INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 PoF Picspams [gesloten]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Delaney Lincoln
Delaney Lincoln
Class 3
Aantal berichten : 55

Character Profile
Alias: Platvoet
Age: 17
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr okt 02, 2015 5:19 pm

Naam char(s): Delaney Lincoln
Faceclaim: Madison Beer
Mutatie: Ultimate Dinosaur shapeshifting :]
Persoonlijkheid: Lief - badass - bad girl - speels
Hobby's/interesses: Zwemmen, ( soms als een mosasaurus soms gewoon :'D) rondrennen als een Raptor en skaten
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Kies maar!
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: -
Optioneel: quote en lettertype-
(als je er dino's inverwerkt, liefst dan een van de volgende (of meerdere): T-Rex, Indominus Rex (geen echte I KNOW :'D) Raptor of mosasaurus
THANKS HUN
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr okt 02, 2015 11:21 pm

Allereerst: sorry dat het zo lang duurt allemaal, ik heb het echt druk met school en dan schiet mijn picspam-inspi er nogal eens in... Deze twee heb ik ieder geval al af, hope you like them Nien, Nel & Emma ^^
Deze post wordt aangevuld met de andere aangevraagde picspams, dus stay tuned.

Scary Squad:

Delaney:

Alex:

Twee slotjes zijn open!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Age: 20 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptydi dec 29, 2015 4:10 pm

Naam char(s): StormOn je kent ze wel, die twee keetschoppers
Faceclaim: Max Irons & Sam Claflin
Mutatie: Bear transformation & wolf/werewolf transformation
Persoonlijkheid: Telt StormOn als een persoonlijkheid op zich?
Hobby's/interesses: -
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Ik was aan het denken aan een picspam over het topic van de volle maan? :D Dus Devon als ijsbeer en Hal als weerwolf.. Redelijke donkere kleuren omdat het in het bos is, plus het is aan het stormen! Er wordt veel gevochten, er is veel bloed, er is een riviertje en een waterval en een soort van 'ravijn' waarin het laatste deel zich afspeelt voordat Clyde to the rescue komt... En er is ook Nadya die als een draakje boven het bos vliegt en het meisje dat gebeten is komt redden, plús ze heeft de storm veroorzaakt... Wow wat een boterham, sorry V D: Ik ben er zeker van dat je er een mooi geheel van kan maken! Zet er maar in wat voor jou het beste past ♥️
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: -
Optioneel: quote en lettertype -
Terug naar boven Ga naar beneden
Aly Elsevier
Aly Elsevier
Class 2
Aantal berichten : 803

Character Profile
Alias: Coquette
Age: 20
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptywo dec 30, 2015 9:31 pm

Naam char(s): Valkyrie Skalksdóttir
Faceclaim: Alycia Debnam Carey
Mutatie: Immortality - Nucleokinesis - Waterhorse
Persoonlijkheid: Normaal gesproken heel koud, hard, onaangepast, ongevoelig en stil. Zo komt ze tenminste over omdat ze een muurtje om zichzelf gebouwd heeft, maar eigenlijk heeft ze nogal wat trauma's gehad, is ze heel claustrofobisch en heeft ze veel moeite met zichzelf aan te passen aan een nieuwe wereld omdat 500 jaar lang vast heeft gezeten onder water.
Hobby's/interesses: Ze was een Viking (en eigenlijk is ze dat nog steeds wel van binnen) dus ze houd heel erg veel van de zee en de oude Viking cultuur, Tekenen (met toen verbrand hout) en Houtbewerking als in mooie uitsnijdingen in hout (Zoals dit), of het maken van sieraden
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Misschien iets met blauw zoals de zee, of kijk maar wat het mooiste is, ik vertrouw jou wel ^^
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: Hiermee vertrouw ik jou ook helemaal ;D
Optioneel: quote en lettertype -
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr jan 01, 2016 10:24 pm

Als een soort nieuwjaarscadeautje aan iedereen: de picspams zijn klaar!
Zoals altijd: als er iets mist of niet helemaal naar wens is, zeg het me! ^^ Ik hoop dat jullie ze leuk vinden, ik vond het in ieder geval wel heel leuk om alle plaatjes bij elkaar te zoeken :3  D, die van Célianor is opeens blurry geworden en ik heb geen idee waardoor het komt :c ik stuur je straks het bestand door via de mail <3

Célianor:

StormOn:

Valkyrie:

Alle slotjes zijn weer open!


Laatst aangepast door Jamie Nicholls op vr jan 01, 2016 10:29 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Joseph Arevalo
Joseph Arevalo
Class 2
Aantal berichten : 169

Character Profile
Alias: Zenithar
Age: 24
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr jan 01, 2016 10:28 pm

Ohh dit is vet o3o

Ik denk dat je eerste blurry is en de rest niet omdat die jpg als extensie heeft; de andere twee zijn zo te zien png's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arianna Kinsley Stuart
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576

Character Profile
Alias: Snow White
Age: About 500 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr jan 01, 2016 10:31 pm

Daar ben ik weer V :] :]

Naam char(s): Karlie Aldaine
Faceclaim: Karlie Kloss
Mutatie: Weather Manipulation, Teleportation
Persoonlijkheid: Aardig, zorgzaam, lief, eerlijk, down to earth
Hobby's/interesses: Haar bff Taylor <3, dansen, ballet, haar baan als model, slaapfeestjes, thuis, romantiek
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Hmm misschien iets met kleuren van de wolken of zoiets? Ik denk dat jij dat beter kan bepalen dan ik xD
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x
Optioneel: quote en lettertype x
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr jan 01, 2016 10:44 pm

Dani Morrisson schreef:
Ohh dit is vet o3o

Ik denk dat je eerste blurry is en de rest niet omdat die jpg als extensie heeft; de andere twee zijn zo te zien png's.

Dank je! Hmm, op mijn computer staat hij wel als .png opgeslagen... Op Imgur is hij echt heel blurry, zelfs nadat ik de afbeelding met de site zelf bewerkt heb, maar ik heb hem nu met tegenzin op tinypic geüpload en daar lijkt de kwaliteit opeens wel goed te zijn op de een of andere manier...

@R: Karlie staat genoteerd :]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyvr jan 01, 2016 11:14 pm

Naam char(s): Dennimae Elscot
Faceclaim: Zara Larsson
Mutatie: visual projection
Persoonlijkheid: verlegen, onzeker, vriendelijk maar toch ook een wat ruwer kantje
Hobby's/interesses: schrijven, observeren, lezen, met vrienden
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): maakt me niet zo heel veel uit V, I trust you :3
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt:
Optioneel: quote en lettertype
Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptyza jan 02, 2016 8:58 am

Naam char(s): Rhaenyra-Kari Vallaeris
Faceclaim: Freya Mavor
Mutatie: Draki
Persoonlijkheid: IJskoud-afstandelijk-trots-vurig in alles wat ze doet
Hobby's/interesses: In de bossen dwalen - vliegen
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Ik denk dat jij dat het beste weet! :la:
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x
Optioneel: quote en lettertype x
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptydo jan 14, 2016 1:45 pm

En deze zijn klaar! Hopelijk vinden jullie ze leuk en zoals altijd: als er iets niet helemaal klopt of veranderd moet worden, laat het me weten :3

Karlie:

Dennimae:

Rhaenyra-Kari:

Slotjes blijven voor nu even allemaal gesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Dennimae Elscot
Dennimae Elscot
Class 1
Aantal berichten : 1038

Character Profile
Alias: Eevy
Age: 19
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptydo jan 14, 2016 1:52 pm

Hij is super V! Heel erg bedankt :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Age: 35 years
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptywo apr 06, 2016 4:55 pm

Vanwege het éénjarig jubileum van het shopje (de tijd gaat zo snel *pinkt traantje weg*) gooi ik het shopje weer open! En wel met zes slotjes :]
(credit voor het idee gaat naar Janne (a))
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com/
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Age: 20
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptywo apr 06, 2016 4:56 pm

Naam char(s): Oliver Creed
Faceclaim: Patrick Stump (na Hiatus tho)
Mutatie: Sonokinesis (geluidsgolven manipulatie) - Pain Manipulation - Illusion Manipulation
Persoonlijkheid: Afstandelijk - Chagrijnig - Somber - Pessimist - Loyaal - Beïnvloedbaar - Stiekem toch wel lief en aardig van binnen - droog
Hobby's/interesses: Gitaar spelen - Lezen - muziek - drugs(!)
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): Voornamelijk zwart/wit, het liefst ook wel donkere kleuren aangezien vrolijke kleuren niet echt bij Oliver past.
Optioneel: plaatjes die je zelf gevonden hebt: x
Optioneel: quote en lettertype x
Terug naar boven Ga naar beneden
Alylore Swartz
Alylore Swartz
Aantal berichten : 3

Character Profile
Alias: the Untouchable
Age: 19
Occupation:
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Emptywo apr 06, 2016 4:56 pm

Naam char(s): Hayden de Payens
Faceclaim: Karen Gillan
Mutatie:Succubus
Persoonlijkheid:Hard van buiten, softy van binnen, liefde bestaat niet, bitchy, manipulatief, creatief
Hobby's/interesses: Chillen, slapen, roken, tekenen(kan dit niet), zingen, water, opruimen
Kleurenpalet (welke kleuren ik erin moet verwerken): pastel plox of rood ish
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: PoF Picspams [gesloten]   PoF Picspams [gesloten] - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PoF Picspams [gesloten]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Art-
Ga naar: