|
|
Auteur | Bericht |
---|
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 6:11 pm | |
| @Janne, nu ben ik wel heeeeeeel erg nieuwsgierig om oude posten voor jou te lezen. x'D |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 6:15 pm | |
| |Jennifer: Please. No hahahaha Ik zou eigenlijk verder moeten lezen, maar nu ben ik in de plaats heel die site aan't omspitten :'D Somebody, help |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
- Aantal berichten : 169
Character Profile Alias: Zenithar Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 6:18 pm | |
| Janne; one cannot simply quit rereading old rp :') |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 6:32 pm | |
| Mijn laatste vrije avond want vanaf morgenavond is het weer in werkmodus/vroeginbed dus ik ga een film kijken ... heb alleen geen flauw idee de welke. -_- Suggesties? EDIT| Opgelost (vanwaar de moeite om te vragen -_-) |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 7:53 pm | |
| Ik ben m'n laptop aan het opschonen om hem te bootcampen, en toen vond ik dit: Something went terribly, horribly wrong there. En dit lieve mensen is waarom je mij niet met 3Dprogramma's kan vertrouwen. |
|
| |
Dennimae Elscot- Class 1
- Aantal berichten : 1038
Character Profile Alias: Eevy Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 9:36 pm | |
| Wat is het darten ditjaar toch weer spannend Ik ben ziek, zit met ademhalingsproblemen op de bank maar dit geeft wel alle tijd om darts te kijken! |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk za jan 02, 2016 11:20 pm | |
| Net terug van The Force Awakens en hij was. Zo. Leuk. Ik heb nu te veel feels en wil 282 nieuwe chars voor de mini-rpg aanmaken tbh ;__;
Ooh en jullie kunnen weer stemmen voor de awards van december trouwens! |
|
| |
Kyrylo Wasylyk- Class 3
- Aantal berichten : 179
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:07 am | |
| - Dani Morrisson schreef:
- @Janne; Horsehome : D Volgens mij herinner ik me jou ook nog wel daarvan. Was jij niet Imogene? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Kwam Riot niet ook van die harry potter rpg? c: |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:13 am | |
| - Kyrylo Wasylyk schreef:
- Dani Morrisson schreef:
- @Janne; Horsehome : D Volgens mij herinner ik me jou ook nog wel daarvan. Was jij niet Imogene? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Kwam Riot niet ook van die harry potter rpg? c: Daar heb ik ook nog gezeten denk ik |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:22 am | |
| @Grape; Denk het wel. Volgens mij heette hij Hogwarts the next Generation, maar ik kan me vergissen want het is alweer een poosje terug |
|
| |
Amadéo Delvaux- Class 3
- Aantal berichten : 262
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:30 am | |
| Yesss! Dat was 'm n.n jij hebt me ooit nog geholpen met het vak summoning!! Also zeg maar Max of Xam of whatever je nog van Max kan maken xD |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:30 am | |
| Als je s'morgens opstaat en je moeder en zus vragen; "Was je bang van de wolven?" Like ... what? Blijkbaar ben ik gaan slaapwandelen vannacht en was ik een heel verhaal aan het vertellen, als volgt; "Waar zijn de wolven, waar zijn de wolven? Daar! Nee,nee, dat heb ik al geprobeerd. Sstttttt, voorzichtig." En dat heb ik dus blijkbaar een paar keer herhaald terwijl ik door mijn kamer wandelde. Teveel bezig met (weer)wolven in mijn slaap blijkbaar. x'D |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:36 am | |
| |Jennifer: WHAHAHAHA :'D Dit vind ik el effe heel hilarisch!!!! Doet ge da vaker, slaapwandelen? :'D |
|
| |
Joseph Arevalo- Class 2
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:41 am | |
| |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:41 am | |
| Ik vond da ook als ze me het zeiden. Blijkbaar gisterennacht ook, volgens mijn zus. Ze willen het altijd opnemen met hun gsm maar ze zijn te laat. Normaal ben ik super kwaad maar nu was ik heel verdrietig blijkbaar. Slaapwandelen, ja, zot veel. Gelukkig kom ik nu mijn kamer niet meer uit maar vroeger heb ik zelf eens op straat gewandeld. Ik haalde zelf cursussen boven en toen werd ik wakker met men kamer onder de schoolpapieren. Nu blijf ik flink op mijn kamer al in mijn zus wel altijd bang dat ik plots naast haar bed zou staan. xD Ik ga echt eens een camera moeten ophangen. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|