|
|
Auteur | Bericht |
---|
Jayson Mayers- Class 3
- Aantal berichten : 190
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 2:52 pm | |
| Idd, mensen mogen nu alleen maar weg als hun ouders hen komen oppikken. Er mag niemand met het openbaar vervoer, Gent Sint Pieters en Dampoort moeten vermeden worden, zelfs met bus/tram. De campus zelf is alleen nog maar toegankelijk via 1 ingang en er staan blijkbaar security mensen die tassen controleren.. En ik hoop met je mee voor je papa :l Het is idd eng omdat we het nu overal voelen. Ik wou daarnet naar de winkel, en die was gesloten. In Mariakerke. Mariakerke. |
|
| |
Shay Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Zephyr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:13 pm | |
| Ik ben ook oké. Antwerpen zijn alle stations ook dicht, scholen laten niemand vertrekken. Ik ben legit bang geworden.. |
|
| |
Loreyna Rodgers- Class 3
- Aantal berichten : 55
Character Profile Alias: Vox Age: Looks like 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:15 pm | |
| Ik ben ziek thuis, hier niks gebeurd, ik maak t allemaal mee op het nieuws en whatsapp, dus heb zelf gelukkig niks, blij dat jullie ook oke zijn :) |
|
| |
Nadya Kyla- Class 4
- Aantal berichten : 570
Character Profile Alias: Storm Age: It's complicated Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:27 pm | |
| Fijn dat jullie oké zijn! Ik hoop dat je papa in orde is en dat je snel van hem hoort Jenn! Ik kan me voorstellen dat het voor jullie allemaal heel beangstigend is, het is ineen heel dichtbij en aanwezig ook door die lock-down.. |
|
| |
Shay Eriksen- Class 3
- Aantal berichten : 119
Character Profile Alias: Zephyr Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:39 pm | |
| Bij mij persoonlijk, is et nu meer afwachten wanneer ze gaan toeslaan in Antwerpen of op andere locaties, want dat zie ik echt nog wel gebeuren om eerlijk te zijn. |
|
| |
Kylie Roberts- Class 4
- Aantal berichten : 250
Character Profile Alias: Aurora Age: 10 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:42 pm | |
| ELKE BELG HIER V L U C H T NAAR HET HOGE GRONINGEN |
|
| |
Arianna Kinsley Stuart- Class 4
- Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:48 pm | |
| Hier is ook alles helemaal rustig enzo, maar tja het is brabant. Ik ben vooral blij dat jullie allemaal oke zijn, want het komt op deze manier ook toch echt wel dichtbij :/ Ik ben ook echt bang voor Antwerpen of Gent, en ik heb nu een beetje hetzelfde als C, het is maar afwachten wanneer ze weer toe slaan.. Alleen het blijft allemaal even erg, waar gaat het toch heen met deze wereld.. En Jenn ik hoop op het allerbeste voor je papa <3
@Hierboven, y'all kunnen hier in Braboland een tussenstop maken |
|
| |
Jae Winter- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Phantom Age: 18 y/o Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:52 pm | |
| Ahw klinkt allemaal zo eng jongens. D; In ieder geval goed om te horen dat jullie oké zijn. Hoop echt dat alles goed komt.
Ik ben zelf een Nederlandertje |
|
| |
Katerzyna Kraków- Class 3
- Aantal berichten : 373
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 3:57 pm | |
| Ik ben ook echt heel blij dat iedereen oké is, want ik zou ook echt helemaal niet oké zijn als iemand van jullie iets was overkomen ;c Vind het allemaal zo eng die aanslagen brrr ;s |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 4:28 pm | |
| Je staat er tog wel even bij stil. =S als ik zo al die politie hier zie passeren enzo. Heb net van mijn papa gehoord, hij is goed en wel. Hele dag in Brussel gereden om overal wapens te gaan leveren. =S Maar hij komt thuis vanavond dus daar ben ik al heel blij om.
Ergens tog wel bang omdat ik echt vlak aan de grens van Gent zit. Brrr In ieder geval blij dat we hier ons hart eens kunnen luchten. Thanks guys. <3 |
|
| |
Jamie Nicholls- Aantal berichten : 1137
Character Profile Alias: Solaris Age: 35 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 4:31 pm | |
| Zo fijn dat in ieder geval iedereen van jullie veilig is, inclusief jullie familie en vrienden! En zoals Daphne zegt komt het wel heel dichtbij nu... Net ook extra politieauto's en agenten op het station van Nijmegen, het zal wel een normale procedure zijn bij zo'n afschuwelijke gebeurtenis als deze, maar toch :c |
|
| |
Taylor Cadwell- Class 3
- Aantal berichten : 666
Character Profile Alias: Queen Midas Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 4:59 pm | |
| Gelukkig dat je papa in orde is Jen! Wij hebben ons dagje Hasselt toch maar afgeschaft. :c Het is echt verschrikkelijk wat er gebeurd is. IS is zo'n laffe organisatie... Hier in Lommel is er nog niet veel te zien, maar wij zijn dan ook geen grote stad :/ |
|
| |
Echo Wickett- Class 2
- Aantal berichten : 24
Character Profile Alias: { feverfinger Age: { nineteen Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 11:16 pm | |
| Ik ben nu eindelijk echt Echo's CS aan het schrijven en ik hou nu al van d'r, wauw. |
|
| |
Nia Bryant- Class 3
- Aantal berichten : 61
Character Profile Alias: Voodoo Doll Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk di maa 22, 2016 11:36 pm | |
| Blegh, wat een nare dag. Fijn dat iedereen hier oké is ._. |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk wo maa 23, 2016 10:47 am | |
| Wat is het stil hier Ik hoop dat ik vanavond weer terug kan posten, maar school :'( |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|