INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

The other half [Ivy]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2
Aantal berichten : 349

Character Profile
Alias: Infinity
Occupation:
The other half [Ivy] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptyvr maa 25, 2016 11:00 pm

go down with this ship
Toen ze meldde dat ze zijn kamergenoot, grote boze wolf Hal, al eerder tegen was gekomen leek hij een beetje verbaasd te zijn, immers ging één van zijn wenkbrauwen lichtelijk omhoog. Ivy kantelde haar hoofd en keek hem vragend aan. ’Hoe kon het ook anders…’ De ander rolde grijnzend met zijn ogen terwijl ze hem nog altijd aankeek. ’Niet iemand die je snel gaat vergeten, am I right?’ Een korte grinnik verliet haar mond en ze schudde haar hoofd. "Don't think so. Jullie maken zeker een onvergetelijk duo." Haar stem was nog altijd een beetje plagerig, maar het was gewoon grappig.

’Je lijkt me niet echt iemand die tegengehouden wordt door een lijn op de grond.’ Inderdaad, ze was niet echt iemand die zich liet tegenhouden door denkbeeldige lijnen op de grond. En daarbij, de lijn die door haar slaapkamer ging was een lijn waar ze toch wel overheen moest. Of haar oh zo lieve kamergenoot dat nou wilde of niet. De deur van de badkamer zat aan zijn kant en de andere deur zat in het midden. Al zou hij waarschijnlijk meer bedoelen dat ze niet te dicht bij hem in de buurt kwam, die paar stappen over de zogenaamde lijn maakte hem vast niet zo heel veel uit. Maar beloven dat ze uit zijn beurt zou blijven kon ze niet. I mean, Christophe was ook niet het meest vreselijke uitzicht hoor. Toen ze merkte dat Devon haar weer aankeek richtte ze haar blik wat op en haakte ze haar ogen in die van hem. ’Moest het ooit voorkomen dat je niet meer welkom bent in je eigen kamer..’ begonde ander toen, ’..dan ben je meer dan welkom in kamer 32.’ Nu voelde ze hoe haar mondhoeken weer lichtjes omhoog trokken. ’Ik kan je plechtig beloven dat je daar een veel warmer welkom zal hebben.’ Daarna kwam het moment dat hij haar handen vast pakte en zijn warme adem er overheen blies. Het liet haar kort rillen, want ze was deze warmte al tientallen jaren niet meer gewend. Toch moest ze toegeven dat het niet slecht was, ondanks dat ze zich over het algemeen meer op haar gemak voelde in koude ruimtes. Dit was absoluut geen slecht iets voor de verandering. "En mocht je ooit de drang krijgen om mij te redden van mijn duistere kamergenoot, dan kan je mij vinden in kamer 13." Best wel ironish, een stelletje vampieren in de zogenaamde vervloekte kamer.

De ander immiteerde haar toontje toen ze veronderstelde dat hij vast het type jongen moest wezen wat dit elke dag wel deed. ’Hmn..’ zei hij dus terwijl hij haar handen weer losliet en ze deze weer liet zakken. Nu keek hij naar zijn pols, naar zijn horloge om precies te zijn. ’Normaal gezien alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag..’ Omdat ze haar blik nog altijd op hem gericht hield zag ze de vurige blik in zijn ogen, lichtelijk benieuwd wat die zou betekenen. ’En vandaag is het vrijdag, wich makes you very special.’ Een lach ontsnapte uit haar mond en ze schudde kort haar hoofd waarbij ze haar blik kort afwendde. "Unbelievable.." mompelde ze zachtjes terwijl ze nog een keer kort grinnikte, maar hem vervolgens wel weer aankeek. ’En jij bent het type meisje dat er niet vies van lijkt te zijn, hmn?’ Kort trok ze haar wenkbrauw op, nog altijd met een glimlach op haar gezicht. "Who knows, who knows. Ik denk dat dat iets is wat je zelf maar moet uitvinden, niet?" Anders was het ook weer zo.. saai. Een zoete glimlach verscheen nu weer rond haar lippen terwijl ze hem lichtjes uitdagend uitkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 1:40 pm

”Don’t think so. Jullie maken zeker een onvergetelijk duo.” De grijns op har gezicht deed haar woorden nog eens versterken. Natuurlijk waren ze een onvergetelijk duo. Heel Genosha had het geweten toen Storm en Devon elkaar waren tegengekomen. Op de gang was geen enkel meisje nog veilig voor hun plagerige opmerkingen of een zacht gefluit, en zelfs op Instagram stonden hun namen haast overal te lezen door de vele comments die ze plaatsten. ’Dat hebben we eerder gehoord.’ was Devon zijn antwoord en hij haalde heilig zijn schouders op. Als er een denkbeeldig aureooltje boven zijn hoofd zou kunnen zweven, was dat nu zeker het geval. ’Komt niet vaak voor eigenlijk, dat vampieren en weerwolven het met elkaar kunnen vinden.’ hij knipoogde geruststellend en liet erachter een charmante glimlach zien. Zolang Storm zich aan zijn belofte hield en Lupos bleef onderdrukken, zou er vast niets gebeuren. ’Maar ik heb ook gehoord dat vampieren en beren daarintegen, een uitstekende combinatie maken!’ Devon trok zijn wenkbrauwen ophoog en keek haar strak in de ogen aan. Het was overduidelijk dat Ivy ergens wel iets van trots bezat rondom haar mutatie, anders was ze nooit van de ene plaats in de lounge naar de andere geflitst. Maar als er nog iemand was die trots was op de dingen die hij kon, dan was het zeker en vast Devon Garnet.

Voor de derde keer rilde Ivy onder zijn warme aanraking en Devon benadrukte dat nog eens extra door zijn blik diep in haar ogen te laten doordringen. Oogcontact was een sprekend iets, zeker voor personen die elkaar nog niet of amper kenden. ’Kamer 13 hahh.’ herhaalde hij haar woorden met een zachte lach. ’Are you an unlucky bastard!’ Hij liet subtiel zijn tong over de binnenkant van zijn lip gaan. ’Als ik jou was zou ik toch al maar beginnen pleiten bij Agnessie voor een room-switch.’ Hij stak onschuldig zijn handen in de lucht en liet daarbij die van haar los. ’Trust me Hal en ik zouden er geen erg in hebben moesten we op je Instagram belanden.’ Lachend liet Devon zijn armen weer omlaag zakken en hield zijn hoofd wat scheef. Taylor had ook een mooi kiekje van hem in z’n onderbroek op Instagram geplaatst, maar dat had hij eerder lachwekkend dan erg gevonden.

Zijn welbedachte opmerking over de dagen van de week bracht haar aan het lachen en even kon Devon naar niets anders kijken dan haar prachtige lach. ”Unbelievablie.” bracht ze grinnikend uit en er schoot een wenkbrauw bij hem omhoog. ’Zeg dat wel..’ ging hij er uitdagend op in en plaatste zijn arm weer achter zijn hoofd terwijl hij nonchalant tegen de kast op leunde. Het hout kraakte een beetje onder zijn kracht. ”Ik denk dat dat iets is wat je zelf maar moet uitvinden, niet?" Zijn blik kreeg iets mysterieus. Dat waren de woorden die je hem moest zeggen ja.. Hij bracht zijn vingertoppen naar haar kaak en nam haar voorzichtig vast daar. Haar koele huid tintelde onder zijn warme vingers. ’De vraag is of jij klaar bent om mij te ondervinden?’ Hij keek naar haar zoete, uitdagende glimlach en liet zijn hand afglijden naar haar hals terwijl hij zich voor haar plaatste. Zachtjes voelde hij de twee puntjes van haar litteken onder zijn aanraking. Ivy stond met haar rug tegen het aanrecht en Devon stond voor haar waardoor ze een beetje ingesloten werd. Devon nam zijn hand terug en plaatste ze elk op het aanrecht aan weerszijden van het vampierenmeisje. Op die manier boog hij licht voorover en kwam een stuk korter. ’Je moest eens weten waar we in mijn hoofd al zijn.’ Expressievol keek hij haar aan, benieuwd om haar reactie op de inbreuk van haar persoonlijke ruimte. Veel vrijheid of bewegingsruimte had ze op deze manier niet meer.

Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 4:24 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
Storm en Devon waren inderdaad een duo wat je niet snel vergat. Het werd door de ander dus ook bevestigd dat hij dat niet voor de eerste keer hoorde. ’Dat hebben we eerder gehoord.’ De ander haalde een keer zijn schouders op, nu was hij degene die de onschuld zelve speelde. ’Komt niet vaak voor eigenlijk, dat vampieren en weerwolven het met elkaar kunnen vinden.’ Ivy knikte een keer langzaam met haar hoofd, daar waren zij en Storm ook achter gekomen. Over het algemeen had ze echt niks met weerwolven, maar hij was een gevalletje apart. ’Maar ik heb ook gehoord dat vampieren en beren daarin tegen, een uitstekende combinatie maken!’ Beren? Meteen scheen er een iet wat verwarde blik in haar ogen. Had hij nou zojuist iets van zijn mutatie aan haar verklapt. "Beren? Shapeshifter?" noemde ze de steekwoorden op en keek hem toen peilend aan, dat was wel een mooie mutatie als het waar bleek te zijn wat ze dacht. Want tja, een vampier was iets wat wel vaker voorkwam en er stond al heel veel over opgeschreven in boeken, dus ze zag haarzelf niet bepaald meer als iemand met een bijzondere mutatie.

Natuurlijk had hij door gehad dat ze kort had gerild bij zijn aanraking, maar het was iets waar haar huid niet aan gewend was en dus reageerde het erop. Hij had zijn ogen in de hare gehaakt, doordringend oogcontact. ’Kamer 13 hahh.’ Hij herhaalde haar woorden, gevolgd door een korte lach. ’Are you an unlucky bastard!’ Ivy grinnikte een keertje, het leek er inderdaad wel op dat ze niet bepaald gelukkig neer was gekomen. Een erg warm welkom had ze dan ook niet gekregen op Genosha, want de eerste persoon die ze onder ogen had moeten komen was haar kamergenoot, Christophe. De oh zo vrolijke vampier. ’Als ik jou was zou ik toch al maar beginnen pleiten bij Agnessie voor een room-switch.’ Een room-switch klonk zo heel verkeerd nog niet, maar aan de andere kant zou het wel een klein probleempje worden wat betreft het licht. Christophe hield zelf namelijk ook niet zoveel van licht, al had ze het gevoel dat hij er minder last van had dan zijzelf. Een puntje wat ze nog wat beter uit moest zoeken. Devon liet haar handen los en deze liet ze naast zich hangen. ’Trust me Hal en ik zouden er geen erg in hebben moesten we op je Instagram belanden.’ Een korte grinnik verliet haar mond, Christophe was er alles behalve blij mee geweest toen ze een foto van hem had genomen terwijl hij sliep, waarbij ze natuurlijk over zijn denkbare grens was gegaan. "Die zal ik in gedachte houden," zei ze met een kleine grijns.

’Zeg dat wel..’ De ander bleef maar uitdagend op haar ingaan, iets wat ze absoluut niet erg vond hoor. Ze hield er wel van om andere een beetje te teasen. Toen ze zei dat hij het zelf maar zou moeten ondervinden veranderde zijn blik lichtelijk. Voordat ze het wist had hij zijn vingertoppen naar haar kaak gebracht en pakte deze in een zachte beweging vast. Met haar geel groenige ogen keek ze hem aan. Zijn vingers waren warm, maar ze wist te voorkomen dat ze weer zou rillen. ’De vraag is of jij klaar bent om mij te ondervinden?’ Terwijl haar mondhoek weer wat omhoog trok voelde ze hoe zijn hand afgleed naar haar nek en daar kort over de twee gevoelloze puntjes heen ging. Voor een seconde sloot ze haar ogen, om deze vervolgens langzaam weer te openen. "Don't worry 'bout that, I'm always ready." Bij deze woorden was haar Britse accent lichtelijk te horen. De ander stond nu recht voor haar neus en ze moest omhoog kijken, ze moest het helaas maar doen met haar korte lengte. Met haar rug leunde ze nog altijd tegen het aanrecht aan. Devon had haar totaal ingesloten toen hij aan weerszijden zijn armen plaatste. Ivy's blik was voor een kort moment wat afgedwaald naar zijn arm, maar ze keek weer op toen hij wat naar voren boog en in een simpele beweging nog dichter bij haar was. De warmte die van hem afstraalde kon ze nu nog beter voelen, maar haar kilte werd er zeker nog niet helemaal door verdrongen. ’Je moest eens weten waar we in mijn hoofd al zijn.’ Met nog altijd een uitdagende blik in haar ogen keek de brunette hem aan. Met haar voortanden pakte ze kort haar eigen onderlip beet, haar blik nog altijd recht in zijn ogen gericht. "Ik denk dat ik al zo'n vermoeden heb daarover," fluisterde ze zachtjes, hij stond nu toch al zo dichtbij dat er geen nood was om harder dan dat te praten.

Haar eigen handen had ze tot nu nog altijd langs zich hangen, maar nu kwamen deze ook in actie. In een langzame beweging legde ze haar beide handen tegen zijn borstkas aan, kwam zelf ook wat dichterbij en het leek erop dat ze zich totaal mee wilde laten slepen met wat hij aan het doen was. Omdat ze dichterbij stapte werd hij wel een soort van gedwongen om zijn armen los te maken van het aanrecht. Kort blies ze haar koele adem een keer uit, en keek ze langs zijn borstkas omhoog. Eventjes was er weer die uitdagende blik in haar ogen, eentje die boekdelen sprak als hij een beetje goed keek. Want binnen een fractie van een seconde was er niks anders meer voor zijn neus dan lucht. De gordijnen van de kamer wapperde een beetje, die had ze nu volledig gesloten zodat er geen enkel straaltje direct zonlicht meer binnen was. Nonchalant leunde ze tegen een stuk vrije muur aan. "Als je iets wil, dan moet je het maar komen halen." Het was een spelletje waar ze stiekem enorm veel plezier in had.
tag, outfit & notes Outfit for Devon | x
♥ maya
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 10:46 pm

Devon

You know I’m smart. I spin you round like a knot. I know the pieces of your heart. Sometimes it’s fun, to pull your strings one by one. Until I get you onto one.

”Beren? Shapeshifter?” Devon greens en knikte ter bevestiging. ’Onder anderen.’ Ze had er lang niet zo lang over moeten nadenken als dat Storm dat had gedaan toen ze elkaar voor het eerste ontmoette. Maar hem had hij het dan natuurlijk ook niet zo gemakkelijk gemaakt. ’Extreme version dan.’ vulde hij haar nog aan en haalde tweemaal zijn wenkbrauwen op. Een normale beer paste gemakkelijk vier keer in hem als hij eenmaal geshift was. Het kwam wel vaker voor dat mensen onder de indruk waren, want shapeshifters waren en bleven een vreemd iets, maar toch.. De peilende glans in Ivy haar ogen deed hem oprecht glimlachen.

En toen begon het uitdagen weer. Devon die zich voor haar palmde en haar haast insloot tussen de kast en zijn gespierde lichaam. Een grotere inbreuk van persoonlijke ruimte bestond er haast niet, zeker niet met de daarbijhorende doordringende blik in zijn ogen. Voor Ivy moest het haast voelen alsof hij tot op haar ziel wilde kijken. Op een uitdagende Devon-manier dan toch. Op het moment dat hij met zijn vingers over haar bleke hals streek sloot ze haar ogen, enkel en alleen om ze daarna weer te openen en voor de zoveelste keer een gepast antwoord klaar te hebben. ”Don’t worry ‘bout that, I’m always ready.” Ze had dat aantrekkelijk toontje in haar stem, iets wat verried dat ze in al die jaren dat ze al leefde, een lande tijd in Londen had moeten vertoeven. Ivy  leunde zelf ook wat meer naar voor waardoor hun ademhaling gewoon doorheen elkaar liep. ’Ik denk dat ik al zo’n vermoeden heb daarover.’ Devon humde instemmend en keek naar alle kleine details op haar gezicht. Alles was zo egaal, zo zacht, zo… Opeens voelde hij haar ijskoude handen tegen zijn gespierde borst en keek hij kort naar beneden. Waar ging dit naartoe? Vermaakt keek hij haar weer in de ogen, had voor een moment echt het gevoel dat ze zich volledig aan hem overgaf. Totdat ze een stap vooruit deed en hem op die manier verplichtte om een stap achteruit te doen. Devon knipperde verbaasd met zijn ogen en nog voor hij zijn mond kon openen om iets te zeggen was ze er niet meer.

Opeens stond hij eenzaam hij in de keuken. Geen koude huid meer in zijn buurt, geen uitgesproken geur meer. Hij haalde adem.. Of wel? De geur hing er nog steeds, als een soort spoor en Devon draaide half om zijn as om de living in te kijken. Net zoals hij deed als hij in het bos voor het plezier achter een hert aan ging. Opeens werd het donker, leken zijn ogen haast te verdwalen in de duisternis die er in de lounge hing. ”Als je iets wil, dan moet je het maar komen halen.” Devon knipperde enkele malen met zijn ogen en schakelde over op de visie van de Ursus. En daar stond ze, nonchalant tegen de muur te leunen, langs het raam waarvan ze zojuist de gordijnen gesloten had. ’Mevrouw houdt van spelletjes.’ merkte hij bedachtzaam op en rekte zijn armen even uit. ’Ik weet niet hoe het zit met de snelheid van vampieren, maarehhh.. Een weerwolf bijhouden lukt me aardig. Dus ben je zeker dat dit de uitdaging is die je wil aangaan?’ Devon knikte zijn hoofd breed grijnzend opzij. ’Want als het op snelheid aankomt, dan ben ik zeker dat ik zal krijgen wat ik wil.’ Zonder er nog enig woord aan vuil te maken drukte hij zich af tegen de stenen tegels op de grond. Hij plaatste zijn beide handen op het blad van het kookeiland en trok een been op, om er tijdens zijn ‘vlucht’ overheen te schuiven in plaats van er omheen te lopen. Als het op kracht en snelheid aankwam zat hij verschrikkelijk veel voor op de standaard mutant, maar lenigheid was niet zijn sterkste punt. Korte draaien, kleine manoeuvres, daar mispakte hij zich regelmatig op. Maar desondanks zag zijn schuifsprong over het keukeneiland er redelijk soepel uit. ’Run.’ was zijn uitdagende boodschap toen hij neerkwam en hij recht doorheen de lounge op haar afstoof. Bij deze was de jacht op het meisje redelijk letterlijk. En hij vond het nog leuk ook.
The other half / Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 11:11 pm

Go down with this ship

Please wrap your drunken arms around me. And I'll let you call me yours tonight. Cause slightly broken's just what I need. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like. Please tell me I'm your one and only. Or lie and say at least tonight. I've got a brand new cure for lonely. And if you give me what I want. Then I'll give you what you like.
De kamer was nu wat verduisterd, maar omdat haar ogen daaraan gewend waren had ze totaal geen moeite om alles scherp te kunnen zien. Nonchalant leunde ze tegen het vrije stuk muur aan, alsof er helemaal niks aan de hand was en er zojuist niks was gebeurd in de lounge. Het duurde eventjes voordat de verbaasde Devon doorhad dat ze nog niet helemaal weg was. Maar zo'n kansje als deze zou ze ook weer niet achterlaten terwijl het juist zo interessant was. ’Mevrouw houdt van spelletjes.’ Een instemmende hum klonk vanaf haar kant van de kamer terwijl ze rustig bleef staan waar ze stond, haar blik strak op de jongen gericht. ’Ik weet niet hoe het zit met de snelheid van vampieren, maarehhh.. Een weerwolf bijhouden lukt me aardig. Dus ben je zeker dat dit de uitdaging is die je wil aangaan?’ Over het algemeen waren vampieren nog wel een tikkeltje sneller dan weerwolven, het leek haast teleporteren wat ze deden. ’Want als het op snelheid aankomt, dan ben ik zeker dat ik zal krijgen wat ik wil.’ Hij nam dus geen genoegen met een nee, dat was haar wel snel duidelijk. "As I said, come and get me." Ze zag hoe hij zich afdrukte van de grond en nog wel redelijk soepel over het tafelblad heen sprong. Een onschuldige glimlach was te zien op haar gezicht terwijl ze haar hoofd wat naar achter drukte tegen de muur aan en toekeek hoe hij weer neerkwam op de grond.

’Run.’ Het was alsof de jacht geopend was, de jacht op haar, op een vampier. De brunette zag hoe hij regelrecht door de lounge heen op haar af kwam stuiven. Ondertussen had ze haar hand door haar donkere haren laten gaan. Toen ze haar hand weer liet zakken kon ze het niet laten om haar wijsvinger over haar lippen te laten gaan, want terwijl hij op haar af kwam rennen stond ze hier nog alsof er helemaal niks aan de hand was en daagde ze hem echter nog meer uit. Haar wijsvinger ging over haar onderlip heen en vervolgens nog over haar kin, waarna ze haar hand nu echt liet zakken. Ze drukte zich van de muur af toen hij dichterbij kwam en wierp hem nog een korte blik toe. Haar ogen hadden geen geel groenige kleur meer, maar waren veranderd in vuurrood. Last minute verdween ze bij de muur vandaan en stond ze aan een ander eind van de lounge. "Dat is toch zeker niet alles wat je in huis hebt? vroeg ze hem zoetjes. Want zo zou ze blijven doorgaan, hem telkens last minute ontwijken zodat hij telkens weer dezelfde lange afstand moest afleggen en ze hem uiteindelijk misschien wel uit kon putten.
♥ maya
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydi maa 29, 2016 11:39 pm

Devon

You know I’m smart. I spin you round like a knot. I know the pieces of your heart. Sometimes it’s fun, to pull your strings one by one. Until I get you onto one.

En of de jacht geopend was. Devon liet zijn lichaamstemperatuur stijgen, liet de Ursus net onder zijn huid zweven zodat hij op het punt stond om te transformeren maar tegelijk ook net weer niet. Op die manier kreeg hij toegang tot al zijn zintuigen en extra capaciteiten die de gigantische beer met zich meebracht. Zelfs als hij dat niet deed was hij sterk en had hij versterkte zintuigen, maar zo op het schommelpunt staan liet alles nog extra tot uiting komen. Dat was een van de voordelen die hij had als shapeshifter, hij had over alles de perfecte controle, kon zelf bepalen wanneer hij wilde veranderen en wanneer niet. En zelfs in zijn Ursus-vorm behield hij zijn rede tot verstand. Hij had al bij velen gezien dat het een ander verhaal was, dus Devon prees zich gelukkig met de mutatie die zijn ouders hem gegeven hadden. Zijn mutatie, het enige wat hij nog van hen had..

In een flits zag hij het allemaal gebeuren, Ivy die daar stond alsof er niets aan de hand was, alsof er niet een gespierde gast die ver boven haar uit torende op haar afgestoven kwam. Devon zijn voeten klonken dof op de grond en hij zag hoe Ivy haar vinger over haar lip liet gaan. Ze maakte hem g e k. Net toen hij op de plek was waar ze stond, was ze weer verdwenen. Een lichtelijk geïrriteerde, maar ook duidelijk geamuseerde brom kwam uit zijn keel. Het had iets dierlijk, meer van de Ursus dan van zichzelf. Maar als zij hem met haar haast lichtgevende, rode ogen van de andere kant van de kamer mocht aankijken, dan mocht hij ook zeker zijn extraatjes tonen. "Dat is toch zeker niet alles wat je in huis hebt?” Devon zuchtte en rolde met zijn ogen. ’Eerst daag je me uit, dan laat je me uitsloven, maar ga je me nu ook al onderschatten?’ Devon trok gemuseerd en een beetje venijnig een wenkbrauw in de lucht. ’Als er een ding dat er is wat ik hier heb geleerd op Genosha, dan is het wel dat als je niet sterk bent, je slim moet zijn.’ Eigenlijk was het iets dat hij van Hal, of beter gezegd van Lupos geleerd had. Toch fronste hij zijn voorhoofd aangezien zijn theorie niet helemaal klopte. Hij was wel degelijk sterk, maar in deze situatie kwam het niet van pas. Net zoals dat het geval was geweest in de ravijn. Alleen zou het hier stukken beter aflopen als toen. Nee, hij ging dit jacht-partijtje op Ivy niet met zijn leven bekopen. ’Dus Ivy, ik hoop dat weglopen niet het enige is dat je in je mars hebt, want…’ Devon wierp een blik naar zijn horloge alvorens hij greep naar de gordijn. Met een snok trok hij het open en kneep zijn ogen dicht tegen de hoge middagzon die binnenviel. De zon liet een heel deel van de ruimte verlichten en was stukken feller dan hij daarstraks was, doordat de zon ondertussen hoger aan de hemel stond. ’En nu?’ fluisterde hij haar toe en stapte langzaam op hem af, duidelijk met een uitdagende, haast hongerige blik in zijn ogen. Ivy stond in de hoek van de kamer, met aan twee kanten een muur waar geen ramen of deuren in stonden. De zon wierp een lijn in de kamer, een lijn van zonnenstralen die voor Ivy een soort van barricade vormde. Er was geen enkel raam of deur voor haar toegankelijk zonder dat ze door de zon moest stappen. Devon zijn grijns werd feller en hij trok nog een gordijn open terwijl hij op haar afstapte, waardoor het stukje schaduw waar Ivy in stond opnieuw een stuk kleiner werd. Ze kon geen kant op zonder dat ze doorheen de zon moest.
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptywo maa 30, 2016 12:01 am

Go down with this ship

Toen ze verdwenen was naar de andere kant van de lounge, hoorde ze hoe hij een keer kort gromde. Een zelfvoldane glimlach speelde nog altijd rond haar lippen terwijl ze bleef wachten wat zijn volgende zet zou worden. Haar ogen hadden nog altijd een rode kleur, maar dat was vooral omdat haar zintuigen nu op scherp stonden en het haar een beter zicht gaf in de donkere ruimte. De brunette vroeg of dat alles was wat hij in huis had. ’Eerst daag je me uit, dan laat je me uitsloven, maar ga je me nu ook al onderschatten?’ Om eerlijk te zijn vond ze het inderdaad wel mooi hoe ze hem had laten uitsloven. De ander trok wat met zijn wenkbrauw en leek haar wel een beetje venijnig aan te kijken. ’Als er een ding dat er is wat ik hier heb geleerd op Genosha, dan is het wel dat als je niet sterk bent, je slim moet zijn.’ Alsof ze nog steeds de onschuldigheid zelve was bleef ze staan in de andere hoek van de lounge. Het leek erop dat hij een plannetje had bedacht, maar Ivy had verwacht dat dat eerder zou zijn dat hij zou gaan proberen haar af te snijden. Daarom was ze al bezig met het zoeken van uitwegen wat bepaalde obstakels betrof. Echter maakte hij een zet die iemand anders, haar roomie, ook al eens had uitgehaald om haar in een hoek te drijven. ’Dus Ivy, ik hoop dat weglopen niet het enige is dat je in je mars hebt, want…’ En toen werd het eerste gordijn open getrokken. De brunette deed een snelle stap naar achter en wist te voorkomen dat de zonnestralen haar huid raakten. Haar rode ogen flitste kort naar de grond en toen weer naar Devon, hij had inderdaad haar zwakste punt hierbij gevonden en gebruik van gemaakt. ’En nu?’ fluisterde hij toen terwijl hij langzaam haar kant op kwam, het leek wel met een hongerige, beestachtige blik in zijn ogen.

Hij had haar in een hoek gedreven, want toen hij met een grote grijns nog een gordijn open trok moest ze weer een stap naar achter zetten om uit het zonlicht te blijven. Voordat ze het wist stond ze al met haar rug tegen de muur aan, ademhaling ondertussen iets gejaagd. Zacht tikte ze met haar achterhoofd tegen de muur aan en keek rustig toe hoe hij dichter naar haar toe kwam. "Now you got me.." fluisterde ze zachtjes terwijl ze hem met haar uitdagende, nog altijd rode, ogen aan bleef kijken. Ook al had hij haar in een hoekje gedreven, ze bleef maar doorgaan met uitdagen. Dat was nou eenmaal iets wat er goed inzat bij haar, iets wat haar als het goed was niet bepaald saai maakte. "So, what are you gonna do now?" vroeg ze toen terwijl ze met haar tong kort over haar voorste boven tanden heen ging.
♥ maya
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydo maa 31, 2016 12:55 pm

Devon

Hij was in zijn opzet geslaagd. Enkel en alleen al aan de blik in haar rode ogen zag hij dat ze verrast was. Haar lichaamstaal bevestigde dat alleen. De kleine stapjes die ze achter zette bij elk gordijn dat hij opentrok, haar gejaagde ademhaling en haar hoofd dat ze bedenkelijk tegen de muur liet leunen. Met een zelfingenomen grijns rondom zijn lippen stapte hij op haar af en vroeg wat de volgende stap zou zijn. ”Now you got me..” sprak ze hem zachtjes toe en Devon merkte hoe haar ogen en lichaamstaal geen enkel moment hun speels- en uitdagendheid verloren. ’And I got you good.’ vulde hij haar opmerking nog aan. Hij plaatste zijn arm boven zijn hoofd en leunde met zijn zijkant tegen dezelfde muur als waar Ivy tegen stond. Het enige verschil was dat zij in de schaduw stond, en Devon in de stralende zon die verdacht aangenaam aanvoelde. Lente. Voor een moment sloot hij zijn ogen, trok zijn schouders wat op en maakte een zacht hummend geluid van tevredenheid. Toen hij zijn groenige ogen weer opende waren zijn pupillen wat groter, want hij moest toegeven: De aangename warmte van de zonnestralen plus de aanwezigheid van Ivy, het was iets wat hij zich niet mocht beklagen. Het enige spijtige was dat ze samen niet zo’n goede combinatie vormden.

”So, what are you gonna do now?” Hij had zijn blik vast gekluisterd aan haar tong die ze over haar boventanden liet glijden. Devon knikte zijn hoofd wat opzij en bewoog een beetje met zijn gespierde arm. Ze vroeg er echt om. ’Ik heb twee opties..’ begon hij nonchalant en streek met zijn andere hand door zijn haren waardoor ze warriger werden dan ze al reeds waren. ’Ofwel ga ik weg, laat ik jou hier in je hoekje staan met geen andere keuze dan wachten tot de zon onder gaat.’ Vanbinnen moest hij grinniken. Het was zeker een manier waarop ze hem zou herinneren. Amper 14u was het, dus ze zou hier nog minstens enkele uren staan alvorens ze werd bevrijd uit de gevangenis van zon. ’Ofwel blijf ik hier.’ Hij kneep zijn ogen tot uitdagende spleetjes en bevochtigde zijn lippen. ’Maar enkel als jíj mij een reden geeft om te blijven.’ De rollen waren omgekeerd, een opzet waar Devon haast altijd in slaagde: Ervoor zorgen dat de meisjes hém nodig hadden in plaats van hij hen. Een zachte grinnik borrelde op uit zijn keel. ’Dus wat word het?’ vroeg hij en drukte zichzelf af van de muur. Hij deed een stap vooruit en stond samen bij haar in het kleine stukje schaduw dat er nog restte. Uitdagend trok hij zijn wenkbrauwen omhoog en zette zijn meest charmante glimlach op. De keuze was aan haar. De beste van de twee lag haast voor het grijpen, ze moest het alleen met beide handen vastpakken.
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydo maa 31, 2016 6:23 pm

Go down with this ship

’And I got you good.’ De ander vulde haar met deze woorden aan en leunde nu ook tegen de muur aan. Echter stond zij gedwongen in het kleine hoekje met het beetje schaduw en hij tegen het deel aan waar de zon volledig op zijn huid scheen. Ook nam hij er even de tijd voor om duidelijk te maken hoeveel hij van de zon genoot. Toen ze vroeg wat hij nu zou gaan doen knikte hij een keer met zijn hoofd als reactie, waarna de woorden pas kwamen. ’Ik heb twee opties..’ Zijn toontje was nonchalant en hij streek dan ook nog een keer door zijn warrige haren heen. Elke kleine beweging die hij maakte volgde ze met haar ogen, die ondertussen hun rode kleur weer hadden laten wegebben en weer de menselijke kleuren terug kregen. ’Ofwel ga ik weg, laat ik jou hier in je hoekje staan met geen andere keuze dan wachten tot de zon onder gaat.’ Hmn. ’Ofwel blijf ik hier.’ Ze zag hoe de ander zijn uitdagende ogen tot spleetjes kneep en kort zijn lippen bevochtigde. ’Maar enkel als jíj mij een reden geeft om te blijven.’ What a shame. Nu waren de rollen omgedraaid en was er zowel letterlijk als figuurlijk weinig plaats meer voor haar om actie te ondernemen, actie die hem kon verassen dan. Een zachte grinnik verliet zijn keel. ’Dus wat word het?’ vroeg hij toen en hij maakte zijn rug los van de muur. Nu was haar personal shadow space ook weer helemaal ingenomen. Nog altijd even rustig stond ze met haar rug tegen de muur aan, omhoog kijkend naar Devon. Het leek alsof ze aan het nadenken was, beide opties tegenover elkaar aan het zetten was om vervolgens de beste uit te kiezen. Daarbij beet ze een keertje zacht op haar rode lippen, en ging haar blik weer bedenkelijk naar hem toe. "Ik kan hier net zo goed blijven wachten, tijd heeft voor mij niet echt meer een waardevolle betekenis." Die paar uur wachten stelde niet zoveel voor in haar geval. Maar dan was er natuurlijk nog de veel leukere oplossing dan eenzaam blijven wachten, al had ze er niks op tegen om alleen te zijn hoor. "But I don't think you can handle me," zei ze op een gedempte toon en keek hem met sprankelende ogen aan. Het was bizar hoe ze in de meest ongemakkelijke situaties nog altijd zo haar mannetje kon staan. Want als ze het echt niet leuk zou vinden, dan kon ze echt wel wegkomen. Met haar snelheid, de hoektanden en intelligentie, ze kon dan echt wel een uitweg vinden. Maar dit was veel te leuk om voorbij te laten gaan, en dit soort momenten waren redelijk zeldzaam. Je moest maar net tegen een charming persoon aanlopen. "Maar omdat je zooo hard je best hebt gedaan," zei ze toen en keek hem vanonder haar lange wimpers aan, "zal ik proberen om dat tweede voor elkaar te krijgen." Zo gezegd, zo gedaan. Langzaam maakte ze haar rug los van de muur en stond ze vrijwel tegen hem aan, zo groot was de schaduwruimte namelijk niet. Haar hand tilde ze op en legde ze in een sierlijke beweging in zijn nek. "Gaat dit al de goede kant op?" vroeg ze hem toen uitdagend.
♥ maya
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptydo maa 31, 2016 11:03 pm

Devon

”Ik kan hier net zo goed blijven wachten, tijd heeft voor mij niet echt meer een waardevolle betekenis.” Haar opmerking deed Devon lachen en hij haalde knikkend zijn brede schouders op. ’Daar heb je inderdaad een punt.’ gaf hij haar toe en streek met zijn hand langs zijn afgetekende kaak waar lichte stoppels op stonden. ’Maar mijn tijd daarintegen, die heeft wel een waardevolle betekenis. En de vraag is of jij hem waard bent.’ vurig haalde hij zijn wenkbrauwen op en deed een stap haar richting uit. ”But I don’t think you can handle me.” sprak ze er gedempt achterna en Devon perste zijn lippen op elkaar, als poging om een grijns te onderdrukken. Enkele momenten was het stil tussen hen en keek Devon haar observerend aan. ’Over iemand oordelen als je zijn mutatie niet kent? Jij hebt ballen aan je lijf.’ And he like dit. Maar ze mocht hem niet onderschatten. Oké ze wist dat hij in een beer kon veranderen, maar ze wist niet in wát voor beer. Kort liet hij zijn blik de ruimte rond schieten en stelde het zich voor als hij hier en nu moest transformeren. De meubels zouden tegen de muren aan geperst worden en stuk vliegen, laat staan dat de vloer zijn gewicht kon dragen. Hij onderbrak de stilte met een korte lach en keek haar weer aan, naar haar haast betoverend lange wimpers. Devon hield van blond, want hé, welke jongen hield nu niet van blond? Maar misschien..heel misschien hield hij nog wel net dat tikkeltje meer van bruin. Het straalde power uit, een zekere kracht terwijl blond eerder lief en zacht overkwam.

En toen volgde de toegifte van Ivy, de beloning omdat hij zo zijn best gedaan had en hij liet haar voor een moment haar gang gaan, benieuwd naar hetgeen Ivy in gedachten had. Ze drukte zich op van de muur en kwam haast tegen hem staan. Devon voelde hoe de kilte die rond haar hing als het ware naar zijn warmte werd aangetrokken. Maar daarnaast voelde hij ook haar rondingen, recht tegen zijn gespierde borstkas. ’Zo zo..’ mompelde hij met een zelfvoldane grijns op zijn gezicht en voelde hoe ze ook haar slanke arm rond zijn hals sloeg. Devon moest aardig omlaag kijken om in haar ogen te kunnen staren, maar het gaf een leuk effect aan het hele plaatje. Groot tegenover klein, warm tegenover koud. ”Gaat dit al de goede kant op?” Devon staarde even de ruimte door en trok daarbij zijn mondhoek en een wenkbrauw tevreden omhoog. Semi-tevreden. ’Het begint er op te lijken.’ fluisterde hij haar zachtjes toe en legde zijn hand op haar kaaklijn, zijn vingertoppen net achter haar oor. Zijn andere hand klemde hij om haar heup en trok haar duidelijk tegen zijn onderlichaam aan. Langzaam, extreem langzaam bracht hij zijn hoofd omlaag. Daarbij liet hij haar blik geen moment los, want net zoals zij uitdagend kon kijken, kon hij dat evenzeer. Devon ademde zijn warme adem uit, die daarbij over haar rode lippen gleed. Voor even, heel even leek het alsof hij haar ging kussen, maar net op het laatste moment trok hij zijn hoofd terug. ’Ik denk..’ Devon liet al het lichamelijk contact varen en deed een stap naar achter, waardoor hij weer in de volle zon kwam te staan. ’Ik denk dat ik het hierbij ga laten voor vandaag.’ Hij beet half grinnikend op zijn onderlip en keek Ivy uitdagend aan, terwijl ze opgesloten in haar hoekje schaduw stond. ’Because who knows it isn’t you who can handle me?’ Hij draaide zich om, met zijn brede rug naar haar toe en stapte richting de deur van de lounge. Net voor hij naar de klink greep wierp hij een blik over zijn schouder en haalde deze ook onschuldig op. ’Gebruik anders de tijd die je hier nog rest..’ Devon keek op zijn horloge en lachte zacht. Ja, het zou nog wel enkele uren duren. ’..om na te denken hoe jij míj volgende keer gaat aanpakken.’ Een stralende knipoog en een charmante maar uitdagende grijns sierde zijn gezicht alvorens hij de lounge verliet. Ja, ze zou hem nog wel even blijven herinneren. Nog steeds, had hij haar net waar hij haar wilde hebben.
Ivy Schwartz
Ivy Schwartz
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptyza apr 02, 2016 10:58 pm

Go down with this ship

’Daar heb je inderdaad een punt.’ Een onschuldige grijns verscheen rond haar lippen en ze volgde elke kleine beweging die hij maakte. ’Maar mijn tijd daarintegen, die heeft wel een waardevolle betekenis. En de vraag is of jij hem waard bent.’ Oh? Ivy trok evenals Devon zelf haar wenkbrauw wat op en keek hem quasi vragend aan, alsof hij wat uit te leggen had.  Er was een enkel moment stilte tussen hen waarin ze gebruik maakte om haar blik nog een keer over zijn lichaam te laten gaan. Nu was ze wel benieuwd naar die beer vorm van hem, maar dat zou ze natuurlijk niet zomaar toegeven. Al helemaal niet omdat ze in zo'n benarde positie zat nu. ’Over iemand oordelen als je zijn mutatie niet kent? Jij hebt ballen aan je lijf.’ Onschuldig haalde ze haar schouders op, als hij dat vond. Het zat in haar karakter, en dat was alleen maar versterkt de laatste jaren. Nee, ze was niet snel bang meer.

Ivy kwam los van de muur, drukte zich wat tegen hem aan en legde langzaam haar slanke hand om zijn hals heen. ’Zo zo..’ hoorde ze hem zeggen terwijl hij breed naar haar grijnsde. Het verschil wat betreft hun lengte werd nu maar weer even goed zichtbaar, vanaf een afstandje moest dit er vast heel grappig uitzien omdat ze zeker een kop kleiner dan hem was en ze letterlijk tegen zijn borstkas aankeek als ze recht voor zich keek. Daarom was haar hoofd ook wat omhoog gekanteld. Ze stelde de vraag of dit al een beetje de goede kant op ging. ’Het begint er op te lijken.’ Na zijn fluisterende woorden voelde ze hoe hij zijn warme hand op haar kaaklijn legde en ze zijn vingertoppen iets achter haar oor hield. Het was nog altijd een vreemd gevoel, een warme bron waar haar koude huid op bleef reageren, maar nu wist ze het wat te bedwingen. Maar voordat ze het wist klemde hij zijn andere hand om haar heup heen en trok hij haar wat tegen zijn onderlichaam aan. Een kleine ademhaling verliet haar mond en ze knipperde een keer met haar lange wimpers, hem aankijkend. Langzaam bracht de ander zijn hoofd naar beneden, blies zijn warme adem uit over haar lippen, maar trok plotseling zijn hoofd weer terug.  ’Ik denk..’ begon hij toen terwijl al het contact verbrak. Ivy deed een stap achteruit, verder de schaduwen in, terwijl hij een stap de zon in zette. ’Ik denk dat ik het hierbij ga laten voor vandaag.’ Ze keek toe hoe de ander grinnikend op zijn onderlip beet en ze nog een uitdagende blik toegeworpen kreeg. Ivy kneep haar ogen samen en voor een kort moment was er een rode gloed in te zien, dit ging hij toch zeker niet menen. ’Because who knows it isn’t you who can handle me?’ Ze hoorde hoe hij de nadruk legde op dat laatste woord. Stoute beer. Niet leuk. Devon draaide zich om en liep in de richting van de deur van de lounge. Een zachte grom verliet haar keel, waarna hij over zijn schouder keek en deze onschuldig ophaalde. ’Gebruik anders de tijd die je hier nog rest..’ de ander keek kort naar zijn horloge, ’..om na te denken hoe jij míj volgende keer gaat aanpakken.’ Ivy sloeg haar armen over elkaar en mompelde iets onverstaanbaars terwijl ze toekeek hoe hij knipoogde en haar nog een charmante glimlach schonk. "Serieus?" riep ze hem nog na, maar ze wist dat hij niet terug zou komen. Een geërgerd geluid steeg op uit haar keel terwijl ze haar hand hief en de toppen van haar vingers bij de grens van licht en duisternis hield, ze voeldde hoe ze deze brandde aan het zonlicht en hoorde hoe er een zacht gesis door de kamer heen klonk. Opnieuw gromde ze zacht en trok haar hand snel terug, heel fijn hoor. Nee, Devon zou ze niet snel vergeten.
♥ maya
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Emptyza apr 02, 2016 11:50 pm

The other half [Ivy] - Pagina 2 N1e2MWe
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The other half [Ivy]   The other half [Ivy] - Pagina 2 Empty

The other half [Ivy]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Half light

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: School - First Floor :: Lounge-
Ga naar: