Onderwerp: Re: Randomness talk ma maa 21, 2016 11:46 pm
Heey Evyy Demiii! <3 Heb echt zin om te posten met Jae haha. Weet geen alias tho. :c
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 12:34 am
@Dani; heyo c: ik las zonet heel snel ff je CS :D ziet er goed uit het ding is dat je sowieso wel een Alias moet hebben voor je geaccepteerd kan worden.
Misschien vind je the Magician wat? Met het cloaking-gedeelte van Jae's mutatie
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 11:19 am
M'n sheet is af
stars
are only visible in darkness
Dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post dit is een post
Laatst aangepast door Echo Wickett op di maa 22, 2016 10:05 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 11:37 am
Die aanslagen in Brussel... zo ziek, zo eng dichtbij, zo onrechtvaardig.. Zeg alsjeblieft dat alle Belgische poffertjes oké zijn?
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 12:05 pm
Nadya Kyla schreef:
Die aanslagen in Brussel... zo ziek, zo eng dichtbij, zo onrechtvaardig.. Zeg alsjeblieft dat alle Belgische poffertjes oké zijn?
Verschrikkelijk! Ik ben oke maar tis hier ook wat chaotisch want men papa zit in het leger en van hem hebben we nog niets gehoord en ook 1 van de ouders van mijn kindjes vertrok op zakenreis en ook de papa hebben we nog niet kunnen bereiken. Dusja, tis Brussel, ver van Gent maar het heeft effect op iedereen. =/
Jayson Mayers
Class 3
Aantal berichten : 190
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 2:15 pm
Ik ben ook okay. Had mijn moeder wel aan de lijn, ik mag de hele week niet naar Gent. Ik ben ook blij dat ik de lessen heb geskipt want alle studenten moeten op de campus blijven tot verder nieuws van de federale politie.
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 2:42 pm
Gentste stations staan onder bewaking heb ik gehoord van vrienden. En ikzelf mag ook niet weg van werk, de kindjes mogen niet opgehaald worden tot de ouders contact hebben opgenomen. Zie hier ook politie aan de school recht over straat. Allemaal zo creepy. En nog steeds niets van men papa gehoord, vrees dat die geen vakantie zal hebben en overuren zal mogen draaien. Hopelijk is hij in orde. In ieder geval ... Het is eng. =S