|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kat Pierce- Class 1
- Aantal berichten : 99
Character Profile Alias: » Pae Age: » 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 4:56 pm | |
| Yaaay mijn favoriete bitch ook maar weer eens actief maken ;3 Met een nieuw setje alles ^^ |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 5:03 pm | |
| Arg! Ik krijg mijn rapport in een half uur en ik ben niet klaar om met buizen om te gaan :'D Tijdens mijn examens was ik nog chilll, maar nu komen de zenuwen toch omhoog, terwijl ik er niks meer aan kan veranderen nu :'D |
|
| |
Raphael Immobile- Class 2
- Aantal berichten : 205
Character Profile Alias: Hideaway Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 5:08 pm | |
| @Jara De sig alleen al ziet er eng uit *hides puppies*
@Emma Succes, het komt vast wel goed! (: May the schoolforce be with you |
|
| |
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 5:11 pm | |
| Vandaag iets gedaan dat ik nooit dacht dat ik ging doen: bijna de hele dag geslapane en nog steeds doodmoe |
|
| |
Kat Pierce- Class 1
- Aantal berichten : 99
Character Profile Alias: » Pae Age: » 19 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 5:18 pm | |
| @Soof Hahaha ;p Jaaa ik zag de gif en was echt van omg die moét ik hebben haha Maar ze zal wel lief zijn tegen Raphael.. Misschien dat ze zachtjes bijt ;3
@Emma Succes! Adem in.. *hhhmmmm* en adem uit.. *pfoee* |
|
| |
Robb Jones- Class 4
- Aantal berichten : 63
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 6:11 pm | |
| V omg xD Nou ja, laten we het erop houden dat je niet zo veel hebt gehad en dat het gisteren gewoon te warm was xd |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 8:02 pm | |
| Woop woop the schoolforce was with me :'D
Geen buizen en A-attest op zak! 4wetenschappen, be prepared for EMMAAA |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 9:42 pm | |
| @C: Yess, daar houden we het maar bij... (a)
En supergoed gedaan Emma! =D Wat houdt 4wetenschappen precies in? |
|
| |
Anastasia Alexandrovna- Class 4
- Aantal berichten : 124
Character Profile Alias: Amaranthine Age: 15 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:05 pm | |
| Nou, het is het vierde jaar middelbaar onderwijs :'D - Volgens de schoolbrochure:
Profiel van de richting • accenten op wiskunde en natuurwetenschappen (Chemie, Fysica & Biologie) • aandacht voor praktische vaardigheden in de extra uren wetenschappen PROFIEL VAN DE LEERLING • je hebt interesse voor natuurwetenschappen (Chemie, Fysica & Biologie) • je bent sterk wiskundig begaafd • je bent ordelijk en handig • je kunt gestructureerd denken • je bent bereid dagelijks met wiskunde bezig te zijn SPECIFIEKE VAKKEN • natuurwetenschappen (Chemie, Fysica & Biologie) • aanleren van de wetenschappelijke werkmethode • laboratoriumwerk is erg belangrijk • wiskunde • vrij hoog niveau van veralgemenen en abstract denken WAT NA DE 2DE GRAAD? • alle richtingen behalve richtingen met Latijn
Eigenlijk is het gewoon extra Bio, Chemie & Fysica (moeilijker en meer verdieping) en erg moeilijke wiskunde :'D Maar als je een goede leerkracht hebt lukt dat wel :'D |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:11 pm | |
| Good luck with that omfg xD Ik heb van mijn 10 modules die ik had dit jaar (1ste hoger) er maar 1 van gehaald met een 12/20 xDDD #mijnleven #doeikgoed #herexamensmorelikemaak6opdrachtenin6weken #ohjaniethopendatjealsnogslaagtofzo #kgatochalnaareenandereschool #telangehashtagszijnbestwelirritant |
|
| |
Raphael Immobile- Class 2
- Aantal berichten : 205
Character Profile Alias: Hideaway Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:14 pm | |
| "je bent bereid dagelijks met wiskunde bezig te zijn" Haha Nice joke. Waarom staat er echt drie keer wiskunde in? Hell? Ik haal al opgelucht adem dat ik naar de 6e ga, niet dankzij mijn onvoldoende voor dat stomme vak :c @Max You sound like a future me tbh c: #example Tbh, als ik niet weet of je een naam met een s of twee s'en spel, dan typ ik gewoon 1001 s'en zodat het niet opvalt O:) The more you know~ |
|
| |
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:15 pm | |
| Gefeliciteerd emma ^-^
Ik moet nog 2 herexamens doen omdat ik ziek was, en moet hoog scoren anders moet ik mijn jaar overdoen en ik ga dat niet kunnen, ik zal letterlijk een mental breakdown hebben als ik mijn jaar nog eens over moet doen.. |
|
| |
Anastasia Alexandrovna- Class 4
- Aantal berichten : 124
Character Profile Alias: Amaranthine Age: 15 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:17 pm | |
| Uhu, lol Ik ben dus absoluut niet elke dag met wiskunde bezig :'D Meestal is dat zo de avond van te voren: AAAH, wat moet ik kennen? Oké, dit wordt een buis! :'D En dan buis ik :'D |
|
| |
Maurim Kosorukov- Class 2
- Aantal berichten : 417
Character Profile Alias: K9 (WolfyBoy) Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:22 pm | |
| Ssssoof; pls neem mij niet als voorbeeld 'k Hoop datk het volgend jaar beter doe tho.. Like ik ben zo blij dat mijn ouders me een tweede kans geven etc vooral omdatk ook op kot moet dan en das best duur :c Also ik werk aan een nieuw Maurimsetje maar ik heb -0 inspiratie voor het OS |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma jun 29, 2015 10:24 pm | |
| |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|