INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Huisgenoten zoeken

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma okt 30, 2017 9:00 pm

Wij zoeken nog maximum 4 huisgenoten!
Naam: Kallista Dore Firos & Levi Ethan Bast
Mutatie: Emotional manipulation & Molecular manipulation || Lucifer's Hand & Heartbeatstrings
Extra: Kallista is een absoluut schatje maar haar tweede persoonlijkheid is een handful in alle aspecten. Feesten, drinken, jongens, kortom alles. Die laatste zin geld evengoed voor Levi: feesten, drinken en meisjes. Dus misschien best iemand die geen probleem heeft met nachtlawaai of juist wel... Of misschien iemand die wat rustiger is zodat Kallista ook iemand heeft om op terug te vallen.
Kortom iedereen is welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Victor Valdés
Victor Valdés
Class 2
Aantal berichten : 100

Character Profile
Alias: Gato
Age: 19
Occupation: Student geneeskunde
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma okt 30, 2017 11:10 pm

Kallista Dore Firos schreef:
Wij zoeken nog maximum 4 huisgenoten!
Naam: Kallista Dore Firos & Levi Ethan Bast
Mutatie: Emotional manipulation & Molecular manipulation || Lucifer's Hand & Heartbeatstrings
Extra: Kallista is een absoluut schatje maar haar tweede persoonlijkheid is een handful in alle aspecten. Feesten, drinken, jongens, kortom alles. Die laatste zin geld evengoed voor Levi: feesten, drinken en meisjes. Dus misschien best iemand die geen probleem heeft met nachtlawaai of juist wel... Of misschien iemand die wat rustiger is zodat Kallista ook iemand heeft om op terug te vallen.
Kortom iedereen is welkom!


Pick me, pick me!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic Sinaga
Dominic Sinaga
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Padomay
Age: 22
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyzo nov 05, 2017 12:38 pm

Ik zoek 1 of 2 huisgenoten
Naam: Dominic Sinaga
Mutatie: Lock & Unlock en Underworld Summoning
Extra: Ik heb, zoals in de chat al stond, een ideetje voor een groep huisgenoten die erachter komen dat er recent iemand in de kruipruimten van het huis geweest is. Is geen must, zou wel leuk zijn om uit te voeren.
Verder heeft Dom een beetje een gebruiksaanwijzing, so that's a bit of a thing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim Bannel
Kim Bannel
Class 3
Aantal berichten : 164

Character Profile
Alias: Gio
Age: 18
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyzo nov 05, 2017 11:02 pm

Ik zoek 5 huisgenoten!
Naam: Kim Bannel
Mutatie: Power augmentation, healing factor, invulnerability
Extra: Kim is niet echt een heel moeilijk persoon, hij kan met iedereen wel opschieten dus heb niet veel eisen voor huisgenoten. Zolang zijn huisgenoten zijn kunst met rust laat en zijn sarcasme kunnen waarderen vind hij alles prima haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Age: 18
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptywo nov 08, 2017 5:09 pm

Ik zoek 1 huisgenoten!
Naam: Lawrence Hastings
Mutatie: Basilsk powerz
Extra: Hij wilt eigenlijk helemaal geen huis delen met iemand, maar gezien je met minstens  met 2 moet zijn heeft hij geen keuzen. Verwacht in elk geval geen warm welkom, hij heeft wat probleempjes momenteel. Later kunnen er misschien nog mensjes joinen...ooit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sareth Levíson
Sareth Levíson
Class 3
Aantal berichten : 118

Character Profile
Alias: Crackspider
Age: 20
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptywo nov 08, 2017 11:34 pm

Lawrence Hastings schreef:
Ik zoek 1 huisgenoten!
Naam: Lawrence Hastings
Mutatie: Basilsk powerz
Extra: Hij wilt eigenlijk helemaal geen huis delen met iemand, maar gezien je met minstens  met 2 moet zijn heeft hij geen keuzen. Verwacht in elk geval geen warm welkom, hij heeft wat probleempjes momenteel. Later kunnen er misschien nog mensjes joinen...ooit

Oké ik heb dus wellicht Vincent voor je? Want hij wil ook met niemand iets delen want hij háát het om met meerdere mensen in een huis te wonen want dan wordt alles vies en chaotisch en daar gaat hij helemaal slecht op. Dus dat zou sowieso drama zijn haaaa. Dat ze misschien bij elkaar geplaatst zijn gewoon omdat ze allebei niemand hadden opgegeven en niks wilden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshua Valentine
Joshua Valentine
Class 2
Aantal berichten : 61

Character Profile
Alias: Paradox
Age: 20 years
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyza nov 18, 2017 10:39 am

Wij zoeken 4 huisgenoten!
Naam: Eden McGuire & Joshua Valentine
Mutatie: Eden: Geokinesis, Botanokinesis, Ecological Empathy - Joshua: Elemental Shapeshifting
Extra: Eden en Joshua zijn een koppeltje wat helemaal lovey dovey is op dit moment, dus daar moeten de huisgenoten wel een beetje tegen kunnen (of juist niet, who knows).
Terug naar boven Ga naar beneden
Katie Springs
Katie Springs
Class 3
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: KitKat
Age: 11
Occupation: Primary education
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyzo nov 26, 2017 3:26 pm

Ik zoek (x aantal) huisgenoten! Maakt niet uit ~
Naam: Katie Springs
Mutatie: Nerve manipulation
Extra: Katie is een vrolijke vlinder en is niet lastig in de omgang met anderen. Ook kan ze haar mannetje wel staan tegenover 'gevaarlijke' mutanten
Terug naar boven Ga naar beneden
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Age: 22 years
Occupation: Teacher training for primary education
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyzo nov 26, 2017 11:34 pm

Katie Springs schreef:
Ik zoek (x aantal) huisgenoten! Maakt niet uit ~
Naam: Katie Springs
Mutatie: Nerve manipulation
Extra: Katie is een vrolijke vlinder en is niet lastig in de omgang met anderen. Ook kan ze haar mannetje wel staan tegenover 'gevaarlijke' mutanten

Ik weet niet of het is wat je zoekt omdat Katie zelf natuurlijk al goede broerfiguren heeft - maar anders heb ik een Horace voor je.
Treedt waarschijnlijk al wel heel snel als een soort van beschermend persoon voor haar op die wentelteefjes voor d'r gaat bakken en persoonlijk even als een kleine boze menselijke versie van het duracell konijn op de mensen afstapt die een probleem met Katie hebben, heel imponerend
haar helpt met huiswerk, pinguins met haar knutselt. Dat soort dingetjes.  :]  Optimistische good guy greg die zo'n beetje alles wel goed vindt.

Nadeeltje is dat er wel minstens iedere dag de stofzuiger doorheen moet worden gehaald, want waar hij gaat zit alles onder de hondenharen. Zijn huishoudskills zijn tbh niet top notch haha, dus misschien is iemand of meerderen erbij die wel weet hoe je een sok wast handig. Sta ik ook altijd voor open~
Roep maar of je 't ziet zitten, en zoniet is het ook niet erg! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brimstone Varlow
Brimstone Varlow
Class 3
Aantal berichten : 148

Character Profile
Alias: Tooth
Age: 20yo
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma nov 27, 2017 1:58 pm

Ik zoek 2-4 huisgenoten!
Naam: Brimstone Varlow & Reagan O'Callaghan
Mutatie: Snake mutation &  Pain Reduction - Semi Pain Immunity - Memory Theft
Extra: Gewoon leuke mensen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Katie Springs
Katie Springs
Class 3
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: KitKat
Age: 11
Occupation: Primary education
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma nov 27, 2017 3:38 pm

Horace Finnegan schreef:


Ik weet niet of het is wat je zoekt omdat Katie zelf natuurlijk al goede broerfiguren heeft - maar anders heb ik een Horace voor je.
Treedt waarschijnlijk al wel heel snel als een soort van beschermend persoon voor haar op die wentelteefjes voor d'r gaat bakken en persoonlijk even als een kleine boze menselijke versie van het duracell konijn op de mensen afstapt die een probleem met Katie hebben, heel imponerend
haar helpt met huiswerk, pinguins met haar knutselt. Dat soort dingetjes.  :]  Optimistische good guy greg die zo'n beetje alles wel goed vindt.

