Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
Onderwerp: Randomness talk do jun 25, 2015 4:45 pm
en dan realiseer je je ineens dat de fc van je char in een serie met 4 seizoenen een tovenaar was en dan zit ik hier te zeggen dat ze zo wat niets heeft om zich dan in te verkleden... xD
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 4:49 pm
Dat filmpje deed mij echt denken aan de basisschool, waar je tijdens het buitenspelen helemaal los ging als dino's en dieren. Geweldig. Ik mis buitenspelen soms :c
Alexandra Mcclain
Class 2
Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 4:51 pm
omg ja, buitenspelen, i miss it so much, allemaal zelfbedachte verhalen uitspelen enzo en dan van jij ben .... en ik ben ... enzo
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 8:13 pm
Samantha Holt schreef:
Doen! Een feest waarbij iedereen als het beroepdinges (je weet wat ik bedoel) van zijn fc moet komen :'D
Primson Peak, nog nooit van gehoord. Waar gaat 'ie over? (:
Het is een horrorfilm van Guillermo Del Toro (van Pan's Labyrinth enzo) over een huis waar allerlei ~spooky~ dingen gebeuren. Een schrijfster (Mia Wasikowska) trouwt met Thomas Sharpe (de rol van Tom) en dan gaan ze in een huis Crimson Peak wonen, waar allemaal spooky dingen zijn gebeurd... As you can tell, ik ben 11/10 met samenvattingen xDD De trailer is wat beter met uitleggen denk ik hahahaah: https://www.youtube.com/watch?v=oquZifON8Eg
Hij is zo spooky dat hij zelfs op 31 oktober uitkomt. Dat bedoel ik.
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 8:51 pm
Omg :'D Ik ga hem niet kijken denk ik Lol, ik had het filmpje van de dino imitatie aan m'n familie laten zien en die lagen strike :'D
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 8:55 pm
Jamie Nicholls schreef:
Nu we het toch over Jurassic World hebben: er is blijkbaar een video waarin Tom Hiddleston (aka de faceclaim van Jamie) een velociraptor nadoet en het klinkt best wel... hetzelfde?
IK GA STUK XDDD
Als Arianna als dr beroep zou komen van de fc, zou ze met een lange jurk en een kroon op dr hoofd aankomen, ze is Mary queen of Scotss dus Vandaar dat Arianna ook Adelaide Kane als fc heeft, past goed bij dr geschiedenis enzo xD - Ik kom erachter dat als er een biografie van een onsterfelijk karakter hier werd geschreven, die echt heeelll lang zou zijn....
Alice Fairfax
Class 3
Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 11:06 pm
Arianna Kinsley Stuart schreef:
Jamie Nicholls schreef:
Nu we het toch over Jurassic World hebben: er is blijkbaar een video waarin Tom Hiddleston (aka de faceclaim van Jamie) een velociraptor nadoet en het klinkt best wel... hetzelfde?
IK GA STUK XDDD
Als Arianna als dr beroep zou komen van de fc, zou ze met een lange jurk en een kroon op dr hoofd aankomen, ze is Mary queen of Scotss dus Vandaar dat Arianna ook Adelaide Kane als fc heeft, past goed bij dr geschiedenis enzo xD - Ik kom erachter dat als er een biografie van een onsterfelijk karakter hier werd geschreven, die echt heeelll lang zou zijn....
Bij Alice denk ik niet... (a) Dan is het meer iets van: - geboren - trouwt met Geoffrey als ze 19 is - wow ik ben immortal - proces want ieuw heksen - ±500 jaar opgesloten - eiland - fin
Onderwerp: Re: Randomness talk do jun 25, 2015 11:42 pm
Arianna Kinsley Stuart schreef:
Ik kom erachter dat als er een biografie van een onsterfelijk karakter hier werd geschreven, die echt heeelll lang zou zijn....
Da's waar en ik ben nog eens van plan dat allemaal uit te schrijven so aka de history die ik tot nu toe heb met Adelyn (in Word dan, 'kheb hier nog niet eens alles gepost bij The Past) is nog niets. c:
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 26, 2015 11:04 am
Ik heb het echt zo druk met school right now :c Gelukkig net heel veel opdrachten laten aftekenen, dus kan ik wel weer wat gaan posten :) En dan ben ik na dinsdag ook eindelijk vrij ;D
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 26, 2015 12:09 pm
Ik sprong letterlijk uit mijn bed toen mijn moeder me appte dat mijn Arctic Monkeys Hoodie binnen is. Hij is zo mooi en ik ben heel erg blij mee >FOTO<
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 26, 2015 12:18 pm
Naawh het is vast omdat mijn insta privé is.. als het goed is werkt deze< link wel ? Ik hou echt van Arctic Monkeys en vooral de muziek ofcourse, ik wou m zo graag hebben.
Alexandra Mcclain
Class 2
Aantal berichten : 192
Onderwerp: Re: Randomness talk vr jun 26, 2015 12:19 pm