INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 17 + Mikhail Bennet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
James Carter
avatar
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: J.C.
Age: 20
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptywo feb 26, 2014 9:29 pm



James kneep zijn handen tot vuisten toen hij voelde dat hij moe begon te worden. Het leek eeuwen geleden dat hij had hardgelopen, en zijn conditie was voelbaar achteruit gegaan. Zijn conditie was nog steeds goed, daar niet van, maar James had niet het gevoel dat hij tien kilometer zou kunnen hardlopen, zoals hij vroeger had gekund.
Normaal gesproken was hardlopen voor James een soort uitlaatklep; bij iedere stap die hij zette werden zijn gedachten meer en meer opgeruimd. Echter was dit nu totaal niet het geval. Zijn gedachten werden overheerst door een zeker iemand en eerlijk gezegd begon het James een beetje te storen. De laatste tijd was het net alsof Olivia een feestje gaf in zijn hoofd. Bij iedere dagelijkse bezigheid die James deed, kreeg Olivia het voor elkaar om zomaar in zijn hoofd te dringen.
Natuurlijk deed ze dat niet zelf en dat wist James al te goed. Hij wist prima dat het zijn eigen emoties waren, maar James haatte het. Nog even en hij werd verliefd, als hij dat al niet was.

Genoeg. James had geen zin meer in dit gedoe. Hij hield het niet meer langer vol, het was net alsof zijn longen droog waren en geen lucht meer opzogen. Misschien was het beter dat James gewoon verder liep in een rustig tempo. Ja. Dat ging hij doen.

Niet veel later kwam hij aan in zijn kamer en zonder te treuzelen trok hij al zijn kleren uit, om vervolgens in zijn nakie naar de badkamer te lopen die aan de kamer grensde. Hij keek even in de spiegel en hij veegde het koude zweet van zijn voorhoofd, om vervolgens onder de hete straal water van de douche te stappen. Met een diepe zucht voelde James hoe al zijn spieren ontspanden en James sloot genietend zijn ogen.
Dit was het betere leven. Hete douches, een tweepersoonskamer voor hem alleen, geen verplichtingen.. Het kon niet beter, toch?

Toen er hard op de deur werd geklopt opende James zijn ogen, maar hij maakte geen aanstalten om uit de douche te stappen. Het zou vast niet zo belangrijk zijn.
Echter werd er nog een keer geklopt, en James rolde geïrriteerd met zijn ogen. Hij draaide de kraan dicht en hij stapte uit de douche, om vervolgens de eerste te beste handdoek te pakken die hij zag. Snel wikkelde hij het ding om zijn middel en rillend van de kou liep James de kamer in. Zijn kleren die hij uit had gedaan voordat hij ging douchen, gooide hij in het voorbijgaan snel in een wasmand.

Er werd nog een keer geklopt en James zuchtte. ”Ja ja, heb geduld!” En James haalde de deur van het slot. Hij opende de deur tot die op een kiertje stond, en nieuwsgierig gluurde hij naar buiten. Toen hij zag dat er één jongen stond opende hij de deur wat verder en vragend keek hij de jongen aan.




Terug naar boven Ga naar beneden
Mikhail Bennet
Mikhail Bennet
Class 3
Aantal berichten : 56

Character Profile
Alias: The Space man
Age: 20 Years 'ld
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptydo feb 27, 2014 5:36 pm

Hoe het systeem qua kamers hier precies werkte was een raadsel, maar om bepaalde redenen had hij nu een andere gekregen. In het begin was hij alleen geweest, misschien een soort van testfase? Om te kijken in hoeverre zijn mutatie bepaalde situaties kon compliceren. Voor zover hij wist had hij alles zodoende onder controle dat hij niet echt als gevaar kon worden bestempeld… Maar als hij dan weer terug dacht aan zijn verhoor realiseerde hij zich weer hoe instabiel hijzelf was. Sindsdien was er wel een hoop veranderd, maar hij kon nog steeds niet zeggen dat hij alles honderdprocent onder controle had.
Echter scheelde het wel al een hoop dat iedereen hier een mutatie had en dan niet in de zin van: hij voelde zich anders dan de andere, zo zielig – bla bla. Nee, voor hem was het belangrijker dat iedereen zich beter zou kunnen redden in vergelijking met mensen. Hij had nog nooit van een negatieve mutatie gehoord, die ervoor zorgde dat iemand slechter eindigde nadat hij deze had benut – nu was hij ook nog een amateur als het erop aankwam, maar hij leerde veel dus hij zou in no time op een redelijk niveau zitten qua kennis.

Veel spullen had hij niet, alles paste gemakkelijk in zijn rugzak – op zijn jas enzovoorts na. Echter had hij nooit echt veel gehad, omdat hij altijd reizende was geweest; nooit de mogelijkheid had gehad om iets te kopen; en als hij al veel dingen had ze meestal in beslag werden genomen. De inrichting had vrijwel alles van hem afgepakt, ook dingen met emotionele waarde. Nu was hij daar zo lang geweest dat hij het niet meer terug kon halen: het was alsof hij nooit iets had gehad met emotionele waarde, laat staan dat hij wist dat iets zo’n belangrijke waarde kon hebben.

De vrouw bij de balie had gezegd dat zijn nieuwe kamer de zeventiende was, in een gang vol met deuren. Voor de gang bleef hij even staan. Hij was zo lang, het bezorgde hem rillingen. Dit was een van die gangen waardoor je paranoïde werd, dat gebeurde althans bij hem. Hij kreeg dan gewoon het gevoel alsof er iemand achter hem liep, terwijl dat niet zo was – het zorgde voor een onaangenaam gevoel dat hij niet wilde hebben. Gelukkig was nummer zeventien niet zo ver weg, of ja moest nog maar blijken.
Met voorzichtige passen, alsof hij bang was dat iets of iemand hem vanuit de vloer bij zijn enkels zou grijpen liep hij door de gang. Kijkend naar de kant met de oneven nummers, hopend dat nummer zeventien snel zou verschijnen. De getallen op de deuren werden steeds hoger, maar dat nare gevoel werd ook steeds groter. Eenmaal bij nummer zeventien klopte hij op de deur, waarna hij wachtte. Tijdsbesef was nooit zijn sterkste punt geweest, maar hij wist zeker dat het nu abnormaal lang duurde en klopte nogmaals op de deur waarna hij ietwat geïrriteerd in zijn hals krabde. Hoe geïrriteerder of nerveuser hij werd: des te meer zijn tikjes tevoorschijn kwamen.
Opnieuw duurde het hem weer lang en sloot hij zijn ogen, haalde diep adem en forceerde zichzelf om kalm te blijven – waarna hij opnieuw op de deur klopte. De eerdere stappen waren nodig geweest om ervoor te zorgen dat hij de deur niet gewoon kapot sloeg. Als de ander hem niet binnen zou laten, zou hij zichzelf wel binnen laten. Eindelijk kwam er een reactie vanaf de andere kant in de vorm van woorden, hij wist wel dat er iemand was – hij voelde het. In dit soort situaties was het wel fijn.

De deur werd open gedaan. Hij moest zich niet inhouden om te rollen met zijn ogen bij het zien van de ander. De geïrriteerde reactie van hem was onterecht geweest en hoe hij er nu uitzag… Nja, laten we nu maar zeggen: het kan de beste overkomen.
’Hoi,’ kwam er uiteindelijk over zijn lippen terwijl hij de ander strak aankeek. Het was wel duidelijk dat de ander hem niet had verwacht, dus de kans was groot dat hij niet op de hoogte was. ’Ik ben vanaf nu je kamergenoot-’ het leekt alsof hij er nog iets achteraan had willen zeggen, maar hij deed het niet. Het was wel zo, maar hij kon maar beter proberen om domme opmerkingen voor zich te houden. Wie weet hoe lang hij met de ander een kamer moest delen? Uiteindelijk stak hij een naar hem uit. ’Mijn naam is Mikhail, aangenaam,’ grijnsde hij tot slot maar, hopend op een degelijke reactie van de ander – de situatie zelf was nu al vreemd genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
James Carter
avatar
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: J.C.
Age: 20
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptyzo maa 02, 2014 9:09 pm



Oké. Wow. Die gast was wel erg geïrriteerd zeg, en dat alleen omdat James de deur niet open wilde maken in zijn blote kont. Hm.Achja, het maakte ook niet heel erg veel uit. Misschien was de jongen en ongeduldig en kon hij niet tegen wachten, het kon allemaal.

