INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 It´s just a spider.... &Grace

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydo jan 01, 2015 12:35 am

>
Darling, I´m a nightmare


Ongeïnteresseerd lag Lydia op de bank in de living room muziek te luisteren. Ze had egoïstich haar voeten ook op de bank gelegd zodat er verder niet iemand bij haar kan zitten. Door haar oordopjes in kon ze de andere mensen die af en toe iets tegen haar zaten te klagen niet horen. Iets wat erg geruststellend was. Ze deed haar ogen even dicht terwijl het liedje 'Thinking out loud' van Ed Sheeran afspeelde. Ze vond het een prachtig nummer. Zo lag ze dus, lang uit op de bank een paar nummers lang. Ze was nu zo vredig, maar al snel werd ze uit haar vredige toestand gehaald. Een meisje met een boos gezicht trok haar oordopjes uit haar oren en zei boos:“Nu haal je je voeten van de bank, want ik wil hier film kijken!” Lydia was verbaasd dat het meisje dat zou beleefd vroeg, want ze had verwacht dat het meisje eerst actie ging uitvoeren en daarna pas ging praten. Maar hoe beleefd het meisje dat ook zou zeggen, haar voeten van de bank doen NEVER! Het meisje keek met haar handen in haar zij naar haar en Lydia zei droog:“Ga even ergens anders iemand van de bank jagen.” Ze gritste haar oordopjes uit het meisje haar handen en wilde ze weer terug in doen. Het meisje pakte Lydia´s voeten en deed ze van de bank. En dat was al gelijk de druppel voor haar. Lydia keek het meisje aan en het meisje keek met een gezicht van moet-je-maar-je-voeten-van-de-bank-doen gezicht. Lydia deed met een hand het meisje pijnlijk bewegen met haar mutatie. Niemand en dan echt al helemaal niemand moet haar storen als ze relaxt muziek zit te luisteren. En al helemaal niemand haalt haar voeten van de bank af!
Het meisje begon te gillen van de pijn en dat maakte haar aan het lachen. Ze voelde zich zo fijn als iemand begon te gillen als zij haar mutatie gebruikte. Het meisje begon te smeken, Lydia twijfelde nog even of ze wel zou gaan stoppen. Als het meisje in het ziekenhuis zou komen dan had Lydia ook geen last meer van haar, maar dan wilde de leraren vast ook wel weten wat er was gebeurd. Dus ze gaf zich er toch maar bij over. Het meisje viel op de grond en schelde haar nog even uit. Lydia rolde met haar ogen en liet het meisje weg rennen. Ze legde haar benen weer op de bank, maar veel rust was er nu niet meer. Ze was niet meer zo relaxt als zonet, ze had nu een nieuw plekje nodig om tot rust te komen. Lydia stond op en liep op haar sokken door de gangen.

Na een aantal minuutjes gaf ze het op. Binnen was er helemaal niks leuks te vinden. Ze liep snel even naar haar slaapkamer om haar schoenen en haar jas te pakken. Toen ze weer beneden kwam vroeg ze zich wel af of ze zich in de koude buitenlucht zal betreden. Ze opende de deur en voelde gelijk de koude lucht haar tegemoet komen.
Ze liep door en door, ze wist niet waar ze zo snel een rustig plekje zou moeten zoeken. Ze keek even naar de lucht en de eerste sneeuwvlokjes vielen alweer uit de lucht. Shit Dacht ze. Hier had ze geen zin in. Ze liep stevig door op zoek naar iets waar ze onder kon schuilen. Ze stopte even en keek om zich heen. Ze zag een kas staan met planten er in. Ze hield niet van planten of wat daar ook mee te maken had, maar ze wilde liever omringt worden door planten dan door een dikke pak sneeuw. Ze begon te rennen, toen het harder begon te sneeuwen. Ze opende de kasdeur en liep naar binnen. Het was hier best wel warm. In ieder geval warmer dan buiten. Ze trok haar jas uit en schudde de sneeuw wat er al was op gevallen eraf. Ze moest toegeven het rook hier best wel lekker naar bloemen. Ze liep even door om te kijken wat er hier allemaal nog meer te zien was. Ze vooral bloemen die in bloei stonden. Iets wat raar was voor in de winter, maar het was hier wel zomers warm. Ze zag bijvoorbeeld: hortensia´s, fresia, orchidee, dalia en serien; maar ook een hele mooie bloedrode roos. Ze had misschien helemaal niks met bloemen, maar die bloem was echt heel erg mooi. Deze bloem zou echt heel erg mooi staan in haar slaapkamer. Ze had immers nog niks gedaan aan haar slaapkamer opfleuren dus deze bloem zou daar iets aan kunnen veranderen. Maar niet alleen dat de roos goed bij haar kamer zou passen, maar ook bij haar bloedrode lippenstift die ze nu op had.

Maar jammer genoeg verpestte een dikke zwarte spin de bloedrode kleur van de roos. Ze wilde deze bloem wel graag hebben. Dus deze spin moest en zal ervan af gaan! Andere mensen zouden de roos dan gewoon laten zitten met de spin erop, maar zij dus echt niet. Ze ging met haar hand over de spin en zag hoe de spin kleiner word door het pijn lijden. Ze wist niet of de spin nu dood ging of niet, want veel van spinnen wist ze niet. Maar ja, misschien ging hij dood en misschien niet. En het was maar één spin, so who cares?

Dressed like a daydream
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydo jan 01, 2015 5:33 pm

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

Als een verloren ziel liep Grace over de gangen heen en had ze geen idee wat ze hier nu eigenlijk deed, ze had sowieso al geen idee wat ze deed op deze rot school maar goed, zo dwaalde ze te ver van het onderwerp af. Verveling, was er iets ergers dan dat? Ze zuchtte even diep waarnaar ze naar de spin op haar schouder keek, die er eigenlijk de laatste tijd wel erg vaak zat. Het was echt Grace's vriendinnetje geworden in de tijd dat ze hier was, ze kon erg goed met de spin overweg en dat bleek uit veel dingen, zo had ze zelfs met de spin doen, durven of de waarheid lopen spelen op haar kamer. Dit was wellicht maar een keer geweest om vervolgens ook nooit meer te doen, het beestje was gemeen en ze leek de regels gewoon niet te begrijpen. Ze was veel te koppig en vond het gewoon te leuk om Grace opdrachten te laten doen of vragen te stellen dat Grace niet meer de kans had gekregen om haar vragen te stellen en opdrachten te geven. Dan vertelde Grace de spin dan wel dat ze gemeen was en zich wel aan de regels moest houden maar goed, wie was zij om een spin regels duidelijk te maken? Precies, de spin werd er dus alleen maar boos om wanneer Grace haar vertelde dat het spel niet zo ging. Rustig liep Grace af op een van de uitgangen naar buiten toe van de school, om een kijkje te gaan nemen bij de kassen sinds het daar een heel stuk warmer was dan buiten, wat betekende dat ze daar een heel leger aan insecten kon vinden. Misschien wist ze nog wel een kleine giftige spin ergens te vinden, gezien dat vast wel erg handig was, gewoon om te weten dat er was. Buiten kwam ze er meteen achter dat het sneeuwde maar dit boeide haar niets, het was maar sneeuw. Hoewel het toch wel erg koud was bleef ze gewoon rustig haar weg naar de kassen vervolgen waar het ineens een heel stuk warmer bleek te zijn. Fijn, dat was ook fijner voor de spin op haar schouder die in de tussen tijd al helemaal was weggekropen in haar jas. Toen ze alleen de kas in was gelopen kwam de spin weer tevoorschijn en Grace voelde de aanwezigheid van zoveel insecten dat het haar helemaal gelukkig maakte. Er kwam een geheel gemeende vrolijke glimlach op haar gezicht terwijl ze door de gangen met bloemen liep en overal kleine diertjes zag lopen. Spinnen, motten, kevers, pissebedden, oorwurmen, vliegen, mieren en kakkerlakken. Ze waren er allemaal en Grace kon ze aanvoelen. Het werd alleen iets minder leuk wanneer Grace een heftige pijn voelde van binnen, wat niet van haarzelf kwam maar van een van haar insecten. Eerst checkte ze op de spin op haar schouder wel goed was maar die liet Grace weten geen pijn te voelen. Wat snel zocht Grace door de kas heen naar het arme diertje die deze helse pijn leed alsof ze in elkaar gekrompen werd door haar eigen bloed. Het was een vervelend nadeel van haar mutatie dat ze de dingen kon voelen die insecten voelde waarmee ze soort van verbonden was, en doordat ze naar de aanwezigheid zocht had ze nu die verbinding gemaakt met al die insecten, en een ervan leed enorm veel pijn. Grace to the rescue. Al snel vond ze een meisje met rood haar die met haar mutatie de spin aan het pijn doen was en Grace liep wat hard en boos op haar af, maar wist zichzelf nog wel redelijk in te houden. Wanneer ze bij het meisje kwam was die woede alweer niet meer van haar af te zien en wist ze haar kalm aan te kijken. Ze ging zichzelf toch zeker nog niet laten kennen. "Wie geeft jou het recht om die spin te martelen?" Vroeg Grace nu terwijl ze beide haar wenkbrauwen optrok en het meisje vragend aankeek. Ze ging met haar kont tegen de tafel kijken en richtte haar blik even op de spin waarbij ze ervoor zorgde dat het diertje niet zoveel van de van de pijn meekreeg door hem rustgevende gedachten te geven. "Geeft dat jou het gevoel dat je onoverwinnelijk bent ofzo? Door een spin die zoveel klein is dan jou het leven te nemen?" Vroeg ze kil met een koude blik in ogen...
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydo jan 01, 2015 7:11 pm

>
Darling, I´m a nightmare


O, dit voelde echt goed om even haar mutatie te gebruiken op een spin dan bij een mens. Ze hield wel van dieren, maar nu kon ze deze spin even niet uitstaan. Vooral omdat ze geen andere bloem wilde als deze, maar ook om de reden dat het haar het gevoel had dat ze iemand anders ook nog pijn deed. Iets wat nog fijner voelde om dit bij de spin te doen. Niemand kon haar nu ook stoppen om de spin pijn te doen. De spin maakte zich steeds kleiner en kleiner en ook al had ze niet veel verstand van spinnen of andere insecten. Je kon gewoon zien dat de spin heel erg veel pijn had. Ze moest er zelf wel een beetje om glimlachen, want zij zag hoe de spin in zijn eigen taaltje duidelijk wilde maken om te stoppen. Maar toch, dat deed ze niet. Ze deed gewoon net als of ze hem niet kon horen. Ook al kon ze dat sowieso niet, maar toch; het idee was wel leuk.

Ze stopte met de spin pijn toen een meisje met opgetrokken wenkbrauwen vroeg:“Wie geeft jou het recht om die spin te martelen?” Verbaasd keek ze het meisje aan. Niemand heeft ooit tegen haar gepraat als zij iemand of een dier aan het martelen was (Niet dat ze vaak dieren martelde.) Normaal zouden ze dan gewoon weg lopen omdat ze dan bang voor haar waren. Maar dit meisje niet, dit meisje kwam gewoon naar haar toe.
Lydia antwoordde op haar vraag:“Ik geef mezelf het recht.” Op de manier hoe ze dat zei tegen het meisje was eigenlijk best wel komisch. Dus er kwam een klein glimlachje op haar gezicht, maar blijkbaar vond het meisje het niet zo grappig; want ze zei kil:“Geeft dat jou het gevoel dat je onoverwinnelijk bent ofzo? Door een spin die zoveel klein is dan jou het leven te nemen?” Excuse me?! Natuurlijk voelde ze zich onoverwinnelijk, maar vroeg dit meisje nou om vrijwilliger te zijn voor haar zodat zij haar martelkunsten kan uitoefenen maar dan in andere woorden? Waarschijnlijk niet, maar de gedachte was wel mooi. Dus na die gedachte in haar hoofd zei ze vriendelijk:“Nee, ik voel me niet onoverwinnelijk... Ze keek even naar de spin en toen weer terug naar het meisje. En vervolgde vol zelfvertrouwen:“Ik ben onoverwinnelijk.” Ze bekeek het meisje van top tot teen. Er zat een spin op het meisje haar schouder, want er eigenlijk best wel dom uit zag. Ze had nu zo´n idee van het meisje; dat het meisje een grote obsessie heeft met spinnen. Iets wat best wel weird was.
Lydia wees even naar de spin die nog steeds ineengedoken op de roos zat en zei op een verdrietige toon:“Deze spin heeft wel heel veel geleden vind je niet? Maar ja, als jij je vrijwillig stelt om gemarteld te worden; just ask it.” Een klein lachje verliet haar mond. Dit was echt te grappig voor woorden. Ze kende dit meisje niet eens, nou ja ze kende eigenlijk niemand hier op school maar dat boeit niet.
Ze keek het meisje nog even vragend aan en wachtte rustig af tot het meisje zich vrijwillig stelde op gemarteld te worden. Want natuurlijk, iedereen mag zich vrijwillig stellen, maar als dit meisje zo slim was dan zou zich niet vrijwillig stellen. Ze kon er namelijk heftig bloedingen aan over houden. Iets wat Lydia haar natuurlijk niet ging vertellen, want zij wilde juist dat ze zich vrijwillig stelde.

Dressed like a daydream
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyvr jan 02, 2015 12:08 am

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

Gelukkig stopte het meisje wel meteen met het martelen van de spin wanneer Grace haar benaderde, dan kon ze namelijk zichzelf beter focussen op het rustig houden van zichzelf en hoefde ze zich geen zorgen meer te maken om de spin. Het feit dat het meisje er plezier in had om het diertje te martelen had haar namelijk al boos genoeg gemaakt waardoor ze het nu zeker nodig had om zichzelf rustig te houden, ze moest zichzelf niet laten kennen. Verbaast keek het roodharige meisje haar aan en Grace sloeg haar armen over elkaar heen. “Ik geef mezelf het recht.” Zei ze nadat Grace haar had gevraagd wie haar het recht gaf het diertje zo te mishandelen. Ze liet een klein glimlachje op haar gezicht zien maar Grace keek haar enkel koud aan. Ze had geen zin om nu helemaal te gaan flippen tegen het dus bleef ze gewoon zo kalm mogelijk. Kort keek ze eventjes naar de spin die zoveel pijn had moeten lijden. "Zo, je geeft jezelf dat recht?" Vroeg Grace nu wat spottend aan het meisje waarnaar ze eventjes kort haar blik liet gaan naar de spin, en deze wat vriendelijke gedachtes gaf zodat hij niet meer hoefde te denken aan de pijn die het meisje hem net had gedaan. “Nee, ik voel me niet onoverwinnelijk... Zei ze nu vriendelijk tegen maar ze gokte dat het enkel een act was, dat leek namelijk het meest logies gezien haar eerste antwoord, dit meisje vond zichzelf heel wat. “Ik ben onoverwinnelijk.” Zei ze nu zelfverzekerd en Grace trok nu haar wenkbrauw op, zo die dacht ook niet een beetje veel van zichzelf. Meteen begon Grace te lachen want ze kon het gewoon niet laten, ze kon het niet tegen houden. "Wow, jij denkt wel echt te veel over jezelf, vind je niet?" Zei ze tegen het meisje lachend. Ze wees nu naar de spin die nog op de roos zat die wat ingedoken zat. “Deze spin heeft wel heel veel geleden vind je niet? Maar ja, als jij je vrijwillig stelt om gemarteld te worden; just ask it.” Zei ze toen met een verdrietig toontje waarnaar ze even moest lachen. Grace zuchtte nu eventjes diep waarnaar ze haar hand uitstak naar de spin op de roos die niet wist hoe snel hij haar hand op moest kruipen en naar haar schouder moest rennen. Ze nam echt geen risico's meer, niet naar wat Charlie had gedaan. Hij mocht dan wel denken dat Grace dom was en niet van haar fouten leerde maar dat deed ze wel. Mutanten waren gevaarlijk, gevaarlijker dan normale mensen dus mocht ze wel eens wat voorzichtiger zijn voordat ze onschuldig bloed liet vergieten. "Luister meisje, ik ga het niet nog eens zeggen. Ik ben niet iemand die je voor dom moet aanzien, natuurlijk ga ik me niet vrijwillig stellen om gemarteld te worden, dat doen alleen domme mensen. Dus nee, daar ga ik ook niet om vragen." Zei Grace nu koel. "En waag het eens iets te proberen, ik kan er binnen no time voor zorgen dat ze stikt van de vliegen in je mond dus denk voortaan iets beter na voordat je iets nutteloos gaat zeggen." Zei ze er bot achteraan. "Je bent niet onoverwinnelijk, zeker niet hier op een eiland met meer mutanten." Zei ze er tenslotte nog achteraan...
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyvr jan 02, 2015 1:44 pm

>
Darling, I´m a nightmare


“Wow, jij denkt wel echt te veel over jezelf, vind je niet?” Zei het meisje nadat lydia had gezegd dat ze onoverwinnelijk was. Maar zo dacht ze niet over zich zelf, ze wist dat gewoon over zichzelf. Het was gewoon de waarheid, zij kon er ook niks aan doen dat de waarheid hart is. Maar dat dit meisje nog nooit had meegemaakt dat de waarheid hart is kon ze ook niks aan doen. Ze moest alleen even weten wie hier het sterkste was. Niet alleen nu was zij de sterkste, maar ook over het hele eiland. Ook al wist ze dat niet zeker, want misschien waar er andere die net zo sterk was als zij. Maar daar zal ze waarschijnlijk nog wel achter komen. Waar een ruzie was, was Lydia ook wel snel bij betrokken. Vooral sinds ze hier op eiland was. Dit was nu ongeveer net haar derde ruzie sinds ze hier was, maar dat boeide haar niet.
Ze glimlachte even en schudde toen haar hoofd. Dit meisje wist bij lang na niet wat de waarheid was achter dit alles. En ze was ook niet van plan om dat te gaan vertellen.

Ze wees naar de spin en zei op een zielig toontje:“Deze spin heeft wel heel veel geleden vind je niet? Maar ja, als jij je vrijwillig stelt om gemarteld te worden; just ask it.” Eerlijk gezegd zag ze dit meisje er echt voor aan om zich vrijwillig te stellen, zo dom zag ze er wel ooit met nu twee spinnen op haar schouder. Ze moest toegeven; dat het meisje nu twee spinnen op haar schouder had, zag er echt heel erg goor uit. Lydia wilde er niet aan denken wat dit meisje dan voor mutatie heeft. Het zal haar niks verbazen dat het een domme mutatie was.
“Luister meisje, ik ga het niet nog eens zeggen. Ik ben niet iemand die je voor dom moet aanzien, natuurlijk ga ik me niet vrijwillig stellen om gemarteld te worden, dat doen alleen domme mensen. Dus nee, daar ga ik ook niet om vragen. Zei het meisje nu koel. "En waag het eens iets te proberen, ik kan er binnen no time voor zorgen dat je stikt van de vliegen in je mond dus denk voortaan iets beter na voordat je iets nutteloos gaat zeggen." Zei ze er bot achteraan. "Je bent niet onoverwinnelijk, zeker niet hier op een eiland met meer mutanten." Zei ze er tenslotte nog achteraan. Lydia keek haar met open mond aan. Niemand heeft zo tegen haar gepraat, dus ze was ook niet van plan om dit te pikken van een meisje met spinnen op haar schouders. Ze deed haar armen over elkaar en zei zo kalm en deftig mogelijk:“Nu luister jij maar even MEISJE. Ja, ik zie je als dom aan omdat je gore spinnen op schouders hebt.” Ze zette de nadruk vooral even op het woord ´meisje´, gewoon omdat het kon.
Ze dacht even na en had toen pas echt door wat de mutatie van dit meisje was. Insect communicatie, hoe wil dit meisje anders vliegen op haar afsturen. Niet dat het haar gaat lukken als Lydia ervoor zorgt dat het meisje een hele erge hoofdpijn gaat krijgen en dan niet meer met haar insecten vriendjes kan communiceren. Maar dat deed ze maar niet, omdat nu met woorden ruziën had ze nog niet gedaan, dus ze zei er achteraan:“Ik zou het maar niet wagen om je vriendjes er bij te gaan halen, ik kan ze zo laten ontploffen met hun eigen bloed..” Ze rolde even met haar ogen, toen ze het gezicht van het meisje zag. En ze vervolgde met een vleugje arrogantie:“Iedereen hier op dit stomme eiland die denkt dat hij of zij sterker is dan mij, daar zorg ik persoonlijk voor dat ze in de ziekenzaal te recht komen. Dus ik zal maar op passen met wat je zegt tegen mij.” Ze zei nu op haar liefst:“Ik wil je nu anders ook wel een gratis reisje daarnaar toe boeken.” Ze keek het meisje met een lief glimlachje aan. Ze had zich nu nog best wel ingehouden, normaal zou ze gewoon gelijk ervoor zorgen dat het meisje in de ziekenzaal terecht zou komen. Maar iets in haar zei ze dat dit meisje niet blufte om haar insectenvriendjes erbij te halen. En ze moest toegeven, ze was te mooi om vliegen in haar mond te krijgen. Maar dit meisje lustte ze rauw, nou ja figuurlijk dan.

{Ik heb me ingehouden met Lydia ;) }

Dressed like a daydream
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyma jan 05, 2015 7:11 pm

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

Erg veel zin had Grace eigenlijk niet om ruzie te gaan lopen zoeken, in ieder geval niet meer met mutanten. Ze had zelf al wel gemerkt dat ze niet de enige was die vervelende dingen kon doen, nee wat dat betrof was haar mutatie nog wel behoorlijk licht. Nu wist natuurlijk niemand dat Grace ook zelf kon veranderen in een insect, al waren de risico's daar een beetje groot aan waardoor ze dat dus maar niet deed. Een keer en het liefst nooit meer. Dat zelfde gold voor mensen met nogal heftige mutaties waarmee ze haar pijn konden doen, dat deed ze toch liever ook wel wat minder. Ze had nog de hele nacht wakker gelegen van helse pijn die de engelen in haar hoofd hadden laten horen, en nog steeds voelde Grace zich wel een beetje brak door het slaap tekort maar ook door de pijn die door haar hele lichaam heen was gegaan. De gedachte alleen al daaraan bezorgde haar de rillingen. Zelf vond ze de beelden nog wel mee vallen, ze had zelf ook al wel mensen zien stikken in kevers, vliegen en kakkerlakken. Zo schokkend waren die niet meer voor haar al waren ze natuurlijk niet heel fijn, het gevoel was het ergst, zeker weten. Het was misselijkmakend gemaakt om zelf te voelen hoe het was om erin te stikken. Wel, zou Grace hierdoor niet gewoon aardig gaan doen, dat zat gewoon niet in haar. Dat was al duidelijk geworden wanneer ze het meisje moest duidelijk maken dat spinnen niet eng waren, het was niet haar sterkste punt. Dat ging het ook nooit worden en ze wilde het ook echt niet hoor. Iewl bah, nee Grace ging niet aardig doen tegen haar medemens, het was walgelijk. Wanneer het meisje haar vroeg of ze zich vrijwillig wilde aanmelden om gemarteld te worden wees ze dit ook meteen af, ja daaag, dat ging ze niet weer doen, al wat dat met Charlie niet vrijwillig geweest. De blauwe plek op haar kaak was nog lichtjes te zien en ook had ze er kleine blauwe plekken op haar heupen aan overgehouden, van de val dan. Grace zei dit dus dan ook maar gewoon waarnaar ze er nog een klein dreigement achteraan gooide, voor mocht ze iets willen proberen. Het was duidelijk dat haar mutatie iets met pijn te maken had dus problemen wilde Grace niet maar ze kon dat gewoon niet laten. Het meisje deed haar armen over elkaar heen. “Nu luister jij maar even MEISJE. Ja, ik zie je als dom aan omdat je gore spinnen op schouders hebt.” Zei het meisje kalm en deftig, die toon beviel Grace nu al niet, wat ze zei even min. Gore spinnen, ze moest eens weten hoe goor mensen soms konden zijn, dan waren spinnen zelfs soms nog schoner hoor. Grace had toch echt wel liever spinnen om haar heen dan mensen, maar dat was waarschijnlijk al wel heel duidelijk voor iedereen. Ze had de nadruk op het woord 'meisje' gelegd maar daar trok ze zich maar even niets van aan. “Ik zou het maar niet wagen om je vriendjes er bij te gaan halen, ik kan ze zo laten ontploffen met hun eigen bloed..” Zei het meisje even waarbij ze met haar ogen rolde en Grace keek haar nu met samengetrokken ogen aan, omdat dat haar zeker niet beviel. De spinnen kropen nu haar jas binnen zodat ze daar veilig zouden zitten, al betwijfelde ze dat eigenlijk. Het meisje bleek dus een of andere bloed manipulatie te hebben? Dat was zeker geen geruststellende gedachte, echt niet. “Iedereen hier op dit stomme eiland die denkt dat hij of zij sterker is dan mij, daar zorg ik persoonlijk voor dat ze in de ziekenzaal te recht komen. Dus ik zal maar op passen met wat je zegt tegen mij.” Zei ze arrogant tegen Grace en even trok ze haar wenkbrauw op. Ze dacht echt de sterkste te zijn he? Well, dat dacht Charlie ook. Waarom moest ze altijd degene tegenkomen die dachten - en soms ook echt - sterker waren dan haar? Not so funny. “Ik wil je nu anders ook wel een gratis reisje daarnaar toe boeken.” Zei ze nu met een lieve glimlach en Grace moest zichzelf echt beheersen. Ze wilde er tegen in gaan, haar uitdagen, maar wist dat het geen goed idee was. Ze wilde niet graag de ziekenzaal in belanden of weer een nacht niet kunnen slapen vanwege de pijn in haar hoofd en door haar hele lichaam. "Sorry maar ik ben niet opzoek naar een reisje naar de ziekenzaal, dan ga ik liever naar Madagaskar of zo, dus als je dat voor me kan regelen mag je zeker terug komen." Zei Grace nu kalm terug tegen het meisje waarbij ze haar schouders ophaalde. "Tot die tijd ben je gewoon hartstikke nutteloos in mijn ogen, dus probeer ook maar niet te denken dat je een of andere queen bent, want dan ben je niet." Zei ze bot er achter aan waarnaar ze wilde weglopen..
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydi jan 06, 2015 7:51 pm

>
Darling, I´m a nightmare


Lydia begon zich steeds meer te vermaken tijdens het geweldige gesprek met dit meisje. Normaal zou ze nu allang het meisje hebben gemarteld. Maar een keer wat anders is ook wel leuk. Ook al zou het nooit zo leuk zijn als gelijk actie uitvoeren. Ze was nieuwsgierig wat dit meisje nog meer ging doen; als ze haar uit gaat dagen dan komt er een reactie, net als met scheikunde (actie reactie).

Ze keek even naar de spinnen die angstig op de schouders van het meisje zaten. De spinnen van het meisje vluchtte snel de jas van het meisje in, toen Lydia met een boos aan keek. Het meisje was echt bevriend met die spinnen dat kon je gewoon zien. Waarschijnlijk zou dat komen door de mutatie die het meisje had.
Toen Lydia het meisje had aangeboden voor een gratis reisje naar de ziekenzaal, antwoordde het meisje kalm waar bij ze haar schouders ophaalde:“Sorry, maar ik ben niet opzoek naar een reisje naar de ziekenzaal, dan ga ik liever naar Madagaskar of zo, dus als je dat voor me kan regelen mag je zeker terug komen.” Bot zei het meisje erachter aan:“Tot die tijd ben je gewoon hartstikke nutteloos in mijn ogen, dus probeer ook maar niet te denken dat je een of andere queen bent, want dat ben je niet.” Het meisje wilde daarna weglopen, maar ze had Lydia nu echt uitgedaagd. Of het meisje het nou wilde of niet, Lydia moest en zal dit meisje een gratis reisje naar de ziekenzaal bezorgen; pas dan moet het meisje zich maar realiseren dat Lydia NIET nutteloos is. En als er nu op dit moment een queen was, dan was ze dat wel.

Lydia keek het meisje eventjes in de ogen aan en toen draaide het meisje zich om. Lydia deed haar hand vooruit en zorgde ervoor dat het meisje zich weer pijnlijk om moest draaien. De pijn zou ervoor zorgen dat de bloedvaten in de spieren er pijnlijk voor zorgde dat Lydia het meisje kon laten bewegen zoals zij wilde. En right now, wilde ze graag dat het meisje haar ging aan kijken zodat ze het meisje straks nog meer pijn kan bezorgen. Boos zei Lydia:“1. Ik ben niet nutteloos. 2. Als er een queen was op dit moment, dan was jij dit zeker niet. En 3 ik ben NIET nutteloos!” Ze wist dat ze twee keer zei dat ze niet nutteloos was. Maar ze wilde nu even goed duidelijk maken dat ze niet nutteloos is aan het meisje.
Lydia ging met haar hand omhoog zodat het meisje mee de lucht in ging. Dit was een van de pijnlijkste manieren die ze kan doen bij dit meisje, maar ze wist dat dit meisje wel kan genezen in de ziekenzaal. Dus Lydia kreeg een beter idee, want zij wilde liever niet dat het meisje ging vergeten met wie ze hier stond.
Toen Lydia de spinnen zag in de jas was het meisje. Stopte ze met het meisje pijn doen met haar mutatie. Ze liet het meisje nog even hard op de grond vallen. Een tevreden glimlachje kwam op het gezicht van Lydia. Dit was echt zó vermakelijk! Dacht ze. Ze deed eventjes haar ogen dicht om de kleine spinnen hartjes snel te horen kloppen. De spinnen zaten precies onder de jas van het meisje nog steeds op de schouder van het meisje. Met een kwaadaardig glimlachje deed Lydia met haar mutatie de hand van het meisje omhoog en liet het meisje zichzelf even slaan op een van haar schouders. Zo nu was een spin zo goed als dood, nu die andere nog. Spin die nog leefde zat al van het begin af aan op de schouder van het meisje. Lydia liet de andere hand van het meisje onder haar jas gaan zodat ze de andere spin kon pakken. Het meisje had nu de andere spin aan één pootje vast. Lydia zag gewoon dat het meisje dit echt helemaal niet leuk vond en er boos van werd. Maar dit kon haar echt helemaal niks schelen. Dan moest het meisje maar niet zeggen dat ze nutteloos was.
Lydia liep naar het meisje toe en hurkte even neer voor het meisje en ze zei als een intimiderende waarschuwing:“Je hebt twee keuzes: 1 je gaat je andere vriendje opeten óf 2 ik geef je een gratis reisje naar de ziekenzaal waar je droomt over je Madagaskar?” Ze keek even naar de grond en zei schouderophalend:“It´s your choice, darling.” Ze keek het meisje aan en liet alle spieren pijnlijk aanspannen behalve in de gezicht van het meisje zodat ze nog wel kon antwoorden. Lydia keek even naar de spin die het meisje nog steeds vast had. Zo goor dacht ze...

Dressed like a daydream
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptywo jan 07, 2015 1:21 am


I'm a press conference,
you're a conversation

Het was voorbij. Hij was er over. Het deed al lang niet meer zoveel zeer als in het begin, dankzij de Engelen, die hem eindelijk besloten hadden om hem te helpen. En hoe. Hij voelde zich stukken beter, was weer in staat om te trainen en om lekker droog en sarcastisch te doen tegen iedereen die dan ook maar van plan was om hem tegen te houden zijn leven te leven zoals hij was.

Random op een bankje zat hij in de tuin, rookte een welverdiende sigaret en zat in stilte te kijken naar alle mutanten die wel ergens naartoe gingen. De meesten liepen in groepjes druk te praten, anderen luisterden muziek of waren bezig op hun gsm met een of ander spelletje ofzo. Allemaal dingen die hij niet deed, hij hield zich niet bezig met zo’n onbelangrijke dingen.

Waar hij zich wel mee bezig hield, was een kleine discussie in de plantenkas van de school. Daar stond Grace, samen met een onbekend meisje. Niet dat het zo gigantisch interessant was, en hij kon ook niks horen, maar het was wel grappig om haar bezig te zien tegen iemand anders. Het werd blijkbaar wel serieus, want ineens zag hij hoe Grace de lucht in werd getild door het ander meisje haar mutatie.

Oké, heel even eerlijk, dat kon hij niet toestaan hoor. Grace was zijn slachtoffer, niet het hare. "Wat ga je doen?" Vroeg Raziël scherp, en Charlie grinnikte even inwendig. "Ik ga me even vermaken", Zei hij droogjes. "Moei je er niet mee", Zei de Engel streng, waarna hij even zuchtte. "Ah kom op, ik ben terug en dat mogen ze weten, niet?" Vroeg hij een beetje verveeld, de Engel zou hem toch niet kunnen tegenhouden hoor. "Hou het kort", Gaf die uiteindelijk toe, waardoor hij toch even moest grijnzen.

De jongen sloop de kas in via de deur. Het meisje dat Grace aan viel, stond met haar rug naar hem, dus ze had hem niet meteen door. Hij liep iets dichterbij en kruiste toen zijn armen over elkaar, om toe te kijken hoe ze Grace in haar macht leek te hebben. Hmm, hij had hier wel over gehoord in de biologielessen. Een mutant die het menselijk lichaam kon beïnvloeden. Dat zou mooi niet werken bij hem, hij had geen normaal bloed en geen normaal lichaam, dus hij gokte maar dat het safe zat.

“Je hebt twee keuzes: 1 je gaat je andere vriendje opeten óf 2 ik geef je een gratis reisje naar de ziekenzaal waar je droomt over je Madagaskar?” Ving hij op van het meisje dat met haar rug naar hem stond. “It´s your choice, darling.” Charlie grijnsde even in zichzelf. Hij trok een werpmes uit zijn riem en speelde daar even mee.

"Mag ik een optie toevoegen?" Vroeg hij doodnormaal, alsof hij daar al de hele tijd stond en het meisje al jaren kende. "Optie 3: je zet haar neer en je loopt hier in een stuk naar buiten", Zei hij terwijl hij het mes nog een keer rond draaide. "Of er gebeurd iets waardoor je naar de ziekenzaal zal moeten kruipen", Zei hij koeltjes, met een gevaarlijke, waarschuwende blik in zijn ogen. Dat kruipen mocht ze letterlijk nemen. Als ze niet netjes deed wat hij vroeg, dan zou hij ervoor zorgen dat ze niet anders kon dan nog kruipen. "So now it's your choice, darling", Merkte hij droogjes op, terwijl hij een wenkbrauw op trok, afwachtend naar haar reactie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptywo jan 07, 2015 6:22 pm

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

Wanneer Grace zichzelf omdraaide om weg te lopen omdat het gesprek haar niet echt meer aanstond voelde ze ineens het bloed in haar lichaam tegenwerken en draaide ze zich zonder dit zelf onder controle te hebben weer om naar het meisje, en het deed ook nog eens een hele hoop pijn ook nog. Ze probeerde de pijn niet al te veel te laten merken aan het meisje door haar gewoon koud aan te kijken, al vertrok ze af en toe wel een spiertje in haar gezicht die erop wees dat ze wel dergelijk pijn leed. “1. Ik ben niet nutteloos. 2. Als er een queen was op dit moment, dan was jij dit zeker niet. En 3 ik ben NIET nutteloos!” Zei het meisje nu boos tegen haar waarbij ze dus even duidelijk wilde laten weten dat ze niet nutteloos was. Nou dat was dan heel jammer voor haar, want in Grace haar ogen was ze ontzettend nutteloos, al was eigenlijk iedereen dat die zichzelf een mens mocht noemen, of een mutant dan. "Volgens mij ben je vergeten te zeggen dat je niet nutteloos bent." Zei Grace droog terug terwijl ze nog steeds probeerde zichzelf zo sterk mogelijk te houden. Damn, dit was wel niet zo leuk meer, die pijn. Serieus, Grace begon steeds meer een hekel te krijgen aan mutanten, ze vond het echt totaal niet leuk meer dan andere mensen hierdoor controle over haar konden hebben. Normaal was ze de enige en wist ze mensen altijd de stuipen op het lijf te jagen, hier had je alleen maar mutanten die ook allemaal dingen konden doen en Grace haar mutatie was duidelijk ook niet de sterkste hier. Daar moest ze eens wat aan gaan doen, want ze liet mensen niet over haar heen lopen. Wanneer haar voeten de grond los lieten en ze letterlijk de lucht in werd getrokken kromp ze een beetje in elkaar, voor zo ver dat mogelijk was gezien haar bloed gestuurd werd. Haar gezicht vertrok eventjes pijnlijk maar ze wist enige geluiden nog tegen te kunnen houden. Gelukkig duurde het niet zo enorm lang voordat ze weer op de grond terecht kwam. Hard kwam ze neer op de harde betonnen vloer van de kassen en keek ze het meisje nu enigzins boos aan. Ze bromde eventjes kort wanneer ze neer was gekomen door de pijn die ze voelde in haar onder rug en pols waarmee ze nogal hard de grond had geraakt om zichzelf een beetje te verweren. "Was dat het?" Vroeg ze nu koud aan het meisje, wat ze misschien beter niet kon doen. Maar he, het meisje kwam wel niet echt ver, Grace zou nog lang niet in de ziekenzaal terecht komen zo. Het meisje had even haar ogen gesloten en keek haar daarnaar met een kwaadaardige glimlach aan. Oh zo, dus dat moest indruk op haar maken, mooi niet! Net op dat moment voelde ze haar bloed weer haar spieren aansturen en maakte ze een beweging met haar hand die ze nooit had willen maken. Hard sloeg ze op haar eigen schouder boven de plek waar een van de spinnen zich bevond. Ze kreunde even kort wanneer ze de pijn van het diertje kort kon voelen al was dit ook al snel weer over, gezien het diertje op slag dood was. Geschrokken keek Grace naar haar schouder en ze voelde haar hart sneller kloppen en lichtjes wat tranen tegen haar ogen aan drukken. Oh mijn.. Ze had zelf een spin doorgeslagen? Hoe durfde dat meisje haar fucking eigen hand te gebruiken? Haar eigen hand had een einde gemaakt aan de spin en dit ging heel diep, echt heel erg diep. Woedend keek Grace het meisje weer aan en zette ze spanning op haar kaken. Dit meisje was echt dood, geen twijfel over mogelijk. Hoewel Grace nogal zo was van de extreme doordachte moordplannen en eigenlijk altijd het grootste geduld had wilde ze dit meisje nu meteen wel de dood in jagen. Dit flikte je gewoon niet, niet met haar eigen hand, verdomme. Ze probeerde zichzelf nog een beetje in de hand te houden maar woede ging door haar hele lichaam heen en haar ogen werden zelfs wazig. Alsof het nog niet erger kon bestuurde het meisje haar hand naar de andere spin en eventjes sloot Grace haar ogen, dat hoefde ze echt niet te zien. De spin van haar kamer was het diertje waarmee Grace eigenlijk de grootste band mee had geschept, die was er gewoon altijd in haar kamer. Ze voelde de angst van het diertje wanneer Grace haar oppakte bij haar poot, iets dat haar ook best wel veel pijn deed, wat Grace ook voelde. Ze maakte de spin duidelijk dat dit niet haar was, dat het meisje de controle over haar lichaam had genomen, dat de spin dus niet moest denken dat Grace dit haar ook maar ooit aan zou doen, want dat zou ze ook werkelijk nooit doen. Ze moest er niet aan denken. Gelukkig begreep de spin haar en ze vertelde Grace dat het wel goed was, dat ze niet bang hoefde te zijn over het lijden van de spin. Dat de spin al lang blij was geweest om tijd te hebben mogen doorbrengen met Grace, daar was ze zo dankbaar voor. Dit raakte haar nog dieper, het idee dat de spin het prima vond en dat ze gewoon ontzettend blij was dat ze zichzelf een vriendin mocht noemen van Grace, haar godin, haar alles. Grace betekende zoveel voor haar insecten, meer dan iemand ooit kon begrijpen, en andersom was dat ook zo. Grace zou ook zo door het vuur gaan voor een goede vriend, en insecten waren enkel en alleen haar vrienden. Het meisje liep naar haar toe en ging nu voor haar gehurkt zitten waarbij Grace haar met een dodelijke blik aankeek. Dit was echt niet 'oke'. “Je hebt twee keuzes: 1 je gaat je andere vriendje opeten óf 2 ik geef je een gratis reisje naar de ziekenzaal waar je droomt over je Madagaskar?” Zei ze waarbij ze naar de grond keek en al snel had Grace haar keuze wel gemaakt. Dan maar pijn lijden en ervoor zorgen dat ze spin niet overkwam, het boeide haar nu echt niets meer, ze zou het wel overleven, de pijn. Dan lag ze maar in het ziekenhuis of wat, ze ging gewoon echt niet een vriend van haar opeten, dat was iets wat je onmogelijk aan haar kon vragen. “It´s your choice, darling.” Zei ze waarbij ze Grace lief aankeek en haar weer een enorme pijn gaf. Haar gezicht vertrok weer pijnlijk en ze wilde net gaat zeggen dat ze dan maar ging voor het gratis reisje naar de ziekenzaal, het had namelijk toch geen zin om nu eigenwijs te gaan lopen doen. Ze had gewoon haar volledig in haar macht door middel met haar bloedmanipulatie. Grace kon er niets tegen doen en dus moest ze dan maar gewoon opgeven. Haar blik viel nu ineens op iemand achter het meisje en ze probeerde door haar nogal wazige ogen te zien wie hun benaderde. Ze slikte even en kwam al snel tot de conclusie dat het Charlie was, ofcourse. Die moest ook overal in de buurt zijn, waarom ook niet. Meteen probeerde Grace zichzelf weer in bedwang te houden, want ze had gewoon vochtige ogen van de emoties en natuurlijk zou hij haar daar vast wel mee pesten. Zo zou hij trouwens ook meer vat krijgen op haar zwaktes en dat moest gewoon echt niet. Ze keek op naar hem en zag hoe hij al een mes trok en hiermee begon te spelen. Kil keek ze hem aan terwijl hij nog achter het meisje stond. "Mag ik een optie toevoegen?" Vroeg hij doodnormaal aan het meisje en Grace bleef hem gewoon goed in de gaten houden met een giftige blik in haar ogen. "Optie 3: je zet haar neer en je loopt hier in een stuk naar buiten. Of er gebeurd iets waardoor je naar de ziekenzaal zal moeten kruipen" Zei hij koeltjes waarbij hij een keer met zijn mes in het rond was gegaan. Er was een lichte verbazing in de ogen van Grace te zien wanneer hij dit zei, waarom zou hij moeite doen om Grace te helpen? Dat meisje wist Grace een bijna ondraaglijke pijn te geven en ze wilde dat ze een van haar vrienden zou opeten. Eerlijk gezegd zou Grace niets hebben gedaan mocht hij in zo'n situatie terecht zijn gekomen. Waarom hij dat nu wel deed was dan ook de vraag, wat zat erachter? "So now it's your choice, darling" Zei hij er achter aan. Ze wilde het liefst nu meteen Charlie dwars gaan lopen zitten en hem lopen afkraken maar besloot dit nog maar niet te doen, nog niet. Nu was dit meisje haar grootste probleem hier. "Ik zou maar beter doen wat hij zegt hoor, kan je niet zien dat hij hartstikke gevaarlijk is? Hij bijt zo je kop eraf." Zei ze nu tegen het meisje terwijl ze haar woedend aankeek waarnaar ze Charlie toch nog wel even met een grijnsje aankeek. Het was dat Grace nu niet zo veel kon doen want anders, had ze al lang het meisje nu besprongen. Stiekem hoopte ze gewoon dat Charlie haar nu een beetje bezig kon houden zodat het meisje haar mutatie los zou laten van Grace, dan kon Grace alvast haar aanval plannen. Haar ogen schoten eventjes kort naar een schep die in de kas stond, die zou ze zo wel eens proberen te pakken. Ze had wel iets nodig hoor, om zichzelf te beschermen. Tegen het meisje en Charlie, mocht er nog wat achter zitten bij hem. Grace was overduidelijk niet de beste vechter dus had ze een wapen nodig om zichzelf mee te kunnen verdedigen, of aan te kunnen vallen..
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydo jan 08, 2015 3:05 pm

Darling, I´m a nightmare dressed like a daydream...

Lydia vroeg zich af waarom dit meisje bevriend kon zijn met spinnen. Mensen zijn toch veel leuker? Nou ja, in ieder geval wel leuker om aan te zien, maar om mee te praten waren mensen echt stom. Waarschijnlijk vond dit meisje dat ook behalve dan over dat mensen er beter uitzagen dan spinnen, maar daar hoefde ze niks van te weten. Het enige wat Lydia van dit meisje echt wilde weten was of ze nu begrepen had dat ze niet nutteloos was.

Toen ze had gezegd dat ze niet nutteloos is tegen het meisje antwoordde het meisje er droog op terug dat ze vergeten was om te zeggen dat ze niet nutteloos is. Lydia keek geïrriteerd naar het meisje terug, maar veel aandacht ging ze daar meer aan besteden. Daar vond ze het meisje niet nuttig genoeg voor. Het enige wat Lydia ging doen was haar mutatie´s op het meisje gebruiken. Ze deed het meisje een paar meter de lucht in door haar hand omhoog te doen. Lydia liet het meisje snel en hard op de grond vallen. De pijn die ze zag in het meisje haar ogen was echt vermakelijk om te zien.
Lydia vond het fijn om mensen pijn te doen, vooral als ze dachten dat ze sterker dan haar waren. Iets wat vaak gebeurde, want als je Lydia voor het eerst zou zien. Dan dachten ze altijd dat ze zwakker was dan ze eruit zag. Daarom was het pijn doen van mensen altijd zo leuk, vond ze. Ze had dan tenminste een goeie reden om hun pijn te doen.

Toen het meisje op haar knieën voor haar zat zag Lydia dat de tranen over het meisje haar wangen rolde, toen het meisje haar eigen spin had dood geslagen. Hoezo kon iemand zo droevig zijn over één stomme spin?! Lydia keek het meisje raar aan en zei waarschuwend:“Je hebt twee keuzes: 1 je gaat je andere vriendje opeten óf 2 ik geef je een gratis reisje naar de ziekenzaal waar je droomt over je Madagaskar?” Ze keek een even naar de grond om het zielige meisje niet meer te kunnen zien en zei daarna schouderophalend:“It´s your choice, darling.” Ze keek het meisje lief aan alsof er niks is gebeurd en ook geen waarschuwingen zijn uitgedeeld. Lydia kon heel lief zijn, maar meestal was ze dat niet. Behalve als er mutanten waren die het zelfde dachten als zij, dan kon ze er wel aardig tegen doen. Als ze dat wilde tenminste. (Dan ook meestal niet)

Ze schrok een beetje van een jongens stem achter haar. Wie zou haar nou willen verstoren tijdens het martelen van iemand? Nou ja, behalve dit meisje dan die haar vandaag ook stoorde. De jongen achter haar zei gewoon doodnormaal:“Mag ik een optie toevoegen?” O. My. Gosh, deze dag zat echt vol met verrassingen. Dit is echt niet normaal meer. Zoveel mutanten die haar lastig vallen op één dag was onvoorspelbaar.
Lydia draaide zich niet om, om te kijken wie deze jongen was. Koeltjes vervolgde hij:“Optie 3: je zet haar neer en je loopt hier in een stuk naar buiten of er gebeurd iets waardoor je naar de ziekenzaal zal moeten kruipen.” Oké, nu kon ze het echt niet meer laten. Ze moest weten wie deze jongen was. Ze verminderde de spanning op de spieren van het meisje en stond op. Met één hand probeerde ze de controle over het meisje te houden. Dat ging best redelijk ook al dacht ze dat zelf. Deze greep zou jammer genoeg niet zoveel pijn meer geven als zonet, maar ze had het ervoor over. Ze bekeek de jongen van top tot teen. Hij had een mes in zijn handen, iets wat ze wel verwachtte. Want met zo´n mond tegen haar opzetten, daar kwam je niet ver mee dan alleen woorden. Het voorbeeld was dan ook dit zielige meisje. Zij was ook niet ver gekomen zonder mes of met haar mutatie.

De jongen trok een wenkbrauw op en merkte droogjes op:“So now it´s your choice, darling.” Lydia glimlachte, maar vanbinnen ging ze helemaal stuk van het lachen. Wie dacht deze jongen wel niet wie ze was? Eén of ander trutje dat nu angstig weg gaat rennen. Nou echt niet hé! Het meisje zei er snel tussendoor:“Ik zou maar beter doen wat hij zegt hoor, kan je niet zien dat hij hartstikke gevaarlijk is? Hij bijt zo je kop eraf.” Lydia lachte een beetje, wat was dit voor een stel? En wat dachten ze wel niet van haar?! Dit is echt ongelooflijk.

Met de hand waarbij ze het meisje onder controle hield deed ze in een vuist waardoor het meisje weer wat meer pijn kreeg dan zonet. Dit meisje moest zich er nu niet mee bemoeien. Ze keek even naar het meisje en toen weer naar de jongen en zei spottend:“Ik vind het heel lief van je om nog wat optie´s toe te voegen en ik snap ook wel dat je je vriendinnetje wil redden..” Ze zuchtte even en vervolgde:“Maar dit is de discussie van dit meisje en mij, dus ga je er niet mee bemoeien!” Deze jongen maakte haar boos en iets in haar zei dat ze gelijk had. Deze jongen moest er niet mee bemoeien, dat zou alleen nog maar meer ernstige gevolgen hebben voor dit meisje. Ze verminderde de greep weer voor het meisje, zodat het meisje nog wel even bij kon komen voor dat Lydia weer verder ging met martelen. Iets wat ze best aardig vond van zichzelf. In haar hoofd gaf ze zichzelf er wel een schouderklopje voor. Maar eerlijk gezegd verminderde ze de greep ook, omdat ze dit meisje niet zag als een dreiging. Deze jongen, die zag ze nu wel als een dreiging. En daar kon ze maar beter snel vanaf komen.

De lieve glimlach die nog op Lydia´s gezicht stond veranderde nu in een wat kwaadaardige blik. Ze zei wat geïrriteerd:“Als je haar wil, kom je haar maar halen.” Ze keek de jongen uitdagend aan, ondanks dat ze deze jongen als een dreiging zag. Was ze er nog al zeker van dat deze jongen wel echt een uitdaging voor haar was. Iets wat ze in geen hele lange tijd meer had gehad.


Tag
Words
Notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptydo jan 08, 2015 7:20 pm


I'm a press conference,
you're a conversation

Het kon hem eigenlijk niks schelen dat het onbekende meisje Grace pijn deed. Hij zou het zo in haar plaats willen doen zelfs. Hij was nog lang niet vergeten hoe ze had geprobeerd om zijn Engelendolken te stelen, en hoe ze daarna had geprobeerd om hem te doen stikken. Echt hoor, als Ridwan niet had ingegrepen was het waarschijnlijk niet zo goed afgelopen, want hij zou echt wel te koppig zijn geweest om haar haar zin te geven.

Maar iets in hem, een jaloers kantje misschien, kon het niet verdragen dat iemand anders haar pijn deed. Hij had haar soort van geclaimed, ze was zowat het enige dat hem kon entertainen op dit fucking eiland. Niemand mocht zijn speeltje afpakken. Het was best vreemd, maar oké. Niet dat hij een romantische klik met haar had of wat dan ook voor band met haar wou. Nee, fuck liefde en vriendschap en alles.

Dus hij zou hun onderonsje maar eens onderbreken. Het meisje dat Grace in haar macht had, draaide haar eerst niet om, maar uiteindelijk deed ze dat wel. Grace op haar beurt zat hem maar wat giftig aan te kijken, maar zij was nu totaal geen bedreiging voor hem. Nee, zij kon niks doen, en dan nog; hij was niet bang van haar. Hij wist dat hij sterker was dan haar. Dat ze hem even in haar macht had gehad, was puur geluk geweest.

Toen hij uiteindelijk duidelijk maakte wat hij kwam doen, leek ze te snappen dat het de bedoeling was dat ze hem even niet tegenwerkte. "Ik zou maar beter doen wat hij zegt hoor, kan je niet zien dat hij hartstikke gevaarlijk is? Hij bijt zo je kop eraf." Zei ze tegen haar aanvaller. Charlie trok even uitdagend zijn wenkbrauw op naar het meisje, beter zou ze naar Grace haar woorden luisteren, want die had voor deze ene keer wel gelijk.

“Ik vind het heel lief van je om nog wat optie´s toe te voegen en ik snap ook wel dat je je vriendinnetje wil redden..” Het meisje zuchtte even.“Maar dit is de discussie van dit meisje en mij, dus ga je er niet mee bemoeien!” Vervolgde ze toen. Charlie draaide even met zijn ogen. "Please, ten eerste, zij is niet mijn vriendinnetje, ten tweede, ik ben niet lief", Hij keek haar weer met een kille, dreigende blik aan. "En ten derde, ik doe wat ik wil en daar kun jij niks aan doen babe", Zei hij met een koele ondertoon in zijn stem.

“Als je haar wil, kom je haar maar halen.” Zei ze toen met een uitdagende toon. Charlie zuchtte even. Dus ze wou het echt zo spelen? Great. Dreigend stapte hij dichterbij, tot hij vlak voor haar stond, en hij keek haar diep in haar ogen aan. "Test mijn geduld maar niet", Zei hij met een lage, dreigende stem. "Want daar krijg je spijt van. Ik geef je nog één kans, en ik stel voor dat je die nuttig gebruikt. Laat haar los, nu", Vervolgde hij, zijn stem donker van ingehouden woede.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyvr jan 09, 2015 12:07 am

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

Grace was serieus niet helemaal blij met het opdagen van Charlie, die had ze er nu echt liever niet bij. Ten eerste al doordat ze nogal emotioneel geraakt was door de spin die ze met haar bloedeigen hand aan een eind had gebracht en het feit dat ze bijna de andere spin ging opeten, dat ging gewoon veels te ver. Dit meisje had serieus een heel groot probleem nu want Grace was niet van plan haar hiermee weg te laten komen, die zou vroeg of laat haar payback krijgen en als het aan haar lag, zo vroeg mogelijk. Ze had nu eventjes een nog grotere haat aan het meisje dan aan Charlie, en die haat naar Charlie was ook behoorlijk hoog sinds ze door hem een nacht lag wakker had mogen liggen van de stemmen en van de pijn. Dit was ook nog wel een beetje aan haar gezicht te zien, dan ze een beetje erg moe was en nogal uitgeput. Het was echt geen pretje geweest om al die pijn te voelen van haar vroegere slachtoffers, om zelf te voelen hoe het was om te stikken in insecten of levend opgegeten te worden. Ze kreeg alweer de rillingen aan de gedachte alleen al, de herinnering van de pijn die ze haar lieten voelen, die drie stemmen in haar hoofd. Het was zelfs in de ochtend nog door gegaan en ze was toen ook echt helemaal gek geworden. Pas toen ze onder de douche was gaan staan gingen ze langzaam weg, lieten ze haar eindelijk met rust. Anyway, ze besloot om toch maar eventjes aan zijn kant te gaan staan want dat was voor nu veiliger, gezien dit meisje wilde dat Grace die spin op zou gaan eten en ja dat ging dus echt niet gebeuren, al kon zij dat wel waar maken. Het was misschien een beetje overdreven door nu meteen te zeggen dat hij haar kop eraf zou bijten, maar dat was ook puur om Charlie toch een beetje te bespotten, ondanks dat ze wel aan zijn kant was gaan staan. Ergens was ze wel blij dat hij haar redde van een erg pijnlijke beslissing maar dat zou ze hem natuurlijk nooit zeggen, ze zou hem al zeker nooit bedanken, echt nooit. Ondertussen zocht Grace ook naar een uitweg, want wie niet sterk was moest slim zijn en hier lag dan ook haar sterkste punt. Gezien het meisje met haar mutatie insecten kon laten ontploffen door hun eigen bloed kon ze ook niet haar dood gaan irriteren met vliegen of iets anders doen met haar geliefde vriendjes, dus een andere uitweg. Wanneer het meisje haar vuist weer balde voelde Grace hoe de pijn weer door haar lichaam gleed en haar bloed iets anders deed dan wat het hoorde te doen. Ze kromp eventjes in elkaar en boog zichzelf wat kreunend voorover. “Ik vind het heel lief van je om nog wat optie´s toe te voegen en ik snap ook wel dat je je vriendinnetje wil redden..” Zei het meisje nu tegen Charlie en even keek Grace haar met grote ogen aan. Pfff, hoe durfde ze haar zijn vriendinnetje te noemen. “Maar dit is de discussie van dit meisje en mij, dus ga je er niet mee bemoeien!” Vervolgde ze nadat ze eventjes had gezucht. "Please, ten eerste, zij is niet mijn vriendinnetje, ten tweede, ik ben niet lief" Reageerde Charlie hierop waarbij hij met meisje kil en dreigend aankeek. "Iewl nee, als ik zijn vriendinnetje was geweest had ik al lang zelfmoord gepleegd." Zei Grace nu met een afkeur in haar gezicht waarbij ze probeerde de pijn te negeren, iets wat maar moeilijk ging, dat was ook wel af te lezen in haar gezicht. Ze klemde haar kaken stevig op elkaar en drukte met haar hand hard tegen haar borst op de plek waar haar hart zat, waar dit alles nog het meest pijn deed. Hierdoor kreeg ze niet helemaal mee wat Charlie nog tegen het meisje zei want de pijn was daar eventjes te erg voor. Wanneer ze de pijn liet wegzinken blies Grace opgelucht haar adem uit en ademde ze meteen ook weer diep in. Opnieuw liet ze haar blik even glijden naar de schep die in de hoek stond, die was echt zo van haar. “Als je haar wil, kom je haar maar halen.” Zei het meisje nu en djezes, wat een geclaim zeg, alsof Grace een soort object was waar om gevochten werd. Ze wist ergens niet of ze hier nu trots op mocht zijn gezien twee mensen over haar aan het vechten waren of juist niet omdat het leek alsof ze meer als een object werd gezien. Grace voelde nu ook hoe de grip van haar mutatie weg was, ze kon weer weg komen! Nu kon ze alleen twee dingen doen, of ze ging die schep pakken en sloeg die dame eventjes voor haar kop - and oh well, als Charlie er dan toch stond, waarom hem niet ook? - of ze rende gewoon weg en liet Charlie alleen achter met haar. Ze had hier tenslotte toch niets te zoeken, al zat haar het nog steeds wel dwars dat dit meisje erin was geslaagd haar zelf een spin door te laten slaan, daar mocht ze wel voor boeten. Dreigend stapte Charlie op haar af en Grace zette zichzelf al klaar om weg te sprinten, ze wachtte alleen nog eventjes. "Test mijn geduld maar niet" Zei hij tegen het meisje met een lage en dreigende stem. "Want daar krijg je spijt van. Ik geef je nog één kans, en ik stel voor dat je die nuttig gebruikt. Laat haar los, nu" Vervolgde hij met zijn donkere stem en echt hoor, Grace snapte er nu al helemaal niets meer van. Wat deed hij nu? Waarom kwam hij zo voor haar op tegen het meisje, waarom ging hij hier zo op in? Niet alsof hij net namelijk erg zou moeten vinden dat Grace nogal gemarteld werd, dus er moest toch wel wat achter zitten? Wel wist Grace dat zij nu haar kans moest grijpen en snel rende ze naar de schep toe en greep ze het ding bij de stok vast. Ze draaide ze scherpe kant naar het meisje en naar Charlie toe om even duidelijk te maken dat ze niet dichterbij moesten komen. "Hallo! Ik ben geen fucking object waar om gevochten moet worden!" Riep ze nu naar hun beide toe en ze keek ze dan ook allebei even kort aan. "Ik wil ook graag een optie toevoegen als dat mag?" Vroeg ze nu terwijl ze even haar schouders dramatisch optrok en de schep een beetje in de lucht hield. "Namelijk dat als jullie nu niet allebei opzouten en mij gewoon met rust laten dat ik met deze schep in het rond ga slaan op jullie koppen.. Fucking idoiten zijn jullie." Zei ze nu wat grappend maar aan haar gezicht was wel te zien dat ze bloedserieus was. Ze twijfelde er echt niet over om de schep te gebruiken en ze zou ze ook meteen op hun kop slaan als ze haar de kans gaven, zelfs al zou het gewoon om het feit gaan dat ze hun allebei gewoon een ram wilde geven, en dus niet uit zelfverdediging zou zijn..
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Lydia Martin-Roden
Lydia Martin-Roden
Class 3
Aantal berichten : 265

Character Profile
Alias: Lydia
Age: 18
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyvr jan 09, 2015 9:10 pm

Darling, I´m a nightmare dressed like a daydream...


Iedereen hier op dit eiland moest weten dat je haar niet moest storen tijdens het martelen van iemand. Dat het een keer gebeurd dat iemand haar stoort, oké. Dat kan dan nog wel. Maar twee personen die denken haar storen?! Nou echt niet! Dat gaat te ver.
Behalve als deze jongen zich vrijwillig op wilde geven voor een marteling dan mag dat. Ook al zou het nooit gebeuren als iemand zich vrijwillig zou willen stellen. En vooral deze jongen, hij zag er niet bepaald uit om zich vrijwillig te stellen. Voor al niet omdat hij een mes in zijn hand had en waarschuwingen aan haar had gegeven met dreigementen. Iets wat natuurlijk ook te ver ging bij haar.

Andere mensen waren zo dat ze weg gingen rennen van angst, maar zo was zij niet. Lydia rende niet weg voor een gevecht, en ze was ook niet van plan om dat ooit te doen. Deze jongen dacht misschien wel om haar nu de angstig te maken. Maar dat zou hem nooit lukken. Niemand is dat ooit gelukt.

Ze keek de jongen met een ik-geloof-je-toch-niet gezicht aan, toen hij zei:“Please, ten eerste, zij is niet mijn vriendinnetje, ten tweede, ik ben niet lief” De jongen keek haar met een kille, dreigende blik aan. Iets wat zij tenminste niet dreigend vond en ook niet de stuipen op het lijf zou jagen. Als hij dat wel wilde bereiken, dan moest hij heel wat beter zijn best doen. Met een koele toon in de jongen zijn stem zei hij erachter aan:“En ten derde, ik doe wat ik wil en daar kun jij niks aan doen babe.” Nu rolde zij met haar ogen. Dit was toch niet te geloven. De jongen dacht nog echt dat hij sterker was dan haar. Iets waar zij wel een verander in zijn brengen. Ze schudde even met haar hoofd en begon een beetje te lachen. Ze vond het wel hele goeie grapjes die de jongen maakte. Lydia keek naar het meisje of zij hier nog wat op te zeggen had. Het meisje keek alleen maar afkeurend en zei:“ewl nee, als ik zijn vriendinnetje was geweest had ik al lang zelfmoord gepleegd.” Ja, daar had het meisje inderdaad gelijk in. Dat zou zij ook hebben gedaan of ze zou zorgen dat de jongen zelfmoord zou plegen. Dan kon zij tenminste nog wel door leven.

Lydia keek uitdagend naar de jongen en zei wat geïrriteerd:“Als je haar wil, kom je haar maar halen.” Ze begon het steeds leuker te vinden. De jongen en zij waren nu bijna letterlijk aan het vechten over wie dit meisje mocht pijn doen. Iets wat wel een beetje kinderachtig was, maar ook voor een keer wel leuk. Het was een keer wat anders dan altijd serieus zijn.

Ze keek de jongen boos aan, toen hij nu voor haar stond. Hij wilde het meisje echt graag hebben, anders was hij ook niet naar Lydia toegekomen. Met een lage dreigende stem zei hij:“Test mijn geduld maar niet; Want daar krijg je spijt van. Ik geef je nog één kans, en ik stel voor dat je die nuttig gebruikt. Laat haar los, nu” Lydia keek hem met een emotieloze blik in de ogen terug aan.

Toen ze merkte dat de greep op het meisje helemaal verdwenen was, kreeg ze al snel een idee waar het meisje gebleven zou zijn. Ze haalde haar schouders op en zei:“Zoals je ziet, is ze los.” het meisje was nu ook niet meer achter haar. Al snel hoorde ze weer snelle voetstappen achter haar. Ze keek op zij en zag het meisje staan. Dreigend stond het meisje met een schep in haar hand om de jongen en Lydia op afstand te houden. Het meisje riep nogal geïriteerd:“Hallo! Ik ben geen fucking object waar om gevochten moet worden! Ik wil ook graag een optie toevoegen als dat mag? ” Lydia zette een verbaasde blik op, waar kwam die moed ineens vandaan?! Die had het meisje zonet anders nog niet.

Het meisje vervolgde bloedserieus:“Namelijk dat als jullie nu niet allebei opzouten en mij gewoon met rust laten dat ik met deze schep in het rond ga slaan op jullie koppen.. Fucking idoiten zijn jullie.” Lydia kon er nu echt helemaal niks aan doen, maar dit was gewoon echt zo grappig. Ze begon te lachen en kwam bijna niet meer bij. Eerst was dit meisje nog een beetje op de achtergrond gebleven en nu... nu was ze de jongen en Lydia aan het uitschelden voor fucking idioten! Zonet had ze al gedacht dat deze dag vol verrassingen zat, maar nu was dat echt zo.

Lydia stopte weer met lachen en keek het meisje nu bloedserieus aan en zei bijna gemeend:“Weet je, ik neem mijn woorden terug dat ik zei dat je je spin moest op eten.” Ze zette even een lief glimlachje op en vervolgde:“Je hebt jezelf nu nuttig gemaakt, dus ja ik laat je straks misschien wel rustig weglopen.” Ze liet het lieve glimlachje verdwijnen; Ze had nu even snel een ideetje op van deze jongen af te komen en het meisje.... het meisje was gewoon geen bedreiging.

Ze deed haar hand richting het meisje en liet het meisje haar armen -waarmee ze de schep vast hield- omhoog om klaar te staan om te slaan. Ze liet het meisje lopen naar de jongen toe. Dit was echt te gek voor woorden. Zonet was ze dit meisje nog aan het martelen en nu deed ze het meisje een klein beetje pijn om haar eigen beschermengel te zijn.
Ze liet het meisje de schep op het hoofd van de jongen slaan. Ze wist niet hoeveel pijn dit bij de jongen zou moeten doen, maar ze (Lydia en het meisje) waren nu tenminste af van. Lydia liet het meisje los van haar greep. “We zijn een goed team.” Zei Lydia goedkeurend. Dat was tot nu toe het aardigste wat ze ooit had gezegd tegen iemand. Maar dit meisje had het nu wel verdiend. Maar toch.. “Ik denk dat je nu maar van je vriendje weg moet gaan. Als hij wakker word is hij vast boos op je. Ik wil namelijk niet jullie relatie verpesten.” zei ze nog even tegen het meisje. Dat laatste moest gewoon even het evenwicht weer brengen in Lydia. Ze kon er nu eenmaal niks aan doen...

{Sorry Max, van Charlie... Grace & Lydia moesten gewoon van hem af komen xD }


Tag
Words
Notes

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Garroway
Charlie Garroway
Class 3
Aantal berichten : 512

Character Profile
Alias: Guardian
Age: 19
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyvr jan 09, 2015 10:10 pm


I'm a press conference,
you're a conversation

Even denken dat Grace zijn vriendinnetje was, yeah right. Zag hij er uit alsof hij zo’n verliefd schaap was dat haar beschermde omdat hij van haar hield? No fucking way. Hij beschermde niemand behalve Adelyn, en heel misschien Amber als het ging om danger room missies, maar dat was alleen maar omdat hij het hele ding wou ownen en niet persé omdat hij veel gaf om het meisje. Er was tussen hen een band van wederzijds respect gegroeid, maar dan nog. Hij zou niet voor haar vliegen als hij voor Adelyn zou doen.

En dat het onbekende meisje hier even dacht dat hij dat deed voor Grace, ging er ook volledig over. Nee, hij had wel andere redenen om Grace even te hulp te schieten, redenen waar ze ooit nog wel een keer zou achter komen. Maar goed, dan moest ze maar eerst dat arme kind loslaten. Niet dat ze dat onmiddellijk deed, maar dat was haar probleem uiteindelijk.

Ineens hoorde hij voetstappen, maar hij draaide zich nog niet meteen weg. “Zoals je ziet, is ze los.” Zei ze droogjes. "Beter", Zei hij kil, en op het geluid van nieuwe voetstappen, draaide het meisje voor hem zich weg. Niet dat hij zich liet afleiden. Tot Grace begon te praten. Geïrriteerd draaide hij zich uiteindelijk ook naar haar toe.

Ze begon een beetje te schelden, wow, indrukwekkend. Ook die bedreiging met die schep. Eén beweging van zijn arm en ze had een mes door haar schouder zitten, dan zou die schep niet veel meer kunnen betekenen. Maar toch dacht hij nog steeds dat de echte bedreiging voor hem stond en niet op een paar meter afstand.

Fout. Hij maakte een fucking grote fout. Het meisje voor hem maakte een beweging van haar hand, en voor hij er erg in had, voelde hij plots een snerpende pijn in zijn hoofd. What the fuck. Het werd zwart voor zijn ogen en hij voelde zijn knieën onder hem plooien. "Charlie? Charlie! Charlie, blijf wakker, je kan niet zomaar-", Hoorde hij vaag, waarna hij zachtjes zuchtte en helemaal in de bewusteloosheid zakte.

Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Emptyza jan 10, 2015 12:49 am

Bow down to a Goddess
Goddess! Got it?

“Zoals je ziet, is ze los.” Hoorde Grace het meisje zeggen wanneer ze overeind was gekomen om weg te rennen. Kort flikkerde nog de gedachte om gewoon weg te rennen in haar op, gewoon omdat dat makkelijker zou zijn, dan kon Grace alles nog een beetje plannen enzo. Gezien dat helemaal haar ding was, plannen, ze vogelde altijd alles uit met de tijd, hoe ze dingen ging aanpakken. Bovendien was ze nog steeds echt vermoeid van de avond geen slaap hebben omdat ze stemmen in haar hoofd hoorde en de pijn voelde van al haar slachtoffers die ze door de jaren had gemaakt. Ze merkte dit dan ook wanneer ze naar de schep toe rende en het ding snel in haar handen wist te krijgen. Beide draaide ze nu naar haar toe en daar stond Grace dan, dreigend met een schep, eventjes duidelijk maken dat ze echt niet gingen vechten om wie haar mocht treiteren, als dat dan de intentie van Charlie was. Ze wist namelijk nog steeds niet waarom hij haar nu moest gaan lopen verdedigen, waarom deed hij dat? Ze kon het gewoon niet bedenken, iets dat haar mateloos irriteerde. Normaal snapte Grace altijd acties zo goed, maar dit begreep ze gewoon niet. Scheldend dreigde ze met de schep op hun koppen te slaan als ze haar niet heel snel met rust zouden laten. Ze liet hun ook niet een beetje om haar lopen vechten, waren ze gek geworden ofzo? Het meisje keek haar eventjes verbaast aan en begon ineens keihard te lachen. Grace trok haar wenkbrauw op om te laten weten dat het helemaal niet grappig was. Dat ze serieus was en echt met die schep in het rond zou slaan als het moest, met alle plezier zou ze hun allebei een ram op hun kop geven. Nou ja, misschien Charlie niet, zou ze hem eerst vragen waarom hij dit deed want dat wilde ze wel erg graag weten by the way. Na even stopte het meisje met lachen en keek ze Grace nu ook bloed serieus aan. “Weet je, ik neem mijn woorden terug dat ik zei dat je je spin moest op eten.” Zei het meisje met lieve stem maar Grace vernauwde eventjes haar ogen doordat ze het nog niet helemaal vertrouwde. Waar bleef de catch? “Je hebt jezelf nu nuttig gemaakt, dus ja ik laat je straks misschien wel rustig weglopen.” Zei ze vervolgens waarbij Grace eventjes haar wenkbrauw optrok. "Wat heb ik gedaan dan?" Vroeg Grace nu wat verbaast gezien het feit dat het meisje vertelde dat ze zichzelf nuttig had gemaakt. Waarom? Omdat ze hun met een schep liep te bedreigen? Dat was niet bedoeld om zichzelf nuttig te maken voor dit meisje, meer voor zichzelf. Het meisje was tenslotte haar grootste slachtoffer, zij had Grace zelf een spin laten vermoorden en dat ging echt diep. Charlie, ja Charlie wilde ze eigenlijk ook wel een klap geven met de schep omdat hij haar een vreselijke nacht had bezorgd vol pijn en stemmen in haar hoofd, maar misschien wel minder graag dan dat ze die schep naar het meisje gooide.

Ineens voelde Grace hoe haar lichaam weer begon te bewegen zonder dat ze hier toestemming voor gaf, maar doordat haar bloed haar lichaam zo stuurde. Het deed ook weer zeer en het voelde erg naar vooral doordat ze zelf totaal geen controle meer had over haar eigen lichaam, dat voelde nogal zwak. Haar armen tilde de schep op en snel liep Grace naar Charlie toe om hem een flinke klap te geven met de schep op zijn hoofd. Zwijgend en met grote ogen keek Grace toe hoe de jongen voor haar op de grond viel, bewusteloos. Zo bleef ze een tijdje staan kijken, verbijsterd door haar eigen actie, of eigenlijk die van het meisje maar met haar lichaam. Well, dat ging makkelijk, waarom was ze er nog niet eerder op gekomen om hem met een schep op zijn hoofd te slaan? Ergens vond ze het wel echt zo ongelofelijk grappig, hoe ze hem nu net met een schep voor zijn hoofd had geslagen en dat hij daar nu gewoon op de grond lag bewusteloos te zijn. Plotseling ontsnapte een onderdrukte lach uit haar mond en begon ze hard te lachen. Nee echt, dit vond ze dus echt hilarisch, buiten het feit om dat het allemaal de schuld was van het meisje. “We zijn een goed team.” Zei het meisje goedkeurend en Grace keek haar nu ook weer aan. De lach was meteen verdwenen en ze keek het meisje nu weer wat dreigend aan. Ze dacht toch niet echt dat Grace het zou goedkeuren om haar haar lichaam te laten besturen alsof ze een robot was, haar eigen persoonlijke houten danspop? Dat Grace het gewoon zou vergeten, het hele gebeuren met de spin? Want dan had ze het echt mis. “Ik denk dat je nu maar van je vriendje weg moet gaan. Als hij wakker word is hij vast boos op je. Ik wil namelijk niet jullie relatie verpesten.” Vervolgde ze en Grace voelde woede in haar branden, wie dacht ze wel niet wie ze was? Charlie was fucking haar vriendje niet! Grace rechtte haar rug en ging nogal zelfverzekerd met haar schep in haar handen staan. Boos keek ze het meisje aan. "Een goed team zeg je? Are you out of your fucking mind?" Vroeg Grace nu terwijl ze wat stappen naar voren deed en wat verdedigend voor Charlie ging staan, waarom ze dat nu deed wist ze ook niet, misschien omdat ze toch niet wilde dat het meisje hem iets aan zou doen, voor het geval ze nog plannen had ofzo. Niemand anders mocht hem pijn doen op haarzelf na natuurlijk. En ja oke, heel misschien ook wel doordat ze hem ergens ook weer wel mocht. Ondanks dat hij haar een nacht lang alleen maar pijn had bezorgd en ze hem ook echt haatte. Ach ja, hij zou toch niet te weten komen dat ze dit nu deed. "Sorry schat, maar ik ben geen teamspeler." Zei ze nu terwijl ze nog aan het nadenken was over wat ze moest doen. Ineens voelde Grace ook de aanwezigheid van een spin, en zeker geen normale spin. Al was eigenlijk geen enkele spin een 'normale spin' ze hadden allemaal hun eigen namen enzo, maar deze spin had iets speciaals. Een Chilean Recluse Spider, eentje waarvan je misschien zou denken dat hij onschuldig was omdat hij niet zo groot was en er ook redelijk normaal uit zag, al was hij toch ook wel een beetje apart. Toch, deze spin was behoorlijk giftig. Meteen kwam er een grijns op haar gezicht en keek ze hem meisje wat lachend aan. De spin kwam al snel naar hun toe gerend tussen de vele bakken met planten door. Grace begon eventjes wat dreigend met haar schep te bewegen om het meisje af te leiden zodat ze spin zijn weg kon vinden naar haar voeten. "Ik, mijn lieve schat, heb dan misschien wel geen handige mutatie waarmee ik iemand zo makkelijk pijn kan doen als jij." Zei ze nu, puur om het meisje bezig te houden. Ze deed wat stappen dichter naar haar toe wanneer ze spin nu haar schoen op kroop. Hij ging alleen niet haar broekspijp naar binnen, de spin had geen hele krachtige kaken dus ze kon niet door heel veel huid heen komen om zo de schade wat groter te maken. Bij haar enkel en vlak bij een belangrijke ader zette de spin zijn kaken in de huid van het meisje, iets dat ontzettend veel pijn moest doen en ze mocht ook eigenlijk ook wel meteen naar de ziekenboeg toe. Ze had voor de beet van deze spin tegengif nodig, want er bestond een kans dat ze het misschien niet zou overleven. Die kans was wel erg klein want maar 3 of 4 procent ging dood aan het gif van deze spin, maar het zou wel geen fijne wond worden. Het vlees zou helemaal worden opgegeten door het gif en als het niet snel gestopt zou worden zou dit een hele grote open wond worden. Grace keek haar grijnzend aan wanneer het diertje zijn kaken in haar huid had gezet en deze goed doordrukte. "Maar ben daarom nog niet iemand die je moet aan moet zien als 'ongevaarlijk'." Zei ze nu, omdat even duidelijk te maken. Ze had al genoeg gepikt van andere mensen, ze al genoeg over haar heen laten lopen, en dat zou nu stoppen. "Als ik jou was jou ik maar snel naar de ziekenzaal gaan, het duurt niet lang en voor je het weer heb je een grote open wond van rottend vlees." Zei ze nu koud terwijl ze het meisje met een hatelijke blik aankeek. Ze haalde nu eventjes haar schouders op. "Oh en er is een percentage dat hier ook al sterft dus, echt, ik zou maar een beetje snel zijn." Zei ze er luchtig achteraan. Het percentage hield ze maar voor zich, dat hoefde ze niet te weten..
TAGGED: Lydia → OUTFIT: X  → TEMPLATE BY:  kayla jean! of atf → NOTES:  HERE
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
It´s just a spider.... &Grace  Empty
BerichtOnderwerp: Re: It´s just a spider.... &Grace    It´s just a spider.... &Grace  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It´s just a spider.... &Grace
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's just a little spider
» Spider in the Morning Sun
» Get away from me (&Grace)
» Grace Manthey
» Let me love you like a friend &Grace

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Greenhouse-
Ga naar: