Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 23, 2015 7:08 pm
Oliver Marron schreef:
Hey hey friendo's, Sorry voor mijn inactiviteit, maar ik ben al de hele week ziek in het kwadraat, dus mijn hoofd staat naar niets anders dan slapen, slapen en nog eens slapen.. Van zodra ik beter ben moet ik eerst nog dingen voor school in orde maken en daarna begin ik weer met bij te posten!
xxx
Veel beterschap Janne! <3 xxx
Dahlia Leto
Class 4
Aantal berichten : 321
Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 23, 2015 7:30 pm
BETERSCHAP JANNE <3 Ik zal je gezondheid sturen *send* :P
Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 23, 2015 9:45 pm
Klopt! haha ;D Daarom is het ook nooit erg als je ineens even in het zadel mag kruipen
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 23, 2015 9:50 pm
Stiekem het leukste gevoel als iemand je vraagt om even te rijden op zijn/haar paard. =P Hoop dat de mijne snel hersteld is zodat ik weer kan rijden, mis het al!
Onderwerp: Re: Randomness talk wo sep 23, 2015 9:59 pm
Gheheh jaa dat klopt ;3 Ik vind het ook erg leuk omdat ik geen eigen paard heb, maar ik ben er wel stiekem voor aan het sparen, al zou het waarschijnlijk pas over drie jaar zijn omdat ik wel eerst meer ervaring wil hebben en er zeker van wil zijn dat ik de verantwoordelijkheid aankan. Normaal rij ik namelijk alleen op een manege maar dat is toch wel een beetje anders dan wanneer je een paard zou hebben waar ook verzorging. Maar ik ga nu dan ook mee met Piet om voor haar zus haar paard te zorgen, rijden gaat daarbij nog niet maar dat vind ik niet erg ^^ Mocht nu wel op de pony van me buurmeisje die daar ook staat :)
Onderwerp: Re: Randomness talk vr sep 25, 2015 7:52 am
Thefuck, ik vulde net een reservoir met insuline en nu is het weg???? HOE??
Update: het lag in de vuilbak
Allison Argent
Class 2
Onderwerp: Re: Randomness talk vr sep 25, 2015 9:00 am
Melody Burton schreef:
Omg Jennifer, is hij/zij nog teruggekomen by any chance? o__o
Yay, Melody's setje aangepast! =D
Een paar keer. XD Maar ik ben niet zo goed in vangen blijkbaar, of de vogel is te snel ... Ik denk dat laatste. =P
@Max, je char is wat geweldig! Vind de quotes bij je aanmelding zalig, Ben harnekkig aant senken vanwaar de bovenste komt, hij klinkt me zo bekend in de oren.
Onderwerp: Re: Randomness talk vr sep 25, 2015 11:22 am
Heb je ooit de tv serie Castle gezien? Die quote komt daar uit, uit het introfilmpje :') lichtjes aangepast; secret agent is ofc mystery writer n.n kheb Sully grotendeels bedacht toen ik Castle keek, vandaar c:
Allison Argent
Class 2
Onderwerp: Re: Randomness talk vr sep 25, 2015 11:24 am
Ja! Van Castle! Ik wist dat ik het ergens van herkende. =D Hij's cool.
Shit dit nummer is zo goddamn cool, League overtreft zichzelf elk jaar echt weer wanneer het komt tot themes van LCS, überhaupt alles gewoon. Tbh vindk dit nummer ook goed passen bij de poll maar dat doe ik beter maar niet en houd ik dit nummer gewoon voor m'n eigen toekomstige inspiratie