Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:44 am
Moh hoe vreeeeeeeeeeemd Ge zit echt met het ziekenhuistopic in uw hoofd denk ik hahaha :'D
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:47 am
Eigenlijk eng e, want ik weet er niets van, ik droom ook niet op dat moment. Als ik dan hoor dat ik luidop staan roepen en praten heb en heb rond gewandeld ... best Creepy, niet voor mij maar voor al wie met mij in huis woont. Mijn broer heeft me twee maand geleden aangetroffen aan het raam, naar buiten kijkend, alleen weet ik daar niets van. x'D Ja, ik denk het, of met Storm's hele verleden. Jeetje, verslaafd tot in mijn slaap.
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 11:58 am
Ik kan me inbeelden dat het eng is! Soms, heel soms slaapwandel ik ook, maar dat heeft dan andere redenen :p Na een fuif vooral hahaha!
Zolang je niet (meer) naar buiten gaat is het goed! Want stel je voor, word je echt ergens in een bos wakker
Trouwens, even aandacht voor dat nieuwe liedje van Taylor?! Hoeveel dingen daar in komen die herkenbaar zijn in ons topic!!!!
OMG:
- Het is alsof ze het meemaakt vanuit Devon zijn standpunt - De wolven zijn Lupos - IJs/ijskristallen rond haar hand zijn die van Nadya - De bliksempjes komen er in voor!!! - De bomen/wortelen die rond haar heen draaien zouden de bomen kunnen zijn die Dev omgespit heeft? - Het water waarin ze terecht komt... OMG dit kan niet meer gewoon
Kyrylo Wasylyk
Class 3
Aantal berichten : 179
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:00 pm
Dani Morrisson schreef:
@Max; wie was jij dan?
Ik was daar Token en Alexander c: (de namen zijn clickable)
Allison Argent
Class 2
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:04 pm
Oliver Marron schreef:
Ik kan me inbeelden dat het eng is! Soms, heel soms slaapwandel ik ook, maar dat heeft dan andere redenen :p Na een fuif vooral hahaha!
Zolang je niet (meer) naar buiten gaat is het goed! Want stel je voor, word je echt ergens in een bos wakker
Trouwens, even aandacht voor dat nieuwe liedje van Taylor?! Hoeveel dingen daar in komen die herkenbaar zijn in ons topic!!!!
OMG:
- Het is alsof ze het meemaakt vanuit Devon zijn standpunt - De wolven zijn Lupos - IJs/ijskristallen rond haar hand zijn die van Nadya - De bliksempjes komen er in voor!!! - De bomen/wortelen die rond haar heen draaien zouden de bomen kunnen zijn die Dev omgespit heeft? - Het water waarin ze terecht komt... OMG dit kan niet meer gewoon
Hahaha. x'D Maar naar buiten gaan word ik altijd wakker van de koude vloer. Sindsdien legde mijn mama altijd een vochtige dweil aan mijn kamerdeur, zodat ik wakker werd van de kou aan mijn voeten.
RIGHT! Ik vind het zo'n toepasselijk liedje. Vind het echt een awesome nummer, en dat clipje, omg! Emma gaat sowieso helemaal uit haar dak. x'D
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:08 pm
|Jennifer: Hahaha zalig! Zo heb ik ooit een verhaal gehoord (weet niet of het waar is tho) Dat was een meisje, en die sliep samen met haar 2 zussen op een kamer! En één van de drie slaapwandelde en ging 's nachts altijd de koelkast openzetten! Maar de ouders waren elke nacht te laat om te kijken wie het was, dus heben ze een nacht gewoon rondom elk bed een laagje bloem gestrooid! En de volgende nacht moesten ze gewoon de witte voetjes volgen hahaha
Allison Argent
Class 2
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:11 pm
Oliver Marron schreef:
|Jennifer: Hahaha zalig! Zo heb ik ooit een verhaal gehoord (weet niet of het waar is tho) Dat was een meisje, en die sliep samen met haar 2 zussen op een kamer! En één van de drie slaapwandelde en ging 's nachts altijd de koelkast openzetten! Maar de ouders waren elke nacht te laat om te kijken wie het was, dus heben ze een nacht gewoon rondom elk bed een laagje bloem gestrooid! En de volgende nacht moesten ze gewoon de witte voetjes volgen hahaha
Lol! Ook altijd handig om te doen. Ben gelukkig de enige slaapwandelaar en prater hier in huis dusja. Maar er zijn ergere dingen die je kunt als je slaapwandeld, er is een reden dat ik alle scherpe gevaarlijke voorwerpen uit mijn kamer hou, heb daar ooit eens een documentaire over gezien. Bleuh, ben blij dat ik een gewoon slaapwandelaartje ben. x'D
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:38 pm
Haha, Jennifer omg! Stiekem vind ik het ergens heel grappig, maar ben wel heel blij dat je niet zulke enge dingen doet als in die documentaire! (a) En gefeliciteerd met je 600 berichten, 601 maar oké xD
En dat clipje is echt heel bijpassend ja o.0
Allison Argent
Class 2
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 03, 2016 12:41 pm
Hahaha, ale Janne, wolven enzo, toch cool. Je moet ze je wel inbeelden natuurlijk. Ben wel niet elke nacht zo, lig wel enorme te woelen maar ben niet iedere nacht op pad en aan de babbel. Tis uitzonderlijk dat het al twee nachten na elkaar is om eerlijk te zijn.
Toen ze het me vanmorgen zeiden lag ik meteen plat van het lachen, moest meteen aan jullie beide denken. Wat PoF met men hersenpan niet allemaal doet!