”Hoi.”
De jongen keek James strak aan, en James kon het niet verhelpen dat hij één wenkbrauw lichtjes omhoog trok. ”Juist. Iemand hier is met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat wil je?” James leunde verassend nonchalant voor iemand die nauwelijks gekleed was tegen de deurpost en vragend keek hij de jongen aan. Toen de jongen zei dat hij vanaf nu James zijn kamergenoot was, kneep James nadenkend zijn ogen even tot spleetjes. Oké. Waarom was hij hier niet over ingelicht?
James keek de jongen aan, die eruit zag alsof hij nog iets wilde vertellen, maar hij sprak geen woord meer en James knikte.”Oké. Het zal allemaal wel, denk ik dan. Kom binnen, zou ik zeggen.” James duwde de deur verder open en hij liep naar binnen. Toen de jongen een hand naar James uit stak en zich voorstelde als Mikhail, wuifde hij de hand weg. Hij had even geen zin in die beleefdheden, vooral niet als de ander zich als een chagrijn ging gedragen.
Voordat James naar de badkamer liep, zag hij nog net dat Mikhail grijnsde, maar hij reageerde er niet op. Zachtjes trok hij de badkamerdeur achter zich dicht en op zijn gemak trok hij wat kleding aan. Uiteindelijk liep hij gehuld in een simpele spijkerbroek en een simpel T-shirt de badkamer weer uit en James ging op zijn bed zitten, terwijl hij Mikhail zonder pardon begon te bestuderen.

Mikhail was niet zo heel lang, James was zeker tien centimeter langer. Hij was redelijk gespierd, maar niet zo erg gespierd dat je het gevoel had dat hij je met één vuistslag bewusteloos kon slaan. Mikhail zag er redelijk casual uit, maar James had het gevoel dat hij dit niet was qua karakter. Hij kwam over als iemand die niet wist wat hij wilde. James wist dat hij niet al te snel oordelen moest trekken, maar hij had niet vaak meegemaakt dat men zich voorstelde aan elkaar met een chagrijnige houding. En als er iets was waar James niet van hield, dan waren het wel mensen met een chagrijnige houding. Een beetje hypocriet was het wel, want als James zelf een keer wat chagrijniger was wilde hij ook dat mensen dat gewoon accepteerden.

Weet je wat? Forget it. James kon nu beter geen conclusies trekken, misschien waren ze wel gewoon fout. Nee. Hij zou gewoon doen alsof hij niks had gezien, gedacht of gehoord. Ja. Dat was beter.
Lui plofte hij op zijn bed neer en hij stak een sigaret aan. Genietend nam hij een hijs en hij blies de rook uit. Misschien had hij beter eerst kunnen vragen of Mikhail niet astmatisch was of iets dergelijks, maar het was nu al te laat om dat te vragen. James kon dus gerust zijn sigaret oproken, toch?

”Wacht. Heb ik me al voorgesteld? Nee he? Kut.” James sprong behendig op en hij stak zijn hand uit naar Mikhail. ”Wel. Aangenaam eh..” even dacht James na, ”Mikhail. Ik ben James.” James grijnsde, wetend hoe raar dit was aangezien hij niet lang geleden de uitgestoken hand van Mikhail had genegeerd.

Achja. Het maakte niet uit.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mikhail Bennet
Mikhail Bennet
Class 3
Aantal berichten : 56

Character Profile
Alias: The Space man
Age: 20 Years 'ld
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptyma maa 03, 2014 11:32 pm

Zijn entree was niet geweest zoals hij had gehoopt, maar kon je het hem ook echt kwalijk nemen? Misschien was het iets overdreven, zijn reactie in de vorm van een afkeurende houding – maar wat had hij anders moeten doen? Dolblij zijn en doen alsof er niks aan de hand was geweest; dat was gewoon vreemd geweest. En als je al een reputatie opbouwde had hij liever eentje die ervoor zorgde dat alles en iedereen hem met alleen liet, hij wist niet wat er nu zou gebeuren als iemand hem weer zou bedreigen. En hij wilde er ook niet ontdekken: hij wilde alles in de hand houden, gewoon wegduwen en dan was het oké.
”Juist. Iemand hier is met het verkeerde been uit bed gestapt. Wat wil je?” De woorden van de ander trokken hem uit zijn gedachtes. Lekker volwassen hoor – moest hij nodig zeggen – terug chagrijnig doen omdat hij het ook deed. Het was juist een kunst om dan zelf optimistisch te blijven en te proberen de fout recht te zetten. In zijn ogen had hijzelf niet veel fout gedaan op één klein detail na, de ander moest dit rechtzetten. Niet hijzelf.

Gelukkig werd zijn uitleg niet afgekeurd, werd de deur niet voor zijn neus dichtgegooid. Nee de ander accepteerde het gewoon met wat woorden, oppervlakkige woorden. Echter was de vriendelijkheid maar van korte duur, als je het al vriendelijkheid kon noemen, want zijn sympathieke gebaar werd geweigerd. Even keek hij naar zijn hand, waarna hij deze tot een zwakke vuist balde en hem liet zakken. Hij hield zichzelf nog net in om niet een zucht te slaken. Hij moest echt werken aan zijn sociale vaardigheden, want anders zou alles hier heel erg vermoeiend worden.
Ietwat aarzelend betrad hij de kamer, waarna hij de deur achter zich sloot. Een hand had hij om het handvat gesloten en de ander lag vlak tegen de deur. Naar beneden kijkend dacht hij even na. Ergens had hij net het gevoel alsof hij deelnam aan een experiment: wat gebeurt er als je twee mutanten bij elkaar in een krappe kamer zet? Natuurlijk kon dit niet het geval zijn, gezien dit een soort van eden moest zijn voor mutanten. Toch voelde het niet zo. Het was waar dat hij hier niet perse vreemd voelde, maar dat hij nooit gedaan. De angst was er nog steeds en was dat niet de reden dat hij hier was? Om ervoor te zorgen dat die wegging?

Ietwat snel draaide hij zich om en keek hij met grote ogen toe hoe de ander plaats nam op een bed. Zijn blik had net iets van iemand die net betrapt werd op iets. Na een paar seconden nam hij maar plaats op het andere bed, gezien deze dan van hem moest zijn, en ging rustig zitten. Met een afkeurende blik keek hij naar de sigaret van de ander, de walging voor dat ding was over zijn hele lichaam af te lezen. Moest dat nou?
En net zo walgelijk als hij die sigaret vond, vond hij het taalgebruik van de ander ook afstotend. De ander kwam overeind, stak zijn hand naar hem uit en onthulde zijn naam. Werkelijk? Echt waar? Meende hij dit nou? Een paar tellen staarde hij naar de hand van de ander, waarna hij zijn mondhoeken optrok en een beetje naar voren leunde. Het leek erop alsof hij de hand van de ander wilde schudden, maar halverwege de beweging stopte hij – de grijns bleef op zijn gelaat staan – en wuifde hij met zijn hand. Vrijwel gelijk met zijn hand vloog de sigaret van de ander tegen de ruit. ’Denk je dat ik een idioot ben, James? Hij spande de spieren in zijn hand zodanig aan dat deze ietwat krampachtig oogde. ’Denk je dat ik zo simpel ben dat ik alles maar pik?’ De grijns verdween en een felle nam de plaats in. ’Nou, news flash, zo werk ik niet. Ik ben geen idioot en we weten allebei dat jíj degene was die dit gebaar weigerde en nu denk je dat ik het maar gewoon accepteer alsof er niks gebeurd is? Denk je dat ik zo’n grof en onacceptabel gedrag a-’ De woorden stokten in zijn keel zodra hij een barst hoorde, draaide zijn hoofd met een ruk om en keek naar de ruit.
Hij had er zoveel druk op gezet dat hij gebarsten was en had niet veel gekost of hij had hem gebroken. Ietwat geschrokken trok hij zijn hand terug, waarna de sigaret op de grond viel – platgedrukt en uitgedoofd. Met grote ogen keek hij naar zijn hand, waarna hij deze onder zijn andere arm verstopte die hij tegen zijn zij aandrukte. Uiteindelijk keek hij naar James, waarna hij zijn blik weer snel afwendde. ’Sorry,’ murmelde hij zachtjes, ’Het was niet mijn bedoeling om-… Om-… Ik weet gewoon niet… Ik-… Sorry.’ Hij kwam niet uit zijn woorden, maar de enige die op het moment grof en onacceptabel was, was hijzelf.

Als ik iets moet aanpassen roept u maar <3
Terug naar boven Ga naar beneden
James Carter
avatar
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: J.C.
Age: 20
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptyvr maa 07, 2014 11:27 pm



Oké. Het opsteken van een sigaret was misschien niet zo’n goede zet geweest. James merkte meteen aan Mikhail dat hij ervan walgde en peinzend krabde James even op zijn hoofd. Het niet roken van een sigaret in zijn kamer was waarschijnlijk één van de vele dingen die hij zou moeten opofferen, nu hij een kamer moest delen met iemand anders. Helaas.
Ook zijn verzoeningspoging viel niet in de smaak bij Mikhail. Een frons liet James’ voorhoofd rimpelen terwijl hij naar Mikhails –enigszins eng- gestaar keek en zijn mond viel open toen Mikhail de brandende sigaret uit zijn hand sloeg. De sigaret kaatste tegen het raam en viel toen stijl naar beneden, waar het op de houten vloer bleef branden. ”What the…” James wilde de sigaret uit trappen, maar werd geremd door de woorden van Mikhail.

Met een open mond staarde James naar Mikhail en hij luisterde naar de agressieve woordenstroom die de ietwat agressieve houding van Mikhail bekrachtigden.
’Nou, news flash, zo werk ik niet. Ik ben geen idioot en we weten allebei dat jíj degene was die dit gebaar weigerde en nu denk je dat ik het maar gewoon accepteer alsof er niks gebeurd is? Denk je dat ik zo’n grof en onacceptabel gedrag a-’
Oke. Wat. James klapte zijn mond dicht en geduldig wachtte hij tot Mikhail zijn zin af zou maken. Toen hij dat niet deed, trapte James de sigaret uit en hij ging op zijn bed zitten. Tijdens Mikhails tirade was er een barst in het raam gekomen en James stond op om de barst te bestuderen, maar besloot er niks over te zeggen. Dit was geen goed moment.
Mikhail zelf leek er ook geschrokken van te zijn, want hij verstopte zijn hand tussen zijn andere arm en zijn lijf.
”Sorry. Het was niet mijn bedoeling om-… Om-… Ik weet gewoon niet… Ik-… Sorry.”
James zweeg nog steeds en hij slaakte een zucht. Stilletjes stond hij op van zijn bed, om naar de badkamer te lopen. Daar vulde hij een glas met water, en met het  volle glas liep hij naar Mikhail. Met een kleine glimlach bood hij glas aan en hij haalde zijn schouders op als antwoord op Mikhails verontschuldigingen.
”Je hoeft je niet te verontschuldigen. Ik denk dat we allebei op een verkeerde manier waren begonnen. Misschien had ik niet zo kinderachtig moeten doen.” James dacht even na, ”Misschien ben ik wel degene die mijn verontschuldigingen aan moet bieden, right?”



Terug naar boven Ga naar beneden
Mikhail Bennet
Mikhail Bennet
Class 3
Aantal berichten : 56

Character Profile
Alias: The Space man
Age: 20 Years 'ld
Occupation:
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Emptyza maa 08, 2014 10:07 pm

Het was niet zijn bedoeling geweest om zo te reageren. Het was niet zijn bedoeling geweest om zo te beginnen. Hij wilde dolgraag mensen ontmoeten waarmee hij normaal kon omgaan, hij hoefde niet eens perse vrienden te hebben – dat was waarschijnlijk te hoog gegrepen. Hij was gewoon tevreden als dingen een beetje soepel verliepen en hij gewoon rustig verder kon gaan met zijn leven, voor zover dat ging natuurlijk. Natuurlijk hoopte hij ook dat hij wat beter met zijn mutatie over weg zou kunnen, dat zou al heel wat helpen om een zo normaal mogelijk leven te leidden. Want tot nu toe was het niets meer dan een lijdensweg geweest, niet alles natuurlijk er waren ook betere tijden geweest… Maar deze lichtpuntjes leken altijd maar zo kort te duren, zij het wel zo dat ze daardoor grootser leken. Echter was hij nu op een punt gekomen dat hij genoegen zou nemen met alles, zolang hij maar niet opgesloten zou worden of bedreigd want dan gebeurden er altijd slechte dingen.
Zij het zo dat zijn volgende actie puur was ontstaan vanwege die kans. Hijzelf wilde niet geïntimideerd worden omdat hij wist welke gevolgen daardoor zouden ontstaan. Nee, hij kon niet in de toekomst kijken; maar ieder wezen dat een beetje na kon denken wist dat er weinig positiefs te vinden was hierna. Vandaar dat hij dacht dat het misschien beter zou zijn als hij dan die rol op zich nam, niet met veel zin natuurlijk – maar het was beter dan als… Hij had echt een talent voor het ophalen van nare herinneringen zeg, dat moest hij eens proberen af te leren.

Gelukkig scheen de ander het allemaal goed op te nemen, hij wist er zelfs nog enigszins sympathiek op te reageren. Iets wat Mikhail totaal niet had verwacht. Na die paar minuten die waren verstreken had hij al een beeld van de ander gevormd, wat nu incorrect bleek te zijn. Hij had verwacht dat hij nu klappen zou krijgen, dat hij zijn lesje hardhandig zou leren en het nooit meer in zijn hoofd zou halen om ooit nog eens zoiets te flikken. Niet dat dat laatste niet zo was, hij durfde amper nog te ademen, laat staan bewegen. Vandaar dat hij de ander ook niet met zijn blik volgde wanneer deze wegging.
Niet veel later kwam de ander weer terug. Hij keek pas op toen hij het glas water zag en snapte de situatie pas na het horen van de ander zijn woorden. ’Dank je,’ bracht hij hees uit, waarna hij het glas aanpakte – kon het niet helpen dat zijn hand zwakjes trilde. Echter had hij niet echt dorst, ondanks dat zijn stem hees was. Hij mocht dan wel een brok in zijn keel hebben, maar dat was enkel een natuurlijke reflex die zijn lichaam klaar had gemaakt om weg te rennen. Hij moest echt stoppen met die waanideeën, dan zouden die reflexen ook stoppen.
Daarna schudde hij zijn hoofd. ’Ik denk persoonlijk dat de fout ligt bij de persoon die is vergeten jou te informeren, als we al iemand de schuld moeten geven,’ grijnsde hij, ’Dan was jij beter voorbereid geweest en dus niet overrompeld. Ikzelf zou het ook maar niks vinden als ik een nieuwe kamergenoot moet ontvangen in… Je snapt wat ik bedoel.’ Hij hield er niet echt van om de schuld op iemand te schuiven, vandaar dat hij het meestal op zichzelf schoof. Maar gezien hij de persoon in deze kwestie niet kende voelde het gelijk wat minder erg.
Hij bleef even staren naar het glas in zijn handen waarna hij omkeek. Dit was vreemd. Hij kon maar beter proberen de aandacht af te leidden zodat ze verder konden met… Alles? ’Als ik het vragen mag,’ begon hij aarzelend, keek op naar de ander, ’Hoelang ben jij hier al, James? En heb je in die tijd al een mening kunnen vormen over deze plek?’ Zijn interesse ging vooral uit naar het antwoord op de eerste vraag, maar het was onbeschoft om totaal ongeïnteresseerd te doen in de ander.

OOC; I tried OTL
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Room 17 + Mikhail Bennet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Room 17 + Mikhail Bennet   Room 17 + Mikhail Bennet Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Room 17 + Mikhail Bennet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Room 48 [Kim & Nadya's room]
» Room 016
» Why is our room so far from the kitchen? Room 83 (avec Samantha)
» Room 24 [Grace, Jackie and Auréia's room]
» Room 17 [Esther & Serena's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Boys-
Ga naar: