INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 Started from the bottom, now we're here

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptydi dec 08, 2015 9:18 pm


Nog geen twee dagen ver en ze zat al een random jongen mee te vragen naar haar kamer. Heel goed bezig zo, yup, echt wel. Maar hé, de knul hield van tattoos, en dan was Skye gewoon meteen al hooked. Met zo’n mensen kon ze het nu eenmaal gewoon snel vinden, maar dat was wel algemeen in hun wereldje. Plus, Casper kon zo zielig kijken, en dat was echt haar zwakke plek. ‘Aha, je geeft je zwakke plekjes al prijs. Zo snel is het nog nooit gegaan hoor.’ Had de jongen plagend gezegd, waarop ze even had gelachen. "Alsof je niet weet dat puppy oogjes moordend zijn", Had ze hem toen semi-bestraffend toegesproken; al vond ze het natuurlijk niet zo heel erg dat hij het deed, de cutie.

‘Aye daar heb ik niets op tegen hoor. Ik zal me gedragen. Beloofd.’ Zei Cas, al liet zijn grijnsje wel vermoeden dat hij hoe dan ook wel grapjes zou blijven uithalen als hij de kans zag. ‘Ladies first I guess, want ik weet niet waar je slaapt you know.’ Had hij nog gezegd, waarbij Skye hem voor was gegaan naar de trap. "Ik dacht dat ik hier niet meer zou uitkomen, dus thank God dat je het licht hebt gefixt", Had ze onderweg gegrapt. Na een kort gesprekje over random dingen waren ze bij haar kamer aangekomen, die ze met een groot gebaar opende. "Welkom in Casa Blackwell", Grijnsde ze naar de jongen, terwijl ze de kamer verder in liep.

De muziek stond nog zachtjes te spelen, Useless van Le Lion, een heel psychedelisch nummer. Yeah, dan concentreerde ze zich beter, kwam ze meer in sync met haar inspiratie. Meestal dan toch. Ze zette de radio af en liep toen naar haar bureau. Het onafgewerkte design lag er ook, maar dat zou ze niet aan hem tonen. Eerst nam ze een afgewerkte flash sheet. Er stond een beetje van alles op, maar wel in het theme van star wars. "Deze is van een week ofzo geleden, er staan wat random dingetjes in de kantlijn, maar deze hier", Zei ze, en ze wees op het hoofd van de stormtrooper. "Is ondertussen al gezet, en deze", Vervolgde ze, waarna ze de R2 aanduidde. "Is ook al verkocht, al zal mijn neef die waarschijnlijk plaatsen aangezien ik nu hier zit", Zei ze, waarna ze de sheet aan hem gaf en ondertussen haar map doorzocht naar nog andere coole dingen die ze kon tonen.

&Cas
flash
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptydi dec 08, 2015 9:35 pm


”May the force be with you”

Cas keek haar met een triomfantelijke blik aan. Duh, daarom bestonden puppy oogjes ook weet je. Maar stiekem ging hij toch nog wel gebruik maken van de vergaarde kennis hoor. Ghehe, arme Skye tbh moest ze het voor de rest van de tijd met hem kunnen uithouden terwijl hij hier en daar eens een zielig bakkes trok. Het was wel de snelste manier tho om mee naar haar kamer gevraagd te worden. Niet in de foute manier tho, want hey hij was nog wel opgevoed hoor. Beetje dan, nee oke goed genoeg om niets fout te doen.

Licht, het was wel even heel belangrijk als je heelhuids de trap wilde opkomen. Daarom had hij het stiekem nog een beetje feller gemaakt, niet full blast tho want dan ging hij last krijgen aan zijn ogen. Maar ze waren dus veilig en wel boven geraakt woehoe. Na het meest random gesprek was Skye gestopt, bijna was hij verder gelopen, maar dat was weer zo’n bijna geval dat hij mooi had opgelost door dat hij charmant even vluchtig tegen de muur aanleunde of zo. ‘No pun intended? Cas-a-Blackwell?’ Klonk het al lachend. Oké, hij moest even terug normal gaan doen of zo want hij lachtte net een beetje teveel naar zijn mening. Dat kwam door zonnetje Skye die inmiddels al binnen stond, even beter opletten en niet zo dromen jongen.

Binnen wist hij zichzelf niet meteen een plekje te geven, dus bleef hij wat dom in het midden van de ruimte staan. Cas volgde met zijn ogen haar vinger die verder op het blad ging naar de meest awesome stormtrooper die hij ooit gezien had. Dat was dan misschien weer iets typisch voor hem, hij was vroeger obsessed met Star Wars, basically was hij in het lager onderwijs altijd wel iets geweest van die films tijdens halloween of zo. Super sexy en alles. Gretig nam hij de sheet aan en keek impressed naar de zaken die ze net had aangewezen. ‘Tattoo’s en Star Wars, kun je met me trouwen of zo?’ Kwam er heel random uit. Serieus, Cas beter even je mond houden of zo veel zinnigs komt er namelijk niet uit. ‘Dit is zo impressive, ik zou die Stormtrooper zelf nog laten zetten tbh.’ Niet dat het matchte met de ink die hij al had, maar serieus het was zo goed uitgewerkt dat hij het niet anders onder woorden kon brengen. ‘Ik mag wel even hopen dat je die films gezien hebt en het niet enkel en alleen research is?’ Stiekem kon het wel zijn dat het de tweede was, maar dat wilde hij eigenlijk niet geloven. Dan ging zijn perfecte bubbel eventjes kapot of zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptydi dec 08, 2015 10:00 pm


Praten voelde natuurlijk aan bij de jongen, hij zag er ook niet uit alsof hij zich dood verveelde, wat wel een pluspuntje was. Skye kon nogal snel van onderwerp veranderen, waardoor veel mensen het moeilijk hadden om haar springende gedachten bij te houden. ‘No pun intended? Cas-a-Blackwell?’ Merkte de jongen lachend op. Skye sloeg even haar hand voor haar mond om haar lach in te houden, waarna ze hem zo serieus mogelijk aan keek. "Niet alles draait om jou tegenwoordig", Sprak ze gespeeld streng, al kwamen haar mondhoeken automatisch omhoog in een glimlach bij het uitspreken van de woorden. Right, toneelspelen was niet haar sterkste vak.

Haar sterkste vak was tattoos tekenen, iets wat ze hem toch wel met lichte trots liet zien. De jongen keek met bewondering naar de flash. ‘Tattoo’s en Star Wars, kun je met me trouwen of zo?’ Zei de dude, en ze schoot in de lach. "Nee, Casper, niet zonder ring", Grijnsde ze grappend. "Plus, wat moet ik tegen mijn neef gaan zeggen? Sorry dat ik je design niet af heb, ik was druk bezig met mijn trouw te plannen?" Vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. Nee, dat kon niet. Dan stond de knul hier binnen het uur voor haar deur tbh. Kon hij even goed Killian mee brengen, dan konden ze alsnog haar verjaardag vieren.

‘Dit is zo impressive, ik zou die Stormtrooper zelf nog laten zetten tbh.’ Vervolgde Cas, en ze glimlachte even tevreden. "Dank je", Zei ze vrolijk, terwijl ze nog een blad uit haar map trok en die op het bureau legde, zodat hij er naar kon kijken als hij wou. "Maar ik ontwerp liever iets persoonlijks als het om vrienden gaat", Zei ze toen. Okay, ja, ze beschouwde hem al als een vriend, oops. Beetje snel ofzo, nah? Wel heel smooth tho. ‘Ik mag wel even hopen dat je die films gezien hebt en het niet enkel en alleen research is?’ Vroeg hij toen, waardoor ze hem even mysterieus aan keek. "Is this a trap?" Vroeg ze geamuseerd, absoluut geen referentie naar de bekende quote van Admiral Ackbar.

flash 2


Laatst aangepast door Skye Blackwell op wo dec 09, 2015 12:30 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptywo dec 09, 2015 12:03 am


”May the force be with you”

Casper’s pruillip speelde weer op toen Skye hem erop wees dat hij niet the center of attention was. Maar goed, feitelijk was hij dat ook niet en dat wist hij maar al te goed. Kon hij er wat aan doen dat grapjes maken in haar bijzijn hem zo makkelijk verging. Stiekem had ze gewoon even zijn humorknop aangezet of zo. Yeah dat moest het wel zijn right? Een andere verklaring had hij namelijk niet tbh. ‘Nou nee, nu draait het eventjes om jou en je meesterwerken.’ Sprak hij terwijl de pruillip weer veranderde in een gewone grijns. Een grijnzende Cas was altijd beter als een pruillerdje, nou ja hij kon zijn pruillip altijd in de strijd gooien tbh als hij wat van haar gedaan wilde krijgen stiekem. Al was hij echt zo slecht niet tho.

‘Misschien heb ik wel een ring?’ Klonk het op een trieste toon, gespeeld natuurlijk. Maar hey, he wouldn’t mind tho. ‘Maar als ik dus een ring vast had nu, dan zou je wel met me trouwen? Goed om te weten.’ Speels wiebelde hij even met zijn wenkbrauwen. Yeah right, eventjes stoppen met zweven Casper zo meteen ga je nog door het dak of zo. ‘Dan zeg je gewoon, oh ja jij bent men getuige, mooi naast me staan en zwijgen thaanks?’ Klonk het al lachend. Negen van de tien hakte die jongen hem in de pan of zo als hij het ooit zou flikken, maar goed dat waren zorgen die eigenlijk niet eens hoorden te bestaan at the moment. Grapjes maken bleef leuk met Skye, vooral omdat ze er ook heel droog in mee ging eigenlijk.

Toen ze ook het tweede blad op tafel legde werd zijn vreugde alleen maar groter. Ze had het hem mooi geflikt hoor, haar werk was echt te geweldig. Niet moeilijk dat hij like werkelijk even verstomd was door bewondering voor het werk. Heel eventjes maar hoor, want toen had zij zijn aandacht weer getrokken. Niet eens verbaasd over dat ze hem al rekende als een vriend gaf hij haar een zachte stoot tegen haar arm. Letterlijk zacht hoor, een tikje, niets wat overeenkomt met wat degene achter Cas normaal doet. Ghehe. ‘Aye, van vreemdeling tot vriend in nog geen uur tijd. Ik maak echt zware progress of zo.’ Glimlachte hij vrolijk. Stiekem vond de jongen het echt wel cool tho, dat ze hem werkelijk al zag als een vriend, zeker en vast na de manier waarop ze elkaar hadden ontmoet of zo. ‘Maar een ontwerp van you, hell yeah!’
Yas, een mede Star Wars freakje. Of wel ja, iemand die het kende beter gezegd want in deze tijd was dat nogal onvoorkomend of zo. ‘Well you have learned young padawan.’ Nog net klonk hij niet als de Jedi Master himself. Dat zou dan weer een beetje te creepy zijn, maar dat waren details die er niet toe deden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptywo dec 09, 2015 12:53 am


De pruillipjes van Cas zouden even verboden moeten worden op dit eiland. Ze had al bijna spijt van wat ze gezegd had, al wist ze ook wel dat hij maar gespeeld gekwetst was. ‘Nou nee, nu draait het eventjes om jou en je meesterwerken.’ Zei hij toen ook nadat hij weer zijn standaard grijnsje had op geplakt. Hah, beter. Skye voelde haar kaken even warm worden, zijn woorden hadden haar gevleid, en dat was ook te merken. Verdomme Casper. Snel liep ze daarom naar haar bureau, die nu al vol lag met pennen, sharpie's, potjes inkt, papier enzovoort.. Nope, huiswerk zou ze hier alleszins nooit aan kunnen maken. Maar de dude bleef haar verbazen met zijn woorden. God, nu was ze ineens al ten huwelijk gevraagd. Hah, zo gemakkelijk ging dat niet tho, ze moest wel een mooie fancy ring hebben. En ze had een dure smaak, so be warned.

‘Misschien heb ik wel een ring?’ Klonk het ter verdediging, waardoor ze even lachte en hem zijdelings aan keek. ‘Maar als ik dus een ring vast had nu, dan zou je wel met me trouwen? Goed om te weten.’ Speels keek hij haar aan, wiebelde met zijn wenkbrauwen. Skye schoot in de lach, legde de map met designs even neer. "Zelfs al had je een ring, dat zou het probleem met mijn neef niet oplossen", Sprak ze geamuseerd. ‘Dan zeg je gewoon, oh ja jij bent men getuige, mooi naast me staan en zwijgen thaanks?’ Stelde de dude voor. Opnieuw grinnikte ze even. "Hij kan ons mooi matchende promise tattoos geven. Die zijn leuker dan ringen, al bij al", Lachte ze. Ja, daar zou Jameson heel blij mee zijn.

Opnieuw toverde ze een flash tevoorschijn, een groter design deze keer. De jongen zei nu niet meteen iets, waardoor zij hem eventjes vertelde dat ze liever een persoonlijk ontwerp maakte voor haar vrienden. Grappige woordkeuze, ze kende hem nog niet eens een uur. Iets wat hij ook fijntjes opmerkte. ‘Aye, van vreemdeling tot vriend in nog geen uur tijd. Ik maak echt zware progress of zo.’ Glimlachte de jongen vrolijk. Oooh, daar wist ze wel wat op. Ze kruiste haar armen over elkaar en keek hem wat uitdagend aan. "Je beseft toch dat ik je zonet keihard heb gefriendzoned?" Dikke plot twist tbh.

‘Maar een ontwerp van you, hell yeah!' Zei de jongen toen, iets waar ze wel weer blij om was. "Hell yeah, tot ik je hele rug vol ink en je lekker mag martelen terwijl jij me betaald", Hihihi. Nu ja, hij mocht haar ook betalen met pizza tho. Want daar had ze toch wel een lichte verslaving aan. Een mooi vriendenprijsje dus. Eventjes voelde ze zich wel beledigd dat hij dacht dat ze gewoon research had gedaan naar Star Wars en de films zelf niet had gezien. ‘Well you have learned young padawan.’ Zei de dude in een verbazend goeie Jedi imitatie. Skye wees even naar haar bed. "Die ewok teddybeer, die heb ik al sinds mijn 11de ofzo. Cadeautje van mijn vader", Grijnsde ze, terwijl ze met een beetje heimwee naar het beertje keek. Jaaa, ze sliep nog met een teddybeer, want ja, wie dat probeerde af te liegen was gewoon zelfs niet fair tegenover zichzelf. Zou Casper met een teddybeer slapen? Ja, sowieso wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptywo dec 09, 2015 8:09 pm


”May the force be with you”

Natuurlijk had hij helemaal niet gemerkt dat ze stiekem toch een beetje verlegen werd van zijn complimentjes, maar best ook want hij kon daarin echt zo’n jongen zijn en haar daar gewoon mee plagen en zo. Yeah, dat was Casper deal with it. Al zorgde hij dat het nooit kwetsend over kwam of zo, nou ja niet dat hij het zo geweldig veel deed maar boeien.

