|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 12:23 pm | |
| Wat er gisteravond en vannacht in Parijs is gebeurd is gewoonweg diep en diep triest. En Nienke, zoiets denk ik ook... Ik denk dat Parijs misschien wel een opstapje gaat worden voor nog meer en misschien nog wel ergere aanslagen over de hele wereld... |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 12:33 pm | |
| Ja, misschien ook wel meer dan alleen aanslagen tho.. Maar mijn ouders zijn ook bang voor andere dingen die gaande zijn en misschien ook wel kunnen gaan meespelen.. Wat misschien alles nog erger maakt, en we eigenlijk ook helemaal zelf aan het doen zijn met ons nederlanders.. Waar ik zelf trouwens ook bang voor ben |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 12:38 pm | |
| Je zou bang worden om buiten te komen. =S Dreigingsniveau hier in België zal ook weer omhoog gaan denk ik. |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 12:47 pm | |
| Mag er niet aan denken... Vandaag is het ook de intrede van Sinterklaas, weet iets waar massaal veel mensen bij elkaar komen! Alle 'grote' evenementen beginnen me af te schrikken.. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:08 pm | |
| Het is echt erg! En dan al die aanhangers van IS zetten heel twitter vol met: jeej. Dat is toch niet meer normaal! @Janne, omg ja! Als ze daar iets gaan doen hé! Ik zweer! Al die kinderen! Ik had over tijd al schrik om naar Antwerpen te gaan gewoon |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:09 pm | |
| Er zijn inderdaad geen woorden voor.. Maar IS heeft echt een verkeerde zet gemaakt door nu Frankrijk te pakken. Ze hebben Rusland al gehad, wat echt helemaal te dom voor woorden is en nu Frankrijk. Ze krijgen alle grote bazen tegen zich en dan is dat legertje van hun niks meer. Hoorde ergens dat Amerika al met de EU in overleg is gegaan voor hoe of wat, dus de Amerikanen komen ons nog wel helpen.
Echt vreselijk dit.. Heb er niet van kunnen slapen vanacht.. |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:10 pm | |
| Ik zeg bommen droppen. Dat is de enigste manier denk ik om het snel af te handelen. Het is toch niet oké dat Syriërs dit elke dag meemaken! |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:12 pm | |
| Ik ook hoor Emma. Alleen is het gevaarlijke van die gekken dat ze overal zitten, gewoon tussen de normale burgers.. Probeer ze dan nog maar eens te vinden. Ze hoeven hier in Nederland ook maar een seintje te krijgen en de hell breekt los. |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
- Aantal berichten : 176
Character Profile Alias: Invisible Age: achtien Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:16 pm | |
| Grenzen dicht en vluchtelingen terug sturen wie weet zaten er IS strijders bij. Ze zijn al langs zo veel veilige landen geweest en toch gaan ze allemaal door reizen deze kanten op |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:20 pm | |
| En al die onschuldige mensen dan? Bommen droppen op Syrië, oké, maar what about de onschuldige mensen die daar tussen zitten? En de vluchtelingen die naar hier komen, die komen ook voor 1 ding he: Hun eigen veiligheid. Zij vluchten om dezelfde reden waar wij bang voor zijn. Ga je die allemaal terugsturen? Tuurlijk weet je niet wat voor gespuis er allemaal tussen zit, maar toch.. 't Is gewoon verschrikkelijk. |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:24 pm | |
| Is ook heel moeilijk Janne, maar in dat opzicht kan ik best zwart wit zijn. Natuurlijk hoef je de mensen die nu in Nederland gekomen zijn niet terug te sturen, maar als ze al bij Frankrijk zitten zijn wij zo aan de beurt. Om nu de grenzen dicht te doen vind ik helemaal geen slecht idee. De mensen die er zijn mogen van mij ook lekker blijven, maar gewoon niemand meer toe laten.
Anyways, ik ga zo verder met de post voor Storm ^^ |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:28 pm | |
| De meeste zijn geen vluchtigen dat zijn geluk zoekers, ga me niet zeggen dat als je echt een vluchteling bent gaat lopen zeggen dat als je geen beter eten, WiFi en wat allemaal nog meer krijgt dat je nog liever terug gaat naar je eigen land waar je eerder voor ben gevlucht omdat je bang bent dat het je dood gaat worden. Ik geloof best dat er wel echte vluchtelingen tussen zitten. En die mogen wat mij betreft ook echt wel blijven. Maar die geluk zoekers mogen wat mij betreft wel weer terug.
Dit is natuurlijk mij mening en geen aanval naar jou toe janne |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:32 pm | |
| Hmm.. Nee ik ben niet voor het droppen van bommen want daarmee zorg je ook dat er heel veel gewone burgers om het leven komen en kinderen.. Zo'n massamoord is nu ook weer niet nodig en daar zou ik echt misselijk van worden.. Zelfde met grenzen dichtgooien, daar bereik je ook niets mee, maar je het (naar mijn mening) erger door en het is gewoon niet menselijk. Je hoort elkaar te helpen en zeker in tijden van oorlog wanneer mensen het nodig hebben. Je kunt niet al die mensen laten sterven, dat kan niet. Er zitten ook kinderen bij die bang zijn en die anders verdrinken op zee omdat ze het land niet in mogen, want ze zullen het toch proberen en daar kun je ze ook niet de schuld voor geven, die mensen zoeken veiligheid en dat is logisch, wat zou jij doen als hier oorlog was en er bommen gedropt werden of andere dingen?
Ik vind het echt triest hoe een groot deel van Nederland zich meer zorgen maken over zichzelf en daardoor andere mensen niet willen helpen die zoveel minder hebben dat hun, want er zijn wel mensen die zeggen dat ze alles krijgen maar dat is gewoon een dikke leugen.. Tuurlijk zitten er mensen bij die ervan willen proviteren maar het grootste gedeelte zit in doodsangst omdat het oorlog is! Denk vooral ook om die kinderen die dit allemaal moeten mee maken
Maar goed, dat is mijn mening en ik snap de andere kant ook wel, maar dit is gewoon wat ik ervan vind |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:35 pm | |
| |Jara&Sophie: Ik begrijp het ook langs jullie kant, echtwaar! En ik respecteer iedereen zijn of haar mening en ga niemand daarom afkraken of anders bekijken :D We zijn allemaal mensen met een eigen stel hersenen en onze eigen gedachten en meningen over dingen. Zo heb ik die ook van mij, en ik blijf bij mijn eigen standpunt Heb vorig jaar een blik achter de schermen gekregen in een vluchtelingencentra, en de dingen die ik daar gezien en gehoord heb hebben me echt wel mijn ogen geopend. |Nienke: Zo denk ik er ook over! Zo, nu ga ik ga ook verder posten |
|
| |
Elin Bouchard- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 1:41 pm | |
| Ik wil zeker wel andere mensen helpen, vooral mensen die het nodig hebben en in nood zijn.
En dit is mijn laatste mening hierover gezien ik geen ruzie ofzo wil xd ik blijf alleen bij mijn mening en accepteer de meningen van andere
En ik ga zo ook maar eens posten |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|