INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 [AC] Let me be your prince {&Minaye}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty
BerichtOnderwerp: [AC] Let me be your prince {&Minaye}   [AC] Let me be your prince {&Minaye} Emptyma dec 01, 2014 6:55 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

Goodmorning beautiful, I have a suprice for you. It's waiting in the stables. Wear something comfortable and I'll see you there. Loves x De bruinharige jongen drukte op versturen en stopte met een grijnsje zijn mobiel terug in zijn broekzak. Rustig wandelde hij de stallen in waarbij hij bij twee friezen paarden stopte. De twee paarden keken nieuwschierig hun stallen uit en Rhae aaide ze rustig over hun neuzen. Hij had het de stal eigenaar overlegd en deze twee dames stonden bekend als twee hele lieve paarden, Rhae wist namelijk niet of Min kon paardrijden. Hij zelf had het vroeger een aantal keer gedaan en ging altijd met zijn zusje mee naar haar lessen, dus wist er aardig veel van af. En aangezien zijn zusje zo'n paarden gek was heeft hij er zelfs een aantal keer op gezeten. 'Een natuurtalent' zoals Rhaella altijd zei. De blauwe kijkers van de jongen stonden op de paarden gericht en rustig haalde hij ze uit hun stallen om vervolgens vast te zetten. De spullen die hij nodig had stonden allemaal klaar en op z'n gemak begon hij de paarden te borstelen en op te zadelen. Terwijl hij bezig was dacht hij aan Minaye. Hoeveel geluk kon iemand hebben? Ze was zo mooi, prachtig gewoon en had ook nog eens een geweldig leuk karakter. Rhae durfde het bijna niet toe te geven, maar hij hield van haar. En deze date was een speciale, want op deze date ging hij Min officieel vragen om zijn meisje te worden. Hij had een tocht met de paarden door de sneeuw geregeld en na afloop op een mooie plek een tafeltje met wat eten en drinken. Een glimlachje verscheen rond zijn lippen zodra hij de paarden klaar had. Prachtig, ze zagen er prachtig uit. Ietwat nerveus stond hij op Min te wachten, benieuwd wat ze er van zou vinden. En stiekem toch wel wat ze aan had. Rhaegys hoopte dat ze het niet koud ging krijgen, want alles was wel buiten. Hijzelf liep in een spijkerbroek en enkel een vest met een muts, maar hij had het warm zat.

Kleren Muts




Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
[AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let me be your prince {&Minaye}   [AC] Let me be your prince {&Minaye} Emptywo dec 03, 2014 9:03 pm


"I aways smile
whenever you're around"

Minaye kwam weer naar haar kamer nadat ze iets had gegeten in de cafeteria. Ze hadden er echt lekkere dingen, hoe moesten ze nog verwchten dat ze nog gezond ging eten. Ze had nou alweer chocoladebroodjes genomen. Maar zoveel maakte het ook niet uit. Minaye hield zich sowiso niet zo erg aan de lijn ofzo. Het ging er toch wel af met sporten. In dat geval was de sneeuw buiten wel goed. Door de kou en sneeuw, de gladheid ervan was nog maar 1 keer naar buiten geweest. Toen was ze uitgegleden en alles was stom aan de sneeuw. Dan ligt de optie binnenblijven voor de hand. En wat doe je dan? Dansen, duhh. Minaye keek naar buiten en op dat moment kwam een geluidje uit haar zak. Een berichtje van Rhaegys! Goodmorning beautiful, I have a suprice for you. It's waiting in the stables. Wear something comfortable and I'll see you there. las ze en begon te glunderen. Minaye maakte een soort sprongetje en keek naar wat ze al aan had. Ja, goed genoeg, lekker warm. En ze had ook eindelijk een winterjas. En nu kon ze hem eindelijk gebruiken. Ze trok even wat warmere sokken aan en een muts op en verliet haar kamer.

Dit keer stond ze bij de buitendeur en had ze geen twijfels. Ze wou zo snel mogelijk naar de stallen. Maar niet te snel want dan zou ze waarschijnlijk weer uitgelijden. Ze ging zachtjes over gladde stukjes en sneller over de stukje met minder sneeuw. Gelukkig had ze het nu niet zo koud. Ze had wat leren handchoenen aangedaan. Ze moest bij de stallen zijn, dat zou dus iet met paarden te maken hebben right? Minaye opende de deur open van de stallen en daar zag ze hem al staan. Minaye straalde blijdschap uit. Hij zag er zo leuk uit. "Hey handsome" zei ze en hupste vrolijk op hem af. Ze omhelsde hem vrolijk en gaf en kusje op zijn wang. Daarna keek ze naar de paarden. "Wauuwie, gaan we rijden?" vroeg ze terwijl ze de paarden bewonderend aankeek. twee prachtige friezen stonden klaar. Dit was echt te lief.

& Alex

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
[AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let me be your prince {&Minaye}   [AC] Let me be your prince {&Minaye} Emptydi dec 09, 2014 6:58 pm



Rhaegys Maclou

MUTANT • 18 • DRAGON TRANSFORMATION

• De twee zwarte merries stonden ongeduldig aan Rhaegys' zijde te drentelen. Misschien kwam het ook wel omdat de bruinharige jongen stiekem toch wel wat nerveus was. Het werd dan ook niet zomaar een afspraakje, dit werd hét afspraakje. Eigenlijk waren Min en Rhae al zo goed als vriend en vriendin, maar de jongen vond dat hij het toch officieel moest vragen. Ietwat ouderwets misschien, maar zo vond hij dat het hoorde. Duidelijkheid hebben en geven, één van de belangrijkste dingen vond hij. Zodra Min de stallen binnen liep kreeg hij meteen een glimlachje rond zijn lippen. "Hey handsome" zei ze en vrolijk kwam ze op hem af. "Hello, my love." De omhelsing en het kusje op zijn wang liet hem breder glimlachen, waarna hij zijn rechterhand uit stak om haar de teugels van één van de paarden te overhandigen. "Wauuwie, gaan we rijden?" Ietwat lachend knikte Rhae zijn hoofd. "Jazeker, ik heb deze prachtige dames voor ons klaar gemaakt. Bijna net zo mooi als jou." Knipoogde hij waarna hij wat plagend in haar zij prikte. Rustig stapte hij op en wachtte tot ze klaar was. De fries begon te stappen en rustig stapte ze naar buiten. "Ik hoop dat je het wat vind allemaal." Glimlachte hij naar Min, ietwat nerveus. Zijn blauwe ogen gleden even over de besneeuwde bomen die langzamerhand dichterbij kwamen. Zacht beet hij op zijn lip, waarbij zijn blik naar Minaye ging. Ze zag er geweldig uit, echt geweldig. Even voelde hij in zijn zak en glimlachte. Ze moest het wel geweldig vinden, al helemaal zodra ze bij het eten zouden komen.

-Sorry voor de slechte post ;o




Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
[AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let me be your prince {&Minaye}   [AC] Let me be your prince {&Minaye} Emptyvr dec 12, 2014 7:16 pm


"I aways smile
whenever you're around"

Ugh het was koud buiten, ze was opzich wel erg blij om te zien dat ze gingen paardrijden. Dan hoefde ze zelf niet door de sneeuw te banjeren. De paarden waren rijklaar dus ze nam aan dat ze gingen paardrijden. "Hello, my love." zei Rhaegys terug, de lieverd. Minaye vroeg enthousiast of ze gingen paardrijden. "Jazeker, ik heb deze prachtige dames voor ons klaar gemaakt. Bijna net zo mooi als jou." zei hij, aawh hij was zón schatje. "Haha, bijna" zei ze grappend. Oke het paard was echt prachtig maar ze was toch liever zichzelf. Minaye stapte net als Rhaegys op een paard. Wow, dat wa lang geleden geweest. Ze reed vroeger zo vaak paard, ze kon het echt niet afgeleerd zijn. Samen met met Daniek had ze veel meegemaak met paarden. Ze wist nog wel dat ze paarden eerst doodeng vond, Daniek had haar van die angst afgeholpen. toen ze de stal uit tapten voelde ze het wel, net als fietsen. Ze had het niet verleerd. Op het paard zitten ws echt zo veel beter dan zelf door de sneeuw gaan. Besides, met Rhaegys erbij had ze het echt wel warm vanbinnen, zijn lieve woorden lieten het warm voelen van binnen. "Ik hoop dat je het wat vind allemaal." zei hij met een glimlach, of ze het wat vond? "Ik vind het super Rhae" zei ze geruststellend tegen hem. "Nog nooit heeft een jongen zo zijn best voor mij gedaan." zei ze er nog bij. Dat was echt zo, ze had niet veel vriendjes gehad in LA. Puur omdat het daar de jongens meisjes zagen als een hebbe-dingetje. En dan ontmoette ze iemand, lief en aardig. Maar als ze dan met zón iemand had, ging het uiteindelijk toch alleen om status. Ofcourse ze was dat sexy meisje uit de bekende dancecrew. Tuurlijk ging het nooit helemaal om status, het kon ook anders gaan. Dan bleek iemand alleen aardig te doen om
één of andere ex jaloers te maken. Die dan ook jaloers werden, en dan kropen ze gewoon terug naar hun ex. Maar Rhaegys was anders, ze had het gevoel dat hij wel om haar gaf. Oke, ze vond dat ze genoeg hadden gestapt en Minaye ging over in een drafje. "Dit is zo leuk, ik heb al in geen eeuwen meer paardgereden." zei ze enthousiast en genoot van de niet warme maar toch aanwezige zon. Het was gelukkig niet aan het sneeuwen.

& Alex

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
[AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [AC] Let me be your prince {&Minaye}   [AC] Let me be your prince {&Minaye} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AC] Let me be your prince {&Minaye}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Minaye Evans
» [AC] Hee beautiful {&Minaye}
» Finally we meet~ &Minaye
» Minaye's Instagram @lil"missmina
» Tell me more, tell me more [JotBW karaoke - Minaye & Keith]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Horse Stable-
Ga naar: