INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyzo dec 07, 2014 6:30 pm



Alert op enig teken van gevaar, stak de jongen het schoolplein over. Vlak achter hem liep een meisje, een heel stuk kleiner dan de jongen, maar je zag wel duidelijk dat ze bij elkaar hoorden. Stiekem vond hij het wel eng, zo naar binnen sluipen. Maar hij was het beu dat de regels voor hem gemaakt werden en dat hij zelf niet kon beslissen met wie hij waar en wanneer wilde rondhangen. En de plek waar hij nu wou zijn was zijn kamer, samen met Liv. En dat was dus precies wat hij ging doen, ook al konden de gevolgen groot zijn als iemand hen zag en het ging doorvertellen aan Esther of Christian. Nu ja, er was toch niemand buiten, kwam vast door de sneeuwbui die ze net over hun hoofd hadden gekregen.

Eenmaal in de traphal pikte hij Liv op en droeg haar naar boven, zodat het sneller zou gaan. Hij checkte de gang kort op enig teken van leven, maar die was dus ook leeg. Hij deed teken dat het veilig was en samen liepen ze naar zijn kamer. Hij opende de deur en knipte het licht aan. Niemand te zien. Niemand die hem opwachtte ofzo. Hij trok zijn cupcake binnen en sloot de deur achter haar. Zeuw, die ging mooi op slot. Geen verrassingen voor hem die avond. "Welkom in Casa Dante", Zei hij met een brede grijns, waarna hij zijn lippen voor een lange, passievolle kus op de hare drukte.

Met een gelukzalige glimlach streek hij even met zijn hand over haar kaak. Maargoed, eerst maar eens droge kleren fixen. "Euhm, je kan wel een warme trui van mij lenen hoor", Zei hij, wijzend op haar doorweekte kleren. Hij trok ondertussen zijn natte trui en shirt uit, waarna hij die random in een hoekje gooide. Die zou hij later wel opruimen. Hij nam een van zijn kleinere truien uit de kast. Van HUF. Ghehe. Omg. Straks ging ze hem judgen ofzo. Hij stak haar de warme trui toe. "Hier, deze is voor mij te klein, maar voor jou waarschijnlijk nog steeds veel te groot.. Niet dat het iemand boeit", Zei hij met een grinnikje, waarna hij zijn voor zichzelf ook een trui uit de kast haalde. Als laatste wisselde hij zijn zwarte jeans voor een meer relaxe sweatpants. Zeuw, veel beter.

- VS. LIV
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyzo dec 07, 2014 8:18 pm

Olivia Del Rey


Als een soort volleerde Bonny en Clyde waren ze over het schoolplein gelopen, de school binnen gesneakt. Het was natuurlijk verschrikkelijk dat ze zo de school binnen moesten lopen, maar het was op dit moment even niet anders. Niemand mocht weten dat ze vandaag samen waren, omdat de gevolgen voor hun allebei niet te filmen waren geweest. Toch vond Olivia het geweldig dat ze niet in haar eigen kamer hoefde te zijn. Daar zat namelijk de oorzaak van alle problemen die nu tussen Dante en haar speelde. Maar in plaats van naar het probleem te gaan, gingen ze naar Dantes kamer. En Olivia was zo blij! Ondanks dat ze een paar minuten geleden samen waren geweest, was het buiten erg koud geweest en binnen zou het lekker warm zijn en konden ze lekker dingen samen doen.

Maar als het niet zo’n serieuze zaak was geweest, was het best grappig hoe Dante en Olivia naar binnen moesten sluipen. Helaas was niets minder waar. Dante had Olivia opgetild, zodat ze sneller naar boven konden gaan, zodat minder mensen hen zouden kunnen zien. Toen Dante haar een teken had gegeven, was ze naar hem toe geslopen en uiteindelijk, na iets wat wel uren duurde, stonden ze dan veilig in Dantes kamer. “Welkom in Casa Dante” zei hij met een brede grijns en Olivia lachte terug naar hem, waarna ze gretig zijn lange kus beantwoordde. Vlindertjes vlogen in haar buik, dat had ze elke keer als ze bij elkaar waren en elkaar kusten. Dante was de enige die dat gevoel in haar kon los maken en Olivia vond het heerlijk.

Toen ze elkaar weer loslieten, voelde ze zijn hand over haar kaak strijken en sloot ze even haar ogen bij zijn aanraking. Mhihihihihi. Ze opende haar ogen weer toen hij haar een trui toestak. “Oeh, dankje” zei ze blij en begon haar eigen kleding ook uit te trekken. “Ik heb een hekel aan natte kleding, het plakt zo…meh” mompelde ze. Haar natte kleding legde ze bij de zijne en uiteindelijk stond ze in haar ondergoed en een donkere, doorschijnende panty in zijn kamer. De panty had ze expres aangetrokken, voor de warmte. Niet dat het wat had uitgemaakt, want uiteindelijk had ze het toch nog ijskoud. Maar nu had ze haar eigen Dante om haar op te warmen. Olivia trok haar warme trui aan en inderdaad, hij was veel te groot voor haar. Hij kwam ongeveer tot een middelpunt tussen haar heup en haar knie. Bij haar schouder liep hij iets omlaag, waardoor een schouder helemaal bloot was en haar bh bandje zichtbaar was en ze moest de mouwen echt wel omhoog schuiven.

Aangezien Olivia echt een nerdje was qua kledingmerken, had ze geen idee dat HUF eigenlijk een merk was waar voornamelijk wietplantjes op de kleding stond. “Oeh, plantjes!” zei ze enthousiast en haar vingers raakte de plantjes aan. De trui was heerlijk warm en ondanks dat ze alleen haar panty aanhad, en dus geen broek, had ze het best wel warm. “Thanks, babe” zei ze blij en ze liep naar hem toe. Olivia legde haar handen op zijn schouders en sprong. Ze sloeg haar benen om zijn middel en haar armen om zijn nek. Toen ze uiteindelijk wat steun had gevonden, leunde ze wat naar achter en liet haar meest stralende glimlach zien. Nu ze konden doen wat ze wilden, ging ze dat ook zeker doen. Blij kuste ze hem op zijn wang en gaf ze zachtjes kusjes vanaf zijn wang door naar haar mond.

Toen ze hem op zijn mond had gekust leunde ze blij naar achteren en keek hem blij in zijn ogen aan. Het was zo verschrikkelijk fijn dat ze eindelijk samen konden zijn. En hier was het lekker warm en hadden ze geen pottenkijkers. Terwijl ze nog steeds in zijn ogen keek, stak ze plagend haar tong uit en een vrolijke giechel ontsnapte uit haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyzo dec 07, 2014 9:16 pm



Ergens voelde het best stom dat hij zo stiekem moest rondlopen met Liv. Op de masquerade hadden ze nog vol trots op het podium gestaan om uitgeroepen te worden als King & Queen, waarna ze nog samen gedanst hadden. En iedereen had geklapt, veel mensen hadden ook op hen gestemd blijkbaar, anders zouden ze niet gewonnen hebben. Dat ze de allereerste King & Queen waren zei ook veel. De meeste leerlingen en zelfs leerkrachten stonden achter hun relatie. Normaal liep de jongen met trots aan de zijde van zijn queen. En nu moest al dit gedoe, gewoon omdat er twee mensen waren die hun relatie kapot wilden maken. Het maakte hem opnieuw wat sad.

Gelukkig verdween dat alles toen ze uiteindelijk veilig op zijn kamer waren. Hier zou niemand hen storen. Eerst maar eens betere kleren aan doen. Natte kleren waren een even grote nee als sneeuw in je shirt. Hoewel ze al in zijn warme kamer stonden, had hij het nog steeds verdomd koud. En Olivia dacht er helemaal hetzelfde over. “Oeh, dankje.. Ik heb een hekel aan natte kleding, het plakt zo…meh” Zei ze, en hij keek haar grijnzend aan. "Same omg", Zei hij lachend. Ze begon haar ook uit te kleden, en toen ze niks anders aan had dan haar ondergoed, gaf hij haar zijn HUF trui, wel benieuwd naar haar reactie op de wietblaadjes die er op stonden gedrukt.

Haar reactie was alles behalve wat hij verwacht had. Nadat ze de trui had aan getrokken, en ook had vastgesteld dat die veel te groot was, raakte ze een van de wietblaadjes aan. “Oeh, plantjes! Thanks, babe” Zei ze blij. Hij wou het haar vertellen maar hij kreeg het niet over zijn hart. Lieve, onschuldige bby dat ze was. Ze liep naar hem toe en sprong letterlijk in zijn armen. Met plezier ving hij haar op. Ze sloeg haar benen om zijn middel, en deze keer was ze bijna even groot als hij. Toen ze comfortabel genoeg zat, leunde ze naar achter en gaf ze hem de meest stralende glimlach ooit. Met een scheef glimlachje keek hij haar vrolijk aan, waarna ze hem weer bedolf onder kusjes om uiteindelijk bij zijn mond te eindigen.

De kus was veel te snel weer over, en ze leunde achterover om hem weer aan te kijken. "Ik kan niet geloven dat we elkaar maar drie dagen niet gezien hebben..", Begon hij, en zijn stem klonk best een beetje emotioneel. Een heel klein beetje maar hoor. "Het leek wel een eeuwigheid", Vervolgde hij, waarna hij opnieuw een kort kusje op haar mond drukte. Toen liep hij met haar naar het bed, waar hij op ging zitten, met haar nog altijd op zijn schoot. "En, al wat opgewarmd?" Vroeg hij toen vrolijk. Anders zou hij gerust nog wat beter zijn best doen..

- VS. LIV
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyzo dec 07, 2014 11:04 pm

Olivia Del Rey


Olivia voelde hoe Dante haar steunde, zodat ze niet zou vallen. Een glimlach verscheen op haar gezicht, dat was fijn, want zo kon ze lekker met hem knuffelen op haar eigen Olivia manier. “Ik kan niet geloven dat we elkaar maar drie dagen niet gezien hebben…het leek wel een eeuwigheid.” Zijn stem was plotseling best wel een beetje emotioneel. Een heel klein beetje maar, maar Olivia kende hem goed genoeg om het te horen. Met een pruillipje keek Olivia hem aan en een bezorgde frons stond in haar gezicht. Awh, that baby. Dante had het ook niet makkelijk en dat besefte ze heel erg goed. Daarom wilde ze er voor hem zijn. Hij droeg haar naar het bed en ging zitten, terwijl zij nog steeds op zijn schoot zat. “En, al wat opgewarmd?” vroeg hij en Olivia grijnsde breed. Ze knikte. “Jaaaa, want jij bent zo hot, ik word er helemaal warm van” Grijnzend sloeg ze haar armen wat sterker om hem heen en knuffelde ze hem, waarna ze een kus op zijn wang drukte.

Toen leunde ze weer een beetje naar achteren, zodat ze hem kon aankijken. “Maar dat betekent niet dat we hier mee moeten stoppen” zei ze en wiebelde met haar wenkbrauwen. Haar hand gleed over zijn wang en ze drukte een kusje op zijn mond. “We komen hier wel uit, babe” begon ze rustig “Echt waar. Het is nu even heel erg zwaar, maar het gaat allemaal goed komen. Na regen komt altijd zonneschijn en voor mij ben jij een zonneschijn, want ik voel me beter dan de afgelopen dagen.” Ze kuste hem weer en staarde hem aan. De pijn die Esther haar had gegeven, was echt verschrikkelijk. Maar Dante maakte het zoveel beter, door nu voor haar te zorgen. Door haar vast te houden en met haar te knuffelen.

Als bevestiging van haar woorden, sloeg ze haar armen weer om hem heen en sloot ze haar ogen. “Ik hou van jou, nooit vergeten, oké?” zei ze toen tegen hem en glimlachte. Yeah, dit was leven. Knuffelend op bed zitten met je dream guy. Olivia hoopte dat haar woorden een beetje effect hadden gehad, want ze wilde niet dat hij emotioneel hierover was, niet op dit moment. Hij zorgde ervoor dat zij zich goed voelde, zij zorgde ervoor dat hij zich goed voelde. En zo zaten ze altijd in balans. Dat Olivia nog eens goed zou worden in relaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyma dec 08, 2014 1:21 pm



Alhoewel hij het goed kon verstoppen, had ze hem natuurlijk helemaal door. Ze kende hem bijna even goed als zijn moeder, en dat verbaasde hem ergens wel. Ze keek hem even bezorgd aan, maar hij keek gewoon glimlachend terug. Hij wou niet dat ze zich slecht ging voelen door hem, dat had hij al genoeg veroorzaakt de afgelopen dagen. En op dit moment wou hij niets liever dan dat ze gelukkig was, want dat was hij ook en hij wou haar hetzelfde gevoel terug geven. Dante wist ergens wel dat het hem wel zou lukken, maar dan mocht hij natuurlijk zelf niet de emotionele jankbaby gaan uithangen. Niet dat hij dat was, maar goed, even ter illustratie natuurlijk.

Dante wist wel een manier om haar terug vrolijk te maken. Knuffels op bed, wat anders? Dan konden ze lekker opwarmen en even de wereld buiten zijn kamer vergeten. De jongen vroeg of ze al wat warmer was, en ze keek hem vrolijk aan. “Jaaaa, want jij bent zo hot, ik word er helemaal warm van” Grinnikte ze, en hij lachte even. "Of het ligt gewoon aan de verwarming, daar al aan gedacht?" Zei hij met een grijnsje. Dante boog even langs haar heen en pakte zijn donsdeken, waarna hij dat rond hen beiden sloeg. Zo, sauna, oventje, alles. Lekker warm was het wel, moest hij toegeven. Veel beter dan buiten alleszins.

Toen begon Liv hem te vertellen dat het niet nodig was dat ze zich uit elkaar lieten halen door Esther. En ze zei het op zo'n lieve manier dat hij niet anders kon dan haar geloven. Plus, hij kreeg kusjes. En daar leefde hij voor hoor, voor haar kusjes dan. Ze waren zo zacht en perfect en mmm.. Nooit stoppen ofzo. “Ik hou van jou, nooit vergeten, oké?” Besloot ze, en hij voelde hoe haar armen strakker om zijn lichaam werden geslagen. Hij trok haar zo mogelijk nog dichter tegen zich aan. Hij legde zijn hoofd op het hare en aaide over haar rug. "Ik hou ook van jou", Zei hij zachtjes in haar oor, waarna hij het toch niet kon laten om er heel even speels in te bijten. Oops. Ghehehe c:

Uiteindelijk leunde hij terug een beetje van haar weg. Hij porde toen op een van de wietblaadjes. Hij lachte even toen hij terug dacht aan het moment dat ze het plantjes had genoemd. "Je weet trouwens toch wel wat voor plantjes dit zijn hè?" Vroeg hij grinnikend. Niet dat hij boos zou zijn als ze het niet wist, maar grappig was het zeker wel. Plots kreeg hij een idee. De blaadjes op zijn trui waren blauw, misschien zou ze ze wel herkennen in het groen? "Wacht hier even", Zei hij, waarna hij nog een kusje op haar lippen drukte en haar toen voorzichtig achterover duwde, het bed in. Dante stond op en liep naar de kast, waar hij zijn 5 panel uit haalde. Ook van HUF, maar met groene blaadjes deze keer. Hij zette het ding achterover op zijn hoofd en dook toen terug het bed in. Hij toonde haar de pet met de groene blaadjes. "Is het zo duidelijker?" Vroeg hij grijnzend, waarna hij toch wel weer in de lach schoot. Het was duidelijk dat ze veel wist over cupcakes, maar niet echt over deze dingen.

- VS. LIV
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Del Ney
avatar
Class 2
Aantal berichten : 987

Character Profile
Alias: -
Age: -
Occupation:
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptyma dec 08, 2014 5:03 pm

Olivia Del Rey


“Of het ligt gewoon aan de verwarming, daar al aan gedacht?” O. O ja, dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar Olivia schudde haar hoofd. “Nee, ik vind jou gewoon hot, dat is het. Die verwarming staat aan door jou…” Met een lach porde ze zachtjes in zijn zij. Mhihihihihi, dat was ook gewoon zo. Olivia vond hem the hottest boy in school en dat mocht hij best weten. Toen Dante zei dat hij ook van haar hield, smolt haar hart bijna. Ze was zo blij dat we weer herenigd waren, omg, dit had echt niet langer moeten duren. Zachtjes voelde ze zijn tanden in haar oor. Een zachte giechel ontsnapte uit haar mond, ze kon het niet laten. Het voelde zo fijn. En toen Dante ook nog eens een heerlijke deken om hen heen had geslagen, wilde ze alleen nog snoepjes en dan was alles helemaal perfect. Dan kon ze hier de rest van haar leven voor altijd blijven, samen met Dante. Boeiend wat de regels op het eiland waren, soms was het ook wel eens leuk om een beetje rebels te doen en de regels aan je laars te lappen.

Dante leunde een beetje terug en verbaasd keek Olivia hem aan. Hij porde op een van de plantjes en vroeg haar of ze wist wat voor plantjes het waren. “Uhm…” piepte ze zachtjes “Hé, wat is dit, een soort quiz ofzo?” Haar wangen kleurde een beetje rood. Ze had werkelijk geen flauw idee. Olivia was niet zo thuis in de wondere wereld van de planten, ondanks dat ze vegetariër was. Het leken haar geen plantjes om op te eten, dus Olivia had eigenlijk geen idee wat voor plantjes het waren. Misschien was het wel een cactus? Maar nee, die plantjes op het shirt hadden geen prikkels. Een cactus had sowieso een rare naam. Je kon het net zo goed de prikstaafplant noemen, want dat leek nog een beetje op zijn eigenschappen. ‘Cactus’ leek helemaal niet op een plant waaraan je je zou kunnen prikken. Maar goed, tot zover de geschiedenis van de cactus.

Opeens drukte hij haar achterover in het bed. Omg omg omg. Wat ging hij doen?! Olivia sloeg de deken helemaal om zich heen, ook over haar haren, waardoor alleen haar gezichtje nog zichtbaar was. Haar ogen volgden hem door de kamer. Uiteindelijk kwam Dante bij haar terug met een pet. Deze keer waren de plantjes die erop stonden groen. “Is het zo duidelijker?” vroeg hij, terwijl hij in de lach schoot. Olivia staarde verbaasd naar de pet en blies haar wangen even op. Toen ze de lucht uit haar mond liet lopen haalde ze haar schouder op. “I don’t know, is het een nieuw soort varen? Een Zuid Oegandese Tijger Klaproos? Ik weet het echt niet…” Olivia stak haar hand uit en met een grijns pakte ze de pet van zijn hoofd. Yay!

De pet zette ze, net als Dante, achterstevoren op haar hoofd en keek stoer uit haar ogen. “Omg Dante zie je al mijn swag en g style enzo?” zei ze met een lach, terwijl ze een duckface maakte met haar mond. Maar lang hield ze het niet vol, want lachend sloeg ze haar armen even om zijn nek en legde haar hoofd even op zijn schouder. Toen liet ze hem weer los en ging weer lekker in de deken zitten. Mmmmm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dante Rivera
Dante Rivera
Class 3
Aantal berichten : 812

Character Profile
Alias: Morbid
Age: 17
Occupation: Drugdealer
Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv   Let Me Dream Your Eyes Shut ..vs.Liv Emptydi dec 09, 2014 12:15 am