INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Valentine's Day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Valentine's Day Empty
BerichtOnderwerp: Valentine's Day   Valentine's Day Emptydo feb 12, 2015 8:22 pm


Valentines Day .


''Hee Jamie.''
''Ja Jean?''
''Valentijnsdag komt er dus aan en dus, ehm..''
''Ja, wat wil je zeggen, honey?''
''Er is zoveel geweld op het eiland de laatste tijd.. waarom organiseren we niet iets?''
''Dat klinkt perfect. Waar denk je aan?''
''Een lounge, een simpele ruimte helemaal versierd waar de leerlingen en koppels in vrede kunnen rondhangen.''
''Waarom alleen de leerlingen, wij kunnen daar toch ook-''
''Ik zei toch koppels, liefje?''
''Dat is waar.. dat is waar.''
''Wat dacht je ervan dat ik het feestcomité inlicht en de ruimte voor ze open? Misschien kan er zelfs een klein feestje gehouden worden.''
''Jean..''
''Ja Jamie?''
''Als ik jou toch niet had.. het klinkt perfect. Wat zeg ik? Het is perfect, let's do it.''


En zo werd er een Valentine's Lounge geopend, helemaal boven alle andere gebieden is het Frozen Lake verplaatst onder The Forest. Dus geen zorgen, daar valt nog altijd te posten! Ook zijn er nog drie gebieden geopend, waarvan er 2 zijn om vrij in te kunnen posten. Het Indoor Sports Centre en de Tennis Court zijn helemaal van jullie! <3

We wensen jullie een hele fijne Valentijnsdag en RPG plezier.

May the love be in your favor. c:

Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Valentine's Day Empty
BerichtOnderwerp: Re: Valentine's Day   Valentine's Day Emptydo apr 09, 2015 9:43 am


Valentines Day .

Net zoals Frozen Lake is er nu ook een einde gekomen aan het evenement Valentijnsdag. Niet getreurd! De Lounge is niet weggegaan; maar verplaatst naar de slaapkamers op de eerste verdieping. Dus het is nog altijd mogelijk om je valentijnstopics af te maken en er te posten, omdat er wel degelijk animo voor het gebied is! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
 
Valentine's Day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Valentines Club!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Bin-
Ga naar: