor zorgde dat hij weer helemaal de oude was … bijna. Maar hij vroeg zich af wat ze al die tijd had gedaan. Het antwoord kwam er snel en met een korte lach. ‘Gelukkig hebben we Devon nog.’ Reageerde hij meteen. Ze kon zichzelf hier zo verhongeren om bij hem te blijven. Hij was blij dat Devon voor haar uit keek als hij het niet kon, tenslotte hadden die twee al meer gedeeld dan hij en Denni. Toen ze vroeg of een serie meetelde als het op peil houden van haar sociale leven schudde hij langzaam zijn hoofd. ‘Nee, het spijt me. En wat is er een godsnaam knapper dan,’ hij slikte de rest van zijn zin in, schudde zijn hoofd en probeerde naar het scherm te kijken, niet dat hij er iets uit kon opmaken om eerlijk te zijn, dus vroeg hij het gewoon. “Once Upon a Time.” En natuurlijk kende hij dat. ‘Staat in Levi zijn top tien aan series. Niet te geloven dat het me hierheen volgt.’ Glimlachte hij traag. Vroeger had hij altijd afleveringen samen met Levi gekeken, het zat ver maar hij wist zo ongeveer over wat het ging.

Hij had even naar het scherm gestaard. Pas toen ze zich recht drukte van de bureaustoel gleed zijn aandacht meteen weer naar haar. Ze wandelde naar hem toe, bleef voor hem staan en sloeg haar armen rond zijn nek. Hij legde zijn handen tegen haar heupen en trok haar naar beneden op zijn schoot. Hij opende zijn mond om te protesteren … of in te stemmen, maar er kwam geen klank uit. Nu hij volledig hersteld was kreeg hij de volle impact van de situatie, kon hij daadwerkelijk genieten van iedere beweging die haar vingertoppen maakte, of van de beweging van haar lippen terwijl ze zeiden dat ze beide zouden moeten douchen. ‘Wat wil je daarmee zeggen?’ Vroeg hij meteen met die halve glimlach op zijn lippen. Technisch gezien zou je hem zo’n dingen geen twee keer moeten zeggen. Een andere versie van Storm zou meteen een opmerking gemaakt hebben over samen douchen om warm water te sparen. Maar dit was niet die Storm, deze was net iets trager, voorzichtiger en kwam met uit zijn volle maan. ‘Trouwens, ik douchte toen ik op mijn kamer kwam, zo erg kan het niet zijn.’ Zijn vingers strengelden samen op haar onderrug, zijn ogen lieten de hare niet los. Op een vreemde manier leek het een gewoonte, het gemak waarmee hij om ging met Denni … alsof dit er al maanden was. ‘Maar ik hou je niet tegen, als je wil.’ Knikte hij richting de badkamerdeur. Hij bracht zijn hoofd dichter naar het hare. ‘Ik moet enkel aan mijn fragiel breekbare hart denken.’ Fluisterde hij. Hij was een jongen, hij kon het niet laten. Hij drukte zijn lippen tegen de hare, de eerst oprecht bewuste keuze, de eerste oprechte kus met een heldere geest. Waarmee hij al zijn charme aan haar kon geven en er zelf nog eens ten volle van kon genieten. Hij bracht zijn hand naar boven, strengelde zijn vingers door haar blonde haar en liet het aanslepen. Uiteindelijk maakte hij zijn lippen los van de hare en gaf haar een veelbelovende blik. ‘Veel te breekbaar.’ Fluisterde hij. Hij had niet veel nodig om eerlijk te zijn. ‘Ik kan nog steeds niet geloven dat we dit doen.’ Hij haalde zijn hand weg van haar hals en zette beide zijn handen achter zich op de matras. Het was geweldig … en dat was ook een understatement, je zou eens moeten weten hoe hij zich momenteel voelde …
tag: Denni --- words: 1877 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2016 5:45 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm
Truth is, I love you
Het was best gek hoe snel je iemand kon kennen in zo'n toch redelijk korte tijd. Normaal gesproken duurde het jaren voordat Dennimae iemand echt leerde kennen, iemand haar echt leerde kennen. Maar hier was het heel anders gegaan. Misschien kwam het door de omstandigheden, omdat hier niemand echt bevooroordeeld word. Want hoe het nu allemaal met Storm gelopen was, hoe snel ze zo gek op hem geworden was.. In New Orleans had hij dat nooit voor elkaar gekregen. Hoe hij zijn kaarten ook gespeeld had, Denni had zichzelf nooit echt helemaal aan hem laten zien. Niet in deze korte tijd, iniedergeval. En de blonde meid was er van overtuigd dat het andersom ook zo geweest zou zijn. In Londen had Storm haar waarschijnlijk niet eens zien staan. Tenminste niet op de manier als nu. En eigenlijk voelde het zo goed om mensen echt te leren kennen, om jezelf echt te kunnen laten zien. Dennimae had eindelijk een plekje gevonden waar ze thuis hoorde en dat was hier, bij Storm. Bij haar vrienden, bij de mensen die allemaal een rugzakje hadden en haar begrepen. Of probeerde te begrijpen. Bij haar wolfje, want zo mocht ze hem ondertussen wel noemen. Haar wolfje.. Het vormde een klein glimlachje op haar lippen voordat ze haar volle aandacht weer op Storm richtte.

Storm wilde weten hoe ze dacht hem te kennen. Hij was moe, dat zag ze aan hem en toch had hij een redelijk vermoeide vraag gesteld. En netjes als altijd beantwoorde ze zijn vraag, de manier hoe zij hem dacht te kennen. En terwijl de woorden over haar lippen rolde, zag ze langzaam weer iets van de charme en ondeugendheid in Storm zijn lichaam terug komen. ‘Gezellig is een understatement.’ Zachtjes grinnikte ze. Ja, het was zeker meer dan gezellig geweest. Toen haar blik iets serieuser werd en haar woorden echt gemeend waren, wendde Storm zijn blik van de hare af. Ze zag hoe hij wat somberder werd, waarschijnlijk omdat ze goed zat. ‘Ja,’ stemde hij zachtjes in toen hun blikken elkaar weer gevonden hadden. ‘Je zit wel goed.’ Dennimae glimlachte nog steeds klein, knikte zachtjes.

Storm was al snel inslaap gevallen bij haar zachte zang en met een klein glimlachje rond haar lippen bekeek ze zijn slapende gezicht. Hij zag er zo rustig uit, alsof hij zo diep in slaap was dat hij geen dromen had. Maar toch maakte de blonde meid zich ergens zorgen om hem. Want hij zag er wel rustig uit, maar wat als Lupos hem lastig viel? Beelden liet zien die hij helemaal niet wilde zien? Ergens hoopte ze dat ze haar mutatie ooit eens zo verbreedde, dat ze ook een ilusie kon creëren in zijn slaap. Op een soort van manier toch zijn dromen kon bepalen en hem een rustige slaap kon bieden. Het kasteel kon laten zien die zij in haar dromen zag, hun kasteel. Waar zij in een prachtige jurk rond kon dansen, waar hij lekker relaxt grapjes kon maken en de charmante Brit kon zijn die hij was. Wakker worden zonder het gevoel te hebben dat je wederhelft het halve dorp heeft aangevallen. Maar helaas kon ze dat niet, of misschien nog niet, dus was haar slaapliedje het enige dat ze hem had kunnen bieden. Na een klein kusje op zijn voorhoofd was ze opgestaan om nog iets nuttigs te gaan doen.
Niet dat ze veel nuttige dingen gedaan had. Devon was de echte gentleman geweest die hij altijd was, had haar van eten en koffie voorzien. Zodra hij de kamer weer verlaten had -door ietwat aandringen van de blondine- had ze zich achter de laptop genesteld en één van haar favoriete series opgezet. Het idee dat sprookjes echt konden zijn, zette haar toch altijd wel een beetje aan het denken. De 'normale' mensen hadden ook films over hun gemaakt, dus waarom zouden sprookjes dan niet echt kunnen zijn? Al dwaalde haar gedachtens al snel weer terug naar de verhaallijn van de serie zodra het spannend begon te worden. Normaal had Denni er best wel moeite mee om haar uren in te delen als ze aan het wachten was, in dit geval totdat Storm wakker zou worden. Maar met een serie en koffie ging het eigenlijk prima. Heel af en toe had ze een blik op Storm geworden, maar de laatste vier uren hadden haar ogen eigenlijk contant op het scherm gekeken. Als ze vierkante ogen kon krijgen, had ze die nu zeker gehad.
Dat Storm wakker was geworden, was haar eigenlijk totaal ontgaan. Pas toen ze zijn stem hoorde drukte ze de serie op pauze om haar volle aandacht naar Doornroosje te richten. ‘Ik ben nochtans niet wakker gekust door mijn prinses.’ Reageerde Storm meteen en wat verbaasd trok Denni haar wenkbrauwen op. Het ging duidelijk een stuk beter met hem. Hij bewoog zichzelf zo gemakkelijk en de manier hoe hij naar haar keek toonde aan dat Storm bijna weer helemaal de oude was. "Als ik geweten had dat dat zou helpen, had ik je uren geleden al wakker gekust." Glimlachte ze luchtig voordat ze haar benen over de leuning van de stoel sloeg, zodat ze met haar lichaam naar hem gedraaid zat. ‘Gelukkig hebben we Devon nog.’ En daar had hij wel gelijk in. Ze was misschien even snel naar de kantine gevlucht, maar zou het op maar één broodje en een kopje koffie gedaan hebben de rest van de dag. Devon was zo'n verkeerde jongen nog niet en dit soort dingen lieten haar altijd zien dat ook hun vriendschap erg speciaal voor haar was. Ze zou hetzelfde voor hem gedaan hebben. Storm schudde langzaam zijn hoofd toen ze hem vroeg of haar serie ook meetelde als sociale contacten. ‘Nee, het spijt me. En wat is er een godsnaam knapper dan,’ Hij maakte zijn zin niet af en Dennimae grinnikte luidop. "Knapper dan jou?" Maakte ze zijn zin af, waarbij ze grijnsend op de onderkant van haar lip beet. "Killian Jones komt anders aardig in de buurt. En ik moet zeggen dat Belle ook niet al te verkeerd is." Zei ze zacht, haar gezicht onschuldig en een ietwat verlegen glimlachje rond haar lippen. Net als een klein meisje die een lolly gestolen had en met haar schattigheid het wilde goedmaken. Haar vinger wees naar de acteur die Killian speelde en wat plagend keek ze Storm aan. ‘Staat in Levi zijn top tien aan series. Niet te geloven dat het me hierheen volgt.’ Storm zijn opmerking deed Denni doen lachen waarbij ze wat beschaamd haar hand voor haar gezicht sloeg. "Wat maakt het uit dat ik van dezelfde serie hou als je broertje?" Vroeg ze hem verdedigend, haar wenkbrauwen uitdagend opgetrokken. "Misschien ben ik wel voor de verkeerde broer Hall gevallen." Greens ze.

Ze verlangde naar zijn warmte, naar de zachtheid van zijn handen. De heerlijke geur die zijn lichaam los liet, zelfs zonder dat hij parfum droeg. De liefde die zijn ogen telkens bij haar aanwakkerde als ze hem aankeek en het gevoel van zijn lichaam bij het hare. Dus kwam ze overreind, wandelde ze naar hem toen en sloeg ze haar armen rond zijn nek. Voor even vergat ze zijn volle maan, dat hij net uren geslapen had toen hij zijn handen op haar heupen legde en haar bij hem op schoot trok. Gewillig liet Dennimae haar lichaa zakken, sloeg ze haar onderbenen langs zijn bovenbenen. Een gelukkig zuchtje ontsnapte over haar lippen en een glimlachje straalde rond haar lippen, terwijl haar ogen ietwat twinkelde. Zachtjes liet ze een vinger over zijn haarlijn vegen. ‘Wat wil je daarmee zeggen?’ Vroeg Storm in de verdediging over het douchen. Denni grinnikte zachtjes, wilde net antwoorden toen Storm haar voor was. ‘Trouwens, ik douchte toen ik op mijn kamer kwam, zo erg kan het niet zijn.’ Zijn vingers strengelde samen op haar onderug en zachtjes beet de blonde meid op haar onderlip. "Nou, dat je na zoveel uren slaap niet heel erg fris meer kan zijn. Wist je trouwens dat ze soms rare geluidjes maakt in je slaap?" Grinnikte ze, waarna ze een moment nam om zijn gezicht te bekijken. "Je ziet er echt al een stuk beter uit." Haar stem was zachtjes, opgelucht dat het beter met hem ging. ‘Maar ik hou je niet tegen, als je wil.’ Knikte Storm richting de badkamerdeur, voordat hij zijn hoofd dichter naar het hare bracht. ‘Ik moet enkel aan mijn fragiel breekbare hart denken.’ Dennimae greens, voordat zijn lippen de hare brachten. Het was hun eerste kus zonder dat Lupos zich er mee kon bemoeien, waarbij ze beide met een heldere geest in mee stemde. En het voelde nog steeds zo geweldig, zo geliefd. Dennimae zou geen genoeg kunnen krijgen van zijn lippen, van zijn liefde. Ze voelde hoe zijn hand een weg zocht in haar haren en liet zichzelf opgaan in het moment, in de kus. En eigenlijk vond ze het ergens zonde als ze dit moment zo moest verbreken voor een douche. Dus nog even, even genieten. ‘Veel te breekbaar.’ Ferluisterde Storm en een klein glimlachje verscheen rond de blonde meid haar lippen. "Ik zal er goed op passen." Ferluisterde ze terug. ‘Ik kan nog steeds niet geloven dat we dit doen.’ Het moment dat hij zijn hand van haar hals weghaalde en beide achter zich op het matras zette, gleden de hare automatisch naar zijn borstkast. "Zeg mij wat," Greens ze klein. "Ik had nooit gedacht dat jij genoegen zou hebben met zo'n onzeker meisje als mij." Zei ze zachtjes, haar grijns ietwat verzwakt. Haar blik was naar haar handen gegaan en langzaam bekeek ze zijn ontblote bovenlijf. Well..

Wat enthousiaster dan eigenlijk nodig zou zijn, drukte ze zichzelf naar voren om een snel kusje op zijn lippen te drukken, voordat ze zich van zijn schoot af duwde. Dennimae wandelde richting de badkamer, ritste het vest onderweg open en gooide die naast de badkamer deur op de grond. Ze duwde de deur op een kier, om wat plagend de rest van haar kleren ook langs de deur op de grond te gooien. Met het gooien van haar bh had ze wat moeite, waardoor het ding over de klink van de deur hing. "Oeps," Zei ze grinnikend, voordat ze de kraan van de douche aan draaide en een handdoek klaar legde. Een tevreden zucht liet ze horen toen ze onder het warme water stapte en een willekeurige shampoo van de schap pakte.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptydi sep 27, 2016 9:08 pm

.Always live before you die.

Dromen was nooit iets positief geweest voor Storm, dromen was altijd op een zekere manier pijn lijden. Ergens was hij blij dat hij nooit langer dan een paar uur sliep voor hij zelf wakker werd of Lupos hem wakker maakte. Hij had er ook nooit een slaaptekort door wat het zoveel dragelijker maakte. Maar slapen … daar zag hij altijd tegenop. Moest hij in een omgekeerde wereld kunnen leven dan zou hij het waarschijnlijk doen, kon hij overdag slapen als Lupos op zijn minst actief was en s’nachts wakker zijn als de weerwolf het actiefst was. Dat zou alles zoveel dragelijker maken, dan zou hij ongetwijfeld geen nachtmerries meer hebben. Zou Lupos hem geen dingen meer willen laten zien die hem de dag door zouden volgen. Je kon Storm zo hard lijmen, er zou nooit een dag komen dat hij volledig gelukkig was, niet zolang de weerwolf er was. En dat vooruitzicht … Storm had het vaker moeilijk met dingen, dingen die hij niet liet zien aan anderen, dit was er één van. Hij begon onderhands wel te leren hoe je een masker opzette, uiteindelijk begon hij er zelf in te geloven maar het zou niet voldoende zijn. Altijd zou er dat kleine stemmetje in zijn hoofd zijn die hem al zijn geluk zou ontnemen. Een uitbarsting … een verlangen … een volle maan … een nachtmerrie.

Hoe snel hij ook in slaap was gevallen, hoeveel comfort hij vond in de vermoeidheid, zelf daar volgde het leed hem. Lupos gaf hem meestal enkel beelden en dan was het stil, nu ook was er niets meer dan de fragmenten van zijn volle maan. Maar als het niet Lupos was dan waren het zijn eigen angsten … en hij had er meer dan de weerwolf. De chaotische warboel van dromen zorgde altijd voor onrustig. Wie naar zijn hartslagmeter zou kijken zou het cijfertje onrustig zien registreren wat zijn hart in zijn borst zoveel deed. Als je een uur naast hem zou liggen en zou kijken naar het cijfertje dan kon je zo zien wat voor droom het was. Vredige dromen gaven stabiliteit maar nachtmerries maakte de hele boel in zijn lichaam zenuwachtig. En wanneer zijn hartslag piekte … dan wist je dat zijn droom het hoogtepunt nam en werd hij meestal vanzelf wakker. Deze droom was niet veel beter dan eender welke andere droom. Het drukte door op iedere angst die Storm had … controle verliezen bij Denni. Ze rende over het strand, lachend. Storm kon haar adrenaline ruiken, hij kon haar snelle hartslag horen, haar opgewonden blik zien terwijl ze verder rende en hij erachter na ging. En net op het moment dat hij haar wilde vast grijpen rond haar middel om haar in een halve draaide om zijn as te draaien was daar Lupos. Zakte hij in het zand en verloor controle. Net als de scene op zijn kamer, waar hij liefde en hartstocht vond in haar aanrakingen, in de druk van haar lippen tegen zijn huid. En weer … op het moment dat hij het meest verlangende naar haar was er Lupos om dat te ondermijnen. Alsof de weerwolf hem wou melden dat hij het nooit zou toelaten dat Denni zo dichtbij hem kwam. Dat was de angst. Het maakte hem niet wakker, hij bleef doorslapen maar het zat wel in zijn geheugen en het zou er blijven. Als hij wakker zou worden zou hij daaraan denken en zou de angst vast roesten tegen zijn liefde voor haar. Uiteindelijk gleed de droom weg en sliep hij verder in de zwarte wereld. Hij mistte zijn comateuze toestand van weken geleden eigenlijk wel, waar hij alleen was. Het deed hem ergens hunkeren naar die medicijnen, die ziekenzaal. Maar dan waren er droomloze momenten als deze en vergat hij het weer. Sliep hij zonder dat verlangen maar met de angst.

Wakker worden had hij op ontelbare manieren meegemaakt. Het merendeel kwam door Lupos, de zeldzame gevallen door Devon. Nu werd hij wakker omdat hij uitgeslapen was … wat verstaanbaar was na alle uren die hij al in dit bed had gesleten. Zelf in de ziekenzaal sliep hij zoveel niet, daar hielpen de ontelbare infusen hem erbovenop. Nu was dat slaap … en warmte, warmte van Denni. Het verbaasde hem niet dat ze er nog was. Ze stond er om gekend om er te zijn voor haar vrienden, voor haar dierbaren en sinds een paar uur was dat tussen hen drastisch veranderd. Ze was er geweest voor Devon toen hij in de ziekenzaal lag, ze was er voor hem, ze was er voor Taylor en al de rest. Dus nee, verbaast mocht hij nooit zijn om zoiets, zeker niet na waar hij net was door gegaan.

De beweging, de reactie op haar woorden. Denni kon gelijk zien hoeveel van die slaap hem terug had hersteld. De medicijnen deden zijn werk, de slaap deed zijn werk en zij had zelf effect op hem. Haar luchtige woorden brachten een glimlach op zijn lippen. ‘Dan zou je met niet in deze staat hebben terug gevonden.’ Reageerde hij meteen. Hij was blij dat ze hem had laten slapen, hoe graag hij haar ook dichtbij wilde … hij had het nodig. Lupos zou nog altijd op de eerste plaats komen, hij kon het zich niet permitteren om haar in gevaar te brengen dus hij moest wel eerst aan de wolf denken. ‘Andere keer misschien, of heb je het liever andersom?’ Vroeg hij onschuldig. Want zij zou zoveel kansen niet krijgen om hem wakker te kussen, niet met het uur dat hij op stond. Maar omgekeerd? Het idee moest verleidelijk zijn voor haar, om zijn ogen als eerste te zien als ze haar ogen opende s’ochtends. Want als dit echt was, als ze dit alles meende … dan kon ze er maar beter aan wennen. Zijn ogen waren afwachtend naar het scherm gegaan, naar de zogenaamde knappe verschijningen die ze daarop bewonderde. Ze maakte glad zijn zin af, wat voor die onweerstaanbaar charmante glimlach zorgde. Hij haalde onschuldig zijn schouders op, geen ontkenning maar ook geen knikje. Zijn kennis over Once Upon a Time was er vanwege Levi, dus hij wist over wie ze het had. ‘Aardig in de buurt?’ Herhaalde hij haar woorden meteen. ‘Wil je dat ik mijn hand eraf hak en er een haak op zet?’ Hij keek suggestief naar zijn eigen hand. Hij zou het niet kunnen missen. Toen ze het over Belle had knikte hij vaagjes in alle redelijkheid. ‘Niet al te verkeerd is nog steeds niet goed genoeg. Ik vrees dat je het zult moeten doen met,’ hij zweeg en wees zichzelf aan. ‘sorry Darling.’ Sloot hij spijtig af. Het mocht een troost zijn, met zijn Lupos kon hij zo mee doen in de serie. En zelf dan zou hij nog de favoriet zijn, ondanks alles wat hij zou aanrichten in het verhaal.

Ze ging meteen in de verdediging. Storm trok geamuseerd zijn wenkbrauwen naar boven en onderdrukte een glimlach. ‘Het maakt niets uit. Het betekend enkel dat ik nog niet van die serie af ben.’ Gaf hij eerlijk toe. Het was geen slechte serie maar het zou nooit voorkeur hebben bij hem. En als hij meisjes kende dan keken ze die dingen liever samen met iemand bij zich. Zo had hij uren bij Camille op de bank gesleten. Haar opmerking over de verkeerde Hall deed hij zachtjes grinniken. ‘Als hij tien jaar ouder was misschien wel ja.’ Gaf hij toe. Levi had de Hall genen, en als hij lang genoeg naar zijn broer had gekeken dan zou hij weten hoe de vork aan de steel zat.

Hij volgde iedere beweging die ze maakte nauwgezet. Als hij twijfel zou zien, onzekerheid, angst, dan zou hij zich meteen volledig terug trekken. Maar dat was er niet … hoe goed hij ook keek. Hij zag enkel dat verlangen, voelde enkel die warmte en het was net genoeg om het gewoon te vergeten. Ze zakte gewillig neer op zijn schoot, zijn ogen bestudeerde iedere vierkante centimeter van haar huid alvorens ze rust vonden in haar lichte ogen. Haar suggestie, op welke manier hij het ook moest nemen, het zag er beter uit in zijn hoofd dan dat het goed was voor zijn hart. Daarnaast speelde die droom ergens achterin de grootste rol waarom hij haar op afstand wilde houden van zijn fragiel breekbare hart. Zeker nu hij al zo ontregelt was door alles wat ze hem liet voelen. Hij opende zijn mond om deels in te stemmen en deels te protesteren tot ze over ging op het stuk dat hij geluidjes maakte in zijn slaap. Hij sloot zijn lippen en keek haar fronsend aan. ‘Definieer rare geluidjes.’ Wat moest hij daaronder verstaan. ‘Alsof jij geen rare dingen doet als je slaapt.’ Ze moest ook wel slaapgewoontes hebben, anders dan half tegen hem aan komen plakken. Toen ze zei dat hij er al stukken beter uit zag verstrakte zijn gezicht zachtjes, hij knikte. ‘Ik voel me ook veel beter. Nog niet de oude maar ik kom de dag wel door zonder nog meer slaap.’ Gaf hij eerlijk toe. Hij zou er gewoon vanavond weer vroeger moeten inkruipen in de hoop de nacht door te slapen. Maar dat het haar op viel was een goed ding … dat ze bezorgd was maakte hem dan weer ergens onzeker, al liet hij het niet merken. Dat was genoeg voor hem om voor één keer toe te geven aan dat verlangen en zijn lippen tegen de hare aan te drukken. En het zouden momenten zijn die hij zou herhalen en herhalen want het was alsof ze alle kou uit zijn lichaam verdreef. Het was alsof ze honderd lichtjes in één keer liet branden en hij smolt weg terwijl de hunkering naar meer enkel toe nam. Zijn vingers strengelde zich door haar blonde haren, zijn hand rustte zachtjes tegen haar achterhoofd toen hij zich terug trok. “Ik zal er goed op passen.” Fluisterde ze. Zijn ogen hield de hare vast, je kon haast de breekbaarheid erin zien. ‘Ik weet het maar wees voorzichtig.’ Prevelde hij. En dan had hij het niet over zijn hart, dan had hij het over zijn hele lichaam, de relatie die ze hadden … Lupos. Hij zette zijn handen achter zich in de matras en haar handen gleden automatisch op zijn borstkast. Haar reactie bracht behoedzaamheid terug in zijn blik. Ze liet haar blik op haar handen rusten, de glimlach zakte wat weg en de woorden … ‘Ik neem geen genoegen met een onzeker meisje.’ Hij zweeg en bracht een hand naar omhoog, ondersteunde haar kin zodat ze haar ogen terug op hem moest richten. ‘Dat meisje gaf me Londen, brengt een glimlach op mijn lippen, doet me stralen. Ze geeft James Blunt een hele andere betekenis en,’ hij zweeg en zette zijn hand weer in de matras. ‘Ze hield een weerwolf tegen.’ Hij zweeg en glimlachte teder. ‘Waar in al dat is een onzeker meisje?’ Fluisterde hij haar zachtjes toe.

Het duurde niet lang of ze drukte een kus op zijn lippen en klom van zijn schoot. Storm bewoog niet terwijl zijn ogen iedere beweging die ze maakte volgde, tot de badkamer aan toe. Ze deed het expres, gooide haar kleren de kamer in zodat hij kon zien hoe weg ze nog aan had. De verleiding was groot maar er was ook dat stemmetje in zijn hoofd. Toen ze haar bh de deur uit mikte en die aan de klink bleef hangen liet hij zich achterover op zijn bed zakken en trok zijn hoofdkussen op zijn hoofd. ‘Onzeker. Hmm.’ Mompelde hij tegen zichzelf. Hij hoorde hoe ze onder de douche stapte en probeerde daar niet hardnekkig een plaatje bij voor te stellen. Uiteindelijk viel zijn blik op zijn bureau, op het papier en moest hij op slag aan Cole denken. Hij kwam recht van zijn bed en greep naar zijn gsm, drukte het nummer in van de ziekenzaal en vroeg naar Cole. “Hij ligt nog op de ziekenzaal, is zwak maar in orde. Hij slaapt momenteel.” Meer info gaven ze niet en Storm had geen idee of dat een goed of slecht ding was. En dat zorgde voor geijsbeer door de kamer, net zolang tot Denni uit de douche was en praktisch al zijn warm water had opgebruikt. Hij stak zijn hoofd om de badkamerdeur en keek haar aan, met een handdoek om zich heen. ‘Wat ben jij nog allemaal van plan te doen op je verjaardag?’ Zijn blik gleed kort over haar in handdoekgehulde lichaam. Hij nam haar bh van de klink en hield het naar boven. ‘Ik heb genoeg aan één slordige kamergenoot, zeg me alstublieft dat jij dat niet ook bent.’ Knikte hij suggestief naar alle kleren op de grond. God nee, hij had meer dan genoeg aan Devon wat dat betrof …
tag: Denni --- words: 2129 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2016 6:45 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm
Truth is, I love you
De blonde meid had er soms best moeite mee om de werkelijkheid met onechtheden te onderscheiden. Want als je in een wereld leefde met mutanten, nepheid en mensen die twee gezichten dragen, hoe weet je dan nog wat echt is? Dennimae vroeg het zichzelf zo vaak af. Net zoals met haar serie, met de sprookjes. Misschien leefde Sneeuwwitje en haar droomprins wel echt ergens in een ander land. En was zij zelf wel echt? Was ze echt tegenover haar vrienden, familie? Tegenover Storm? Was dit alles met Storm wel echt? Een wat trillend zuchtje verliet haar lippen terwijl ze haar hoofd een slag draaide, om haar blik op de slapende jongen te laten vallen. Ja, hij was echt. En Denni zelf was echt, eerlijk en oprecht tegenover hem. Tegenover haar vrienden en familie. Bij Storm kon ze zichzelf zijn, haar onzekerheden en twijfels steeds meer laten varen. En dat was wat het echt maakte. Zijn ademhaling die af en toe wat onregelmatig klonk, was echt. De manier hoe zijn borstkast op en neer bewoog en hij af en toe van houding veranderde. Dat was allemaal net zo echt als dat zij echt in zijn stoel zat, achter zijn laptop met een kop koffie. En de serie, waarvan ze een nieuwe aflevering opstartte, was niet echt. En zolang ze die gedachtens vast hield, verdween haar angst voor de onwerkelijkheid steeds meer terwijl de serie haar meetrok in zijn verhaal.

‘Dan zou je met niet in deze staat hebben terug gevonden.’ Antwoordde Storm op het wakker kus gebeuren. Het was zo mooi om hem weer zo te zien, meer zichzelf. En dat was toch het geen dat Denni een beetje hoop gaf. Want hoe erg Lupos hem ook toetakelde, Storm wist wel altijd na een volle maan weer met beide voeten op de grond te komen. En hij had er dan wel weer een scheurtje bij, werd mentaal weer 10 stappen terug geduwd. Maar hij stond er wel. Dennimae vond dat zo knap aan hem, bewonderde dat. Zelf zou ze nooit sterk genoeg zijn om na zo iets weer te kunnen functioneren. En ze wist dat het voor Storm alles behalve gemakkelijk ging, maar hij deed het wel. Maand, na maand, na maand.. ‘Andere keer misschien, of heb je het liever andersom?’ Vroeg Storm onschuldig en Dennimae greens klein. "Jij mag mij altijd wakker kussen," Knikte ze instemmend. "In welk humeur je me aantreft is een tweede, maar je bent Devon gewend." Grinnikte ze waarna ze knipoogde. Tja, vergeleken met Devon zou zij nog aardig meevallen. Hoopte ze dan toch. En toen ze zijn zin af maakte, verscheen er weer die onweerstaanbare glimlach van Storm. Dennimae kon er niet genoeg na kijken, voelde hoe haar buik begon te kriebelen. Dus wende ze net als hem haar blik naar het scherm, waar ze de net genoemde persoon aanwees. ‘Aardig in de buurt?’ Herhaalde Storm haar woorden en Denni grinnikte. ‘Wil je dat ik mijn hand eraf hak en er een haak op zet?’ Verbaasd fronsde ze haar wenkbrauwen, om hem met wat argwaan aan te kijken. "Je hebt ook nog serieus opgelet bij je broertje?" Vroeg ze hem. "Dan vind je het vast niet erg om hem samen verder te kijken." Denni had haar blik terug naar het scherm gewend, om het grijnsje rond haar lippen ietwat te verbergen. ‘Niet al te verkeerd is nog steeds niet goed genoeg. Ik vrees dat je het zult moeten doen met,’ Storm zweeg en Denni volgde zijn bewegingen terwijl hij zichzelf aan wees. ‘sorry Darling.’ Onbewust liet ze haar ogen over zijn nog altijd ontblote bovenlijf gaan. De blondine perste haar lippen op elkaar en haalde haar wenkbrauwen goedkeurend omhoog. "Nouja, niet dat ik daar verder over mag klagen ofzo." Zei ze zachtjes, waarna er een brede grijns open brak en haar blik terug naar zijn ogen ging. "Heb ik je al eens gezegd hoe ongelofelijk sexy je bent?" Vroeg ze hem grijnzend.

Dennimae schoot meteen ter verdediging over haar serie. Het was een beetje plagend, maar ergens vond ze ook dat hij niet mocht zeuren over haar seriekeuze. Foute jongensseries en films keek hij maar met Devon samen. ‘Het maakt niets uit. Het betekend enkel dat ik nog niet van die serie af ben.’ Denni was duidelijk niet onder de indruk van zijn opmerking en haalde wat ongeloofwaardig haar wenkbrauwen op. "Ja, ja." Mompelde ze zachtjes, net alsof ze zich beledigd voelde. Al snel kwam haar grijnsje terug toen ze zei dat ze misschien voor de verkeerde Hall gevallen was. ‘Als hij tien jaar ouder was misschien wel ja.’ Gaf Storm toe en Denni schudde grinnikend haar hoofd. "Neehoor, ik ben stiekem toch wel heel blij met dit Halletje."

Er waren maar weinig mensen waarbij Dennimae zich echt veilig voelde, ze lichamelijk contact durfde en wilde maken. Devon was de eerste geweest hier die door dat ballontje heen had geprikt en iedereen wist ook wel op welke manier. Maar verder liet ze het maar weinig mensen toe. En hoewel de meid iemand was die affectie nodig had, het gevoel van geborgenheid en de warmte van de ander om haar heen, hield ze er niet zo van als iemand in haar persoonlijke ruimte kwam. Taylor en Karlie mochten er binnen komen, Katerzyna met wat azeling ook wel. Devon vloog ze zelf zowat in de armen en Storm.. Storm was niet alleen lichamelijk heel dichtbij gekomen, maar met alles. Hij zat in haar hart, droeg het op zijn handen en ze kon maar geen genoeg krijgen van het gevoel hij haar gaf. Ze wilde juist dicht bij hem zijn, zijn warmte voelen. De geborgenheid, vertrouwen en liefde die hij haar gaf. En dat al toonde weer aan dat dit wel degelijk echt was. Een glimlach sierde haar lippen terwijl Storm zijn gezicht tot een frons trok. ‘Definieer rare geluidjes.’ Voor een moment wende de blonde meid haar blik van hem weg, terwijl ze nadacht. "Ja, gewoon." Nonchalant haalde ze haar schouders op voordat ze hem weer aan keek. "Van die, ja, rare geluidjes. Soort van knarsentanden, maar dan net anders." Tja, hoe moest ze zo iets uitleggen? ‘Alsof jij geen rare dingen doet als je slaapt.’ En daar kwam haar zachtje lach weer. "Je moest eens weten. Het zou je meteen afschrikken." Grinnikte ze. Niet dat ze hele rare gewoontes had, gewoon, praten in haar slaap. Geheel normaal..
‘Ik voel me ook veel beter. Nog niet de oude maar ik kom de dag wel door zonder nog meer slaap.’ Instemmend knikte de meid. Ze was blij hem zo te zien, dat het beter met hem ging. Hij was nog niet helemaal de oude, maar zat al goed op weg. Dit was een tot alle omstandigheden toe een best goede volle maan geweest. Tenminste, van hoe hij er uit gekomen was. Het voelen van zijn lippen tegen de hare was een onbeschrijfelijk gevoel. Het bracht zoveel bij haar omhoog dat ze het moeilijk vond om niet te ver in haar verlangens op te gaan. En toen hij begon over zijn hartje, natuurlijk zou ze er goed op passen. Dennimae zou het met haar leven beschermen, bewaren en er was niemand die er aan zou mogen komen. ‘Ik weet het maar wees voorzichtig.’ Haar glimlachje verdween, ze wist precies waar hij het over had. En dat ging niet over Storm zijn hart. Maar over Lupos, over hem in het geheel. Haar lichte ogen twinkelde terwijl ze de zijne tot in het detail in zich opnam. De lichtere kringen die door zijn bruine iris zichtbaar waren, de donkerheid van zijn pupil. En het was Storm, helemaal Storm die ze er in terug zag. "Doe ik, maak je maar geen zorgen." Antwoorde ze hem zachtjes terug. Toen Storm wat achterover op het matras leunde, gleden haar handen automatisch naar zijn borstkast en zachtjes begonnen haar vingers te tintelen van de warmte die hij haar schonk. ‘Ik neem geen genoegen met een onzeker meisje.’ Dennimae hield haar blik op haar handen gericht terwijl hij de woorden uitsprak, beet zacht op de binnenkant van haar onderlip. Wat bedoelde hij hier mee? Een vlaag van onzekerheid bekroop haar lichaam en toen hij haar kin ondersteunde, zag je de kwetsbaarheid in haar ogen. Dat meisje gaf me Londen, brengt een glimlach op mijn lippen, doet me stralen. Ze geeft James Blunt een hele andere betekenis en,’ Storm zweeg en zette zijn hand weer in de matras. ‘Ze hield een weerwolf tegen. Dennimae was er stil van en toen de woorden echt tot haar doorgedrongen waren, bekroop de glimlach haar gezicht weer. Verdween de onzekerheid even snel als dat die gekomen was en knikte ze kort. ‘Waar in al dat is een onzeker meisje?’ Het was alsof Storm precies wist wat hij moest zeggen om haar weer op de rit te krijgen. En misschien wist hij dat ook wel, het hielp haar hoe dan ook altijd. De geruststelling die hij haar bood, waar ze telkens zo veel veiligheid bij vond, gaf haar altijd weer dat beetje zelfvertrouwen om de onzekerheid te laten gaan. "Je hebt gelijk." Stemde ze na een korte stilte met hem in. En daarom was ze zo gek op hem, om zulke dingen. En God, wat was ze gek op hem.

Het was uiteindelijk toch tijd om te gaan douche, hoe graag ze ook nog even bij Storm had gezeten. Dennimae voelde hoe zijn ogen in haar rug brandde terwijl ze richting de badkamer liep en plagend één voor één haar kledingstukken op de grond gooide. Toen de bh om de klink viel, alsof ze het zo gemikt had, kon ze een grinnik niet onderdrukken. Beetje plagen mocht, toch? Ergens had ze wel verwacht dat Storm haar zou volgen richting de douche, of toch even zijn hoofd om de deur zou steken. Maar zo netjes als hij is, bleef hij uit de badkamer terwijl zij de shampoo goed doorlas voor ze het spul in haar haren kneedde. Ook wilde ze eigenlijk de inimini stoppels bij haar oksels weg scheren, maar dat idee had ze snel bedacht. Van zodra ze een scheermesje in haar handen had, bedacht dat die misschien van Devon kon zijn en Joost mag weten waar die allemaal geweest was, besloot ze om het toch maar zo te laten. De geur van jongens shampoo en douchegel vulde de badkamer zodra de blonde meid de douche uitdraaide en zichzelf naar haar handdoek bewoog. Het rook heerlijk, de geur van de jongens. Na even snel haar haren handdoek droog gemaakt te hebben, sloeg ze de handdoek om haar kleine lichaam heen. Het ding was net groot genoeg om de belangrijkste delen te bedekken. ‘Wat ben jij nog allemaal van plan te doen op je verjaardag?’ Vroeg Storm, zodra hij zijn hoofd om de deur stoken had. Met een gespeelde, chagerijnige blik op haar gezicht keek ze hem aan, al greens ze zodra hij haar de bh voorhield. ‘Ik heb genoeg aan één slordige kamergenoot, zeg me alstublieft dat jij dat niet ook bent.’ Dennimae pakte de bh van hem aan schudde grijnzend haar hoofd. "Ik ben normaal helemaal niet slordig. Valt het je niet op hoe schoon de kamer is?" Vroeg ze hem, waarna ze haar hand tegen zijn buik legde om hem zachtjes naar achteren te duwen, zodat ze langs hem heen kon lopen. "Ik heb tijdens je volle maan de kamer helemaal opgeruimd." Verklaarde ze haar vraag om vervolgens Storm zijn kledingkast te openen. Ze haalde er een sportbroekje en t-shirt uit, waarna ze terug naar de badkamer wandelde. "En nee, ik heb geen plannen vandaag." Beantwoorde ze zijn eerste vraag. "En als u mij nu wilt excuseren," Sprak Denni zo beleefd mogelijk, waarna ze met een brede grijns de deur sloot om zich aan te kleden. In Storms kleding, welliswaar.
xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptywo sep 28, 2016 8:16 pm

.Always live before you die.

Wakker worden … haar versie van wakker worden zou wel eens een hele andere wending kunnen krijgen. Hij had geen idee hoe ze op normale dagen wakker werd maar de helft ervan zou Storm degene zijn die het zou doen. Ongeacht wat voor dag hij had … hij had haar in het observatorium gezegd dat ze iemand nodig had die haar iedere ochtend zou wakker kussen en er iedere avond zou zijn als ze zou slapen. Hij was van plan zich daar een beetje aan te houden. De ochtenden waren voor hem sowieso routine, het was s’nachts opgaan, rennen, douchen, klaarmaken en als Devon tegen dan nog niet wakker was dan ging hij op zijn eentje erop uit. Hij kon met gemak nog eens langs de kamer van Denni gaan voor hij naar de lessen ging, Devon zou het de helft van de tijd toch niet beseffen als hij nog lag te slapen. Dus ja, misschien zou ze het genot ondervinden om te worden wakker gekust, beter … om naast hem wakker te worden. Misschien zou hij daadwerkelijk langer kunnen slapen als Denni er was. Net als die nacht na het observatorium. Maar die hoop vervloog een beetje van zodra hij dacht aan de dromen.

‘Ga je echt vies gehumeurd zijn als je door mij wakker gekust word?’ Hij hield zijn hoofd een tikkeltje schuin en keek haar afwachtend aan. Kon je trouwens vies gehumeurd zijn als je wakker werd gekust? Meteen met alle kriebels en verlangens er bovenop? Hij moest grinniken bij de Devon opmerking. Zijn blik gleed opzij naar het lege bed van zijn kamergenoot. ‘Ik ben er de helft van de tijd niet als hij wakker word en als ik er ben dan is het vaak mijn eigen schuld.’ Storm maakte hem nu ook niet altijd op de zachtaardigste manier wakker. Stressballetje … water … muziek, alles voor zijn kamergenoot uit bed en naar de les te krijgen. Gelukkig kon Storm heel wat hebben, dus hoe humeurig de toekomstige ochtenden mogen zijn … meestal zou hij het wel aankunnen. ‘Krijg ik bonuspunten als ik koffie voorzie?’ Knikte hij richting haar tas koffie. Storm had nog nooit echt een lange relatie gehad maar zijn verleden en Camille erbij hadden het gemakkelijk gemaakt om te weten hoe hij met vrouwen moest omspringen … vaak dan toch. Ze staarde hem aan, naar de glimlach op zijn lippen en Storm kneep zachtjes zijn ogen geamuseerd samen. Misschien wilde ze net als hem nog steeds niet geloven dat dit werkelijk was. Dat zij hem had en hij haar. Hoe dit was kunnen gebeuren zou hij op een avond nog eens allemaal alleen op een rijtje moeten krijgen. Want dat was hij niet meer helder geweest sinds wat Lupos haar had aangedaan. Maar blijkbaar hadden andere personages wat betere overeenkomsten dan hem, waar hij meteen als “gezonde” jongen op in protest ging. ‘Tuurlijk let ik op.’ Reageerde hij meteen op een vals beledigende toon. Het laatste wat hij deed was familie of vrienden teleur stellen, al zeker geen kinderen. Hij wilde er eigenlijk verder over gaan maar ze ging verder. Hij sloot zijn mond en keek van het scherm terug naar haar.‘Omdat ik veel goed te maken heb tegenover jou wel ja,’ glimlachte hij neutraal. ‘Weet dat ik er altijd iets tegenover stel.’ Hij haalde tweemaal zijn wenkbrauwen op. Ze moest het immers doen met hem, Storm Hall en ze kon niet klagen over wat betrof lichamen. Haar ogen gleden onbewust over hem heen en Storm glimlachte zwak geamuseerd. ‘Het zou erg zijn moest je dat wel doen.’ Stemde hij zachtjes in. Het was gemakkelijk om een lichaam te onderhouden als het zijne als je Lupos had, hij bleef lichamelijk dezelfde, toch bracht hij nog steeds af en toe tijd door in de sportruimtes. “Heb ik je al eens gezegd hoe ongelofelijk sexy je bent?” Vroeg ze hem grijnzend. Storm keek haar met een brede glimlach aan, het liefst van al trok hij haar op bureaustoel en al naar zich toe maar die impuls hield hij tegen. ‘Niet vaak genoeg.’ Glimlachte hij onschuldig. Wat? Mannen hielden er ook van dat hun ego gestreeld werd. ‘Zelf vlak na een volle maan?’ Stelde hij de vraag terug. Hij moest er nog steeds afgemat uit zien, uitgeslapen misschien wel maar de sporen zouden er nog zeker zijn.

‘Halletje.’ Herhaalde hij hoofdschuddend glimlachend. Het was misschien maar beter ook dat er tien jaar tussen hem en Levi Hall inzaten. Het zou anders behoorlijk de wedstrijd kunnen zijn. Zijn ogen gleden kort naar het blad aan de achterkant van zijn deur, de score tussen hem en Devon. Hij zag het zich al doen bij Levi ook moesten ze ongeveer dezelfde leeftijd hebben. Al zou hij Levi wel altijd op het rechte pad proberen houden. Het was al goed dat er één Hall was die Londen op stelten kon zetten, daar hoefde nou niet meteen een tweede bij ook. Dat ze stiekem wel blij was met deze Hall bracht de charme terug in zijn blik, oh jee, zou ze daaraan mogen wennen.

Dat ze het hadden over slaapgewoontes en rare geluidje amuseerde hem wel. Hij kreeg zijn ogen afwachtend samen terwijl ze probeerde uit te leggen wat voor rare geluidjes hij maakte. ‘Knarsetanden? Ik?’ Hij keek haar bedenkelijk aan. Devon was een te vaste slaper om het op te merken en in Londen had hij er nooit iets van gehoord, het moest dus een Lupos ding zijn. ‘Ik ben ook geen rooskleurige slaper Denni, je gaat vrede moeten nemen met de rare geluidjes en de rest.’ De glimlach die hij haar wierp was niet echt gemeend, zijn gedachten waren voor een tel lang mijlenver tot ze weer sprak en hij weer op zoek ging naar haar blik. ‘Je hebt me niet afgeschrikt die ene nacht dat je bleef dus,’ hij zweeg en haalde suggestief zijn schouders op. Nee, zo snel kon je hem niet afschrikken, Storm was een licht slaper en hij had Lupos, dus veel dingen konden hem al niet meer afschrikken. Net als zij niet snel meer afgeschrikt zou geraken van hem. Het deed haar duidelijk goed dat hij luidop bevestigde dat hij zich goed voelde. Ze zou de woorden iedere keer nodig hebben om zelf wat rust te vinden. Devon kende hem na volle maan, iedereen heel dicht bij hem wist hoe zwaar het proces was en nu Denni ook. Hoezeer hij er ook tegenop zag, dit zou routine worden als ze het echt wilde. En ze wilde het … dat gaf de kus overduidelijk aan. Hij mocht ontelbare meisjes gekust hebben maar geen voelde zo intens als deze met Denni. Waar ging ze heen met zijn hart? Wat was ze erbij van plan? Wilde hij het eigenlijk wel nog terug? Haar glimlach verdween van zodra hij had gezegd dat ze voorzichtig moest zijn en de reactie was exact wat hij verwachtte … “maak je maar geen zorgen.” ‘Dat is wat ik onophoudelijk ga doen.’ Prevelde hij meer voor zichzelf dan voor haar. Hij zou zich altijd zorgen maken om haar, om wat Lupos kon doen met haar, om hoe die twee een evenwicht zouden vinden met elkaar. En net als hij het dieptepunt kon vinden in en bepaalde sfeer kon Denni dat ook. Haar hele lichaamshouding veranderde, onzekerheid, twijfel, een heel klein brokje angst misschien wel. De onzekerheid was iets wat Denni altijd een beetje in de val zou lukken, alleen hoopte hij altijd sneller te zijn alvorens ze daadwerkelijk kon vallen. Maar zijn woorden hadden goed gedaan, hij zag haar glimlach en hoorde haar woorden. ‘Ik heb altijd gelijk.’ En hij drukte een kus tegen haar voorhoofd. Al moest hij muren bouwen, die onzekerheid kon niet nog eens zoveel impact op haar hebben als het al deed, zeker niet met hem in de buurt.

Devon zou meteen het spoor aan kledingstukken de badkamer binnen volgen. Hij zou zich niet eens zo stil kunnen houden als Storm momenteel deed. Maar het was Storm, hij liet zich achterover zakken en verborg zijn hoofd in zijn hoofdkussen alvorens hij checkte op Cole. De verplegers hadden niets meer gezegd en het knaagde aan hem. Hij probeerde het van zich af te zetten, Cole was veilig, Cole had het overleefd en was aan het slapen maar alsnog … Hij had de jongen niet meer gezien en het enige wat hij had gedaan was een briefje geschreven samen met dat van Denni. Dus in zijn geijsbeer dacht hij na over wat hij zou moeten doen. Naar de ziekenzaal gaan? Cole sliep … Wachten tot vanavond? Hij besloot dat de doen, wat betekende dat hij nog heel wat uren had te overbruggen met of zonder Denni. Dus van zodra ze van onder de douche was en een handdoek om zich heen had geslagen stak hij zijn hoofd op de deur. De gespeelde chagrijnige blik deed hem lachen. ‘Jij liet de deur open, ik niet.’ Knipoogde hij. Ze had er zelf achter gezocht. Maar de kleren op de grond, hij hield haar bh op en ze greep het meteen van tussen zijn vingers, hij onderdrukte een nieuwe glimlach. De kamer, schoon? ‘Nee, niet opgevallen. Ik had het te druk met naar andere dingen te kijken.’ Antwoordde hij charmant. ‘Trouwens heb ik je al eens gezegd hoe ongelofelijk knap je eruit ziet?’ Herhaalde hij de woorden die ze eerder ook tegen hem had gebruikt. Ze duwde hem naar achter en keek de kamer in terwijl ze naar zijn kleerkast wandelde. De kamer was inderdaad opgeruimd, niet dat er aan zijn deel veel op te ruimen viel. Hij vroeg zich af of Devon het zou merken. ‘Dat zie ik, hoefde niet maar,’ hij zweeg en keek terug haar kant uit. ‘Bedankt.’ En dat was gemeend. Hij bleef tegen de deurpost staan en keek toe hoe ze in zijn kleerkast op zoek ging naar kleding. Daar gingen zijn kleren … dag 1, een vest, een sportbroekje en T-shirt, hij zou het moeten opschrijven. Ze wandelde terug naar de badkamer, hij kon alleen maar fronsend naar zijn eigen kleren kijken. ‘Hmmm.’ Stemde hij zachtjes in waarna hij een stap achteruit zette van zodra ze zich heel beleefd excuseerde. ‘Ik hoop dat ik op een dag niet voor een lege kleerkast komt te staan.’ Riep hij haar na, grijnzend.

Hij wandelde terug naar zijn bed en drukte nog één van de vitaminetabletten uit die in het EBHO kistje zaten. Zijn ogen vonden het gaasverband, de standaard dingen die erin zaten naast het extra’s voor Lupos. En zijn blik gleed opzij naar Denni toen ze buiten kwam. Het verband zat nog steeds rond haar bovenarm, nat, en dat kon niet goed zijn. Hij zakte neer op de hoek van zijn bureaustoel en keek naar Denni. ‘Mag ik je arm verzorgen?’ Hij zei het niet op een gekwetste manier, hij was enkel voorzichtig. ‘Alstublieft?’ Hij duwde de bureaustoel een stukje naar achter. ‘Het is het enige dat ik vraag. Voor de rest doe ik wat jij wilt,’ hij liet de woorden wat wegdrijven, duwde er wat charme bij. Hij wilde zien wat Lupos had gedaan, anders zou hij nooit oprecht kunnen slapen … of het verwerken … of ermee leven …
tag: Denni --- words: 1863 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2016 6:57 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm
Truth is, I love you
Wakker gekust worden door de persoon waar je het liefst bij bent.. Ieder zou daar van dromen, waarschijnlijk. En de gedachten alleen al dat er ochtenden zouden komen waarop Storm haar wakker zou kussen, het verwarmde dat plekje in haar hart die hij veroverd had. ‘Ga je echt vies gehumeurd zijn als je door mij wakker gekust word?’ Een klein grijnsje verscheen rond de blondine haar lippen en langzaam schudde ze haar hoofd. "Ik denk het niet," Zei ze zachtjes, duidelijk in de wolken met het idee alleen al. "Dat zouden we dan maar eens moeten gaan uittesten, Prins Charming." Want tja, op die manier kwamen ze er met zekerheid achter. En Dennimae zou alles behalve tegen stribbelen om dat eens te proberen. ‘Ik ben er de helft van de tijd niet als hij wakker word en als ik er ben dan is het vaak mijn eigen schuld.’ Denni grinnikte zachtjes, voordat ze ook haar blik even naar Devons bed liet glijden. Ze was hem zo dankbaar voor alle dingen die hij voor haar gedaan had, waarschijnlijk zonder dat hij het wist. Devon had een deurtje voor haar geopend waardoor bijvoorbeeld Storm naar binnen had kunnen stappen. Was ze Devon toen die dag niet tegen gekomen, was het deurtje langer dicht gebleven en had ze hier nu waarschijnlijk niet zo gezeten. ‘Krijg ik bonuspunten als ik koffie voorzie?’ De stem van Storm trok haar aandacht terug naar hem, waarna ze haar blik kort naar de kop koffie liet gaan. Langzaam verscheen er een glimlach rond haar lippen. "Natuurlijk," Knikte ze instemmend. "Met koffie krijg je altijd pluspunten." Grinnikte ze erachter aan, voordat ze het kopje wat verder het bureau op zette. Het was allemaal nog wat moeilijk te bevatten voor de blondine. Deze gehele situatie was zo onverwachts ontstaan en ze had zichzelf er totaal niet op kunnen voorbereiden. Ieder die Denni een beetje kende wist hoe graag ze op alles voorbereid was, er geen onverwachtte dingen gebeurde en ze precies wist hoe ze kon en moest reageren. Maar nu, dit.. Het was spannend om de controle los te laten, om zichzelf te verliezen aan Storm. En het voelde ook weer zo goed, zo vertrouwd, dat het helemaal niet zo heel erg moeilijk was om die controle los te laten. Het ging allemaal vanzelf, alsof het zo hoorde. Dennimae was dit niet gewend, dit hele gevoel. Ofwel, niet op deze manier. Ze had ooit wel eens een relatie gehad met een meid, maar dat was zo anders en totaal niet te vergelijken met dit, met Storm. Ze verdronk in zijn bruine ogen, moest moeite doen om haar blik van zijn glimlach af te krijgen. Want die verdomde glimlach.. Hij flikte het telkens weer, hij hoefde zijn charmes maar in de strijd te gooien en ze was verkocht. Storm had haar gevangen, droeg haar hart met zich mee en ze wilde zichzelf helemaal geven voor hem. Denni had de controle los gelaten en liet het allemaal op zich af komen, hoe spannend en eng dat ook kon zijn. Ze vertrouwde Storm er op dat hij goed op haar hartje zou passen en ze zou het aan geen enkel ander persoon willen geven.

‘Tuurlijk let ik op.’ Reageerde Storm meteen op het Once Upon a Time onderwerp. Hij klonk beledigd en Dennimae grinnikte zachtjes. "Dus ergens vind je het stiekem wel interessant?" Vroeg ze, terwijl haar wenkbrauw wat uitdagend omhoog ging. Het moest ergens wel, anders zou hij zijn aandacht er niet bij kunnen houden. Tenminste, dat had de blonde meid altijd. ‘Omdat ik veel goed te maken heb tegenover jou wel ja,’ Dennimae betrok haar wenkbrauwen tot een kleine frons, niet helemaal begrijpend wat hij bedoelde met die woorden. Bij zijn volgende opmerking echter, haalde ze haar wenkbrauwen weer op. "Oh?" Vroeg ze, probeerde het grijnsje rond haar lippen tegen te houden zodat haar gezicht zo serieus mogelijk bleef. "Verklaar uw nader, meneer Hall. Wat zou u er voor terug verwachten?" Vroeg ze, waarbij ze haar lippen ietwat uitpuilde om het zo bekakt mogelijk te maken. Denni haar blik gleed onbewust over zijn lichaam heen en je kon het haar niet kwalijk nemen. Kijk met wie ze in de ruimte was, hij in een ontbloot boven lichaam.. Menig meisje had hem waarschijnlijk allang besprongen. En eerlijk, Denni moest zichzelf ook wel inhouden. ‘Het zou erg zijn moest je dat wel doen.’ Stemde Storm zachtjes in. Denni greens, knikte goedkeurend. "Gaan we een keer samen trainen?" Denni bracht ook wel wat uurtjes door in de sportschool om haar lichaam wel op conditie te houden. En eigenlijk kon je ook niet anders op een school met mutanten, waar er trainingen gegeven werden die om lichamelijke inspanning vroegen. Je moest gewoon fit zijn om alle lessen goed door te komen. ‘Niet vaak genoeg.’ En hij had nog gelijk ook. Dennimae zou hem niet vaak genoeg kunnen zeggen hoe sexy hij is. ‘Zelf vlak na een volle maan?’ Stelde Storm haar de vraag terug. Voor een moment fronsde ze haar voorhoofd, liet ze haar blik extra uitbundig over zijn lichaam en gezicht glijden. Uiteindelijk bleef hij bij zijn ogen hangen. "Ja, zelfs vlak na een volle maan." Zei ze zachtjes terwijl er een trage glimlach rond haar lippen vormde.

Storm herhaalde het verkleinnaampje die Dennimae voor zijn achternaam gebruikt had. Zachtjes lachtte ze om de manier hoe hij het uitsprak, voordat haar blik de zijne volgde naar het score blad. Haar glimlach verdween iets en langzaam kwam ze uit de stoel om naar het blad toe te lopen. Ze sloeg haar armen over elkaar heen en kwam tot stilstand voor de deur, bustudeerde het blad en de aantal streepjes nauwkeurig. "Jullie zijn echt," Ze maakte haar zin niet af, schudde enkel grijnzend haar hoofd. Met haar armen nog steeds over elkaar heen geslagen en een grijns rond haar lippen, draaide ze zich om naar Storm. "Je weet toch wel wat dat eerste streepje bij Devon inhoud?" Vroeg ze hem, waarbij haar hoofd richting het blad knikte. Tja..

‘Knarsetanden? Ik?’ Vroeg Storm haar bedenkelijk en de blondine knikte even bedenkelijk haar hoofd. "Ja, zoiets. Het lijkt er op." Denni kon het echte geluid niet echt omschrijven. Misschien kwam het vanwege de dromen die Lupos hem gaf, of was het een mengeling van zijn onrustige ademhaling en de bewegingen die hij maakte. Hoe dan ook, het was erg schattig geweest en het speet haar ergens dat ze het niet had omgenomen voor hem. ‘Ik ben ook geen rooskleurige slaper Denni, je gaat vrede moeten nemen met de rare geluidjes en de rest.’ Storm glimlachte wel, maar Dennimae kon zien dat hij met zijn gedachten ver zat. "Ik heb er vrede mee, voor nu." Greens ze zachtjes. ‘Je hebt me niet afgeschrikt die ene nacht dat je bleef dus,’ Sprak Storm, om vervolgens zijn schouders op te halen. Denni glimlachte en haalde net als hem haar schouders op. "Misschien dat dat nog komen gaat." Greens ze.
Het was zo ontzettend fijn om zo dicht bij Storm te zijn, op zijn schoot te kunnen zitten en genieten van de aandacht en liefde die hij haar gaf. Eindelijk een beetje dat gevoel van thuis zijn, zekerheid te hebben dat ze op de goeie plek is. ‘Dat is wat ik onophoudelijk ga doen.’ Zei Storm en Denni knikte. Ze wist dat hij zich altijd zorgen zou maken over haar welzijn, over het welzijn van iedereen die dicht bij hem stond. Storm zou er altijd alles aan doen om zijn vrienden en familie zo gelukkig en veilig mogelijk te maken, zelfs als dat inhield dat hij zijn eigen geluk en veiligheid aan de kant moest zetten. Het was een goeie eigenschap van hem, die bezorgheid en bescherming. Maar Denni wist heel goed dat het hem ook een keer de kop zou kunnen kosten, dat hij zichzelf soms wat meer op nummer één mocht zetten. Niet dat hij het ooit zal doen, er zullen altijd mensen komen die voor hem gaan. En ergens begreep ze dat wel, Storm stond ook ver op één bij haar en er zou geen moment in haar opkomen waar ze zichzelf boven hem zou plaatsen. Als hij dat beetje geluk kon vinden, zich goed voelde en veilig was, zal het genoeg zijn voor de blonde dame. Zijn oprechte glimlach zou haar meer geluk brengen dan eender ander.  ‘Ik heb altijd gelijk.’ De woorden van Storm lieten haar grinniken. Het kusje op haar voorhoofd liet kort haar ogen sluiten, voordat ze die van Storm ontmoette. "Mocht je willen. Regel 1, ik heb altijd gelijk. Regel 2, heb ik geen gelijk? Pas dan regel 1 toe." Grinnikte ze naar hem, waarna ze haar wenkbrauwen wat speels ophaalde.

Het was alsof de blonde meid een knopje in haar hoofd had die ze steeds om schakelde. Denni was altijd al wat wispelturig geweest, vooral met stemmingswisselingen. En omdat ze bij Storm zichzelf kon zijn, zich eigenlijk geen zorgen hoefde te maken over angsten en onzekerheden, kon ze die knop nog gemakkelijker omschakelen. Van een serieus gesprek, waar ze toch nog wat onzeker was geweest, kon ze zo terugkomen in die ontspannen en uitdagende stemming. Zo ook hoe ze een spoor van kleding achterliet op haar weg naar de badkamer. Ze daagde hem uit, benieuwd of Storm zou happen of niet. Maar hij was geen Devon en was netjes in de slaapkamer gebleven. Op haar gemak was ze onder de warme douche geschoven en had ze zichzelf uitgeleefd met de spullentjes van de jongens. Het was heel anders dan in haar badkamer, natuurlijk. Alleen de standaard dingen waren aanwezig: shampoo, douchegel, scheermesjes en scheerschuim. Geen snufjes en prutjes voor je huid, extra maskertjes voor je haren en gezicht en ze mocht ook lang zoeken zou ze iets van een bodyscrub willen vinden. Het scheelde dat ze geen make-up gedragen had en zich dus geen zorgde hoefde te maken over uitgelopen panda ogen. Want make-up doekjes zouden de jongens waarschijnlijk ook niet in hun kastjes verstopt hebben. Een warme damp was zichtbaar van Denni's huid zodra ze de douche uitstapte en de handoek over haar lichaam sloeg, om vervolgens haar haren wat droog te maken. Stiekem miste ze haar föhn, maar haar haren zouden vanzelf wel drogen. ‘Jij liet de deur open, ik niet.’ Knipoogde Storm van zodra hij zijn hoofd de badkamer in gestoken had en haar chagerijnige gezicht ontmoet had. "Ik doelde eigenlijk meer op het woord 'verjaardag'," Verklaarde ze haar gespeelde blik. "De deur had ik expres voor je open gelaten." Knipoogde ze op haar beurt naar hem. Misschien had hij nog wel willen douchen? ‘Nee, niet opgevallen. Ik had het te druk met naar andere dingen te kijken.’ Antwoordde Storm en met een grijnsje keek Denni hem aan. ‘Trouwens heb ik je al eens gezegd hoe ongelofelijk knap je eruit ziet?’ Gebruikte hij haar woorden en een zacht grinnikje verliet haar keel. "Niet vaak genoeg." Antwoorde ze hem zijn woorden terug voordat ze langs hem op de kamer terug in wandelde. Dennimae kende Storm zijn kleding ondertussen al aardig en wist ook haar weg in zijn kledingkast al goed te vinden. Het duurde dan ook niet heel lang voordat ze de juiste kledingstukken gevonden had. ‘Dat zie ik, hoefde niet maar,’ De blonde meid draaide haar hoofd van de kast af om Storm aan te kunnen kijken terwijl hij sprak. ‘Bedankt.’ Weer verscheen er dat kleine, bescheiden glimlachje rond haar lippen. "Geen dank, het was een kleine moeite. Opruimen is een soort van ding van mij geworden als ik stres heb, of lang moet wachten." Verklaarde ze haar opruimtafreel. "En aangezien ik genoeg had van beide twee tijdens jou volle maan, besloot ik me maar om aan Devons zooi te wagen." Grijnzend wandelde ze langs hem op, terug de badkamer in. Wat murmelend stemde Storm met haar in dat ze zichzelf excuseerde om aan te kleden. Als hij zo straks de badkamer niet ingewandeld was, wilde ze hem ook nu niet het plezier gunnen door haar te zien omkleden. ‘Ik hoop dat ik op een dag niet voor een lege kleerkast komt te staan.’ Hoorde ze hem na roepen voordat ze de handdoek afdeed en ze zijn kleding aan trok.

De blonde meid was ondertussen aan gekleed, verdween een beetje onder de grootte van Storm zijn kleren. Denni had de handdoek als een hoofddoek om haar natte haren gebonden en wandelde met een glimlachje terug de slaapkamer in. "Ik verzuip een beetje." Zei ze grijnzend terwijl ze haar ogen nogmaals over de kleding liet glijden. ‘Mag ik je arm verzorgen?’ Vroeg Storm voorzichtig en voor een tel keek Denni hem zwijgend aan. Langzaam dwaalde haar lichte ogen naar het verband dat na het douche helemaal nat en vies was geworden. Ze voelde de wond amper meer en was eigenlijk een beetje vergeten dat het er zat. Net als de krassen op haar bovenbeen, die door het broekje net niet zichtbaar waren. "Ik kan anders ook gewoon naar de ziekenzaal gaan," Probeerdde ze zachtjes, al had ze het gevoel dat Storm haar niet zou laten gaan. ‘Alstublieft?’ Zachtjes beet Denni op de binnenkant van haar onderlip, duidelijk in tweestrijd met zichzelf. Haar ogen volgde de manier hoe hij de bureaustoel naar achteren schoof, volgde de bewegingen die zijn lippen bij de woorden maakte. ‘Het is het enige dat ik vraag. Voor de rest doe ik wat jij wilt,’ Ze hoorde hoe Storm charme in zijn woorden gooide, de manier hoe hij de woorden wat liet wegdrijven. Ondertussen waren Denni's wenkbrauwen zich gevormd tot een frons en wat onwetend plukte ze aan een nog vochtige, blonde lok. Ergens wilde ze niet dat hij de wond zou zien, het ging verzorgen. Ze wilde niet dat hij weer herinnerd werd aan wat Lupos gedaan had, iets waar hij zichzelf de schuld voor gaf. Ze wilde er zelf ook niet aan herinnerd worden. Ze wilde ergens vergeten dat Lupos dit gedaan had, maar aan de andere kant.. Wat kon het voor kwaad? Het scheelde een tripje naar de ziekenboeg, naar een omgeving waar ze ook liever niet aan herinnerd werd. En met die motivatie in haar achterhoofd bewoog ze zich naar Storm toe, om voor de stoel tot stilstand te komen. "Oké," Zei ze zachtjes, glimlachte lichtjes. Ze liet zichzelf in de stoel zakken en legde haar arm over de leuning, wende haar lichte ogen geen moment van Storm zijn gezicht af. "Doe je wel voorzichtig?"

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2016 8:33 pm

.Always live before you die.

“Ik denk het niet.” Ze was er precies nog niet zeker van ook. Hoe kon je nog niet goed gezind zijn als Storm er was als je wakker werd. Hij had er nooit iemand over horen klagen. In Londen was hij altijd een beetje vroeger wakker, voorzag ontbijt en sloop nooit weg want zoveel respect had hij. Als er dan iets was om over te klagen dan was het het feit dat hij er niet naast de dames was als ze wakker werden. En dat probleem zou Denni ook ondervinden als ze zou blijven en het was niet vanwege ontbijt, het was vanwege Lupos. Dat was een deel dat hij bij zichzelf niet kon uitschakelen en het was iets waar Denni vrede zou mee moeten nemen, al zou hij zijn best doen, speciaal voor haar. Toen ze het wilde uittesten had hij zin om haar het bed op te trekken maar hij keek haar enkel aan, met die intense donkere bruine ogen van hem. En zij was dromerig, beeldde zich vast al het hele plaatje in. ‘Geef me een uur en ik zal er zijn voor je om dat eens uit te testen.’ Antwoordde hij haar meteen charmant. Want daar zou hij niet over nadenken, morgenvroeg kreeg ze haar eerste lading van hem. Tenminste als ze niet bleef. Als ze bleef kreeg ze er hoogstwaarschijnlijk de bonus bovenop dat hij er daadwerkelijk nog was als ze wakker werd nu Lupos nog zwak en stil was. Haar blik was even naar Devon zijn bed gegleden en hij vroeg zich af wat er nu allemaal in haar hoofd zou omgaan. Devon was zijn beste vriend maar tussen haar en Devon was het anders, het was een diepere vriendschap, op een ander niveau. Hij was blij dat er iemand was waar ze kon op terug vallen als hij buiten strijd zou zijn en dat zag hij ook in haar blik, de deelse dankbaarheid voor zijn kamergenoot. Het voorstel van de koffie bracht haar terug naar aarde, Storm keek van haar koffie naar zijn thee want net als zij van koffie hield kon je bij hem altijd pluspunten scoren met thee. Weliswaar niet de slappe thee van hier op school, hij had zijn eigen voorraad thee. Het was ook het enige wat zijn ochtend in hield, thee drinken … vanaf nu ook Denni wakker kussen dus mooier kon het niet worden. ‘Voorkeur in koffie?’ Vroeg hij beleefd informatief. Zijn reukzin was niet sterk genoeg om de aard van haar koffie te achterhalen, dus moest hij het vragen.

Ze staarde naar hem … nee het was eerder een intense blik van haar in zijn bruine ogen maar haar gedachten waren mijlenver. Storm keek terug, in stilte en nieuwsgierig omdat hij geen flauw idee had wat er in haar hoofd om ging. Telepaat zijn zou op dit moment best handig zijn. De glimlach bleef op zijn lippen, haar ogen dwaalden er kort naartoe en hij probeerde zich voor te stellen hoe dit alles voor haar moest zijn. Hij stond altijd zelfzeker in zijn schoenen, zij amper. Dus voor wie moest dit een grotere shock zijn, voor haar en haar onzekerheid of voor hem en zijn idee nooit meer gelukkig te kunnen worden? Hij vroeg niet naar haar gedachten omdat hij zag aan haar blik dat het positieve gedachten waren en dat was in zijn ogen het enige wat telde.

Once upon a Time … misschien had hij er beter niet naar gevraagd want dan zou hij door dit niet heen moeten. Niet dat hij er erg aan had, het gaf hem herinneringen van Levi en die waren nooit misplaats. Maar ze zette hem ook schaakmat met haar woorden. Hij keek haar met een halve glimlach aan en beetje bedenkelijk op de binnenkant van zijn wang. Wat vond hij echt van de serie? Hij had het altijd gekeken als Levi het vroeg en hij had daadwerkelijk opgelet. Het was niet dat hij het volgde, als een echte fan maar hij kende er genoeg van om het niet slecht te vinden. Dus ja … misschien moest hij haar maar gelijk geven, maar was dat echt wat hij wilde doen? ‘Misschien.’ Zei hij uiteindelijk met een twijfelende blik. ‘Ik heb nooit alle afleveringen gezien, ik deed het voor Levi, niet voor mezelf.’ Knipoogde hij er een uitleg achterna. Sowieso, gelijk wat hij zou zeggen, hij kon niet meer terug. Binnenkort zat hij met Denni naar Once Upon a Time te kijken en zou Devon hem erom staan uitlachen. Zoveel was zeker. Zijn woorden, het feit dat hij er iets voor terug wilde triggerde haar meteen. Haar wenkbrauw schoot omhoog en ze vroeg er meteen achter wat ervoor zorgde dat hij een grinnik moest onderdrukken. ‘Geen idee, iets dat jij minder leuk vind en voor mij zou doen.’ Dat laatste met zoveel charme dat ze het onmogelijk zou kunnen weigeren. ‘Een serie kijken die ik leuk vind bijvoorbeeld, film, gamen, noem maar op.’ Het waren maar kleine voorbeeldjes. ‘Het is de kunst om niet afgeleid te geraken.’ Hij haalde opnieuw zijn wenkbrauwen op. Want eerlijk, hij zou afgeleid geraken van haar als het een serie was die hij minder graag zag en zij vlakbij was, net als het omgekeerd zo zou gaan. Niet meer dan normaal in zijn ogen. Misschien begon hij er stiekem al naar uit te kijken.

De blik, die taxerende trage blik van haar over zijn lichaam vulde hem met zelfgenoegzaamheid. Voor hem was het een gemak, Lupos hield hem in conditie, zoveel tijd hoefde hij dus niet te doen aan sporten. Al was het iets waar hij prioriteit van maakte vlak na volle maan, om Lupos te helpen aansterken en zichzelf tot het uiterste te brengen. Bij haar vraag gleden zijn ogen kort over haar lichaam waar hij jammer genoeg niet zo veel van te zien kreeg als zij van hem. ‘Als je wil.’ Stemde hij meteen in. ‘Ik ben er niet zo vaak maar om jou te zien sporten,’ hij zweeg en glimlachte lief. Hij hoefde zijn zin eigenlijk niet verder af te maken. Hij begon zich Denni al voor te stellen in sportoutfit, het was een mooi plaatje in zijn hoofd. Nog maar eens een signaal dat hij er bijna helemaal bovenop was. Dat hij sexy was … niet de eerste keer dat hij het hoorde maar het had vier keer meer betekenis om het van haar te horen, zelf na volle maan. Zijn ogen volgde de trage glimlach op haar lippen, wat ervoor zorgde dat hij automatisch mee glimlachte. De blik die hij naar het scoreblad had laten gaan had hij niet mogen werpen want Denni volgde meteen de blik van hem en kwam uit haar stoel recht. Zijn wenkbrauwen gleden afwachten naar omhoog, nieuwsgierig naar wat ze zou zeggen of vragen. ‘Gezonde competitie tussen twee vrienden.’ Gaf hij onschuldig antwoord op haar onafgemaakte zin. Het was zijn idee geweest, voor de verandering. Meestal kwam Devon met al die dingen af. Hij had niet verwacht dat ze erover zou beginnen, dat streepje bij Devon maar ze deed het toch. Hij vouwde zijn handen tegen elkaar en hield ze voor zijn mond. ‘Ja, dat weet ik maar al te goed.’ Antwoordde hij haar op een vreemd intense manier. ‘Waarom, wil je er iets over kwijt?’ En daar was zijn onschuldige glimlach weer. ‘Het verbaasd me dat je erover begint.’ Zei hij dan deels bedenkelijk. Onzeker en verlegen Denni begon over dat welgekende streepje, die ze met Devon maakte tegen diens beste vriend/kamergenoot en nu nog eens vriendje. Niet dat Storm er erg aan had, maar hij was wel geïntrigeerd door het feit dat ze het opbracht.

Slapen naast Storm hield blijkbaar in dat hij zou knarsetanden. Wat waarschijnlijk meer Lupos zijn schuld was dan de zijne. Hij wilde haar waarschuwen voor zoveel meer dan dat, de nachtmerries, de onrustigheid, de nachtelijke uurtjes in het bos maar hij durfde het misschien niet. Hij wilde de sfeer niet laten verpesten door deze wolf. Toch gaf hij haar de lichte waarschuwing, in combinatie met de kwetsbaarheid in zijn blik. Storm had een hekel aan de nachten, hij hoopte dat zij ze misschien net iets dragelijker kon maken. Toen ze aangaf dat het misschien nog zou komen, knikte hij langzaam al waren zijn gedachten mijlenver en had hij dus eigenlijk niet echt gehoord wat ze had gezegd.

Al dat verdween in de warmte van haar lichaam zo dicht tegen het zijne. Het was een warmte waar hij uren geleden had naar gehunkerd en nu nog steeds naar hunkerde. Het liefst van al trok hij haar tegen zich aan, om dan minuten lang zijn hoofd op haar schouder te laten rusten en een beetje rust te proberen vinden in de chaos die nog steeds in zijn hoofd ging. Hij had volle maan niet verwerkt, zij weerhield er hem van door hem aan de praat te houden. Maar van zodra ze zou verdwijnen zou alles weer naar beneden komen. Dus nee, misschien wilde hij niet dat ze zou gaan enkel en alleen omdat hij dan geconfronteerd zou worden met de angst van zijn eigen gedachten, het idee aan slapen en nachtmerries. Dus hij probeerde haar op de eerste plaats te zetten, dat probeerde hij bij iedereen te doen in de hoop dat het zijn eigen problemen zou wegdrukken. Lupos zou altijd het meest aandacht vergen maar hij wilde proberen om Denni daarboven te zetten, al wist hij dat het een verloren zaak zou zijn voor zolang Lupos er was om hem eraan te herinneren wie de daadwerkelijke baas is. En dat idee trok hem gelijk weer naar beneden, niet snel genoeg want Denni trok hem met haar woorden weer boven water. Hij glimlachte vluchtig, liet zijn ogen op haar speelse glimlach rusten alvorens ze van hem af kwam en naar de badkamer wandelde.

Storm kon je niet uitdagen, op dat vlak was hij saai, in deze situatie al zeker. En dat had hij te danken aan de welgekende Britse manieren die hij van zijn vader had mee gekregen. Dus hoe hard ze ook haar best zou doen, hoe hard ze ook haar best deed hij verroerde zich niet tot ze klaar was en met een handdoek voor de spiegel stond. De chagrijnige blik was immers niet voor hem bedoeld, maar voor zijn woorden. ‘Ah, het verboden woord.’ Hij deed alsof hij zijn lippen op slot zette. Ze had echt een hekel aan haar verjaardag. Toen ze opperde dat ze expres de deur had open laten staan grinnikte hij zachtjes. Zijn ogen gleden over haar smetteloze huid, haar natte blonde haar en misschien beklaagde hij het zich wel dat hij niet was gaan douchen. Maar net zo voorzichtig hij was met Lupos, net zo voorzichtig zou hij zijn met haar. Dus hij gebruikte haar woorden voor hem tegen haar en ze antwoord op dezelfde manier, niet vaak genoeg. ‘Wel, wen eraan.’ Prevelde hij toen ze langs liep naar zijn kleerkast, natuurlijk. Straks moest hij Devon zijn kleren stelen omdat hij er zelf geen meer had. Ondertussen nam hij de tijd om de kamer rond te kijken, hij had nooit veel rommel maar inderdaad … Devon zijn deel lag er heel netjes bij. ‘Stress?’ Herhaalde hij voorzichtig waarna hij meteen weer met zijn ogen naar haar op zoek ging. ‘Heb geen stress om mij, ik red me wel. Ik ben al blij dat je er was achteraf.’ Probeerde hij meteen op haar in te praten. Maar het zou verloren moeite zijn dus liet hij het voor wat het was.

Toen ze opnieuw de badkamer uit kwam was hij nog steeds met zijn gedachten bij haar stress, wat het niet veel beter op maakte als hij het verband zag rond haar arm. Haar woorden immers brachten een korte glimlach op zijn lippen. ‘Dat heb je als je besluit mijn kleerkast te roven.’ Hij was tenslotte een stuk groter en breder dan haar. Maar zijn vraag haalde al meteen alle luchtigheid uit de sfeer. Haar blik trok neutraal en ze keek naar het verband, ze moest toch nog pijn hebben? Meteen probeerde ze het te ontkennen, zei ze dat ze naar de ziekenzaal zou gaan maar Storm smeekte het haast en hij zag dat ze toegaf. “Oke.” Stemde ze zachtjes in, waarna ze op de stoel ging zitten en haar arm op de armleuning zette. Storm zat nog steeds op de hoek van zijn bureau, hij zette zijn voet op de stoel naast haar en trok haar dichter. Hij ontweek haar blik en misschien zou ze dat beter ook maar doen want zijn ogen stonden hartverscheurend terwijl hij langzaam het verbandje los peuterde en los maakte. Hij stofje van het verband viel van haar arm toen ze hem vroeg of hij voorzichtig zou zijn. Hij zei niets, hij staarde enkel maar naar de wond die hij daar had gezet. De hechtingen zaten mooi, de wond was op zich mooi maar in zijn ogen was het het meest afschuwelijkste dat hij had gezien. Hij zette zijn vingers tegen zijn neusbrug en sloot voor drie seconden zijn ogen. Toen hij ze weer opende keek hij haar aan en knikte amper zichtbaar. ‘Ik zal altijd voorzichtig zijn, op welke manier dan ook,’ hij zweeg en legde zijn hand tegen haar wang, streek zijn duim over haar huid. ‘weet dat ik dit geen twee keer meer laat gebeuren. Al moet ik je opsluiten bij Devon, dit,’ hij zweeg en keek kort terug naar de wonde. ‘ik ga je dit niet meer aandoen. Dat is mijn belofte van voorzichtigheid, ik kan het niet aan je pijn te zien lijden Denni, dit is al één keer te veel.’ Prevelde hij. Hij streek zijn vinger kort langs haar onderlip alvorens hij haar los liet en zich tot de wonde richtte. Het had niets meer nodig dan wat ontsmetting en een nieuw verband. En letterlijk, je voelde zijn vingers haast niet, zo voorzichtig was hij. Hij legde het verband er mooi terug omheen en ademde beverig uit toen hij klaar was. ‘Klaar.’ Glimlachte hij zwakjes. Hij maakte zijn blik los van de wond en keek naar Denni. ‘Bedankt, nu mag je de rest van de middag bepalen.’ Zei hij zachtjes. Hij schoof het ehbo kistje wat verder over zijn bureau en gooide het vuile verband in de vuilbak. Het was een deelse opluchting, je zag het in zijn blik, alsnog, hij zou de afleiding nodig hebben …
tag: Denni --- words: 2398 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2016 3:52 pm


Dennimae Elscot


TAG:: Storm
Truth is, I love you
Als de blonde meid nog twijfels had of sprookjes wel bestonden, dan had ze nu haar antwoord. Storm was haar prins en ze was zo ontzettend blij dat ze hier gekomen was. Dat ze dat stukje koppigheid van haar gebruikt had en tegen Storm zijn woorden in hier op hem gewacht had. Ze hield van hem, misschien wel meer dan ze op dit moment besefte maar ze was gelukkig. Zo gelukkig om hem zo te zien, dat het nu al zo goed met hem ging. Natuurlijk zouden de nachtmerries blijven en was hij lichamelijk altijd sneller hersteld dan geestelijk. Maar aan zijn opmerkingen te merken en de manier hoe hij naar haar keek.. Ging het echt al een stuk beter met hem. ‘Geef me een uur en ik zal er zijn voor je om dat eens uit te testen.’ En dit was weer één van die opmerkingen die dat aantoonde. De charme die hij er altijd in wist te brengen.. Het was gewoon haast oneerlijk. "Weetje, eigenlijk is het heel oneerlijk wat jij altijd doet." Greens ze hem toe. "Die charmes van jou altijd overal in gooien. Hoe kan ik daar tegenop?"
Dat Storm geen koffie dronk verbaasde haar telkens op nieuw. Denni had echt liefde voor koffie en zou niet weten wat ze zonder de cafeïne bom zou moeten doen. Storm dronk thee, een drankje waar ook nog aardig wat cafeïne in zat. Maar het was totaal iets anders dan koffie. Dennimae dronk ook wel eens thee, luste het, maar het kon niet op tegen de heerlijke smaak van koffie. ‘Voorkeur in koffie?’ De meid fronsde haar wenkbrauwen bedenkelijk samen. "Latte Macchiato met chocolade." Glimlachte ze na eventjes gedacht te hebben. "Al hebben ze die hier niet altijd, natuurlijk.. Dus dan word het maar een gewone koffie met melk en één suiker." Sprak ze ietwat teleurgesteld. Denni was de koffie tenminste niet elke dag tegen gekomen. Maar goed, een normale koffie ging er ook met gemak in. "En wat drink jij altijd voor thee?" Vroeg ze hem. Wie weet zou zijn thee voorkeur ooit eens van pas komen. Hij had zijn charmes en nu ook haar koffie voorkeur, zij moest nog iets vinden waarmee ze hem kon overwinnen.

Haar opmerking over de serie hadden Storm duidelijk aan het denken gezet. Schijnbaar had hij haar opmerking niet verwacht, want normaal had hij wel een antwoord klaar staan om te geven. Nu leek hij echt na te moeten denken. Misschien zocht hij naar de goeie woorden, misschien wilde hij haar wel helemaal geen gelijk geven. Want Denni wist dat ze gelijk had en Storm moest dat ook weten. Een grijnsje vormde rond haar lippen. Ja, dat was het. Hij wilde haar haar gelijk niet geven maar wist niet hoe er dan onderuit te moeten komen. De smiecht. ‘Misschien.’ Zei Storm uiteindelijk, twijfelend. ‘Ik heb nooit alle afleveringen gezien, ik deed het voor Levi, niet voor mezelf.’ Knipoogde hij en Denni knikte haar hoofd uitbundig. Storm had een antwoord gevonden om haar toch niet helemaal gelijk te geven, maar haar opmerking wel te beantwoorden. Een beetje uitdagend, alsof ze er een wedstrijdje van gemaakt had, trok ze haar ogen samen. "Maar als je niet echt keek, hoe ken je de personage's dan?" Vroeg ze hem en haar stem klonk kritisch, alsof ze hem een echte levensvraag stelde. En of hij meerdere afleveringen van de serie zou zien. Dennimae was ergens op de helft van de seizoenen en had dus nog aardig wat kijk uurtjes in het vooruitzicht. En nee, die zou ze niet allemaal meer alleen gaan kijken. Maar voor wat, hoort wat. Dat wist de blondine maar al te goed, het was namelijk een 'regel' die ze zelf ook altijd stelde. Stiekem was ze wel benieuwd wat Storm er dan voor terug zou willen. ‘Geen idee, iets dat jij minder leuk vind en voor mij zou doen.’ En weer gooide hij er zo ontzettend veel charme in dat de meid helemaal wegsmolt. Je zag het aan haar glimlach, de blik in haar ogen.. Ja, Storm had haar zwaar te pakken. Een serie kijken die ik leuk vind bijvoorbeeld, film, gamen, noem maar op.’ "Gamen?" Vroeg ze hem meteen, nog voor hij zijn zin helemaal uitgesproken had. ‘Het is de kunst om niet afgeleid te geraken.’ Door de manier hoe hij zijn wenkbrauwen ophaalde deed de meid doen grijnzen. "En wat valt er precies onder 'afgeleid raken'?" Vroeg ze hem waarbij ze wat zwoelheid in haar stem gooide. Wat hij kon, kon zij ook. Een soort van, dan. Niemand tipte aan zijn charmes en het was alleen al gedoemd om het ook maar te proberen. Maar een beetje plagen kon zij ook wel.

‘Als je wil.’ Stemde Storm meteen in en Dennimae knikte. Ja, ze wilde graag samen met hem sporten. Misschien dat hij haar wel achter haar kont aan kon zitten en ze haar oefeningen eens echt afmaakte. Ze sportte wel echt, maar verloor haar aandacht en motivatie vaak al snel. En dan hopte ze door naar het volgende onderdeel van haar lijstje, terwijl ze het ene niet echt afgemaakt had. ‘Ik ben er niet zo vaak maar om jou te zien sporten,’ Zachtjes grinnikte de meid. "Ik denk niet dat je dat echt heel graag wilt zien," Knipoogde ze naar hem. "Stiekem ben ik best wel erg lui." Haar stem was zachtjes, ferluisterend, alsof ze hem een heel groot geheim vertelde en bang was dat iemand het hoorde.
Het scoreblad.. Dennimae had het al vaker gezien in de keren dat ze hier geweest was, maar had er nooit echt aandacht aan geschonken. Ze wist wat het inhield maar was er verder nooit echt bewust mee bezig geweest. Nu kon ze het echter niet laten om het beter te bekijken en er zelfs een opmerking over te maken. ‘Gezonde competitie tussen twee vrienden.’ Verklaarde hij onschuldig. "Natuurlijk, erg onschuldig." Greens ze en ze rolde overdreven met haar ogen voordat ze haar hoofd schudde. Toen ze hem vroeg wat het streepje bij Devon inhield, vouwde hij zijn handen voor zijn mond. Natuurlijk wist hij het. ‘Ja, dat weet ik maar al te goed.’ De manier waarop hij sprak liet haar ietwat verbaasd haar wenkbrauwen optrekken. ‘Waarom, wil je er iets over kwijt?’ Denni greens, wende haar blik naar de grond alvorens ze naar Storm toe liep. "Neehoor," Zei ze luchtig. Een eindje voor hem was ze tot stilstand gekomen, haar lichte kijkers op de zijne. ‘Het verbaasd me dat je erover begint.’ Bedenkelijk was ze even stil. Ja, ergens verbaasde ze zichzelf daar ook wel over. "Vind je dat niet erg?" Vroeg ze hem, haar stem ietwat voorzichtig. Ze kon het begrijpen als het hem ergens dwars zou zitten, of hij er op de een of andere manier toch moeite mee zou hebben.

Terwijl het warme water over haar lichaam gleed en de sop van haar lichaam mee nam, schuim dat veel meer was dan eigenlijk nodig zou zijn, waren haar gedachtens helemaal niet bij de douche. Normaal kon de dame echt genieten van het water en de zachtheid die het zeep haar huid schonk. Denni had vandaag genoeg tijd gehad om na te denken in de tijd dat Storm had geslapen en ergens had ze dit alles al wel een plekje kunnen geven. Maar het was haar verjaardag vandaag en het was de eerste keer dat ze die zonder haar broers moest doorkomen. Dennimae hechte geen waarde aan haar verjaardag en eerlijk had ze het liever over geslagen -wat nog gelukt was als die verdomde Brit het niet onthouden had-, maar helaas. Ze moest er aan geloven en langzaam sloop het haar gedachten binnen dat ze 19 was. 19 alweer.. Ze zou vanavond wel even skypen met haar thuisfront, als ze daar de tijd voor hadden. Denni miste haar familie, wat logisch was. Nog een reden waarom ze een hekel had aan haar verjaardag: het was een extra dag om herinnerd te worden dat ze niet bij haar broers was.
‘Ah, het verboden woord.’ Zei Storm terwijl hij zijn lippen op elkaar drukte. Denni wierp hem even een strenge blik, voordat ze haar ogen naar de spiegel liet gaan. Het scheelde dat Storm haar kende en ze ondertussen wel duidelijk had gemaakt dat ze echt weinig tot niks om haar verjaardag gaf. Ze hoefde dus niet bang te zijn op onverwachtte feestjes, hoewel alcohol er misschien nog wel eens flink in zou gaan. Storm was niet mee gegaan met douche en ergens vond ze dat jammer, ze vond het ook erg lief. Netjes en charmant zoals hij was. ‘Wel, wen eraan.’ Sprak hij toen ze langs hem naar de kledingkast wandelde. "Daar zou ik nooit aan kunnen wennen." Glimlachtte ze. Nee, ze zou het niet vaak genoeg kunnen horen. Misschien dat ze het op een gegeven moment begon te geloven, maar dat zou nog tijd kosten. Ze zag zichzelf heel anders dan dat hij haar waarschijnlijk zag en het verbaasde haar nog steeds dat hij voor haar gevallen was. En dat als er meiden als Katerzyna en Nadya om hem heen waren..
‘Stress?’ Herhaalde Storm haar voorzichtig en Denni maakte een instemmend 'hm hm' geluidje terwijl ze de kleren bij elkaar raapte. Storm probeerde op haar in te praten, maar liet het al snel voor wat het was. "Je weet dat ik me altijd zorgen zou maken om je, al helemaal met een volle maan." Geen enkele volle maan zou meer hetzelfde zijn. Sinds dat ze Storm in haar hart gesloten had, maakte ze zich zorgen tijdens volle maan. Hoe ze eerder in New Orleans heerlijk sliep in het licht van de maan, zou ze nu huiveren bij het zien van zijn volle vorm.

Dennimae was de wond en het verband ergens totaal vergeten. Onder de douche had ze er nog even naar gekeken omdat het brandde doordat er wat sop in gekomen was. Maar daarna had ze het eigenlijk zo goed als genegeerd. En doordat ze haar blik op de kleding die ze droeg had gericht, had ze de bezorgde van Storm niet gezien. ‘Dat heb je als je besluit mijn kleerkast te roven.’ En toen zag ze zijn blik, hoe hij met het kistje op zijn bureau zat. En ergens liet zijn vraag een steek in haar maag achter. Denni voelde zich wat misselijk worden en had duidelijk moeite met een besluit te maken. Uiteindelijk besloot ze dan toch maar om op de stoel te gaan zitten, al waren haar spieren ietwat aangespannen door de lichte zenuwen die dit met zich mee bracht. Storm probeerde haar blik duidelijk te ontwijken en kort viel haar blik op het verband. Ze keek naar de bewegingen die zijn vingers maakte om het natte en vieze verband van haar arm af te halen. Echter toen de wond zichtbaar werd, draaide ze haar hoofd meteen weg en keek ze strak naar de grond. Ze wilde de wond niet zien, hoewel het misschien al aardig mooi genezen was. En het was niet enkel omdat Storm het nu verzorgde -wat uiteraard meespeelde-, in de ziekenzaal keek ze er ook niet naar. ‘Ik zal altijd voorzichtig zijn, op welke manier dan ook,’ Antwoorde hij op haar vraag en langzaam dwaalde Denni haar ogen weer naar de zijne. Ze glimlachte zachtjes toen ze zijn hand op haar wang voelde, zijn duim over haar huid. ‘weet dat ik dit geen twee keer meer laat gebeuren. Al moet ik je opsluiten bij Devon, dit,’ Storm zweeg en Denni schudde langzaam haar hoofd. ‘ik ga je dit niet meer aandoen. Dat is mijn belofte van voorzichtigheid, ik kan het niet aan je pijn te zien lijden Denni, dit is al één keer te veel.’ Haar ogen bleven op de zijne hangen en voelde hoe hij zijn vinger kort over haar onderlip liet glijden. Ze opende haar lippen om te protesteren, maar er kwam geen geluid. Denni had haar blik weer op de grond gericht en liet Storm zijn gang gaan. Ze voelde er bijna niks van, alleen het nieuwe verband dat hij weer om haar arm bond. ‘Klaar.’ Het duurde even voordat de blondine haar blik van de grond los kreeg en naar het verband kon kijken. Ze slikte, moeizaam en wendde vervolgens haar blik terug naar Storm. Een klein glimlachje sierde haar lippen, maar je kon zien dat ze zich totaal geen houding wist te geven in deze situatie. ‘Bedankt, nu mag je de rest van de middag bepalen.’ Denni zuchtte, liet haar blik de kamer rond gaan. Dat was eigenlijk nog best een dingentje, wat wilde ze doen? "Ik weet niet," Zei ze zacht, zodra ze van de stoel recht kwam. Ze draaide haar gezicht naar Storm toe, bond haar nog vochtige haren in een hoge staart. "Waar heb jij zin in? Wil je iets eten, of nog rusten?" Vroeg ze hem terwijl ze naar hem toe stapte en haar handen op zijn schouders legde.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyma okt 10, 2016 7:17 pm

.Always live before you die.

Hij kon het niet tegenhouden, de glimlach, de charme, de blik in zijn ogen. Hij wist niet of hij dat ooit zou kunnen bij haar en ja … hij wist hoe overtuigend hij kon zijn met zijn charme en accent. Hij wist hoeveel impact het kon hebben op de dames, hoe snel hij ze rond zijn vinger kon winden. Het was niet dat Storm gevoelloos was voor hun “wapens” maar hij kende de zijne in ieder geval heel erg goed. Denni had de tegenslag of het geluk om vanaf nu altijd met die charme van hem te zitten opgescheept. En het was niet dat hij het opzij zou schuiven, hij wist dat hij het bij haar noch zou kunnen gebruiken. Het was als een tweede natuur voor hem, die extra knipoog, die scheve grijns, de benadrukking van zijn woorden. En het duurde niet lang voor Denni er al een opmerking op gaf, hij grinnikte en bracht zijn pols omhoog, keek kort naar zijn horloge. ‘Dat heeft niet lang geduurd voor je daar iets op zou zeggen.’ Glimlachte hij onschuldig. Voor haar vraag had hij een heel simpel antwoord. ‘Niet.’ Haalde hij kort zijn schouders op. Hij leunde een beetje naar voor, keek haar met zijn best charmante blik aan, een kleine glimlach, de intensiteit van zijn ogen. ‘Al dit,’ wees hij zijn eigen gezicht aan, doelend op al die charme, die liefde. ‘is vanaf nu enkel maar voor jou. Zeg niet dat je het zo verschrikkelijk vind om daaraan toe te geven. Trouwens, je hebt vast ook wel iets waar ik niet tegenop kan, je hoeft het enkel maar te vinden.’ Hij knipperde eens lief met zijn ogen alvorens hij zijn blik verlegde, enkel en alleen om haar wat ademruimte te geven.

Storm was een echte Brit, de echte Britten dronken noch steeds hoofdzakelijk thee. Hij dronk waarschijnlijk al koude thee in een papfles eens hij oud genoeg was om het te drinken. Denni was een koffiemens, wat hij helemaal niet erg vond. Als je hem vroeg koffie te drinken dan zou hij het waarschijnlijk ook wel doen, het lag hem alleen zo goed niet als koffie. Toen ze over de Late begon moest hij spontaan aan Tamara denken. Zij was de enige vriendin in Londen die niet rasecht Brits was. En zij dronk ook allemaal van die “speciale” dingen. De lichte telleurstelling in haar woorden brachten heel kort een bedenkelijke blik in zijn ogen. Misschien kon hij die charme alsnog voor andere dingen gebruiken anders dan Denni. Hij kon de gedachte niet verder zetten door wat ze vroeg. Zijn ogen gleden meteen naar de lage kast, waar twee kopjes, een doos en een waterkoker op stonden. ‘Alles wat daarin zit. Camille bevoorraad me, heb niet specifiek een voorkeur. Zolang het maar geen schoolthee is.’ Hij gaf haar een licht veelbelovende blik, de thee hier was niet veel waard, zeker niet voor iemand als Storm die meer gewoon was dan dat.

Zijn blik gleed bedenkelijk naar zijn laptop op het bureau. Dit was zo één van de momenten dat Denni haar gelijk wilde en Storm … zijnde Storm, ook wat gelijk wilde. Maar het was amusant, een discussie zou onschuldig als deze. En ze ging genadig door met haar ondervragen, ook nadat hij zei dat hij het deed voor Levi en niet voor zichzelf. Hij zette zijn handen wat beter in de matras achter zich en keek haar met een geamuseerde blik aan. Ze hield zijn gedachten wel weg van al het donkere, daar was hij oprecht blij om. ‘Ik zie wat je daar probeert.’ Duidde hij haar ondervraging aan. ‘Goed, we kijken de rest van die afleveringen samen, als je tijd hebt. En ik zal met evenveel concentratie kijken als ik met men broertje keek. Ben je nu blij?’ Vroeg hij terwijl hij zijn hoofd een beetje schuin hield. Sowieso dat hij daar iets voor terug wilde op termijn. En nu ze het er toch over hadden, ze liet hem zelf niet uitspreken. Zijn wenkbrauwen kwamen verrast omhoog. ‘Zeg me niet dat je kunt gamen Denni.’ Oh stel je voor. Het idee bracht die ongelofelijk verleidelijke glimlach op zijn lippen, over een leuke uitdaging gesproken. Tenminste als ze niet afgeleid zou geraken. Haar vraag, de zwoelheid ervan veranderde iets in zijn blik, iets intenser, iets … oplettender. ‘Merk je vanzelf wel, als je durft.’ Zijn ogen zakte van haar gezicht, over de rest van haar lichaam alvorens ze op de vloer bleven hangen. En dan keek hij terug op, geheel zichzelf, alsof er net helemaal niets was gebeurd. ‘We zouden score moeten bijhouden, hoeveel keer kan Dennimae Elscot weerstand bieden tegen de charme van Storm Hall, ik beloof het niet eerlijk te spelen.’ Knipoogde hij. Als ze een ooit zouden gamen, en elkaar zouden afleiden dan wist hij niet wat een grotere strijd zou worden, het spel of de afleiding.

Samen sporten leek hem wel een heel erg aantrekkelijk voorstel, iets waar hij zich best in kon vinden. Er was niets mis om Denni te zien sporten … zelf als ze zei dat ze hij het niet graag zou willen zien. Hoeveel keer kon je hem en Devon afleiden van hun training als er dames passeerden … vaak, heel erg vaak. Meer omdat Devon hem een schouder duw gaf en hij wel moest stoppen met sporten om de blik van zijn beste vriend te volgen. Toen ze begon te fluisteren scherpte hij zijn gehoor automatisch aan, maar dat werkte dus helemaal niet mee, waardoor hij maar net kon horen wat ze zei. ‘Je zou het niet zeggen dat je lui bent.’ Knikte hij naar haar voorkomen en daarmee was het compliment ook weer uitgedeeld.

Dat ze over iets begon als de streepjes op het scoreblad van hem en Devon verbaasde hem echt oprecht. Hij had niet verwacht dat verlegen teruggetrokken Dennimae daarover zou beginnen, al zeker niet tegen Storm. En dat kon je ook duidelijk zien aan zijn blik. Hij was niet voorzichtig maar wel afwachtend, overwegend en grotendeels nieuwsgierig. Het waren deze momenten dat hij besefte dat er zoveel meer schuil ging in Denni dan hij al kende. Dat streepje stond daar met een reden en hij kende de reden. Niet enkel vrouwen roddelde onder elkaar, Storm en Devon hadden het altijd uitgebreid gehad over de dames op het eiland. Hij wist dus dat Denni ooit eens bij Devon in het bed was beland, net als Kat en Lorise, half dan, dat bij hem had gedaan en Devon daarvan wist. Hij probeerde haar blik te ontcijferen maar het was niet gemakkelijk. De luchtigheid, de manier waarop ze naar hem keek. En dan kwam de vraag, zijn blik verzachte een beetje. Dat was het dus. ‘Waarom zou ik dat erg moeten vinden?’ Stelde hij de vraag meteen terug. ‘Denni,’ en daar was de geruststellende toon. ‘Je bent altijd één van de dichtste vriendinnen geweest die ik hier op het eiland. Dat,’ wees hij naar het streepje. ‘Was zelf van voor we elkaar ontmoette. Ik ga je op niets oordelen, dat weet je. Dus nee, ik vind het niet erg, je mag van geluk spreken dat het Devon was en niet één of andere idioot, dan zou ik het misschien erger vinden.’ Knipoogde hij. Zijn ogen gleden terug naar het blad … hij wist hoe gevaarlijk het zou worden met Lupos en het versomberde iets in zijn blik. Uiteindelijk herpakte hij zich, hopend dat het Denni niet was opgevallen. Lupos zou altijd de struikelblok zijn, de put waar hij Storm iedere keer weer in zou trekken.

Zij zou er nooit aan kunnen wennen, aan al dit, zijn woorden, zijn liefde en alles wat hij representeerde. Net als hij niet zou kunnen wennen aan haar, want ondanks dat dit nog heel erg “pril” was, Denni had hem al ongelofelijk diep met haar meegetrokken. Maar hij wilde niet dat ze zich zorgen zou maken om hem, nooit. Maar het was iets dat ze altijd zou doen, hoe fel hij ook protesteerde. Toen ze benadrukte dat ze zich altijd zorgen zou maken om volle maan gleed zijn blik van haar weg, naar de foto’s van het thuisfront boven zijn bed. ‘Ik weet het.’ Prevelde hij uiteindelijk. Dat was iets dat ze elkaar nooit zouden ontnemen, de zorgen om elkaar, de liefde. Daarom wilde hij haar wonde verzorgen, iets waar ze tegenop zag maar hij nodig had om het te verwerken … wat zou betekenen dat hij zich later helemaal de dieperik zou intrekken. De zachte glimlach om haar lippen was zo ontredderd voor hem. Het voelde als vallen, terug in zijn verloren put. En het maakte het niet beter, de wonde verzorgen. Hij was met zijn gedachten mijlen ver terwijl hij haar alsnog met precisie en voorzichtigheid verzorgde. Ze keek er niet aan en dat maakte het waarschijnlijk nog erger. Storm zou breken, niet bij haar maar op een ander moment deze week. Er zou iets voor zorgen dan hij over de rand kwam en zichzelf geen beschuldigen voor wat hij haar had aangedaan, net als hij dat bij de andere volle manen altijd had gedaan. Toen hij klaar was keek hij haar voorzichtig weer aan. Hij liet zijn voet van de stoel afzakken toen ze recht kwam en een korte blik in zijn kamer rond ging. Uiteindelijk lag de keuze dus weer bij hem en hij glimlachte zwak. ‘Mijn hongergevoel zal pas morgen ofzo weer terug keren en moe ben ik nou ook niet bepaald.’ Gaf hij eerlijk antwoord. Ze legde haar handen op zijn schouders, een aanraking die hem meteen prikkelde. Hij legde zijn vingers tegen haar elleboog terwijl hij haar in stilte aan keek. ‘ Ik moet straks naar Cole gaan kijken.’ Hij wist niet of ze Cole kende maar je zag aan zijn blik dat het belangrijk genoeg was om Denni voor eventjes achter te laten. ‘maar,’ hij zweeg en keek langzaam opzij naar zijn laptop. ‘wil je je aflevering niet afkijken?’ Vroeg hij haar met een oprecht kleine glimlach. Hij legde zijn hand tegen haar heup en trok haar het laatste stukje naar hem toe. ‘Als jij geen wildere plannen hebt kunnen we dat doen, als ik ook eerst mag douchen … als er nog warm water is tenminste.’ En daar was zijn lichtelijk geamuseerde glimlach terug. Hij bracht zijn hoofd dichter naar het hare, zijn lippen op een centimeter van de hare. ‘Of tenzij je me nu echt beu bent, dan mag je gaan.’ Hij drukte haar één enkele kus toe, bijna de smeekbede om haar te doen blijven. Want hij had geen idee of hij er klaar voor was … om alleen te zijn …
tag: Denni --- words: 1769 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyzo okt 23, 2016 9:03 pm


Dennimae Elscot

TAG:: Storm
Truth is, I love you
‘Dat heeft niet lang geduurd voor je daar iets op zou zeggen.’ Glimlachte Storm onschuldig nadat hij op zijn horloge had gekeken. Wat betrapt glimlachte ze waarbij ze haar blik kort van hem afwende. Wat had hij dan verwacht? Het was niet eerlijk, al die charmens van hem. En hij deed niet eens echt zijn best om zijn beste charmens te gebruiken. Dat beloofde nog wat. ‘Niet.’ Verbouwereerd haalde Dennimae haar wenkbrauwen op. "Niet?" Vroeg ze hem meteen. Ze volgde de manier hoe hij een beetje naar voren leunde, keek naar dat leuke glimlachje van hem en voelde hoe zijn ogen haar buik lieten kriebelen. ‘Al dit,’ Denni kon het niet laten om zacht te giechelen, een grote glimlach sierde haar lippen. ‘is vanaf nu enkel maar voor jou. Zeg niet dat je het zo verschrikkelijk vind om daaraan toe te geven. Trouwens, je hebt vast ook wel iets waar ik niet tegenop kan, je hoeft het enkel maar te vinden.’ Toen Storm zijn blik af wende vulde Denni's lach de ruimte voor een kort moment waarna ze haar gezicht in haar handen begroef. "Storm Hall, ik wil niets liever dan elke dag naar die charmante glimlach moeten kijken. Maar af en toe moet ik toch ook een beetje kunnen winnen?" Vroeg ze hem, waarbij haar onderlip ietjes pruilde. "En ik zal het vinden, het geen jij niet tegen op kan." Een klein, speels grijnsje sierde haar lippen. "Dan ben jij de gene die gaat toegeven, mister." Ze kon al niet wachten om zijn onschuldige gezicht dan te mogen zien.

Eigenlijk vond ze het thee-koffie ding nog best wel geinig. Ze dronken allebei iets anders en Denni zou er aan moeten denken als ze voor Storm drinken zou halen. Normaal gesproken nam ze altijd koffie mee, aangezien de meeste mensen die zij kende koffie dronken. Maar Storm zou Storm niet zijn als hij zich aan zijn Britse roots hield en dronk dus nog steeds thee. De blondine had er totaal geen problemen mee, hij moest lekker drinken wat hij graag wilde. Echter miste hij het heerlijke van koffie in de ochtend. ‘Alles wat daarin zit.’ Denni's lichte ogen gleden naar het tafeltje dat voorzien was van een waterkoker, twee kopjes en een doosje. ‘Camille bevoorraad me, heb niet specifiek een voorkeur. Zolang het maar geen schoolthee is.’ De meid knikte bedenkelijk, haar blik nog steeds op het tafeltje gericht. "Misschien moet ik ook maar een koffie aparaat op mijn kamer nemen." Bedacht ze hardop. Het zou heel wat tijd schelen, dan hoefde ze niet steeds naar een koffie machine hier in de school te lopen. "Maar, je hoeft niet bang te zijn dat ik je van schoolthee zou voorzien." Knipoogde ze naar hem. Nee, die hint was duidelijk. School-thee was van haar denkbeeldige lijstje afgeschreven.

De mensen die Dennimae goed kende, wisten dat de meid eigenlijk heel erg koppig was. Het liefst had ze dat het ging als zij wilde en wilde ze graag haar gelijk hebben. Zelf probeerde ze meestal eerlijk genoeg te zijn om haar ongelijk toe te geven, maar wist dat dit erg moeilijk was. Dat ze haar gelijk wilde over de serie was iets totaal onbelangrijks, maar dat maakte het gesprek juist zo leuk. Een simpele discussie waar ze beide hun entertainment in vonden. ‘Ik zie wat je daar probeert.’ Duidde Storm haar ondervraging aan. Onschuldig keek ze Denni aan, alsof ze niet wist wat hij bedoelde. Maar ze kreeg wat ze wilde, soort van. Storm bood aan om de afleveringen samen verder te kijken en Dennimae grinnikte zachtjes terwijl ze met een grote glimlach knikte. "Jazeker." Ja, ze was blij. En niet zozeer omdat hij toegaf, maar om de gehele situatie. Dat ze dit samen ginden kijken en gewoon om het feit dat hij bij haar was. Toen de opsomming kwam van de dingen die hij er voor terug zou willen, klaarde haar gezicht helemaal op toen hij het over gamen had. ‘Zeg me niet dat je kunt gamen Denni.’ Ze greens, haar ogen stralend terwijl ze haar knieën naar zich toetrok. "Verbaasd dat je? Mag ik je er aan herinneren dat ik ben opgegroeit met 3 broers." Knipoogde ze naar hem. En ze had het toen nog leuk gevonden ook.
Storm had misschien zijn charmens, Dennimae kon ook best wel charmant zijn. En de zwoelheid die ze in haar stem gooide, leek hem zeker iets te doen. Ze zag het aan zijn blik, die manier hoe hij iets oplettender werd. Wat uitdagend trok ze haar wenkbrauw op, misschien had ze daar wel iets waar ook hij gevoelig voor was. ‘Merk je vanzelf wel, als je durft.’ De meid greens, volgde hoe zijn blik over haar lichaam dwaalde. "Bij jou durf ik alles." Grinnikte ze. Het was nog waar ook, ze zou misschien zelfs in de Londen Eye kruipen als hij er bij zou zijn. Maar dat zou ze hem dan eerst willen zien proberen, natuurlijk. Zijn idee over de score bijhouden deed haar doen lachen. "Ik kan best wel weerstand bieden.. Soms." Zei ze gespeeld beledigt. Storm zou waarschijnlijk streepjes aan het blijven zetten zijn.

Sport was een beetje een vreemd onderwerp bij Dennimae. De meid vond het aan de ene kant heel fijn om te sporten, wat stoom af te kunnen blazen en uiteindelijk het resultaat dat het bracht. Maar aan de andere kant zat ze veel liever in haar pjama op bed, kijkend naar series met een bord vol chocolade op schoot. Ze probeerde wel minstens twee keer per week echt te sporten, maar hupste dan ook vaak snel van het ene sportding naar het andere. Het compliment dat Storm haar gaf deed haar doen glimlachen, waarbij ze knikte. "Slank zijn is best handig nog." Knipoogde ze. Door haar slanke figuur waren spieren snel zichtbaar en hoefde ze dus weinig te doen om het echt te onderhouden. Het was ook puur voor haar conditie, om de lichamelijke lessen goed door te komen.

Eigenlijk had de blonde meid al spijt dat ze over de streepjes begonnen was vanaf het moment dat het haar mond uitgekomen was. Natuurlijk wist Storm waar dat streepje voor stond, Devon was zijn beste vriend. En wie van de squad wist nou niet wat er gebeurd was tussen hun? Maar Denni vroeg het niet zozeer omdat ze wilde weten of hij het wel wist, maar of hij het erg vond of niet. Devon was en bleef wel zijn beste vriend. Denni zou het begrijpen als hij er niet echt heel chill was met het geen dat tussen hun gebeurd was. Denni probeerde er heel normaal onder te blijven, alsof ze er een beetje een grapje van wilde maken. Maar eigenlijk vond ze het alles behalve grappig. Het was niet dat ze er spijt van had of iets, God nee. Maar het was ook niet iets wat ze van de daken zou willen schreeuwen. En ergens had ze het gevoel alsof ze Storm een beetje verraden had. ‘Waarom zou ik dat erg moeten vinden?’ Stelde hij haar de vraag meteen terug. Denni haalde haar schouders op en langzaam kwam de onzekerheid terug in haar ogen. Ja, ze had echt spijt dat ze over dit onderwerp begonnen was. ‘Denni,’ Meteen sprak Storm gerustellend. ‘Je bent altijd één van de dichtste vriendinnen geweest die ik hier op het eiland. Dat,’ Denni's ogen volgde zijn vinger naar het streepje. ‘Was zelf van voor we elkaar ontmoette. Ik ga je op niets oordelen, dat weet je. Dus nee, ik vind het niet erg, je mag van geluk spreken dat het Devon was en niet één of andere idioot, dan zou ik het misschien erger vinden.’ Knipoogde Storm. Hij had gelijk, dat wist ze ook wel. Het was inderdaad gebeurd voordat ze elkaar kende en het was goed om te horen dat Storm het niet erg vond. Echter toen zijn blik voor een moment versomberde, beet ze zacht op haar onderlip. "Je vind het wel erg." Zei ze zachtjes. Waarom was zijn blik anders somber geworden?

Dennimae zou zich altijd zorgen maken om de welzijn van Storm en zeker tijdens een volle maan. Op dit moment was Storm de gene die het dichts bij hem stond. De gene die constant door haar gedachtens ging, waar ze het liefste bij wilde zijn en de gene die het belangrijkste voor haar was. Ze wilde niet dat hij haar wond zou verzorgen, deels omdat ze hem ervoor wilde behoeden. Maar ook omdat ze er nog niet echt klaar voor was. De avond dat Lupos haar gekrabt had, het moment in de ziekenzaal dat Storm gekomen was, toen wilde ze het voelen. De pijn, de gevolgen die het met zich mee kon krijgen. Ze had toen rieel willen blijven, de waarheid van de gedachten kunnen scheiden. En nu.. Nu wilde ze het vergeten, achter zich laten en vooruit kijken naar een positieve en betere toekomst met Storm. Ze wilde de pijn achter zich kunnen laten. Ze wilde dat hij het zichzelf vergaf.
Toch liet ze hem toe om haar wond te verzorgen. De situatie was alles behalve prettig en ergens voelde het heel ongemakkelijk. Dennimae durfde Storm niet aan te kijken, wilde niet dat hij de pijn in haar ogen zou zien en wilde de zijne ook niet zien. Want ze wist dat die er zou zijn. Toen hij klaar was voelde ze zich opgelucht, opgelucht dat het zo snel gegaan was en ze dit misschien nu echt achter zich konden laten.
‘Mijn hongergevoel zal pas morgen ofzo weer terug keren en moe ben ik nou ook niet bepaald.’ Gaf Storm antwoord op haar vraag en Denni knikte zachtjes, terwijl ze haar handen op zijn schouders legde. Storm beantwoorde haar aanraking gelijk door zijn vingers tegen haar elleboog te leggen. Het liet haar doen glimlachen. ‘ Ik moet straks naar Cole gaan kijken.’ En toen maakte haar glimlach plaats voor een wat verbaasde, serieuzere blik. Ze kon zien aan Storm dat die Cole erg belangrijk voor hem was en na even stil te zijn geweest, knikte ze. "Oké, dat is goed. Wil je dat ik mee ga?" Vroeg ze hem, terwijl ze bedenkelijk naar zijn gezicht keek om zijn gevoel te kunnen pijlen. ‘maar,’ Storm zweeg en Denni volgde zijn blik naar zijn laptop. ‘wil je je aflevering niet afkijken?’ Een brede glimlach ontstond rond haar lippen terwijl haar blik weer naar hem terug dwaalde. "Als je dat niet erg vind," Antwoordde ze hem zachtjes terug, haar stem lief. Zodra hij zijn hand op haar heup legde, liet ze zichzelf gewillig dat laatste stukje naar hem toe trekken. Ze liet haar handen langs zijn nek glijden en rustte met haar ellebogen op zijn schouders om nog meer ruimte tussen hen in te overbruggen. ‘Als jij geen wildere plannen hebt kunnen we dat doen, als ik ook eerst mag douchen … als er nog warm water is tenminste.’ Denni grinnikte om zijn woorden, haalde onschuldig haar schouders op. "Als je geluk hebt." Ferluisterde ze hem toe, waarbij haar adem zijn lippen raakte door de korte afstand. ‘Of tenzij je me nu echt beu bent, dan mag je gaan.’ Het was misschien maar een enkele kus die ze van hem kreeg, de kus liet de vlinders in haar buik doen dansen en haar ogen twinkelde iets toen ze hem weer aankeek. Zachtjes legde ze haar hand om zijn wang. "Ik kan wel eventjes blijven nog, voor jou." Glimlachte ze lief, om vervolgens haar lippen op de zijne te drukken. Het was een iets langere, intensere kus.

xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Age: 21 jaar
Occupation:
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Emptyma okt 24, 2016 1:56 pm

.Always live before you die.

Het was Storms tweede natuurlijk, charmant zijn, hij deed eerlijk gezegd niet eens zijn best, het was pure gewoonte geworden voor hem. En hij vond het geweldig om Denni te zien protesteren tegen die charme van hem. De blik die ze weg sloeg, de glimlach op haar lippen. Hoe meer hij naar haar keer hoe meer de kleine details opmerkte, de gewoontes, de schoonheid. Even had zijn blik iets intens terwijl hij naar haar gezicht staarde. Besefte dat zijn charme enkel maar voor haar was maar evenzeer zij ook helemaal van hem was. Ze had het ergste van hem gezien en ze was gebleven. Hij had het gevoel lang tegen gehouden maar hij had het los gelaten en naar haar kijken bracht hem rust, joeg traag het duister uit zijn hart, gaf zijn charme nog meer zelfzekerheid. Was hij van haar gaan houden? Kon je zo snel, op slechts enkele dagen zo hard naar iemand gaan verlangen? Misschien was het een zij effect van Lupos? Maar ja … hij zou het niet luidop durven zeggen maar hij hield van haar. Toen ze zijn naam luidop zij, een naam die hij honderd keer over haar lippen wilde horen, keek hij haar meteen weer aan. Zijn glimlach had eerst iets liefdevol maar dan kreeg het iets geamuseerds. Zijn ogen gleden naar haar pruilende lip alvorens hij aandacht schonk aan de rest van haar woorden. ‘Misschien.’ Reageerde hij onheilspellend, hij gaf haar een lange bedenkelijke blik alvorens hij zachtjes zijn hoofd schudde. ‘En ik zal nooit genoeg krijgen van de glimlach op jouw lippen Dennimae Elscot, alleen daarmee zal je al genoeg krijgen.’ En de woorden waren oprecht liefdevol gesproken. Want was ze deed voor hem zou hij nooit kunnen terug betalen dus zijn taak was simpel … haar de wereld geven.

Het koffie-thee gesprek gaf hem een korte flash forward, naar een moment waarop hij zou opstaan in de verre toekomst, zijn thee zou maken terwijl er op de achtergrond een koffiemachine stond te borrelen voor haar koffie. Waarmee hij de geur van koffie even zeer zou waarderen dan de geur van thee, omdat koffie Denni betekende en Denni was zijn alles. Die flash forward dreef weg door haar woorden. Zijn blik gleed kort naar de thee die hij had staan. Een koffiemachine zou inderdaad wel handig voor haar zijn. Hij keek haar peinzend aan, vooruitdenkend naar kerst. Maar ook naar het feit dat hij haar iedere morgen koffie kon brengen vanuit de kantine zonder dat zij erom moest gaan. ‘Het voordeel aan vroeg wakker zijn, misschien staat die koffie er vanaf nu altijd als je op staat.’ Deelde hij luchtig mee. Haar opmerking over de schoolthee deed hem zachtjes grinniken. ‘Ik zou nooit bang zijn van de dingen die je me zou aandoen.’ Ze wist al de gevaren, dus hij vertrouwde er compleet op dat ze niets zou doen wat Lupos kon uitlokken dus nee … hij hoefde niet bang te zijn.

Ze kon gamen … oh god, Denni kon gamen. Er ging een wereld aan mogelijkheden open bij hem toen hij daaraan dacht. Het maakte het ook zoveel gemakkelijker, als hij eens een dag niets zou doen en Denni was bij hem dan konden ze zo één van de “saaie” gaatjes opvullen met gamen. Niet dat ooit iets saai zou zijn met Denni in de buurt. ‘Beetje.’ Gaf hij eerlijk toe toen ze vroeg of het hem verbaasde. Maar inderdaad, leven met drie broers zorgde er wel voor dat je dingen ging mee doen met hen. Er echt op reageren kon hij niet want er veranderde iets in haar stem, haar blik waardoor hij oplettender werd, nog meer aandacht voor haar kreeg. Ze trok haar wenkbrauwen uitdagend op en zijn ogen vernauwden een klein beetje. “Bij jou durf ik alles.” Grinnikte ze. Er kwam een trage charmante glimlach op zijn lippen terwijl hij achteruit leunde, wat hij zin om dat uit te testen, zelf in de zwakkere toestand waarin hij nog steeds zat. Toen ze begon over weerstand bieden, vooral die “soms” erachteraan deed hem luidop lachen. ‘Oh Denni, ik ga je het zo graag zien proberen.’ Glimlachte hij uitdagend. Eigenlijk mocht hij niet spreken … hoeveel weerstand zou hij kunnen bieden tegen haar? Hij was een jongen, ze was de enige aan wie hij momenteel kon denken, hij zou net zou weinig weerstand kunnen bieden tegen haar als zij tegen hem. En hij was dan misschien sterk met woorden, zij had hem al eens verleidt met dat lichaam van haar in het zwembad, het zou haar zeker nog een keer lukken. Zelf als ze niet zou sporten, alles aan haar was trok hem momenteel aan en dat zou zeker nog een tijdje kunnen duren voor hij daar aan zou wennen. Hij vroeg zich af hoeveel sporten er van zijn kant van zou komen als hij haar bezig zag. Toen ze zei dat slank zijn nog best handig was glimlachte hij kort. ‘Knap zijn ook.’ Reageerde hij met dezelfde knipoog. En daarmee doelde hij niet op zichzelf.

Hoe langer het onderwerp tussen hen in zat hoe meer hij zag dat ze er ongemak bij vond. Uiteindelijk had ze het waarschijnlijk niet willen opbrengen en was ze bang naar wat Storm erover te zeggen zou hebben. Kon het hem iets schelen dat ze dat ze iets met Devon had gehad? Nee, waarom zo het hem iets moeten schelen. Hij vroeg zich wel af hoeveel ongemak het haar zou veroorzaken als Devon in de kamer zou zijn, tenminste als Storm weer compleet zichzelf was. Maar het was niets iets waar hij om ging vragen, integendeel, hij stelde haar gerust. Maar haar gerust stellen bracht ook het besef naar boven dat het voor hem niet zo gemakkelijk zou gaan. Een besef dat duidelijk van zijn gezicht af te lezen was want Denni reageerde meteen. ‘Nee Denni.’ Reageerde hij meteen wanhopig. Hij liet zijn hoofd voorover vallen en kneep kort zijn vingers in zijn neusbrug, hoe moest hij haar dat duidelijk maken. ‘Ik besef gewoon dat,’ hij zweeg en keek haar langzaam weer aan. ‘niets zo gemakkelijk gaat zijn met Lupos tussen ons in.’ Prevelde hij verslagen. Bij Katerzyna was het zo verdomd gemakkelijk geweest maar bij Denni, het maakte hem verdrietig, een sfeer die hij haar niet wilde geven. ‘En het is een conversatie waar ik het nu echt niet over wil hebben.’ Zei hij er zachtjes achter, nog steeds met die sombere blik. Hij wilde er niet aan denken op hoeveel verschillende manieren Lupos hun relatie in gevaar kon brengen nu ze elkaar pas echt leerden kennen.

Haar wonde verzorgen was één van de dingen die Lupos kon verwoesten … althans, dat had hij gedacht. In plaats daarvan had het hen dichter naar elkaar toe gebracht. Maar hij zag hoe opgelucht Denni werd toen hij aangaf dat hij klaar was. Nog zo’n onderwerp waar hij het niet over wilde verder hebben, hij dacht liever aan het vooruitzicht van Denni en alle tijd die ze nog samen konden doorbrengen vandaag … op haar verjaardag. Toen ze haar handen op zijn schouders legde, hoe simpel het ook was, het zorgde voor dat gevoel, dat verlangen, die rust en liefde. De nood om altijd haar in de buurt te hebben, haar op één of andere manier aan te raken werd sterker bij elk contact dat ze maakte. Zijn vingers waren daar automatisch naar op zoek gegaan, haar elleboog in dit geval. Hij zag hoe haar blik bedenkelijker werd toen hij het over Cole had, ze wist het dus niet. Hij schudde zachtjes zijn hoofd bij haar voorstel. ‘Nee, maak jij je maar zorgen om één weerwolf, dan doe ik dat voor de ander.’ Glimlachte hij liefdevol. Het was niet gezond voor hem, om zich over een andere wolf te ontfermen maar hij deed het, typisch. Dus hij nam snel een ander onderwerp voor zijn rekening, eentje die meteen een enthousiaste glimlach op haar lippen bracht. Hij trok haar dichter, liet zijn hand op haar heup rusten terwijl hij haar met een kleine charmante glimlach aan keek. ‘Ik vind niets erg zolang het met jou is.’ Reageerde hij op dezelfde lieve toon. Hoe dichter ze kwam hoe beter hij zich voelde. De warmte vond hij op één of andere manier zo noodzakelijk, hij bleef haar aan kijken, naar de manier hoe ze grinnikte, de woorden die ze sprak. ‘Ik heb best al wat geluk gehad afgelopen uren.’ Reageerde hij stilletjes, gemeend. Zij was zijn geluk, zou ze altijd zijn. Die ene korte kus, haar ogen twinkelde, net als de zijne hun sprankel terug kregen, haar adem zo dichtbij, haar lichaam, haar woorden, de manier hoe ze haar hand op zijn wang legde. Toen ze haar lippen opnieuw tegen de zijne aandrukte gleed zijn hand van haar ene heup over haar rug naar de andere kant, omklemde hij haar in de hoop dat ze nooit meer zou weglopen. Hopelijk zou ze nooit meer weg lopen. En hij vergat alles in dat moment, in die intense kus waarbij Lupos niet aanwezig was, waarin hij niets liever wilde dan dit een eeuwigheid aanhouden. Hij maakte zijn lippen kort los van de hare en opende zijn ogen om naar die prachtige van haar te kijken, zijn voorhoofd rustend tegen het hare. ‘Je bent zo verschrikkelijk afleidend.’ Prevelde hij terwijl hij haar nog een kus toe drukte, met het verlangen, de liefde erin. Hij genoot hier zo van, dat beetje vrijheid in zijn lichaam. ‘Zo zul je nooit je aflevering kunnen uitkijken.’ Hij maakte zich deze keer compleet los, als in zeker dertig centimeter afstand tussen hun hoofden in. ‘Ik moet douchen.’ Besloot hij deels verward. Hij maakte zich met tegenzin van Denni los, kwam van zijn bureau en ademde eens langzaam uit, nam nog een comfortabele broek en shirt uit zijn kast. Toen hij zich terug naar Denni draaide zat zijn blik nog vol met alles van drie seconden eerder. ‘Zoveel weerstand ga ik dus ook niet bieden.’ Hij bleef voor haar staan en drukte zijn lippen kort tegen haar voorhoofd. ‘Je bent geweldig, wist je dat?’ Zei hij zachtjes, liefdevol alvorens hij haar achter liet met dat gevoel en de badkamer in wandelde voor een hopelijk warme douche. Hoe zou hij ooit nee kunnen zeggen tegen haar? Hij had het goed te pakken.
tag: Denni --- words: 1708 --- notes:<3 --- outfit: -
© SHE MEANS WAR AT ATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]   Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni] - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hold on to me ... cause I'm a little unsteady. [Denni]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hold me close and hold me fast
» Hold every memory as you go
» Please don't, I don't want you here. [Denni]
» H.O.P.E. Hold On Pain Ends
» Every now and then we fall apart [Denni]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: