INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Bottom of the bottle |&Skye

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 12:53 am


”I walk up in the world and cut the lights off”

Gehuld in de schaduwen die de kelder hem gaf staarde Cas voor zich uit. In zijn hoofd was het stil, een bepaald gevoel had hem al de hele dag in zijn greep en het wilde maar niet loslaten. Falen. Het had er letterlijk ingehakt toen hij een anonieme sms had gekregen dat het verlies van zijn vader destijds compleet te wijten viel aan hem. Een van de main reasons waarom hij zich dus had terug getrokken naar de kelder om daar even compleet te verdwijnen. Om het zeker voor het onzekere te nemen dat hij niemand wat zou aandoen als hij getriggerd werd. Woede zat nog steeds in zijn lichaam na al die tijd, iets wat zeker effect had op zijn omgeving. Zo ook hier, weg gestopt in de fundering van de school. Geregeld had het licht al aan en uit geflikkert in de tijd dat hij hier zat, kortsluitingen werden veroorzaakt door de opborrelende woede die hij uit alle macht tegen hield. Hij weigerde toe te geven aan die kant, maar daarvoor had hij afleiding nodig. Afleiding die hij niet zou vinden als hij alleen bleef dat stond vast. Toch maakte hij geen beweging om naar boven te gaan, de eerste persoon naar wie hij dan heen ging was Cloud, en dat kon in Cas zijn ogen alleen maar fout aflopen.
Een korte lichtflits maakte Cas weer alert, liet de rest in zijn hoofd even bekoelen. Zijn spieren spande zich op, al was het maar voor heel even, tot hij tot de conclusie was gekomen dat er iemand rond dwaalde in de gang. De jongen zakte wat meer onderuit in de zetel, hoopte langs de ene kant dat de persoon hem zou passeren. Maar dit kon wel eens de afleiding zijn die hij nodig had?

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 1:05 am


Een beetje doelloos liep de chick rond in de gangen van de school. Ze had nog geen les, en haar inspiratie voor tattoos was eventjes nog in Duitsland gebleven. Nee, echt, het moest dringend terugkomen want het werk lag natuurlijk ook niet stil. Ze moest haar designs naar Jameson sturen en snel ook, maar het liep eventjes gewoon vast. Daarom had ze besloten om een wandelingetje te gaan maken, haar muziek speelde zachtjes via één oortje en ze zong zachtjes mee. Skye trok een random deur open (nadat ze zeker wist dat het geen klaslokaal was want ja dat zou awkward zijn). Een trap naar beneden werd zichtbaar, maar ook niet volledig, want het was donker. Ze probeerde het lichtknopje, maar tevergeefs. Toch wekte het haar nieuwsgierigheid tho. Daarom zette ze de flash van haar phone aan en liep ze naar beneden, de gang in. De deur viel achter haar dicht, lekker dan, tot zover het terugvinden van de weg. Ze liep een random kamer in en schrok zich vervolgens kapot. Haar hartslag ging meteen aan 300 per uur. Er zat een dude in de kamer. “Hey, you there”, Sprak ze hem toen aan, niet van plan om te tonen dat ze zich zonet bijna een hartaanval had geschrokken. "Waarom zit je hier in het donker?" Vroeg ze vervolgens, een tikkeltje bezorgd om de knul tbh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 7:30 pm


”I walk up in the world and cut the lights off”

De persoon bleef voor hem onzichtbaar. Logisch ook, het licht dat van haar phone afkwam was praktisch volledig gericht op hem. Licht irriteerde hem echter niet zo heel veel, toch niet zo veel als andere die het vampiergen met zich mee droegen. Nah, tbh hij was gewoon speciaal. Al stal het licht toch een mini beetje aan zijn ogen, maar dat kwam dan weer door het feit dat hij hier al lang genoeg in het duister zat. Uit haar stem kon hij niet bepaald of maken of de chick geschrokken was van zijn aanwezigheid. Al had hij een klein vermoeden, maar daarop in pikken nah vandaag was hij even niet in die mood of zo. De licht bezorgde toon deed hem zijn mondhoek optrekken. Iemand die zich als het ware zorgen leek te maken om een vreemde, een gevaarlijk iets om te doen. ‘Waarom maak jij je zorgen om vreemdelingen? Wie weet ben ik wel een of andere mutant die zich voedt met andere en wachtte ik net op jou om toe te slaan?’ Klonk het luchtig. Heel soms kon hij zijn moodswings echt haten tbh, al viel er nu echt wel geen ontkomen meer aan. Toch besloot Cas het maar even over een andere boeg te gooien, weetje wel voor hij werkelijk iemand ging kwetsen. In deze vorm deerde hem dat niet zo veel, maar als hij ooit weer switchte wel ja dan kreeg hij schuldgevoelens of zo.. ‘Ik had vandaag niet al te veel zin om me bovengronds te begeven, en jij dan? Of ben je ook uit op de wijnvoorraad van de schoolhoofden?’ Klonk het al op een meer geamusseerde toon. Cas hief de elektriciteitsblok op, toch tenminste voor enkele lampen in de ruimte waar ze nu waren. Het was wel zo beleefd om zich tenminste kenbaar te maken right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 8:09 pm


Natuurlijk kwam er niet in haar hoofd op dat ze de jongen zowat zat te verblinden met de flash uit haar gsm. Wauw, zelf zou ze zo pissed zijn als iemand dat bij haar zou doen, maar nu kwam ze er gewoon niet op dat het ding zelfs nog aan lag. Langs de andere kant was het misschien beter dat hij haar niet kon zien doordat haar gezicht niet verlicht was en hij onmogelijk doorheen het felle licht kon kijken. Tenzij hij daar een mutatie voor had, nachtzicht ofzoiets, wist zij veel. ‘Waarom maak jij je zorgen om vreemdelingen? Wie weet ben ik wel een of andere mutant die zich voedt met andere en wachtte ik net op jou om toe te slaan?’ Reageerde de dude luchtig op haar vraag. Oh, ja, okay, daar had ze dus niet aan gedacht. "Right, ik was eventjes vergeten dat hier nog mutanten waren", Lachte ze een tikkeltje nerveus, al was ze wel geamuseerd door haar eigen blondheid. "Maar langs de andere kant, ik ben er ook eentje, dus misschien moet je dat maar even niet doen?" Reageerde ze toen een beetje slimmer. Goed bezig wel.

‘Ik had vandaag niet al te veel zin om me bovengronds te begeven, en jij dan? Of ben je ook uit op de wijnvoorraad van de schoolhoofden?’ Zei de knul toen iets vriendelijker. Ineens sprong het licht ook weer aan, en kreeg ze door hoe belachelijk ze nog steeds met haar phone in haar handen stond. Ze opende de flashlight app en zette het ding uit, waarna haar phone in haar broekzak verdween. Ze inspecteerde de jongen even. Nice ink wel. "Er is hier een wijnvoorraad? Van de schoolhoofden? Cool", Grijnsde ze, waarna ze het even waagde om wat verder de ruimte in te lopen en op de armleuning van een oude bank te gaan zitten. "Nee, ik drink ten eerste geen wijn, en ten tweede, ik ben gewoon de school aan het verkennen", Antwoordde ze toen eerlijk. Het gebouw was ook zo groot, for real.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 8:23 pm


”I walk up in the world and cut the lights off”

Blijkbaar had de chick nog wel humor Wat zijn humeur misschien toch wel een beetje opkrikte, maar beter ook want tja hij wilde niet bepaald een onbekend iemand wat volt door haar lichaam laten gaan puur omdat hij even een downie was. ‘Hoor ik daar een uitdaging? Kijk maar uit, wie weet ga ik er nog wel op in.’ Yaas, het ijs was eventjes gebroken of zo. Zijn bestelling voor een beter humeur was goed aangekomen thanks to the bezorger die hem nog steeds blind maakte. Dat nam hij er maar bij zeker?

Vanaf het moment dat hij het licht weer aan had laten gaan, gedimd wel tho want hey even een beetje sfeer op deze gure plek was ewl welkom. Haar ink sprak hem tbh echt wel aan. Like, hij kende genoeg mensen die rondliepen bedekt van kop tot teen, maar still hij was nog altijd even nieuwsgierig als een klein kind naar de betekenis er achter. Al zou hij er niet zo blunt gaan achter vragen tbh, nah dat gebeurde ooit wel eens op een ander moment. Stiekem was hij nu vooral nieuwsgierig naar de personen die haar hadden getatoeërd want het werk herkende hij eigenlijk echt niet. Het feit dat ze ook nog eens goed was voor het oog, wel ja dat was voor hem even mooi meegenomen yk. ‘Er is hier stiekem nog zo veel meer hoor.’ Grijnsde hij even breed. Op een paar dode ratten en een tal van spinnen waarschijnlijk niet al te veel, maar hej hij wou nog wel eens op onderzoek uit hoor. Even als een ware pagadder de boel gaan verkennen why not? ‘Gelijk heb je, dat spul is niet te zuipen.’ Voor even trok hij een vies gezicht, neuwp hij moest er niet aan denken. ‘Een newbie dus, intresting, ik kan even de lokale gids gaan uithangen als je wilt?’ Beetje vriendjes maken was wel nog zo leuk. Dan had hij ook eventjes wat tijd verdrijf.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptyma dec 07, 2015 9:02 pm


Serieus, ook al was ze bij haar thuis in Berlijn ook omringd door mutanten, haar neefjes, ze was het niet gewend dat iemand een mutatie zou gebruiken om haar kwaad te doen. Nah, de twee waren heel beschermend tegenover haar, waarschijnlijk had één van hen de jongen al vol getackled omdat hij nog maar durfde te beweren dat hij haar iets aan zou doen. ‘Hoor ik daar een uitdaging? Kijk maar uit, wie weet ga ik er nog wel op in.’ Zei hij, al was het wel op zo’n manier dat ze zich niet echt bedreigd voelde. "Pls don’t”, Lachte ze, waarbij ze eventjes haar handen in de lucht stak als de onschuld zelve.

De lichten waren ondertussen ook weer aan, al waren ze niet zo helder, al gaf dat niet echt. Het was best gezellig zo, alsof er kaarsjes brandden. ‘Er is hier stiekem nog zo veel meer hoor.’ Merkte de dude op, waarbij ze even grinnikte. "Dat geloof ik tbh, het eiland is zo huge", Knikte ze instemmend. ‘Gelijk heb je, dat spul is niet te zuipen.’ Zei de jongen terwijl hij een vies gezicht trok, iets waardoor zij dan weer in de lach schoot. ‘Een newbie dus, interesting, ik kan even de lokale gids gaan uithangen als je wilt?’ Stelde hij toen voor, iets waarop Skye wel ja zou zeggen. "Oh, dat zou wel chill zijn, maar ik heb nog werk te doen, dus eigenlijk moet ik terug aan de slag", Zei ze een beetje sip. Zo heel veel tijd om haar design door te sturen, had ze nu ook weer niet, dus een hele rondleiding zou waarschijnlijk iets te lang duren. "Maar ik hou je er wel aan, euhm..?" Ze keek hem even vragend aan, doelend op zijn naam, die ze nog niet eerder had vernomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptydi dec 08, 2015 12:52 am


”I walk up in the world and cut the lights off”

Lachend schudde Cas zijn hoofd. Nah, hij ging nog niet in gaan op de uitdaging hoor. Dat was een beetje wat ze zou verwachten, dan verasste hij haar liever stiekem. ‘Ooit neem ik die uitdaging van je aan hoor.’ Klonk het terwijl hij even zijn breedste glimlach opzette om er toch uit te zien als een engeltje. Engeltje met tattoo’s tho, maar still zo braaf mogelijk niet dat hij daar grandioos in slaagde maar dat waren dan weer kleine details die hem niet veel konden boeien op het moment.

‘Dat gevoel raak je wel weer snel kwijt trust me.’ Sprak hij schouderophalend. Oké, feitelijk bleef het eiland nog steeds groot maar ondertussen kende hij wel alle plekjes dus waren er niet al te veel geheimen meer voor de kleine avonturier die in hem schuilde of zo. Aye, hij had blijkbaar zijn groove even terug of zo aangezien hij haar mooi aan het lachen had gebracht. 1 – 0 tbh. 0 voor het slechte humeur welliswaar. Van zodra haar stem sip klonk, trok hij dan weer een pruillipje om het te beamen. ‘Werk? Like school of wat? Want ik weet echt wel dat ze hier niet aan kinderarbeid doen hoor, of naja gewoon meisjes als jij werk te laten verrichten it’s a damn shame.’ Het laatste kwam er wat lacherig uit, al meende hij er stiekem elk woord van tho. Plus, Cas was ook oprecht geïnteresseerd in wat ze eigenlijk bedoelde. Stiekem was het echt wel een beetje tja, discriminerend tho wat hij net had gezegd. Al nam ze het waarschijnlijk niet zo op. Hoopte hij dan toch. ‘Hmn, dan is het speciaal voor jou even geen one time offer of zo. Maar ik ben Casper btw, al noemen de meeste me gewoon Cas maar dat is dan weer een ander verhaal.’ Beetje mysterie in het spel houden mocht altijd right? ‘En wie ben jij? Of noem ik je gewoon die blonde chick met al der geweldige tat’s?’ Al fine by him hoor. Al was een naam misschien toch wel een klein beetje handig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptydi dec 08, 2015 1:03 am


In wat voor problemen had ze zichzelf nu weer gewerkt. Straks kreeg ze nog een enge mutant achter zich aan, nu ja, zo eng was hij nu ook weer niet zo lang het licht was. In het donker was hij dan wel weer best eng, al lag dat misschien ook wel aan het feit dat ze het niet zo had met donkere ruimtes en donker in het algemeen. Dan werd alles gewoon 10 keer zo eng. ‘Ooit neem ik die uitdaging van je aan hoor.’ Glimlachte de dude breed, probeerde er ook onschuldig uit te zien, maar ze had hem ook wel door. Fijn, nu mocht ze dus elke dag rond kijken of hij niet ergens in een hoekje stond te wachten tot ze voorbij kwam. Dat had ze echt wel weer goed geregeld. Maar nah, hij zou haar vast geen pijn doen, anders had hij dat nu toch al lang gedaan, of niet?

Skye besloot om maar over iets anders te beginnen, en zijn voorstel om haar rond te leiden hielp daar wel bij. ‘Dat gevoel raak je wel weer snel kwijt trust me.’ Reageerde hij op de opmerking dat het eiland best freaking huge was. Ze moest alleen zijn vriendelijke aanbod af slaan, jammer genoeg. Ze vond hem wel fijn gezelschap, dus een rondje door de school zou ze normaal gesproken wel gewild hebben. Maar ze had andere plichten momenteel. ‘Werk? Like school of wat? Want ik weet echt wel dat ze hier niet aan kinderarbeid doen hoor, of naja gewoon meisjes als jij werk te laten verrichten it’s a damn shame.’ Sprak hij een beetje lacherig, waardoor Skye even haar wenkbrauw op trok. Wat een cutie tbh.

"Nee, kijk, ik werkte in de tattoo shop van mijn neven voor ik hierheen kwam. Die sukkeltjes hebben me overtuigd want zij hadden hun diploma's al en ik niet, en ze vonden het beter als ik dat wel had. Maar ze hebben momenteel zoveel klanten dat ze het alleen niet redden, de stakkers, dus ik help hen van op afstand met de flash designs", Legde ze uit. Beetje technische taal, maar dat zou hij wel verstaan, aangezien hij zelf ook tattoos had en sowieso ook al over een flash had gehoord dan. "Daar was ik dus daarnet ook mee bezig, maar ik zat even vast, dus ging ik een wandeling maken", Vertelde ze toen. Het zou waarschijnlijk wel gewerkt hebben, wandelingetjes waren goed voor haar inspiratie.

‘Hmn, dan is het speciaal voor jou even geen one time offer of zo. Maar ik ben Casper btw, al noemen de meeste me gewoon Cas maar dat is dan weer een ander verhaal.’ Stelde de jongen die dus Casper heette maar met Cas werd aangesproken zich voor. Okay, de bijnaam snapte ze wel, maar ze werd wel nieuwsgierig naar het verhaal tbh. ‘En wie ben jij? Of noem ik je gewoon die blonde chick met al der geweldige tat’s?’ Vroeg hij toen, waardoor ze even speels naar hem knipoogde en toen geamuseerd grijnsde. "Dat klinkt eigenlijk zo slecht nog niet", Merkte ze op, waarna ze even kort lachte. "Maar nee, ik ben Skye. En by the way, jouw tattoos mogen er ook wel wezen", Kaatste ze het complimentje fijntjes terug. Want ja, niks beters dan gecomplimenteerd worden om je ink, vond zij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptydi dec 08, 2015 1:22 am


”I walk up in the world and cut the lights off”

Volgende keer dat hij deze chick zou ontmoeten ging hij dus mooi eventjes echt wel niet in de kelder zitten. Zo meteen ging ze nog rare dingen denken over hem of zo. Iets wat hij eigenlijk niet bepaald wilde, want ze leek hem best wel goed gezelschap tbh. En dan duidde hij niet alleen op haar looks of zo, zo erg was hij nu ook weer niet. Naja, zo heel soms misschien maar dat wist alleen hij en tja enkele mensen waarmee hij nu geen contact meer had. 10/10 voor vriendjes maken hoor, het behouden dat sloeg soms tegen eigenlijk.

De manier waarop ze haar wenkbrauw op trok, voorspelde niet al te veel goeds. Al had hij dat dus blijkbaar helemaal fout in geschat, maar hej hij was een dude. Wel ja kinda dan, dus dan stak hij het tijdelijk daar op stiekem. Toen ze even aan haar uitleg begon, klonk het even letterlijk als muziek in zijn oren. Cas had het kunnen verwachten ergens, hoewel niet iedere persoon met ink kon het ook werkelijk zetten of tekenen of wat dan ook. Maar bij haar had hij die speciale vibe gekregen tbh, en zijn vibes lieten hem echt nooit in de steek hoor. ‘Dat lijkt me echt zo ziek om te doen.’ Echt hoor zijn enthousiasme atm, hij leek wel een klein kind dat net cadeautjes kreeg of zo. Even opletten dat we niet te cute gaan doen jow, je hebt een reputatie. In je hoofd dan.. ‘Aight, je moet me echt eens wat van je werk laten zien tho. Als je wilt off course, no pressure.’ Glimlachte hij vrolijk. Jup, de zwarte wolkjes die eerst boven zijn hoofd hingen waren even mooi opgeklaart of zo. Skye was eventjes stiekem zijn persoonlijk zonnetje.

‘Aye, ik noem je zo hoor, nah kidding dat zou ik je niet aan doen.’ Heus wel eigenlijk. Maar dat zou ze zelf ook wel door hebben. Skye, een niet zo vaak voorkomende naam maar aye die mensjes waren meestal dubbel zo cool. Al ging hij haar dat niet vertellen want dan was hij zijn imago van die enge dude die in de shadows lurked kwijt of iets in die aard. ‘Thanks maar ik heb nog genoeg space, dus wie weet loop ik ooit wel eens bij je neven binnen. Ik ben altijd wel op zoek naar nieuwe artists.’ Stiekem was hij zo’n beetje een verzamelaar. Er bestonden mensen die stenen verzamelden, of dieren of wat dan ook maar hij behoorde dan weer tot de geheel andere kant stiekem. Niet dat je het zou merken als hij in zijn andere vorm rond dwaalde hoor maar dat was iets voor later. ‘Maar aye, dan laat ik je wel verder gaan of zo? Je moet me alleen even beloven dat ik je snel weer zie hoor.’ Voor heel even zette hij zijn meest geweldig grote puppy ogen op en trok hij een pruillip van jewelste. Dit bleef mooi tussen hen tho.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptydi dec 08, 2015 1:35 am


Er zat wel degelijk een diepe passie in haar stem toen ze vertelde over haar werk. Ze had het geluk gehad dat haar grootste hobby haar werk was geworden, mede dankzij haar neven dan. Die hadden de shop namelijk opgericht, en natuurlijk hadden ze haar meteen aangenomen. Ze hadden alle drie dezelfde leermeester gehad, hun Sensei, dus ze hadden alledrie ook dezelfde stijl. Het zat waarschijnlijk in hun genen dat ze dezelfde stijl ook gewoon leuk vonden om te tekenen en om te hebben, dus dat was ook weer mooi meegenomen. ‘Dat lijkt me echt zo ziek om te doen.’ Zei Casper enthousiast. Nog even en zijn ogen gingen letterlijk glinsteren als de kerstverlichting die er sowieso nog zat aan te komen hier. ‘Aight, je moet me echt eens wat van je werk laten zien tho. Als je wilt off course, no pressure.’ Zei de jongen toen. Skye grinnikte even. "Dat kan geregeld worden", Zei ze met een grijnsje. Ze zou wel op de een of andere manier haar instagram doorsturen, kon hij haar lekker followen en regelmatig dingen van haar zien verschijnen op zijn feed. Plus, ze zou hem met alle plezier terug followen ghehe.

Cas was wel lekker creatief in het verzinnen van bijnamen tbh. Maar goed, om het hem makkelijker te maken, vertelde ze maar haar naam, die was ook een stuk korter. ‘Aye, ik noem je zo hoor, nah kidding dat zou ik je niet aan doen.’ Zei hij lachend. "Jij doet het vooral jezelf aan, die bijnaam is echt lang", Grijnsde ze geamuseerd. Haar eigen bijnaam vermeldde ze maar niet tho, alleen haar neefjes mochten haar zo noemen en hij had die positie nog niet verdiend. Nog niet. ‘Thanks maar ik heb nog genoeg space, dus wie weet loop ik ooit wel eens bij je neven binnen. Ik ben altijd wel op zoek naar nieuwe artists.’ Vertelde de dude. Skye keek hem even met grote ogen aan. "Ik zoek nog een nieuw slachtoffer", Zei ze toen met een enthousiast grijnsje. Yeah, ze zou het best wel cool vinden om hier op het eiland ook een beetje te mogen oefenen, en dan niet alleen op synthetische huid. De technologie was al ver vooruit gegaan en gaf tattoo artists veel mogelijkheden, maar niks ging boven een echt persoon tattooeren tbh.

‘Maar aye, dan laat ik je wel verder gaan of zo? Je moet me alleen even beloven dat ik je snel weer zie hoor.’ Zei Casper toen, waarna hij haar met de grootste zielige blik aller tijden aan keek. Skye sloeg even haar handen voor haar ogen als dat ene aapje op whatsapp. "Hou op, daar kan ik niet tegen dude", Grinnikte ze, waarna ze haar handen liet zakken en even op haar lip beet. "Anders mag je gewoon mee naar boven? Dan kan ik je meteen al wat laten zien en ben ik toch met mijn werk bezig", Stelde ze voor. Yup, daar kon Jameson niks op tegen hebben, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Emptydi dec 08, 2015 8:35 pm


”I walk up in the world and cut the lights off”

Echt hoor de passie die in haar stem weerklonk was bewonderenswaarig. Maar for real, Cas kon enkel en alleen maar op zo’n manier praten als het ging over zijn beschermrol naar Cloud toe, omdat hij daarvoor gewoon gemaakt en gevormd was door zijn ouders. Al had de dude nog wel het een en het ander waar hij altijd wel plezier in had, maar toch tho als je al kon praten over zoiets wel dan was het gewoon helemaal top. Dat het hem dan nog eens zo hard interesseerde was eventjes een dik pluspunt hoor. Dat kon ze blijkbaar wel goed, puntjes scoren bij hem. Daar moest hij toch eventjes mee uitkijken hoor, zo meteen had ze al meteen een high score of zo. Al kon er niemand nog qua geweldigheid al aan haar tippen hoor, maar dat hield hij tussen zichzelf en zijn gedachten tbh. ‘Waarschijnlijk ga ik zo impressed zijn over je werk dat je me al meteen mag tatoeëren of zo.’ Yeah, Cas en zijn roekeloosheid ook. Nah, eerst even goedkeuren tho maar het kon haast niet anders dan goed zijn right? Anders zou ze niet zo zeker zijn van zichzelf.

‘Nou, over een tijdje kan ik er wel kortere verzinnen hoor.’ Glimlachte hij vrolijk. Wel, dat mocht hij dan toch hopen. Maar dat ging enkel en alleen gebeuren als hij haar beter leerde kennen tho, dus basically gingen dat heel veel gidstoertjes worden op het eiland. ‘If you can impress me, sign me up!’ Klonk het misschien net een tikje te enthousiast. Maar who cares right? Feitelijk zou hij het echt nog wel geweldig vinden als hij mocht rondlopen met iets van haar tho, maar aye Cas was een trotse jongen, zeker als het neerkwam op ink.

Bam even een aapfaceje na doen, dat kon echt niet hoor. Bijna ging hij zijn handen voor zijn mond slaan als reactie, bijna dus. Cas kon zich nog net weerhouden om het ook te doen. Al zou het wel de kers op de taart zijn geweest hoor, dan lag ze zowiezo plat van het lachen en hij ook tbh. ‘Aha, je geeft je zwakke plekjes al prijs. Zo snel is het nog nooit gegaan hoor.’ Sprak hij op een speelse toon. Cas, de eeuwige charmeur tbh. Al pikte hij niet op dat ze het erg vond of zo dus wie was hij dan om ermee te stoppen riight? Die lipbite tho, nee dat moest ze maar niet meer doen want het was eventjes veel te hot als ze dat deed. Wow, stop die gedachten maar jongen! Wat verbaasd trok hij zijn wenkbrauw op. Hem meteen uit nodigen hea? Die sneaky Skye. ‘Aye daar heb ik niets op tegen hoor. Ik zal me gedragen. Beloofd.’ Gooide hij er droogjes uit al verscheen er toch zo'n typische scheve grijns op zijn gezicht. ‘Ladies first I guess, want ik weet niet waar je slaapt you know.’

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Bottom of the bottle |&Skye Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bottom of the bottle |&Skye   Bottom of the bottle |&Skye Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bottom of the bottle |&Skye
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Skye Blackwell
» @youwish ll Skye's insta

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - Lower Floor :: Basement-
Ga naar: