INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 I don't really wanna know what's good for me (open)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptyma feb 02, 2015 1:34 am


Dat een wolf een hart had, het was een spijtige zaak. Anders zou hij waarschijnlijk voor de rest van zijn leven in zijn wolvenvorm blijven. Momenteel had hij er genoeg van, was hij zo misselijk van al de emoties die zijn hart in stukjes leken te scheuren. Hij was bang dat er binnenkort gewoon niks meer van over zou blijven. Maar langs de andere kant, hoeveel erger kon het nog worden? Zijn hart was al gebroken, in zoveel stukjes, dat het eigenlijk niet mogelijk was dat het nog verder zou breken. In zijn hoofd luisterde hij keer op keer terug naar Jamie’s woorden. Dat zijn opa weg was, dat hij hem niet meer kon gaan zoeken eenmaal hij van dit eiland was. Dat zijn opa weg was. Hij kneep zijn ogen dicht, focuste op de trage bewegingen van Amber door zijn vacht. Hij moest zijn hoofd leeg maken voor hij kon shiften, anders kon het gebeuren dat hij weer in zijn Ghost State zou vast zitten en dan zat hij echt wel in de problemen.

Uiteindelijk lukte het hem. Hoe hij genoeg was gekalmeerd, was hem een raadsel, maar het was wel zo. Hij verontschuldigde zich dat het zo lang had geduurd, hij wou haar niet tegenhouden om naar binnen te gaan, in de warmte. “Maakt helemaal niet uit, vriendje” Zei ze toen. Vriendje. Het klonk zo.. Goed. Juist. Precies het juiste woord om hem nu aan te spreken. “Kom, blijf nog maar even hier zitten” Zei ze geruststellend toen hij vertelde dat hij nog niet meteen naar binnen wou. Ze kwam half naast en half hoger dan hem zitten, trok hem tegen zich aan en legde haar hoofd op het zijne. Ze stelde hem gerust, dat hij mocht huilen of schreeuwen of wat dan ook, dat ze hem niet zou beoordelen. Maurim knikte even en sloot zijn ogen, legde aarzelend zijn hand op haar knie, als houvast aan de werkelijkheid. Hij wou niet terug denken aan wat er gebeurd was.

Haar verhaal was een goeie afleiding. Ze vertelde het spontaan, na een paar minuten stilte. Over Londen, over haar werk. Over dat ze klusjes deed en ongedierte van de wereld hielp. Al snel legde hij de link tussen ongedierte en mensen die foute dingen deden. Daar had zijn opa hem ook ooit voor gewaarschuwd, dat hij moest opletten voor zo’n mensen. En toen vertelde ze hoe ze haar vriendje bij haar zusje in bed had gevonden. Maurim snapte het eerst niet heel goed, snapte de volle betekenis van haar woorden niet. Tot ze stopte met vertellen. Hij slikte even, voelde zich zo verdrietig door haar verhaal. Tranen brandden achter zijn ogen, en hij leunde nog iets meer tegen haar aan, deels om haar te troosten en deels om zelf niet te beginnen janken. Dat zou hij straks waarschijnlijk nog genoeg doen.

Opnieuw verzekerde ze hem dat ze haar nooit zou beoordelen op zijn gevoelens of iets wat hij zei. Ze vertelde hem dat hij zich er gewoon niet voor moest schamen. Opnieuw slikte hij even, en hij draaide zich nu zo dat hij een arm om haar middel kon leggen. Hij durfde haar echter niet aankijken, liet zijn hoofd op haar schouder leunen en hield zijn ogen gesloten. "Het spijt me zo erg van je zusje", Zei hij met een stem die rauw klonk van verdriet en pijn. "Bedankt dat je me genoeg vertrouwde om het te vertellen", Vervolgde hij, waarna hij haar even wat harder knuffelde en oppervlakkig ademde, omdat zijn keel nu bijna helemaal dicht zat. "Een paar dagen geleden is er iets gebeurd met een meisje.. Ze zei dat ze me wou houden en ze gaf me knuffels en kusjes en ze ging samen met me buitenspelen. En ik vond het leuk hoor, echt waar? Tot ik 's avonds dacht aan wat het allemaal betekende", Hij huiverde even, pauzeerde een 10-tal seconden.


"Ik heb nog nooit van iemand gehouden behalve van mijn opa. Ik denk dat ik ook wel van mijn ouders hield, maar dat ben ik niet zeker. Ik weet wel dat ik van hen zou gehouden hebben als ze er nog waren. Mijn opa vertelde altijd wat voor een fijne personen het waren, liefdevol en warm en gelukkig met elkaar en met mij", Hij beet even op zijn lip, wreef even over zijn kaken om zijn tranen weg te drogen. Zijn stem trilde erger hoe langer hij praatte. "Ik bedacht me, dat meisje wil dat ik van haar hou. Maar ik weet niet hoe, snap je? Ik hield zoveel van mijn opa.. Hoe moet ik ooit nog van iemand houden als ik nog steeds van hem hou? Ik wil niet van iemand anders zijn of van iemand anders houden. Hij.. Ik.. Ik mis hem gewoon zo hard en ik weet niet hoe ik me ooit moet redden zonder hem“, Zei hij, waarna hij even naar adem hapte en zijn ogen nog harder dicht kneep, in een poging om de tranen tegen te houden, al faalde hij daar zo hard in.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptyma feb 02, 2015 10:24 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

Amber streek langs haar ogen, de tranen hielden op. Ze was nooit een emotioneel persoon geweest, dus als ze huilde, dan was het heel erg speciaal. Maar nooit lang. Ze voelde Maurims arm rond haar middel, het was wel een troostpunt. Het was lief van hem, maar het was niet de reden dat ze hier zaten. “Het spijt me van je zusje.” “Don’t be” zei Amber zachtjes en streek hem over zijn haren “Het komt allemaal goed.” Dat bedoelde ze niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hem. Vertrouwen. Een klein woordje, maar met zoveel betekenis. Het kon iemand helen, maar ook iemand breken. Vertrouwen was zo makkelijk te breken, maar zo moeilijk om weer te maken. Trust is like a mirror. You can fix it if it’s broke, but you can still see the crack in that motherfucker’s reflection. Toch vertrouwde ze Maurim, gewoon omdat ze wist dat hij haar niet zou veroordelen op haar verleden, op haar heden, of haar toekomst. Want als hij dat had willen doen, had hij haar allang kunnen breken in de keuken. En dat had hij helemaal niet gedaan, dus Amber vertrouwde hem. Genoeg om hem dit te vertellen.

En toen begon Maurim aan zijn verhaal. Haar oren schoten open, hij had haar volledige aandacht. Alles om haar heen vervaagde en alleen zijn woorden hoorde ze. Het deed haar pijn in haar hart dat hij zich zo voelde. Maurim had zijn eerste liefdeservaring dus al gehad, maar niet op een manier dat het zou moeten. Het gemis van zijn opa was veel te groot en dat kon Amber heel goed begrijpen. Als je iemand verloor die al zo lang in je leven was, deed niets er meer pijn. Amber trok hem dichter tegen zich aan, streelde troostend zijn schouder en arm en wiegde zachtjes heen en weer, om hem proberen wat te kalmeren. Amber zei eventjes niets en liet hem rustig praten. Aan het einde van zijn verhaal hoorde ze hem naar adem happen en ze wist wat dat betekende. “Het geeft niet, Maurim, echt niet. Schaam je niet, misschien is het beter als je alles er goed uit laat lopen” suste ze hem zachtjes. Oh Maurim, wat moest ze nu toch met hem? Ze begreep heel goed hoe hij zich voelde, alleen moest ze het hem uitleggen.

“Maurim” zei ze zachtjes, toen ze vond dat het moment daar was “Er zijn drie soorten liefdes, je hebt de liefde die je voor je vrienden voelt, de liefde die je voor je familie zoals je opa voelt en de liefde die je voor iemand kan voelen met wie je je leven wilt delen. Die liefde kan tussen een meisje en een jongen zijn, twee jongens, twee meisjes, dat maakt niet uit. Met die laatste liefde bouw je een leven op, zoals jouw ouders gedaan hebben. Je trouwt met elkaar, je krijgt kindjes, je vind een huisje.” Amber slikte eventjes. Het was zo lastig om dit allemaal uit te leggen. “De liefde die dat meisje van jou wilde, kan je wel raden denk ik. Maar soms overstijgt de ene liefde de andere. Omdat jij jouw opa al zo lang kent, en zoveel van hem houdt, kan je nu niet van iemand anders houden. En het is helemaal niet verkeerd om van meerdere mensen te houden, echt niet, dat is juist goed. Het is beter om lief te hebben dan om te haten.” God, heilige maagd Amber. Waarom haatte zij dan iedereen? Goede vraag, slechte timing, dus fuck off.

Amber slikte eventjes en streek met haar hand over zijn wang, om de traantjes weg te vegen. “En je moet dit gewoon eerst een plekje geven. Dat is helemaal niet erg, en als je dat aan haar uitlegt, dan snapt zij vast en zeker heel erg goed hoe jij je voelt.” Amber sloot haar ogen en liet zijn woorden nog een keer door haar doordringen. Ze deden haar pijn, omdat ze zijn pijn voelde in elk woordje dat hij zei. “En je opa…hij zou zo trots op je zijn, Maurim. Ik weet zeker dat hij dat tot op de dag dat hij stierf trots is geweest en dat hij nu naar, ik weet niet welk plekje, maar nog steeds heel erg trots naar jou kijkt. Je bent zo’n lieve, goede, sterke jongen en hij zal zich dan realiseren dat hij zijn werk goed heeft gedaan.” Amber kreeg eventjes een klein glimlachje op haar gezicht. Natuurlijk zou Maurims opa trots op hem zijn. Hoe kon je dat nou niet op hem zijn?  Amber was eventjes stil, liet hem eventjes in zijn momentje. Dat hij alles eventjes kon verwerken, even kon uithuilen of eventjes rustig kon worden, wat hij maar wilde. Het maakte voor Amber niet uit, zij was er nu hier voor hem. En het voelde goed om steun te kunnen bieden aan iemand die haar nodig had. “Wil je wat vertellen over je opa, Maurim?” vroeg Amber toen zachtjes “Alles als je het aankan, of als je het wilt hoor…ik wil niet dat je nog verdrietiger raakt.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptyma feb 02, 2015 11:36 pm


Vertellen over zijn opa bracht alleen maar nieuwe herinneringen in hem op. De pijn, het verdriet, alles kwam terug en het leek even alsof hij geen adem had. Alsof iemand even zijn vuist in zijn maag had geramd, hem met een schouderworp tegen de grond had gesmakt en zo alle lucht uit zijn longen had geblazen. Gelukkig was er nog Amber, die hem troostte. Net zoals zijn opa zou doen als hij ’s nachts droomde over zijn ouders. Gewoon niks zeggen en hem vasthouden. Dat ze hiervoor haar hele persoonlijkheid tegensprak, wist hij niet. Als hij het zou weten, dan zou hij nog meer respect voor haar hebben en nog meer dankbaarheid voelen. Was dat echter nog mogelijk? Hij was zo dankbaar dat ze in zijn leven was gekomen, al was het op een heel vreemde manier geweest.

Maurim vertrouwde haar. Ze had hem genoeg verzekerd dat ze hem niet zou judgen, wat hij ook deed, en daar vertrouwde hij op. Hij vertrouwde haar. Natuurlijk kreeg ze ook door dat hij zijn tranen niet meer kon binnenhouden. “Het geeft niet, Maurim, echt niet. Schaam je niet, misschien is het beter als je alles er goed uit laat lopen” Zei ze zachtjes, en hij rilde opnieuw even, waarna hij nog meer in haar armen in elkaar dook. De fucking pijn. Zou het ooit ophouden? Het was nu al een maand. Ergens wist hij dat dit voor de rest van zijn leven pijn zou doen, net zoals de dood of eerder de moord op zijn ouders ook nog altijd pijn deed. Maar met zijn opa was het anders, nog intenser. Zijn opa was zowel zijn vader als zijn moeder geweest. Het was alsof hij die een tweede keer kwijt raakte.

Haar stem trok zijn aandacht, hij tilde zijn hoofd een beetje op zodat als teken dat hij luisterde. Ze vertelde over de soorten die er in liefde bestonden. Ook de liefde die zijn ouders voor elkaar hadden gevoeld. "Met die laatste liefde bouw je een leven op, zoals jouw ouders gedaan hebben. Je trouwt met elkaar, je krijgt kindjes, je vind een huisje.” Zei ze op een bepaald moment. Zijn woorden waren er uit voor hij er erg in had. "En worden ze daarna allebei vermoord?" Vroeg hij zachtjes, zo zacht dat ze het misschien niet gehoord had. Hij beet op zijn lip, luisterde toen braafjes naar de rest van haar woorden.

Amber had gelijk. Alles wat ze zei, klopte zo hard met wat hij momenteel voelde. Ze vertelde dat hij het gewoon een plekje moest geven, dat het dan beter zou gaan. Toen ze zei dat zijn opa vast trots op hem was, liepen de tranen opnieuw harder over zijn kaken. Hij hoopte zo hard dat ze gelijk had. Dat zijn opa echt ergens naar hem keek, dat hij zijn acties goedkeurde. Dat hij ergens op hem wachtte. “Wil je wat vertellen over je opa, Maurim? Alleen als je het aankan, of als je het wilt hoor…ik wil niet dat je nog verdrietiger raakt.” Vroeg ze toen zachtjes. Even bleef hij stil, dacht aan een van zijn lievelingsherinneringen. "Mijn opa heeft me gered. Hij nam me mee naar zijn blokhut, wetend dat het risico er in zat dat ze hem ook zouden pakken. Hij had dat niet moeten doen, kon me makkelijk achterlaten. Dan leefde hij nu waarschijnlijk nog", Sprak hij, moeilijk en langzaam.

"Maar zo was hij niet. Hij was de liefste en meest oprechte en eerlijke man die hier ooit heeft rondgelopen. Hij was zo geduldig met mij, zeker toen ik ouder werd en besefte wat er gebeurd was in mijn kindertijd. Waarom ik geen ouders had, dat dat niet normaal was, snap je?" Hij pauzeerde even, wreef opnieuw even door zijn ogen."Hij kon geweldig goed verhaaltjes voorlezen. Dat deed hij voor ik ging slapen of als we terugkwamen van een wandeling, of als ik 's nachts wakker schrok door mijn dromen", Opnieuw schoot de gedachte van daarnet door zich heen, en hij sprak hem even luidop uit, alsof het ook een bevestiging was voor zichzelf. "Hij was zowel mijn vader als mijn moeder, een betere opvoeding had ik niet kunnen krijgen. En ik hoop dat je gelijk hebt, dat hij trots op me is.. Want ik zou niet anders willen."

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptyma feb 09, 2015 10:43 pm

I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Tumblr_nhzo7cl8yT1tkbesmo1_r1_500
You got that medicine I need, dope, shoot it up, straight to the heart, please.
I don't really wanna know what's good for me, God's dead, I said, "Baby that's alright with me."

Outfit, hair like this.

“En worden ze daarna allebei vermoord?” Die zin brak haar hart. Dat was dus wat met Maurim zijn ouders was gebeurd. Amber trok hem nog dichter tegen zich aan, voor hoever dat mogelijk was. “Nee Maurim…wat er met jouw ouders is gebeurd, is absoluut niet normaal. Dat gebeurt in het echte leven niet, in het echte leven blijven je ouders je hele leven bij je en doen zij wat jouw opa heeft gedaan. Daarom heb ik een hele diepe respect voor jouw opa, want die heeft jou helemaal alleen opgevoed!” Zachtjes streek Amber over zijn rug, drukte zachtjes een kusje op de zijkant van zijn hoofd. Niet als teken dat ze hem leuk vond ofzo, maar gewoon om hem te troosten. Gewoon een vriendschappelijke kus, daar was helemaal niets mis mee natuurlijk.

Terwijl Maurim huilde, legde Amber haar hoofd weer op zijn haren, staarde de duisternis in. Ja, ze was stiekem best trots op zichzelf. Ondertussen was Maurim aan het vertellen over zijn opa. Geïnteresseerd luisterde Amber naar hem. “Dan leefde hij nu waarschijnlijk nog…” hoorde ze hem zeggen. Amber schudde haar hoofd. “Dat is niet jouw schuld, geen schuldgevoel hebben baby…” fluisterde ze zachtjes. Amber luisterde weer verder, begreep heel goed dat de opa van Maurim een hele speciale man geweest moest zijn. Ze was blij dat Maurim die opvoeding had gekregen, dat er iemand was die van hem hield. Amber had dit haar hele leven lang gemist en zij was uiteindelijk zo geworden zoals ze was geworden: een harteloze bitch die over iedereen heen walste alsof ze niets waren. Nou ja…harteloos. Ze had haar hart wel getoond naar Maurim. En naar Max. En naar Charlie. Dus op zich…maar alsnog, het grootste gedeelte van haar leven was ze gewoon een arrogante bitch geweest. Nu ze zag wat het effect van iemand die van je houd kan hebben, vond ze het best jammer dat zij dat nooit had gehad. Misschien was ze daarom zoals ze nu was, en was ze heel anders geweest dan als haar ouders van haar gehouden hadden?

Amber zakte een trede naar beneden, zodat ze naast hem zat. Nog steeds hield ze hem stevig vast, maar nu legde ze haar hoofd voorzichtig op zijn schouder. Nog steeds uit steun, natuurlijk. “Ik ben blij dat je opa je zo’n goede opvoeding heeft gegeven. Zoals je hem beschrijft klinkt hij als een ontzettend sterke man, die zo ontzettend veel respect verdiend. Het is niet niks om iemand in je eentje op te moeten voeden.” Amber keek hem aan, keek in zijn oogjes en voelde een pijn in haar hart. Niet omdat zij verdriet had, maar omdat hij verdriet had. Ze zag het in zijn ogen. Eventjes drukte ze haar vinger in haar ooghoek, waar een traantje was opgeweld. Dat was door de wind natuurlijk, dat sprak voor zich. Amber zuchtte zachtjes. “Het is zo goed dat je iemand hebt gehad die je heeft opgevoed, want hij heeft je met zijn normen en waarden zoveel geleerd. En dat is waarom je nu bent zoals je bent. En ik zie een heel mooi persoon voor me, die veel narigheid heeft gehad, maar wat hij niet verdiend.” Amber legde zijn hand om zijn pols en keek hem met een glimlach aan. “Hou je alsjeblieft vast aan de gelukkige herinneringen die je met je opa had, want dat zijn de momenten die tellen.”

Eventjes staarde Amber voor zich uit, dacht aan haar eigen ouders. Hoe zouden die zich nu voelen, nu ze wisten dat Amber nooit meer thuis zou komen? Nee, het zou haar niet uitmaken wat er zou gebeuren, maar ze zou nooit meer contact zoeken. Toch deed het haar diep van binnen toch wel pijn. Ze sloeg haar ogen naar de grond, terwijl ze afwezig over de rug van Maurim wreef. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Maurim Kosorukov
Maurim Kosorukov
Class 2
Aantal berichten : 417

Character Profile
Alias: K9 (WolfyBoy)
Age: 17
Occupation:
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptywo feb 11, 2015 1:29 pm


Op zijn zachte woorden had ze hem nog wat dichter tegen haar aangetrokken, en ze vertelde hem hoe het niet normaal was dat zoiets gebeurde. Dat was iets wat hem echt wel dwars zat. Het leven dat ze beschreven had, was van hem afgepakt door een groep mensen die vonden dat mutanten geen recht op leven hadden. Geen recht om een leven te hebben zoals zij het beschreef. Geen kinderen mogen opvoeden, niet van elkaar mogen houden, mutanten mochten in hun ogen niks. En daarom hadden ze het afgepakt. Maar waarom, waarom. Het was zo oneerlijk. Wie waren zij om te zeggen dat hij geen recht had op een normaal leven? Maurim zou waarschijnlijk zelfs niet eens terug kunnen naar Rusland als hij hier afgestudeerd was. Hij zou niet vol trots de blokhut in kunnen komen om zijn opa te vertellen dat hij afgestudeerd was. Hij zou geen schouderklopje krijgen, geen blijheid zien op het gezicht van de oude man. En het maakte hem zo boos, maar nog meer verdrietig.

Amber vroeg of hij wilde vertellen over zijn opa, en dat wou hij ergens wel. Zijn opa was misschien wel dood, maar in zijn hoofd nog lang niet. Daar leefde hij in zijn herinneringen.. Maar wat zou er gebeuren als hij stierf? Dan wist niemand meer wat voor een geweldige man hij was geweest, en daarom wilde hij wel een paar herinneringen met haar delen. Gewoon, om zijn opa levend te houden. “Dat is niet jouw schuld, geen schuldgevoel hebben baby…” Reageerde ze zachtjes toen hij vertelde dat zijn opa misschien nog geleefd zou hebben als hij de kleine Maurim gewoon had achtergelaten in het appartement in Donetsk. Dan zou de organisatie hem meteen gevonden hebben, en zijn opa verder met rust hebben gelaten.

Na zijn verhaal kwam ze naast hem zitten, leunde met haar hoofd op zijn schouder. Hij sloeg zijn arm om haar schouder en leunde op zijn beurt met zijn hoofd op het hare. “Ik ben blij dat je opa je zo’n goede opvoeding heeft gegeven. Zoals je hem beschrijft klinkt hij als een ontzettend sterke man, die zo ontzettend veel respect verdiend. Het is niet niks om iemand in je eentje op te moeten voeden.” Zei ze, en ze tilde haar hoofd even op om hem aan te kijken. Zijn ogen stonden vast nog rood door het huilen, de pijn die hij voelde zou er ook in te zien zijn. Hij was altijd al iemand geweest die zijn emoties niet goed kon verstoppen. Uiteindelijk legde ze haar hand om zijn pols en glimlachte, vertelde hem dat hij zich moest vasthouden aan de mooie herinneringen.

"Ik heb alleen maar gelukkige herinneringen met mijn opa, dus dat zal niet zo moeilijk zijn", Zei hij, terwijl hij even toch moest glimlachen. "Bedankt dat je hebt willen luisteren, ik weet niet hoe lang ik anders nog in dat bos had blijven rondlopen", Zei hij toen zachtjes, terwijl hij even zachtjes in haar knie kneep, als teken van dankbaarheid. "Maar ik denk dat het nu beter is dat jij naar binnen gaat, de warmte in. Dan ga ik mijn roommate zoeken om hem gerust te stellen.. Hij vraagt zich vast af waar ik de hele tijd heb gezeten", Zei hij toen, een schuldgevoel kwam meteen weer in hem op. Damn, hij moest echt een keer gewoon leren praten met iemand in plaats van steeds weg te rennen van zijn problemen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Amber Brown
avatar
Class 3
Aantal berichten : 208
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Emptywo feb 18, 2015 3:34 pm

Amber was blij dat Maurim zich beter voelde, ondanks het feit dat zij zich slechter voelde, doordat de gedachten aan haar ouders bij haar naar binnen sloop. Het effect van alcohol en drugs was gevaarlijk, het liet je meer voelen dan je in eerste instantie wilde. Maar Maurim was blij, dus dat was goed, right? Amber knikte naar hem toen hij haar bedankte en stond op. “Ja…geen probleem. Ga maar gauw, hij zal wel ongerust zijn. Ik zie je wel weer.” Met die woorden draaide Amber zich om en sloeg haar lange, zwarte haren over haar schouder. Ze liep richting de deur van de school, duwde hem met wat moeite open en sloot hem netjes, zodat er geen kou de school binnen zou kunnen komen.

Eenmaal terug op haar kamer nam Amber nog een flinke slok van de drank die er stond. De lege fles verstopte ze in een van haar kastjes en liet zich uiteindelijk op haar bed neervallen. De troep zou ze morgen wel opruimen. Ondertussen staarde ze naar buiten. Onder diezelfde hemel lagen Gabriel en haar ouders nu te slapen. Iedereen, behalve Grace. Want Grace was dood. Amber zuchtte zachtjes. Dit gevoel mocht best wel weer weggaan. Niets was zo erg als met een rot gevoel gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't really wanna know what's good for me (open)   I don't really wanna know what's good for me (open) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't really wanna know what's good for me (open)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I wanna be your first go to... (open)
» Open - Demons run when a good man goes to war.
» Call for a good time | Open
» All good things are wild and free ||Open||
» I don't wanna go to school, I just wanna break the rules.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: