|
|
Auteur | Bericht |
---|
Kate Mitchell- Class 3
- Aantal berichten : 105
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 10:09 pm | |
| Naah, Emma zo koud is het nu nog net niet hoor xd |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 10:11 pm | |
| Jawel :c Ik bedoel mijn handen zijn zelfs te koud om fatsoenlijk te typen dus zit ik hier als een kleutertje met één vinger te typen. En dat gaat traag, heel traag |
|
| |
Kate Mitchell- Class 3
- Aantal berichten : 105
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 10:15 pm | |
| Serieus?xD Kben ff blij dat ik nog perfect in short en t-shirt naar buiten kan xd en ik ben meestal een van de eerste die het koud heeft. |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 10:16 pm | |
| Het is bij ons gelijk 15 graden :'D Weet je hoe moeilijk het is om je daaraan aan te passen als je 39 gewend bent? + De wind is echt heel koud & snijdend & shizzle Heb allemaal medelijden met Emma :'D |
|
| |
Shay Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Zephyr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 10:21 pm | |
| Jow, tis hier even warm ze xd |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 11:00 pm | |
| - Salina Dietrich schreef:
- Aiden O'Reilly schreef:
- @V Ik ga hopelijk zeker naar Covent Garden :D Ik was er al eens eerder geweest, maar toen hebben m'n vriendin en ik 2 uur op de hokken waar tafeltjes in stonden gezetten *er kwam wel een schotse komiek naar ons toe tho ^^* omdat we naar the forbidden planet waren gerend in de regen *we hadden 2 minunten om dingen uit te zoeken* en we 3 dagne lang 50000000 km gelopen hadden of zo. Man i hate schooltrips.
Maar ik ben dus nooit echt in Covent Garden geweest en ook niet echt 's avonds. En Hyde Park hadden we overgeslagen :') Dus daar ga ik ook heen ^^ Ik ben so excited btw. Gewoon omdat londen mijn stad is en ik ga volgend jaar stage lopen en hopelijk over 2,5 jaar daar studeren / wonen. So yay HAHAHHAHA OMG DAT HERINNER IK ME NOG! XD Dat met die schotse kereltje was met mij (en hij was toen bang dat er een bom in een van die dingen zat, dat was echt grappig) en ofcourse dat met forbidden planets was echt cool, zo aardig ook dat we er nog eventjes in mochten
Also, ik zal vandaag alle setjes maken (en waarschijnlijk ook wel weer wat manips) en zoveel mogelijk posten :) Even multitasken ofzo xD &Dat we door de stromende regen heen liepen op zoek naar een subway en dat we die maar niet konden vinden XP We waren zielige verzopen katjes op die bakken. Ik zal dat echt niet vergeten als ik in covent garden loop hoor XP Oh en dat we die avond helemaal niks gegeten hadden en toen begon iedereen ineens te huilen :/ *including me* Woow schoolreisjes memories. |
|
| |
Aly Elsevier- Class 2
- Aantal berichten : 803
Character Profile Alias: Coquette Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo jul 29, 2015 11:47 pm | |
| - Aiden O'Reilly schreef:
- Salina Dietrich schreef:
- Aiden O'Reilly schreef:
- @V Ik ga hopelijk zeker naar Covent Garden :D Ik was er al eens eerder geweest, maar toen hebben m'n vriendin en ik 2 uur op de hokken waar tafeltjes in stonden gezetten *er kwam wel een schotse komiek naar ons toe tho ^^* omdat we naar the forbidden planet waren gerend in de regen *we hadden 2 minunten om dingen uit te zoeken* en we 3 dagne lang 50000000 km gelopen hadden of zo. Man i hate schooltrips.
Maar ik ben dus nooit echt in Covent Garden geweest en ook niet echt 's avonds. En Hyde Park hadden we overgeslagen :') Dus daar ga ik ook heen ^^ Ik ben so excited btw. Gewoon omdat londen mijn stad is en ik ga volgend jaar stage lopen en hopelijk over 2,5 jaar daar studeren / wonen. So yay HAHAHHAHA OMG DAT HERINNER IK ME NOG! XD Dat met die schotse kereltje was met mij (en hij was toen bang dat er een bom in een van die dingen zat, dat was echt grappig) en ofcourse dat met forbidden planets was echt cool, zo aardig ook dat we er nog eventjes in mochten
Also, ik zal vandaag alle setjes maken (en waarschijnlijk ook wel weer wat manips) en zoveel mogelijk posten :) Even multitasken ofzo xD &Dat we door de stromende regen heen liepen op zoek naar een subway en dat we die maar niet konden vinden XP We waren zielige verzopen katjes op die bakken. Ik zal dat echt niet vergeten als ik in covent garden loop hoor XP Oh en dat we die avond helemaal niks gegeten hadden en toen begon iedereen ineens te huilen :/ *including me* Woow schoolreisjes memories. Hahahaha jaa echt wel, we waren echt zo ongelofelijk nat geregend, ik zal het nooit vergeten xD En ja echt iedereen was aan het janken, je was sowieso niet de enige want de meerderheid was gewoon in tranen uitgebarsten, wat ook gewoon logisch was want het was zo slecht geregeld door school, we hadden niet voldoende te eten gehad en waren bezopen katjes en blegh Volgens mij was ik btw echt een van de weinige die niet gehuild hebben xD Vond het wel niet leuk tho |
|
| |
Lucy Lovell- Class 3
- Aantal berichten : 34
Character Profile Alias: Light Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 3:34 am | |
| - Samantha Holt schreef:
- Doe maar op je eigen tempo heuurr! Ik ga vanavond waarschijnlijk wel niet meer kunnen posten :'D
Ik heb hem geopend met Lucy in het bos! *rent weg voor eigen feels* |
|
| |
Alice Fairfax- Class 3
- Aantal berichten : 107
Character Profile Alias: Aisa Age: 19 when she became immortal Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 3:37 am | |
| - Lucy Lovell schreef:
- Samantha Holt schreef:
- Doe maar op je eigen tempo heuurr! Ik ga vanavond waarschijnlijk wel niet meer kunnen posten :'D
Ik heb hem geopend met Lucy in het bos! *rent weg voor eigen feels* ;_____; *houdt je vast en laat je nooit meer los* |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 11:02 am | |
| @Nien *ik quote niet want anders word het zoooo lang* volgensmij was jij ook een vande enige XP maar ik voelde me in die periode sowieso rot i guess. En we waren dood so yea XP Ik zal aan je denken als ik rustig richting the forbidden planeet loop XP Ugh, op een ander forum waarop ik zit zijn we ook gestart met rpg en het is zooo rommelig want alles staat gewoon in 1 topic. Dus dan krijg je: iemand van groepje 1 post iets, iemand van groepje 1 reageerd, iemand van groepje 3 post iets, iemand van groepje 1 reageert weer op wat groepje 1 heeft gezegt, groepje 2 komt te laat binnen stormen. Het is bijna niet bij te houden. Het is wel leuk tho |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 1:24 pm | |
| Ik ben te hyperactief, maar het regent dus kan ik niet gaan lopen ofzo want ik wil ook niet nat worden :'D |
|
| |
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 1:26 pm | |
| - Samantha Holt schreef:
- Ik ben te hyperactief, maar het regent dus kan ik niet gaan lopen ofzo want ik wil ook niet nat worden :'D
ik heb precies hetzelfde probleem behalve dan dat in de plaats van regen dat me tegenhoud is het Frans en wikunde |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
| Onderwerp: Re: Randomness talk do jul 30, 2015 1:27 pm | |
| - Alexandra Mcclain schreef:
- Samantha Holt schreef:
- Ik ben te hyperactief, maar het regent dus kan ik niet gaan lopen ofzo want ik wil ook niet nat worden :'D
ik heb precies hetzelfde probleem behalve dan dat in de plaats van regen dat me tegenhoud is het Frans en wikunde Jakkes! Vakantiewerk of gewoon huiswerk? :'D |
|
| |
Alexandra Mcclain- Class 2
- Aantal berichten : 192
Character Profile Alias: Age: I'm 17 allthrough i sometimes may look 16 Occupation:
| |
| |
Samantha Holt- Deceased
| |
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |