INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Gameclub: join nu!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptydi jul 01, 2014 11:25 pm




Omdat ik vind dat er ook een gameclub moet komen heb ik besloten die bij deze aan te vragen. Of nouja, eerst heb ik leden nodig en ik vraag me af wie er graag zou willen joinen! En omdat Delia mijn hardcore mutant is betekent dat ook dat ze heel veel gamed, vooral samen met Junior. Het zou fijn zijn om via deze club meer gaming verslaafden te leren kennen en nu lijkt Delia wel een beetje eng, maar gamen is een passie die ze graag deelt en daar uit ze nu eenmaal haar frustratie op dus is er geen reden meer om een echt persoon aan te vallen, right?

Okay, dit betekent dus dat ze veel zullen rondhangen in de Game Hall en misschien ook wel als meeting op Junior's kamer omdat hij vrij veel consoles bezit die de spelkamer zo onder andere niet heeft. Al is elke andere kamer natuurlijk ook welkom waar geen of weinig andere mutanten rond zullen hangen.

En dit betekent niet dat Delia echt de leider zal zijn, al zal ze iemand die gaat lopen te kutten tegen haar of in het algemeen wel aanpakken, omdat iedereen wel wat kan regelen om ergens te gaan hangen of wanneer ze er zullen gaan hangen. Dus in principe zal die positie een soort van open staan?

Dus bij deze, zijn er mensen geïnteresseerd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine Scott
Clementine Scott
Class 3
Aantal berichten : 20

Character Profile
Alias: Avian
Age: 19
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptywo jul 02, 2014 4:46 pm

Clementine is verslaafd aan gamen. Het liefste vs games als Mario Kart of Super Smash of DOA of Mortal Kombat, maar eigenlijk speelt ze alles waar ze aan kan komen. Ze is wel echt superfanatiek. Ze zal niet gaan gillen of slaan en schoppen wanneer ze verliest maar ze zal wel vervelend happy gaan doen wanneer ze wint. Dus beware ofzo xD

Dus yes, count her in :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik Secret Silense
Erik Secret Silense
Class 2
Aantal berichten : 71

Character Profile
Alias: Cobra
Age: 18
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptydo jul 10, 2014 7:02 pm

Erik wil wel meedoen met de club. Hij is niet echt sociaal maar heeft vroeger veel gegamed. Hij heeft wel al een paar jaar niet meer gespeeld omdat hij vast zat in een lab dus zal hij het leuk vinden om het weer eens te kunnen doen. Hij heeft vooral Japanse spellen gespeeld maar ook nog veel andere dingen.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://quiethowling.actieforum.com/forum
William Lee
William Lee
Class 2
Aantal berichten : 109

Character Profile
Alias: malw4re
Age: 20
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptydo jul 10, 2014 11:59 pm

Hier wil Will eventueel ook wel deel van uit maken. Hoewel hij misschien... vals speelt? William gamed eigenlijk vrij weinig maar vindt het heerlijk om lekker vals te spelen en anderen te frustreren XD

Ik zie Will eigenlijk meer om de achtergrond hangen ipv echt hardcore meegamen enzo maar hoe dank ook heeft hij interesse. Of beter, ik zég dat hij interesse heeft of dat echt zo is. meh xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyvr jul 11, 2014 12:37 am

Yay, de club trekt leden aan! Well, er zijn geen audities hierzo voor zoals bij de muziekclub kots dus iedereen is gewoon toegelaten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi Grey
Brandi Grey
Class 3
Aantal berichten : 101

Character Profile
Alias: Sense
Age: 16
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyza jul 12, 2014 8:38 pm

Yeuy, Brandi meldt zich bij deze ook aan. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey Williams
Zoey Williams
Class 2
Aantal berichten : 151

Character Profile
Alias: Plot Twist
Age: 17 Years~
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyza jul 12, 2014 9:34 pm

Zoey houdt wel van een goed spelletje en competitie van tijd tot tijd, dus ze meldt zich ook aan~
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyza jul 12, 2014 11:45 pm

Yeuy, Zoey en Brandi zitten er ook in!

Bij deze is hier het gebied te vinden (klik dus op Gameclub only): Klik!
Enkel voor degene die hier in dit topic gepost hebben (die hebben dan ook de toestemming om daar te posten. Andere leden kunnen het wel proberen, maar het gaat ze niet lukken want muhaha admin powers) mogen er posten!

Om het niet al te moeilijk te maken; dit is een gelegenheid om gezellig met z'n allen te gamen of misschien gewoon enkel met z'n drieën of voor degene die privacy willen zelfs met 2. Zet het er wel even bij (in de beginpost of topictitel) voor wie het bedoeld is en let's rock 'n roll! c:

Edit: Maar het lijkt me dus wel handig om ten allereerste een gezamenlijk topic te hebben? Elkaar te leren kennen kinda en chillen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyzo jul 13, 2014 4:13 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
Gustavo Burns
Gustavo Burns
Aantal berichten : 29

Character Profile
Alias: Gus
Age: 36
Occupation:
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Emptyzo aug 31, 2014 5:42 pm

Gustavo gamed het liefst zo veel mogelijk. Hij vind van alles wel leuk en probeert ook de meeste games uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Gameclub: join nu! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gameclub: join nu!   Gameclub: join nu! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gameclub: join nu!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Will you join me? (&Rayan)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: