INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 55 ... 59  Volgende
AuteurBericht
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptydo jan 11, 2018 9:33 am

Deze namiddag ga ik knallen met dat examen filthy lies en daarna kom ik naar huis om mij postje af te werken :heyes: en dan slaapjes wbw
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler Fiegenbaum
Tyler Fiegenbaum
Class 1
Aantal berichten : 18

Character Profile
Alias: Whispers
Age: 17
Occupation: Hiding
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jan 13, 2018 1:47 pm

Is je examen goed gegaan, Swaas? :3

Kijken er hier mensen Wie is de mol?
Bij de vorige (en eerste) aflevering is de enige persoon die ik van naam/gezicht kende eruit gegaan rip :skull: LOL
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jan 13, 2018 3:29 pm

Ik vergeet het altijd te kijken D: en balen man, nu moet je die andere losers kennen :roll:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jan 13, 2018 5:24 pm

Tyler Fiegenbaum schreef:
Is je examen goed gegaan, Swaas? :3
Ik durf me er niet over uit te spreken aangezien het de umpteenth keer is dat ik het probeer LOL maar het leek me goed te gaan dus afwachten geblazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Namika Blanchard
Namika Blanchard
Class 1
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Lawyer Lady
Age: 22
Occupation: Law school student & Legal intern
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jan 13, 2018 6:35 pm

JAAAAAAAA WIE IS DE MOL ik kan helaas vanavond pas veel later het terugkijken echt sad maar ben zo beniEUWD echt goud die serie letterlijk het beste wat de Nederlandse televisie heeft voortgebracht gewoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153

Character Profile
Alias: IOrigins
Age: 19
Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyza jan 13, 2018 11:46 pm

oh god ik vergeet ALTIJD dat dat ook weer begint en dan kijk ik ergens vijf minuten van een random aflevering en dan de finale maar dan is dus letterlijk de hele sensatie van het spel weg ik moet mezelf echt leren om consequenter om te gaan hiermee hahah

MAAR HEY gefeliciteerd aan alle award winnaars! :poppin: :poppin:
Terug naar boven Ga naar beneden
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Age: 22 years
Occupation: Teacher training for primary education
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 2:33 am

aaaaaaargh
Ik voel me heel erg vereerd, thank you all en gefeliciteerd overige winnaars!

Ik volg eigenlijk alleen Ink Masters LL. Die kleine Belg deed het echt goed, holyshit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Namika Blanchard
Namika Blanchard
Class 1
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Lawyer Lady
Age: 22
Occupation: Law school student & Legal intern
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 10:33 am

Omg ja Vera beter leer je er ff consequent mee om te gaan want heb mensen nodig met wie ik het kan bespreken :sssss NU ALLEEN GEEN TIJD om te kijken, vanavond weer hehehe

en JA gefeliciteerd aan alle winnaars u go gurls
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 11:08 am

Ik voel me zo vereerd like blush danku allemaal :heyes: :smooch:
Proficiat aan alle andere winnaars :poppin: :poppin:

Ik kijk er echt al naar uit om weer wat te posten maar dat zal waarschijnlijk pas de 19de ofzo zijn (ik huil) want tot dan is het redelijk krap met de examentjes.

See y'all soon lieve POFfertjes Hug
Terug naar boven Ga naar beneden
Namika Blanchard
Namika Blanchard
Class 1
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Lawyer Lady
Age: 22
Occupation: Law school student & Legal intern
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 11:12 am

Aaaaah exact wil zooo graag bijposten en menfuerhgrughr maar heb daar na de 27e pas weer tijd voor hahahahafueihfuehr
Terug naar boven Ga naar beneden
Salomée Adkins
Salomée Adkins
Class 2
Aantal berichten : 153

Character Profile
Alias: IOrigins
Age: 19
Occupation: Student Psychology & Barista at coffee house
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 7:40 pm

Kallista Dore Firos schreef:

Ik kijk er echt al naar uit om weer wat te posten maar dat zal waarschijnlijk pas de 19de ofzo zijn (ik huil) want tot dan is het redelijk krap met de examentjes.

Ehm ja eigenlijk precies dit
:nee:

@Angie: Oehh ja Ink Masters is ook vet. Maar dan heb ik dus hetzelfde probleem dat ik echt maar de helft van één aflevering kijk en vervolgens vergeet dat ik het bij moeten houden ghehe
@Rosa: Asklll ik zal het proberen omg ik weet niet eens op welke avond het komt HAHA ik ben een extreem slecht persoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren Máraz
Wren Máraz
Class 2
Aantal berichten : 274

Character Profile
Alias: The Dictator
Age: 16 years
Occupation: Lazy student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 8:11 pm

Jaa, ik kijk af en toe ook Ink Master. Volgde vooral de Amerikaanse tho, maar deze is ook leuk~

Terug naar boven Ga naar beneden
Namika Blanchard
Namika Blanchard
Class 1
Aantal berichten : 28

Character Profile
Alias: Lawyer Lady
Age: 22
Occupation: Law school student & Legal intern
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptyzo jan 14, 2018 8:28 pm

Salomée Adkins schreef:
@Rosa: Asklll ik zal het proberen omg ik weet niet eens op welke avond het komt HAHA ik ben een extreem slecht persoon

Aaaah vroeger kwam het altijd op donderdag dat was ideaal maar nu komt het altijd op zaterdagavond!!!! ga straks die van gister terugkijken met een pot thee en een pretsjekkie in bed c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Horace Finnegan
Horace Finnegan
Class 3
Aantal berichten : 64

Character Profile
Alias: Little Dog
Age: 22 years
Occupation: Teacher training for primary education
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo jan 17, 2018 8:51 am

Aahh ik ken het hoor V., het zijn ook allemaal losse afleveringen die ik kijk als ik ze toevallig tegenkom tijdens het zappen
zelfde verhaal hier met anime, series, films. HAHA er staat zoveel op hold in mijn Netflix, mijn app heeft waarschijnlijk iets van could you not
De Amerikaanse Ink Masters is ook leuk ja!

Op 'n random voetnoot, ik heb mezelf per ongeluk spontaan mundian to bach ke op de ukelele geleerd hoe leuk is dat ;v;
Terug naar boven Ga naar beneden
Kallista Dore Firos
Kallista Dore Firos
Class 2
Aantal berichten : 429

Character Profile
Alias: Téras
Age: 20
Occupation: Student
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Emptywo jan 17, 2018 4:44 pm

Voor iedereen die verzuipt in de series waar ze al dan niet in slagen ze bij te houden, deze app/site is echt een wondermiddel, dankzij dit slaag ik er eindelijk in om te onthouden aan welke aflevering ik zit. W O N D E R L I J K gewoon :heyes:

Even een linkje droppen: https://tvtime.com/r/cmEz (Ja dat specifieke linkje als jullie zich willen aanmelden, dan haal ik er een maandje premium uit om te kunnen zien wat mijn langste marathons zijn om vervolgens te huilen over het feit dat ik geen leven heb)

Moesten jullie al TV time hebben, voeg mij dan zekers toe! madebyswaaseh is de name (en zie hoe uitgebreid die lijst met series is LOL )

Also, ukelele is zo leuk maar ik heb 0,0% muzische aanleg dus ja dat zit er niet in LOL

Ik verdwijn weer even in mijn examen cocoon, posten is voor de 19de, see you then :smooch:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 52 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 52 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 52 van 59Ga naar pagina : Vorige  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 55 ... 59  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: