INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 You're not the ordinary type

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptydo okt 01, 2015 8:49 pm

You're not the ordinary type - Pagina 2 116s5ugYou're not the ordinary type - Pagina 2 2yyxlvkYou're not the ordinary type - Pagina 2 2eppq4g

Ze moest kort lachen bij zijn opmerking. Nee, ze zag er niet bedreigend uit en dat was ze ook helemaal niet. Als ze dan echt moest kiezen dan was haar menselijke lichaam bedreigender dan haar mutaties vanwege wat ze allemaal geleerd had in haar leven. ‘Ik ben geen bedreiging, voor niemand. Nu althans niet meer.’ Stelde ze hem gerust. Niet dat hij geruststelling nodig had, het was meer iets wat er vanzelf was uitgekomen. Wat er in het verleden was afgespeeld was in het verleden, al was het iets dat Allison hier dagelijks met zich mee vroeg. ‘Je hoeft geen bedreiging zijn om hier te moeten komen denk ik,’ Ze hield haar schommel stil en ging er schrijlings op zitten zodat haar rug tegen de ketting rustte. ‘Ik ben voor iedereen even dreigend als dat ze zelf zijn.’ Ze hield haar hoofd schuin en trok tweemaal mysterieus haar wenkbrauwen op. Hier komen was voor haar voornamelijk om die mutatie te ontwikkelen, het kopiëren van andere mutaties. In de buitenwereld had ze niet de nodige zekerheid en de capaciteit aan mutanten die ze nodig had om het te kunnen oefenen. Verschillende mutaties nemen kon tol eisen, Allison wist graag hoe ver ze kon gaan en hoe ze het kon sturen en beheersen.

Hij had niet veel te verbergen, Allison ook niet. Dat hadden ze dan misschien gemeen met elkaar in alle dingen waarin ze verschilden. Christophe was aardig, het bracht een zekere uitdaging met zich mee om tegen hem te praten. Ze zag dat hij zowel passief op woorden kon reageren maar er soms ook echt op in ging, hij verraste haar in een zekere manier. Ze knikte bij een kleine glimlach toen hij toe gaf dat hij niet graag verplicht werd tot dingen, niemand had het graag. Het was gewoon de manier waarmee je ernaar keek. Allison werd haar hele leven al verplicht tot het doen van bepaalde dingen maar ze had er nooit erg naar gehad, ze had het altijd gedaan omdat het gewoon leek als een verlegging van haar arm. Het moest aan de opvoeding liggen, of de manier waarom je de wereld om je heen zag. Blijkbaar was ze beter in het lezen van andere mensen als ze dacht want Christophe gaf niet veel daarna toe dat hij geen flauw idee had wat hij met zijn leven aan het doen was. ‘Dus je zit hier te zitten?’ Vroeg ze hem nieuwsgierig. ‘Is er niets dat je nu wilt bereiken, buiten misschien weg gaan van dit eiland?’ Hij had waarschijnlijk nog geen idee van wat hij morgen zou doen, hij leek haar echt het soort dat gewoon van minuut tot minuut leefde, iemand die het allemaal op zich liet afkomen. Bij de terugkerende vraag haalde ze langzaam haar schouders op. ‘Als je me dat een jaar geleden had gevraagd dan zou ik gezegd hebben dat ik al een hele toekomst had uitgestippeld. Maar nu?’ Ze zweeg en schudde langzaam haar hoofd terwijl ze haar lippen tuitte. ‘Ik had voor mijn ogen om hier te leren, naar huis terug te keren en daar beter te doen dan wat ik deed voor ik hier kwam. Maar op één of andere manier verrast het leven me hier.’ Ze zweeg en staarde kort naar boven, de donkere hemel in. ‘Geen idee, misschien had ik het me anders voorgesteld. Het lijkt me gewoon de moeite om nog even te blijven, zeker met wat er allemaal gebeurd in de wereld.’ Dat laatste slecht een gemijmer. Ze staarde even voor haar uit voor ze haar hoofd schudde en weer met een glimlach terug keek naar Christophe. ‘Het leven hoort wendingen te nemen.’ Ze haalde glimlachend haar schouders op. Ja, het leven hoorde een beetje spannend te zijn, zo wist je tenminste dat je leefde …

You're not the ordinary type - Pagina 2 99ow3r
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptyma okt 05, 2015 8:08 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
‘Ik ben geen bedreiging, voor niemand. Nu althans niet meer.’ Het leek wel alsof ze zo’n typische superheld citeerde, eentje die zich vroeger had laten leiden door zijn superkrachten en daar nu spijt van had. Het deed hem kort glimlachen. Misschien was ze zelf wel een undercover superheld en probeerde ze hem daarom te overtuigen dat die niet bestonden! Oh ja, dat was pas een complottheorie! “Laat me raden; je bent een weerwolf, die onderhand heeft geleerd hoe die zijn weerwolfgedaante onder controle kan houden?” raadde hij met een grote grijns. Oh nee, bij de gedachte alleen al aan de beesten kreeg hij kriebels op zijn rug. Vervolgens had ze het d’r over dat niet iedereen die hier rondzwierf niet per se een bedreiging was voor de mensheid. Sure, voor sommigen was de mensheid juist een bedreiging. Want ja, iemand die voorwerpen zou kunnen laten zweven was een best wel interessant project om te onderzoeken. ‘Ik ben voor iedereen even dreigend als dat ze zelf zijn.’ Jeetje, door de grote hoeveelheid aan filosofische denkwerk, hief hij zijn wenkbrauwen onder de indruk op. “Nu maak je me stiekem een klein beetje nieuwsgierig, naar wat voor een ‘magische’ krachten jij wel niet hebt. De gave om extreem mysterieus te zijn streep ik al af.”
Nee, wanneer mensen zeiden dat hij iets moest doen, werkte dat meestal averechts. Zijn motivatie stond sowieso voor veel dingen laag, maar dat betekende niet dat hij meteen lui was. Het was gewoon dat niet veel dingen zijn interesse aanwakkerden, laat staan wanneer het verplicht was. Daarna ging het over doelen in het leven, iets waar hij ook al een beetje langs was gegaan. ‘Dus je zit hier te zitten?’ Daar was dat nieuwsgierige toontje weer van haar. “Letterlijk en figuurlijk, ja.” Merkte hij dan ook droogjes op. ‘Is er niets dat je nu wilt bereiken, buiten misschien weg gaan van dit eiland?’ Het werd hem dan nu toch echt gevraagd. Weer wat langzaam begon hij met zwaaien, zijn blik strak op de zanderige grond beneden hem gericht. “Daar vraag je me wat..” Begon hij al mompelend. “Ik zou echt niet zo snel kunnen bedenken wat ik zou willen gaan doen als ik hier ooit wegkom.” Dat was nog altijd de grote ‘als’ redenatie, maar nee, veel aandacht besteedde hij verder niet echt aan zijn toekomst.
Toch bleek ook Allison nog niet echt een clue te hebben, niet meer althans. Het was ook nog eens de plek hier die haar wat van gedachten had laten veranderen. Moesten dat een soort woorden van hoop zijn voor hem? Dat hij uiteindelijk ook een gepast pad vond voor zichzelf. “Wat waren jouw grootse plannen dan? Als ik het vragen mag, natuurlijk.” Knipoogde hij een beetje plagend. Ze vond het wel de moeite waard om hier wat langer rond te blijven hangen en ja, daar moest hij haar wel een beetje gelijk in geven. En anders zou hij toch bekend komen te staan als een opgever die het leven hier niet aankon. Dat liet hij zijn imago niet overkomen. ‘Het leven hoort wendingen te nemen.’ Uiteindelijk wist hij zijn blik los te maken van de grond (het begon er wel een beetje zielig uit te zien). ”Daar gaat ze weer hoor, met al die filosofische woorden!” Hij begon er wel een beetje zeker van te zijn dat dat haar gave moest zijn.
words: 560 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptywo okt 07, 2015 8:00 pm

You're not the ordinary type - Pagina 2 116s5ugYou're not the ordinary type - Pagina 2 2yyxlvkYou're not the ordinary type - Pagina 2 2eppq4g

Oké, het moest raar geklonken hebben, dat ze geen bedreiging was. Het bracht haar helemaal terug naar hun eerste onderwerp, superhelden en villians. Maar ze had geen idee hoe ze het anders kon zeggen, ze was vroeger een “bedreiging” voor anderen, alleen had ze haar leven gekeerd en nu stond ze aan de kant van diegene die ze vroeger bedreigde. Het was zo’n lang verhaal niet maar Allison haalde het niet graag op. Het bracht al genoeg roddels teweeg hier op het eiland, ze had geen zin om die te bekrachtigen. Voor haar was dit een nieuwe start, sterker worden en heel die blablabla voor ze weer naar huis kon en daar goed kon doen. Alleen was ze niet zeker of ze wel naar huis wilde, ze had het hier momenteel wel behoorlijk naar haar zin. Bij Christophe zijn voorspelling over wat ze kon zijn duwde ze haar hoofd lachend tegen de ketting achter haar. Ze schudde haar hoofd en keek hem met een brede grijns aan. ‘Nee,’ Probeerde ze serieus te zijn. ‘Zo dramatisch is het niet.’ Ze haalde haar hand door haar haar en dacht aan het idee een weerwolf te zijn die de volle maan kon beheersen, dat moest ook lastig zijn. Ze gaf hem geen correct antwoord op de vraag, ze wist ook niet hoe ze het moest zeggen; “Ik kom van een slecht deel in mijn leven naar een goed?” Nee, klonk alsof ze was afgeranseld in haar jeugd en van huis was gevlucht.

Dus ze zweeg erover en luisterde naar zijn volgende woorden. Nee, ze was niet mysterieus, ver van dat, ze was veelal een open boek. ‘Je wilt het echt weten he,’ ze wiebelde kort met haar wenkbrauwen en haalde in een simpel gebaar haar schouders op. ‘Nee, ik kan simpelweg mutaties van anderen overnemen. Dus als je erover nadenkt ben ik enkel maar zo bedreigend als de persoon van wie ik het neem.’ Legde ze uit. Het was best wel cool om te doen, ze had al zoveel geleerd op zo’n korte tijd dat ze best trots was. ‘Geen weerwolf dus.’ Knipoogde ze ter bevestiging. Ze bewoog haar voeten in het zand waardoor haar schommel krakkend een beetje begon te bewegen. Ze keek naar boven, iedere keer ze het gekraak hoorde, alsof ze schrik had dat ze straks net als Christophe eerder in het zand zou belanden.

Hij zat daar, letterlijk en figuurlijk … maar echt wel letterlijk en figuurlijk. Ze glimlachte om zijn woorden en luisterde naar de rest ervan. ‘Je leeft van dag tot dag, ik begrijp het.’ Stemde ze gelijk erachter in. Er was niets mis mee, ze wilde het ook kunnen, om gewoon de toekomst los te laten en even in het nu te leven. Helaas kreeg ze s’nachts zoveel beelden door dat het onmogelijk was voor haar om te negeren wat eraan zat te komen. Ze staarde naar de speeltuin en keek pas terug naar Christophe als hij haar de vraag terug stelde. Ze zuchtte dramatisch, niet op een slechte manier en keek hem aan. ‘Wat ik zou doen moest ik niet hierheen zijn gekomen?’ Ze zweeg en schudde langzaam haar hoofd terwijl ze kort naar de hemel keek. ‘Familietraditie verder zetten, denk ik.’ Nu zou hij vragen was haar familietradities waren en kon ze gelijk meteen vertellen wat haar familie al die generaties lang gedaan had. Toen hij begon te lachen over haar filosofische woorden kon ze enkel maar meelachen. ‘Komaan.’ Ze schudde hevig haar hoofd. ‘Het klinkt toch wel een beetje cool, al dat filosofisch gebrabbel.’ Grinnikte ze. Ze stak haar vinger kort op. ‘En ik was geen filosoof voor ik hier aan kwam. Dit eiland doet vreemde dingen met je.’ Ging ze gelijk verder. Het was wel een beetje waar, dit eiland deed vreemde dingen met je …

You're not the ordinary type - Pagina 2 99ow3r
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptyza okt 10, 2015 11:36 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
Het feit dat ze begon te lachen was al een teken dat hij geen gelijk had met zijn gedachten. Het was maar goed ook, maar de maan leek toch niet zo rond als hij zou kunnen zijn, maar je wist maar nooit. Wie weet werden alle weerwolven wel over een kam gescheerd en zaten er zelfs een paar gemuteerde weerwolven tussen die bij een driekwart maan al veranderden. Dan kon hij maar beter een sprintje naar de veiligheid trekken, want no way dat hij zin had in een knokpartij. (Stiekem wilde hij gewoon zijn eer geen smetje aandoen voor het geval hij zou verliezen. Het zekere voor het onzekere plaatsen.) ‘Zo dramatisch is het niet.’ Met een tevreden glimlach knikte hij. Wat goed dat ze vond dat weerwolven dramatisch waren, daar was hij het helemaal mee eens! “Dat zijn de echte dramaqueens van deze wereld, to be honest.” Sprak hij hooghartig, de kans dat er een weerwolf achter de wipwap verborgen zat was wel klein. Hij was wel veilig.
Nou hij had al toegegeven dat hij best wel nieuwsgierig was geworden en met mysterieus zijn kreeg je waarschijnlijk geen plekje op genosha toegewezen. Of wel, dit was toch een rare plek vol met rare mensen. ‘Nee, ik kan simpelweg mutaties van anderen overnemen. Dus als je erover nadenkt ben ik enkel maar zo bedreigend als de persoon van wie ik het neem.’ ‘Simpelweg’ had ze het genoemd, alsof het een everyday task was. “Mon dieu, dus je kan eigenlijk alles als al die mutanten bij je in de buurt zouden komen?” Dan zat je werkelijk waar met alles opgescheept. ‘Geen weerwolf dus.’ Ja, doei, hier probeerde ze hem weer van dat idee af te brengen! Die knipoog werkte niet als afleiding hoor. “Maar als je er eentje in de buurt ‘ebt!” Merkte hij triomfant op, met zijn vinger opgeheven (zich natuurlijk wel met zijn andere hand goed vasthoudende aan de ketting van de schommel). “dan kan je er wel eentje zijn. ” Vervolgens keek hij dramatisch gespeeld om zich heen. “Is er nu eentje in de buurt, by the way? Voel je je al een beetje een weerwolf?” Fluisterde hij toen, zijn hoofd iets dichter bij die van haar, zodat de mogelijke weerwolf in de buurt het niet zou kunnen horen.
‘Wat ik zou doen moest ik niet hierheen zijn gekomen?’ Werd er gezegd na een best wel heftig klinkende zucht. Begon hij nu op gevaarlijk terrein te geraken? ‘Familietraditie verder zetten, denk ik.’ Er werd niet echt meer gezegd over die tradities. “Zou je dat willen dan?” Het klonk niet echt positief, voor hem dan, hoe ze erover had gesproken tot nu toe. ‘Het klinkt toch wel een beetje cool, al dat filosofisch gebrabbel.’ Een beetje, misschien, maar het was ten alle tijden ook erg verwarrend en soms te diep voor hem. ‘En ik was geen filosoof voor ik hier aan kwam. Dit eiland doet vreemde dingen met je.’ Ooh spooky, maar het was nog geen halloween, dus die enge verhalen mocht ze mooi bewaren voor die dag. “Hmm, ik ben benieuwd hoe ik ben over een paar maanden.” Glimlachte hij en kruiste zijn vingers. “Ik hoop geen nerd.”
words: 530 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptyzo okt 11, 2015 6:27 pm

You're not the ordinary type - Pagina 2 116s5ugYou're not the ordinary type - Pagina 2 2yyxlvkYou're not the ordinary type - Pagina 2 2eppq4g

Allison moest spontaan naar boven kijken, naar de maan, het ronde witte ding aan de hemel. Als expert in filosoferen (niet) kon ze zich natuurlijk gaan afvragen waarom de maan daar bleef hangen, of kon ze Christophe vragen wat hij daarover dacht. Maar ze ging hem dat niet aan doen, deels omdat ze wist hoe het kwam, simpele fysica en anderzijds omdat ze niet de filosoof was die sommigen wel waren … oké, misschien een heel klein beetje. Sommige dingen waren nu eenmaal waard om over te praten. Maar ze waren het over één ding gemeen, weerwolven waren dramaqueens …. Niet dat ze er echt aan konden doen natuurlijk. En het voelde als een hele prestatie, het met Christophe over iets eens zijn. Tot nu toe was er nog niet veel geweest waar ze het allebei mee eens waren, niet dat ze het erg vond. Ze waren elkaars tegenpolen en er was niets leuker dan iemand leren kennen die helemaal niet op jezelf leek. Dat was haar standpunt van dit alles, Christophe was apart, ze mocht hem wel. En ze vond het al helemaal geweldig als hij franse woorden door zijn zinnen draaide. Er kwam gelijk een brede glimlach op haar lippen terwijl ze hem aan keek en langzaam haar schouders ophaalde. ‘Aanraken, ik moet de mutant in kwestie aanraken en dan neem ik alles over, ken ik er gelijk alles van en weet ik hoe ik het correct moet gebruiken.’ Legde ze het verder uit. Ze was al verder in het ontwikkelen van die mutatie, ze kon ook door geven, al lukte dat niet bij iedereen even goed, het vroeg veel van haar. Ze hief haar vinger op en stak hem naar Christophe uit zonder hem aan te raken. ‘Dus het echt maar één klein tikje.’ Ze deed alsof ze haar vingers ergens tegen tikte voor ze haar hand terug trok en geamuseerd greens. Ze zou nooit een mutatie nemen zonder toestemming, of alleen in de hoogste nood.

De dramatische gespeelde blik op zijn gezicht deed haar zachtjes grinniken, maar hey, hij wist wel hoe hij zijn publiek mee kreeg in het verhaal. Ze keek onrechtstreeks ook rond met hem en boog dichter naar hem toe toen hij dat deed en luisterde aandacht. De glimlach werd breder en haar blik gleed opnieuw het donker door. ‘Ik denk dat het zelf je gefluister zou kunnen horen.’ Ze tikte tegen haar oor en speurde weer gespeeld het donker in. ‘En ik wil geen weerwolf zijn dus of we rennen samen weg of we gaan hem te lijf.’ Knikte ze ernstig. Ze trok zich terug en schudde lachend haar hoofd, ze zou niet snel paraat staan om een weerwolf te lijf te gaan, maar mocht het er echt van komen dan zou ze het doen. En die mutatie overnemen? Nee, no way. Ze wilde niet vervloekt zijn, voor geen goud in de wereld.

Het gesprek werd weer een beetje ernstiger bij zijn vraag, ze haalde onbehulpzaam haar schouders op. ‘Waarschijnlijk wel, geen idee.’ Gaf ze eerlijk toe. Wilde ze haar vaders werk verder zetten als jager? Ja, maar niet op de manier waarop hij het deed, ze wilde mutanten helpen maar daarvoor wilde ze ook geen gewone mensen doden. Laten we zeggen dat het er allemaal anders uit zou zien mocht zij het voor het zeggen hebben. Toen hij zijn vingers kruiste en hoopte dat hij geen nerd zou worden glimlachte ze weer gelijk. ‘Misschien word je wel één van die awesome dudes waar iedereen achteraan rent.’ Stelde ze hem suggestief voor. Waar ging dit eindigen? ‘Of je blijft gewoon jezelf, wat ook awesome is by the way.’ Glimlachte ze gelijk …

You're not the ordinary type - Pagina 2 99ow3r
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptywo okt 14, 2015 10:05 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
Toch moest hij wel toegeven dat hij zelf ook wel een dramaqueen kon zijn, maar dat was alleen oprecht zo als alles echt tegen zou zitten. Meestal gebeurde dit rond het middaguur, wanneer hij een beetje minder op zijn hoede was en af en toe zonder erbij na te denken in het zonlicht stapte. Dan kon hij zo heerlijk overdrijven dat het echt leek alsof hij in brand stond (zo voelde het dan wel een beetje, maar niemand wist hoe het voelde dus keken mensen hem altijd met een grote frons aan). Maar goed, meestal was hij de sarcastische dramaqueen, wacht nee, dramaking. Misschien moest hij maar met een weerwolf trouwen, dan waren ze het royale echtpaar van de drama. Wat een huwelijksreis zou dat wel niet zijn. Of Allison het daar nog allemaal mee eens zou zijn, dat zou hij haar maar niet voorleggen, want zelf snapte hij nu ook maar de helft van zijn gedachten. Was er dan toch iets van vermoeidheid in zijn hoofd geslopen? ‘Aanraken,’ Hij werd uit zijn gedachten gehaald door haar stem en vroeg zich even af waar hij het zojuist over had gehad. Oh ja, dat zij in een weerwolf zou kunnen veranderen als er eentje in de buurt was, maar blijkbaar moest ze deze eerst aanraken. ‘ik moet de mutant in kwestie aanraken en dan neem ik alles over, ken ik er gelijk alles van en weet ik hoe ik het correct moet gebruiken.’ Al luisterend keek hij wat voor zich uit en knikte enkele keren, tot hij vanuit zijn ooghoek een vinger zijn kant op zich komen. Zijn wenkbrauwen vormden een frons en hij draaide zijn hoofd langzaam naar haar toe en misschien schrok hij wel een klein beetje toen ze deed alsof ze iets aanraakte. ‘Dus het echt maar één klein tikje.’ Nou, daar was hij van geschrokken, de hand van een meisje. Good job. “Ah..” Murmelde hij, met zijn nog even door zijn haar gaande. Hopelijk had ze dat korte moment niet meegekregen, dat was beter voor beiden. “Mais.. heb je het al een keertje gedaan, hier ..?”
‘Ik denk dat het zelf je gefluister zou kunnen horen.’ Terug naar het onderwerp van de grootste dramaqueens op deze aardbol. Maar ja? Hoe wist ze dat zo goed? Sceptisch keek hij haar aan, wist ze wel zeker dat ze geen weerwolf was? Want over die kennis beschikte hij niet hoor! “Dan weet hij nu ook dat jij in het complot zit.” Het complet der dramaqueens natuurlijk. ‘En ik wil geen weerwolf zijn dus of we rennen samen weg of we gaan hem te lijf.’ En vervolgens begon ze te lachen, maar Christophe wist zijn gezicht nog een paar moment strak te houden. “Oui, jij gaat voorop en ik blijf achter je, d’accord? Als ‘et te gevaarlijk wordt, kan ik hulp halen!” Merkte hij met een brede grijns op. Ja, dat was pas teamwork, zo stond het waarschijnlijk ook in zijn woordenboek.
Toen werd de sfeer toch wel een tikkeltje minder en van binnen was hij blij dat hij er niet al te ver op in was gegaan, ze voelde zich er duidelijk was .. ongemakkelijk of wat bij? En oké, hij moest toegeven dat ze toch wel aardig was en dan vond hij het wel zielig als hij d’r van die vervelende vragen ging stellen. Dus besloot hij er maar beleefd op te knikken en het onderwerp te laten voor wat het was. Niet dat hij echt zat te wachten op een geschiedenis van haar familie. ‘Misschien word je wel één van die awesome dudes waar iedereen achteraan rent.’ Hier moest hij toch wel erg om lachen. “Ah non, rennen is niet mijn sterkste punt.” Soms? Oké. Maar de hele dag? Liever niet. En daarmee had hij geen enkel moment privacy, shiver, dat leek hem helemaal niets. ‘Of je blijft gewoon jezelf, wat ook awesome is by the way.’ Met een geamuseerde blik keek hij haar aan. “Jij bent echt een.. un.. flatteur!” Lachte hij. “Merci, jij bent ook wel awesome. Soms dan.” Knipoogde hij vervolgens, tja, hij moest zich wel aan de rangorde van awesomeheid houden, toch?
words: 688 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptydo okt 15, 2015 9:07 pm

You're not the ordinary type - Pagina 2 116s5ugYou're not the ordinary type - Pagina 2 2yyxlvkYou're not the ordinary type - Pagina 2 2eppq4g

Allison trok haar voet op de schommel, het hele ding begon weer te kraken en ze moest haar andere voet dieper in het zand duwen om mee evenwicht te hebben. Bij zijn vraag keek ze hem gelijk aan, knikte langzaam terwijl ze dat eigenlijk een stuk zekerder zou moeten doen. Ze had haar mutatie hier al vaker gebruikt, met toestemming. Voor haar was het niet om mee op te scheppen, het was om te begrijpen waar anderen door gingen, om te leren van andere mutaties en dus zo sterker te worden. Het was om te helpen want er was iets dat je hier nooit kon begrijpen en dat was hoe anderen hun mutatie ervaarden. En iedere keer weer was het alsof er een nieuwe wereld open ging, net zoals ze het net ontdekte. ‘Ja,’ ze liet haar hoofd op haar knie rusten en keek naar Christophe die duidelijk in gedachten voor zich uit zat te kijken. ‘Met toestemming uiteraard.’ Ze strekte haar vingers die rond haar been geslagen lagen en keek ernaar. ‘Het stelt me in staat om anderen te begrijpen.’ Mompelde ze zelf in gedachten verzonken. Ze schudde langzaam haar hoofd en keek hem weer aan. ‘Ik kan ze ook doorgeven, alleen lukt het nog niet zo goed als ik zou willen.’ Gaf ze eerlijk toe. Het was nog maar één keer gebeurd, dat ze haar mutatie kon doorgeven aan iemand anders. ‘Ik moet nog veel leren.’ Al had ze haar mutatie onder controle, ze kende er nog niet alles van. Dat ze kon doorgeven had ze ook enkel maar hier geleerd. Er was nog zoveel op de wereld dat nog niet ontdekt was, maar dat filosofisch gedoe zou ze Christophe niet aandoen, al deden gedachte van zijn reactie erop haar wel kort glimlachen.

Toen hij met een brede grijns het vluchtplan uitlegde moest ze luidop lachen. Nobel van hem, om haar eerst te laten gaan en achter te komen, of hulp te halen. ‘Goed, deal. Ik hoop dat ik snel genoeg ben om je voor te blijven, of jij om me bij te houden.’ Ze haalde haar wenkbrauwen kort op en schudde grinnikend haar hoofd. ‘Welke kant lopen we trouwens uit, richting school?’ Wees ze richting de school, en een hoop andere studenten in gevaar brengen. ‘Wie zegt trouwens dat als we hem of haar geen kluif toe gooien hij of zij niet tevreden weg wandelt?’ Ze hield haar hoofd een beetje schuin en greens om haar eigen woorden. Waar waren ze in godsnaam over bezig, ze had geen idee of weerwolven echt bestonden maar anders waren ze daadwerkelijk aan het lachen met een ras dat heel freaking eng werd bij volle maan.

Haar opmerking bracht hem aan het lachen, en ze keek grijnzend toe naar zijn gelach waarna hij verklaarde dat rennen niet zijn sterkste punt was, in zover het weerwolven-escape plan op basis van rennen. ‘Je kunt ook gewoon poseren.’ Stelde ze lachend voor. Ja, ze kon het zo al voor zich zien, Christophe achterna gezeten door de dames, poserend op een blokje hout voor hun aandacht. Hij zou een geweldige job doen, of niet. Ja, ze gaf het toe, hij was grappiger dan haar, Allison moest een beetje werken aan haar manier van grappig zijn. Maar ze nam zijn twee complimenten met een eerbiedig hoofdknikje op. ‘Thanks.’ Greens ze. ‘En ik begrijp het wel, misschien moet je echt wel gaan rennen, uiteindelijk, als je awesome blijft.’ Ze tuitte haar lippen alsof ze net niets gezegd had. Niet iedereen zou zijn manier van kijken niet appreciëren, hij was apart, maar Allison mocht hem. Wat als zijn awesome karakter ervoor zorgde dat de dames achter hem aanholde, of de heren (je weet maar nooit), misschien moest Christophe maar eens beginnen joggen, just to be safe …

You're not the ordinary type - Pagina 2 99ow3r
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptydi okt 20, 2015 9:12 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
Hij merkte dat hij wat sneller afgeleid raakte dan eerst en dat hij soms net wat te ver afdreef in zijn gedachten, want zo nu en dan miste hij de helft van de woorden die ze tegen hem zei. Ze had iets gezegd over toestemming en het kostte Christophe weer wat concentratie om op te graven waar ze het over gehad hadden. Oh ja.. haar mutatie. ‘Het stelt me in staat om anderen te begrijpen.’ Oh ja? Hij wreef met zijn handen wat door zijn ogen, want slaap begon hem steeds meer te pakken te krijgen. Toen hij haar weer aankeek, zag hij dat ze een redelijk gedurfde positie had aangenomen op de schommel. Jeetje! Had ze dan niet geleerd van zijn mistake daarnet? Nouja, als zijn nu ook van dat ding afdonderde stonden ze wel een beetje quitte. Daar ging hij weer, afdwalen van het onderwerp waar het eigenlijk omging. ‘Ik kan ze ook doorgeven, alleen lukt het nog niet zo goed als ik zou willen.’ Nou ze begon met elk woord dat ze sprak wat intimiderender te worden (mocht ze willen puh).”Nou je zei dat je hier was gekomen om te leren dus tada--” Hij maakte een vaag gebaar met zijn hand gericht op de ‘magische’ school. “-jouw place to be.” Want wat zou dit voor een school zijn als je er niet kon leren?
Ja hij zou haar wel rugdekking geven als zij richting die weerwolf zou lopen. Dan was ze extra veilig enzo. ‘Goed, deal. Ik hoop dat ik snel genoeg ben om je voor te blijven, of jij om me bij te houden.’ Ah ja, zijn welbekende snelheid, die eigenlijk helemaal niet bekend was. “Ik zal mijn best wel moeten doen als ik geen weerwolvenhapje wil worden.” Met die slijmerige en kwijlende kaken, jakkes. Hij kreeg er nu al kriebels van. ‘Welke kant lopen we trouwens uit, richting school?’ Hm, dat was een goede vraag. “Denk je dat weerwolven slim genoeg zijn om deuren te openen zonder ‘un kostbare nagels te breken?” Dat lag misschien wel in hun dramaqueen aard, who knows. ‘Wie zegt trouwens dat als we hem of haar geen kluif toe gooien hij of zij niet tevreden weg wandelt?’ Door die opmerking moest hij wel lachen. Zouden die beesten het brein van een hond evenaren? “Dat mag jij wel proberen, als je het durft, maar dommage, ik heb mijn kluif, die ik altijd met me meedraag, toevallig niet bij me.” Het begon steeds meer als een solide plan te klinken en hij zou bijna opstaan en roepen om een weerwolf die even langs wilde komen om dit vluchtplan uit te testen.
Van rennen voor weerwolven ging het opeens naar rennen voor een horde meisjes. Eerlijk gezegd wist hij niet wat hij enger zou vinden. Voor tienermeisjes (en daar waren er redelijk wat van hier op Genosha) beschikten over van die hele hoge stemmetjes en als ze die allemaal tegelijk gebruikten in een schreeuw.. daar hield je gewoon een piep van over in je oren. ‘Je kunt ook gewoon poseren.’ Huh wat? En die meisjes niet op afstand houden? “Ik kom liever op mijn kamer zonder kleerscheuren, merci.” Of wat hij ook zou kunnen oplopen door de mutantenmeisjes hier. ‘En ik begrijp het wel, misschien moet je echt wel gaan rennen, uiteindelijk, als je awesome blijft.’ Daar ging ze weer! Christophe geniet stiekem wel een beetje van haar woorden en straalde lichtjes. “Ik zal morgen wel beginnen, maar wat als ik er juist awesomer van word?” Dan kreeg hij zo’n sporterslichaam en daar konden meisjes toch ook geen genoeg van krijgen? Misschien wilde Allison hem wel in een val leiden! Ja, hij had haar (again) helemaal door!
words: 615 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptyvr okt 23, 2015 11:09 pm

YOU THINK MY LIFE IS EASY,
I’M A HUNTRESS. I HATE THAT FEELING, THE FEELING WHERE YOU STAND ON THE SIDELINE AND JUST HAVE TO WATCH HOW YOUR LIFE IS CUMBLING APART. I WANNA FEEL STRONGER THAN THAT. I WANNA FEEL POWERFUL AND WITH ALL THE FAMILY THAT I’VE LOST,I COULD USE A FEW FRIENDS. -------------------------------------------------------
You're not the ordinary type - Pagina 2 2wr0rbc

Allison merkte de kleine details op bij Christophe dat aanduidde dat hij lichtelijk vermoeid begon te geraken. Hij staarde langer voor zich uit, hij wreef in zijn ogen, leek het wat moeilijker te hebben met het gesprek te volgen (wat trouwens heel serieus was). Allison had er niet bij stil gestaan om afgelopen minuten en langer naar haar eigen lichaam te luisteren. Ze had zelf geen moeite met slaaptekort, ze had het al zo lang dat haar lichaam zich eraan aanpaste. Lang opblijven zou haar beter laten slapen straks, wat wel niet wilde zeggen dat ze het niet koud begon te krijgen. De zon was al lang ouder, het was stil en donker buiten, meisjes zouden bang moeten worden maar Allison werd er enkel scherper en alerter door. Christophe zijn lichtelijk sarcastische opmerking over the place to be deed haar met haar ogen rollen en met een glimlach opzij naar hem kijken. ‘Bedankt voor de verduidelijking smartass.’ Greens ze hoofdschuddend. Ze was zeker dat lang niet zoveel mensen overeen zouden kunnen komen met Christophe, hij deed geen moeite om je aardig te vinden, het gebeurde of het gebeurde niet. Allison was in deze situatie gewoon de persoon die zich snel kon aanpassen en gemakkelijk met iedereen kon omgaan. Anders was dit gesprek misschien al helemaal anders gelopen als hier iemand had gezeten die op al zijn woorden defensief zou reageren.

“Denk je dat weerwolven slim genoeg zijn om deuren te openen zonder hun kostbare nagels te breken?” Ze haalde gelijk haar schouders op, hoe moest zij dat nu weten. ‘Lopen ze er gewoon niet door.’ Wees ze met een recht gebaar naar voor. Gewoon, beuk, hopsa, binnen … ‘Of is dat enkel omdat het spectaculairder oogt in de films.’ Met al dat rondvliegend hout … het had wel iets dramatisch, wat dan ook weer perfect paste in het gehele plaatje van dramaqueens. Ze wilde het eerlijk gezegd niet testen, wie weet bestonden die beesten niet echt. Zag ze hier nou beide ook weer zitten op de schommels, pratend over weerwolven alsof er elk moment een paar uit de bosjes zouden springen. Zijn gelach leidde haar blik weg van de omgeving, blij dat hij om iets kon lachen dan ze zelf zo nuchter naar voor had gebracht. ‘Je zou je kluif altijd moeten bij hebben Christophe, zeker bij nacht.’ Tikte ze hem met een kleine glimlach op het feit. Hoe kon je nou je kluif vergeten bij nacht … Ja, weerwolven waren volle maan gebonden maar in deze wereld … er was niets meer waar je versteld van kon geraken.

Hij kwam liever op zijn kamer zonder kleerscheuren, goed, strak plan. Ze had er ook geen zin in om door weerwolven opgejaagd te worden, of erger, door meisjes omdat ze allemaal achter Christophe aan liepen. Ze had een hekel aan fangirls die altijd maar achter een celeb aanhollen voor een simpel handtekeningen, er waren andere dingen beter om voor te rennen. Dus eerlijk, ze zou veilig haar afstand van Christophe houden mocht het ooit zo ver komen, ze had er totaal geen zin in om zich tussen meisje te drummen om goedendag te zeggen tegen hem. Bij zijn opmerking en vraag keek ze hem met een glimlach aan en stak haar handen afwerend op. ‘Als je echt awesomer word en echt fans krijgt dan zwaai ik naar je van aan de andere kant van school. Gewoon om,’ ze zweeg en trok een grijnzend maar moeilijk gezicht. ‘Ik wil je je tijd met je fans niet ontnemen. Daarnaast ben ik niet zo’n grote fan van gillende meisje en flapperende handen met camera’s.’ Gaf ze met een serieuze knik toe. Dus als hij vrienden wilde blijven, wat ze hoopte dat het al een beetje was, dan moest hij maar zichzelf blijven, hij was uniek, een verfrissing, niets kon hem dat ontnemen …
Tag; Christophe | Words; 639
TEMPLATE BY LILY (HER MAJESTY'S FINEST.) ATATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptywo okt 28, 2015 10:30 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
Het was waarschijnlijk dat hij nu ook overdag actief moest zijn dat hij nu zo moe was, want normaal kon hij nachten lang opblijven zonder ook maar een keer te gapen. Van duisternis werd hij niet moe, het maakte hem eerder actiever en energieker. Nu was het anders, want er waren zogenaamde lessen overdag die hij met weinig interesse moest volgen. (Eigenlijk sliep hij tijdens de helft, want hij nam heel tactisch altijd het plekje helemaal achterin te klas, waar hij geleidelijk tegen de muur in slaap zou vallen. Hoe vaak hij was betrapt kon hij niet meer op twee handen tellen.) ‘Bedankt voor de verduidelijking smartass.’ natuurlijk zou hij dit compliment met een glimlach ontvangen, want ze had het ook zo ontzettend gemeend met een grijns gezegd. “Volgens mij heb ik nog nooit zoveel complimentjes in een gesprek gehad van een persoon.” plaagde hij haar en had haar bijna een voorzichtige por met zijn elleboog gegeven als hij niet had gedacht aan haar zeer enge mutatie. Oei, that was close.
Of weerwolven door deuren heen zouden lopen? Hm, dat zou opzich wel een mogelijkheid zijn.. Maar als er hier weerwolven zouden zijn, zou de schoolleiding dan soms op een ochtend na volle maan een deur zien met een gat erin in de vorm van een weerwolf? Hoe vreemd zou dat wel niet zijn! ‘Of is dat enkel omdat het spectaculairder oogt in de films.’ hij knikte, wel een beetje teleurgesteld. Het zou ook te mooi zijn, een verhaal dat je vol enthousiasme op een feestje zou kunnen vertellen. “Ik denk het, ik zie niet waarom een weerwolf wel door een deur heen zou kunnen lopen en ik niet.” wat was het verschil tussen hen? Een beetje vacht en een snuit. ‘Je zou je kluif altijd moeten bij hebben Christophe, zeker bij nacht.’ het idee dat je zo’n beest gewoon zou kunnen afleiden met een stuk vlees had hem doen lachen. Misschien waren ze wel zo dom, ja. “Tja..” mysterieus haalde hij zijn schouders op. “..ik dacht dat één keertje tikkertje spelen met een weerwolf wel leuk zou zijn.” beteuterd liet hij zijn schouders hangen. “Of dat ik misschien een keertje een leuke en gezellige picknick bij volle maanlicht kon houden, om te roddelen.” dat zouden dramaqueens onderling vast heel goed kunnen.
Nu weer naar zijn toekomstige horde aan fangirls (wat een geweldig idee). ‘Als je echt awesomer word en echt fans krijgt dan zwaai ik naar je van aan de andere kant van school. Gewoon om,’ wat een hulp was die Allison toch. ‘Ik wil je je tijd met je fans niet ontnemen. Daarnaast ben ik niet zo’n grote fan van gillende meisje en flapperende handen met camera’s.’ Christophe snoof, toch nog wel met zijn mondhoeken licht omhoog gekruld. “Wat als je daardoor jaloerse fangirls op je afkrijgt, als ze je zien? Het blijkt dat jaloerse fangirls erger zijn dan.. fangirlende fangirls.” zo dat was toch wel een geweldige uitspraak die hij deed. “Toch bedankt voor de aangeboden ‘hulp’. Maar ik denk dat ik toch jouw kant opren als de menigte van gillende meisjes te dichtbij komt.” nu kwam hij wel op een idee! “Dan heb je meteen een hele goede training voor je mutatie!” zo, twee vliegen in één klap.
words: 543 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptyzo nov 01, 2015 8:28 pm

YOU THINK MY LIFE IS EASY,
I’M A HUNTRESS. I HATE THAT FEELING, THE FEELING WHERE YOU STAND ON THE SIDELINE AND JUST HAVE TO WATCH HOW YOUR LIFE IS CUMBLING APART. I WANNA FEEL STRONGER THAN THAT. I WANNA FEEL POWERFUL AND WITH ALL THE FAMILY THAT I’VE LOST,I COULD USE A FEW FRIENDS. -------------------------------------------------------
You're not the ordinary type - Pagina 2 2wr0rbc

“Volgens mij heb ik nog nooit zoveel complimentjes in een gesprek gehad van één persoon.” Ze wilde daar gelijk op reageren maar ze hield zich stil, kneep haar ogen wat samen en begon te tellen in haar hoofd hoeveel keer ze hem al een complimentje had gegeven. Ze was van nature wel erg zeker naar anderen, ze zou altijd complimenten uitdelen of gewoon eerlijk en rechtuit zijn. Hij had er inderdaad al een paar gekregen, waar helemaal niks verkeerd mee was. Ze keek hem aan en trok haar wenkbrauwen omhoog. ‘Ben je het niet gewoon om complimentjes te krijgen.’ Vroeg ze plagend. Hier, meneer die praktisch op alles een antwoord had, was het niet gewoon op complimenten te krijgen. Wat op zich niet vreemd was, niet iedereen zou zo gemakkelijk met Christophe kunnen omgaan als Allison deed. Meer omdat het haar niet boeide was zijn attitude was, zeker niet na de allereerste opmerking die hij had gemaakt tegenover haar. Maar hij had haar de schommel naast zich aangeboden dus hij was zo verschrikkelijk nog niet als hij er op het eerste zicht had geleken. ‘Maar ik zal ermee stoppen, als je het vervelend vind.’ Glimlachte ze ietwat uitdagend. Zou hij willen dat ze ermee stopte? Ze streelde hier wel zijn ego en je weet hoe jongens en hun ego stiekem zijn.

Ze duwde haar rug tegen de ketting achter zich en staarde het duister in, haar blik bleef een beetje hangen terwijl er een beeld van een docent vlakbij naar haar werd door gestuurd. Ze draaide haar blik en zocht hem door de struiken maar vond hem niet meteen. Mochten ze zo laat noch buiten zijn? Of was dat hier verboden? Terug naar het onderwerp van de weerwolf, ja ze waren daar nog steeds over bezig, tegen het einde van hun gesprek waren ze beide gespecialiseerd in weerwolven. ‘Ik zie je niet meteen door een deur rennen.’ Flapte ze eruit. Ze hief haar hand kort op en schudde haar hoofd met een glimlach. ‘Of tenzij je een mutatie hebt die je daarbij helpt.’ Christophe door een deur rennen? Hij zag er wel stevig en goed gebouwd uit, waar ze hem geen compliment om zou geven maar hij zag er nu ook weer niet zo stevig uit om een deur door te beuken. ‘Trouwens, zijn weerwolven niet sterker?’ Vroeg ze zich luidop af waarna zijn opmerking kwam omtrent de kluif. En ze begon geluid luidop te lachen, maar echt te lachen. Ze verloor haar evenwicht op de schommel waardoor ze zich meteen vast greep aan de kettingen voor ze net als hem in het zand zou bijten. Ze schudde lachend haar hoofd en keek hem nog steeds lachend aan. ‘Sorry.’ Ze probeerde haar lach onder controle te houden door op haar onderlip te bijten, het lukte, voor een deeltje. ‘Als dat ooit gebeurd dan wil ik daar getuige van zijn. Dan moet je me waarschuwen want dat wil ik voor geen goud in de wereld missen.’ Ze zag het zo al voor zich, Christophe onder het maanlicht met een harige weerwolf aan zijn zijde, op een geruit dekentje met eten. Het beeld alleen al deed haar opnieuw lachen.

Van de weerwolf naar de fangirls … hadden ze dan echt niets beter om over te praten? Iemand die hen zou liggen afluisteren zou het al meteen afgetrapt zijn door het weinige aan inhoud van hun gesprek. Jaloerse fangirls … Allison probeerde er zich iets bij voor te stellen. ‘Ik kan mezelf goed genoeg beschermen en verdedigen tegen beide die soorten van fangirls.’ Stelde ze hem gerust. Wat lief van hem dat hij aan haar dacht als hij beroemd zou worden. Maar weer, geen opmerking, geen complimentjes meer voor Christophe vandaag. Oooh, hij zou haar kant op rennen, dat was echt geweldig, de horde achter hem minder. Zijn laatste opmerking over haar mutaties bracht haar immers op een idee. ‘Misschien moet je me inhuren als je bodyguard, ik zie er misschien niet veel soeps uit maar,’ ze stak haar vinger op terwijl ze verder ging. ‘Ik kan al hun mutaties overnemen en jou beschermen tegen jaloerse fangirls en fangilende fangirls. ‘ Ze keek hem afwachtend aan, alsof ze wilde dat hij het zou overwegen. ‘Je kan ook gewoon onder duiken en iemand vinden die je eten binnen smokkelt en van die toestanden.’ Glimlachte ze. Nu gingen ze over naar smokkelen, waar ging dit allemaal heen. ‘Hoe komen wij in godsnaam van weerwolven naar fangirls?’ Vroeg ze uiteindelijk bedenkelijk. Over een gevarieerd gesprek gesproken …
Tag; Christophe | Words; 751
TEMPLATE BY LILY (HER MAJESTY'S FINEST.) ATATF
Terug naar boven Ga naar beneden
Christophe Rémy
Christophe Rémy
Class 3
Aantal berichten : 218

Character Profile
Alias: Apostacy
Age: Stopped counting tbh
Occupation:
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Emptydo nov 19, 2015 7:56 pm

party isn't over tonight
Christophe Rémy
Het leek erop alsof ze iets had willen zeggen, maar Allison was toch stil gebleven. Had hij haar nou sprakeloos gelaten? Dat zou wel een prachtige achievement zijn voor hem. ‘Ben je het niet gewoon om complimentjes te krijgen.’ had ze gezegd en nu was het zijn beurt om zijn ogen wat te versmallen. Dit was, aan de toon te horen, misschien niet al te serieus bedoeld. Hrm wat moest hij daar mee? “Van bijna iedereen wel ja, maar ik had het niet van jou verwacht.” sprak hij, een beetje trots op zijn antwoord zijnde (wanneer was hij dat niet). Maar nee, toen hij haar zo had horen lachen toen hij op de grond was gevallen, had hij niet echt het idee gehad dat ze verder zouden komen dan hij die haar de hele tijd met een hevig chagrijnige blik aan zou kijken. ‘Maar ik zal ermee stoppen, als je het vervelend vind.’ werd er vervolgens door haar gezegd en Christophe beet kort op zijn lip. Als hij meteen zijn mond open had getrokken was hij recht in haar valstrik gelopen, maar dit deel van het gesprek leverde hem wel een goed humeur op! “Nou..” begon hij met een schaapachtige glimlach op zijn gezicht, terwijl hij zijn blik expres liet afdwalen naar de grond en met zijn schoen een paar cirkeltjes tekende in het zand. “je hoeft niet perse rekening te houden met mij hoor.” was zijn maar al the smoothe antwoord.
Nee, hij zou het niet zo een, twee, drie geloven dat een weerwolf door een deur heen zou kunnen bashen. Zelfs al waren ze zo snel als het licht, het zou dan toch nog steeds een gruwelijke pijn opleveren? Al die houtsplinters of misschien zelfs wel botbreuken door stenen! Hoe zouden ze de volgende ochtend weer wakker worden, als ze hun arm in weerwolf-mode gebroken hadden door een deur! Alsof wakker worden met een kater echt helemaal niets was. ‘Ik zie je niet meteen door een deur rennen.’ oh. Christophe wendde zijn blik ontzettend gespeeld van haar af. “Nou misschien is dat wel mijn grootste hobby, ik ben een groot kapotte deuren liefhebber namelijk.” antwoordde hij op de meeste serieuze toon die hij kon bedenken en voor deze keer wist hij zelfs zijn mond een strak lijntje te houden. ‘Of tenzij je een mutatie hebt die je daarbij helpt.’ dat lijntje hield het echter niet lang meer, aangezien zijn mondhoeken nu toch wel een beetje omhoog begonnen te kruipen. “Tja, nu is het mijn beurt om zeer mysterieus te zijn, hm.” daar had hij haar ‘mutatie’ toch wel even bij gekopieerd.
Of weerwolven sterker waren dan de geweldige persoon die hij was? “Het zou tegen mijn gehele karakter ingaan om dat toe te geven, dus ik houd wijselijk mijn mond.” zo gemakkelijk zou hij de overwinning niet geven aan die mormels! Gelukkig hoefde hij geen verdere verklaring te geven, want zijn volgende opmerking bracht haar aan het lachen. Hij kon het zich al voorstellen, in het gras op zijn rug liggen met naast hem een net iets grotere wolf (bij deze voorstelling kon hij de geur van natte hond niet uit zijn hoofd halen helaas), terwijl ze samen praatten over iedereen op school en of ze van die interessante dingen hadden gezien. Als het geen weerwolf zou zijn die naast hem moest liggen, klonk het toch wel een beetje als een aanlokkelijk idee. Deze gedachte vond Allison blijkbaar bijna grappig genoeg om van haar schommel te vallen. Bijna. ‘Als dat ooit gebeurd dan wil ik daar getuige van zijn. Dan moet je me waarschuwen want dat wil ik voor geen goud in de wereld missen.’ oei, dat werd wel een beetje moeilijk. “Ik weet niet of je een hoog genoeg drama queen-niveau hebt om je bij deze picknick te voegen.” als dramaqueens ook maar een hekel hadden aan een ding waren het mensen die met hun ogen rolden om wat ze te zeggen hadden. Kon Allison dat een hele picknick volhouden?
Dus ze kon beide fangirls van zich afhouden? Jeetje, daar waren wel veel skills voor nodig. “Nou als het ooit zover komt, moet je me een paar trucjes leren, voor het geval ze een beetje té fangirlend worden.” er waren vast wel verschillende niveaus van het fangirlen. ‘Misschien moet je me inhuren als je bodyguard, ik zie er misschien niet veel soeps uit maar,’ het leek erop dat dit de beste optie was, als hij van die gillende meisjes achter zich aan zou krijgen. ‘Ik kan al hun mutaties overnemen en jou beschermen tegen jaloerse fangirls en fangilende fangirls. ‘ daar zei ze toch wel wat, het werd dat of onderduiken. Dan hoefde hij wel nooit meer daglicht te zien, maar hm, nee, het klonk niet zo aanlokkelijk. Waarschijnlijk zou hij na een paar uur de ruimte waar hij opgesloten zou zitten al spuugzat zijn en een vervelende Christophe was niet echt wat je op je dak wilde hebben. “Klinkt als een top idee!” merkte hij dus op, richting zijn toekomstige bodyguard. “Hebben we misschien een noodsignaal nodig?”
‘Hoe komen wij in godsnaam van weerwolven naar fangirls?’ dat was eigenlijk een best wel goede vraag. Hoe waren ze überhaupt over die twee onderwerpen begonnen? Zijn warrige en vermoeide hoofd vermoeilijkte hem het denken, dus probeerde hij die vraag maar te vergeten. “Of we hebben beiden een zeer uitgebreide fantasie,” zei hij. “of weerwolven zijn naast dramaqueens ook de grootste fangirls.”
words: 904 | tag: allison | outfit: click
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You're not the ordinary type   You're not the ordinary type - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You're not the ordinary type
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Outside :: Playground-
Ga naar: