INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Huisgenoten zoeken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 4:40 pm

Sareth Levíson schreef:
Ik zoek geen idee hoeveel huisgenoten! (1 of 2 lijkt me het 'handigst' maar meer vind ik ook helemaal prima. Als het maar gezellig wordt.)
Naam: Sareth Levíson
Mutatie: Attraction Inducement & Spirokinesis
Extra: Sareth is een nieuwe carrière als dealer gestart en het zou op zich wel grappig zijn als ze een huisgenoot zou krijgen die hier helemaal cool mee is en graag helpt voor werknemerkorting of iemand die hier juist volledig tegen is want ruzies en gezeik. Of allebei, zou ook wel kek zijn. En ik zou het op zich wel gezellig vinden om Sareth met een man in het huis te hebben zodat ze kan doen what she does best, ofwel wanhopig doen en spelletjes spelen. 

*gooit Dante* het was eigenlijk al even het plan dat hij een beetje het criminele pad op zou gaan, toen met Die Hard, dus dit sluit dr eigenlijk wel goed bij aan. Hij zou in het begin wat terughoudend zijn maar uiteindelijk weet ze hem vast wel te charmeren ghehe
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
Age: 19
Occupation: Student
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 4:45 pm

Sareth Levíson schreef:
Ik zoek geen idee hoeveel huisgenoten! (1 of 2 lijkt me het 'handigst' maar meer vind ik ook helemaal prima. Als het maar gezellig wordt.)
Naam: Sareth Levíson
Mutatie: Attraction Inducement & Spirokinesis
Extra: Sareth is een nieuwe carrière als dealer gestart en het zou op zich wel grappig zijn als ze een huisgenoot zou krijgen die hier helemaal cool mee is en graag helpt voor werknemerkorting of iemand die hier juist volledig tegen is want ruzies en gezeik. Of allebei, zou ook wel kek zijn. En ik zou het op zich wel gezellig vinden om Sareth met een man in het huis te hebben zodat ze kan doen what she does best, ofwel wanhopig doen en spelletjes spelen. 
Ik heb deze dame nog!
Die kan het allemaal niet zo zeer schelen wat iemand anders met zijn/haar leven doet maar is altijd van de partij als er geld valt te verdienen wbw Hoe ze dat geld dan verdient kan haar niet schelen.
Ze is wel wat teruggetrokken en lichtjes duister dus een gezellige ladiesnight met facemasks en nagellak zit er niet in maar eenmaal ze mensen wat beter kent lukt een gezellige babbel wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sareth Levíson
Sareth Levíson
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: Crackspider
Age: 20
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 4:50 pm

Omg gaat een gezellig huissie worden ik zeg lets goooooo het lokale trap house is geboren hehehe zaten jullie al aan een huisnummer te denken??
Enneeeeh Sareth is ook absoluut niet van de gezichtsmaskertjes en gezellig samen nagels lakken dus I'm in, gaat een vet gezellig dramaparadijs worden aaaah

En ja Wietje ik neem aan dat Sareth alles in de strijd gaat gooien om hem te charmeren (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
June Southers
June Southers
Class 2
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Tears
Age: 16
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 4:59 pm

Ik zoek (maakt niet uit - aantal) huisgenoten!
Naam: June Southers
Mutatie: Immortality - Telepathy - Pain Absorbing
Extra: June is het ultieme schatje en ze kan met iedereen eigenlijk wel overweg c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Judas Morlock
Judas Morlock
Class 3
Aantal berichten : 212

Character Profile
Alias: Fallen Angel
Age: 17
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:06 pm

Wij zoeken 4 huisgenoten!
Naam: Judas Morlock & Mattheüs Morlock
Mutatie:
Judas: Wings, Corruption Manipulation, Negative emotion manipulation, Light immunity
Matt: Wings, danger sensing, time warping, stone mimicry
Extra: Prepare, ze zijn zeker niet de makkelijkste huisgenootjes :V:
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
Age: 19
Occupation: Student
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:14 pm

Sareth Levíson schreef:
Omg gaat een gezellig huissie worden ik zeg lets goooooo het lokale trap house is geboren hehehe zaten jullie al aan een huisnummer te denken??
Enneeeeh Sareth is ook absoluut niet van de gezichtsmaskertjes en gezellig samen nagels lakken dus I'm in, gaat een vet gezellig dramaparadijs worden aaaah

En ja Wietje ik neem aan dat Sareth alles in de strijd gaat gooien om hem te charmeren (a)
Is huisnummer 420 geen mogelijkheid? Of 42, plakken ze de 0 er zelf wel achter! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sareth Levíson
Sareth Levíson
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: Crackspider
Age: 20
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:16 pm

Juliette Marie Dubois schreef:
Sareth Levíson schreef:
Omg gaat een gezellig huissie worden ik zeg lets goooooo het lokale trap house is geboren hehehe zaten jullie al aan een huisnummer te denken??
Enneeeeh Sareth is ook absoluut niet van de gezichtsmaskertjes en gezellig samen nagels lakken dus I'm in, gaat een vet gezellig dramaparadijs worden aaaah

En ja Wietje ik neem aan dat Sareth alles in de strijd gaat gooien om hem te charmeren (a)
Is huisnummer 420 geen mogelijkheid? Of 42, plakken ze de 0 er zelf wel achter! :3

Omg jaaaa ik zat ook te denken aan 42 want dat is tevens het antwoord op alles en lekker in het midden dus een beetje veilig voor als er huiszoekingen zouden worden gedaan ofzo!!!! Omg lets do it
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliette Marie Dubois
Juliette Marie Dubois
Class 3
Aantal berichten : 120

Character Profile
Alias: Siren
Age: 19
Occupation: Student
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:17 pm

Sareth Levíson schreef:
Juliette Marie Dubois schreef:
Sareth Levíson schreef:
Omg gaat een gezellig huissie worden ik zeg lets goooooo het lokale trap house is geboren hehehe zaten jullie al aan een huisnummer te denken??
Enneeeeh Sareth is ook absoluut niet van de gezichtsmaskertjes en gezellig samen nagels lakken dus I'm in, gaat een vet gezellig dramaparadijs worden aaaah

En ja Wietje ik neem aan dat Sareth alles in de strijd gaat gooien om hem te charmeren (a)
Is huisnummer 420 geen mogelijkheid? Of 42, plakken ze de 0 er zelf wel achter! :3

Omg jaaaa ik zat ook te denken aan 42 want dat is tevens het antwoord op alles en lekker in het midden dus een beetje veilig voor als er huiszoekingen zouden worden gedaan ofzo!!!! Omg lets do it
Doe jij maar, mastermind dat je bent :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian Harper
Adrian Harper
Class 3
Aantal berichten : 362

Character Profile
Alias: Lucifer
Age: 18
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:53 pm

Rachelle Rose Banks schreef:
Ik vind het prima c:
Dus als de rest dat ook vind kan er volgens mij een topic gemaakt worden?
Heb geen voorkeur voor een huisnummer dus dat mag iemand anders bedenken Nesu Razz

Edit: @Caro Kat kan wel een weerwolf in toom houden dus misschien is dat een optie?

Alright dus dat is dan Kylie, Kat en Cole. Is er iemane die ook nog wat verandtwoordelijkheid wil om te zorge voor de 2 babies (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 5:59 pm

Adrian Harper schreef:
Rachelle Rose Banks schreef:
Ik vind het prima c:
Dus als de rest dat ook vind kan er volgens mij een topic gemaakt worden?
Heb geen voorkeur voor een huisnummer dus dat mag iemand anders bedenken Nesu Razz

Edit: @Caro Kat kan wel een weerwolf in toom houden dus misschien is dat een optie?

Alright dus dat is dan Kylie, Kat en Cole. Is er iemane die ook nog wat verandtwoordelijkheid wil om te zorge voor de 2 babies (a)

Erm...ik kan er een derde baby bijgooien (a) Walsh heeft alleen last van nachtmerries, kruipt onder zijn bed als het onweert en krijgt waarschijnlijk een paniekaanval als er per ongeluk wat elektriciteit door zijn lichaam zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
June Southers
June Southers
Class 2
Aantal berichten : 30

Character Profile
Alias: Tears
Age: 16
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 6:42 pm

Hahahaha zoveel kindjes met Kat, dat wordt echt een gekkenhuis xD
Zie Kat nog wel heel gek doen met ze door in van alles en nog wat te veranderen en hyper met ze door het hele huis te rennen LOL

Maar ja er moet nog wel een bijkomen die wat verantwoordelijker is dan Kat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Calvin Klein
Calvin Klein
Class 2
Aantal berichten : 65

Character Profile
Alias: Malarz
Age: 18
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 7:07 pm

Aurélia Nyitrai schreef:
Wij zoeken 3 huisgenoten!
Naam: Aurélia Nyitrai, Jackie Morrison, Grace Manthey.
Mutatie: Enhanced Speed/Telekinesis - Insect communication/Insect Transformation - Black Mare Transformation,Telepathic, Dream/Fear Manipulation
Extra: Deze drie kunnen het aardig goed met elkaar vinden maar ze zulleen misschien niet meteen vriendelijk zijn tegen anderen (beetje zacht uitgedrukt). Het is niet handig als je char problemen heeft met ongedierte en bang is voor paarden. That's all!

Erm als je een beetje awkward situaties wil, kunnen Cal en Kellin misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn Walker
Marilyn Walker
Class 3
Aantal berichten : 49

Character Profile
Alias: Knockout
Age: 18 years
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 8:12 pm

Calvin Klein schreef:
Aurélia Nyitrai schreef:
Wij zoeken 3 huisgenoten!
Naam: Aurélia Nyitrai, Jackie Morrison, Grace Manthey.
Mutatie: Enhanced Speed/Telekinesis - Insect communication/Insect Transformation - Black Mare Transformation,Telepathic, Dream/Fear Manipulation
Extra: Deze drie kunnen het aardig goed met elkaar vinden maar ze zulleen misschien niet meteen vriendelijk zijn tegen anderen (beetje zacht uitgedrukt). Het is niet handig als je char problemen heeft met ongedierte en bang is voor paarden. That's all!

Erm als je een beetje awkward situaties wil, kunnen Cal en Kellin misschien?
Ik heb Marilyn ook nog wel? kan ook nog gezellig worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurélia Nyitrai
Aurélia Nyitrai
Class 3
Aantal berichten : 301

Character Profile
Alias: Aurélia
Age: 19
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 8:49 pm

Marilyn Walker schreef:
Calvin Klein schreef:
Aurélia Nyitrai schreef:
Wij zoeken 3 huisgenoten!
Naam: Aurélia Nyitrai, Jackie Morrison, Grace Manthey.
Mutatie: Enhanced Speed/Telekinesis - Insect communication/Insect Transformation - Black Mare Transformation,Telepathic, Dream/Fear Manipulation
Extra: Deze drie kunnen het aardig goed met elkaar vinden maar ze zulleen misschien niet meteen vriendelijk zijn tegen anderen (beetje zacht uitgedrukt). Het is niet handig als je char problemen heeft met ongedierte en bang is voor paarden. That's all!

Erm als je een beetje awkward situaties wil, kunnen Cal en Kellin misschien?
Ik heb Marilyn ook nog wel? kan ook nog gezellig worden

Wij vinden het goed! Dus Cal, Kellin en Marilyn. Zal ik een huisnummer claimen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mattheüs Morlock
Mattheüs Morlock
Class 3
Aantal berichten : 55

Character Profile
Alias: Guardian Angel
Age: 17
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Emptyma okt 30, 2017 8:55 pm

Sure van mij mag je een huisnummer claimen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huisgenoten zoeken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Housemates-
Ga naar: