INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I don't really wanna know what's good for me (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptydi jan 27, 2015 12:42 am

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Haar vinger gleed over het wieltje van de aansteker. Een vlam ontstond. Voorzichtig liet ze het erin zakken. Een opgeluchte adem ontsnapte uit haar mond toen ze het diep inhaleerde. Haar hand gleed naar de glas wijn die voor haar op de grond stond. Amber wist dat pikken niet mocht, hier zou ze zeker weer negatieve karmapunten door krijgen, maar aan de andere kant: waarom was die wijnvoorraad dan zo goed bereikbaar en makkelijk leeg te roven, als de wijn niet voor de leerlingen was? Precies, let it sink in. Bovendien was het maar één flesje, er lagen er misschien wel meer dan vierhonderd. Amber inhaleerde diep en keek naar de rook die boven haar uitwalmde. Ze liet zichzelf op haar rug zakken. Het begon snel te werken. Amber kon overal tegen, behalve tegen dit. De weed steeg naar haar hoofd, liet haar lichtjes in haar hoofd voelen. Haar hand gleed over haar borsten, verder naar beneden over haar blote huid. Ze hield haar adem in, waardoor haar ribben zichtbaar werden. Ze haalde haar hand van haar lichaam af en ging weer terug naar de glas wijn. Amber dronk het glas in één keer leeg. Waarom dronk Amber? Waarom was Amber zichzelf zo fucked aan het maken?

Het antwoord was simpel: ze kreeg gevoelens. Gevoelens voor iemand die het verdiende, dat wel, maar Amber wilde er gewoon niet aan toegeven. Het was verkeerd in haar ogen. Ze had iedereen verdoemd die verliefd was, had gebeden of zij dat nooit kreeg, en nu was het daar. Want liefde…Gabriel had haar in de steek gelaten, waren alle mannen niet precies hetzelfde? Ze wilde hem een kans geven haar te bewijzen dat sommige mannen anders waren, maar wat als het weer zou gebeuren dat ze pijn kreeg? Hoeveel pijn ging Amber nog verdragen voordat ze helemaal in ging storten? Nou zou ze dat natuurlijk nooit aan de buitenwereld laten zien, maar van binnen kon het haar opvreten.

Dat was de reden dat toen Amber opstond en in de spiegel keek, een meisje met knalrode ogen en een wat harde, bitchy look in haar ogen terugkeek. Maar het interesseerde haar helemaal niets. Al gauw was haar hele blik op de realiteit weg. Voor haar stond Grace. Grace glimlachte gemeen. “Grace…help me…ik ben aan het voelen…ik wil niet voelen” zei Amber en schudde haar hoofd. Haar handen grepen het blad van haar kaptafel beet. “Dit…ik wil niet voelen, ik wil het weg hebben…” schreeuwde ze en gooide haar make-up van de tafel. In haar hoofd waren hartjes die over het tafelblad liepen, maar in werkelijkheid was het enige waar ze van hield (los van hem dan) nu vernederd naar de grond. Amber boeide het niet meer, en ze liep wankelend naar haar deur. Ze gooide hem open en keek de gang in. De gang zag er uit als een winkelstraat, vol met mensen.
Een hand pakte ruw haar arm beet en ze sloeg diegene in zijn gezicht, met haar vlakke hand. “Dit is niet goed voor je…” zei een stem angstig, maar het boeide Amber niet. “Fuck you, ik hoef niet te weten wat goed voor mij is en niet” zei Amber agressief en liep wankelend op haar in panty gehulde voeten verder.

De tocht was bagger. Amber voelde blikken, maar zag ze niet. Ze hoorde stemmen, maar zag geen personen die ze zeiden. Amber was alleen, helemaal alleen op deze wereld, maar dat maakte niet uit. Want als je alleen was, dan had je altijd jezelf om voor te zorgen. Uiteindelijk was ze bij het bos aangekomen. Ze had het koud, maar dat maakte ook niet uit. Wat was koelte? Koelte was helemaal niets. Ze ging tegen een boom aanzitten en keek naar de sterren, die in haar ogen wolken waren die heen en weer gingen. Amber had geen besef van tijd en ruimte meer. Alles wat ze nog had, was zichzelf om voor te zorgen en hem. Hij. Shit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptydi jan 27, 2015 5:28 pm


Nacht. Nacht 4 al ondertussen. Hij kon het niet meer. Maurim had pijn, maar geen pijn die te fixen was in de ziekenzaal. Nee, pijn in zijn hart. De afgelopen dagen waren een rollercoaster van emoties geweest, en hij kon niet meer. Aleksey zat momenteel vaker bij Diana, en hij kon het de jongen niet kwalijk nemen. Maar hij voelde zich eenzaam, en dat was erger dan alleen zijn. Alleen zijn, daar kon hij mee dealen, maar tegen eenzaamheid kon hij niks beginnen. Daarom was hij de afgelopen vier dagen al buiten, zonder dat hij zich nog had laten zien aan andere mutanten.

Nachtzwart. Geen bruine wolf, zoals anders, maar een pikzwarte deze keer. Op zijn bruine ogen na dan, was alles aan hem zwart. Zo zwart als de emoties die hij voelde. Hij legde zijn kop in zijn nek, en een pijnlijke, eenzame huil kwam over zijn lippen. Hij zat aan de andere kant van het eiland, dat best wel groot was, niemand zou hier naar toe komen, zeker niet op dit uur. Te voet deed je er minstens een anderhalf uur over om hier te raken, hij had het hele eind gerend en er een half uur aan verspild.

Nu werd het tijd om terug te gaan. Nog steeds met een zwaar gevoel in zijn binnenste begon hij terug te lopen, en al snel overspoelde verdriet en paniek hem weer, waardoor hij blindelings door het bos stormde, alsof hij zo gewoon weg zou kunnen rennen van zijn problemen. Niet dat het veel hielp. Ineens werd hij afgeleid door een geur, een bekende geur, al kon hij hem niet meteen thuiswijzen. Maurim vroeg zich af wat dat te betekenen had.

Zonder er twee keer over na te denken, volgde hij het spoor. En toen zag hij haar, half liggend tegen een boom. Schuw en zenuwachtig stapte hij een beetje dichterbij, maar hij vond de energie even niet om terug te shiften. Hij zat al 4 dagen in deze vorm en dat merkte hij wel. Maurim snoof de lucht in, en merkte dat ze best vreemd rook. Naar alcohol en nog iets dat hij niet kende. Zich af vragend wat hij moest doen, bleef hij even staan, terwijl hij even met zijn neus tegen haar hoofd duwde in de hoop dat ze zo wakker zou worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 10:18 am

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Het zicht was niet meer helder voor Amber. Ze wist niet hoe ze zich moest voelen. Moest ze blij zijn, omdat ze haar gevoelens voor even kon vergeten? Of moest ze boos op zichzelf zijn, omdat ze zwak was geweest en naar verdovende middelen had gegrepen? Tegen d eboom zitten was niet genoeg voor haar, ze moest meer doen, meer zien. Haar gedachten liepen over van dingen die ze zag. Maar opeens voelde ze iets aan haar wang. Iets nats. Haar hand gleed er naar toe en toen ze op zij keek, keek ze recht in de ogen van een grote wolf. Maar in haar eigen wereld was dit Maurim. Die link legde ze doordat ze in de ogen van de wolf zijn ogen zag. Toch had ze één vraag voor hem: waarom raakte hij in godsnaam met zijn neus haar wang aan? Amber probeerde op te staan, weg te lopen, zoals ze dat in de keuken ook had gedaan. Want dat was wat ze deed, right? Amber Brown ging problemen uit de weg voor dat ze te persoonlijk werden. Maar haar benen wilden niet opstaan.

“Ga Maurim” kon ze uiteindelijk uitbrengen, terwijl ze haar ogen sloot en haar gestoorde wereld van kleurtjes, lichtjes en dingen die niet waar konden zijn sloot. Zelfs Grace stond op een gegeven moment bijna bij haar. Dat kon niet, want Grace was dood. “Dit is niet het meisje dat je in de keuken ontmoet hebt, dit is het meisje over wie je die roddels gehoord hebt” bracht ze met een onstabiele stem uit “En die roddels, die kloppen. Want ik breng alleen maar problemen en er is niemand die dat kan veranderen.” Haar lichaam viel op de grond, opzij, waarna ze half op haar zij en haar rug lag. Haar ogen openden zich. De lucht was roze, het gras was veranderd in zand. Haar hand nam wat zand beet en liet het door haar vingers glijden, terwijl ze in werkelijkheid van het gras aan het plukken was. Een gevoel van warmte overspoelde haar, terwijl in werkelijkheid haar lichaam alleen maar kouder werd. Dat was ook niet gek, kijkend naar wat ze aan het dragen was.

“Tell me life isn’t that hard and I’ll call you a liar” mompelde ze en sloot haar ogen weer. Nu voelde ze helemaal niets meer. Geen emoties, geen gevoelens, niets. Dit was hoe ze wilde zijn. Dit was wie ze moest zijn. Fuck yeah, give it to me, this is it, what I trully want. Amber was benieuwd wat Maurim nu deed, but then again…het antwoord kon ze al raden, waarschijnlijk zou hij weglopen. Net zoals iedereen weg van haar liep. Een klein glimlachje kwam rond haar gezicht, alleen maar door het feit dat ze gelijk had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 12:27 pm


Zou ze hem wel herkennen? Veel Maurim was er niet te zien nu, behalve misschien zijn ogen en zijn blik. Niet dat die vertrouwd was. Nee, hij had verdriet en hij was bang, echt bang. Hij wist niet eens voor wat hij bang was, dat was nog het stomst van alles. Daarom was hij best zenuwachtig om haar te benaderen, want ze zag er ook zo anders uit. Zo.. Niet aanwezig. En toch deed hij het. Amber legde haar hand op zijn neus, en hij piepte even, blij dat ze hem herkende.

“Ga Maurim” Was het eerste wat ze zei na een korte stilte. De wolf trok zijn neus weg van haar wang, maar stapte niet achteruit. Met een onstabiele stem vertelde ze hem, nee ze waarschuwde hem, dat het niet veilig was om te blijven. Dat ze wel degelijk het meisje was die zoveel mensen beschreven in hun roddels. Maar hij geloofde het niet, hij kon het niet geloven. Bezorgdheid was het enige wat hij voelde. Hij vond Amber aardig, kon het niet over zijn hart krijgen om haar hier liggend in de sneeuw achter te laten.

Ze rilde. Ze had het vast koud. “Tell me life isn’t that hard and I’ll call you a liar” Hoorde hij haar zachtjes mompelen, en hij jankte even meelevend. Dat snapte hij maar al te goed. Hij liep ook niet zomaar voor de fun rond als wolf midden in de nacht. Voorzichtig ging hij naast haar liggen, bedekte zoveel mogelijk van haar blote huid met zijn warme vacht. Hopelijk warmde ze snel op en kwam ze bij zinnen, dan kon ze terug naar binnen gaan en veilig in haar bed gaan liggen. En dan kon hij weer verdwijnen, net zoals hij altijd verdween als hij zichzelf kwijt was geraakt in zijn verdriet en verleden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 4:19 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Uit de mond van Maurim kwamen rare geluidjes. Het klonk verdrietig. Waarom was hij verdrietig? Ergens diep van binnen was er een bezorgd gevoel dat begon te branden, want hij mocht echt niet verdrietig zijn. Dat Maurim haar had opgevrolijkt in de keuken, dat was Amber niet vergeten. Daardoor stond ze bij hem in het krijt. En mensen waarbij ze in het krijt stond, konden veel maken. Maar alsnog, Maurim was gewoon veel te onschuldig om met iemand van haar soort om te gaan. Mensen als hem zouden niet beschadigd moeten worden met de dingen die zij mee maakt en de dingen die zij meegemaakt had. Amber hoestte, voelde zich beroerd. Niet meer drinken en smoken tegelijk, Amb booboo. Maurim had nog steeds niet gezegd. Wat was er mis met hem?

Amber slikte toen ze warmte voelde binnendringen in haar lichaam. Het was aangenaam, maar ze begreep het niet. Het was toch gewoon midden op de dag en lekker warm? Het zonnetje scheen. “Ik heb het koud en warm tegelijk” mompelde Amber vaag en ze legde haar hand op de hand van Maurim, wat in werkelijkheid dus zijn poot was. Het voelde anders aan. Hariger. “Ik wist niet dat jij zoveel haren op je arm had” zei ze zachtjes en een grinnik rolde uit haar mond. Voorzichtig pakte ze wat sneeuw en wat gras beet, omdat…ze gewoon haar grip op de realiteit moest behouden. Want als ze weg zou vallen in de roze gloed die om haar heen hing, dan zou ze misschien wel voor altijd weg zijn en zou niemand haar meer kunnen redden? Dat klonk heel dramatisch, maar dat was hoe Amber zich op dit moment voelde.

“Maurim…” slikte en ze kwam wat overeind. Zachtjes raakte ze zijn wang aan en aaide erover. “Je zou hier niet moeten zijn…dadelijk vat je kou, of erger nog, dadelijk doe je je pijn. Wat doe je hier buiten eigenlijk?” Amber wist helemaal niet wat er aan de hand was met hem, wist nauwelijks van zijn mutatie. Maar de drugs en de alcohol lieten haar rare dingen doen, dingen die ze normaal niet deed: zich druk maken om iemand. Maurim was ze gaan zien als haar vriend, iemand die ze moest beschermen tegen al het kwaad in de wereld. Fuck, ze wilde nuchter worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 4:48 pm


Haar huid was ijskoud, zelfs door zijn vacht heen voelde hij dat. Hoe lang zat ze hier al buiten? In die kleren? Was ze misschien eerder nog in de sneeuw gevallen? Het kon bijna niet anders. Echt, straks was ze onderkoeld en ging ze dood. Wacht, niet meteen het ergste denken. Kon je zelfs dood gaan aan onderkoeling? Sowieso wel. Oh god, waarom wist hij zo weinig. Momenteel kon hij niks anders doen dan tegen haar aan liggen en hopen dat ze het warm kreeg, en dat ze zou stoppen met rillen. En dat ze zou stoppen met zo raar doen. Hij schoot er echt door in paniek, wilde weten wat er aan de hand was. Echt, nog een keer, waarom wist hij zo weinig?

“Ik heb het koud en warm tegelijk” Mompelde ze, en hij draaide even zijn oren naar haar. Was dat een goed teken? Haar hand kwam op zijn poot. “Ik wist niet dat jij zoveel haren op je arm had” Lachte ze zachtjes, en hij maakte even een grinnikend grommetje in zijn keel. Daarna begon hij er echter weer over na te denken.. Ze zag toch dat hij een wolf was? Of niet? Was ze misschien tijdelijk blind geworden door de kou? Kon dat wel? Of besefte ze gewoon niet wat ze zag? Like.. WAAROM WIST HIJ ZO WEINIG??

“Maurim…” Vroeg ze plots, waarbij ze half overeind kwam. Hij tilde zijn kop op om haar aan te kijken. “Je zou hier niet moeten zijn…dadelijk vat je kou, of erger nog, dadelijk doe je je pijn. Wat doe je hier buiten eigenlijk?” Vervolgde ze, en een beetje perplex keek hij haar aan. Woow, wat? Maakte ze zich nu zorgen om hèm? Omg. Voorzichtig maakte hij zich van haar los en sloot zijn bruine ogen. Met een beetje moeite lukte het hem om terug in zijn jongensvorm te shiften, en nu merkte hij hoe koud het echt wel was. Zachtjes leunde hij tegen haar aan en nam haar hand opnieuw vast.

"Waarom vraag je dat aan mij? Je zou je eerder zorgen moeten maken om jezelf, Amber..", Zei hij moeilijk, met een rauwe, grommende stem. Alsof hij een zware verkoudheid had en daarbij nog een keer hees. "Ik zit al een paar dagen buiten. Ik heb een warme vacht, dat heb je daarnet gevoeld. Dus ik ben niet overdreven harig", Vervolgde hij, even lachend op het laatste. "Ik kan mezelf in een wolf veranderen, Amber. En dan is buiten zijn niet gevaarlijk voor mij. Maar voor jou wel", Hij gaf haar even zachtjes een duwtje met zijn schouder. "En waarom ik buiten zit, maakt niet uit, het belangrijkste is dat jij nu terug veilig binnen gaat zitten.. Ga je met me mee?" Vroeg hij bijna smekend. Hij wou echt niet dat haar iets overkwam..



Laatst aangepast door Maurim Kosorukov op do jan 29, 2015 2:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 7:29 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Eindelijk zei hij wat tegen haar. Gosh, daar was ze zo blij mee. Stiekem had Amber gedacht dat hij boos op haar was, maar dat was dus duidelijk niet zo. “Waar heb je zo’n sexy accent gehaald?” zei Amber flauw grinnikend en keek hem toen aan. “Waarom vraag je dat aan mij? Je zou je eerder zorgen moeten maken om jezelf, Amber…” Amber schudde haar hoofd en kwam voorzichtig wat overeind. De knot die op haar hoofd had gezeten wiebelde gevaarlijk heen en weer en met een woeste ruk trok ze het ding eruit dat het bij elkaar hield. Haar lange zwarte haren vielen langs haar hoofd en ze gooide het naar een kant van zijn haar hoofd, zodat ze Maurim aan kon kijken. “Maurim, ik maak me geen zorgen om mezelf. Ik ben in ergere situaties geweest en…dit is gewoon hoe ik ben. Ik zei het je, ik ben problemen.” Amber ging weer liggen en staarde zich voor zich uit. Natuurlijk was zij problemen, de grootste problemen veroorzaakte zij. Maar was dat niet wie haar Amber maakte? Want als die problemen er niet zouden zijn, wie was zij dan?

Maar toen hij zei dat hij al een paar dagen buiten zat, schoot Amber omhoog, een bezorgde blik in haar ogen. “Wát?” zei ze ongelovig. Amber keek met haar eigen bruine ogen in zijn bruine ogen en zag een pijn, een pijn die ze niet herkende. Haar wenkbrauwen fronsten zich. “Oké…dat je in een wolf kan veranderen wist ik niet…maar alsnog, Maurim, een paar dagen.” Ze kreunde zachtjes en sloeg zichzelf voor haar kop. Waarom had ze dit niet geweten? Ja, duh, omdat hij niet binnen was geweest. Waarom had ze toch geen verantwoordelijkheidsgevoel? Hoe had Amber hem in godsnaam een paar dagen buiten kunnen laten lopen? “We gaan zeker naar binnen, ja” zei Amber knikkend en stond een beetje wankelend op. Maar…eigenlijk hoefde ze niet te wankelen. Shit, waar waren haar schoenen? O nee, die was ze vergeten aan te trekken. Awkward. Meteen was ze een stuk kleiner, maar ze liep wel op haar tenen. Niet alleen omdat er sneeuw op de grond lag, maar omdat haar voeten helemaal naar haar hoge hakken gevormd stonden.

“En dan ga ik je eerst naar je kamer brengen, en dan trek je iets superwarms aan, en dan vertel je me wat er is gebeurd…” zei Amber dwingend. Niet op een gemene, harde bitchy manier, maar op een lieve, bezorgde manier. Terwijl ze zo stond, merkte ze dat ze er helemaal nog niet klaar voor was om op te staan. De wereld begon een beetje te draaien om haar heen. Fucking hell. Ze greep zich vast aan de boom, maar glimlachte naar Maurim. Niets aan de hand. Fake it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptywo jan 28, 2015 11:38 pm


Zijn stem, wow. Vier dagen en dit was het resultaat. Hij herinnerde zich nog dat hij de eerste paar uur dat hij terug was gegaan naar zijn opa na drie maanden buiten te hebben geleefd, hij helemaal niks had kunnen zeggen. Het enige wat hij nog had gekund, was een onverstaanbaar gegrom uitbrengen. Niet dat het nu veel beter was, maar ze leek hem wel te verstaan, al zei ze iets over een sexy accent ofzo. Ze kwam overeind, trok haar haarband of wat het ook was woest uit haar kapsel en gooide haar losse haren opzij, zodat ze hem kon aankijken.

“Maurim, ik maak me geen zorgen om mezelf. Ik ben in ergere situaties geweest en…dit is gewoon hoe ik ben. Ik zei het je, ik ben problemen.” Zei ze. Maurim keek haar even wat wanhopig aan. "Misschien ben je dat, maar tot je me het tegendeel bewijst vind ik je gewoon aardig en maak ik me zorgen om je, dus accepteer het maar hoor", Zei hij zachtjes, terwijl hij zijn armen als teken van zwak protest voor zijn borst kruiste. Daarna vertelde hij dat hij al een paar dagen buiten zat, maar dat dat niet boeide omdat hij een warm vachtje had als hij eenmaal in zijn wolvenvorm zat. Hij vertelde het alsof het de normaalste zaak van de wereld was, want voor hem was dat wel zo.

Amber keek hem echter met een bezorgde blik aan. “Wát?” Zei ze, waarna ze hem in de ogen keek. En kijk, daar was hij nu net op zijn kwetsbaarst. Zijn ogen vertelden veel juist omdat het zijn enige manier van communicatie was als hij in zijn dierenvorm zat. Dat en lichaamstaal. “Oké…dat je in een wolf kan veranderen wist ik niet…maar alsnog, Maurim, een paar dagen.” Zei z toen. Hij haalde zijn schouders op. "Ik kan maanden buiten blijven als ik dat wil, het is geen big deal. En geloof me, een wolf word nooit verkouden", Zei hij toen met een grijnsje, om haar gerust te stellen. Ze moest er niet zo zwaar aan tillen, dat was nergens voor nodig.

Het plan was nu om haar naar binnen te begeleiden, en dan terug richting de andere kant van het eiland te vertrekken. Misschien kon hij haar vragen om Aleksey te vertellen dat hij zich geen zorgen moest maken.. Want het was niet echt eerlijk dat hij de knul niks had gezegd. Helaas maakte zij haar eigen plannen. “We gaan zeker naar binnen, ja” Zei ze. Het woordje 'we' beviel hem niet echt. Ze stond op, maar hij bleef gewoon zitten. Hij ging helemaal nergens naar binnen. “En dan ga ik je eerst naar je kamer brengen, en dan trek je iets superwarms aan, en dan vertel je me wat er is gebeurd…” Vervolgde ze. Maurim staarde koppig naar de grond.

"Amber, nee, dat kan je niet van me vragen", Zei hij zacht maar zelfzeker. "Ten eerste kan ik mijn roommate niet onder ogen komen. Ik ben zomaar weg gegaan en om nu binnen te lopen alsof er niks is gebeurd.. Dat kan ik hem niet aan doen", Hij zweeg even en dacht snel na om nog een reden te bedenken dat ze hem buiten zou laten blijven. "En zoals ik al zei boeit het niet waarom ik buiten ben. Misschien vind ik het gewoon leuk om buiten te zijn?" Zei hij, al sprak hij zichzelf daar wel in tegen. Nu goed, misschien had ze het niet eens door. Toen hij op keek, zag hij dat ze zich vast hield aan een boom. Bezorgd sprong hij nu toch wel op en sloeg een arm om haar middel heen. "Gaat het wel?" Vroeg hij toen zachtjes. Hoe dan ook zou hij wel moeten meegaan naar het schoolgebouw, want no way dat hij haar alleen zou laten gaan..



Laatst aangepast door Maurim Kosorukov op do jan 29, 2015 2:31 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptydo jan 29, 2015 1:18 am

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Dat Maurim haar aardig vond, was niet zo slim van hem. Want de mensen die haar aardig vonden, daar eindigde het vaak niet zo goed mee. Aan de andere kant…ze vond het wel lief. Ze vond Maurim natuurlijk ook aardig, anders had ze nooit zo lang met hem hier staan praten. Dan had ze hem meteen al weggeduwd. Maar Amber kon dat niet. Zijn onschuldigheid, de manier waarop hij zijn uitspraak als protest vertegenwoordigde, niemand zou ooit gemeen of onaardig tegen hem moeten doen. Dat verdiende die jongen echt niet. Maar hij was wel koppig. Waarom luisterde hij niet naar haar? “Amber, nee, dat kan je niet van me vragen.” Haar wenkbrauwen schoten omhoog. Wat was dit nou weer? Amber was het niet gewend dat mensen niet zeiden wat ze deed. Maar in plaats van hem de huid vol te gaan schelden, sloeg ze haar armen over elkaar en luisterde ze naar zijn argumenten.

Op het moment dat ze bijna van haar stokje was gegaan, was hij opgesprongen en had hij zijn arm om haar middel geslagen. “Gaat het wel?” klonk het bezorgd uit zijn mond. Amber haalde haar schouders op. “Met mij gaat het prima” loog ze en keek hem toen aan “Maar met jou niet! En dat is wat mij lastigvalt. Fine, dan gaan we niet naar binnen.” Nu was het de beurt van Amber om haar armen over elkaar heen te slaan. “Maar je kan mij niet wijsmaken dat je hier voor je lol bent, Maurim, I didn’t believe that for a goddamn second.” Amber probeerde hem vast te pakken, zodat ze hem een knuffel kon geven, maar greep mis en moest zich uiteindelijk aan de boom vasthouden om niet om te vallen. Ze sloot eventjes haar ogen, liet haar gedachten weer op een rijtje komen. Concentreer je Amber, concentreer je op Maurim en niets of niemand anders.

“Vertel me wat er is gebeurd, Maurim” gromde ze wanhopig. Ze was normaal gesproken niet zo. Maar om hem zo te zien, het brak haar zwarte hart. In zijn ogen zag Amber heel goed dat hij zich niet goed voelde. Ogen waren een bron van waarheden. Ze had jarenlang met chronische leugenaars gewerkt, dus ze wist het wel wanneer iemand loog. “Denk aan die keer in de keuken. Toen was jij er voor mij. Accepteer dan nu het feit dat ik er voor jou ben, want het frustreert me je zo te zien.” Haar hoofd kwam wat omhoog, zodat ze hem aan kon kijken. Ze waren nog rood van de weed, stonden nog wat wazig van de alcohol, maar hadden ook een emotie in hun kassen: bezorgdheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptydo jan 29, 2015 1:58 am


Het was moeilijk, hij had niet gedacht dat hij die avond al terug zou gaan naar het schoolgebouw. Voor zijn part zou hij de rest van de week nog aan de andere kant van het eiland doorbrengen, ver weg van alles en iedereen. Maar stel nu dat hij niet was gestopt, dan had het misschien verkeerd kunnen aflopen voor haar. Dan zou hij het zichzelf nooit hebben vergeven. Besides, hoe kon hij nu ook zomaar doorlopen als hij iemand zag die hulp nodig had? Niet dat ze daar om had gevraagd, maar hij voelde wel aan dat ze hulp nodig had, en als ze dat zou ontkennen, zou hij zich daar niks van aan trekken.

Protesteren dan maar, proberen genoeg argumenten te vinden dat ze hem gewoon terug weg zou laten gaan als hij haar eenmaal naar het schoolgebouw had gebracht. “Met mij gaat het prima” Zei ze nadat hij had gevraagd of het wel ging. Amber draaide zich om en keek hem aan. “Maar met jou niet! En dat is wat mij lastigvalt. Fine, dan gaan we niet naar binnen.” Zei ze, en ze kruiste haar armen over elkaar. Maurim keek verslagen naar de grond en zuchtte.

Alsof het nog niet moeilijk genoeg was, vroeg ze het nog een keer, wanhopiger deze keer. En dat deed hem wat. “Denk aan die keer in de keuken. Toen was jij er voor mij. Accepteer dan nu het feit dat ik er voor jou ben, want het frustreert me je zo te zien.” Eindigde ze haar betoog, en hij slikte even. Ze had wel een punt. Aarzelend keek hij in haar ogen, en opnieuw raakte wat hij zag gewoon het binnenste van zijn ziel. Hoe kon hij ooit weigeren? Zachtjes knikte hij, al was hij niet van plan om hier in de kou te blijven staan. "Eerst jou uit de koude krijgen, okay? Ik kan je wel een lift geven, ik ben groot en sterk genoeg als ik mezelf in een wolf verander”, Stelde hij voor. Hij moest er even om lachen, ondanks alles. "Ik weet dat zelfs jij dit niet kan afslaan, want eerlijk, wanneer krijg je die kans ooit nog?" Zei hij, waarna hij haar wat afwachtend aan keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptydo jan 29, 2015 11:34 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Maurim scheen uiteindelijk in te stemmen met haar voorstel. Serieus, daar was Amber blij mee. Daarom sloeg ze haar armen eventjes om hem heen en knuffelde hem. Ze wist dat hij dat wel leuk vond, Amber zelf was er niet zo’n fan van, maar vooruit maar weer. Amber offerde zichzelf wel op. Ze woelde eventjes door de haren op zijn achterhoofd en klopte hem op zijn rug. “Luister, er zijn maar vier mensen op deze wereld waar ik iets om geef en jij bent er één van. Ook al ben ik nu high en drunk as fuck, ik ben er voor je als je iemand nodig hebt om mee te praten. En ook als je niet wilt praten, ook al ben ik dan wel weer bezorgd.” Amber liet hem met een glimlach los en woelde nu ook nog eens door zijn haren die gewoon op zijn hoofd lagen. Dat vond Amber weer leuk om te doen.

“Nou, laat eens zien hoe je dat doet, Wolverine jr., ik ben benieuwd” zei Amber, terwijl ze hem nieuwsgierig aan keek. “O ja, ik weet een eerlijke deal. Ik ga met je buiten lopen en ik gooi je een balletje en dan laat jij mij af en toe op je rug rijden?” Amber keek hem knikkend aan, alsof dit een once in a lifetime deal was. Die kans kreeg hij vast en zeker nooit meer. Amber sloeg haar armen om zichzelf heen, het werd inderdaad heel erg koud. De drugs en de drank begonnen uit te werken, ze had ook weer niet zoveel erg veel op. Misschien was het de combinatie van die twee? Dat zou het vast en zeker zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptyvr jan 30, 2015 1:42 pm


Uiteindelijk had hij toe gegeven. Nu ja, eigenlijk op een subtiele manier kon hij er nog aan ontsnappen, hij had gewoon gezegd dat hij haar naar binnen zou brengen, dat was alles. Hij had nog altijd niet beloofd dat hij mee zou gaan. Toen ze echter haar armen om hem heen sloeg, en zelfs met haar hand door zijn haren wreef, kon hij niet anders dan toegeven dat hij wel mee zou gaan naar binnen. Wat kon hij anders doen? Amber wou hem helpen en dan was hij zo rude om het af te slaan. “Luister, er zijn maar vier mensen op deze wereld waar ik iets om geef en jij bent er één van. Ook al ben ik nu high en drunk as fuck, ik ben er voor je als je iemand nodig hebt om mee te praten. En ook als je niet wilt praten, ook al ben ik dan wel weer bezorgd.” Vertelde ze, en hij trok even zijn wenkbrauwen op. High, wat was dat? Dronken snapte hij wel, al was hij dat zelf nooit geweest.. Maar goed, hij hield zijn mond er maar over, hij wou niet stom klinken tegenover haar.

Na nog heel even de knuffel vast te houden, liet ze hem los, en woelde toen nog eens door zijn haar. Zijn inner husky stond nu echt wel te kwispelen hoor. “Nou, laat eens zien hoe je dat doet, Wolverine jr., ik ben benieuwd” Zei ze met een nieuwsgierige blik. Hij keek haar mysterieus aan. “O ja, ik weet een eerlijke deal. Ik ga met je buiten lopen en ik gooi je een balletje en dan laat jij mij af en toe op je rug rijden?” Zei ze nog, en hij lachte even, waarschijnlijk voor het eerst in vier dagen ofzo. "Dat is een topdeal, ik doe mee", Zei hij met een grijnsje. Daarna gaf hij haar nog een knipoogje en voor ze daarna nog kon knipperen, veranderde hij al in de gigantische wolf die hij daarnet was geweest. En met gigantisch bedoelde hij ook echt gigantisch. Zijn kop kwam ter hoogte van haar ribben, zijn schouders even hoog als haar middel.

Maurim ging voor haar liggen, zodat ze makkelijker op hem kon klimmen. Toen hij eenmaal voelde dat ze redelijk stabiel stond, duwde hij zich voorzichtig op. Haar voeten zaten minstens 35cm van de grond nu. Langzaam begon hij richting het schoolgebouw te lopen, scande de omgeving met zijn oren en zorgde er vooral voor dat hij niet tegen een boom aan liep. Na een 5tal minuten merkte hij dat Amber het tempo best aan kon, dus hij versnelde een beetje naar een soepel drafje. Kijk, beter. Nog niet zo leuk als rennen, maar hij wou niet dat ze van hem af viel, ofcourse. Uiteindelijk kwam het schoolgebouw in zicht, en hij stopte bij de trappen van de deur. Dan kon ze ook makkelijker van hem af stappen zonder dat ze een heel eind naar beneden viel. Toen ze naast hem stond, keek hij haar aan, opnieuw wat angstig en gestresst.. Nu moest hij mee naar binnen, maar of hij daar al klaar voor was, was een heel andere kwestie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptyza jan 31, 2015 6:53 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Met een knipoogje was Maurim verdwenen. Doordat ze net zo high was geweest, had ze hem nog niet in zijn wolvenvorm gezien. Maar nu Amber het zag, was het eigenlijk best wel cool. De wolf die voor haar stond was echt enorm. “Oké, you impressed me” zei Amber een glimlachje. Zachtjes streek ze over de vacht van Maurim en sloeg haar been over zijn rug, zodat ze op hem kon gaan zitten. Amber voelde zich echt een kleintje nu ze zo hoog zat. Stevig hield ze Maurim beet en toen begon hij te lopen. Amber moest even wennen, maar zodra ze gewend was, merkte Maurim dit ook op. Terwijl Maurim een drafje aannam, voelde Amber de wind door haar haren gaan. De wind zorgde ervoor dat ze flink wat ontnuchterde en dat was fijn, want als Maurim haar ging vertellen wat er allemaal aan de hand was, moest ze helemaal nuchter zijn. Ze moest hem normaal te woord kunnen staan. Dit was voor het eerst dat iemand zijn geheimen met haar ging delen, Amber vond dit een speciaal moment. Ze slikte. Het was toch ook wel weer moeilijk voor haar, ze was zoiets helemaal niet gewend.

Toen ze eenmaal voor de deur stonden, liet Amber zich van hem afglijden. Ze voelde zich veel beter toen ze weer helemaal stond. Niet dat de rit vervelend was geweest, helemaal niet, maar voor dat ze aan de rit was begonnen, was haar hoofd nog vol van allerlei dingen. Vol van alcohol, vol van weed. Amber was blij dat dit eindelijk over was. Maurim keek haar nogal angstig en gestrest aan. Amber schudde haar hoofd en streek zachtjes over zijn kop. “Nergens voor nodig…ik ga je niet opeten ofzo” zei ze met een grinnik en haar hand gleed over zijn hoofd. Amber glimlachte bezorgd, waarom wilde hij nou niet mee naar binnen?

Misschien…was er binnen iets gebeurd waardoor hij niet naar binnen durfde? Hij had verteld over zijn kamergenoot, dat die hem niet wilde lastig vallen. Maar zou die kamergenoot dan niet juist blij zijn dat Maurim weer boven water was en dat hij in principe niets mankeerde? Amber sloeg haar ogen even neer en ging eventjes op een van de traptreden zitten. Doordat wanden die voor de deur stonden het meeste van de wind tegenhielden, was het hier een stuk minder koud. Dat was prettig. “Maurim, ik weet niet waarom je niet naar binnen wilt, maar anders blijven we wel hier. Het is sowieso al super goed dat je zo dicht bij de school durft te komen en misschien is in één keer naar binnen gaan wel iets te veel van het goede…” Dat was een probeersteltje van Amber, misschien kon ze hem zo wat meer op zijn gemak stellen? Want leuk was het niet om hem zo te zien. Amber kwam wat naar voren en streek nog een keer zachtjes over zijn warme vacht. “En als je het niet wilt vertellen…dan begrijp ik dat. Maar kom alsjeblieft hier even bij me zitten…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptyza jan 31, 2015 11:54 pm


Het shiften was voor hem doodnormaal. Dat hij daarbij een beest werd dat door mensen eigenlijk gevreesd werd, een moordmachine die in het wild eigenlijk alleen maar een angstaanjagende jager was, dat ontglipte hem gewoon. Nog nooit had hij gedacht dat wolven gemeen en agressief konden zijn, simpelweg omdat hij er nooit mee geconfronteerd was geweest. Ja, er werd wel gevochten binnen de roedel, maar nooit zo dat er ernstige wonden werden veroorzaakt. Alleen maar speels vechten of vechten om te trainen, dat was alles. Haar reactie op hem bevestigde alleen maar zijn beeld van wolven: niet zo gevaarlijk, al was dat beeld helemaal verkeerd. Dat kwam omdat zij wist dat hij het was, en ook dat hij haar geen kwaad wou doen. Zij was geen prooi, nee, zij was een vriendin van hem, en daarom had ze niks te vrezen.

Dat ze totaal niet bang was, bewees ze ook door hem eerst even te aaien en dan op zijn rug te klimmen. Bij een normale wolf zou zoiets niet lukken hoor. Gelukkig was hij nog steeds Maurim, zelfs na die 4 dagen van wolf-zijn. Binnen het kwartier waren ze bij de school aangekomen, bij de ingang op het schoolplein. Die bleef sowieso altijd open, want ze hadden niets te vrezen voor inbrekers sinds er niemand anders op het eiland leefde dan de mutanten zelf. Nu kwam echter het punt waar hij toch wel weer een beetje zenuwachtig werd voor wat ging komen. Kon hij er wel over praten? Niet dat hij haar niet vertrouwde, maar hij wist niet of hij sterk genoeg zou kunnen blijven om zijn verhaal te doen.

Amber merkte aan zijn reactie dat hij twijfels had en eigenlijk best bang was. Opnieuw aaide ze zachtjes over zijn kop. “Nergens voor nodig…ik ga je niet opeten ofzo” Zei ze grinnikend, waarna ze even bezorgd glimlachte. Hij liet een korte piep horen, als reactie op haar woorden. Gewoon om haar te laten weten dat hij haar gehoord had. Toch konden die woorden niet voorkomen dat hij wat zenuwachtig stond te kwispelen en zijn oren naar achter waren gekanteld. Amber ging zitten op de traptrede, en hij draaide zijn kop zo dat hij haar kon aankijken.

Ze vertelde dat hij niet persé mee moest naar binnen, dat ze het ook al goed vond dat hij tot hier was gekomen met haar. Hij sloot zijn ogen even toen ze weer over zijn vacht streek. Dat was best rustgevend. “En als je het niet wilt vertellen…dan begrijp ik dat. Maar kom alsjeblieft hier even bij me zitten…” Vroeg ze toen, en hij zuchtte even. Het klonk best luid, gezien een wolf nu niet bepaald subtiel kon zuchten. Maurim klom naast haar op de trap, ging er op liggen en legde zijn kop op haar been, waarna hij die tegen haar buik liet leunen. Hij probeerde zijn ademhaling te vertragen, de stress uit zijn lichaam te halen. Anders zou hij niet kunnen shiften, en dat wilde hij uiteindelijk wel doen.

Vijf minuten later was hij er klaar voor. Hij snoof even en ineens zat hij als jongen terug naast haar, leunend tegen haar schouder. Meteen leunde hij wat van haar weg, niet zeker wetend of ze het nog langer zou waarderen dat hij zo aanhankelijk deed. "Sorry dat je zo lang moest wachten", Zei hij opnieuw een beetje schor, al zou dat ook wel aan de emoties kunnen liggen die zijn keel leken dicht te knijpen. Hij rilde en en draaide zich toen half om naar de deur. "Ik denk dat ik wel naar binnen kan, alleen nog even niet naar mijn kamer.." Zei hij zachtjes, terwijl hij even in zijn ogen wreef, deels door de vermoeidheid en deels omdat hij nu al voelde dat de emoties hem aan het overnemen waren. Het laatste wat hij wou was beginnen janken in haar bijzijn..

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Emptyma feb 02, 2015 12:46 am

I don't really wanna know what's good for me (open) Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

De rol die Amber zichzelf wilde opleggen, dat ze iets voor iemand moest betekenen, waar kwam het vandaan? Was het een rol die altijd al in haar had gezeten, of was het iets waar ze vond dat het moest veranderen? Amber zag heel goed dat hij zich niet goed voelde en dat deed haar…pijn. Maurim kende ze helemaal niet zo goed, maar ze voelde zich zo verantwoordelijk. Deze jongen, hij was zo onschuldig, hij wist zo weinig van deze wereld en al zijn gruwelen, hij verdiende de pijn niet die hij voelde. Hij verdiende het om lekker te doen wat hij wilde, om door een boos te rennen achter een balletje aan, zijn eerste stappen in de liefde te ontdekken met iemand van wie hij hield, lekker op de bank te liggen en zich druk te maken waar tieners zich druk om maakten: “Vind ze me wel leuk?”, “Zit mijn haar wel goed?”, “Ga ik wel over met drie onvoldoendes?”, “Welke beroep zal ik kiezen als ik afgestudeerd ben?” Het liefste zou ze nu al zijn problemen overnemen, om ervoor te zorgen dat hij gewoon naar binnen kom en in zijn bedje kon gaan liggen en kon dromen over God weet waar over hij wilde dromen.

Maar dat kon Amber niet, hoe graag ze dat ook wilde. Daarom was dit het beste wat ze nu kon doen: zachtjes over de kop van de grote wolf strelen, die nu op haar schoot lag. Zachtjes streelde haar hand zijn warme vacht, over zijn kop, delen van zijn nek. Ze wilde hem laten weten dat ze er voor hem was. Als Max of Charlie haar nu zouden zien, zouden ze haar vast en zeker uitlachen, maar dat maakte haar helemaal niets uit. Want het voelde goed om goed te doen. Dit gevoel wat nu voelde, dat was precies hetzelfde als ze een verkrachter vermoordde: het deed haar goed.

Doordat ze eventjes wat in gedachten was verzonken, merkte ze iets te laat dat Maurim al weer terug was gevormd naar een jongen. Amber glimlachte hem bemoedigend toe, keek eventjes verbaad toen hij wegschoof en trok hem weer terug. “Sorry dat je zo lang moest wachten” Amber schudde haar hoofd, om zijn excuus weg te wuiven. “Maakt helemaal niet uit, vriendje” zei Amber. Maurim vertelde haar dat hij wel naar binnen kon, maar nog niet naar zijn kamer. Amber knikte begrijpend. Dat was ook geen probleem. “Kom, blijf nog maar even hier zitten” zei Amber zachtjes, toen ze zag hoe moeilijk hij het er mee had. Ze schuifelde één trede omhoog en schoof wat dichter naar hem toe. Ze sloeg haar ene arm om zijn schouders en haar andere arm om hem heen en trok hem dicht tegen zich aan, zodat zijn hoofd op haar schouder kwam. Haar hoofd liet ze op het zijne rusten en streelde hem zachtjes over zijn schouder, over zijn bovenarm. “Het geeft niet, oké? Als je moet huilen, doe het. Als je moet schreeuwen, doe het. Doe alles wat op dit moment goed voelt, ik lach je niet uit, ik beoordeel je niet, dat beloof ik.” Ze legde haar hoofd weer op zijn haren en sloot haar ogen even.

Na een paar minuten kwam ze weer wat overeind en liet haar kind op zijn hoofd steunen. Zachtjes, zodat het geen pijn voor hem zou doen. “Voordat ik hier op Genosha Island kwam, werkte ik in Londen” begon Amber te vertellen “Ik was een soort politieagente, alleen dan zonder opleiding, zonder afhankelijkheid van collega’s en, misschien nog wel het meest belangrijk, zonder regels. Wel met een salaris, want ik liet me voor elke klus uitbetalen in geld of juwelen.” Amber zuchtte zachtjes en sloot haar ogen. “En elke keer als ik een klus deed, elke keer als ik iets van het ongedierte van deze wereld verwijderde, voelde het zo goed. Maar het was nooit…genoeg. Het was altijd snakken naar meer, ik moest meer hebben om door te kunnen gaan. Ik vergeet nooit de dag dat ik vijf klussen achter elkaar had. Ik voelde me als iemand die de lotterij had gewonnen, ik was zo gelukkig. Tot de dag kwam dat het ongedierte wel heel dichtbij kwam…” Amber liet hem even los en drukte even in het hoekje van haar oog. Het was geen traan, natuurlijk niet. Het was gewoon de wind die in haar gezicht blies, dat was het natuurlijk. “Ik trof mijn zusje aan in het bed met de enige jongen waar ik van hield. Mijn zusje, de persoon die je je eigen leven zou geven als het nodig was. De jongen waarvan je van hield, waarvoor je precies hetzelfde zou doen. En, ik heb er nu heel erg veel spijt van, maar er viel een leven.” Amber slikte. “Ik weet niet hoe, maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren. Het ene moment stond ik voor het bed, het andere moment zat ik met mijn handen in mijn haar op dat bed, haar levenloze lichaam voor mij.” Amber kon het gezicht van Grace nooit vergeten, de angstige blik op het gezicht van haar zusje. Hoewel zij en haar zusje nooit goed waren geweest, en elkaar tot op het bod haatte, had ze spijt. Zo verschrikkelijk veel spijt van haar daden.

Amber snoof eventjes en drukte nog een keer haar vinger in haar ooghoek. ZE HUILDE NIET, oké? Zachtjes streek ze Maurim over zijn haren, over zijn hoofd en sloot haar ogen. “En daarom zit ik hier. Snap je wat ik bedoel? Ik zal je nooit beoordelen op iets wat je doet, of zegt, of voelt. Want ik ben daar ook geweest. Ik heb ook op het punt van doorbreken gestaan, recent nog, toen ik in het ziekenhuis lag. Dus schaam je alsjeblieft niet om je gevoelens, want je kan me alles vertellen. En je kan het me ook niet vertellen als je dat nog niet aan kan, dat geeft helemaal niets, maar weet wel dat ik hier er voor je ben, oké?” Nu was haar vinger niet meer genoeg om het resultaat van de wind in haar ogen tegen te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I don't really wanna know what's good for me (open) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't really wanna know what's good for me (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I wanna be your first go to... (open)
» Open - Demons run when a good man goes to war.
» Call for a good time | Open
» All good things are wild and free ||Open||
» I don't wanna go to school, I just wanna break the rules.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: