|
|
Auteur | Bericht |
---|
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:47 pm | |
| Aahm, normaal is er vanonder een scrolbar zodat je naar rechts kan gaan, verwarrend I know, maar anders zou ik niet weten hoe dat komt :'D |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:48 pm | |
| |Emma: Ja ik zag het net Ga morgen terugposten, popcorntime werkt weer |Jara: True story hehehe Ben ook benieuwd hoe ze gaat reageren En joa, heb daar al veel over gehoord, maar denk dat ze dat niet snel gaan doorvoeren hoor :P Gaat niet gemakkelijk zijn om al die mensen een boete te geven, want like bijna iedereen gebruikt het |
|
| |
Samantha Holt- Deceased
- Aantal berichten : 515
Character Profile Alias: Bolt Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:50 pm | |
| Yeah! Go Popcorntime :'D
Ik hoop echt dat ze die boete niet doorvoeren, dan moeten ze bijna like iedereen boetes geven, al is dat natuurlijk wel goed voor de staatskas :P |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:51 pm | |
| - Samantha Holt schreef:
- Aahm, normaal is er vanonder een scrolbar zodat je naar rechts kan gaan, verwarrend I know, maar anders zou ik niet weten hoe dat komt :'D
Geen scrollbar voor mij. xD Ik heb even op quote gedrukt om de hele tekst te kunnen lezen. Red me wel, tzal weer aan mijn laptop liggen. =P |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:54 pm | |
| - Allison Argent schreef:
- Samantha Holt schreef:
- Aahm, normaal is er vanonder een scrolbar zodat je naar rechts kan gaan, verwarrend I know, maar anders zou ik niet weten hoe dat komt :'D
Geen scrollbar voor mij. xD Ik heb even op quote gedrukt om de hele tekst te kunnen lezen. Red me wel, tzal weer aan mijn laptop liggen. =P Raar! Heb je deze niet? - Spoiler:
|
|
| |
Allison Argent- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:56 pm | |
| - Dahlia Leto schreef:
- Allison Argent schreef:
- Samantha Holt schreef:
Geen scrollbar voor mij. xD Ik heb even op quote gedrukt om de hele tekst te kunnen lezen. Red me wel, tzal weer aan mijn laptop liggen. =P Raar! Heb je deze niet?
- Spoiler:
Nee. Heb letterlijk al heel die afbeelding naar alle hoeken en kanten gesleept op zoek naar die scrollbar. =P |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 9:57 pm | |
| - Allison Argent schreef:
- Dahlia Leto schreef:
- Allison Argent schreef:
- Samantha Holt schreef:
Geen scrollbar voor mij. xD Ik heb even op quote gedrukt om de hele tekst te kunnen lezen. Red me wel, tzal weer aan mijn laptop liggen. =P Raar! Heb je deze niet?
- Spoiler:
Nee. Heb letterlijk al heel die afbeelding naar alle hoeken en kanten gesleept op zoek naar die scrollbar. =P Dat is echt heel raar! :P |
|
| |
Allison Argent- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:01 pm | |
| ik quote iedere keer, zodat ik je volledige post kan lezen. =P Lukt ook op die manier. =D |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:05 pm | |
| Dat doe ik vaak op mijn gsm als mensen een hover hebben :'D Voor alles is een oplossing :'D |
|
| |
Allison Argent- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:08 pm | |
| Lang leven onze fantasievolle en vindingrijke breinen! |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:16 pm | |
| |
|
| |
Wesley Nerteaux- Class 2
- Aantal berichten : 118
Character Profile Alias: Darwin Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:17 pm | |
| Ik vind mijn fantasievolle brein niet leuk want het geeft mij altijd inspiratie voor awesome mutaties xD zit hier weer met een mutatie idee in haar hoofd .-. |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:22 pm | |
| De eerste heeft zijn boete al binnen stalkt internet af |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:23 pm | |
| |Jara: Oké nu krijg ik toch bang |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo okt 21, 2015 10:27 pm | |
| @Janne Jaa echt eh ;o
"Daar waar stichting Brein gisteren aankondigde dat illegale downloaders van films en series in Nederland boetes kunnen gaan verwachten, is dat in Duitsland al dagelijkse praktijk. Sander was daarvan niet op de hoogte en is enorm geschrokken van de boete, vertelt zijn moeder.
"Bij de brief zit een acceptgiro van van 1090 euro die we moeten betalen voor aanstaande zaterdag. Maar wij hebben niet zomaar duizend euro liggen", zegt Van der Kroon. "Het is echt alsof er een soort zwaard van Damocles boven ons hoofd hangt." Betaalt de familie niet voor zaterdag dan volgt een rechtsgang en moet er minstens 1870 euro betaald worden." |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|