Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 2:34 pm
Ik snap het! ^^ Dat weet ik dan ook weer.
Ik heb geen bad, een douche zal het worden voor vanavond. Heb altijd zot veel problemen met kou, gewrichten en pijn dus ben het gewoon. Als mijn aflevering uit is komt die post er sowieso, pijn of niet. =P
Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 2:39 pm
@Daphne Ik had al gezegd dat ik klaar was met dit onderwerp, maar ik wil wel even duidelijk maken dat ik niet bedoel dat alle vluchtelingen gelukzoekers zijn. Dat dat in elk geval even duidelijk is.
Enneh, ten eerste sterkte Nienke. Ten tweede mag ik vragen waarom er Nelleke en Nienke word gezegd terwijl Nienke het zegt? Sorry als die vraag raar of vreemd over komt maar ik ben nogal aan de nieuwe kant hier.
Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 2:42 pm
|Jara: Awwwww
|Emma: Dahlia moet nog posten bij Devon in het bos :D
|Jennifer: OMG, youtube liet net dit liedje automatisch als volgende afspelen, en ik wou het afzetten, maar net toen ik op het tablad klikte, zag ik gewoon even de mutaties van je nieuwe char! Echt mindfuck... :D
Onderwerp: Re: Randomness talk za nov 14, 2015 2:43 pm
@Jennifer Ik ga echt helemaal stuk hahahahaha xD ‘Er zijn nog andere dingen te doen dan praten.’ Zei hij onschuldig. Eten bevoordeeld … Ik zie het Storm al helemaal zeggen, en dan dat 'eten bijvoorbeeld' er achter, geniaal hahaha xD