INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Nikita Alves
Nikita Alves
Deceased
Aantal berichten : 135
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 2:28 pm

ja dat is hem wbw
die ander is Francisco Lachowski hem wilde ik ook wel als fc maar die is al in gebruik ;(
Terug naar boven Ga naar beneden
Minaye Evans
Minaye Evans
Deceased
Aantal berichten : 415

Character Profile
Alias: Mina
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 2:55 pm

Jaja Francisco Lachowski is ook erg knapp :]
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Grace Manthey
Grace Manthey
Class 2
Aantal berichten : 317

Character Profile
Alias: Bugs
Age: 17
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 3:19 pm

IK WIST HET WEL! HAHA YES! xDD
En jaa Francisco Lachowski is idd ook knap ;3
:3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Wachi
Finn Wachi
Deceased
Aantal berichten : 30
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 7:38 pm

Sur ma route <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 7:44 pm

Hello cuties ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotus Brooks
Lotus Brooks
Class 2
Aantal berichten : 24
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 7:45 pm

Finn Wachi schreef:
Sur ma route <3

Zit je nou mijn song te zingen die ik draai bij de dj plugin :ccccc
Terug naar boven Ga naar beneden
Finn Wachi
Finn Wachi
Deceased
Aantal berichten : 30
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 8:19 pm

Laat me zingen oke ;o
En hi Jara c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Aysa Dray
Aysa Dray
Class 3
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Dianro
Age: 19 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 8:47 pm

Pff, ik word zo moe van stage haha ;o
Nooit geweten dat autistische kinderen en kinderen met ADHD je zo konden uitputten ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 11:12 pm

Autistische kinderen kunnen inderdaad iedereen wel uitputten xd *is zelf autistisch*
Terug naar boven Ga naar beneden
Chayenne Cedar
Chayenne Cedar
Class 2
Aantal berichten : 46

Character Profile
Alias: Farah
Age: 16 years
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 11:15 pm

Hahaha, maar bij mij op stage zijn het eigenlijk ook allemaal psychisch probleem kinderen, éxtra uitputtend dus haha ;p
Mag ik vragen welke vorm je hebt? ;3
*Nieuwsgierig*
EDIT: Ik lees mijn bericht terug en het kan lullig overkomen, zo bedoelde ik het totaal niet ;o
Ik vind autisme juist een heel interessante manier van de werking van de hersenen ;3

Meet my new girlie btw ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Walsh Cadwaller
Walsh Cadwaller
Class 4
Aantal berichten : 166

Character Profile
Alias: Pyric
Age: 10
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyza apr 11, 2015 11:34 pm

Oh nee, dat is oke xd
Ik heb ASS, minder erg dan echt het syndroom van asperger. Ik kan dus normaal functioneren in de 'buitenwereld'. Ik kan er gewoon niet tegen als ik aangeraakt wordt of als dingen op het laatste moment veranderen en stuff
Terug naar boven Ga naar beneden
Delia Lexington
Delia Lexington
Class 3
Aantal berichten : 105

Character Profile
Alias: Curse.
Age: 18.
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyzo apr 12, 2015 12:30 am

Omg ineens voel ik me minder de 'enige' op het forum. Ik bedoel natuurlijk heeft iedereen wel z'n eigen vorm van autisme als iedereen getest zou worden, zo zie ik het in ieder geval.. maar ik heb het in ieder geval wel écht op me gelabeld staan. Dat ik autisme heb bedoel ik. Het is maar een heel klein beetje, maar toch heb ik PDD-NOS. Waardoor ik bijvoorbeeld altijd strikt op tijd probeer te zijn op afspraken en para word als mensen niet op tijd zijn (en soms echt hélemaal para als het hun afspraak was en ik per se op moest komen dagen en ze komen later of gewoon helemaal niet) en inderdaad ook als dingen op het laatste moment veranderen. Ik moet dat echt eerder op tijd weten of ik raak enorm teleurgesteld (ook al kunnen sommige dingen gewoon niet eerder gemeld worden) of volledig uit m'n schema vandaan die ik in m'n hoofd heb zitten.. en sja zo kan ik nog wel doorgaan maar ik bedoel te zeggen dat ik je snap Bigsby. <3

''geluid van shipszakken waakt de ouderen'' - © diantos 12-04-2015 om 1:32 midden in de nacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyzo apr 12, 2015 1:34 am

Delia Lexington schreef:
''geluid van shipszakken waakt de ouderen'' - © diantos 12-04-2015 om 1:32

''justin timberlake is mijn tweede neus'' - V 12-04-2015 geen idee hoe laat tbh

Gaat wel goed vanavond tbh


Laatst aangepast door Alice Fairfax op di apr 28, 2015 5:26 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jean Grey
Jean Grey
Aantal berichten : 1222

Character Profile
Alias: Phoenix
Age: 37
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyzo apr 12, 2015 1:37 am

Alice Fairfax schreef:
Delia Lexington schreef:
Omg ineens voel ik me minder de 'enige' op het forum. Ik bedoel natuurlijk heeft iedereen wel z'n eigen vorm van autisme als iedereen getest zou worden, zo zie ik het in ieder geval.. maar ik heb het in ieder geval wel écht op me gelabeld staan. Dat ik autisme heb bedoel ik. Het is maar een heel klein beetje, maar toch heb ik PDD-NOS. Waardoor ik bijvoorbeeld altijd strikt op tijd probeer te zijn op afspraken en para word als mensen niet op tijd zijn (en soms echt hélemaal para als het hun afspraak was en ik per se op moest komen dagen en ze komen later of gewoon helemaal niet) en inderdaad ook als dingen op het laatste moment veranderen. Ik moet dat echt eerder op tijd weten of ik raak enorm teleurgesteld (ook al kunnen sommige dingen gewoon niet eerder gemeld worden) of volledig uit m'n schema vandaan die ik in m'n hoofd heb zitten.. en sja zo kan ik nog wel doorgaan maar ik bedoel te zeggen dat ik je snap Bigsby. <3

''geluid van shipszakken waakt de ouderen'' - © diantos 12-04-2015 om 1:32

''justin timberlake is mijn tweede neus'' - V 12-04-2015 geen idee hoe laat tbh

Gaat wel goed vanavond tbh

om 1:20 tbh, kijk maar:

Randomness talk - Pagina 18 3463292fff
Randomness talk - Pagina 18 Cb385c4dce
Terug naar boven Ga naar beneden
https://prophecy.forumactie.com
Alice Fairfax
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107

Character Profile
Alias: Aisa
Age: 19 when she became immortal
Occupation:
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Emptyzo apr 12, 2015 1:39 am

Jean Grey schreef:
Alice Fairfax schreef:
Delia Lexington schreef:
Omg ineens voel ik me minder de 'enige' op het forum. Ik bedoel natuurlijk heeft iedereen wel z'n eigen vorm van autisme als iedereen getest zou worden, zo zie ik het in ieder geval.. maar ik heb het in ieder geval wel écht op me gelabeld staan. Dat ik autisme heb bedoel ik. Het is maar een heel klein beetje, maar toch heb ik PDD-NOS. Waardoor ik bijvoorbeeld altijd strikt op tijd probeer te zijn op afspraken en para word als mensen niet op tijd zijn (en soms echt hélemaal para als het hun afspraak was en ik per se op moest komen dagen en ze komen later of gewoon helemaal niet) en inderdaad ook als dingen op het laatste moment veranderen. Ik moet dat echt eerder op tijd weten of ik raak enorm teleurgesteld (ook al kunnen sommige dingen gewoon niet eerder gemeld worden) of volledig uit m'n schema vandaan die ik in m'n hoofd heb zitten.. en sja zo kan ik nog wel doorgaan maar ik bedoel te zeggen dat ik je snap Bigsby. <3

''geluid van shipszakken waakt de ouderen'' - © diantos 12-04-2015 om 1:32

''justin timberlake is mijn tweede neus'' - V 12-04-2015 geen idee hoe laat tbh

Gaat wel goed vanavond tbh

om 1:20 tbh, kijk maar:

Randomness talk - Pagina 18 3463292fff
Randomness talk - Pagina 18 Cb385c4dce

word je al warm van de neus
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Randomness talk - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 18 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: