INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 The sun is my best friend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptydi aug 12, 2014 7:46 pm



“Dance first. Think later.
It’s the natural order.”


Minaye kwam makkelijk uit bed toen ze zag hoe mooi weer het was buiten. Een jurkjes dag dacht ze. Voor andere meisjes natuurlijk. Niet voor Minaye, ze pakte gewoon een lichte kort spijkerbroekje en deed er een wit shirtje bij dat los om haar bovenlichaam hing. Door haar haar haalde ze alleen een borstel, want dat zat wonder boven wonder wel goed. Ze wou vandaag een kijkje nemen in de tuin want daar was ze nog niet geweest.  Ze plugde haar  rode beats in haar IPhone en zette de koptelefoon op haar hoofd. Minaye deed geen schoenen aan, daar had ze geen zin in.  En een zonnebril op natuurlijk.
Minaye hupste de trap naar beneden af.  Hideway speelde af en Minaye liep op het ritme van het liedje naar de tuin. De tuin was heel mooi, helemaal in bloei. Best een populaire plek zag ze. Leuk om mensen te kijken. Maar ze was niet helemaal in mood op mensen te kijken. Meer in de mood om te relaxen. Hideway was afgelopen en het liedje Prayer van Robin Schulz begon. Goed liedje op mee te relaxen vond ze. Ze zag ergens een bankje staan en het was er erg rustig in de buurt. Minaye ging er uitgebreid op liggen en nam het hele bankje in beslag. Het was erg rustig rond het bankje dus niemand die waarschijnlijk moeilijk ging doen over het liggen op het bankje. Minaye tikte met haar voet mee op de rustige maat van het liedje, genietend van de zon. Eenmaal helemaal relaxed viel Minaye lekker awkward zo in het openbaar in slaap.


& Jeong & Trystan

robb stark


kleren:

beats:

zonnebril:


Laatst aangepast door Minaye Evans op do aug 14, 2014 8:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Age: 20
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptydi aug 12, 2014 8:39 pm

Jeong werd wakker door dat de zon op zijn gezicht begon te schijnen, hij klom zijn bed uit en zag dat het buiten heerlijk weer was met een strak blauwe lucht. Pakte een strakke driekwarts broek en trok die aan met aan zwarte tanktop en dan nog een spijker hesje er over heen. Deed nog gauw zijn haren goed en ging zijn kamer uit. Hij liep richting de tuin met de hoop dat die misschien eens weer inspiratie kreeg voor zijn eigen rap teksten. Tuurlijk vond die het wel leuk om rap liedjes van anderen te rappen, maar die van jezelf gaven toch een andere gevoel en een andere emotie.

Eenmaal bij de tuin aangekomen te zijn zag die dat het al flink druk was, hij liep maar een stukje door op zoek naar een iets wat rustigere plek. Niet dat de drukte erg was, maar om een nieuw liedje te bedenken kan je beter iets wat meer rust om je heen hebben dacht Jeong. Even later vond hij een meisje slapend op de bank liggen, hij stopte even en lachte en liep richting haar kant op. Jeong zag dat het meisje geen schoenen aan droeg “in ieder geval niet bang voor vieze voeten,” zei hij zag en hij zakte naar de grond en ging met zijn rug tegen het bankje zitten waren het meisje sliep. Hij zat niet voor haar gezicht meer net precies voor haar buik. Jeong wou het meisje niet wakker maken, en zo nodig op het bankje zitten wou hij ook niet. De grond zat voor hem ook prima en daarbij kon er beter iemand op haar lette dacht Jeong. Hij pakte zijn telefoon en oortjes bij en deed de oortjes in zijn telefoon, hij klikte een muziek bestandje aan en zijn notitieblokje op de telefoon en begon in de verte te kijken in de hoop op inspiratie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trystan Vaughen
Trystan Vaughen
Class 2
Aantal berichten : 31

Character Profile
Alias: Speedy Gonzales
Age: 17
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptyzo aug 17, 2014 12:20 am



















Trystan beet voor een kort moment op zijn lip toen de dame tegen hem tekeer ging, wilde de neiging onderdrukken om in lachen uit te barsten. Ze had hem betrapt op stelen en was blijkbaar van mening dat ze hem de les wel kon voorlezen aangezien ze twee jaar ouder was. Well, niet dus. Ze had geen bewijzen aangezien ze het geld al terug uit zijn handen had getrokken en zonder bewijzen kon ze hem helemaal niets maken. De hoofden van de school en verschillende leraren vermoedden al wel dat hij diegene was die stal, maar ze konden er niets tegen doen. Het enige dat ze zouden kunnen was met hem praten, ze konden niets anders zonder bewijzen. Zonder een waarschuwing, liep hij op topsnelheid om het meisje heen en legde zijn hand over haar mond zodat ze zou stoppen met praten. “I get it, okay? En het spijt me, het zal niet meer gebeuren.” Een leugen die hij iedereen vertelde op het moment dat ze hem betrapte. Een onschuldig toontje in zijn stem, eentje die de ander ervan overtuigde dat hij echt spijt had. Zijn grote donkere ogen zorgden er ook wel voor dat de ander direct leek te smelten. Niemand kon kwaad blijven op een puppy, toch? Hij glimlachte liefelijk toen de uitdrukking op het meisje haar gezicht verzachtte en langzaam haalde hij zijn hand van haar mond af.

Het duurde niet lang voordat hij weer verder rende, hier en daar zijn handen uitstekend om spullen te pakken te krijgen. Vooral in de tuin was het best druk wat ervoor zorgde dat hij al snel een mooie vangst in zijn rugzak had zitten. Hij liep net voorbij een bankje, merkte iets op en stopte met lopen. Hij was zo snel mogelijk gestopt, maar toch wat hij een meter of twee voorbij het bankje geraasd. Op zijn gemak draaide hij zich om en liep terug. “Dude, je kan haar ook makkelijk van het bankje duwen en er gewoon op gaan zitten, weetje?” Trystan had zich naar de jongen toegebogen op het moment dat hij vastgesteld had dat het meisje sliep zodat ze niet direct wakker zou worden. Deze kans was echt veel te mooi om gewoon voorbij te laten gaan. Hij viste een viltstift uit zijn jaszak en trok de dop eraf. Voordat hij de stift ook maar op haar gezicht zette, keek hij de ander die erbij was doordringend aan. Als hij nu geluid ging maken, was hij dood.

Tevreden keek hij naar zijn kunstwerk en grijnsde. Het was echt een meesterwerk: krulletjes op de wangen, dikgetekende lippen, zwartgekleurde oogleden, extra lijnen bij de wallen, wenkbrauwen die uitliepen in de meest bizarre krullen ooit en natuurlijk een leuke krulsnor. Met een geniepig lachje om zijn lippen haalde hij zijn mobiel boven om er een foto van te maken zodat het altijd op beeld zou blijven staan. Straks even versturen naar anderen en het bewijs zou nooit meer gewist kunnen worden. Zachtjes liet hij zijn vingertoppen over haar voetzolen gaan om haar wakker te krijgen. Ze had geen schoenen aan en voor zover hij wist werden de meeste mensen er wel van wakker. “Hé snoes, je pikt heel het bankje in.” Niet dat dat voor hem echt een probleem was, maar hij wilde haar reactie zien als ze erachter kwam dat heel haar gezicht vol gekladderd was.




thank you zinc

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptyzo aug 17, 2014 3:37 pm



“Dance first. Think later.
It’s the natural order.”


Minaye voelde iets kriebelen onder haar voet, ze giegelede kort en trok haar voet weg. "Hé snoes, je pikt heel het bankje in" hoorde ze een stem zeggen en ze schrok wakker. Met grote ogen keek ze de jongen aan die bij het bankje stond en daarna naar de de jongen die op de grond zat tegen het bankje aan. Ze had niks doorgehad van hun die hier waren. Ze was dus in slaap gevallen. "Uuuh sorry" zei ze terwijl ze rechtop ging zitten en haar benen introk tegen haar lichaam. "Ik geloof dat ik in slaap was gevallen" zei ze met een halve glimlach en ze haalde haar beats van oren en legde de koptelefoon in haar nek. Ze trok swiepte het haar dat tussen de koptelefoon en haar nek zat naar achteren. Dit was zo awkward. Minaye pakte haar telefoon om de muziek die ze nog zachtjes door haar beats hoorde komen uit te zetten. Maar ze schrok toen ze haar gezicht zag in de weerspiegeling van haar telefoon. Ze keek met een verschrikte blik naar haar gezicht, ze begon te lachen. "Wat een kunstwerk!" Zei ze lachend. Ze had al een fonteintje gezien op het pleintje. Minaye hupste er naar toe. Ze ging op het randje zitten en deed haar voeten in het water. "Het spijt me. Ik weet dat één van jullie hier heel erg zijn best op heeft gedaan. En dat ik er zo natuurlijk fantastisch uitzie..." Zei ze tegen de twee jongens met een big smile. "Maar ik heb toch voorkeur aan mijn eigen make-up" zei ze haalde haar schouders kort op en begon met het water uit de fontein haar gezicht schoon te maken.


& Jeong & Trystan

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Age: 20
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptyzo aug 17, 2014 4:48 pm

Jeong merkte dat er iemand voorbij het bankje rende en op een geven moment terug liep. Hij pakte zijn telefoon en deed de muziek, maar alvast uit voor het geval dat de jongen die richting hun liep met hem ging praten. Toen die er eenmaal was zei hij “Dude, je kan haar ook makkelijk van het bankje duwen en er gewoon op gaan zitten, weetje?” Jeong keek hem aan en beetje verbaast hij reageerde terug “Weet ik,” Voor dat Jeong wist had de jonge een viltstift gepakt en de dop er af gehaald en keek Jeong doordringend aan, hij begon zich een beetje ongemakkelijk te voelen en zag dat de jongen de stift op haar gezicht zette.

Jeong keek verbaast en wist niet wat die moest zegen. Hij kon ook niks doen, want hij voelde zich zwaar machteloos. Hij hoopte maar dat het meisje die op de bank sliep het maar lichtelijk opvatte en dat Jeong zelf ook niet in de problemen kwam. De jongen wie net op haar gezicht getekend had kriebelde over de voet van het meisje en zei “Hey snoes, je pikt heel het bankje in,”

Het meisje werd giechelend wakker en zei “Uuuh sorry,” en ze ging verzitten op het bankje “Ik geloof dat ik in slaap was gevallen,” vervolgde ze daarna verder.  In slaap gevallen was ze zeker dacht Jeong. Hij vroeg zich af hoelang het zal duren voor dat het meisje het door had, wat er op haar gezicht zat.  Tijdens dat Jeong dat afvroeg had het meisje haar telefoon gepakt en zei “Wat een kunstwerk!” terwijl ze lachte. Toen ze dat zei kon Jeong er eindelijk om lachen, hij was zo blij dat het meisje het positief op vatte. En het was inderdaad een mooi kunstwerk. Het meisje was opgestaan en naar de fontein gelopen die voor hun stonden. Ze ging op de rand zitten met haar voeten in het water en zei met een bigsmile “Het spijt me. Ik weet dat een van jullie hier heel erg zijn best op heeft gedaan. En dat ik er zo natuurlijk fantastisch uitzie...”  Naja gelukkig wist ze dat een iemand het gedaan had, dacht Jeong. “Maar ik heb toch voorkeur aan mijn eigen make-up,” zei het meisje terwijl ze even haar schouders op hield en begon met haar gezicht schoon te maken.

Jeong keek even de jongen aan en wist niet goed wat die moest zegen. Moest die sorry zegen, omdat hij de jongen niet tegen gehouden had. Of moest die zegen dat de jongen die langs hem stond had gedaan. Hij keek weer naar het meisje die op de fontein zat en vroeg “Krijg je het er een beetje van af?” Dat leek hem het slimste om te zeggen op dit moment, want hij wou ook niet dat hij iemand ging verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Trystan Vaughen
Trystan Vaughen
Class 2
Aantal berichten : 31

Character Profile
Alias: Speedy Gonzales
Age: 17
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptyzo aug 17, 2014 10:49 pm



















Trystan moest de neiging onderdrukken om met zijn ogen te rollen toen de jongen gewoon liet weten dat hij wist dat hij de ander ook van het bankje kon duwen. Jeez, als hij in zijn plek geweest zou zijn, had hij het meisje al lang op de grond laten rollen. In eerste instantie was hij ook van plan geweest om haar een duw te geven, maar toen hij haar zo had zien liggen slapen, had hij zijn plan wat aangepast. Het was veel leuker om haar gezicht vol te tekenen, een foto te maken en die rond te sturen dan haar gewoon ergens van af te duwen. Mensen zouden zich haar vol gekladderde gezicht veel langer herinneren. Zijn donkere ogen fonkelden ondeugend toen ze wakker werd en meteen haar benen optrok. Misschien moest hij even een spiegel gaan halen ofzo zodat ze het zou zien.. of nee, dat was al niet meer nodig. Trystan had vanalles verwacht, maar dat ze begon te lachen was toch echt iets dat hij juist niet verwacht had. Van alle mensen wiens gezicht hij ooit bekladderd had, was zij toch wel de eerste die ermee kon lachen. Subtiel liet de jongen de stift in de achterzak van zijn spijkerbroek glijden waarna hij zijn armen over elkaar heen sloeg.

De jongen pruilde zachtjes toen het meisje naar een fonteintje liep om haar gezicht schoon te vegen. Damn, hij had echt een watervaste marker moeten gebruiken, dan zou het nooit zo makkelijk geweest zijn om het van haar gezicht te krijgen. Zijn donkere kijkers gleden nog even naar de andere jongen die aanwezig was toen hij vroeg of het er wel goed afging. “Natuurlijk gaat het er goed af, die stift is niet waterproof.” Had hij zichzelf verraden door dat te zeggen? Normaal niet aangezien hij de stift die gebruikt werd gewoon gezien zou kunnen hebben. Niet dat hij het echt erg zou vinden als ze zou weten dat hij diegene was die een stift op haar gezicht gezet had. Nu ze er best goed leek om te gaan, het zelfs grappig leek te vinden zou hij het niet erg vinden als ze erachter zou komen. “Weet je zeker dat je liever je eigen make-up hebt? Ik vind je er best leuk uitzien.” Een onschuldige glimlach krulde zich om zijn lippen terwijl hij haar met zijn grote donkere ogen aankeek.





thank you zinc

Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptyma aug 18, 2014 11:01 am



“Dance first. Think later.
It’s the natural order.”


“Krijg je het er een beetje van af?” vroeg één van de jongens en Minaye knikte. "Ja prima" zei ze op een normale toon terwijl ze de stift gemakkelijk van haar gezicht veegde. “Natuurlijk gaat het er goed af, die stift is niet waterproof.” zei de ander en daardoor wist Minaye al dat hij het dus op haar gezicht had getekend. "Wel jammer voor jullie. Het was natuurlijk grappiger als ik het moeilijk af had gekregen right?". Dat zei ze uit ervaring. Ze had wel eens op iemand gezicht getekend met een watervaste stift. Hij moest zijn gezicht helemaal inzepen en dat was echt een grappig gezicht. “Weet je zeker dat je liever je eigen make-up hebt? Ik vind je er best leuk uitzien.” zei de jongen waarvan ze wist dat hij het had gedaan. "Ja ik weet zeker dat ik mezelf mooier vind zonder snor enzo." zei ze terwijl ze in haar telefoon keek en zag dat alles weg was. Minaye draaide zich naar de jongens toe en liep weer terug naar het bankje en ging erop zitten. "Mijn naam is Minaye, maar je mag Mina zeggen." zei ze en verwacht hun namen terug. Ze wou wel de naam weten van de grapjas die op haar gezicht had getekend want die naam ging op de lijst van personen waarop ze nog wraak moest nemen. En die wraak zal zoet zijn. Minaye keek de jongen met een onderdeugde grijns, brainstromend over de prank die ze met hem zal uithalen. Misschien wel met behulp van de andere jongen want ze kon aan zijn lichaams houding zien dat hij niks had gedaan. En hij was tenslotte getuige.


& Jeong & Trystan

robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeong Hwan
Jeong Hwan
Class 2
Aantal berichten : 76

Character Profile
Alias: Ice Prince
Age: 20
Occupation:
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Emptydi aug 19, 2014 12:33 pm





Op de vraag van Jeong of het ze de tekening van haar gezicht een beetje af kreeg antwoordde ze “Ja prima,” Hij was blij om dat te horen. De jongen die langs hem stond zei “Natuurlijk gaat het er goed af, de stift is niet waterproof.”Jeong keek hem aan, naja blijkbaar vond die het niet erg om zich zelf te verraden. Gelukkig deed die het zelf niet en hoefde hij het niet te zeggen. Scheelde ook weer een valse beschuldiging dacht hij. “Wel jammer voor jullie. Het  was natuurlijk grappiger als ik het moeilijk af had gekregen right?” zei het meisje. Jeong vond het juist fijn dat ze het er af kreeg. Tuurlijk was het een leuk grapje, en pakte ze het goed op. Maar het kon ook fout aflopen. En zonder de stift op haar gezicht zag ze er toch beter uit, vond Jeong. “Weet je zeker dat je liever je eigen make-up hebt? Ik vind je er best leuk uitzien,” zei de Jongen die lang hem stond het meisje reageerde er op met “Ja ik weet zeker dat ik mezelf mooier vind zonder snor en zo,” terwijl ze op de haar telefoon keek . Joeng moest er om lachen en zei “Ik vind je er ook beter uit zien zonder,” Het meisje draaide zich weer om en ging op het bankje zitten. “Mijn naam is Minaye,  maar je mag Mina zeggen,” zei Minaye. “Hoi Mina, ik ben Jeong,” reageerde hij terug met een vriendelijke lach. Jeong merkte dat Minaye met een ondeugende grijns naar de jongen keek. Waarschijnlijk was z van plan om iets terug te doen, wat hij best kon begrijpen. Zolang hij er maar niet bij betrokken zal worden, vond die het goed.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
The sun is my best friend Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sun is my best friend   The sun is my best friend Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The sun is my best friend
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I just need a friend
» Friend [GZ]
» A new sister or just a new friend? {Kat}
» Sometimes you just need a friend (&Lorise)
» Let me love you like a friend &Grace

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Garden-
Ga naar: