|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kyrylo Wasylyk- Class 3
- Aantal berichten : 179
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 9:59 pm | |
| Wauw Wifiboon, dat is best erg tbh ALSO AANDACHT AJB LET ALLEMAAL FF OP als er mensen bij de PoF chatgroep op whatsapp willen, stuur je nummer in pb naar mij Want ik ben obviously geen 50+ kalende man die uit is op nummers van jonge tienertjes |
|
| |
Penelope Briët- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Widow Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 9:59 pm | |
| Emma de topic komt morgen hoor tenzij jij hem eventueel wilt maken want moet nu naar bed om tien over vier gaat mijn werker. |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:00 pm | |
| Maar maar, Xam is degene die mij weg wilt jagen Caro, dit keer ben ik niet degene die je moet pakken. Ohja, dat is wel nice van je Nelleke. Zal ze vast erg blij mee zijn. Xam waarom lieg je al deze mensen voor, wáárom... |
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:00 pm | |
| - Penelope Briët schreef:
- Emma de topic komt morgen hoor tenzij jij hem eventueel wilt maken want moet nu naar bed om tien over vier gaat mijn werker.
No probs :'D Ik had vanavond toch geen tijd meer om te posten, soo :'D @Max, prove it. :'D Wedde dat mijn telefoon dan weer helemaal onder gespamt wordt? Ik voel het al aankomen |
|
| |
Kitty Wilde- Class 2
- Aantal berichten : 61
Character Profile Alias: Cheshire Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:01 pm | |
| - Jace Griffiths schreef:
- Kitty Wilde schreef:
- WAT HEB IK GEWONNEN??? EEN MAGNETRON?? EEN KOELKAST?
......Hélémáál niks. Is dat ook goed?
JAJAJAJA DAT HEB JE GOED. Oh oke wel een beetje jammer hoor xD Gelukkig is Nelleke er voor me met een pen <33 (ik zou het btw heel awesome vinden als ik er een krijg ) Xam tenzij het een suikerboek is ben ik het met Nelleke eens, geen boeken likken xD Edit: Emma je telefoon flipt hem sowieso, deze spam xD |
|
| |
Christian Farnesé- Class 2
- Aantal berichten : 35
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:02 pm | |
| Maar jij ben standaard degene die andere mensen pusht voor andere chars, dus jij hebt ff meer gedaan dan Segers en wel ja Segers moet ik niet weg jagen xd |
|
| |
Cecilia Rosen- Class 3
- Aantal berichten : 173
Character Profile Alias: Trickster Age: 134 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:04 pm | |
| @R jij krijgt die pen <3
@Emma nee rond 500 berichten per dag, als het rustig is |
|
| |
Ravenna Devereux- Class 2
- Aantal berichten : 178
Character Profile Alias: Nimue Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:05 pm | |
| - Cecilia Rosen schreef:
- @R jij krijgt die pen <3
@Emma nee rond 500 berichten per dag, als het rustig is Dankje dankje dankje dankje dankje dankje <33 |
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:07 pm | |
| - Cecilia Rosen schreef:
- @R jij krijgt die pen <3
@Emma nee rond 500 berichten per dag, als het rustig is SSHTTT :'D |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:53 pm | |
| Eindelijk heb ik iemand voor mijn faceclaim, en nu ga ik maar eens een character sheet in elkaar zetten, als ik inspiratie heb dan, |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 10:55 pm | |
| Whoooooohw een dagje naar Walibi en meteen zoveel flikkerende dingetjes enzo en 6 pagina's Randomness talk erbij xDD
Morgen komen trouwens weer postjes, maar waarschijnlijk ook niet zoveel ;s Ben nu echt veel te moe xd |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 11:09 pm | |
| - Aly Elsevier schreef:
- Whoooooohw een dagje naar Walibi en meteen zoveel flikkerende dingetjes enzo en 6 pagina's Randomness talk erbij xDD
Morgen komen trouwens weer postjes, maar waarschijnlijk ook niet zoveel ;s Ben nu echt veel te moe xd Zijn er veel achtbanen in Walibi? Ik ga er volgende week heen, maar ben er nog nooit geweest |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 11:13 pm | |
| Voor de OITNB mensen die ook seizoen 3 al hebben gezien, ik kijk seizoen 3 opnieuw ditmaal met m'n ma en vandaag is de aflevering geweest waarin Red duidelijk maakt dat zij het eten niet maakt en na de ep toen m'n ma naar boven ging hebk d'r agenda volgegooid met;
Reminder: Red didn't make the food
en krijg ze elke dag een notice daarvan, ik ben benieuwd hoe doorgedraaid ze uiteindelijk raakt want ze heeft like 25% verstand van smartphone's. xD |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
- Aantal berichten : 179
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 09, 2015 11:41 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Voor de OITNB mensen die ook seizoen 3 al hebben gezien, ik kijk seizoen 3 opnieuw ditmaal met m'n ma en vandaag is de aflevering geweest waarin Red duidelijk maakt dat zij het eten niet maakt en na de ep toen m'n ma naar boven ging hebk d'r agenda volgegooid met;
Reminder: Red didn't make the food
en krijg ze elke dag een notice daarvan, ik ben benieuwd hoe doorgedraaid ze uiteindelijk raakt want ze heeft like 25% verstand van smartphone's. xD RED DIDN'T MAKE THE FOOD PASS IT ON |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk vr jul 10, 2015 1:34 am | |
| HAHAH HELP DEZE VIDEO WAT DOEN ZE ZELFS
http://fashionable-femme.tumblr.com/post/123674169273/drtessarosetorres-achiivip-hayleyatwell |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|