INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Finally we meet~ &Minaye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyzo dec 21, 2014 1:46 pm

Love´s a game, wanna play?


Geconcentreerd keek Kelsey naar een kaars die voor haar stond. Ze probeerde hem telkens aan en uit te doen zonder dat de andere kaarsen in haar kamer mee gingen doen. Ze was er nu bijna de hele dag mee bezig en het was er nog maar één of twee keer bijna gelukt. Zelf werd ze er nu beetje chagrijnig van, dus concentreerde ze nog harder op de kaars. Een heel klein vlammetje ontstond, van blijdschap deed ze de kaars weer uit voor dat ze haar concentratie verloor. Toen ze hem opnieuw aan wilde doen gingen alle kaarsen in haar kamer weer mee. Ze deed de kaarsen geërgerd weer uit en keek even op de klok. Zeven uur al! Ze was te laat! En ze liep nog steeds in haar pyjama. Snel pakte ze een beige trui en een blauwe skinny jeans uit haar kast en trok deze aan. Ze pakte haar telefoon een stuurde een berichtje naar Minaye dat ze wat later was. Hopelijk zou ze daar niet boos om worden dat ze later was dan ze hadden afgesproken.

Ze had Minaye leren kennen via haar telefoon. Ze hadden elkaar nog nooit eerder gezien zelfs niet rondlopend door de gangen van de school of in de cafetaria. Vandaag zou de dag zijn dat ze elkaar voor het eerst zien. Ze hadden afgesproken in de living room om zeven uur. Maar door te veel tijd te besteden aan kaarsen aan en uit te doen was Kelsey de tijd helemaal vergeten.

Ze pakte haar telefoon om te kijken of ze nog berichtje terug had gehad. Nu geen tijd meer verspillen je moet gaan. zei ze in haar hoofd tegen zichzelf. Ze rende haar slaapkamer uit richting de living room. Het was een wonder dat ze wist waar de living room te vinden was, want zo vaak was ze er nog niet geweest. Ze stopte met rennen en bleef even voor de living room staan om op adem te komen. Ze liep de living room in en keek om zich heen op zoek naar Minaye. Ze keek in de richting waar de televisie stond. Ze zouden immers samen een film gaan kijken. Het was nu half acht, dus de kans was dus ook groot dat Minaye er al was. Ze liep richting de bank recht tegenover de televisie en zag daar een meisje zitten met een rode blouse aan. Minaye had haar gezegd dat ze rode blouse zou dragen dus dan zou dit meisje met donkerbruine haren en een rode blouse Minaye moeten zijn. “Hi.” zei Kelsey met een vriendelijke glimlach.

cassie at atf.


kleding:
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyma dec 22, 2014 11:41 pm


"I know,
everyone needs a friend"

Alright, ze had Kelsey een bericht gestuurd dat ze haar om 7 uur in de woonkamer zal ontmoeten. En een film kijken, er lagen er vast wel film toch? Zelf had ze eigenlijk geen film. Minaye keek naar het klokje op haar nachtkastje en het was nog ruim twee uur wachten. En in die tijd kon ze wel wat gaan eten. Minaye kon soms echt goed doen alsof iedereen om haar heen verdween. Ze propte gewoon haar oortjes in en zette de muziek lekker hard op. Een liedje met een goede beat waardoor ze eigenlijk sneller ging lopen en misschien een beetje dansen. Jep, zo verliet ze haar kamer op naar de cafeteria. Minaye vond het heerlijk om door de gangen te lopen met haar muziek hard op in haar oortjes. Toen ze aankwam in de cafeteria ging ze netjes in de rij staan voor wat eten. Toen Minaye rond keek vond ze zichzelf best wel klein, maar dat kwam doordat ze de enige was die om sokken liep. Ze begreep niet dat niet meer mensen op sokken liepen in hun vrije tijd, het liep echt 10 keer beter. Minaye pakte een broodje en at het rustig op.

Na het broodje besloot Minaye maar naar de woonkamer te gaan. Ze moest toch nog opzoek naar een film. Minaye liep naar de woonkamer die vrij leeg was. Ze zag hier en daar wat mensen zitten. Ze liep regelrecht naar de kasten die er stonden. Na het openen van eentje zag ze alleen maar boeken. Ugh, dat was een teleurstelling, daar hadden films in moeten zitten. Maar er was nog een kast. Als daar geen films in zaten dan.. Yes! er zaten films in. Oeh en ook wel leuke, disney films enzo er zat van alles in. Hmm, ze wist niet wat Kelsey leuk zou vinden. Oke dan ging ze eentje uitzoeken als ze er was toch? Minaye liep naar een bank toe en ging er breed op zitten. 7 uur had ze toch gezegd? het was al wat later dan 7 uur. Had ze iets gemist ofzo, misshien had ze nog een brichtje gestuurd. Minaye keek op haar telefoon maar ze had geen nieuwe berichten.  “Hi.” zei een stem naast haar die Minaye een beetje liet schrikken. Dat moest Kelsey zijn. "Heey" zei Mina enthousiast. Oke was het raar dat ze een soort awkwardness voelde, ze had haar nog nooit in het echt gezien. "Ik wou wel een film uitzoeken maar ik wist niet wat je leuk vond dus.." voorzichtig gebaarde Minaye naar de kast waar de films in zaten. "Misschien kunnen we samen eentje uitzoeken?" zei ze weer een stuk spontaner dan net.

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptydi dec 23, 2014 12:13 am

Love´s a game, wanna play?


Kelsey keek Minaye aan met vrolijke ogen. “Heey.” begroette Minaye haar enthousiast. Oke, dat ging nog best wel goed; dacht ze. Zelf vond ze het nog beetje eng om elkaar voor het eerst te zien. Maar ze hadden al wel veel gepraat via de telefoon en dat ging ook vrij goed, dus waarom zou het in het echt niet willen? Ze ging naast Minaye zitten die gebaarde naar een kast en zei:“Ik wou wel een film uitzoeken maar ik wist niet wat je leuk vond dus..” een stuk spontaner zei vervolgde ze:“Misschien kunnen we samen eentje uitzoeken?” Kelsey vond het leuk hoe enthousiast en spontaan Minaye was. Dat maakte de dag tenminste wel een stuk gezelliger. Dat zou haar tenminste wel afleiden van de gedachte over de stomme kaarsen die niet mee wilde werken. Daar zou ze morgen wel verder mee oefenen.
Kelsey antwoordde sympathiek:“Ik houd van alle films, maar natuurlijk kunnen we samen eentje uitzoeken.” Ze stond op van de bank richting de kast die Minaye had aangewezen. Er lagen heel veel verschillende soorten films. Van horror films tot disney films. “In wat voor films heb jij zin? In horror of in Disney?” Ze bekeek de horror films die er lagen: The Ring, 1408, The woman in Black. Al die films heeft ze eigenlijk al gezien, en eerlijk gezegd durfde ze die niet nog een keer te kijken. Ze bekeek de Disney films die er lagen: The Smurfs, Bambi, Doornroosje... en Frozen!!! Ze heeft die film al best wel vaak gezien en ze kende dan ook al die liedjes uit haar hoofd. Ze pakte de film tussen de stapel weg en zei enthousiast:“Wat dacht je van Frozen?” Ze keek blij en vragend naar Minaye. Waarschijnlijk zou ze nu denken dat ze gek was, maar daar kon ze nu ook niet zoveel aan doen. Dit was gewoon de perfecte film waar zij nu zin in had. “Maar als je nu zin hebt in een andere film is dat ook niet erg hoor? zei ze als excuus. Maar ze hoopte nu zo ontzettend graag dat Minaye deze film ook met haar mee wilde kijken. Kelsey was nou eenmaal niet zo´n sirieus type als het gaat om film kijken. Dan wilde ze het liefst gewoon Disney film kijken, vaak was dat dus Frozen.
Toen ze klein was wilde ze altijd de film Spirit kijken, ook al blijft dat ook altijd een hele mooie film.
Afwachtend en nieuwsgierig keek ze van de film naar Minaye. Ze kon haast niet wachten om weer mee te zingen met de liedjes. Ook al ging ze alleen mee zingen als Minaye dat natuurlijk deed, als ze Frozen gingen kijken.


cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptywo dec 24, 2014 3:40 pm


"I know,
everyone needs a friend"

Oke film kijken. “Ik houd van alle films, maar natuurlijk kunnen we samen eentje uitzoeken.” zei Kelsey, gelukkig ze was wel vrolijk. Dat was wel leuk. “In wat voor films heb jij zin? In horror of in Disney?” . vroeg klesey. Alle horror films die erin zaten had ze al gezien dus nee, dan ging ze liever voor disney. "Eerlijk gezegd: disney." oke kelsey zal haar vast gek vinden nu. Ze was eigenlijk heel erg disney fan. “Wat dacht je van Frozen?” zei Kelsey en Minaye lachte, ze kon zelf geen genoeg krijgen van die film. "Jaa ik hou van Frozen!" zei ze eerlijk. Minaye vond het wel grappig hoor. “Maar als je nu zin hebt in een andere film is dat ook niet erg hoor?." zei ze daarna maar Minaye schudde meteen nee "Nee nee, ik vind Frozen echt heel leuk" zei Mina nu wat sirieuser dan net. Ze pkate de dvd aan van Klesey en stopte hem in de dvd speler. Frozen was heel leuk om bij mee te zingen. "Ik ga wel meezingen hoor" zei ze sirieus, want dat ging ze echt doen.

De reclames van de film begonnen en dat was even tijd waarin ze kon praten. "Weetje we zitten op een mutanten school he, er moet toch wel iemand rondlopen met Elsa-powers right?" zei Minaye en ze voelde zich wel even heel slim. "Want jij hebt like vuur-powers, dus ijs-powers moeten kunnen" bevestigde ze. Minaye ging even confortable op de bank zitten. Toen ze reclames waren afgelopen begon het eerste liedje." Born of cold and winter air and mountain rain combining. This icy force both foul and fair has a frozen heart worth mining." zond ze vrolijk mee en schoot in de lach. Dit was te gek voor woorden. Dan ontmoet je iemand via whats-app en dan zie je diegene in het echt..en tuurlijk dan ga je emteen als een of andere mongool lopen meezingen met frozen. "Oke verklaar me maar voor gek maar dit ben ik." zei ze en zong vrolijk verder.

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyza dec 27, 2014 12:56 pm

Love´s a game, wanna play?


Kelsey keek Minaye vrolijk aan toen zij ook mee stemde voor Disney films en dan ook nog bij de film Frozen! Dit word echt de leukste dag van haar leven sinds ze hier op school zat. De meeste hier waren sirieus, maar zij dus echt totaal niet.
Minaye pakte de dvd van Kelsey af en stopte hem in de dvd-speler. Hopelijk zou Minaye haar niet gek vinden als ze zou zeggen dat ze mee wilde gaan zingen. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar Minaye was haar al voor. En zei sirieus:“Ik ga wel meezingen, hoor” Kelsey grinnikte en zei daarop:“Je haalde de woorden uit mijn mond, dat wilde ik ook net zeggen.” dat was een hele opluchting.

Er kwamen wat pauze van andere films erop en Minaye zei op een hele slimme toon:“Weetje we zitten op een mutanten school he, er moet toch wel iemand rondlopen met Elsa-powers right?” Kelsey dacht daar even over na. En dacht dat dat wel logisch zou zijn, maar zij had in ieder geval nog niet zo´n iemand gezien. Minaye bevestigde haar slimme opmerking met:“Want jij hebt like vuur-powers, dus ijs-powers moeten kunnen” Kelsey knikte als antwoord op de slimme opmerken van Minaye. Ze had Minaye immers verteld dat zij vuur manipulatie had, dus waarom geen ijs-powers? Als grapje zei ze:“Zou wel grappig zijn als diegene dan ook hetzelfde uit zou zien als Elsa.” Als zij zo´n iemand tegen zou komen wilde ze zeker weten met diegene op de foto!
De reclames voor de film waren afgelopen en het eerste liedje kwam erop. Ze keek met een verbaasd gezicht naar Minaye die vrolijk met het eerste liedje mee zat te zingen. “Born of cold and winter air and mountain rain combining. This icy force both foul and fair has a frozen heart worth mining.” Eerlijk gezegd had Kelsey bedacht dat Minaye blufte toen ze dat had gezegd. Oké, dus nu officieel dit word gewoon de leukste dag dat ze had sinds ze hier was.
Minaye schoot in de lag en zei vrolijk:“Oke verklaar me maar voor gek maar dit ben ik.” Kelsey lachte mee en toen Minaye verder begon te zingen, gooide zij zelf er ook nog een schepje boven op en zong ook gewoon mee. “So cut through the heart cold and clear. Strike for love and strike for fear. See the beauty, sharp and sheer. Slit the ice apart and break the frozen heart” Dit was gewoon zo awesome! Eindelijk iemand die net zo gek was als zij! Iets wat je niet vaak ziet.

Met vol spanning keek Kelsey naar de tv. Ze had de film al zo vaak gezien en wist dus ook alles wat er ging gebeuren. Maar toch, toch keek ze er met vol spanning naar. Toen ze bij de het gedeelte waren dat Anna het kasteel van Elsa binnen liep, zette ze de film even op pauze. En zei:“Ik mis de popcorn.” Het was eigenlijk zo random dat ze dat zei. Maar popcorn hoorde gewoon bij de film. Ook al gaat ze die zo vergeten als ze de film weer aan gingen zetten. Maar toch, dat gaf wel zo´n gevoel dat ze in een soort bioscoop zaten te mee te zingen.
Ze keek even naar Minaye en vroeg:“Wil je misschien ook wat drinken dan ren ik snel even naar de cafetaria of zo.” Van al dat zingen kreeg zij in ieder geval wel dorst. Als Minaye dat niet kreeg, dan vond ze dat echt heel erg knap van haar. Met een afwachtende houding keek ze naar Minaye hopend voor een antwoord.

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyza dec 27, 2014 8:08 pm


"I know,
everyone needs a friend"

“Je haalde de woorden uit mijn mond, dat wilde ik ook net zeggen.” zei Kelsey toen Minaye zei dat ze mee ging zingen. Gelukkig maar, dat stond Minaye iets minder voor gek hiero. Dat was wel een opluchting hoor. Het was echt leuk hoe enthuousiast Kelsey was want, echt het zou wat zijn als ze hier met een saai iemand zat, daar kon ze gewoon niet goed mee om gaan. Als mensen saai gingen doen rond har dan werd ze er zelf gewoon saai van. En niemand wil een aaie Minaye. Dat was ze het stomte persoon op aarde. Gelukkig was ze echt nooit saai, ze was altijd wel aan het dansen of rondhupsen.

Minaye merkte op dat op een mutanten school wel iemand moet zitten met ijskrachten. Het kon niet anders, Kelsey had vuur krachten dus er moest toch ook iemand zijn met ijskrachten. Daar maakte ze echt een slimme opmerking over. “Zou wel grappig zijn als diegene dan ook hetzelfde uit zou zien als Elsa.” zei Kelsey en een plaatje kwam in haar hoofd van iemand die op Elsa leek. Minaye moest daar om lachen maar iets ander kwam wel in haar op. "Ja dat zou grappig zijn, maar stel: we ontmoeten dat persoon en ze lijkt er niet op. Dat zou een enorme teleurstelling zijn." zei ze een beetje bang. Dat zou niet leuk zijn voor de ijskrachten-persoon right?
De film begon en Minaye begon enthousiast mee te zingen, waardoor ze zelf in de lach schoot. Ze zei dat kelsey haar best voor gek mog verklaren. Maar Kelsey leek dat totaal te negeren en zichzelf ook gewoon als gek te verklaren. “So cut through the heart cold and clear. Strike for love and strike for fear. See the beauty, sharp and sheer. Slit the ice apart and break the frozen heart” zong Kelsey lekker mee waardoor Minaye dat automatisch ook deed. Geweldig, ze was gewoon ook gek. De film ging door en door de film heen zong ze gewoon lekker mee. Op het punt dat Anna, Elsa's kasteel in ging zette Kelsey hem op pauze. “Ik mis de popcorn.” zei ze en meteen knikte Minaye. "Jaa ik ook" zei ze instemmend. “Wil je misschien ook wat drinken dan ren ik snel even naar de cafetaria of zo.” zei Kelsey maar Minaye wou ook gewoon mee, ze wist precies waar de popcorn lag. Omg dat was erg, had ze echt zoveel popcorn gehad? "Ik ga wel mee, ik weet hoe we de voorraadkast in kunnen glippen. Daar liggen de beste dingen." zei Minaye maar bedacht zich net dat ze altijd ontzictbaar in de voorraad kast glipte. Ja het lukte haar steeds beter om zelf wat kleren ontzichtbaar te krijgen. Oefening baart kunst. Minaye sprong op en keek Kelsey uitdagend aan. "Kom je?"

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyma dec 29, 2014 12:13 pm

Love´s a game, wanna play?


Minaye moest mee lachen, toen ze zei dat het grappig zou zijn als er iemand met Elsa-powers er net zo uit zou zien als Elsa zelf. Minaye zei er ook echt achteraan dat het een teleurstelling zou zijn en Kelsey knikte instemmend.
Samen zongen ze in koor in mee met de liedjes die er allemaal in zaten, tot dat Kelsey de film op pauze ze zette en zei dat ze de popcorn mist. Minaye knikte gelijk mee en zei instemmend:“Jaa, ik ook.” Mooi, dan was ze niet te enige die van de spanningen die in de film zaten lekkere trek kreeg. Maar sowieso bij een film hoort popcorn en een drankje. Het liefst cola, maar in deze winter was warme chocomelk ook wel lekker. Ook al match´te dat niet echt bij de popcorn. Nieuwsgierig vroeg Kelsey aan Minaye:“Wil je misschien ook wat drinken, dan ren ik snel even naar de cafetaria?” Minaye zei dat ze mee ging en wist waar de de voorraadkast was. Dat was nog eens geluk hebben. Kelsey had echt totaal geen idee waar de voorraadkast zou kunnen zijn in de cafetaria. Ook al kwam ze daar best wel vaak om wat eten op te halen.
Minaye stond op en keek naar haar en zei:“Kom je?” Ze knikte en stond ook op. Ze keek even naar de voeten van Minaye. Gelukkig zij heeft ook geen schoenen aan. Dan was ze tenminste niet de enige. Ze liepen naast elkaar richting de cafetaria. “Moeten we ook nog een andere deur nemen dan de deur van de cafetaria?” vroeg Kelsey nieuwsgierig. Als dat zo was dan was het logisch dat zij niet wist waar de voorraadkast van de cafetaria was. En als dat niet zo was, dan voelde zich officieel dom. Niet dat ze niet echt was, ze had gemiddeld goeie cijfers op haar rapport staan. De paar onvoldoendes die er tussen zaten, die kwamen omdat ze dan het weekend ervoor gedronken had. Dus daar kon ze ook niks aan doen.
Ze keek even naar voeten de roze warme sokken paste ook echt perfect bij haar kleding die ze nu aan had. Maar ja, ze had al aan Minaye uitgelegd dat zij net zo gek was als zij, dus dan maakte de kleding die ze aan had ook niet zoveel meer uit. Ze keek weer terug naar Minaye en vroeg:“Hebben ze in de voorraadkast ook gewoon een fles cola? Als ze die hebben dan nemen we toch gewoon de hele fles mee?” Zei ze. Het was een goed idee, want dan hoefde ze ook niet de hele tijd heen weer lopen voor nieuwe cola als ze nog een keer een droge keel kregen. Ze hoopte wel dat Minaye ook cola lustte, want anders ging die cola fles (als ze die hadden) ook niet op. Maar ja, anders pakte ze fanta of zo iets. Dat vond ze ook lekker.

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyma dec 29, 2014 6:31 pm


"I know,
everyone needs a friend"

De film was op pauze gezet want Kelsey had het goede idee om popcorn te halen. Ze had voorgesteld om er heen te gaan maar Minaye liet haar niet alleen gaan. Ze wist precies waar alles lag. “Moeten we ook nog een andere deur nemen dan de deur van de cafetaria?” vroeg Kelsey. Minaye knikte, je moest een andere deur nemen om bij de goede dingen te komen. "Jep" zei ze zeker van haar beslissing. Als er iemand zou zijn dan kon Minaye er wel langs ontzichtbaar. Er viel ook iets op aan Kelsey. Minaye was dus niet de enige die op blotevoeten of op sokken liep! De meeste mensen hadden haar al raar aangekeken want ze liep altijd wel zonder schoenen. Kelsey deed het dus ook, misschien zou het nog een trend worden wie weet. “Hebben ze in de voorraadkast ook gewoon een fles cola? Als ze die hebben dan nemen we toch gewoon de hele fles mee?” vroeg Kelsey en alweer knikte Minaye, gosh ze had wel goede ideeen hoor. "Ja die hebben ze daar" zei ze met een grijnsje. Ze wist voor het grote gedeelte wel wat er stond. Handing want dan hoefden ze niet heen en weer. Oke Kelsey stond ook op en zo vertrokken ze naar de geheime ingang, niet helemaal geheim, ze had anderen daar ook wel gezien. "Hier is het" zei Minaye terwijl ze stopte voor de deur. Ze voelde zichzelf een echt spion hoor. Ze moest dan ook even kort lachen van de spanning. Zachtjes opende ze de deur maar zag dat iemand er bezig was. Right dit vergde veel concentratie. "Oke, er is dus iemand. Ik kan ontzichtbaar worden en dan glip ik naar binnen. Ik moet ze even goed concetreren" zei ze en ademde even in en uit. Ze begon met haar armen en benen en langzaam werd ze helemaal ontzichtbaar. Yes het was haar gelukt omg. Ze opende de deur en liep naar binnen. Okee zak popcorn, check. Fles cola, check. En omg repen chocolade, check. Snel liep ze er weer uit en werd weer zichtbaar. "Alright I got it" fluisterde ze. Nu we hier. Ze trok Kelsey met zich mee en ging snl weer naar de livingroom. Toen ze daar aankwamen moest Minaye even lachen, wow wat een advontuur zeg.

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptydi dec 30, 2014 1:28 pm

Love´s a game, wanna play?


Minaye zei dat ze daar ook flessen cola hadden. Oké, dat scheelt dan een hoop heen en weer geloop. Ze stopte bij een deur en Minaye zei:“Hier is het.” mooi, want zij zelf kon niet langer wachten om de film verder te zien. Het was echt zo spannend. Ook al wist ze wel hoe het verder ging, maar toch. Het bleef spannend. Het was bijna net zo spannend als waar ze nu mee bezig waren. We waren net twee spionnen en blijkbaar dacht Minaye er net zo over, want zij moest even kort lachen.
Kelsey deed haar handen zo dat het niet leek of ze een pistool in haar handen had. Dit was echt krankzinnig waar ze mee bezig waren. Maar zij had ook niet anders verwacht van twee gekken. Minaye zei:“Oke, er is dus iemand. Ik kan ontzichtbaar worden en dan glip ik naar binnen. Ik moet ze even goed concentreren” Kelsey knikte. Ze durfde zelf niet veel te zeggen, want ze wilde Minaye niet uit haar concentratie halen. Ze wist dat zij ontzichtbaar kon worden, toen Minaye dat tegen haar had gezegd wist ze niet goed wat ze daarbij moest denken. Maar nu was het eigenlijk best wel handig om ontzichtbaar te worden. Ze keek hoe er zomaar spullen verdwenen uit de kasten het was eigenlijk best wel spannend dit allemaal.
De deur opende weer en Minaye fluisterde:“Alright I got it.” Ze trok Kelsey mee naar de living room. Een paar mensen keken hun raar aan, maar dat boeide haar nu niet. Ze was blij dat ze nu zichzelf kon zijn. Kelsey plofte weer neer op de bank en keek naar de spullen die Minaye had mee genomen. Popcorn, cola en... Chocolade!! “O. My. Gosh. I love chocolade!” Zei ze vrolijk. Ze wilde de chocolade pakken, maar trok haar hand snel weer terug. Doordat ze nu zo vrolijk en vol adrealine van de spaning zat, werd ze vanbinnen warmer door haar mutatie. Dan was het niet zo´n goed idee om de chocoladereep aan te raken. Ze keek even om zich heen en zag de open haard. Er lag wat hout naast en ze moest nu echt even haar mutatie kwijt. “Wait a second, please.” Zei ze tegen Minaye. Ze stond op en liep naar de haard toe. Ze gooide wat hout blokken er in en wreef even in haar handen. Binnen een paar seconden was de haard aan. Zo dat moest ik even kwijt. dacht ze. Ze liep weer terug naar Minaye en zei:“Oke, klaar.” Ze voelde zich nu erg op haar gemak dat Minaye wist dat Kelsey vuur kan manipuleren. Dus dat scheelde nu wel heel erg. Ze deed de reep chocolade open en zei tegen Minaye:“Kan de film weer aan?” Ze ging even goed zitten en wachtte tot Minaye de film aan ging doen.

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptywo dec 31, 2014 11:30 am


"I know,
everyone needs a friend"

Zo, tripje voorraadkast was gedaan en geslaagd. Minaye kon er niks aan doen maar ze moest echt lachen daarom. Ze waren zo gek geweest om net te doen alsof ze spionnen waren. Net als Minaye zag ze ook dat Kelsey op de bank plofte. Ze legde ze cola, popcorn en chocolade tussen hun in. “O. My. Gosh. I love chocolade!” zei Kelsey en Minaye grinnikte, ja wie hield daar nou niet van. Mina heel erg veel. Ze zag wel dat Kelsey haar hand snel weg trok toen ze de chocolade wou pakken. Zelf fronste ze even, had ze de verkeerde soort gepakt? Ze dacht dat iedereen wel van melkchocolade hield maar sommige hadden liever puur. “Wait a second, please.” zei ze en Minaye keek hoe het meisje de haard aanzette met haar handen. Oowh gezellig, ook kwam in haar op dat dit misschien de reden was dat ze de chocola niet pakte. Ze had hele warme handen, dus als ze de chocola had gepakt was het chocolade fondu. “Oke, klaar.” zei kelsey en zoals verwacht kon ze nu wel de chocola pakken zonder er fondu van te maken. Minaye grinnikte "Gezellig, vuurtje erbij" zei Minaye en pakte ook weer de afstandsbediening om de film weer aan te zetten. “Kan de film weer aan?” vroeg kelsey en Minaye knikte. "Jup, here we go" ze drukte op play en ze waren terug in frozen. Ze knappelde lekker aan de popcorn onder de film en soms nam ze wat slokken cola. Leven, Alles was beter als je een film aan het kijken was met popcorn. Meer relaxed kon gewoon niet. In LA deed ze het vaak genoeg met vrienden, lekkere dingen halen, flimpje lekker loungen. De de cafe's wouden niet meer dat ze daar ginggen chillen, het was gewoon een irritante jongerengroep die overal en nergens zaten omdat ze denken dat ze de baas zijn. Maar zo zag Minaye ze niet, tuurlijk waren ze wel the boss daar, ze waren niet zomaar een groep, hun groep had moves. En echt goede moves.

Frozen was bijna afgelopen en Minaye gelukkig al wel over het einde heen. Ze moest de eerste keer nog wel huilen maar al die keren daarna al niet meer. Toen de film was afgelopen had ze iegenlijk niet heel veel zin om nog een nieuwe te kijken maar gewoon even te kletsen met Kelsey. "Ik blijf het echt een leuke film vinden" zei ze terwijl de aftiteling bezig was.

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptywo dec 31, 2014 8:30 pm

Love´s a game, wanna play?


“Gezellig vuurtje erbij.” zei Minaye, nadat Kelsey de haard had aangestoken. Ze vond het zelf ook wel gezellig dat de haard aan was. Dat gaf haar echt zo´n winters gevoel. En voor bij de film Frozen is het dubbel winter gevoel. Bij die gedachte moest ze zelf even glimlachen.
Toen ze vroeg of de film weer aan kon; zei Minaye:“Jup, her we go.” De film ging weer verder. Het maakte niet uit hoe vaak ze de film al had gezien, als nog moest ze lachen toen Olaf tegen de rots werd aangegooid door het grote ijsmonsters. Vol spanning keek Kelsey de film verder. Stiekem liet ze zelfs een traantje over haar wang heen rollen op het einde van de film. Ook al had ze de film zo vaak gezien, maar het was ook niet om de reden dat Anna verijsd werd; maar juist dat het Elsa was dat Anna weer tot leven kon komen. Het was gewoon zo prachtig.

Toen de aftiteling begon zei Minaye:“Ik blijf het echt een leuke film vinden.” Ze schrok zelf wat, toen Minaye dat zei. Ze zat zelf nog zo in de film. Als een gehypnotiseerd iemand knikte ze, en zei met een diepe zucht:“Het is prachtig.” Ze schudde even met haar hoofd om uit haar “hypnose” uit te komen. Ze ging even verzitten zodat ze met haar rug tegen de armleuning van de bank zat en haar benen als kleermakerszit zat. Ze keek naar Minaye en zei:“Sorry, ik zat nog zo in de film, ook al heb ik hem al heel erg vaak gezien. ” Ze pakte de cola en dronk er even uit. Even een lekkere verfrissing om haar mutatie weer even onder controle te houden. Ook al was dat niet echt nodig, omdat ze immers heel erg rustig en vredig was. Toen ze de cola weer had neer gezet vroeg ze:“Hoe gaat het?” Het was een hele random vraag, maar het was tenminste wel iets waar ze nog niet over hadden gepraat.
Ook al was dat best wel logisch als ze een film aan het kijken en daarbij mee zongen. Ze wedde zelfs nu dat er mensen uit de living room waren gegaan, omdat ze de hele tijd hadden mee gezongen. Maar ja, ze vergaf die mensen wel dat ze waren weg gegaan. Hun konden er dan ook niks aan doen dat hun niet gek waren zoals zij. Gek zijn was gewoon gezonder dan niet gek zijn, nou ja dat vond ze zelf.
Ze keek Minaye nog even afwachtend aan en pakte ondertussen wat popcorn. De chocoladereep was nu wel op, maar ja wie hield er nou niet van chocolade?

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyvr jan 02, 2015 3:07 pm


"I know,
everyone needs a friend"

Kelsey leek wel heel erg in de film te zitten en die liet wel een traantje vallen, schattig hoor. Minaye had de film al zo vaak gezien, een onderdeel van haar jeugd. Het was eigenlijk best een hele oude film maar hij bleef leuk. En dat zei ze ook. En blijkbaar vond Kelsey dat ook..“Het is prachtig.” zei Kelsey en Minaye begon te lachen. Wouw ze zat er echt nog helemaal in. Hoe iemand met vuurkrachten helemaal van die ijskoude film kon houden was toch echt top. “Sorry, ik zat nog zo in de film, ook al heb ik hem al heel erg vaak gezien. ” zei ze en Minaye knikte. "Ja ik ook, echt een klassieker." zei ze en Moest toch weer lachen. Er waren veel mensen vertrokken en naar hun kamer gegaan. Primawant dan konden ze wat meer prive kletsen right?

De popcorn, dat was wel grappig bij elke ontmoeting van een goede vriendin werd er popcorn gegeten. Ook met Olivia had ze dat gedaan. maar dat was veel meer popcorn, en daar zaten ook nog Lucky Charms bij. Dat was wel een goede combinatie. “Hoe gaat het?” vroeg Kelsey random. Minaye keek haar met een glimlach aan. "Met mij gaat het goed. en het jou?" vroeg Minaye en grinnikte. "Hoe vind je het hier op school? Ik vind het hier niet saai. Als je een beetje naar geruchten luisterd dan hoor je vreemde dingen, gevechten mutatie's echt allemaal rare dingen." Ja echt hoor als je goed om je heen luisterd dan hoor je verhalen. Gevechten in de cafeteria waren populair, rare mutatie's waarbij iemand kan praten met insecten of enge gedaantes die met een dood te maken hebben. Nee het was niet saai dat zeker niet. Minaye had het eerst wel saai gevonden maar hoe langer ze hier was des te meer ze had meegemaakt en aan de plek ging wennen.

"waar kom je eigenlijk vandaan?" vroeg ze nieuwsgierig om nog een onderwerp op te halen. Ze vond het wel gezellig dus waarom niet. Zelf was ze trots op haar california afkomst. Iedereen kende de liedjes over dat paradijs. Hoe leuker ze deze plek begon te vinden, ze had nog altijd heimwee naar huis.

& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyvr jan 02, 2015 10:28 pm

I think you should know; I´m crazy ;P


“Ja ik ook, echt een klassieker.” Zei Minaye toen Kelsey had gezegd dat ze deze film al heel vaak had gezien. Natuurlijk, deze film is een klassieker. Iedereen heeft deze film vaker gezien dan twee keer. Zelfs jongens hebben deze film gezien. Zelfs ouders van kleine kinderen en opa´s & oma´s; echt gewoon iedereen! Behalve dan mensen die geen tv hebben dan, maar die kennen de liedjes dan nog wel. Dus die mensen tellen we ook gewoon mee.

Toen Kelsey ging verzitten tot kleermakerszit en aan Minaye vroeg hoe het gaat; antwoordde ze met een glimlach:“Met mij gaat het goed. En met jou?” Gelukkig het kwam dus niet zo random over als Minaye er zo normaal op reageerde. Iets wat Kelsey eerlijk gezegd niet verwachtte, omdat Minaye dus zo gek is als... als Minaye. Bij die gedachte kwam er ook een glimlach op haar gezicht en zei:“Met mij gaat het ook goed.” Dit was echt even een random gesprek, maar ja daar zijn gekke mensen of mutanten voor. Hmm.... dat bracht haar even aan het denken. Ondertussen vroeg Minaye gewoon dingen door aan haar. “Hoe vind je het hier op school? Ik vind het hier niet saai. Als je een beetje naar geruchten luistert dan hoor je vreemde dingen, gevechten mutatie´s echt allemaal rare dingen.” Kelsey knikte, dat was zoo true. Ze antwoordde als grapje:“Eerlijk gezegd, ik vind het hier echt stom.” Toen ze Minaye´s gezicht zag grinnikte ze. En zei maar snel er achteraan:“Grapje, ik vind het echt helemaal niet stom. Het eerlijk gezegd heel erg grappig wat voor soort dingen je hier allemaal hoort en ziet gebeuren.”
Er kwam een korte stilte tussen de twee meiden en op te halen vroeg Minaye nieuwsgierig:“Waar kom je eigenlijk vandaan?” Meteen kwam er een glimlach op Kelsey´s gezicht en zei:“New Orleans. Jij dan?” Ze zei het maar het een glimlach, want liever dacht ze er niet aan terug. Ze vond het fijn zo nu ze hier was, en had daardoor ook totaal geen heimwee. Ze keek nu liever vooruit en praten over de toekomst dan over het verleden. Anders werd ze alleen maar boos en daar had ze nu niet bepaald zin in.

Toen ze dat had gezegd dat ze uit New Orleans kwam; dacht ze weer snel terug aan wat ze zonet dacht om de gedachte aan haar verleden achter wegen te laten. Er zijn gekke mensen en gekke mutanten; en mutanten zijn sterker dan mensen, zijn ze dan ook gekker dan mensen? Na die gedachte vroeg ze nadenkend aan Minaye:“Denk jij dat mutanten die gek zijn ook gekker zijn dan mensen?” Ze vond dit echt zo´n vraag voor Minaye. Kelsey had zo´n gevoel dat Minaye echt het antwoord zou moeten weten. Want Minaye was gek en Kelsey is gek. Dus waarom kunnen twee mutanten die gek zijn, niet net zo gek als tien ´normale´ mensen?

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptyma jan 12, 2015 10:10 pm


"I know,
everyone needs a friend"

De film was afgelopen en aan Kelseys reactie zien, vond ze de film erg leuk. Nu moest Minaye even een gesprek op gang brengen. “Met mij gaat het ook goed.” zei Kelsey en Minaye knikte tevreden. Mooi, dan ging het goed met beide. Beter, kee dat was even het 'ik weet niet wat te zeggen' iets maar Minaye kwam al snel met iets in haar hoofd. iets over gebeurtenissen en rare mutanten. Want die zaten er veel hier, niet dat ze anders had verwacht. “Eerlijk gezegd, ik vind het hier echt stom.” zei ze en Minaye keek verbaasd. Hoezo vond ze het stom? “Grapje, ik vind het echt helemaal niet stom. Het eerlijk gezegd heel erg grappig wat voor soort dingen je hier allemaal hoort en ziet gebeuren.” zei ze. Ze lachte even. "Ja het is zo grappig, je weet nooit wat voor persoon je ontmoet." zei ze bewonderend. Ze had tot nu toe alleen maar coole mensen ontmoet dus dat vond ze echt gaaf. Ze wist dat er ook minder coole mutanten zaten hier op Genosha maar daar had ze gewoon nog niet mee te maken gehad. En zelf was ze er niet eentje dus dat was een voordeel. Wouden die mensen waar je de geruchten over hoorde gewoon aandacht. Populair zijn ofzo, pronken met mutatie's zodat iedereen het over je heeft. Nee Minaye had niet de drang om populair te zijn, haar mutatie kon haar er ook niet mee helpen. Ze was niet de enige die ontzichtbaar kon worden. En ja dat force field gedoetje was wel handig eigenlijk. Gewoon omdat als je hoorde over alle gevaarlijke mutanten, Minaye was simpelweg altijd veilig, of ze het nou wou of niet. Dat force field zou verschijnen bij elk gevaar. Dus niemand kon haar iets pijnlijks flikken. Geweldig eigenlijk want de hospital rooms waren ook een populaire plek. Niet voor haar dus. Waarschijlijk zou je Minaye daar dus alleen aantreffen als haar vrienden/vriendje iets zou overkomen.

Om een beetje interesse te tonen vroeg ze aan Kelsey waar ze vandaan kwam. “New Orleans. Jij dan?” zei Kelsey. Ze had het al wel gemerkt maar ze was blij dat Kelsey amerikaan was. Zo zag je maar dat amerikanen toch een beste arrogantie hadden maar ze was blij met een amerikaan om haar heen. "Los Angeles, California babe here" zei ze enthousiast/trots en maakte een winnende beweging. "het is wel even gaaf dat amerikaan bent tho, ik hang hier veel met Italianen. Vraag me niet waarom" zei ze grappend. Nee ze had niets tegen Italianen Olivia en Aly waren echt awesome. Kelsey dacht duidelijk over iets na. “Denk jij dat mutanten die gek zijn ook gekker zijn dan mensen?” vroeg Kelsey random. Alright.. Minaye twijfelde er niet aan. "Zeker weten" zei Minaye zonder twijfel maar moest wel lachen. Beetje een vraag stellen waar ze het antwoord zeker wel op wist, kom op. Kelsey had toch al wel door dat ze gek was?
& Kelsey

robb stark

Terug naar boven Ga naar beneden
Kelsey Pierce
Kelsey Pierce
Deceased
Aantal berichten : 284

Character Profile
Alias: Kelsey
Age: 17
Occupation:
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Emptydi jan 13, 2015 6:43 pm

I think you should know; I´m crazy ;P


Met enthousiaste beweging antwoordde Minaye op haar vraag waar zij vandaan kwam:“Los Angeles, California babe here.” Kelsey lachte, dit was echt gezellig om zo bij te praten. Het was makkelijker dan via de telefoon en ook fijner, want nu kon je ook de emotie´s zien van degene met wie praat.
Grappend zei Minaye:“Het is wel even gaaf dat je amerikaan bent tho, ik hang hier veel met Italianen. Vraag me niet waarom.” Kelsey knikte glimlachend. Ze had al wel een paar Italianen gezien, maar er nog niet mee gesproken. Wat nou als die Italianen de hele tijd hun eigen taaltje gaan spreken. Daar zou ze dus echt mooi niets van kunnen begrijpen. Het enige wat zij wist was engels en een klein beetje frans.

Toen ze had gevraagd aan Minaye of zij mutanten gekker vind dan mensen, moest Minaye zonder twijfel lachen en zei:“Zeker weten.” Kelsey lachtte mee, wat had ze toch vandaag dat ze de hele tijd random vragen ging stellen aan Minaye. Waarschijnlijk had Minaye nu ook wel door dat zij gek was. Ook al had ze dat ook al aan haar verteld. Dus ze wisten sowieso van elkaar dat ze gek waren. “Sorry dat ik van die random vragen heb. Ik ben ook een beetje een random persoon.” zei ze schuldig en lachend te gelijk. Dan snapte Minaye tenminste ook waarom ze van die random vragen vroeg aan haar.

Kelsey keek even weer terug naar de tv. De film was nog steeds bezig met de aftiteling; wat waarschijnlijk ook al snel was afgelopen. “Hoe was het gemaskerd bal?” Vroeg ze lachend, terwijl ze weer terug keek naar Minaye. En daar was er weer één. Alweer een random vraag; ze vroeg ze af hoe vaak er nog een random vraag zou komen vandaag. Maar deze vraag was gewoon nodig, want ze was zelf niet heen gegaan. Dat was vooral omdat ze nog amper iemand kent. En ze vond het zelf ook niet nodig om heen te gaan. Ook voor al omdat ze ook niet veel mensen vertrouwde. En als ze daar aan kwam, dan was ze echt een loner en buitenstaander; en dat wilde ze ook niet. Ze moest even terug denken voor het bal er was. Kelsey had Minaye via de telefoon uitgelegd hoe ze op hakken moest lopen! Dat was ze helemaal vergeten. Na die gedachte zei ze enthousiast:“Hoe ging het op hakken lopen en dansen?” Afvragend keek ze Minaye aan, hopend op een lachwekkend antwoord.

cassie at atf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Finally we meet~ &Minaye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally we meet~ &Minaye   Finally we meet~ &Minaye Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finally we meet~ &Minaye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» And you'll finally see the thruth, that a hero lies in you. [Felix Adams]
» Minaye Evans
» [AC] Hee beautiful {&Minaye}
» [AC] Let me be your prince {&Minaye}
» Minaye's Instagram @lil"missmina

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Ground :: Living Room-
Ga naar: