INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Let me love you like a friend &Grace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyma feb 23, 2015 4:16 pm


Plannen bedenken was echt wel zijn ding. Okay, misschien waren zijn plannen niet altijd de beste plannen, maar dan nog. Plannen bedenken was gewoon leuk en als iets dan lukte, dan was hij dubbel zo blij. Niet dat dat mogelijk was want hij was eigenlijk bijna de definitie van blij. Momenteel zat hij met een simpel idee, nog niet echt een vast plan, maar dat zou snel wel komen. Het was een gewaagd idee, misschien was de slaagkans niet eens groter dan 2/10, maar het was een uitdaging en over het algemeen ging hij dat nooit echt uit de weg.

Maurim had wel al over het feestje gehoord, maar om zo alleen te gaan, was ook maar lame. Eerst was hij van plan geweest om te vragen of hij met Aleksey mee mocht, maar hij en Diana hadden andere plannen voor die avond. Die wou hij natuurlijk ook niet verpesten. Voor de rest zag hij Amber niet echt gaan naar zoiets, en Smokey had waarschijnlijk ook wel betere dingen te doen. En toen dacht hij aan Grace. Yeah right, alsof die wèl into zo’n dingen was. Ze was wel heel duidelijk geweest, ze haatte mensen en de mensheid in het algemeen. Waarom hij dan nu toch onderweg was naar haar kamer, het was zelfs voor hem een raadsel. Misschien gewoon omdat hij haar wou tonen dat mensen wel lief konden zijn voor elkaar, en eerlijk, welke dag was daar beter voor dan Valentijn? En misschien stiekem ook omdat hij haar best wel miste, en Esfir ook wel een heel klein beetje.. Maar dat was zijn kleine geheimpje ofcourse.

Toch een beetje zenuwachtig kwam hij bij haar kamer aan. Dat had hij uitgevonden via Jamie, die dacht dat hij het meisje op date zou vragen ofzoiets. Of dat hoopte hij, wist hij veel wat het Engelse schoolhoofd allemaal zat uit te denken. Nuja, hij was hier niet om haar mee te vragen op date, gewoon om te vragen of ze als vriend mee wou en gewoon een kijkje wou nemen. Als ze het helemaal niks vond, dan zouden ze evengoed terug weggaan, zonder protest van hem. Hij haalde nog even diep adem en klopte toen een paar keer zachtjes op haar deur, waarna hij braafjes wachtte tot ze zou opendoen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptydi feb 24, 2015 3:33 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Sinds de nogal vreemde gebeurtenis in de kamer van Charlie met de stemmen en dat Grace haar controle over haar emoties bijna verloren had hield ze zich gedeisd in haar kamer. Ze had geen zin om haar kamer uit de komen en ze had zelfs ook een dag school geskipt om maar in haar kamer te mogen blijven. Eerlijk gezegd snapte Grace echt helemaal niets meer van zichzelf en waarom ze ineens geraakt werd door verschillende dingen, eerst de spin die ze zelf met haar eigen hand had vermoord en haar spin - Esfir - die ze bijna opgegeten had, daarnaar Maurim en vervolgens dat hele gedoe met de stemmen. Nog nooit hadden dingen haar zo kunnen raken als deze dingen en ze kwamen allemaal zo snel achter elkaar aan, het ging veel te vlug en Grace kreeg het gevoel dat ze het niet meer bij kon houden. Daarom sloot ze zich eventjes af van de wereld, om weer bij te komen van alles en weer met gezond verstand terug de wereld in te stappen. Ze had tijd nodig om dit te verwerken.

Stiekem dacht Grace er zelfs over na om misschien haar excuses aan te bieden, aan alle mutanten die ze misschien pijn gedaan had hier op het eiland, en iedereen gewoon met rust te laten, gewoon geen aandacht meer te geven omdat ze wist dat het nutteloos zou zijn. Niet meer uitdagen, aanvallen of proberen mensen te verleiden/misleiden. Het ging niet werken en ze wist het, bovendien was Grace toch veel gelukkiger in haar eentje met haar spinnen die haar wel begrepen. Die snapte hoe Grace zich voelde en niet egoïstisch waren, altijd maar hun eigen behoefden voorop stelde. Grace vond dat de mensheid soms wel dingen mocht leren van deze diertjes al gokte ze dat dat nooit zou gebeuren, hoe hard ze ook zou proberen. Ze ging het ook niet meer proberen net zoals ze niet meer ging proberen mensen te overtuigen van de schoonheid die de beestjes met zich mee droegen, na al die jaren was Maurim de enige geweest die zich ervoor had opengesteld en dat was haar veel te weinig. Ze was wel heel blij dat er tenminste één iemand was, maar teleurgesteld in dat het maar één iemand was uit zo’n grote hoeveelheid.

Net op dat moment werd er ineens op haar deur geklopt en nogal verward staarde het blonde meisje naar de deur, niet helemaal begrijpend wie dat nu kon zijn. Rustig stond Grace op van haar bed en nam de alle tijd om naar de deur toe te lopen. Ze zweerde het, als dit Charlie was dan kreeg hij de deur gewoon weer recht in zijn gezicht gesmeten, hem hoefde ze echt al helemaal niet meer te zien. Niet nadat ze zichzelf van haar kwetsbare kant had laten zien en nog steeds was Grace emotioneel niet helemaal stabiel dus dat zou een dikke vette nee worden als hij wilde praten, of wat hij ook maar van haar wilde. Misschien was het ook wel Jean of een andere leraar om te vragen waar ze bleef in de lessen, maar ook dan zou ze gewoon de deur weer dichtklappen. Nou ja, ze liet het er maar op dat de deur in iedereens gezicht zou smijten op het moment. Ze drukte de deurklink naar beneden en trok de deur een klein beetje open om te zien wie er op haar deur had staan kloppen. Met een chagrijnige kop keek ze door de kier al klaarde haar gezicht ook meteen weer een beetje op wanneer ze zag dat Maurim was.

Wat verbaast keek ze hem aan terwijl ze de deur verder opende en wanneer Esfir door middel van Grace haar gedachten er ook achter kwam dat Maurim voor de deur stond kroop ze meteen omhoog. Zij had ergens in de het wollen geval dat Grace over haar schouders droeg een plekje gevonden om te slapen maar werd meteen wakker bij dit nieuwtje. Ze ging weer op de schouder van Grace zitten en weer voelde Grace hoe het hartje van de spin gevuld werd met vreugde. Zelf kwam er ook een klein glimlachje op haar gezicht. Eerlijk gezegd had ze Maurim niet echt verwacht, zeker niet op deze dag gezien ze wel verwacht had dat hij het misschien druk zou hebben met een hele hoop meisjes of andere vrienden. Hij was namelijk een hele lieve jongen dus meisjes zouden vast wel graag voor zijn voeten willen vallen en Grace gunde hem ook het beste van de hele wereld. ”Hee, heb jij het niet druk met?.. Je weet wel, Valentijns dag enzo.” Vroeg ze nu aan hem met een vriendelijke glimlach..

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptydi feb 24, 2015 4:10 pm


Of ze zou open doen, was nog maar de vraag. Dit kon meteen al het einde van zijn plan betekenen hoor. Want nu hij er over na dacht, hij had al een paar dagen helemaal niks meer van haar gezien. Geen glimp op de gang, geen teken dat ze in de kantine zat, ook nergens gillende meisjes die wegrenden omdat ze bang waren voor de insecten die gewoon toevallig in de buurt van het meisje zaten te chillen. Iets wat hij trouwens echt belachelijk vond, waarom zou je gaan gillen omdat er een spin op je tafeltje liep? Die deed helemaal niemand kwaad en was alleen maar onderweg om, wist hij veel, zijn of haar familie een bezoekje te brengen. Misschien hielden die ook wel feestjes als er iemand jarig was, of hielden ze er gewoon van om samen rond te hangen in een web..

Okay, nu dacht hij toch wel even te ver, for real. Maar het kon evengoed zijn dat Grace zich verstopt had voor de fuzz die er al de hele week was rond Valentijn. Maurim wist goed genoeg dat ze daar waarschijnlijk niet veel van moest hebben, maar toch.. Toch stond hij hier, om te checken of ze misschien niet zou mee willen gaan naar de lounge. Hoe crazy was hij? Waarschijnlijk 100 op een schaal van 10, maar boeiend. Hij gaf om Grace en als ze net een beetje meer druk nodig had om uit haar kamer te komen, dan zou hij daar wel voor zorgen. Niet dat hij haar zou dwingen ofcourse, maar misschien kon hij haar wel overtuigen door het heel lief te vragen ofzo?

Maar dan moest eerst die deur open.. En uiteindelijk gebeurde dat ook. Eerst op een kier, maar met een verbaasde blik opende ze de deur dan verder. Een vrolijk grijnsje kwam om zijn lippen toen hij haar zag. Mooi, ze was dus toch hier en niet ergens aan de andere kant van het eiland. Dat bespaarde hem ook weer heel wat tijd. Vanaf de deur helemaal open was, zag hij beweging onder haar kleren en al snel zat Esfir alweer op haar schouder. Ghehe, hij vond het nog steeds zo cool hoe het beestje gewoon even leek te chillen met Grace en zich totaal niks aan trok van het feit dat Grace een mens was en geen spin.

”Hee, heb jij het niet druk met?.. Je weet wel, Valentijns dag enzo.” Vroeg ze met een glimlachje. Maurim's grijns werd wat breder. "Waarom denk je dat ik hier ben?" Grinnikte hij, tot hij door kreeg dat dat misschien best wel fout kon overkomen. "Okay, dat ging even te snel", Zei hij toen met een beetje een geschrokken blik in zijn ogen. "Ik ben hier om te vragen of jij en Esfir zin hadden om misschien met me mee te gaan naar de lounge?" Vroeg hij toen een beetje aarzelend. "Geen verplichting natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden als je mee ging, anders zit jij ook maar hier en ben ik daar ook maar helemaal op m'n eentje en euhm.. Snap je?" Zei hij toen, terwijl hij even zijn hand door zijn haren haalde. Jaa, dat had hij weer mooi verwoord hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptywo feb 25, 2015 5:49 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Grace snapte echt helemaal niets meer van haar leven, wat ze wilde en hoe ze zich voelde of moest voelen. Nou ja, eigenlijk was het enige wat ze echt wilde was dan mensen haar vrienden leerden te respecteren, het enigste wat ze had gewild vanaf het moment dat de kinderen bij haar op de basisschool en haar eigen moeder zichzelf tegen haar vrienden keerden en haar een creep begonnen te noemen tot nu. Ze had nooit iets anders gewild dan dat kleine beetje respect omdat Grace vond, nee wist, dat ze het bedienden. Maar Grace wist dat het nooit ging gebeuren, ze was al wel heel blij dat tenminste Maurim respect had getoonde, hij was de reden waardoor Esfir nu een naam had, iets waar ze niet niet trotser op kon zijn. En nou ja, misschien moest ze zich maar gewoon neerleggen bij het feit dat het alleen maar Maurim zou blijven. Gewoon blij zijn met wat ze had. Haar spinnen en Maurim als een vriend.

Grace stelde wel geen hoge eisen aan hun vriendschap, ze vond het prima dat hij misschien ook andere dingen te doen had die belangrijker waren. Ze zat dan ook niet echt op hem te wachten tot hij weer contact zou zoeken met haar ofzo, Grace was heel geduldig en begreep dit soort dingen wel. Hij had waarschijnlijk genoeg andere dingen te doen en andere vrienden dus dan ging Grace niet de ongeduldige tante uithangen of op een een of andere reden moeilijk doen.Wel verbaasde het haar gewoon dat hij hier stond op deze dag die voor iedereen altijd leek zo belangrijk te zijn, behalve voor haar dan natuurlijk of andere die op hun eigen manier een creep werden gevonden, Charlie waarschijnlijk ook niet. Die was zo chagrijnig dat Grace niet eens dacht dat hij überhaupt uit vreugde zou kunnen lachen, wat misschien best zielig was eigenlijk.

Esfir had het meteen opgemerkt dat Maurim voor de deur stond waardoor ze meteen omhoog gekropen was en op haar schouder was gaan zitten. Ze hield natuurlijk ook altijd Grace haar gedachten in de gaten gezien ze zelf moeilijk dat soort dingen kon weten als ze weer eens in Grace haar kleren lag te slapen. Ze sliep tegenwoordig ook nergens anders meer. "Waarom denk je dat ik hier ben?" Grinnikte hij nadat Grace hem vroeg waarom hij hier was op Valentijnsdag. Kort trok Grace haar wenkbrauw wat verward op, niet helemaal begrijpend wat hij hier nu mee bedoelde, for real. Het klonk best wel fout namelijk maar dat leek hij ook al snel wel door te hebben. "Okay, dat ging even te snel" Zei hij vervolgens met een beetje een geschrokken gezicht waardoor Grace zachtjes eventjes haar mondhoeken optrok om te laten weten dat ze het begreep. Ze moest zelfs eventjes kort lachen, wow. ”Maakt niet uit.” Zei ze nog zachtjes terug. "Ik ben hier om te vragen of jij en Esfir zin hadden om misschien met me mee te gaan naar de lounge?" Zei hij vervolgens aarzelend. Zachtjes werd de glimlach op haar gezicht groter maar het was ook wet te zien dat ze nog aan het nadenken was. Hij had het over de Valentijns Lounge toch? Het was niet echt iets voor haar om naar zoiets te gaan. Grace was tenslotte de insecten liefhebber, een freak en die hoorde daar niet thuis. Ze kende haar plek en dat was niet tussen liefhebbende koppels op Valentijnsdag, ver weg van.

"Geen verplichting natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden als je mee ging, anders zit jij ook maar hier en ben ik daar ook maar helemaal op m'n eentje en euhm.. Snap je?" Zei hij daarna terwijl hij even met zijn hand door zijn haren heen ging. Esfir was eigenlijk al vanaf het moment dat hij het voor had gesteld helemaal enthousiast geweest en die wilde zeker mee met hem naar die Valentijns Lounge, het was alleen nog Grace die overgehaald moest worden. Toe nou Grace! Ga met hem mee, het word vast heel leuk ondanks dat je niet van Valentijnsdag houd, het is toch ook geen date dus waarom zou je niet meegaan? Je kan hem toch geen ‘nee’ zeggen? Vertelde Esfir haar met heel veel hoop haar te kunnen overtuigen. Zachtjes knikte ze nu met een zuchtje van overgave. ”Oke dan, ik ga wel mee.” Zei ze nu en meteen begon Esfir wat rondjes om haar nek heen te rennen van blijdschap, iets wat heel erg kietelde, zelfs voor Grace. ”Ohh Esfir, stop that.” Zei ze nu grinnikend en meteen stopte de spin en zakte ze door haar pootjes heen in een soort omhelzing voor haar. Ze trok eventjes haar wollen trui ding wat verder dicht en stapte door de deur naar buiten toe waarnaar ze hem dicht deed. Esfir liep meteen van haar ene schouder naar haar andere toe omdat die dichter bij Maurim was en keek hem vriendelijk aan met haar acht ogen. Ze ging eventjes op haar teentjes staan en liet Grace weten dat ze ging springen. ”Niet schrikken, ze gaat naar je toe springen.” Zei Grace eventjes om hem te waarschuwen omdat ze begreep dat het misschien een beetje eng kon zijn wanneer ze ineens naar hem toe zou springen en hij wel eens heel erg kon schrikken. Ze ging nog even terug om een aanloopje te nemen, wolfspinnen waren namelijk wel goed in springen maar nog net niet zo goed als hun familie de springspin. Nadat ze het aanloopje had genomen sprong ze van Grace haar schouder naar die van Maurim toe en zachtjes moest Grace even lachen om de actie van de spin. Esfir was echt wel een beetje geobsedeerd geworden met hem, dat had ze echt nog nooit gezien bij geen enkele spin. Al wist ze natuurlijk wel dat Esfir anders was en altijd al zocht naar contact met mensen, meer dan andere die het gewoon alleen bij Grace hielden omdat zij hun soort godin was..

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptywo feb 25, 2015 11:43 pm


Dat ze oprecht verbaasd was om hem te zien, verbaasde hem dan weer. Het was niet zo dat hij zomaar iemand mee zou willen nemen naar de valentijnslounge. Nee, niet om die reden, maar hij wist dat Grace net de persoon was die zoiets misschien wel leuk zou vinden eenmaal ze er was. De drempel over stappen was gewoon teveel gevraagd, maar daarom was hij hier. Jazeker, om haar gewoon te helpen en haar te overtuigen om het toch te doen. Wie weet kreeg ze het meer naar haar zin dan ze nu dacht, en dan nog. Als ze weg wou, dan zou hij haar persoonlijk terugbrengen en duizendmiljoen keer zijn verontschuldigingen aanbieden omdat hij haar in die situatie had gebracht.

Maargoed, voor ze daar waren en hij elke mogelijke mislukking ging verzinnen, moesten ze er wel eerst raken. En dat was dus wel een opgave, net zoals hij wel verwacht had. Eerst verpeste hij het bijna door weer te snel te willen gaan. In zijn hoofd klonken de woorden echt wel goed, maar eenmaal hij ze uitgesproken had, klonken ze best wel fout.. Gelukkig kon ze er nog om lachen. Hey wow, wacht. Lachen? Hell yeah, dan begon dit alles toch niet zo slecht. Haar glimlach verdween ook niet, al zag hij dat ze nog altijd nadacht over zijn woorden. Dat was niet erg, ze hadden alle tijd en als ze nee zou zeggen, zou hij alsnog wel alleen gaan en haar alleen laten.

”Oke dan, ik ga wel mee.” Stemde ze uiteindelijk in, en iets vertelde hem dat Esfir er voor iets had tussen gezeten. Die begon ook heel enthousiast heen en weer te rennen, iets wat Grace blijkbaar ook wel voelde. Al snel liet ze de spin ophouden, en stapte toen de deur uit. Yaaaas, slay c: Met een vrolijke glimlach keek hij haar aan. "Dit gaat beter dan verwacht", Grijnsde hij even plagend, terwijl hij zijn handen in de zakken van zijn trui stak. Esfir piepte ineens van achter Grace haar nek, en hij grijnsde even naar het beestje. Okaay, even moest het niet gekker worden.

”Niet schrikken, ze gaat naar je toe springen.” Zei Grace plots, en wat was hij blij dat ze hem een heads up gaf. Hij was niet bang voor spinnen, maar als er ineens eentje op hem sprong, dan zou hij waarschijnlijk een hartaanval krijgen of zoiets. Esfir zat uiteindelijk op zijn schouder en heel voorzichtig gaf hij haar opnieuw een aai over haar lichaampje, tevreden dat de spin er somehow ook wel excited om was. "Kun je haar vragen om zich ergens te verstoppen straks, in mijn kap ofzo? Ik wil niet dat iemand haar misschien per ongeluk nou ja..", Hij sprak het maar even niet uit, leek er zelfs moeite mee te hebben om er alleen maar al aan te denken dat iemand het in zijn of haar hoofd zou halen om te proberen Esfir te doden. "Een wolfspin op een wolfjongen, hoe cool is dat?" Vroeg hij toen grijnzend, terwijl hij richting de trap begon te lopen, om zo naar de lounge te gaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyvr feb 27, 2015 7:35 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Ze moest alleen maar dat kleine stapje nemen, dat kleine ministapje om over de voordeur heen gaan en naar de Valentijns Lounge te gaan met Maurim. Toegeven aan het feit dat ze wel wilde, want ze wilde best wel mee, diep in haar wilde ze niet liever zelfs. Dat wist ze alleen nog niet van zichzelf, omdat ze altijd vond dat Valentijnsdag niets voor haar was, en dat was het waarschijnlijk nog steeds niet als je uitging van relaties en shit, klef gedoe enzo. Maar het was wel oke om vriendschappelijke reden mee te gaan met Maurim, waarvan ze ook wel zeker was dat hij het vriendschappelijk bedoelde. Ze hoopte het maar, want anders moest ze hem gaan uitleggen dat ze niet echt iets van een relatie of iets in die richting wilde. Ze wilde zijn hart niet breken, maar dat hoefde waarschijnlijk ook wel gewoon niet dus ze moest er ook maar niet over nadenken. Besides, was er ooit iemand die verliefd kon worden op haar? Pff nee, daarom. Dat was dus niet echt een probleem voor haar, nam ze aan.

Insecten kwamen bij Grace nog altijd op de eerste plek en iedereen moest daar maar gewoon mee dealen, ze ging nooit een mens boven haar insecten kiezen, zelfs niet Maurim als hij dat van haar zou vragen. Al zou hij dat vast nooit aan haar vragen, hij leek het wel te respecteren en bovendien haar spin wel te mogen. Beter ook, want het was toevallig wel die spin die wist Grace uiteindelijk over te halen om met hem mee te gaan. Dat kwam natuurlijk ook doordat ze spin hem heel erg mocht, doordat ze het leuk vond dat een mens - behalve Grace met haar mutatie - haar aandacht had gegeven, en zelfs een naam. Wist Maurim wel niet hoe freaked Esfir was over het feit dat hij haar een naam had geven? Djezes, de spin werd gewoon hartstikke boos wanneer een van haar spinnenvrienden of Grace het durfde om haar niet bij haar naam te roepen. Het liefst wilde ze dat iedereen haar aansprak bij de naam Esfir, de hele tijd, bij elke mogelijkheid. Echt, er was een reden waarom Grace spinnen geen namen gaf en zeker geen spinnen zoals Esfir.

Maurim keek haar met een vrolijke glimlach aan wanneer Grace zich over de drempel zette en vertelde dat ze wel mee ging naar de Valentijns Lounge. "Dit gaat beter dan verwacht" Zei hij plagend tegen haar en Grace keek hem eventjes quasi boos aan met een zucht, al was er al snel weer een vrolijke glimlach op haar gezicht te vinden. ”Je hebt het aan deze hier te danken.” Zei ze terwijl ze kort naar het spinnetje knikte die op haar andere schouder was gaan zitten. Hij leek dit ook te zien dat ze ineens van achter haar nek aan kwam schieten om op haar andere schouder te gaan zitten en grijnsde zelfs eventjes naar de spin. Al snel merkte Grace ook dat de spin van plan was om over te springen naar Maurim’s schouder waardoor Grace dacht dat het wel slim om dat eventjes te melden. Want ja, als je niet gewend was aan spinnen en hun acties niet van te voren kon weten door de communicatie die je met ze had, dan kon Grace het zich goed voorstellen dat hij heel erg kon schrikken. Ze kon namelijk ook prima niet bang zijn voor spinnen maar wanneer ze eenmaal zo onverwacht op je af kwamen springen je nog een hoedje schrikken.

Al snel begon ze een klein aanloopje te nemen en sprong ze heel smooth van de ene schouder naar de andere en lachend keek Grace de spin na die nu op de schouder van Maurim zat. Hij gaf de spin weer heel voorzichtig een aaitje over haar lichaam zoals hij dat ook in het ziekenhuis had gedaan. Tevreden zakte het spinnetje door haar poten heen en ging ze op haar buik liggen terwijl Grace kon voelen hoe blij de spin zich voelde. Ze kon het allemaal voelen en opnieuw deed het iets met haar hart, het gevoel dat ze spin zo blij kon worden om iets wat een mens kon doen. Om voor een keer niet als een eng en creepy diertje behandeld te worden, niet gezien te worden als een soort ongedierte. Dit gevoel had Grace ook altijd en het feit dat de spin zich zo happy voelde over dit, maakte ook dat Grace zichzelf heel goed voelde. "Kun je haar vragen om zich ergens te verstoppen straks, in mijn kap ofzo? Ik wil niet dat iemand haar misschien per ongeluk nou ja.." Zei hij nu waarbij hij zijn zin niet afmaakte, het leek zelfs alsof hij daar moeite mee had. Het feit dat hij zich daar zorgen om maakte ontroerde haar diep van binnen heel erg, maar stoere harde Grace liet daar natuurlijk niets van merken. Of nou ja, niet al te veel dan. Het was toch wel een beetje in haar ogen te lezen, een heel klein beetje dan. Ze knikte eventjes zwijgend waarnaar ze Esfir vertelde om zichzelf ergens te verstoppen. De spin begreep het direct en had het eigenlijk al wel meegekregen, gezien ze het gesprek kon volgen door gewoon Grace haar gedachten te lezen. Daardoor kon ze ook voelen dat het Grace raakte, waardoor de spin door middel van hun communicatie Grace ook soort van probeerde te troosten. Niet dat het nodig was, want Grace voelde zich prima, meer dan prima juist. Ze zocht al snel ook zijn kap op om zichzelf erin te verstoppen. "Een wolfspin op een wolfjongen, hoe cool is dat?" Vroeg Maurim uiteindelijk en met een vrolijke grijns keek ze hem terug aan. Ze knikte goedkeurend naar hem. ”Echt perfect! Jullie zijn een goed team.” Zei ze lachend terug. Jep, de wolfspin en de wolfsjongen, het kon eigenlijk niet beter. ”You know, Ik kan mezelf ook transformeren tot een spin of een ander insect..” Zei ze vervolgens met een vrolijke glimlach. Wow oke, random Grace die begon met praten over dit soort dingen, dat kwam ook niet vaak voor. Zeker niet dat ze zelf erover begon ofzo. ”Alleen heeft het wel nogal wat gevolgen en is het niet zo heel erg makkelijk, maar ik kan het wel” Zei ze er nog achteraan..

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyza feb 28, 2015 7:38 pm


Yaaas, hoe awesome was dit. Het was gewoon gelukt om haar al uit haar kamer te krijgen. Stiekem was hij best trots op zichzelf, maar zeker ook op haar. Want hij wist goed genoeg dat ze het niet zo hard op mensen, dat had hij zelf mogen ondervinden in de ziekenhuiskamer toen hij haar het eerst had ontmoet. Ze was uiteindelijk wat los gekomen toen ze het over de spinnen van haar documentaire hadden gehad, en al helemaal toen hij interesse had getoond in haar spin, die hij uiteindelijk een naam had gegeven. En dat had hij niet gedaan om haar te pleasen, maar omdat hij ook echt wel geïnteresseerd was in het onderwerp. Niet meteen het meest voor de hand liggende ding om over te praten, maar dat maakte hem eerlijk gezegd nog enthousiaster. Hij vond het fijn als mensen over hun passies praatten, dan kregen ze een soort vibe om hem heen waar hij altijd weer van kon genieten.

Plus, hij kon zoveel vragen stellen als hij wou, dingen die hem gewoon te binnen schoten. Het was de perfecte gelegenheid geweest om bij te leren over spinnen, aangezien er waarschijnlijk geen enkele documentaire was die hem zoveel kon vertellen over de beestjes als Grace. Dat een spin de basis kon zijn van een band, al was die nog maar heel zwak, het was geweldig. Want hij wist goed genoeg dat hij van geluk mocht spreken dat ze met hem mee kwam, en stiekem was hij haar daar heel dankbaar voor, al was het waarschijnlijk nog te vroeg om dat tegen haar te zeggen. Hij wou haar zeker niet afschrikken, niet nu hij haar zover had gekregen dat ze zowaar met hem mee ging naar de Valentijnslounge.

Esfir had hem er blijkbaar een handje bij geholpen. ”Je hebt het aan deze hier te danken.” Vertelde ze met een knikje. Opvallend knipoogde hij naar het beestje en keek toen vrolijk terug naar Grace. "Dan sta ik bij die daar in het krijt", Grinnikte hij. Blijkbaar was Esfir ook blij dat ze mee mocht, want binnen de kortste keren zat ze terug op hem. Okay, het kriebelde nog steeds even erg als eerst, en een rilling liep over zijn armen. Het bleef vreemd, maar het voelde wel grappig aan. Hij gaf haar opnieuw zacht een aai, waarna hij toch wel even nadacht over het feit dat ze zo wel erg zichtbaar was. Straks begon er iemand te flippen en gebeurde er iets ergs. Dus snel genoeg vroeg hij aan Grace of ze Esfir kon opdragen zich ergens te verstoppen. Blijkbaar ging dat moeiteloos, want ze verdween in zijn kap.

Alright, dit was echt gewoon te cool voor woorden. Een wolfjongen die een wolfspin een lift gaf. Hij kon het even niet laten om er een opmerking over te maken. Ze keek hem vrolijk aan, knikte even goedkeurend. ”Echt perfect! Jullie zijn een goed team.” Zei ze, en zijn grijnsje werd nog breder. ”You know, Ik kan mezelf ook transformeren tot een spin of een ander insect..” Vervolgde Grace spontaan, en met een enthousiaste blik keek hij haar aan. ”Alleen heeft het wel nogal wat gevolgen en is het niet zo heel erg makkelijk, maar ik kan het wel” Zei ze nog, en hij dacht aan zijn eigen mutatie. "Dus je bent ook een soort shapeshifter? Dat is zo cool. Je zag mijn vossenvorm al in het ziekenhuis, maar ik kan alles wat tot de hondenfamilie behoort. Dus wolven, honden, vossen, en nog wat dingen die blaffen en grommen", Vertelde hij met een geamuseerde glimlach om zijn lippen, waarna hij even opzij keek en haar blik op zocht.

"Dus je kan elk insect zijn? Heb je ooit al een keer gevlogen? Want dat lijkt me echt cool, een beetje rondvliegen, dan wat chillen op een blad", Zei hij nadenkend. "Of wat insecten ook mogen doen in hun vrije tijd. Geven insecten ooit feestjes? Voor verjaardagen ofzo? Of als iemand verhuist? Of verhuizen insecten niet?" Vroeg hij. Oh god, hij was weer bezig. Maurim de jongen met de duizend-en-één-en-nog-veel-meer vragen. "Of hebben ze ook feestdagen zoals wij? God, waarom weet ik zo weinig", Vervolgde hij toen met een ':c'-uitdrukking op zijn gezicht. Anyways, vragen of niet, ze waren al in de gang van de cafetaria, waarin er ook een deur zat naar de Valentijnslounge. "Wow, we zijn er al", Merkte hij met een grijnsje op, en geruststellend keek hij haar aan. "Als je je nog wil bedenken, dan is dit het moment", Zei hij nog, terwijl hij op een paar meter van de deur stopte en haar vragend aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyzo maa 01, 2015 6:07 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Esfir was ook echt een vreemde spin soms, Grace kon zich soms nog echt verbazen hoe verschillend ze konden zijn in karakter, natuurlijk wel alleen wanneer ze in de betovering van haar mutatie vielen. Zonder haar mutatie waren het alsnog wel beestjes zonder een echt karakter, wel had je een paar persoonlijkheden, ook onder de andere insecten. Dit werd alleen verbreed doordat Grace haar mutatie hun een ander doel gaf. Het ging niet alleen meer om overleven en voorplanting, dan hadden ze ineens een godin om te aanbidden, waar ze werkelijk alles voor wilde doen. Al zag Grace haar insecten niet echt als haar slaven of wat dan ook, het waren gewoon haar vrienden die ook voor haar door het vuur zouden gaan net zoals zij dat voor hun zou doen. "Dan sta ik bij die daar in het krijt" Zei Maurim nadat hij even opvallend de spin een knipoog gaf, die natuurlijk weer helemaal happy werd. Ze werd echt helemaal vrolijk van aandacht van mensen omdat ze wist dat het moeilijk te krijgen was, het was eigenlijk ook nooit te krijgen. Grace was de eerste die haar aandacht gaf maar dat was logisch door har mutatie, andere mensen was nog altijd iets bijzonders, en dat wist Esfir ook net zoals alle andere spinnen en insecten. Grace glimlachte vrolijk naar hem wanneer Esfir ook besloot om op zijn schouder te gaan zitten. Stiekem wist hij haar ook weer in het hart te raken door te vragen of ze Esfir wilde vragen zich te verstoppen, zodat niemand die misschien de spin mocht zien en denken dat het daar per ongeluk zat ofzo haar dood kon slaan. Mensen kon namelijk soms zo denken, vooral omdat het ook moeilijk te begrijpen was dat mensen bevriend konden zijn. Grace had het al vaak genoeg mogen meemaken, daardoor verstopte ze haar spinnen ook altijd in haar kleren zodat dit soort dingen niet meer konden gebeuren.

Ze waren wel echt een perfect team hoor, zoals hij ook als zei, de wolfsjongen en de wolfspin. Al wist eerlijk gezegd Grace niet of dat ‘wolfsjongen’ nog een verdere betekenis had, maar ze gokte er maar op van wel anders zou hij het wel niet zeggen. Ze wist dat hij in een vos kon veranderen en dat maakte hun allebei een soort shapeshifter, en misschien had hij ook wel meerdere vormen? Net zoals dat Grace kon veranderen in bijna alle insecten. En op dat moment begon Grace ineens over die mutatie van haar te praten, over dat zij ook in insecten kon veranderen. Heel random, en zeker voor Grace die normaal nooit onderwerpen - zeker niet deze - naar boven bracht. Ze was goed in het dissen en reacties geven op andere maar zelf begon Grace zelden gesprekken, en sneed ze al helemaal geen gespreksonderwerpen aan. "Dus je bent ook een soort shapeshifter? Dat is zo cool. Je zag mijn vossenvorm al in het ziekenhuis, maar ik kan alles wat tot de hondenfamilie behoort. Dus wolven, honden, vossen, en nog wat dingen die blaffen en grommen" Zei hij vervolgens met een glimlach waarbij hij haar blik ook weer opzocht. Grace keek hem ook weer aan en knikte zachtjes. En kijk, daar had je het al, hij kon ook in een wolf veranderen. Zoals ze ergens al verwacht had vlak nadat hij die opmerking had gemaakt. Ze keek hem vrolijk aan met een glimlach op haar gezichtje. ”Dat is echt zo stoer, wolven zijn ook echt hele mooie dieren, en vandaar wolfsjongen, right?” Zei ze nu met een vleugje enthousiasme in haar stem die daar normaal nooit zat.

"Dus je kan elk insect zijn? Heb je ooit al een keer gevlogen? Want dat lijkt me echt cool, een beetje rondvliegen, dan wat chillen op een blad" Vroeg hij vervolgens waarnaar Grace haar hoofd eventjes lichtjes schudde. ”Nee ik kan niet in elk insect veranderen, eigenlijk meer het.. Ongedierte, gedeelte, de enge insecten.. Vlinders en lieveheersbeestjes bijvoorbeeld niet. Maar ik heb al wel eens gevlogen door te veranderen in een Mot.” Legde ze uit waarbij alleen bij de laatste zin er een glimlach op haar gezicht te zien was. ”Het is heel erg cool, dat wel, ondanks dat ik het niet al te vaak kan doen.” Zei ze vrolijk er nog achteraan. "Of wat insecten ook mogen doen in hun vrije tijd. Geven insecten ooit feestjes? Voor verjaardagen ofzo? Of als iemand verhuist? Of verhuizen insecten niet?" Vroeg hij vervolgens ook nog en eventjes moest Grace lachen. "Of hebben ze ook feestdagen zoals wij? God, waarom weet ik zo weinig" Vervolgde hij nog met een verdrietig gezichtje. Lachend schudde Grace eventjes haar hoofd. ”Nee, ze doen eigenlijk niet zo veel anders dan zien te overleven in onze wereld, geen feestjes en geen verjaardagen sinds de meeste spinnen hun eerste verjaardag niet mee zullen maken en ze niet weten hoeveel dagen een jaar heeft.” Legde ze uit. ”Maar dat ik wel op de spinnen in mijn buurt na, en Esfir natuurlijk. Dat komt alleen doordat ze in mijn gedachten kunnen kijken en daardoor ontwikkelen ze zelfs ook bepaalde gedachten. Nog steeds wel geen feestjes maar het is wel leuker zo, en ik zou misschien wel wat voor ze kunnen regelen als iets van een feestje. Dat kan ik wel doen.” Zei ze vervolgens met een grote glimlach, jep dat zou ze wel kunnen doen. Een feestje geven voor de insecten, ze leren hoe je moet feesten. ”Verhuizen doen sommigen wel, wanneer ze een betere plek kunnen vinden die meer voedsel oplevert zullen ze zeker verhuizen.” Zei ze nog om op het verhuizen terug te komen.

Nu merkte Grace ook pas dat ze er al waren aangekomen, bij de Cafetaria en daarbij ook ergens de Valentijns Lounge. Ze keek even kort om haar heen naar de andere mensen en de sfeer die er rondhing was niet echt iets wat Grace een fijne sfeer kon noemen, maar dat kwam omdat ze zichzelf er altijd tegen had afgezet. Ze moest daar gewoon overheen zien te komen, het was vast wel leuk. Zolang ze maar niet verplicht met andere mensen hoefde te praten waarvan ze toch al wist dat ze stom waren vond ze het prima, ze praatte wel gewoon met Maurim en dan was het goed. "Wow, we zijn er al" Merkte Maurim op met een grijnsje waarna hij haar wat geruststellend aankeek. Grace knikte eventjes nog wat onzeker over wat ze ervan moest vinden. Maar oke, ze stelde zich ervoor open en dat was al heel wat. Misschien konden haar gedachten hierover nog wel veranderd worden, wie wist? "Als je je nog wil bedenken, dan is dit het moment" Zei hij en stopte een paar meter voor de deur om haar vragend aan te kijken. Oke Grace, je kan het, kom op. Esfir kroop ook weer terug Grace haar gedachten in wanneer ze zag dat Grace er nog steeds een beetje onzeker uitzag. Maar ook zij wist wel dat Grace zichzelf best wel open stelde voor dit alles, ze liet het alleen nog niet zien. ”No way, Ik ben al tot hier gekomen en ik ga nu niet meer terug.” Zei ze nu met een vrolijke grijns op haar gezicht terwijl ze zelf uit eigen beweging verder liep naar binnen. Deze was ook bedoeld om Maurim op te vrolijk en te laten zien dat ze eigenlijk best wel wilde. Binnen zag ze al meteen een meisje staan die ze herkende, Lorise. Shit, die kon ze misschien maar beter vermijden voordat ze haar plan om Grace aan Charlie te koppelen met haar mutatie nog niet uit haar hoofd gezet had, en ze wilde Maurim nu niet hier achterlaten omdat dit meisje besloot om dat ene te gaan doen. Ze ging toch zeker Maurim al helemaal niet alleen laten voor Charlie, tss echt niet..

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyma maa 02, 2015 10:17 pm


Maurim was echt wel super blij met zijn mutatie. Al van heel jong wist hij dat hij ‘m had, zijn ene mutatie dan. En wat was er nu cooler dan veranderen in een puppy? Zijn moeder had het geweldig gevonden, had zijn opa hem verteld. Want zelf had hij er weinig herinneringen over, om eerlijk te zijn. Alleen maar vage impressies van zachte handen in zijn pluizige vachtje en een rustige ademhaling en hartslag vlak bij zijn oren. Voor de rest was er niet veel om aan terug te denken.. Maar voor dat hem triestig kon maken, dacht hij aan het feit dat Grace uit haar kamer was gekomen, voor hèm. En met Esfir’s hulp natuurlijk. Dus daarom zou het niet fair zijn als hij ineens down werd.. Straks dacht ze nog dat het aan haar lag, want haar meteen al vertellen wat er hem soms dwars zat in zijn hoofd, was niet zo’n goed plan.

Daarom pikte hij handig in op haar woorden, probeerde zo vrolijk mogelijk te doen. Dat ze spontaan haar eigen mutatie vertelde, vond hij echt geweldig. Met een glimlachje vertelde hij wat zijn mutatie precies inhield, sinds ze wel al wist dat hij in een vos kon veranderen. ”Dat is echt zo stoer, wolven zijn ook echt hele mooie dieren, en vandaar wolfsjongen, right?” Vroeg ze, en hij knikte bevestigend. "Ze noemen me soms K9, naar het feit dat ik de vorm van de canine familie kan aannemen, maar soms noemen ze me ook gewoon wolfyboy", Grinnikte hij. Heel creatief allemaal. Het was dat een heel cool persoon hem zo had genoemd dat hij het maar snel geaccepteerd had hoor. "Ik wil het je best tonen, maar dan best niet binnen, want een wolf in een lounge vol breekbare dingen is niet het beste plan ooit", Grijnsde hij toen vrolijk, doelend op het feit dat hij best lomp kon zijn als hij gigantisch groot was en op 4 poten stond.

Maar goed, even terug naar het interessante gedeelte; haar mutatie. Meteen schoten er alweer duizend vragen door zijn hoofd, teveel vragen om nog gezond te zijn tbh. Gelukkig nam ze het hem niet kwalijk, integendeel, ze gaf antwoord op elke vraag waar hij haar mee lastig had gevallen. Het was best sad dat spinnen geen tijd hadden voor coole feestjes, en nog meer sad dat ze geen jaar oud werden.. Maar gelukkig was Grace er dan om hen toch iets van een leven te geven waar ze iets aan hadden. "Het is echt geweldig dat je dat voor hen wilt doen", Merkte hij glimlachend op. "Iedereen verdient wel een beetje geluk", Vervolgde hij toen met een glimlachje.

Hun gesprekje had hem wat afgeleid, en voor hij het wist, stonden ze al in de gang van de lounge. Hij was echt super blij dat ze al tot hier was meegekomen, maar voor de zekerheid vroeg hij nog een keer na of ze dit echt wel wou. ”No way, Ik ben al tot hier gekomen en ik ga nu niet meer terug.” Reageerde ze vrolijk, waarna ze voor hem de ruimte betrad. Een gigantische, scheve grijns stond om zijn lippen. Dit was echt gewoon de beste dag ooit ofzo. Eenmaal binnen keek hij nieuwsgierig rond. Zijn blik viel op een oldskool photobooth. Omg, dat was echt cool. "Ik vind dat we dit historische moment moeten vastleggen tho", Zei hij met een onschuldig glimlachje, waarna hij haar zonder te wachten op protest bij haar hand nam (op de vriendschappelijke manier ofcourse) en haar meetrok. Hij opende het gordijntje, en ging op het bankje zitten, schoof zo op dat ze met gemak naast hem kon komen zitten. Met een enthousiaste, vrolijke blik keek hij haar aan, zich toch afvragend of hij nu niet te veel zou vragen van het meisje..

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyvr maa 06, 2015 10:43 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Grace wist eigenlijk vrij weinig over haar andere mutatie omdat ze het vrijwel nooit had gebruikt, heel soms alleen om uit benarde situaties te komen en zelfs dan zocht ze liever een andere uitweg. Grace wist heel goed dat het niet fijn zou voelen om in een klein insect te veranderen omdat ze de dagen daarna vooral erg veel last ervan zou krijgen. Of dat kwam doordat Grace haar mutatie nog niet goed genoeg kende of onder controle had wist ze niet, misschien zou het beter gaan als ze er meer in ging trainen. Dat was toch ook altijd zo in weerwolf film? De eerste transformaties waren heel erg pijnlijk enzo maar zodra hij eraan wende was het wel te doen. Misschien had zij hetzelfde, moest ze er nog aan wennen? Lukte het uiteindelijk haar wel goed om te veranderen in een spin zonder hier dagen ziek van te worden. Maar dat zou ze nog wel zien, nu was ze al blij met alleen de communicatie die ze met de dieren had.

Dat Maurim in al die hondachtigen kon veranderen was gewoon heel erg stoer, dat leek Grace ook nog wel een echt leuke mutatie. Om gewoon als een wolf door de bossen te kunnen struinen. "Ze noemen me soms K9, naar het feit dat ik de vorm van de canine familie kan aannemen, maar soms noemen ze me ook gewoon wolfyboy" Grinnikte hij en Grace keek hem een een vriendelijk glimlach aan. ”Wolfyboy, I like it!” Zei ze vrolijk terwijl ze gewoon naast hem bleef lopen, al had haar pas nu ook iets vrolijks gekregen. Waarom? Waarom was het nu ineens helemaal niet moeilijk om blij te zijn? Na al die jaren. "Ik wil het je best tonen, maar dan best niet binnen, want een wolf in een lounge vol breekbare dingen is niet het beste plan ooit" Grijnsde hij vervolgens vrolijk. Meteen knikte Grace en trok ze haar mondhoeken iets verder op. ”Ja, is goed. Ik zou het graag een keer willen zien.” Zei ze vrolik terug..

En toen begon Grace ook met het uitleggen van dingen over spinnen en feestjes, en verhuizen. Verhuizen werd genoeg gedaan, vaak konden ze ook niet anders omdat mensen het leuk vonden om spinnen hun webben kapot te maken, en dan moesten ze opnieuw beginnen. Maar natuurlijk waren spinnen wel slim genoeg om dan een ander plekje op te zoeken, niet elke spin ofcourse, sommigen bleven wel opnieuw en opnieuw hun web weven op een plek waar die toch weggehaald zou worden. Als ze die kans kregen dan en niet meteen ook al vermoord zouden worden. Feestjes, nee die hielden ze jammer genoeg niet maar met de hulp van Grace wel, dan leerde Grace het hun wel. "Het is echt geweldig dat je dat voor hen wilt doen" Zei hij glimlachend waardoor Grace hem weer aankeek met een glimlach die liet zien dat ze het heel erg van hem waardeerde, dat hij die dingen zei die hij zei. Grace vond het fijn om niet gelijk een creep gevonden te worden door iemand. ”Ofcourse, het zijn mijn beste vrienden, ik zou alles voor ze doen.” Zei ze nu zachtjes waarbij ze eventjes haar schouders ophaalde met een glimlachje. "Iedereen verdient wel een beetje geluk" Zei hij vervolgens nog en Grace knikte eventjes, en viel ze eventjes stil.

Nooit gedacht dat zij zich hier zou bevinden, in de Valentijns Lounge, maar het was een goed teken, right? Misschien kon het dan toch nog een klein beetje goed komen met Grace en haar hekel aan mensen. Zou ze het misschien toch mogelijk zijn voor Grace om wat socialer te worden, al zou het waarschijnlijk nog wel gewoon bij deze ene jongen blijven, voor nu dan. Tenzij er nog meer mutanten op het eiland waren die Grace al aardig kon beschouwen zoals Maurim. Helemaal voelde Grace zich wel niet thuis in deze kamer maar dat maakte niet zoveel uit, dat betekende niet dat Grace het niet naar haar zin kon hebben. "Ik vind dat we dit historische moment moeten vastleggen tho" Zei Maurim ineens en snel keek ze naar wat hij bedoelde, een oude photobooth, wow. Ze wist niet eens meer dat die dingen bestonden. Wel, blijkbaar dus wel. Hij pakte zonder te wachten haar hand en trok haar mee naar het ding. Niet dat Grace wilde protesteren.. Of misschien toch wel, een heel klein beetje maar dan. Daar had ze nu in ieder geval geen tijd meer voor en ze ging dus maar gewoon snel achter hem aan de photobooth in en ging naast hem zitten. Met een glimlach keek ze hem aan waarnaar ze eventjes naar het ding keek, ze had serieus geen idee hoe het werkte. Ze keek eventjes goed en dacht dat je wel gewoon op dat ene knopje moest drukken. ”Hoe werkt dit?” Vroeg ze terwijl ze met haar hand richting de knop ging en hier per ongeluk meteen al op drukte. Zachtjes kon je piepjes horen die aftelden, al begreep Grace hier natuurlijk niets van. Ze was nog nooit in zo’n ding geweest dus hoe moest ze dat weten? Ze schrok hierdoor een klein beetje van de eerste foto maar moest al snel heel erg lachen.

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyma maa 09, 2015 1:21 pm


Hoe cool zou het zijn als hij en Grace samen naar buiten zouden kunnen gaan, om in het bos rond te gaan rennen en gewoon wat te chillen zonder welke verplichting aan wie dan ook? Als ze kon veranderen in een kleine spin zou hij haar zo makkelijk mee kunnen nemen over het hele eiland. Als hond of wolf kon hij heel snel rennen, en voor haar zou het ook comfortabel zijn, warm en cozy in zijn lange pels. Maar ze had het over heel wat gevolgen, waardoor hij het plan meteen al liet gaan. Als ze pijn had bij het shiften of wat dan ook, dan zou hij haar nooit dwingen. Maurim zat vaak in de bibliotheek, leerde graag zoveel mogelijk bij. Zowel over zijn eigen mutatie, het shapeshiften, als andere mutaties en dan gewone onderwerpen zoals geschiedenis. Daardoor had hij haar eigenlijk ook leren kennen, omdat hij met die DVD naar de ziekenhuiszaal was gegaan, als boodschappertje van de bibliothecaresse.

En natuurlijk had hij al gelezen over shapeshifters die moeite hadden met naar hun vorm gaan en terug. Zelf had hij soms ook moeite, vooral als hij van dier naar mens ging. Dan bleef hij soms hangen in de tussenwereld, aangezien zijn andere mutatie hem soms parten speelde. Die had hij nog nooit echt getraind, dus af en toe begaf hij zich in de geestenwereld zonder dat hij het echt onder controle had. Maar al bij al kon hij haar ook gewoon meenemen in haar mensenvorm. Als wolf was hij zeker groot en sterk genoeg, al zou hij daar dan mee wachten tot het iets warmer was, zodat ze niet te koud had.

Al snel had ze ook door dat wolfjongen ook met zijn mutatie te maken had, en hij legde het met plezier uit. ”Wolfyboy, I like it!” Zei ze vrolijk, en zijn innerlijke wolf stond al bijna te kwispelen nu. Met een voldaan grijnsje keek hij haar aan. Wat was hij blij dat ze zo vrolijk was, zo had ze er niet uitgezien in het ziekenhuis.. Wat hij natuurlijk wel begreep, want wat was er nu leuk aan een ziekenhuis? Bij zijn voorstel om zijn mutatie ooit een keer te tonen, knikte ze meteen enthousiast. ”Ja, is goed. Ik zou het graag een keer willen zien.” Zei ze, en hij maakte bijna een sprongetje. Echt bijna hoor. "Aye, dan kan ik je meenemen op een rondje over het eiland", Zei hij, blij dat zijn plan toch nog door kon gaan. Want ja, Maurim was een meesterplanner ofcourse.

Doordat Grace zo opkwam voor kleine diertjes als spinnen en andere insecten, had hij respect voor haar. Hij wist hoe het was om als dier te leven, met mensen die op je joegen omdat jij gewoon probeerde te overleven. Zijn wolvenroedel was ook al meerdere keren beschoten geweest toen ze gewoon aan het jagen waren in een bos. Ze probeerden altijd zo ver mogelijk van de bewoonde gebieden te blijven, maar er waren altijd jagers die expres de wildernis in trokken om een beer of een wolf af te schieten, gewoon voor de lol. En daar werd hij misselijk van. En het was pas toen hij Grace ontmoette dat hij besefte dat het in de insectenwereld niet anders was..

Maar nu was het hun beurt om wat lol te maken. En dat zouden ze niet doen door onschuldige dieren te vermoorden. Dat nooit tbh. Nee, hij wist precies wat ze gingen doen. Maurim trok Grace mee naar een retro photobooth. Die had hij al één keer eerder gezien, in een museum. Dat er hier een stond en actually nog werkte ook, het was een wonder. Al snel had hij Grace meegetrokken en was hij op het bankje gaan zitten. Ze kwam naast hem zitten en keek hem met een glimlachje aan. Samen keken ze naar alle knopjes. Okaay, what the fuck? Waarom al die knopjes als het met 1 knop ook zou lukken?

”Hoe werkt dit?” Vroeg ze, maar voor hij kon antwoorden drukte ze al op een knopje. Enkele piepjes waren te horen en verbaasd keek hij op, waardoor hij op de eerste foto echt met een verwarde, verbaasde blik stond. Ook zij leek te schrikken, maar schoot daarna gewoon in de lach, waardoor hij ook moest lachen. Right, die foto’s zouden er zo fab uitzien. Omdat ze niet zo heel veel tijd hadden, reek hij naar zijn kap en voelde toen Esfir zitten. Voorzichtig nam hij haar er uit en zette de spin op haar schouder, die het dichtst bij hem zat. Want de foto’s zouden niet compleet zijn zonder de spin hoor. Uiteindelijk was foto 4 klaar, en de reeks foto’s viel er uit. Hij kwam echt niet meer bij toen hij de foto’s zag. Vooral die eerste, ja, die was het beste ooit ofzo.

"Check deze, die is gewoon echt te grappig", Grinnikte hij, terwijl hij haar het kaartje gaf. Ondertussen gaf hij Esfir nog even een aaitje en stak haar toen zachtjes en voorzichtig terug in zijn kap. Van daaruit kon ze wel nog altijd een beetje rondkijken zonder echt zelf gezien te worden. Maurim leunde wat tegen de zijkant van de booth en keek via een kier in het gordijntje naar buiten. Daar zag hij een tafel vol lekker eten inclusief brownies. En dat was net toevallig zijn lievelingsdessert. "Van al dat lachen krijg ik wel honger", Merkte hij subtiel op. Of ja, subtiel, het was wel een duidelijke hint, maar dan nog.. Als zij liever hier wat bleef zitten, uit het zicht, dan bleef hij zeker wel bij haar, brownies of niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyza maa 14, 2015 2:38 pm

Why can't they understand the way we feel?
They just don't trust what they can't explain

Als het kon zou Grace graag willen leren om het shiften makkelijker te laten gaan dan dat het nu ging, want dan zou ze serieus wel vaker in een spin of een mot veranderen, of een ander insect. Ze vond de beestjes helemaal geweldig en het waren allemaal dierbare vrienden van haar. Zelf zou ze graag in hun wereld willen leven ondanks dat ze wist dat het gevaarlijk was, om zo klein te zijn dat iedereen je zou kunnen pletten met een schoen of met een krant. Het was geen makkelijk leven die haar vrienden moesten lijden en het was niet voor niets dat haar vrienden vaak niet ouder werden dan een jaar, omdat ze gewoon grotendeels ook uitgemoord werden. Er waren jammer genoeg een hoop mensen die elke spin die ze tegen kwamen doodsloegen omdat ze ze eng vonden. Natuurlijk waren er ook genoeg mensen die de diertjes gewoon lieten maar die hadden dan ook nog steeds geen respect voor ze en wanneer ze er eens een keer een doodsloegen hadden ze er ook geen enkele moeite mee. Daarom haatte Grace mensen ook zo erg, ze waren zo egoïstisch als maar kon.

Maurim was anders? Want op de een of andere manier was hij erin geslaagd om door haar gemogen te worden, ten eerste al door interesse te hebben getoond voor een onderwerp dat voor Grace haar hele leven betekende en vervolgens ook nog door hoe hij omging met Esfir, de spin die nu door hem een naam had. Waarschijnlijk was het ook wel een beetje zijn onschuld waar Grace gewoon moeilijk bot of gemeen tegen kon doen, al was dat normaal vaak niet zo’n groot probleem geweest. Grace werd gewoon een beetje zwak ofzo, maar dat was aan de andere kant misschien ook wel niet zo’n heel groot probleem, ze zou er geen spijt van krijgen, hoopte ze. Maurim leek haar niet degene die haar pijn zou willen doen, die sowieso eigenlijk niemand pijn wilde doen, zelfs geen spin. Daar had Grace misschien toch wel respect voor en stiekem wilde ze dat ze op hem kon lijken. Wilde ze ook wel aardig doen tegen iedereen, maar dat ging gewoon niet zo goed met de haat die ze voelde. "Aye, dan kan ik je meenemen op een rondje over het eiland" Zei hij blij waardoor Grace hem ook een vrolijke grijns liet zien. Ze knikte even met een glimlachje op haar gezicht. Ja, dat leek haar wel een leuk idee. Gewoon een rustig rondje over het eiland, zonder andere mensen in de buurt en het was dan gewoon zo stoer dat hij in een wolf kon veranderen. Als zij misschien haar shiften onder controle kon krijgen zou ze ook mee kunnen als spin, en zichzelf dan in zijn vacht vast zetten zodat ze met hem mee kon reizen op zijn rug.

Bij de Valantijns Lounge aangekomen zag Maurim meteen een oude photobooth en had hij haar daarheen meegetrokken. Ze wilde eerst nog protesteren omdat het gewoon niet echt iets was voor haar om ‘lol’ te maken, al, was dat niet eigenlijk de reden waarom ze met hem mee was gegaan? Om juist datgene te doen was ze anders echt nooit zou doen? Lol maken dus. Dan moest ze ook niet zeuren, dan moest ze het maar gewoon proberen. Ze probeerde zichzelf gewoon te relaxen en alles over haar heen te laten komen en zichzelf er niet druk om te maken, over wat wel en niet kon. Dat had namelijk helemaal geen zin, zo kon je ook moeilijk ‘lol’ hebben. Dus ze liet zichzelf gewoon mee het apparaat in trekken en ging naast Maurim op het bankje zitten met een glimlach. Hierna keek ze meteen eventjes naar de knopjes en ze zag in haar ooghoek dat Maurim dit ook deed. Serieus, Grace snapte niet waarom er zoveel knopjes in dat ding zaten, hoe moest je dan weten op welke je moest drukken. Ze wilde weten of dan gewoon de grootste met de rode kleur de juiste knop was en dat bleek juist te zijn. Het was eigenlijk nog niet helemaal haar bedoeling geweest om er meteen op te drukken maar de knop was zeer gevoelig geweest. Kort klonk er een geluidje die Grace niet snapte tot er ineens een foto werd gemaakt, en de hier schrok ze lichtjes van waardoor ze ook in de lach schoot. Die eerste foto zou er vast wel weird uitzien, net zoals de tweede omdat ze zo in de lach was geschoten. Voordat de derde foto genomen kon worden pakte Maurim voorzichtig Esifr van zijn kap en zette deze op haar dichtstbijzijnde schouder, zodat zij er ook bij op zou komen. Iets wat de spin helemaal geweldig vond, dat kon Grace aanvoelen. Oke, nog even voor de laatste foto leuk poseren en klaar.

Wanneer alle foto’s genomen waren vielen ze uit de photobooth en nam Maurim de reeks foto’s uit het apparaat. Hij moest ook al lachen toen hij de foto’s zag dus wist Grace eigenlijk ook al wel dat die eerst er waarschijnlijk ontzettend grappig uit moest zien, zoals ze wel verwachtte. "Check deze, die is gewoon echt te grappig" Zei hij grinnikend terwijl hij haar het kaartje gaf en ja hoor, die eerste foto, die zag er echt gewoon perfect uit met die verbaasde koppies. Zachtjes begon ze te lachen om die eerste foto en bekeek ze ook de andere die er gewoon super leuk uitzagen, ook met Esfir. Die was ook helemaal happy bij het zien van de foto’s en moest ook lachen om de eerste. Ze kreeg ook nog een aaitje van Maurim waardoor ze haar geluk bijna niet op kon en werd ze ook door hem weer in zijn kap gezeten waar niemand haar zou kunnen zien. ”Ze zijn echt super leuk en dat vind Esfir ook.” Zei Grace met een glimlach waarbij ze hem weer aankeek. Ze kon nog steeds goed voelen dat de spin de dag van haar leven had hier, en ze was echt helemaal tevreden met het zitten in zijn kap terwijl ze over alles heen kon kijken. Maar vooral omdat ze er gewoon bij was. Ze vond het fijn om ergens van deel uit te kunnen maken, want ondanks dat ze wel niet met Maurim kon praten - maar dit deels ook wel kon doordat ze Grace haar gedachten kon lezen en zo wist wat hij allemaal zei, al kon ze niet echt iets in woorden terug zeggen - voelde ze wel dat ze er echt bij hoorde. Maurim die leunde nu even tegen de zijkant van de booth aan en keek door de kier van het gordijntje heen. "Van al dat lachen krijg ik wel honger" Zei hij nu en Grace krulde haar mondhoeken zachtjes op, ze was het daar eigenlijk wel mee eens. Al gaf Grace eigenlijk nooit toe aan honger of dat soort dingen, het was daarom ook zo dat ze echt veel te dun was. Ze vond niet veel dingen lekker, al kwam dat voor het grootste gedeelte doordat het gemaakt was door mensen, en ja zo diep ging haar haat dus. Eigenlijk at het meisje veel te weinig, vaak gewoon net genoeg om overeind te kunnen blijven staan maar meer niet. Ze knikte zachtjes eventjes en trok het gordijntje opzij om de photobooth uit te kunnen stappen. Meteen liep ze naar de tafel met eten toe terwijl ze Maurim in de gaten bleef houden, of hij wel volgde. Want ze wilde hier echt niet verdwalen in de Valentijns Lounge en hem kwijt raken, niet dat ze de weg niet wist maar uhh.. Ja, mensen. Ze liet haar ogen even gaan over het vele ‘lekkere’ eten al had Grace eerlijk gezegd nog helemaal niets ervan ooit gehad. Datgene wat Grace at was meestal simpel en ze kocht eigenlijk nooit lekkere zoete dingen. Chips was het enige wat ze soms als snack at, en voor de rest was het meer brood of andere simpele dingen. Ja, ze was geen makkelijke eter en dat was ze ook nooit geweest. ”To be honest, heb ik hiervan nog helemaal nooit iets gehad..” Zei ze eventjes om hem vervolgens grijnzend aan te kijken. Misschien wist hij wel wat het lekkerste was? Dan ging ze dat maar gewoon een keer proberen ofzo..

TAGGED: Charlie → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Emptyzo maa 15, 2015 7:54 pm


Dat Esfir ook op de foto moest, was gewoon een feit. Automatisch bijna was zijn hand naar zijn kap gegleden en had hij haar bij Grace gezet. Zo werd het een ware groepsfoto. De liefde die het meisje had voor haar spin, die vriendschap, hij had er veel respect voor. Vooral omdat het ook oprecht was. Dat was iets wat hij maar al te goed begreep. Hij maakte ook veel vrienden in het dierenrijk. Neem nu de honden van de shelter, daar was hij ook vriendjes mee geworden. Soms waren die nog belangrijker voor hem dan zijn vriendschappen met mensen, al lag het ook aan de staat waarin hij verkeerde. Als hij verdrietig was, rende hij automatisch ofwel alleen weg, ofwel ging hij gezelschap opzoeken van andere honden of wolven. Die stelden geen vragen, toonden een klein beetje medelijden en probeerden je dan weer op te vrolijken. En dat werkte echt goed voor hem. Tot het moment dat hij met Amber en Aleksey had gepraat, was het de enige manier geweest waar hij op durfde rekenen. Buiten zijn opa dan, maar dat was anders geweest. Die stelde ook geen vragen, omdat hij perfect wist wat er in het hoofdje van kleine Maurim om ging.

Maar dat moest nu ècht wel uit zijn hoofd. Stomme gedachten altijd. Gelukkig was er afleiding genoeg, zoals hun verbaasde uitdrukkingen op de eerste foto. Maar goed dat de laatste wel een beetje treffelijk waren. Ook Grace moest er om lachen, wat hem dan ook weer vrolijker maakte. ”Ze zijn echt super leuk en dat vind Esfir ook.” Zei ze, en hij grijnsde even vrolijk. Yaas, missie geslaagd, al zei hij het zelf. Agent K9 had het weer goed gedaan, schouderklopje iemand? Nee, dat ging er weer over en daar moest hij wel weer even mee gaan ophouden tbh. En wat hielp er beter als afleiding dan eten? Right, niks. En al zeker niet als Céline het had gemaakt. Daarom stelde hij subtiel voor om wat te eten te halen, iets waar Grace snel genoeg mee in stemde.

Meer nog, ze knikte en ging hem toen zelfs voor naar de grote tafel vol gebakjes, snoep en nog meer lekkere dingen. De meeste dingen had hij ooit wel al een keer geproefd, maar het waren toch de geweldige brownies die zijn aandacht trokken. Hij stond er naar te kijken, en het was maar een geluk dat hij niet in zijn hondenvorm was. Dan zou hij waarschijnlijk staan kwispelen en kwijlen, net als Pavlov’s hond ofzo. Dat zou niet zo netjes zijn. Anyways, hij vergat even de hele ruimte om hem heen bij de aanblik van de brownies, dat hij bijna Grace’s woorden miste. ”To be honest, heb ik hiervan nog helemaal nooit iets gehad..” Zei ze, en hij verplaatste zijn aandacht terug naar haar. Met grote ogen keek hij haar aan. "Echt niet?" Vroeg hij verbaasd, al kreeg hij toen pas door dat dat best rude was. "Euhm.. Ik bedoel... Voor alles een eerste keer?" Zei hij toen met een glimlachje, al kon hij zichzelf wel een mep geven. Wow, heb je weer goed gefixt.

Omdat hij voelde dat zijn kaken lichtjes rood begonnen te kleuren, draaide hij zich naar de brownies en nam er twee van de schaal. Met een enthousiaste blik gaf hij er een aan haar. "Deze maakte mijn opa voor mijn verjaardag. Elke keer het aantal naar hoeveel jaar ik werd. Kan je je voorstellen hoe blij ik was toen ik 16 werd?" Vertelde hij met een grijnsje. Hij keek nog heel even met een opgewekte grijns naar haar en nam toen een hap van de brownie. Wooow, deze waren gewoon te lekker.. Zelfs nog een heel klein beetje warm, met kleine stukjes chocolade er doorheen gemengd. Ff 5 minuutjes hemel, al zei hij het zelf. Toen keek hij terug naar Grace, benieuwd of ze het ook lekker zou vinden of niet.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Let me love you like a friend &Grace Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let me love you like a friend &Grace   Let me love you like a friend &Grace Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let me love you like a friend &Grace
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Get away from me (&Grace)
» (UIT) When you say you love me, know I love you more. [+James]
» Grace Manthey
» It´s just a spider.... &Grace
» @Spidey / Grace's instagram

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Lounge-
Ga naar: