INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 All of this is giving me wings to fly [Kai&Finn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lotus Brooks
Lotus Brooks
Class 2
Aantal berichten : 24
All of this is giving me wings to fly [Kai&Finn] Empty
BerichtOnderwerp: All of this is giving me wings to fly [Kai&Finn]   All of this is giving me wings to fly [Kai&Finn] Emptywo feb 24, 2016 12:01 am

lotus
a flower that learned how to grow, to love and to enjoy life
Jaren. Hoeveel precies wist ze niet maar jaren had ze op Genosha gezeten- dat was een feit. Ze was enorm gegroeid, en niet alleen fysiek maar ook mentaal. Ze kon praten, niet altijd even makkelijk, maar ze kon de link leggen tussen wat ze bedoelde en wat er uit haar mond kwam en daar was ze zelf heel trots op. Ze gebruikte nog wel vaak hand bewegingen als ze niet uit haar woorden kwam of niet wist wat ze moest antwoorden met haar stem. Dat kwam ook omdat ze een liefde voor dansen had gevonden. Niet per se een stijl, maar gewoon het gevoel van bewegen op passievolle muziek, daar lag haar hart bij. Maar waar haar hart het meest bij lag waren de twee jongens die voor haar hadden gezorgd al die jaren. Kai en Finn.

Alsof dat nog niet genoeg was geweest hadden ze Jean Grey en Jamie Nicholls verteld dat hun ouders haar graag in huis wouden nemen alsof het hun eigen dochter was en hadden dat tot op de dag dat ze slaagde op het eiland voor haar geheim gehouden. Alsof haar slaging nog niet genoeg was om feest over te vieren was ze dolgelukkig over het feit dat ze mee mocht van het ene naar het andere magische eiland genaamd Hawaï. Ze had er over gelezen in atlassen, opgezocht wanneer ze voor het eerst begreep wat het betekende en waar het lag. Het allereerste wat ze ooit had geleerd om te 'lezen' was hoe Hawaï eruit zag op de kaart en dat een atlas een platte map voorstelde van alle landen van de hele wereld. Hoe de wereld eruit zag gewoon op een pagina gemaakt van een boom die ergens op de wereld had gestaan. De wereld was een magische plek.

Ze was nog geen dag op Hawaï en het had haar ontroerd. Het meisje had er geen woorden voor hoe mooi de plek was en hoe aardig de aapjes hun ouders waren- ze was er spontaan in de keuken van in tranen gebarsten, waardoor Lilo haar mee naar het balkon had genomen en haar het uitzicht had laten zien van het eiland met een arm om haar heen en de jongens ernaast. De zonsondergang had haar gekalmeerd en de warmte had haar lichaam gestreeld. In stilte had ze zichzelf bijeen weten te rapen en hadden ze daar lang staan kijken. Een glimlach van acceptatie had op haar lippen gestaan.

De nacht was gevallen en hoewel ze eerst had gedacht dat ze nooit had kunnen slapen was ze vrij snel weggezakt en had ze tot aan de late ochtend doorgeslapen. Het rumoer van de aapjes had haar uiteindelijk wakker gemaakt en laten realiseren dat ze niet langer meer in haar eigen bed had gelegen maar hoog in de kamer op een eigen gemaakte regenboog- waar ze ervaring mee had omdat dat een paar keer eerder was gebeurd op Genosha wanneer ze tot over haar oren gelukkig was geweest.

Ontbijt met wafels, honing en bosbessen met een kop sinaasappelsap had haar buikje gevuld en Stitch had uiteindelijk voorgesteld om met z'n allen te gaan surfen, iets waar ze nog altijd niet goed in was, maar ze had haar eigen maniertjes om toch op een golf te blijven staan en dat was misschien wel cheaten maar regenbogen hielpen enorm. En ze had met een brede lach ja geknikt. Nadat de aapjes hun eigen bord hadden opgeruimd waren ze er onmiddellijk vandoor gesprint om hun surfkleding aan te trekken en was Lotus achtergebleven met Lilo en Stitch in de keuken. Helpen opruimen vond ze leuk. 'Het is misschien wat snel om het te vragen- maar vind je het wel een beetje leuk hier?' Vroeg Lilo aan haar met een knipoog. ''U bent aardig.'' Antwoordde ze wat trager dan ieder ander zou zeggen, maar ze had die extra seconden nodig om tot een antwoord te komen die ze gepast vond en die bij haar gevoelens pasten. ''Jullie.. allebei.'' Lotus gaf een glimlach en ze gaf een knikje naar beide volwassenen waarbij ze haar handen voor haar heupen vouwde, niet zeker wat ze verder moest doen. En op dat moment waren de aapjes al terug naar de keuken gerend met allebei een surfboard. ''Ik.. weet niet waarom.. jullie dit.. voor mij doen,'' ging ze verder, ''maar ik ben.. dankbaar.''

Het zachte zand van het strand verwarmde haar blote voeten met het doorzichtige sjaaltje achter haar aan wapperende dat ze bij zich had waarbij ze voor de tweeling uit rende op weg naar het water toe nadat Stitch hen had uitgedaagd tot wie het snelste bij het water zou zijn. Met een giechellach had ze zich meteen uit de voeten gewerkt vanuit het huis vandaan en ze zou zweren dat haar tenen als eerste het water zouden raken.
Twins
Lil darling
C&M
Terug naar boven Ga naar beneden
 
All of this is giving me wings to fly [Kai&Finn]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kai & Finn Wachi
» Leave me (& Finn)
» Tribal Gangs [Kai & Finn's room]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Time Travel :: Into The Future-
Ga naar: