INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 ✖ Life's a game but it's not fair

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
avatar
Gast
✖ Life's a game but it's not fair Empty
BerichtOnderwerp: ✖ Life's a game but it's not fair   ✖ Life's a game but it's not fair Emptydi aug 20, 2013 10:01 pm



hier is sam! plotjes zijn leuk dus als je een idee hebt, don't hesitate en plaats een reactie (:

voor een wat uitgebreidere uitleg van zijn karakter zul je even zijn app moeten bekijken, maar dit is sam in het kort:  vriendelijk, nieuwsgierig, speels, grappig, scherp, sluw, charismatisch, cynisch, geestig, nuchter, leugenaar, onverantwoordelijk, open-minded, vrijgevochten, bang voor gebondenheid, energiek, zorgeloos, avontuurlijk

hij is eigenlijk iemand die altijd doet waar hij zin in heeft, een levensgenieter, die vroeger nogal een bedrieger was maar nu een beetje op het goede pad wil komen. hij is opgegroeid in een wereld vol strikte regels en verveling en daarom leeft hij nu in carpe-diem style. helaas heeft hij zijn vrijheid weer moeten opgeven omdat hij door de politie is opgepakt en naar deze school is gestuurd, daarom kan hij daar soms een beetje sarcastisch over doen. van binnen is hij best een goed persoon, maar op dit moment kan hij nog weleens een act opzetten en is het lastig om zijn oprechte vriendschap en respect te krijgen. zodra je zijn respect wel hebt, dan zal hij ook zijn sukkelige en eerlijke kant laten zien.

FRIENDS
iedereen heeft buddies nodig (: dus ook sam. de meeste mensen die uitvinden dat hij een leugenaar en bedrieger is, hebben eerst een grote hekel aan hem. soms blijft dat zo, maar meestal worden deze mensen uiteindelijk 'oprechte' vrienden van hem, die hem doorhebben en goed met hem om kunnen gaan. hij zal dan niet meer proberen indruk op je te maken maar zal gewoon zichzelf zijn. het zijn de mensen aan wie hij zijn gevoelens laat zien enzo.
en misschien dat ze ervoor kunnen zorgen dat hij wat minder gaat charmeren en wat meer zichzelf gaat zijn. denk je dat jou char zijn respect en vriendschap wel zou kunnen winnen? let me know! =D
we kunnen altijd een coole backstory verzinnen.

ENEMIES
er zijn er vast genoeg die een hekel hebben aan sammy carter. mensen die door hem zijn gekwetst, bedrogen, bestolen, jaloerse mensen of mensen die hem een achterbakse loser vinden. het kan sam meestal niet zoveel schelen als iemand hem haat, behalve als hij die persoon wel cool vind, dan kan het hem heel veel schelen en zal hij er alles aan doen om diegene te overtuigen dat hij niet zo slecht is. vijanden zijn awesome, en je kunt zelfs iemand uit zijn verleden zijn; alles is goed! (en frenemies zijn nog cooler dan gewone enemies.)

LOVERS
sam is geen don-juan, maar wel een charmeur. dus er is zeker ruimte voor lovahs. maar er zijn een paar problemen: hij is nog steeds niet helemaal over annie heen (een soort van ex) en hij is bang voor verbintenissen. een langere of zelfs eeuwige relatie is best mogelijk, maar dan moet je wel heel bijzonder zijn en dan moeten ze wel een heel cool plot hebben c:
one-night stands of flings heeft hij vast wel gehad, dus dat kan natuurlijk ook!

! het zou trouwens echt super mega awesome zijn als er iemand was die annie wil spelen! in mijn app kom je haar heel kort tegen en als het je leuk lijkt zal ik een pm sturen met meer informatie c:
je mag dan zelf bepalen of ze uiteindelijk wel of niet echt van hem houd en haar karakter mag je ook helemaal zelf bepalen, zo lang ze maar bij sam past (en ze moet iemand zijn die hem in balans houd). !

FAMILY
sam's ouders hoeven hun zoon nooit meer te zien, maar eigenlijk ben ik stiekem een beetje opzoek naar iemand die zijn zusje wil spelen; ellie. (de naam mag natuurlijk veranderd worden). haar karakter mag je helemaal zelf bepalen, zo lang ze ergens maar een beetje op haar ouders/broer lijkt. ellie zag hoe de situatie van haar broer in een grote chaos veranderde toen bleek dat hij een mutant was, en daarom heeft ze de mutatie van zichzelf voor iedereen geheim gehouden. zelfs sam weet niet dat ze ook een mutant is. het leek mij heel cool als ze plotseling ook naar het eiland word gebracht en dat ze dan een geweldige bro-sis relatie kunnen hebben 8)voor meer info moet je even bij mijn app kijken.


echt, alle ideeën zijn welkom, dus wees niet bang om iets te verzinnen en neer te zetten! (:

SAM CARTER
20, student, invisibility & teleportation, british, former thief
THANKS ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Garcia
Allison Garcia
Deceased
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Mente
Age: 20
Occupation:
✖ Life's a game but it's not fair Empty
BerichtOnderwerp: Re: ✖ Life's a game but it's not fair   ✖ Life's a game but it's not fair Emptydi aug 20, 2013 11:11 pm

Sam&Ally
Even geen mooie sheet want ik zit op me mobiel, sorry. Maar waar het echt om gaat, het lijkt me leuk als Sam en Ally vrienden worden. Ze zijn beide erg gesloten en vinden het tegelijkertijd leuk andermans karakter uit te pluizen. Daarnaast heeft Allison zich zelf aangeleerd om micro expressies te lezen zodat ze beterin staat is gevoelens van andere te begrijpen en te manipuleren. Micro expressies zijn kleine bewegingen in het gezicht die bijna niet te onderdruken zijn en hierdoor zelfs de grootste leugenaars veraden. Allison zal Samuel waarschijnlijk niet pushen de waarheid te vertellen maar ze zal hem wel confronteren met leugens. Ik vermoed dat ze op den duur een goede vriendsxhap kunnen ontwikkelen. Wat denk je ervan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
avatar
Gast
✖ Life's a game but it's not fair Empty
BerichtOnderwerp: Re: ✖ Life's a game but it's not fair   ✖ Life's a game but it's not fair Emptydi aug 20, 2013 11:35 pm

SAM & ALLY

jaaaaaaaa ja ja ja ja ja! dat vind ik echt een super goed idee! zal ik binnenkort een topicje openen? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Garcia
Allison Garcia
Deceased
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Mente
Age: 20
Occupation:
✖ Life's a game but it's not fair Empty
BerichtOnderwerp: Re: ✖ Life's a game but it's not fair   ✖ Life's a game but it's not fair Emptydi aug 20, 2013 11:47 pm

Sam&Ally
Yeah! :) Oké, is goed stuur me maar een pbtje met de link als je hem af hebt ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
✖ Life's a game but it's not fair Empty
BerichtOnderwerp: Re: ✖ Life's a game but it's not fair   ✖ Life's a game but it's not fair Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
✖ Life's a game but it's not fair
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Fair is foul and foul is fair (&Rayan)
» Game on [Open] [Volleyball Game]
» It's not fair to keep us out
» It doesn't feel right and it doesn't feel fair, when I'm planning to move on and you're still standing there.
» Game over.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: