INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lorise Southers
Lorise Southers
Class 3
Aantal berichten : 695

Character Profile
Alias: Cupid
Age: 21
Occupation:
Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] Empty
BerichtOnderwerp: Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room]   Room 4 [Arianna, Annabelle, Adelyn and Lorise's room] Emptyzo dec 28, 2014 12:43 am

You can count on me

Oke, groot nieuws! Lorise had vanochtend te horen gekregen dat ze niet met 1..en ook niet 2.. Maar met maarliefst 3 meisjes op een kamer ging. Jaaaasss, enthousiasme niet tekort. Ze had het kamernummer als eerst gekregen dus dit werd like een grote welkomsparty voor de meisjes waarmee ze op de kamer ging slapen. Oke Lorise liep samen met haar koffers en stuff door de gang en het was kamernummer..4! Niet te geloven! Ze waren ook nog met 4 personen! Dit was geweldig. Lorise opende de deur en er was inderdaad nog niemand. Het was een grote kamer met vier bedden. Ze rende snel naar het bed rechts in de hoek. Jaa dat werd haar hoekje. Lorise ging hier wat moois van maken, no doubts. Ze pakte de doos met lichtjes, dekentjes en kussentjes. Ze had het idee om de harvormige lampjes op te hangen. Daar was ze op voorbereid, ze had de concierge gewoon even lief aangekeken voor een boormachine. Maar ze kon dit niet doen zonder muziek. Snel sloot ze haar IPhone aan op wat boksjes en zette wat leuke muziek op. Zo ging ze aan de slag met het versieren van aar hoekje met lampjes, dekentjes en kussentjes. Ook plakte ze wat foto'op de muur. Het zag er heel gezellig uit. Het was wel een beetje roze en hartjes achtig maar ach, dat zouden ze wel begrijpen zodra ze haar mutatie wisten. Lorise trok ook even wat leukers aan voor de gelegenheid. Dit was huge, ze ging een lange tijd doorbrengen met de meisjes dus vond ze het belangrijk dat ze haar vanaf moment één al leuk vonden. Het enige wat ze nog nodig had was een drankje. So, off to the cafeteria she goes.

Aangekomen in de cafeteria ging ze regelrecht naar de keuken. En toevallig had Céline net koekjes gebakken. Heel veel ook nog dus ze kon vast wel wat missen right? "Ohh Céline mag ik please please please wat koekjes decoreren en meenemen? Ik ontmoet vandaag mijn kamergenoten en dit is soort van een 'big thing' voor me." zei ze smekend tegen de vrouw die natuurlijk geen nee kon zeggen tegen die puppyface. En dat deed ze ook niet, ze vertelde zelfs dat er achter wel een fles kinderchampagne stond en dat ze die en een paar glazen ook wel mee mog nemen. Lorise maakte een soort vreugde sprongetje en begon met koekjes decoreren. Ze maakte de koekjes mooi met streepjes en hartjes. Want hartjes waren echt haar ding. Het zag er super schattig uit. Lorise nam de koekjes en de kinderchampagne plus vier feestelijke glazen mee terug nar kamer 4. Toen ze daar aankwam was ze even bang dat er al iemand was maar dat was gelukkig niet zo. Ze zette de glazen en het brodje koekjes op de vensterbank en ze liet de fles er naast staan. Als ze het zou inschenken dan waren als ze binnenkwamen de bubbels er al uit. Afwachtend op de anderen ging ze op haar bed liggen. Ze zette een geur kaarsje aan waardoor de kamer naar vanille ging ruiken, het wa niet heel  sterk maar je rook het wel. Afwachtend ging ze op haar bed liggen. De andere bedden zagen er nog kaal uit maar ze ging hun wel helpen om dat ook gezellig te maken. Na een klein kwartier ging de deur open en kwam het eerste meisje binnen. Vrolijk ging Lorise staan. "Welkom in kamer 4!" zei ze enthousiast, bijna stuiterend. "Ik ben Lorise en ik heb.." Jaa wat had je? Ach, ze had het net nog in haar hoofd geoefend. Oh ja, plots schoot het haar te binnen. "Koekjes versierd!" vervolgde ze. Ja dat ging wel.