‘Kijk, dan hebben we zelf geen ring nodig. Die zijn btw toch zo overrated. Dus eigenlijk zou ik het nog wel kunnen fiksen met je neef hoor. Zeker als ik mijn puppy ogen ook nog op hem gebruik, dan zit het gewoon helemaal goed.’ Sprak hij vrolijk. Yeah, cas had echt al een heel plan uitgedacht en zo. De kleine sneakerd. Voor even viel zijn oog op der map waar haar tekeningen in zaten. Zo heel stiekem wilde hij heel dat ding toch eens door bladeren hoor. Toch zou hij niet de boer gaan uithangen en de map gewoon van haar bureau graaien. Dat ging zo’n klein beetje te ver.

Cas liet zijn mond even openvallen toen ze de opmerking over de friendzone had gemaakt. Wow nee, dat was eventjes mooi niet eerlijk. Kreeg hij geen tweede kans of zo? Neuwp, hier ging hij dus eigenlijk echt niet mee akkoord hoor. Oké, nu moest hij wel echt eventjes een goeie comeback maken hoor, anders bleef hij werkelijk nog rondhangen in die godvergeten zone waar niemand in wilde belanden. Kidding tho, vriendjes zijn met Skye was voor hem al goed genoeg voor nu. Klein detail, die voor nu, yeah misschien kon hij daar ooit wel verandering in brengen of zo. ‘You know, we weten beide dat je dat toch niet echt meent. Plus, niemand kan aan mijn schattigheid weerstaan hoor. Zelf jij niet.’ Nee hoor, Cas had helemaal geen ego. Misschien een klein beetje, maar dan nog hij had het nog wel in een gezonde hoeveelheid. ‘Maar je meent het toch niet serieus hea? Anders heb ik al deze moeite voor niets gedaan en het ging juist zo goed.’ Klonk het op een veel te trieste toon. Een beete gespeeld, maar toch ook een beetje waar hoor. Beetje maar. Come on zeg nu zelf, Skye was gewoon eventjes een perfecte mix van alles hoor dat kon je echt niet ontkennen. Dat ging hij toch mooi niet laten gaan right? Maar goed dat ze geen gedachte kon lezen, al kon het nog wel best zijn van wel. Tijd voor dat even uit te klaren misschien?

‘Dan heb jij een beetje veel geluk dat mijn rug nog helemaal vrij is. Mag ik de manier kiezen tho waarop ik je betaal?’ Grijnsde hij een beetje mysterieus. Yeah, dan kon hij zich nog wel amuseren hoor. Ghehe. Casper had zo wel zijn manieren stiekem, al ging hij die nog niet meteen uit de doeken doen. Where’s the fun in that right? Zijn ogen schoten naar het bed toen ze er naar wees. ‘Ik heb eigenlijk net dezelfde. Ik kreeg hem toen ik jonger was, en basically als ik die knuffel niet had dan ging deze knul echt niet slapen hoor. Ik had toen ik 8 was een megacool light saber helemaal zelf gemaakt, en het kon zelf gloeien weetje Wat wil je als kind nog meer right?’ Yeah, toen hij het had klaargekregen met zijn mutatie om het zwaard te laten gloeien was hij zo trots als een leeuwtje. ‘Vanwaar kom je eigenlijk trouwens?’ Nog zoiets waar hij een interesse in had. Uitzoeken waar mensen vandaan kwamen, stiekem was hij echt gewoon een kleine jedi die de wereld wilde ontdekken hoor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptywo dec 09, 2015 8:50 pm


Cas was wel vlot met woorden, dat moest ze hem wel nageven. De dude had stiekem een cursus gevolgd. ‘How to pick up chicks for dummies’ ofzo. De vrolijkheid waarmee hij sprak zat er ook wel voor iets tussen. En de belofte dat hij zijn puppy oogjes op haar neef zou gebruiken. "Ik weet niet of hij daar ook gaat in trappen tho. En hij is best protective over mij, net als zijn broer.. Ze zijn ook een tweeling voor iets", Grinnikte ze waarschuwend. Yup, ze konden best intimiderend zijn als er een irritante kerel achter haar aan zat.. Gelukkig voor Casper was hij niet irritant.. En zaten haar neefjes op het vasteland. Maar toch, ze kon het ook even niet laten om hem wat te plagen, ze kon gerust ook voor zichzelf opkomen zonder de hulp van Jameson of Mason.

‘You know, we weten beide dat je dat toch niet echt meent. Plus, niemand kan aan mijn schattigheid weerstaan hoor. Zelf jij niet.’ Reageerde hij, waardoor ze even in de lach schoot en hem haar meest mysterieuze blik gaf. ‘Maar je meent het toch niet serieus hea? Anders heb ik al deze moeite voor niets gedaan en het ging juist zo goed.’ Vervolgde de knul. Skye haalde even haar schouders op en gaf hem een knipoogje. "Ik denk dat je wat meer met me moet afspreken om dat uit te zoeken", Plaagde ze. Ja, sowieso moest ze wel eerst wat meer over hem weten. En besides, ze was niet het type dat zich meteen in een relatie zou storten of zomaar een random dude mee vroeg naar haar kamer.. Oh wacht. Nee, serieus tho, alles op z’n tijd.

‘Dan heb jij een beetje veel geluk dat mijn rug nog helemaal vrij is. Mag ik de manier kiezen tho waarop ik je betaal?’ Grijnsde de jongen, alsof hij haar gedachten kon lezen. How, dat zou wel kunnen, telepathie.. Of had hij andere coole mutaties? "Doe maar een voorstel", Grijnsde ze. "Ik heb ooit al tattoos gezet voor gratis pizza, just so you know. Pizza werkt altijd", Hintte ze, al kon het natuurlijk goed zijn dat zijn creatieve brein al met een ander idee was komen aanzetten. Het gesprek ging verder over Star Wars, en een beetje beschaamd maar ook trots tegelijk wees ze even op haar Ewok teddybeertje.

‘Ik heb eigenlijk net dezelfde. Ik kreeg hem toen ik jonger was, en basically als ik die knuffel niet had dan ging deze knul echt niet slapen hoor. Ik had toen ik 8 was een megacool light saber helemaal zelf gemaakt, en het kon zelf gloeien weetje Wat wil je als kind nog meer right?’ Bekende de dude, waardoor haar gezicht even blij oplichtte. "Serieus? Dat is zo cool! Ik had een lamp in de vorm van de Death Star vroeger", Vertelde ze enthousiast. Hah, Star Wars, stiekem moest ze daar nog een keer een marathon van houden. ‘Vanwaar kom je eigenlijk trouwens?’ Vroeg Casper toen, en daarmee sneed hij alweer een leuk onderwerp aan. Alsof hij op voorhand wist over wat ze graag praatte. "Berlijn", Zei ze een beetje dromerig. "Het is zo'n gezellige stad, als je er je weg in weet te vinden, maar toch.. Er is altijd wel iets te doen in Berlijn", Grijnsde ze, waarna ze toch alweer een steekje van heimwee voelde. "En jij?" Besloot ze maar om te vragen, aangezien dat haar heimwee waarschijnlijk wel weer snel weg zou nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptywo dec 09, 2015 10:16 pm


”May the force be with you”

’Oh trust me, als ik een zusje of nichtje had als jij ea. De persoon die haar verkeerd zou behandelen rooster ik hoor dat kan ik je garanderen. En dan laat ik ze wel een coole Star Wars collectorsitem zien of zo als men puppyoogjes niet helpen.’ Ghehe, hij kon voor alles een oplossing vinden hoor. Al was dit alles maar in theorie hoor. Voor nu had hij nog niet echt de ambitie om haar familie te ontmoeten, nou ja toch niet voor andere zaken als ink laten zetten tbh.

Echt de vibe die tussen hem en Skye hing vond hij gewoon perfect. Moest hij met enig ander persoon zo zijn omgegaan had die er waarschijnlijk totaal niet zo op gereageerd. Een andere persoon had hem trouwens ook geen beter humeur kunnen geven hoor. Nah, dat was tot nu toe enkel voor haar en wolkje en zijn moeder maar dat lag gewoon anders oke. ‘Wel, dan zal ik daar zeker werk van gaan maken.’ Sprak hij met een grimas tot achter zijn oren. Al was hij dat natuurlijk zowiezo al van plan hoor. Dan zat hij Cloud tenminste niet altijd op de hielen, arme dude tbh. Maar daar kon hij even serieus niets aan doen, dat was gewoon iets in hem dat hem dwong om dat te doen.

Pizza hm? Wel, dat kon natuurlijk ook wel. ‘Wel ja das een optie ja. Maar ik verzin heus nog wel iets anders, tenzij je echt pizza wil tho dan moet je me alleen even je favoriete geven.’ Anders was het ook zo sneu als hij er met eentje afkwam die ze niet lustte of zo. Elke pizza was lekker tho, maar hij ging echt wel in gepaste valuta betalen of zo anders had ze er ook niets aan. En dan was er nog de vraag of die pizza wel bij haar ging raken, want tja Cas had gewoon constant honger. Daar had Céline al meerdere keren mee gelachen tho, kon hij er wat aan doen dat hij 3x zoveel at als een normaal persoon.

Bij het woord Death Star lichtte zijn ogen even op. Die had hij altijd gewilt tbh, maar hij had hem van zijn ouders nooit gekregen en tot op de dag van vandaag vond hij dat nog altijd erg tbh. De arme stumperd. ‘Volgens mij denk ik zelf dat ik mijn light saber ergens heb liggen in mijn kamer. En die Death Star stond altijd op mijn lijstje van gewilde dingen stiekem.’ Gaf de jongen toe op een toon waar wel duidelijk was dat hij het dus nooit had gekregen. Niet dat hij daar nog over mokte hoor. Nah, nu deed hij dat wel over andere emotionelere dingen stiekem. Duitsland dus. Jammer genoeg had hij die plek nooit bezocht, niet dat hij vroeger veel aan reizen had gedaan met zijn ouders hoor daarvoor was zijn programma te zwaar geweest. Praten over thuis bezorgde hem heimwee tbh, iets wat bij haar probably ook wel het geval zou zijn zeker met dat ze hier nog maar net was. Kort schonk hij haar een glimlach waarna hij even zijn hand door zijn haar haalde dat een beetje naar voren was gevallen. ‘Heimwee? Don’t be ashamed tbh ik heb het constant.’ Sprak hij op een luchtig toontje alsof het hem minder deed dan eigenlijk het geval was. ‘Los Angeles. Als je je daar niet kan amuseren dan kan je dat nergens, trust me.’ Grijnsde hij. Al had het ergens toch wel een bittere nasmaak. Maar dat kwam dan weer door wat er was gebeurd met zijn vader.


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptydo dec 10, 2015 12:15 am


Blijkbaar had Casje hier voor alles een oplossing. Dat sprak haar wel aan, aangezien zij soms nogal vast kwam te zitten. Misschien kon hij haar zelfs raad geven over de tattoo waar ze mee bezig was. "Je kan het altijd proberen, misschien zijn ze wel omkoopbaar met Star Wars spullen", Sprak ze grijnzend. Ze had het zelf ook al met vanalles geprobeerd, en nog niet vaak succes gehad. Vooral omdat Mason Jameson sterk hield en andersom als ze met iets van een zwakte van één van de twee kwam aanzetten. Zij zelf was ook best omkoopbaar, maar dan alleen met pizza. Eender welke pizza tbh, als er maar veel kaas op zat. Dan kreeg je zowat alles van haar gedaan. Gelukkig wist Casper dat niet, dat dat echt wel haar grootste weakness was. Anders zou hij daar gegarandeerd gebruik van gaan maken.

En toen praatte ze wel haar mond voorbij. Echt, serieus, zo werkte ze zichzelf alleen maar in de problemen. Goeie actie. Gelukkig wist de dude daarmee niet hoe verslaafd ze was aan de junkfood. ‘Wel ja das een optie ja. Maar ik verzin heus nog wel iets anders, tenzij je echt pizza wil tho dan moet je me alleen even je favoriete geven.’ Zei hij, en ze keek hem geamuseerd aan. "Verras me", Grijnsde ze. Mocht hij zelf gaan uitzoeken of ze wou dat hij iets anders bedacht of dat hij haar moest verrassen met een pizza. Met beide zou ze tevreden zijn tho, ze was geen moeilijk mens.

‘Volgens mij denk ik zelf dat ik mijn light saber ergens heb liggen in mijn kamer. En die Death Star stond altijd op mijn lijstje van gewilde dingen stiekem.’ Vertelde Casper toen. Skye keek hem even met grote ogen aan. "Dan moet je me die sowieso eens tonen, deal?" Sprak ze enthousiast. Oh ja, ze wou wel eens zien wat kleine Cas had geproduceerd. Cas vroeg haar naar haar afkomst, en met een beetje heimwee in haar stem sprak ze over Berlijn. Iets wat hij dus had opgemerkt. ‘Heimwee? Don’t be ashamed tbh ik heb het constant.’ Vroeg hij, en ze knikte even, voelde zich wel een beetje betrapt. Ze ging half op haar bureau zitten, trok haar muts een beetje rechter op haar hoofd. "Het gaat wel over, denk ik. Ik was het gewoon gewend om met veel mensen omringd te zijn, en nu ken ik nog niemand behalve jou", Gaf ze toe. Niet dat ze daar niet tevreden mee was, maar stil op haar kamer zitten was gewoon niet echt haar ding.

Eigenlijk durfde ze het niet meer vragen, maar ze was toch wel benieuwd naar waar hij vandaan kwam. ‘Los Angeles. Als je je daar niet kan amuseren dan kan je dat nergens, trust me.’ Klonk zijn antwoord. "Ik denk gewoon dat jij je kan amuseren waar je ook bent", Zei ze met een opgetrokken wenkbrauw. Yup, ze vond hem wel aangenaam gezelschap tbh. "Ik ben nog nooit in Amerika geweest. Alleen maar in Europese landen, meestal voor tattoo conventies. Daar maken we dan ook altijd een vakantie van tho", Vertelde ze met een glimlach. Yeah, vooral haar neefjes wisten wel hoe ze hun dagen moesten opvullen, waar ze ook waren. Het waren.. Wereldse jongens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptyza dec 12, 2015 3:50 pm


”May the force be with you”

‘Ik zal het zeker proberen hoor. Ooit op een dag als ik je wat beter ken, jaja verwacht je er al maar aan.’ Sprak hij met een veels te vrolijke toon in zijn stem. Arme Skye toch, had ze eens iemand gevonden waarmee ze kon praten werd ze meteen al opgezadelt met hem. Moge de goden haar bijstaan hoor. Nah, dat was eventjes een beetje overdreven. Klein beetje maar tho. Meestal was hij in de vorm van Casper niet zo spraakzaam eigenlijk, nee daarvoor had hij die twee andere kanten van hem. Maar ja goed zij haalde blijkbaar het spraakwatervalletje in hem naar omhoog of iets in die aard.

Echt hoor, ze legde zo maar haar eigen zwaktes aan hem voor. Dan was het voor hem toch echt wel niet moeilijk om daar ooit geen gebruik van te maken right? Ghehe, stiekem was hij eigenlijk veel te braaf voor woorden tho en zou hij dat nooit doen. En als je dat geloofde dan was je werkelijk te naïef voor woorden of zo. Cas schreeuwde het gewoon uit dat hij niet zo dol was op regeltjes volgen. Was hij vaak genoeg mee in de problemen gekomen en misschien lag dat net aan de kern van waarom zijn vader was vermoord? Wait no, hold that thought. Eventjes vroijke Casper blijven hoor. ‘Hou je maar vast. Mijn verassingen zijn meestal echt geweldig hoor!’ Stiekem faalde hij daar een beetje zwaar in maar kijk dat zou ze dan ooit wel eens merken of zo.

‘Wat krijg ik er voor in de plaats?’ Klonk het op diezelfde mysterieuze toon als eerder. Al kon hij het niet zo geweldig lang volhouden tho. ‘Nee gek, natuurlijk toon ik je die ooit is. Wie weet maak ik er zelfs ooit eentje voor je.’ Grijnsde hij breed. Yeah, dat ging hij misschien echt nog wel doen als cadeautje of zo. Of misschien kon hij haar gewoon met light sabers omkopen? Yeah dat was nog eens een goed idee. Ghehe, light sabers en pizza was gewoon de perf combo als je het hem vroeg tbh. ‘Hey, gelukkig voor jou ben ik nog best wel een leuk persoon denk ik dan? En je kent hier binnen no time mensen hoor.’ Sprak hij haar bemoedigend toe. Yeah, zelf kende hij ook al wel aardig wat mensen. Dus het zou voor haar geen enkel probleem zijn om snel vriendjes te vinden hier, right? Al bleef hij wel even haar eerste vriend hier dus dat was ook weer iets mooi.

Cas haalde even lacherig zijn schouders op. ‘Je begint me al best goed te kennen Skye.’ Glimlachte hij vrolijk. Meestal vond hij zijn draai altijd wel snel en kon hij zich inderdaad heel easy amuseren met de kleinste dingen maar aye, hij was gewoon heel snel pleased met dingen. Al moest de plek waar hij zich bevond toch wel voldoen aan enkele eisen, en dat was vooral genoeg ruimte om te trainen en dat was hier dus echt wel het geval dus blijer kon hij niet zijn tbh. ‘Wel, als jij me Europa showt, dan show ik je ooit op een dag Amerika deal?’ Dat was even een mooie oplossing al zei hij het zelf. Maar aye, even twee vogels in een klap hoor. Skye zou eventjes gids mogen spelen, dan hij weer en dan zagen ze elkaar nog eens genoeg. Veel beter kon het niet worden. ‘Maar aye, jij ging verder doen aan die tattoo?’


Terug naar boven Ga naar beneden
Skye Blackwell
Skye Blackwell
Class 3
Aantal berichten : 57

Character Profile
Alias: Wish
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptyzo dec 13, 2015 12:48 am


Praten, nee, denken alleen al aan pizza maakte haar hongerig. Niet echt hongerig, maar meer cravend voor pizza. Ja, ze cravede de pizza best hard. Zouden ze hier op het eiland ook pizza hebben of was het zo’n ‘eet gezond sport veel’ kinda school? Niet dat ze vaak intensief bezig was met haar uiterlijk, behalve dan als het aan kwam op haar tattoos. Dan was ze wel kieskeurig en moest het allemaal cool zijn voor ze het op haar huid wou laten vereeuwigen. Maar dat was normaal. Ze snapte tbh ook niet waarom sommige meisjes het zouden laten om te eten omdat ze een ‘mooi figuur’ wilden. Ze had zelf absoluut geen superstrak lichaam, maar dat vond ze helemaal niet erg. God nee, de gedachte alleen al dat ze pizza zou moeten laten, maakte haar al verdrietig.

‘Hou je maar vast. Mijn verassingen zijn meestal echt geweldig hoor!’ Waarschuwde Cas haar, en ze lachte geamuseerd. "Well laat maar komen", Zei ze licht uitdagend. Oh ja, ze werd graag verrast, dat was wel een feit. Stiekem wou ze ook wel even verrast worden door de skills waarmee hij zijn lightsaber in elkaar had gezet. ‘Wat krijg ik er voor in de plaats?’ Vroeg de jongen mysterieus, en ze sloeg opnieuw even haar handen voor haar ogen als de whatsapp aap emoji. ‘Nee gek, natuurlijk toon ik je die ooit is. Wie weet maak ik er zelfs ooit eentje voor je.’ Grijnsde de jongen toen, waardoor ze hem met een te enthousiaste uitdrukking aan keek. Nog even en ze ging bouncen tbh. "Dat zou gewoon te cool zijn okay, dan kunnen we iedereen verbluffen met onze lightsaber gevechtjes", Sprak ze opgewekt. Ze zag het al helemaal voor zich!

Stiekem had ze best wel mensenkennis ja. Ze wist gewoon dat Casper iemand was die uit alles plezier kon halen. Duh, hij was gewoon cool en ja dat had je dus met coole mensen. Die hadden die skills gewoon. "Sowieso deal! Dat word een duur tripje tho", Grinnikte ze. Ah, ze konden er voor sparen, waarom ook niet. Plus, ze had wel werk. Werk dat zichzelf niet zou afmaken. ‘Maar aye, jij ging verder doen aan die tattoo?’ Wees Cas haar er ook nog even heel fijntjes op. "Dank je voor de herinnering", Lachte ze. "Maar ja, je hebt gelijk, de deadline komt er aan", Zei ze met een sip lipje. Hé, hij was niet de enige die dat kon hoor. "Dus, ik zie je later nog wel een keer?" Vroeg ze, waarna ze een seconde twijfelde maar zichzelf toen toch overhaalde. Ze stapte op hem af en sloeg kort haar armen om zijn schouders heen als afscheidsknuffel. Skye liet hem weer los en zwaaide nog even als een gek toen hij uit haar kamer verdween. Heel mooj 11/10
Terug naar boven Ga naar beneden
Cas Harley
Cas Harley
Deceased
Aantal berichten : 85

Character Profile
Alias: Vixen
Age: 18
Occupation:
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Emptyma dec 14, 2015 12:04 am


”May the force be with you”

All that talk over pizza gaf hem stiekem toch een beetje honger hoor. Oké; scratch beetje maar even. Cas en een beetje honger dat bestond gewoonweg niet. Maar goed, dat probleem zou hij straks wel fiksen of zo. Eerst nog even genieten van het gezelschap hier, iets wat echt niet moeilijk kon zijn want hej zeg nu zelf? Wie niet bij Skye wilde zijn was zo dom als het achterwerk van een koe of zo. Oké, misschien niet zo letterlijk nemen dat maar alsnog hij kon niet inzien dat iemand niet van haar gezelschap zou genieten tho. Het was nu niet dat hij vandaag het meest vrolijk was geweest om met zo maar iemand vrolijk te gaan lopen praten, like neuwp echt niet.

Serieus, haar immitatie van de aapjes emoji was gewoon way te schattig. Like schattig als in de zin van stop ermee of hij ging spontaan de andere aapjes nadoen en dat was nog eens een ander verhaal. Ghehe. Nee, zover ging hij het vandaag nog niet laten komen. Misschien morgen of zo. Want ja, stiekem stond hij er echt wel op gebrand om haar snel weer te zien hoor. Misschien moest hij maar is na gaan of ze geen klassen samen hadden, al zou dat probably veel te stalkerig overkomen of zoiets. Half dromend over zijn plannetjes ving hij maar net op wat ze eigenlijk zei. ‘Ik weet niet of ze dat aankunnen hoor.’ Sprak hij met een :c-hoofd. ‘Maar ik zou ze misschien al wel kunnen versterken zodat we het kunnen testen someday?’ kleine Cas met zijn skills zou het wel gefikst krijgen. Nou ja, en anders ging hij een paar goeie stokken zoeken en konden ze hun skills ook zo showen. Minder impressive, maar hej hij moest een beetje inventief blijven hoor.

‘Details jongen. Jij bent al een geweldige tattoo artist, en ik speel we even voor modelletje of zo. I think I can pull it of with these looks, of ik zoek een echte baan. We fiksen wel wat!’ Sprak hij al lachend. Haar gegrinnik werkte echt veel te aanstekelijk op hem hoor. Damnit, eventjes terug vermannen hoor voor hij hier zo meteen ook begon te grinniken. Nah, dat wilde hij echt niet. Wow, even een siplipje. Zijn moves stelen en zo dat was echt niet cool. Maar zij mocht het wel voor de verandering. Wel niet teveel tho, dat kon zijn hartje niet aan of zoiets en dan werd hij constant sip aka weer niet goed voor haar. Eindeloze cirkel tbh. Cas grijnsde even. Off course zagen ze elkaar soon. De korte knuffel, veels te kort, verbaasde hem toch voor enkele seconden. Al sloeg hij nog wel optijd zijn armen even om haar middel en de dude kon er niet aandoen maar damn dat mocht ze meer doen.. Nog half aangedaan door de knuffel stak hij nog even zijn hand op om toen de gang op te wandelen en off course de deur achter zich toe te trekken. Anders zag ze nog eventjes hoe hij eventjes een klein vreugdedansje maakte. Leterlijk hoor, even een paar moves busten voor haar deur. Gelukkig was er even niemand die hem daarop kon betrappen tho. Al kreeg hij toen nog even een vrij slim idee. Op een random papiertje dat hij in zijn broekzak vond en een pen. Ja, dat stak standaard in zijn broek voor als hij er geen bij moest hebben in de les. Na zijn nummer erop gekrabbeld te hebben schoof hij het netjes onder de door er onder viel nog net te lezen: “Anders is het nogal moeilijk afspreken, no?” Met een grijnsje ging Cas utieindelijk maar richting de cafetaria, eventjes zijn craving naar pizza stillen tbh.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
Started from the bottom, now we're here Empty
BerichtOnderwerp: Re: Started from the bottom, now we're here   Started from the bottom, now we're here Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Started from the bottom, now we're here
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Bedrooms :: Girls-
Ga naar: