|
|
Auteur | Bericht |
---|
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 3:11 pm | |
| Jaa! Nog Gefeliciteerd award winners!!
Nou, mijn ochtend begon gelijk leuk.. had eigenlijk plannen om te posten omdat ik vandaag ziek thuis ben gebleven maar heb mijn tijd verdoen aan iemand die het leuk vond om mij als zondebok aan te wijzen voor zijn eigen problemen.. Echt leuk om allemaal gemene dingen naar je kop geslingerd te krijgen omdat iemand het zelf niet helemaal goed voor elkaar heeft.
Dat, en een kat die het leuk vond om een cadeautje achter te laten in mijn kamer, namelijk het hoofdje van een muis met nogal wat bloed erbij natuurlijk, heerlijk xD Onze katten mogen geen Game of Thrones meer kijken
Straks wel nog werken en daarna zal ik ook weer posten, hopelijk c: |
|
| |
Dahlia Leto- Class 4
- Aantal berichten : 321
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 4:15 pm | |
| Proficiat Awardwinnaars! Urg, onze school kan echt niet spreiden hé :'D Een week mega veel werk en dan de volgende weer niet :'D Anyway, ik ga vanavond nog eens proberen te posten |
|
| |
Oliver Marron- Class 3
- Aantal berichten : 1112
Character Profile Alias: Crucio Age: 24 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 4:28 pm | |
| Sorry voor mijn inactiviteit School is weer vollebak begonnen & mijn verslaving voor Reign loopt uit de hand... |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 4:36 pm | |
| - Lawrence Hastings schreef:
Hebben wij echt nog nooit een topic gehad? Schande! xD Kan er nu nog wel een topicje bijnemen, dus wie met wie? c: (keuzen uit; Lawrence, Kellin, Syler, Gahiji, Dario en Wesley) Oh Wesley zit ook in het gymtopic dus eigenlijk hebben we wel een topic, maar ik wil alsnog een topic xD Hmm ik zeg Gahiji en Cecilia, baby-immortal meets big immortal. |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 4:38 pm | |
| Groepstopic telt niet :p Maar voor mij is dat prima, op het moment enkel geen energie om wat te verzinnen xD |
|
| |
Cecilia Rosen- Class 3
- Aantal berichten : 173
Character Profile Alias: Trickster Age: 134 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 5:02 pm | |
| Yes top! Ik wil wel aanmaken n.n Nu alleen nog een topic met Jennifer |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 5:19 pm | |
| Nieuwe cover van Conor |
|
| |
Roran Carson- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: Sandman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 5:37 pm | |
| Fuck dit we hebben een super gay drag queen nodig hier in school met een keihard moedergevoel die iedereen constant peptalks geeft en u g h *cries* xDDD |
|
| |
Octavia Skalksdóttir- Class 4
- Aantal berichten : 225
Character Profile Alias: Thyra Age: 1247 years old Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 7:07 pm | |
| sorry voor de mensen waarbij ik nog niet heb gepost, ik heb zo'n beetje de hele dag in bed gelegen omdat ik echt heel erg moe ben ik zal misschien zo even posten :D en anders morgen ook nog wel & @Lisa ik had de post al klaar maar had nog niet geplaatst, dat doe ik zo even |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 7:12 pm | |
| - Cecilia Rosen schreef:
- Yes top! Ik wil wel aanmaken n.n
Nu alleen nog een topic met Jennifer Jaaa! Ik had het onlangs ookal gedacht. Ö best wel schande. Maar tell me, wie met wie. Weet wel niet of ik vanavond zou kunnen starten. Maar zie dat wel zitten. =D |
|
| |
Lawrence Hastings- Class 3
- Aantal berichten : 629
Character Profile Alias: Basilisk Age: 18 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 8:00 pm | |
| Piet Ik ga waarschijnlijk dit weekend weer posten met Law ^^ Of misschien morgen als ik er zin in heb |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 8:29 pm | |
| Tot zo ver mijn 'vakantie', heb het echt zo druk dat ik alsnog niet echt iets voor mezelf kan doen.. Maar vanavond heb ik niks, dus dat wordt een postje schrijven :D |
|
| |
Roran Carson- Class 2
- Aantal berichten : 153
Character Profile Alias: Sandman Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 8:56 pm | |
| Ik ben maar es begonnen met mortal instruments kijken bc RuPaul's Drag Race is over ;_____; |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo feb 17, 2016 11:15 pm | |
| @Jennifer Hmmm ja.. wie met wie? Ik heb Cecilia (weird), Aurélia (bitch), Valerie (engeltje), Minaye (chill), Eveline (wel aardig) en Loriso mijn Cupid bae. Dus als je een idee hebt zeg het maar en anders kan ik er morgen wel eentje openen en dan kies je zelf met wie je reageert :D Alleen ik ben nu dood op en morgen tot 5 uur school.. Weltrusten iedereen <3 |
|
| |
Storm Hall- Class 3
- Aantal berichten : 1904
Character Profile Alias: Lupos Age: 21 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk do feb 18, 2016 1:15 pm | |
| @Nelleke, pff geen idee eigenlijk. Bij mij zal het sowieso zeventig procent kans Storm of Allison zijn, mss Faye. Dus verras me zou ik zeggen. ;-) Ik wil gerust ook maken maar dan is het pad vanavond. |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|