Nadeeltje is dat er wel minstens iedere dag de stofzuiger doorheen moet worden gehaald, want waar hij gaat zit alles onder de hondenharen. Zijn huishoudskills zijn tbh niet top notch haha, dus misschien is iemand of meerderen erbij die wel weet hoe je een sok wast handig. Sta ik ook altijd voor open~
Roep maar of je 't ziet zitten, en zoniet is het ook niet erg! =3

wow. First of all, that's one hell of an awesome character sheet; very impressive :o

Lijkt me een goede combi overigens! Katie zal zich wel snel thuis voelen met iemand als Horace, en tegelijkertijd kan ze ook wel van zich afbijten als hij té beschermend wordt. Dus dat kan ook weer leerzaam zijn voor Horace^

Zijn er nog meer mutanten die zich willen aansluiten? opruimtaken op zich willen nemen  :poop:
Terug naar boven Ga naar beneden
Allen Springs
Allen Springs
Class 3
Aantal berichten : 450

Character Profile
Alias: Mr. Mischief
Age: 16
Occupation:
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma nov 27, 2017 3:45 pm

Katie Springs schreef:
Horace Finnegan schreef:


Ik weet niet of het is wat je zoekt omdat Katie zelf natuurlijk al goede broerfiguren heeft - maar anders heb ik een Horace voor je.
Treedt waarschijnlijk al wel heel snel als een soort van beschermend persoon voor haar op die wentelteefjes voor d'r gaat bakken en persoonlijk even als een kleine boze menselijke versie van het duracell konijn op de mensen afstapt die een probleem met Katie hebben, heel imponerend
haar helpt met huiswerk, pinguins met haar knutselt. Dat soort dingetjes.  :]  Optimistische good guy greg die zo'n beetje alles wel goed vindt.

Nadeeltje is dat er wel minstens iedere dag de stofzuiger doorheen moet worden gehaald, want waar hij gaat zit alles onder de hondenharen. Zijn huishoudskills zijn tbh niet top notch haha, dus misschien is iemand of meerderen erbij die wel weet hoe je een sok wast handig. Sta ik ook altijd voor open~
Roep maar of je 't ziet zitten, en zoniet is het ook niet erg! =3

wow. First of all, that's one hell of an awesome character sheet; very impressive :o

Lijkt me een goede combi overigens! Katie zal zich wel snel thuis voelen met iemand als Horace, en tegelijkertijd kan ze ook wel van zich afbijten als hij té beschermend wordt. Dus dat kan ook weer leerzaam zijn voor Horace^

Zijn er nog meer mutanten die zich willen aansluiten? opruimtaken op zich willen nemen  :poop:
Lorelei wil er wel bij als dat mag.
Ze is nogal timide en naïef, maar wel vriendelijk en goed in opruimen/koken. Misschien dat ze als ze wat meer zelfvertrouwen krijgt ook wel leert voor zichzelf op te komen en de rest tot opruimen aanzet (wowow).
En ik denk dat een vriendelijke omgeving voor de verandering ook goed voor dr ontwikkeling zal zijn :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Katie Springs
Katie Springs
Class 3
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: KitKat
Age: 11
Occupation: Primary education
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptyma nov 27, 2017 4:11 pm

Allen Springs schreef:

Zijn er nog meer mutanten die zich willen aansluiten? opruimtaken op zich willen nemen  :poop:
Lorelei wil er wel bij als dat mag.
Ze is nogal timide en naïef, maar wel vriendelijk en goed in opruimen/koken. Misschien dat ze als ze wat meer zelfvertrouwen krijgt ook wel leert voor zichzelf op te komen en de rest tot opruimen aanzet (wowow).
En ik denk dat een vriendelijke omgeving voor de verandering ook goed voor dr ontwikkeling zal zijn :'D
[/quote]

Aaahw, poor Lorelei. Ik vind het priem :)


Terug naar boven Ga naar beneden
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Age: 22 years
Occupation: Teacher training for primary education
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Emptydi nov 28, 2017 12:03 am

Aww Lorelei en Katie lijken me allebei wel echte schatjes hoor :3  
Geen bezwaar van mijn kant in ieder geval!

Katie Springs schreef:
wow. First of all, that's one hell of an awesome character sheet; very impressive :o

Lijkt me een goede combi overigens! Katie zal zich wel snel thuis voelen met iemand als Horace, en tegelijkertijd kan ze ook wel van zich afbijten als hij té beschermend wordt. Dus dat kan ook weer leerzaam zijn voor Horace^

Zijn er nog meer mutanten die zich willen aansluiten? opruimtaken op zich willen nemen  :poop:

Mijn vingers schieten af en toe uit hahaa, maar dank je! Yup lijkt me een goed plan, hij heeft soms wel een standje nodig :V:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huisgenoten zoeken   Huisgenoten zoeken - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huisgenoten zoeken
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Chars :: Interact :: Housemates-
Ga naar: