|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 8:02 pm | |
| Heeft btw een van jullie misschien een code voor een post sheet? I need one for my introduction. Ik vind het zo raar om dat niet in een post sheet te plaatsen XP |
|
| |
Mirajane Evergreen- Class 3
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Mira Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 8:23 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- Heeft btw een van jullie misschien een code voor een post sheet? I need one for my introduction. Ik vind het zo raar om dat niet in een post sheet te plaatsen XP
Ik weet niet of je die van Mirajane wat vindt? Anders kan ik die wel opsturen |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 8:46 pm | |
| - Kellin Goodwin schreef:
De drang was sterker dan mezelf, ik moest deze schat vanonder het stof halen <3
maar pfoe ben zo moe, heel de dag weg geweest omdat ik een show had .-. OOOOOOOOOOOOOH DUS JIJ BENT HET. Waarom had ik niet gewoon IP check gedaan. Hee hee darling. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 8:52 pm | |
| Oooo ik had ooit nog een topic met Kellin, ik vind hem als personage zo leuk he. I'm in love |
|
| |
Kellin Goodwin- Class 2
- Aantal berichten : 287
Character Profile Alias: Pisces/Fishstick Age: 20 years Occupation:
| |
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 9:56 pm | |
| - Jace Griffiths schreef:
- Hmm opzich zou ik wel kunnen? Ik heb Jace, Connor of Rosie.
Wil je een topic met Jace? |
|
| |
Jace Griffiths- Class 3
- Aantal berichten : 229
Character Profile Alias: Quash. Age: Eighteen. Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:08 pm | |
| - Mirajane Evergreen schreef:
- Jace Griffiths schreef:
- Hmm opzich zou ik wel kunnen? Ik heb Jace, Connor of Rosie.
Wil je een topic met Jace? Sure! |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:26 pm | |
| - Mirajane Evergreen schreef:
- Aiden O'Reilly schreef:
- Heeft btw een van jullie misschien een code voor een post sheet? I need one for my introduction. Ik vind het zo raar om dat niet in een post sheet te plaatsen XP
Ik weet niet of je die van Mirajane wat vindt? Anders kan ik die wel opsturen Ik wil er eigenlijk geen van iemand jatten :/ want dan hebben we dezelfde postsheet and idunno. *zucht* Had ik nienke nu maar. Die had het namelijk over een lijst met allemaal codes. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:35 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- Mirajane Evergreen schreef:
Ik weet niet of je die van Mirajane wat vindt? Anders kan ik die wel opsturen Ik wil er eigenlijk geen van iemand jatten :/ want dan hebben we dezelfde postsheet and idunno. *zucht* Had ik nienke nu maar. Die had het namelijk over een lijst met allemaal codes. Ik heb die van mij ooit op internet gevonden op zo'n site. Ik gebruik hem toch alleen voor het voorstellen van karakters, dus het maakt mij echt niks uit. |
|
| |
Azra Everild- Class 2
- Aantal berichten : 43
Character Profile Alias: Angel Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:37 pm | |
| Oké. Kijken of ik hier actief kan worden ~ |
|
| |
Wyot Hunter- Deceased
- Aantal berichten : 80
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:43 pm | |
| - Aislin O'Donaghue schreef:
- Hiiiii *Zwaait uitgebreid*
Lange tijd geleden dat ik me heb aangemeld op een RPG- forum, but I'm back, at least, i hope so. Anyway. Ik dacht ik zeg ook eens even hallo in het off topic. Mijn naam is Jennifer ^^ En de reden dat ik hiero ben terecht gekomen is Nienke :D Hey Jennifer, welkom! ^^ En Aiden komt uit Dublin, nice dan heeft Aislin een mede-Ier Aislin had allang al een mede-Ier hoor... Raven is ook Iers! En welkom alle nieuwe mensjes! :D |
|
| |
Azra Everild- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:45 pm | |
| Ugh ik weet niet hoe ik het moet noemen. Azra kan zeg maar, voor een paar secondes onzichtbaar worden/oplossen. Dan kan ze dus nog wel bewegen en is ze in een soort stealth-mode. Hierdoor kan ze zomaar achter je tevoorschijn komen en je vermoorden. UGH ik weet niet hoe ik dit kort en gewoon HOE ik dit moet beschrijven ;c |
|
| |
Jean Grey- Aantal berichten : 1222
Character Profile Alias: Phoenix Age: 37 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:47 pm | |
| - Azra Everild schreef:
- Ugh ik weet niet hoe ik het moet noemen.
Azra kan zeg maar, voor een paar secondes onzichtbaar worden/oplossen. Dan kan ze dus nog wel bewegen en is ze in een soort stealth-mode. Hierdoor kan ze zomaar achter je tevoorschijn komen en je vermoorden. UGH ik weet niet hoe ik dit kort en gewoon HOE ik dit moet beschrijven ;c Darling, je hebt het zojuist al omschreven! Verwoord het anders wat.. specifieker en je bent klaar? =D |
|
| |
Azra Everild- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:49 pm | |
| - Jean Grey schreef:
- Azra Everild schreef:
Azra kan zeg maar, voor een paar secondes onzichtbaar worden/oplossen. Dan kan ze dus nog wel bewegen en is ze in een soort stealth-mode. Hierdoor kan ze zomaar achter je tevoorschijn komen en je vermoorden. UGH ik weet niet hoe ik dit kort en gewoon HOE ik dit moet beschrijven ;c Darling, je hebt het zojuist al omschreven! Verwoord het anders wat.. specifieker en je bent klaar? =D :') Ik heb het nu als Invisible Stealth. Zouden mensen dat snappen? idk |
|
| |
Valentina De Zaragoza- Class 3
- Aantal berichten : 141
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jul 11, 2015 10:52 pm | |
| - Azra Everild schreef:
- Jean Grey schreef:
- Azra Everild schreef:
Azra kan zeg maar, voor een paar secondes onzichtbaar worden/oplossen. Dan kan ze dus nog wel bewegen en is ze in een soort stealth-mode. Hierdoor kan ze zomaar achter je tevoorschijn komen en je vermoorden. UGH ik weet niet hoe ik dit kort en gewoon HOE ik dit moet beschrijven ;c Darling, je hebt het zojuist al omschreven! Verwoord het anders wat.. specifieker en je bent klaar? =D :') Ik heb het nu als Invisible Stealth. Zouden mensen dat snappen? idk Omg, lolo? Van atf en wc? :'D it's me, Emma van Cat enzo :'D |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|