Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 3:06 pm
Hahahaha geweldig! Dan kan Valkje hun ook joinen? xD Hun zullen dan misschien begrijpen hoe ze helemaal niets begrijpt van deze wereld, en haar Bingo leren (want dat kent ze natuurlijk ook niet xD) Plus, Ik zag ook dat Gahiji een kind heeft? Kunnen ze daar ook gezellig over kletsen xD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 3:11 pm
Zie ze allemaal echt al bij elkaar aan een tafel zitten xD & Natuurlijk mag ze joinen! Dan kan Gahiji klagen hoe zijn dode zoon hem nooit komt bezoeken :p
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 3:12 pm
Dat word een badass squad dan toch wel, al die onsterfelijken samen!
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 3:49 pm
Omg als die bingoclub er dan is, mag Arianna de 'jonge' oma zijn die aan dat bingoding draait en de balletjes op noemt XD ? Of de bingolerares die het aan iedereen leert XDD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 3:57 pm
Badass Immortal Bingoavond xDD Wie is dan de grappenmaker van de bingoclub? Want die moet er natuurlijk ook zijn! xD
&Dan kan Valkje kragen over hoe het allemaal haar eigen schuld was dat haar zoon dood is, en ieder anders waarvan ze vroeger gehouden had xD (wat natuurlijk eigenlijk helemaal geen goed idee zou zijn als ze het daarover zou hebben xd)
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 4:13 pm
ik ga ook maar eens even wat bij posten, dit weekend nog even wezen uitzieken en ben weer zo goed als beter c: en misschien ook nog wel heel wat inspiratie om te posten
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 4:23 pm
Arianna heeft ooit een miskraam gehad dus dat wordt huilen ;_; De Badass Bingo Squad wordt idd I Lost My Child Help Group of het praatclubje xDD
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 4:45 pm
Hahahaha hou wop xD Vergeleken alle andere immortals is Cecilia echt een baby. Maar oke, als er dan een bingo komt dan.. Is Cecilia de grappenmaker van de bingoclub xD
Ik blijf hier echt altijd stuk om gaan xD
Daphne Leto
Class 4
Aantal berichten : 121
Onderwerp: Re: Randomness talk zo jan 31, 2016 4:53 pm
Tbh zou Cecilia beide dingen doen XD EN DAT FILMPJE IK GA STUK XDD Of moet ik zeggen ik lag in een deuk "Laatst riep ik: Bingo! En ik had helemaal geen bingo :D Nou iedereen lag in een deuk"