INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel
 

 New romantics {{KARLIEEEE}}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptywo apr 06, 2016 10:19 pm

We need love, but all we want is danger
WE'RE ALL BORED WE'RE ALL SO TIRED OF EVERYTHING WE WAIT FOR TRAINS THAT JUST AREN'T COMING WE SHOW OFF OUR DIFFERENT SCARLET LETTERS TRUST ME MINE IS BETTER WE'RE SO YOUNG THAT WE'RE ON THE ROAD TO RUIN WE PLAY DUMB BUT WE KNOW EXACTLY WHAT WE'RE DOING WE CRY TEARS OF MASCARA IN THE BATHROOM HONEY LIFE IS JUST A CLASSROOM CAUSE BABY I COULD BUILD A CASTLE OUT OF ALL THE BRICKS THEY THREW AT ME AND EVERY DAY IT'S LIKE A BATTLE BUT EVERY NIGHT WITH US IS LIKE A DREAM BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS COME ON, COME ALONG WITH ME HEART BREAK IS THE NATIONAL ANTHEM WE SING IT PROUDLY WE ARE TOO BUSY DANCING TO GET KNOCKED OFF OUR FEET BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS THE BEST PEOPLE IN LIFE ARE FREE ----------------------------------------------
Taylor was al zolang bevriend met Karlie dat ze haar verloren zus leek. Ze hadden samen zoveel beleefd, zoveel obstakels overwonnen en zoveel doorstaan. De jaren dat Karlie niet bij haar was geweest, waren leeg, blank en kleurloos, maar vanaf het moment dat ze elkaar terug gevonden hadden leek heel de wereld terug roze te zijn. De wilde feestjes die ze gegeven hadden in hun appartement en de optredens die ze samen hadden gedaan, zowel op het podium als in de living. Eerlijk gezegd kon ze niet wachten tot zij en Karlie terug in New York waren, terug in hun oude vertrouwde wereldje. Niet dat het hier zo erg was, ze hadden nieuwe vrienden gevonden en gingen naar genoeg feestjes. Het strandfeest en het slaapfeestje stond nog vers in haar geheugen gegrift. Daar moest ze Karlie nog over bij praten, net als haar ontmoeting met de knappe beer genaamd Devon. Dat was ook de reden dat ze richting het bos liep en Karlie een smsje had gestuurd om haar daar te ontmoeten. De katten hadden een stukje meegelopen, maar hadden het ook al snel opgegeven toen ze zagen hoever Tay van plan was om te lopen. Dus nu liep ze alleen, aan de rand van het donkere bos dat haar niet echt bang maakte.

In de verte zag ze een blonde kop op een lang lichaam opdoemen, een zicht dat ze goed herkende. Vroeger kwam het wel eens voor dat Taylor Karlie stond op te wachten na een belangrijke casting om het samen te gaan vieren of samen in huilen uit te barsten. Al sloeg het eerste meer op Karlie dan het wenen. Tay's beste vriendin kon alles waar ze haar gedachten op zette. Vrolijk huppelend ging de blondine haar dan ook te gemoed, om de laatste meter rennend af te leggen. Hoewel ze elkaar elke avond zagen, hadden ze niet alle lessen samen. Taylor kwam net uit een verschrikkelijk saaie Spaanse les, terwijl Karlie er net Biologie op had zitten. De lange, warme armen van Karlie omsloten haar terwijl Taylors armen zich om Karlie's smalle taille wikkelde. Hoewel de blondine groot was, was haar beste vriendin nog minstens een kop groter. Dat was ook de reden dat Taylor vaak hakken aandeed en Karlie gewoon platte schoenen, zoals vandaag. "Ik heb je zolang niet gezien!" Dramatisch rekte ze haar 'o' met een giechel uit. Haar armen had ze ondertussen van haar taille afgehaald, om haar haar ermee goed te leggen. "Ben je klaar voor deze bostocht? Het is een hele weg lopen!" Grinnikte ze zachtjes, terwijl ze in gelijke pas met Karlie het uitnodigende bos in stapte. Zoals beste vriendinnen deden praatte ze over alle jongens die voorbij kwamen. Taylor kende de details van Karlie's ontmoeting met Kim en zij kende de details van haar ontmoeting met jongens, waaronder Storm en Devon. Karlie was een nieuwsgierig iemand als het op Taylors avonturen ging en omgekeerd was dat ook het geval. Dat was dan ook de reden dat ze nu het bos in liepen, wat vol mist hing. Tay's beste vriendin wou alle details kennen en dus ook het ravijn waar Taylor ontzettend dom ingevallen was. Natuurlijk kan de voormalige zangers niks anders dan toestemmen en Karlie het ravijn laten zien, voor zij het alleen zou gaan zoeken en zichzelf pijn zou doen.

"Het is hier rechtdoor, denk ik," Taylor had totaal geen gevoel voor richting, gelukkig had haar iPhone dat wel. Als een kompas hield ze het ding met een map van het eiland voor haar neus. Van te voren had ze het ravijn met een rode stip aangeduid, dus nu zou het niet erg moeilijk moeten zijn om het te vinden. Terwijl ze zo door het bos wandelde en van de dierengeluiden genoten, kwamen ze plots onder een gigantische boom uit. "Oh my god Karlie hier moet ik een foto hebben!" Tay's enthousiaste gekwetter verbrak de serene stilte en jaagde enkele vogels weg. Helaas had ze echt geen flauw idee hoe ze dit voor elkaar zou brengen. Tot ze een afgekapte boomstam zag. "Als ik hem op timer zet, zou het wel moeten lukken. Niet?" Deelde ze haar gedachten met haar beste vriendin, terwijl ze naar de boomstam liep en bijna over een hoge wortel struikelde. Haar armen zwaaide enkele seconden door de lucht, voor ze haar evenwicht hervond. "Niks aan het handje!" Giechelde ze opgelucht naar Karlie, die nog steeds onder de boom stond met een ongeruste houding dit keer. Haar telefoon zette ze goed en na enkele mislukte en gekke foto's hadden ze de perfecte. "Dit is er eentje voor instagram!" De vogels in hun omgeving waren al lang weggevlogen door hun gegier en dit keer vloog er dus niks weg.
We are the Kings and the Queens
You traded your baseball cap for a crown.
Trui
Sokken
Terug naar boven Ga naar beneden
Karlie Aldaine
Karlie Aldaine
Class 3
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Tempesta
Age: 20
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptydo apr 07, 2016 6:27 pm

tag: Taylor <3
New Romantics
Jeetje wat wilde ze graag weg uit deze les. Natuurlijk, biologie van Mr. Nicholls was heel interessant. Maar niet zo interessant als met Taylor door het bos wandelen. Het "enge, donkere" bos. Zo eng was het nou ook weer niet, tenminste niet van wat ze van Taylor had gehoord. Het was best te doen, misschien s'nachts niet. Maar dat was een heel ander verhaal, aangezien het nu middag was. Avond was nog niet eens afgebroken, en het zou ook langer licht zijn dan in de winter. Kortom, het was een perfecte dag om naar het bos te gaan. Natuurlijk had Karlie er voor gezorgd dat het heel toevallig mooi weer was, smirk. Dat was een voordeel van haar mutatie. Ze hoefde maar in haar vingers te knippen en de regen zou stoppen. De zon brak meestal zelfs door, doordat ze de wolken vaak weg liet gaan.
Zodra de bel was gegaan, en Jamie had gezegd dat ze konden gaan sprintte Karlie letterlijk naar buiten. Ze maakte nog een snelle trip langs haar kluisje om haar tas er in te leggen. Het enige wat ze mee hoefde te nemen was haar telefoon en haar sleutels. Die stopte ze dan ook in haar broekzak, voordat ze verder rende. Na een paar meter stopte ze weer. Ze keek even hoe laat het was, shit, ze zou nooit meer op tijd zijn. En ze wilde Tay absoluut niet teleur stellen. Er zat dan ook maar een ding op. Karlie zuchtte even, en verdween toen in het niets. Een ogenblik later verscheen ze weer, aan de rand van het bos. Hoe vaak had haar teleportatie haar wel niet geholpen met niet te laat komen? Veel te vaak, maar het was een manier van doen voor Karlie. Doordat ze zich geteleporteerd had zou ze nu sowieso eerder dan Tay zijn, dan kon ze mooi een beetje rondkijken hier.

Na een kleine vijf minuten zag ze een blond meisje aan komen huppelen. Taylor! Karlie kreeg een enorme glimlach op haar gezicht, het was ook typisch Taylor om zo te huppelen. -Niet dat ze het zelf niet deed-. Maar dat kon even achterwege worden gelaten. "Taylor!" Riep ze al blij terwijl ze op haar beste vriendin af begon te lopen. De laatste meters werden rennend afgelegd, en Karlie omsloot Taylor in haar armen. Die op haar beurt haar armen rond Karlie's smalle middel legde. Zo ging het altijd, omdat Karlie bijna een kop groter was dan de blondine. "Ik heb je zolang niet gezien!" Sprak ze dramatisch, en Karls knikte instemmend. "Het voelt als eeuwen!" Beantwoordde ze, en ook zij legde nadruk, maar dan op het woord 'eeuwen'. Als er iets was waar de twee goed in waren, was het dramatische begroetingen. "Ben je klaar voor deze bostocht? Het is een hele weg lopen!" Grinnikte Taylor cute, en Karlie knikte verheugd. Taylor deed haar haar even goed, maar Karlie kon niet anders dan een beetje helpen met het goed krijgen door er zacht overheen te aaien. "Ik denk dat onze lange benen het wel aan kunnen. Maar je moet me wel àlles vertellen hoor! Ik wil alles weten," Sprak ze grinnikend terwijl ze even een sprintje deed om weer naast Taylor te kunnen lopen, die al een paar meter vooruit was.

Karlie wist al bijna alles over de ontmoetingen met Storm en Devon, maar om het zelf te beleven, was weer een heel ander verhaal. Ze had ook zonder twijfel 'ja' gezegd toen Tay had voorgesteld om de route na te lopen. Op haar beurt wist Taylor ook alles over Karlie's ontmoetingen, onder andere met Kim. Deze ontmoetingen waren ook heel interessant, eigenlijk allemaal wel. Dat gaf hen weer veel tijd om bij te praten van wat er die dag was gebeurd. Karlie hield wel van buiten zijn, zeker met haar beste vriendin. Die helaas niet zo'n heel goed gevoel voor richting had. Ze zouden waarschijnlijk nog wel verdwalen, maar dat zou niet erg zijn. "Het is hier rechtdoor, denk ik," Sprak Taylor wat verward terwijl ze naar haar telefoon staarde. "Geen probleem, we vinden het wel! Het ergste wat er kan gebeuren is dat we de grote boze wolf tegenkomen." Grapte Karlie, maar ze hoopte stiekem dat dat niet zou gebeuren. Dat zou hard rennen worden. Al snel stonden ze onder een enorme boom die over het 'pad' lag waar ze liepen. "Oh my god Karlie hier moet ik een foto hebben!" Kwetterde Taylor vrolijk. Ze was net een vogeltje, bedacht Karlie zich. Al leken de andere vogels er niet zo blij mee te zijn, want die vlogen weg. Bedenkelijk stond ze toen de boom te bekijken, hoe gingen ze hier een foto van maken? "Als ik hem op timer zet, zou het wel moeten lukken. Niet?" Gelukkig had Taylor altijd wel een goed idee. Karlie knikte en zei: "Anders kan ik altijd heen en weer teleporteren?" Stelde ze voor, maar ze wist niet of dat erg goed zou lukken. Haar teleportatie kon af en toe nog wel eens raar doen. Ze besloten maar om gewoon de timer te gebruiken, dat was het makkelijkste. Taylor liep al naar de afgeknapte boomstam om haar telefoon daar neer te leggen toen ze bijna struikelde. Karlie deed al ongerust een paar stappen dichterbij, maar Taylor hervond haar evenwicht al snel. "Niks aan het handje!" Opgelucht zuchtte Karlie even, ze wist niet wat ze zou doen als Taylor zich bezeerd had. Maar nu, fototijd!

Na een paar mislukte pogingen was het eindelijk gelukt! En het resultaat mocht er wezen, wat zag het er cool uit! Zo kon je maar weer laten zien dat je helemaal geen professioneel team nodig had voor een shoot, zolang je twee vriendinnen had kwam het ook goed. En Taylor en Karlie konden weten hoe het was om bij shoots te zijn, Karlie al helemaal. Een van de mooiste momenten was toch wel geweest dat ze samen op de Vogue hadden mogen staan. Vlak voor hun vertrek naar Genosha. "Dit is er eentje voor instagram!" Gierde Taylor blij terwijl Karlie vrolijk mee deed. "En voor Facebook, Twitter en alles eigenlijk! Een Vogue cover misschien?" Vroeg ze met een grote grijns op haar gezicht.
Hun wandeltocht ging weer verder, en Karlie keek tegelijkertijd uitgebreid om zich heen. Het was heel mooi dit bos en het leek ook heel oud. Zo verwilderd, maar tegelijkertijd begaanbaar voor de meisjes. "Was Devon het een beetje waard om hier helemaal door het bos te lopen?" Vroeg ze glimlachend. Ze wilde echt elk klein detail horen, dat was allemaal belangrijk. En Tay kon heel leuk vertellen, dat hielp ook.

Outfit (links)

Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptydo apr 07, 2016 8:35 pm

We need love, but all we want is danger
WE'RE ALL BORED WE'RE ALL SO TIRED OF EVERYTHING WE WAIT FOR TRAINS THAT JUST AREN'T COMING WE SHOW OFF OUR DIFFERENT SCARLET LETTERS TRUST ME MINE IS BETTER WE'RE SO YOUNG THAT WE'RE ON THE ROAD TO RUIN WE PLAY DUMB BUT WE KNOW EXACTLY WHAT WE'RE DOING WE CRY TEARS OF MASCARA IN THE BATHROOM HONEY LIFE IS JUST A CLASSROOM CAUSE BABY I COULD BUILD A CASTLE OUT OF ALL THE BRICKS THEY THREW AT ME AND EVERY DAY IT'S LIKE A BATTLE BUT EVERY NIGHT WITH US IS LIKE A DREAM BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS COME ON, COME ALONG WITH ME HEART BREAK IS THE NATIONAL ANTHEM WE SING IT PROUDLY WE ARE TOO BUSY DANCING TO GET KNOCKED OFF OUR FEET BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS THE BEST PEOPLE IN LIFE ARE FREE ----------------------------------------------
Als ze met hun tweetjes waren konden ze in hun eigen, roze wereldje vastzitten. Voor andere was dat soms hinderlijk, omdat die er niks van snapte. Natuurlijk hielden Karlie en Taylor altijd rekening met de rest van hun vrienden, maar als ze met twee waren, was het zalig. Hun passen waren automatisch gelijk, met één oogopslag konden ze alle gevoelens erachter lezen en zelfs de stilte was fijn. "Ik denk dat onze lange benen het wel aan kunnen. Maar je moet me wel àlles vertellen hoor! Ik wil alles weten," Karlie kwam natuurlijk direct tot de kern van de zaak, de reden waarom ze hier waren. Taylor had beloofd -zoals elke goede beste vriendin- om haar ontmoeting met Devon in geuren en kleuren uit te leggen. Dus had ze Karlie naar het bos laten komen om haar alles te tonen, tot het ravijn toe.

"Geen probleem, we vinden het wel! Het ergste wat er kan gebeuren is dat we de grote boze wolf tegenkomen." Taylor moest giechelen om haar grapje, al stuurde het ook koude rillingen langs haar rug door de gedachten aan de nacht van Devon en Storm. Hoewel ze er zelf niet bij geweest was, had ze grote flitsen door haar mutatie meebeleefd. Er was zoveel gebeurd die nacht, dat ze het het liefst diep wegstak. Anders zou ze er waarschijnlijk  uren over piekeren en daarmee wou ze haar quality time niet verpesten.

Gelukkig verscheen een grote boom in beeld om haar gedachten te verzetten. Vanzelfsprekend moesten ze daar een foto hebben, al was het sneller gezegd dan gedaan. "Anders kan ik altijd heen en weer teleporteren?" Stelde haar beste vriendin voor, maar Taylor fronste en zette haar vinger denkend tegen haar lippen. "Maar wat als de gsm dan toch nog omvalt?" Veerde ze terug, met nog altijd de nadenkende uitdrukking in haar blauwe ogen, "Anders proberen we met de timer en als het niet lukt ga je teleporteren?" Stelde ze uiteindelijk met een tevreden grijns voor en zo ging het dus ook. Al leek het direct goed te gaan met de timer. Taylor viel niet bij het terug hollen naar de boomstam en de meest hilarische foto's kwamen uit de bus. "En voor Facebook, Twitter en alles eigenlijk! Een Vogue cover misschien?" Was het antwoord op haar instagram-roep en samen gierde ze het uit. "Dat is sowieso een Vogue cover! In alle landen voor één issue dezelfde cover! Zo mooi!" Grinnikte ze met een even grote grijns terug. Hun covershoot was de mooiste die ze ooit gedaan hadden. Het was een prachtige setting, het was met Karlie én het was een roadtrip geworden! Meer kon ze echt niet wensen.

Hoewel Taylor aan de grote boomstam gehecht raakte, moesten ze toch door met hun tocht. "Was Devon het een beetje waard om hier helemaal door het bos te lopen?" Ze humde instemmend en knikte met een sneaky grijnsje. "Zeker!" Haar wenkbrauwen wiebelde op en neer terwijl ze naar Karlie giechelde. "Hij heeft me uit een ravijn gered waar ik in gevallen was!" Prees ze de jonge beer, waarbij ze enkele boomstammen op het pad ontweek. "Hij kan zelfs gitaarspelen," Giechelde ze, met een schouder duwtje tegen haar beste vriendin. Zo'n ontspannen boswandelingen als dit terwijl ze elkaar plaagde had ze gemist. In New York gingen ze vaak genoeg naar Central Park, maar met al die bodyguards rond hen was het toch echt niet hetzelfde als dit. De rust, de vogels, hun gebabbel zonder dat ze moesten opletten wat ze zeiden, geen enkele paparazzi. Het was perfect! "Dit is zo perfect," Murmelde ze zachtjes, wetend dat Karlie het toch zou opvangen, waarbij ze de boslucht opsnoof. Haar gsm piepte en haalde hen uit hun vredevolle bubbel. "We zijn bijna bij het ravijn waarin ik gevallen was," Ze giechelde zachtjes en samenzwerend. Het vallen was geen aangename ervaring geweest, maar ze moest toegeven dat een ritje op Devons gespierde rug het meer dan goed maakte en dat kon Karlie natuurlijk allemaal lezen in haar blauwe blik.

De bomen stonden minder dicht op elkaar en Taylor moest minder uitkijken waar ze stapte. De zachte bosgrond ging over in ruwe stenen en plots stonden ze niet meer in het bos maar op het pad langs het ravijn. "Tadaa!" Ze wiebelde zelfs met haar handen in Jazzhands om het totaalplaatje af te maken. Ze behield haar afstand natuurlijk, ze wou er niet nog eens invallen, maar ze gluurde wel vanaf haar veilige plek over de rand. Het was een behoorlijk diep ravijn met verschillende uitsteeksels en vol scherpe rotsen. Daar had zij gelegen, in het goud op een van die rotsen. Hoe ze er zelfs in beland was kon ze zich gewoon niet meer herinneren, waarschijnlijk door de paniek. "Ik was m'n gitaar kwijtgeraakt en ben hem in totale paniek gaan zoeken," Vertelde Taylor het verhaal zo goed als ze kon. Karlie wist hoeveel de gitaar voor Taylor betekende, meer dan iemand anders ooit zou doen. "Ik denk dat ik struikelde of gewoon onhandig bezig was, je kent me hé, en toen viel ik poef petat het ravijn in," Opnieuw gluurde ze over de rand, om snel wat passen naar achteren te zetten toen rotsen naar beneden vielen. "Devon heeft me er toen uitgehaald en ik moet zeggen, dat ritje op zijn rug was alles behalve onprettig," Knipoogde ze haar beste vriendin giechelend toe. Hun ervaring met jongens ging soms een beetje te ver en toch wist het andere geslacht hen altijd weer te verrassen.
We are the Kings and the Queens
You traded your baseball cap for a crown.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karlie Aldaine
Karlie Aldaine
Class 3
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Tempesta
Age: 20
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptydo apr 28, 2016 11:23 pm

tag: Taylor <3
New Romantics
Tijd die ze met Taylor kon besteden was de beste tijd. Ze kon haar geen betere beste vriendin voorstellen, Taylor was alles wat ze nodig had, en dat was ze altijd al geweest. Karlie probeerde een zo goed mogelijke vriendin voor Taylor te zijn, en ze moest het wel goed doen right? Anders waren ze vast niet zulke dikke vrienden als ze nu waren. En dat zouden ze nog lang zijn, Karlie kon zich geen leven zonder Taylor voorstellen. Wat was Karlie nou zonder haar wederhelft, en andersom ook? Dat leven bestond gewoon niet, het kon niet. Ze zouden later zelfs naast elkaar gaan wonen, stel dat ze beide kinderen hadden. En dan konden de kinderen met elkaar spelen, en konden de blondines mooi bijpraten over hun dag. Net zoals ze nu deden. Taylor zou haar alles vertellen over haar ontmoeting met Devon. Karlie had er al veel over gehoord, maar nog niet het hele verhaal.
"Geen probleem, we vinden het wel! Het ergste wat er kan gebeuren is dat we de grote boze wolf tegenkomen." Grapte Karlie, maar ze hoopte stiekem dat dat niet zou gebeuren. Taylor moest giechelen, maar Karlie zag wel dat er iets mis was. "Tay, rustig maar, Storm en Devon zijn beide veilig en er zal niets gebeuren." Zei ze indringend, terwijl ze even haar hand op Taylors schouder legde om haar gerust te stellen. Ze had het via Taylor meegemaakt, en wist hoe erg het was geweest. Niet alleen had het een litteken achtergelaten op StormOn -dat was de shipnaam voor ze-, maar ook op Taylor. Die had alles in flitsen mee gemaakt in via haar mutatie, waarna Karlie haar gerust had gesteld. Zoals ze altijd deed als Taylor verdrietig of overstuur was.

Ze kwamen bij een enorme boom, die zeker selfiewaardig was. Maar hoe gingen ze die foto maken? Taylor kwam al snel met een plan, en Karlie stelde ook nog even voor dat ze zich zou teleporteren. Maar dat was misschien niet een heel goed plan A, en een beter plan B. "Maar wat als de gsm dan toch nog omvalt?" Veerde de blondine terug, terwijl ze bedenkelijk voor haar uit keek. "Anders proberen we met de timer en als het niet lukt ga je teleporteren?" Stelde ze toen voor, en Karlie knikte instemmend. Taylor was bijna gevallen, maar gelukkig niet. Karlie wist niet wat ze had moeten doen als Taylor zich bezeerd had. Ze was nooit zo'n held daarin. Veel meer tijd om erover na te denken had ze niet, want ze moesten foto's maken.

De foto's waren hilarisch en geweldig tegelijk. Een paar waren mislukt, maar de besten waren dan ook echt heel mooi en gaaf. En ze moesten natuurlijk ook op Instagram. De vorm van social media met foto's was werkelijk hun paleis geworden, zo actief waren ze. En dat terwijl niet veel mutanten het zagen, het eiland was natuurlijk niet zo groot. "En voor Facebook, Twitter en alles eigenlijk! Een Vogue cover misschien?" Vroeg Karlie met een grote grijns op haar gezicht toen Taylor vertelde dat ze de foto op Instagram zou plaatsen. "Dat is sowieso een Vogue cover! In alle landen voor één issue dezelfde cover! Zo mooi!" Grijnsde Taylor, en Karlie knikte instemmend. Die shoot met haar beste vriendin was sowieso haar beste, mooiste en leukste shoot ooit geweest. En Karlie kon het weten, ze had in haar leven al heel erg veel shoots achter de rug. Allemaal mooi, maar die van Taylor en haar was zeker het leukste. En dan ook nog eens voor Vogue! Het was een van de mijlpalen in haar leven.

Toen ze weer aan het lopen vroeg Karlie glimlachend: "Was Devon het een beetje waard om hier helemaal door het bos te lopen?" Hoewel ze al van alles over Devon had gehoord, wilde ze toch meer weten. In ieder geval meer over deze ontmoeting. "Zeker!" Giechelde Taylor vrolijk gepaard met een wenkbrauwwiebel. "Hij heeft me uit een ravijn gered waar ik in gevallen was!" Devon was zeker een heldhaftig type, voor zo ver Karlie kon opmaken uit alle verhalen die ze gehoord had. "Hij kan zelfs gitaarspelen," Giechelde Taylor, en ze gaf Karlie even een schouderduwtje. Taylor kon maar niet ophouden met hem te prijzen, merkte ze wel. Zou hier iets ontstaan? Ze had Devon ontmoet, en hij was zeker charmant en een geschikte jongen voor Taylor. Misschien bleven ze vrienden, maar stiekem shipte Karlie de twee wel. Ook al shipte ze Devon en Dennimae ook. Maar dan, Dennimae was ook te shippen met Katerzyna. Het was ook ingewikkeld, maar ze bleef hangen bij de gedachte van Taylor en Devon. "Voel ik hier nou iets ontstaan tussen jou en Devon? Krijg je zowaar gevoelens voor je held?" Vroeg Karlie grijnzend, en ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. Ze ging verder met shipnamen bedenken voor Taylor en Devon, maar het kon natuurlijk ook heel goed dat het gewoon vrienden bleven.

Haar vriendin haalde haar weer uit haar gedachten. "Tadaa!" Karlie keek op, en zag Taylor die bezig was met haar jazzhands. Karlie grinnikte, en keek eens goed om haar heen. Ze was zo in gedachten geweest dat ze de overgang van bos naar ruwe rotsgrond nauwelijks had gemerkt. Maar wow, dit was toch wel indrukwekkend. Een ravijn, wie had dat nou gedacht? Ze zag hoe Taylor ook even het ravijn in gluurde, en Karlie kwam naast haar staan. Jeetje, het was wel heel erg diep. "Ik was m'n gitaar kwijtgeraakt en ben hem in totale paniek gaan zoeken," Vertelde Taylor, en Karlie knikte bedenkelijk. Taylor's gitaar was alles voor haar. Ze componeerde haar muziek, en als ze even tijd had zat ze er op te tokkelen. Iets waar Karlie altijd heel veel respect voor had, aangezien zij niet gitaar kon spelen. Hoe graag ze het ook wilde. "Ik denk dat ik struikelde of gewoon onhandig bezig was, je kent me hé, en toen viel ik poef petat het ravijn in," Taylor zette een stapje dichterbij, en er vielen wat rotsen naar beneden. Karlie legde snel een hand op de schouder van haar beste vriendin, en keek haar even waarschuwend aan. Gelukkig ging Taylor mee wat naar achter. Karlie vertrouwde het niet helemaal, die rotsen waren wel erg gemakkelijk gevallen. Geen wonder dat Taylor ook was gevallen, het was gevaarlijk. "Devon heeft me er toen uitgehaald en ik moet zeggen, dat ritje op zijn rug was alles behalve onprettig," Knipoogde Taylor en er verscheen een grijns op Karlie's gezicht.

"Ik denk dat ik erg blij mag zijn dat Devon hier was." Zei ze grijnzend. Ze mocht Devon wel, die jongen had stijl. En Storm natuurlijk ook, ze waren niet voor niets StormOn. Zoals Taylor en zij samen Taylie waren. "Heeft Devon je daarna nog wakker gekust? Of is dat later pas gebeurd?" Ging ze grijnzend verder. Ze vroeg Taylor een beetje het hemd van het lijf, maar ze wilde alles weten. Vooral de romantische details. Wat kon ze zeggen, ze was een sucker voor romantiek, zeker bij haar beste vriendin en haarzelf. New Romantics, dat liedje had Taylor over hen geschreven. Natuurlijk waren er ook andere invloeden geweest in het lied, maar het was een van Karlie's favorieten, omdat het zo begrijpelijk was voor haar.

Ze zette nu toch een stapje dichterbij, ze was te nieuwsgierig. Op haar tenen stond ze over de rand te turen, toen er weer wat rotsen naar beneden vielen. Karlie schrok, en wilde snel wat stappen naar achter zetten. Ze struikelde echter over een losliggende steen, en moest haar best doen om haar evenwicht te bewaren. Ze viel bijna voorover, maar wist haar evenwicht te bewaren. Wat geschrokken keek ze Taylor aan, en liep snel weer naar haar toe. "Sorry, ik was gewoon nieuwsgierig en.." Stamelde ze wat geschrokken. Wat was er gebeurd als ze er in was gevallen? Wat had Tay dan moeten doen? Taylor en zij waren onafscheidelijk, altijd al geweest. De jaren die ze zonder Tay had moeten leven waren ook lang niet zo leuk als de jaren mèt Taylor. Ze kon eerlijk zeggen, zonder twijfel, dat Taylor haar gered had. Haar leven in haar eentje in de Big Apple was goed begonnen, maar bijna verkeerd geeindigd. Ze had op het punt van een depressie gestaan, tot Taylor was gearriveerd en haar eruit had geholpen. Ze kon hier niet nu in vallen, dat zou ze zichzelf nooit vergeven. "Vertel me nog eens hoe je het precies hebt overleefd," Zei ze terwijl ze nu van veilige afstand het ravijn in tuurde.

Outfit (links)

Terug naar boven Ga naar beneden
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Age: 19
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptyzo mei 01, 2016 10:39 am

We need love, but all we want is danger
WE'RE ALL BORED WE'RE ALL SO TIRED OF EVERYTHING WE WAIT FOR TRAINS THAT JUST AREN'T COMING WE SHOW OFF OUR DIFFERENT SCARLET LETTERS TRUST ME MINE IS BETTER WE'RE SO YOUNG THAT WE'RE ON THE ROAD TO RUIN WE PLAY DUMB BUT WE KNOW EXACTLY WHAT WE'RE DOING WE CRY TEARS OF MASCARA IN THE BATHROOM HONEY LIFE IS JUST A CLASSROOM CAUSE BABY I COULD BUILD A CASTLE OUT OF ALL THE BRICKS THEY THREW AT ME AND EVERY DAY IT'S LIKE A BATTLE BUT EVERY NIGHT WITH US IS LIKE A DREAM BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS COME ON, COME ALONG WITH ME HEART BREAK IS THE NATIONAL ANTHEM WE SING IT PROUDLY WE ARE TOO BUSY DANCING TO GET KNOCKED OFF OUR FEET BABY WE'RE THE NEW ROMANTICS THE BEST PEOPLE IN LIFE ARE FREE ----------------------------------------------
In New York waren ze al blij met de tijd die ze samen doorbrachten, al zaten ze soms beide aan de andere kant van het land. Maar hier, hier leek het hun droomwereld wel! Elke dag mochten ze samen zijn, konden ze samen lachen, proberen te koken, feestjes af gaan en boven al knappe jongens ontmoeten. Taylor wist niet hoe het kwam, maar het leek alsof het mutantengen automatisch een trigger was om een knap gezicht te hebben, een prachtig lijf en afleidende ogen. Ze was nog niemand op het eiland tegen gekomen die er niet geweldig goed uitzag. Over hun karakter kon ze niet altijd hetzelfde zeggen, maar over het algemeen had ze eigenlijk alleen nog maar fijne dingen mee gemaakt. Dat waren ook de herinneringen die haar het meeste bijbleven.

Hun boswandeling was kalm en vol rust. Vogels zongen hun prachtige liederen boven hun hoofd en als Taylor niet zo haar best deed om met haar hoofd bij het gesprek te blijven, was ze waarschijnlijk al vijftig keer weggedroomd. Toen Karlie vroeg of Devon het waard was, kon ze niks anders dan samenzwerend met haar wenkbrauwen wiebelen en dan uitleggen. Karlie's kennende was ze al een heel verhaal in haar mooie hoofdje aan het vormen, plotlines die nooit echt gingen of konden gebeuren. Ooit, in de lagere school, had Taylor een crush gehad op een jongen, Thomas, en Karlie had het meest hilarische, maar tegelijkertijd het meest romantische verhaal ooit verzonnen. Dat er een random riddertoernooi gehouden zou worden op school en Thomas voor haar zou winnen zodat hij een bloemenkrans op haar hoofd kon plaatsen. Uiteindelijk hadden ze wel iets gehad, tot Taylor erachter kwam dat hij het enkel gedaan had zodat hij haar van zijn 'lijst' kon schrappen.

"Voel ik hier nou iets ontstaan tussen jou en Devon? Krijg je zowaar gevoelens voor je held? Dit had ze kunnen verwachten, zeker met iemand die al even hopeloos romantisch was als Tay zelf. Giechelend schudde ze haar hoofd en sloeg ze haar beste vriendin plagend op de arm. "Nee gekkie! Met zo'n jongens heb ik al genoeg ervaring en die sprookjes eindigen altijd met ontzettend veel tranen, een gebroken hart en een nieuwe Grammy voor Album of the Year," Zelfspot had ze wel. Daarom dat ze ook het liedje Blank Space geschreven had, om te lachen met het beeld dat de media van haar had. Het was wel een van de zaligste clips geweest om op te nemen. Niet alleen omdat haar tegenspeler ontzettend knap was, maar ook omdat het zo hilarisch was. Ze mocht schreeuwen, huilen, kwaad worden en nog veel meer. Het aller fijnste was toch toen ze met een mes een schilderij van hem kapot mocht maken of tegen de auto slaan met een golfstok.

Heel de boswandeling had ze niet echt op haar passen gelet, omdat ze erop vertrouwde dat Karlie haar wel zou waarschuwen, maar toen ze bij het ravijn aankwamen ging ze toch wat voorzichtiger lopen. Niet dat ze Karlie nu plots niet meer vertrouwde, maar omdat ze wist dat elke verkeerde beweging gevaarlijk kon zijn. "Ik denk dat ik erg blij mag zijn dat Devon hier was." De ogen van Karlie en haar grijns vertelde Taylor alles wat ze moest weten en een luide lach ontsnapte uit haar keel. "Geloof me, ik ook," Ze dacht terug aan het moment dat ze helemaal versuft op de helling had gelegen. Gelukkig had haar mutatie haar beschermd, maar waarschijnlijk had ze zich bezeerd terwijl ze uit het ravijn probeerde te geraken als Devon er niet geweest was. "Heeft Devon je daarna nog wakker gekust? Of is dat later pas gebeurd?" Daar verwoorde Karlie het gene wat Taylor net in haar uitdrukking gelezen. "Jij hebt toch altijd zoveel fantasie, Karlie!" Giechelde ze met pretlichtjes in haar ogen, al mocht Tay eigenlijk niet veel zeggen. Als Karlie ooit met iemand afsprak, dan begon Taylors fantasie helemaal op hol te slaan. Toen Karlie over Kim vertelde was ze al aan het bedenken wat ze zou aan doen op het verlovingsfeest. Niet dat het meestal zo ver kwam, maar daar hoopte de blondine stiekem toch altijd op. Vooral omdat ze die Kim toch echt wel een toffe en chille kerel vond. Terwijl ze in haar gedachten hun samen zag, was het haar niet opgevallen dat Karlie naar de rand geslopen was. Tot het geluid van vallende rotsblokken haar alarmeerde. Direct schoot haar hoofd omhoog en danste haar blonde haren om haar gezicht. "Karlie!" Riep ze vol bezorgdheid, terwijl ze haar arm uitstak om de onderarm van haar beste vriendin te grijpen. Pas toen ze terug op veilige afstand van het ravijn stond liet ze los en trok ze haar in een knuffel waarbij ze over haar haren wreef, al was dat wel wat moeilijker bij een persoon die minstens een kop groter was dan haar. "Sssht, het is oké." De angst had zijn greep op haar hart nog niet los gelaten en ze bibberde toch wel lichtjes. Als Karlie in het ravijn gevallen was, had ze niet geweten wat ze moest doen en dan zeker niet als ze ernstig gewond was. De gedachten alleen al maakte haar bang.

"Vertel me nog eens hoe je het precies hebt overleefd," Op een zachte, voorzichtige pas liep ze verder langs het ravijn af. "Wel ik had m'n mutatie," Met een knip van haar vingers was ze opnieuw overlegd met goud, "Die mij eigenlijk beschermd heeft tijdens de val," Weer weerklonk een vingerknip en was het terug verdwenen in de ketting. De beer, gitaar en engelenvleugels tikte vrolijk tegen elkaar en tegen haar blote hals, terwijl ze haar blonde haren naar achteren sloeg. Door deze beweging kwam een prachtige bloem in haar zicht. "Karlie, kijk!" Riep ze vrolijk, terwijl ze wees naar het maagdelijk witte bloempje op de rand van het ravijn. Zonder na te denken liep ze erop af, de herinnering aan het gevaar van het ravijn was naar de achtergrond geduwd. In een vlotte beweging zakte ze door haar knieën en wou ze het bloempje plukken, maar door de hakken die ze aan had, ging de 'vlotte' beweging iets te vlot en zakte ze door haar enkel. Hierdoor verloor ze haar evenwicht en toen leek alles in slow motion te gaan. Haar gehele lichaam draaide naar het ravijn toe en haar voeten leken het contact met de aarde te verliezen. Taylors blauwe ogen keken groot en vol angst naar Karlie op, terwijl ze haar hand uitstrekte naar haar beste vriendin en haar lippen haar naam vormde. Het leek alsof ze een eeuwigheid in het niks vloog. Haar vingers plooide zich moeizaam om haar gouden ketting, alsof ze daar steun kon vinden. Het leek zo'n vredig moment daar in de lucht, tot een gil haar oren vulde. De stem kwam haar zo bekend voor, maar ze wist niet van waar tot ze doorhad dat het haar stem was, haar gil. Een geweldige smak weerklonk toen ze tegen de rand sloeg en als een lappenpop werd ze terug verder gesmeten, tot haar tocht tegen een gigantische rotsblok abrupt stopte. Het deed haar zoveel denken aan de vorige keer dat ze hier lag, alleen was er nu geen gouden vlies en geen beer om haar te redden. Haar blauwe ogen fladderde open en staarde naar de blauw lucht, zonder echt iets te zien. Haar oren vingen dingen op, zonder echt te horen. Het enigste wat ze echt waarnam was het warme, dikke bloed dat van haar voorhoofd helderrood op de grond drupte. Na enkele seconden begonnen er zwarte plekken in de blauwe lucht te dansen en suisde haar oren. Het zwart leek verleidelijk, aanlokkelijk zelfs. Het voelde alsof ze met haar laatste kracht haar hoofd probeerde boven water te houden in een meer dat geen einde kende. Alsof ze bij elke adem teug een beetje naar onderen getrokken werd, tot het water haar longen vulde. De stenen in haar zij voelde ze niet meer prikken toen haar ogen dichtvielen. Enkel het lichte reizen en dalen in combinatie met een piepende ademhaling vertelde de omgeving dat ze er nog was, dat ze niet dood ging en dat ze een taaie was.
We are the Kings and the Queens
You traded your baseball cap for a crown.

Terug naar boven Ga naar beneden
Karlie Aldaine
Karlie Aldaine
Class 3
Aantal berichten : 103

Character Profile
Alias: Tempesta
Age: 20
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptyma mei 16, 2016 10:17 pm

tag: Taylor <3
New Romantics
Stiekem gaven de gedachten aan het ravijn haar toch de kriebels. Sure, het bos zou voor sommigen eng kunnen zijn. S'nachts, terwijl de maan haar kinderen er liet rondlopen. Karlie gaf het geen angst. Maar het ravijn, het tientallen meters diepe ravijn wel. Puntige rotsen, enkel steen. Geen gras om je op te vangen als je viel, of een zacht bladerdek. Enkel de rotsen die vlees konden doorboren, zolang het maar een harde smak maakte. Er waren geen bomen die je veiligheid konden bieden tegen een storm. Laat staan dieren de het leven verkondigden terwijl ze in het groene woud leefden. Het ravijn was enkel koude steen, levenloos, en zonder genade. Karlie had de verhalen gehoord, en dat was al genoeg om haar vermoedens te geven, een voorstelling in haar hoofd te maken, en haar zelfs angst aan te jagen, zonder dat ze het ravijn zelf gezien had. In het bos was ze ook een stuk minder op haar hoede geweest. Lacherig had ze met Taylor gepraat, foto's genomen en om zich heen gekeken alsof ze zich in een sprookjesbos bevond. Nu de bomen aan het verdwijnen waren, en het bospad plaats maakte voor steen, was ze duidelijk meer op haar hoede. Evenals Taylor. Karlie kon het aanvoelen, maar ze wist dat Taylor dat ook bij haar kon. Ze was met Taylor opgegroeid, en kende haar door en door. Zonder moeite kon ze vertellen wanneer de lacherige en levendige blondine opeens een vlaag van serieusheid over zich heen kreeg, alertheid.

Taylor vertelde over Devon, en Karlie was al plannen aan het maken voor het eerstvolgende feest hier op Genosha. Het zou al helemaal mooi zijn als het een bal was, dan konden ze samen gaan. Net als koning en koningin. Die kroon zouden ze dan ook nog moeten winnen, en dan was het perfect. Niet dat dat zomaar ging gebeuren, maar met Karlie's romantische gedachtengang wel. "Voel ik hier nou iets ontstaan tussen jou en Devon? Krijg je zowaar gevoelens voor je held?" Vroeg ze dan ook grinnikend. "Nee gekkie! Met zo'n jongens heb ik al genoeg ervaring en die sprookjes eindigen altijd met ontzettend veel tranen, een gebroken hart en een nieuwe Grammy voor Album of the Year," Spotte Taylor grinnikend. Karlie moest wel een beetje grijnzen, maar vanbinnen wist ze dat Taylor door heel wat heen was gegaan om die Grammy te winnen. En niet enkel goede dingen. Maar hoe ze het had omgezet naar zo'n prachtig album, was toch werkelijk waar bewonderenswaardig. Als Devon dit Taylor ooit zou aan doen zou Karlie niet aarzelen om hem vervolgens kapot te maken, aan het huilen en met een gebroken hart. Gelukkig was Devon een goede jongen, en had Karlie al het vertrouwen in hem dat hij dit niet zou doen. Als ze al bij elkaar zouden zijn.

Het ravijn was even indrukwekkend als ze had verwacht. Natuurlijk groot, en het ging tientallen meters de grond in. Overal rotsen, nauwelijks nog bomen. Een paar struikjes, en hier en daar een beetje gras, maar dat was het. Haar vriendin begon te vertellen over de gebeurtenis hier, en Karlie luisterde aandachtig, terwijl ze af en toe een blik op het ravijn wierp. "Ik denk dat ik erg blij mag zijn dat Devon hier was." Zei ze grijnzend, maar ze meende het wel. "Geloof me, ik ook," lachte Taylor. De geschiedenis hier bij het ravijn zorgde ervoor dat ze het soms wat lacherig zei, maar het was een serieuze zaak. Het mocht niet weer gebeuren, zeker niet nu. Dat zou ze zichzelf nooit vergeven. "Heeft Devon je daarna nog wakker gekust? Of is dat later pas gebeurd?" Vroeg ze grijnzend verder. Ach, ze kon het niet helpen, ze was een hopeloze romanticus. En niets ging dat veranderen. Tot haar grote vreugde was Taylor dat ook, samen waren ze nog tien keer zo erg. "Jij hebt toch altijd zoveel fantasie, Karlie!" Giechelde Taylor, maar Karlie gaf haar even een opgetrokken wenkbrauw. Ze had de verhalen over Kim en haar wel van Taylor gehoord.

Haar aandacht werd weer getrokken door het ravijn. Langzaam liep ze wat dichterbij, gewoon om over de rand te kunnen kijken. Op haar tenen stond ze over de rand te turen, toen er weer wat rotsen naar beneden vielen. Ze wilde achteruit lopen, maar struikelde half. Ze moest haar best doen om niet voorover te vallen, en probeerde vlakbij de rand haar balans weer te vinden. Wat haar weerhield van vallen was een hand die om haar pols sloot en haar terug trok. Ze had Taylor haar naam niet eens horen roepen, maar haar vriendin trok haar nu weer terug de veiligheid in. Karlie kon het niet echt bevatten, en stamelde maar wat. Taylor trok haar in een knuffel, en aaide zacht over Karlie's blonde haren. Karlie begroef haar gezicht even in die van Tay, terwijl ze gerust werd gesteld. "Sssht, het is oké.""Sorry, ik was gewoon nieuwsgierig en.." Na een tijdje liet Taylor haar weer los, en kon Karlie weer rustig ademen. "Vertel me nog eens hoe je het precies hebt overleefd," Zei ze terwijl ze nu van veilige afstand het ravijn in tuurde.
"Wel ik had m'n mutatie," vertelde ze, en met een knip van haar vingers werd ze geheel goud. Karlie had het altijd wonderlijk gevonden, maar wat kon ze zeggen? Taylor was puur goud, altijd al geweest. "Die mij eigenlijk beschermd heeft tijdens de val," ging Tay verder. Toen haar vriendin weer 'normaal' was, en het goud was verdwenen riep ze Karlie. Die zag net als Tay een prachtig wit bloempje staan.. op de rand van het ravijn. Ze had het moeten weten, maar Taylor liep er op af. Karlie moest wat glimlachen op de onschuldigheid van haar vriendin, maar zette toch een stapje dichterbij voor de zekerheid. Niet dat het zou helpen, maar dat wist Karlie niet en het voelde toch veiliger zo.




Ze had het moeten weten, dat er iets fout zou gaan. Taylor zakte door haar knieën om het bloempje te plukken, maar verloor daardoor haar evenwicht. Haar lichaam draaide zich naar het ravijn toe, en zwaartekracht ging te werk. Taylor keek verschrikt op naar Karlie, die aan de grond genageld stond. Te laat begon ze te rennen, te laat deed ze wat ze al veel eerder had moeten doen. Naar Taylor toe gaan. Taylor stak haar arm nog uit naar Karlie, die er bijna was, bijna. Haar vriendin vormde nog Karlie's naam op haar lippen, maar dat was het enige wat ze nog kon doen voordat ze viel. Hun vingers raakten elkaar net niet, net was het niet genoeg. Karlie viel op de grond van de halve sprong die ze had gemaakt, maar Taylor was weg. Ze staarde voor zich uit, de klok leek opeens een stuk langzamer te tikken. Daar lag ze dan, op de rand, verslagen door de tijd. Een gil verbrak de stilte, gevolgd door iets wat een oorverdovende smak leek te zijn. Karlie kon niets anders doen dan voor haar uit staren, te bang om naar beneden te kijken, over de rand. Die rand waar haar vriendin net nog was gevallen. Het drong pas na een minuut tot haar door wat er net was gebeurd. Het sloeg bij Karlie in, die nog steeds op de grond lag, haar arm nog uitgestrekt. Maar haar hand niet meer uitgestrekt, maar gebald tot een vuist. Het was alsof de bliksem insloeg, dat was nodig om haar weer aan het denken te krijgen.
Ze bewoog zich voorzichtig naar de rand toe, en met pijn keek ze erover heen. Het beeld wat ze daar zag was afschuwelijk. Haar vriendin, mooie en lieve Taylor, lag meters beneden haar. Gebroken door de val, met overal schrammen en stenen om haar heen. Die haar val hadden gebroken, letterlijk. Ze hadden haar niet gered, maar gebroken. Uit het voorhoofd drupte bloed. Niet de enige wond, maar wel de belangrijkste, de gevaarlijkste. Karlie hapte naar adem, en ze voelde hoe er tranen over haar wangen begonnen te lopen. Ze krabbelde zo snel en kwaad als het ging overeind. Normaal zou ze haar kleren af kloppen, het enige waar ze aan kon denken was Taylor. Taylor en niets anders. Ze hief haar armen, en verdween.

Beneden, vlak bij Taylor verscheen ze weer. Ze rende naar haar vriendin toe, besteedde geen aandacht aan de schaafwonden op haar lichaam. Het was niets vergeleken met wat er net was gebeurd. Tranen liepen over haar mooie gezicht, toen ze bij haar vriendin neer knielde. Ze bekeek de situatie, maar kon het niet bevatten. Heel voorzichtig legde ze Taylors hoofd en schouders op haar schoot, na gekeken te hebben of er niets gebroken was in haar nek. Ze aaide voorzichtig over de schouder van Tay heen, terwijl de tranen nu over haar wangen stroomden. "Taylor.." Snikte ze zachtjes. "Taylor word wakker.." Probeerde ze tegen haar vriendin te zeggen. Maar die sloeg haar mooie blauwe ogen niet open. Er gebeurde niets behalve de snikken van Karlie, die heel het ravijn verstoorde uit haar stilte. Ze kon niets anders doen dan naar haar vriendin staren, wachtend tot ze wakker zou worden. Zacht aaiend over haar schouder, haar hoofd durfde ze niet aan te raken. Karlie's broek werd rood van het bloed, en even hapte ze weer naar adem, die ze door het snikken niet kreeg. Ze keek om zich heen, of er iemand was om hen te helpen. Maar wat was het nut? Ze waren alleen, moederziel alleen. Het enige wat te horen was waren Karlie's snikken, zelfs de vogels hielden zich stil. "Alsjeblieft," prevelde ze zachtjes naar haar vriendin. En ze boog zich even wat over Taylor heen, alsof ze haar wilde beschermen van het gevaar, wat duidelijk al was ingeslagen. "Is er iemand?" Riep Karlie toen, terwijl ze nogmaals om zich heen keek, haar gezicht wat wazig door de tranen. "Iemand?" Schreeuwde ze nogmaals. "Help me dan, alsjeblieft.." Vervolgde ze zachtjes.
Een bericht deed haar ontwaken uit de trance waar ze in zat. Haar telefoon trilde, en half in verwarring haalde ze die uit haar zak. Het was Kim, om te vragen hoe het ging. Snikkend las ze het bericht, zonder een seconde te stoppen met Taylor aaien, alsof het haar wakker zou maken. Maar dat deed het niet, Karlie wilde de telefoon weg smijten, tot ze besefte dat dit haar enige redding zou zijn. Taylor's enige redding. En ze moest haar vriendin krijgen. Het was haar schuld dat ze was gevallen, dat Karlie haar niet tegen had kunnen houden. Maar nu moest ze haar hier weg krijgen, zo snel mogelijk. De tranen bleven maar stromen, en met trillende hand tikte ze op het icoontje om Kim te bellen. Hij was de enige aan wie ze nu dacht om te bellen. Ze dacht er niet aan om Jean of Jamie te bellen. Kim nam op, maar pas na een paar seconden kreeg Karlie een woord over haar lippen. "Kim.." sprak ze snikkend. "Karlie, wat is er?" Hoorde ze hem zeggen, bezorgd. Ze kon enkel snikken, proberend diep adem te halen, maar dat mislukte jammerlijk. "Karlie, waar ben je? Wat is er gebeurd?" Klonk het vanaf de andere kant van de lijn. Ze probeerde zichzelf te vermannen, en begon te stamelen door haar huilen heen. Donkere wolken waren inmiddels verschenen aan de lucht. Ze reflecteerden haar emoties in de staat waar Karlie nu in zat, niet capabel om haar mutatie onder controle te houden. "Ik.. Taylor.." Begon ze, maar ze begon meteen weer te snikken. "Karlie waar ben je, ik kom naar je toe." Sprak de jongen met een bezorgdheid die ze nog nooit had gehoord van hem. "Ik heb hulp nodig.. Kim.. Alsjeblieft." Snikte ze, terwijl ze een blik op Taylor wierp. Haar hand ging naar de nek van het meisje, proberend de hartslag te voelen. Toen ze die niet voelde stokte haar adem, en klonk er weer een snik. Ze probeerde het opnieuw, maar weer niets. Ze kon het niet goed meten nu, het lukte niet. Maar het moest, ze kon Taylor hier niet laten sterven. "Ze heeft niet veel tijd meer.. Ik heb geen tijd meer.." Kwam ze langzaam tot de conclusie. Ze keek om zich heen, alsof Kim er opeens zou staan. Maar ze waren nog steeds alleen. Langzaam liet ze de hand met de telefoon zakken, en hoorde Kim niet meer hoewel hij nog wel haar naam riep door de telefoon. Ze staarde voor zich uit, en keek daarna met een blik naar Taylor die haar vriendin nooit herkend zou hebben. Vol pijn keek ze naar haar vriendin, die nog altijd in haar schoot lag. Karlie boog zich weer een beetje over haar heen, wilde haar nog altijd beschermen voor iets wat niet meer komen ging. De tranen vielen van haar wang op de blondine in haar armen. Ze moesten weg hier, naar een veilige plek. Waren ze nu nog maar veilig, in hun kamer. Of thuis in Nashville of New York. Was Taylor nu maar bij haar, in persoon, niet op deze manier. Niet zoals het nu was. Taylor's lichaam was vlak na haar val, toen Karlie net bij haar was gekomen, veranderd in goud. Maar in Karlie's ogen lag daar enkel haar vriendin, goud of niet. Waren ze nu maar veilig, was Taylor nu maar veilig.



Wat er in de volgende seconden was gebeurd besefte Karlie niet eens. Regen begon uit de lucht te vallen, en nog voor het hen raakte verdwenen de meisjes in een wolk. Ze reisden naar een veilige plek. Midden in de ziekenzaal verschenen ze weer. Twee meisjes. Eentje volledig goud, met een hartslag die nauwelijks nog te voelen was, gebroken door de stenen. De andere over haar heen gebogen, het bovenlichaam van het andere meisje op haar schoot houdend. Snikkend, en zacht prevelend naar de naam van de gewonde, Taylor. Karlie voelde niet eens meer dat twee sterke handen haar schouders omsloten. Ze voelde het pas toen ze haar van Taylor weg trokken. Ze stribbelde tegen, ze moest bij Taylor blijven. "Nee, ik kan haar niet verlaten.." Klonk het zacht uit haar mond. "Niet nu.. Ze heeft me nodig.." Sprak ze zachtjes, terwijl ze enkel naar Taylor keek. Taylor, die nu opgetild werd, en naar een bed werd getild. Ze voelde hoe ze niet meer kon huilen, haar tranen waren op, ze had niets meer. Terwijl het buiten aan het stormen was, regen en bliksem. "Rustig Karlie, rustig." Sprak de dokter, maar Karlie luisterde niet. Ze moest bij Taylor blijven, ze kon haar niet verlaten. Haar poging tot tegen stribbelen was al lang niet meer zo sterk, ze had nauwelijks nog kracht. Ze hoorde niets behalve de storm, haar storm, waarvan ze niet eens door had dat zij de oorzaak was. Ze zag niets behalve Taylor, de dokters en zusters zag ze niet. Ze voelde hoe twee sterke armen haar uiteindelijk optilden, nadat het duidelijk was dat ze echt niet weg zou gaan zonder dat iemand haar weg zou halen. Buiten de ziekenzaal werd ze neergezet. Kracht om nog terug te vechten had ze niet meer, enkel verdriet. Ze zat op het bankje, haar blik op de grond. Meteen begon ze weer te snikken, en kwamen de tranen toch terug. Ze voelde een hand op haar schouder, maar niet de handen van de dokter of een van die mensen. Het was iemand die naast haar ging zitten en haar dicht naar zich toe trok, en haar in zijn armen op sloot. Karlie had het allemaal niet door, het enige waar ze aan kon blijven denken was haar vriendin. Ze kon niet zonder haar, ze kon niet zonder Taylor.

Outfit (links)

Terug naar boven Ga naar beneden
Kim Bannel
Kim Bannel
Class 3
Aantal berichten : 164

Character Profile
Alias: Gio
Age: 18
Occupation:
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Emptydi mei 17, 2016 7:47 pm

Kim Kiano Bannel
Eigenlijk als altijd lag de bruinharige knul ontspannen op zijn bed. Zijn schouderbladen leunde tegen het kussen, dat Kim rechtop tegen de muur had gezet. De donkere ogen volgde de passen die Nadya door de kamer zette. Wat ze aan het doen was begreep Kim niet helemaal, maar het waren waarschijnlijk typische meiden dingen ofzo. Een klein grijnsje vormde er rond zijn lippen zodra Nadya haar shirtje uitdeed om een ander aan te trekken -wel netjes een hempje aan, ofcourse- wilde de jongen een sassy comment maken. Maar ondertussen waren ze al zo lang kamergenoten dat het geen effect meer zou hebben. En tevens zou Nadya waarschijnlijk meer lichaam van hem gezien hebben dan hij van haar. Kim is niet zo'n preutse.
De dag was nog redelijk jong, jong genoeg voor Kim om wat rond te struinen. De jongen plande zijn dagen niet echt in, sprak niet zo veel af. Meestal waaide hij ergens aan en bleef daar hangen. En was hij niet welkom, well, dan zocht hij iemand waar hij wel welkom bij was. No worries, no stress. Langzaam kwam hij overreind waarbij een soort van zeurende kreun te horen was, alsof zijn lichaam onwijs oud is. "Sorry Nadya, maar deze oude knakker moet er vandoor. Er is werk aan de winkel," Kim knipoogde overdreven, om vervolgens de kamer te verlaten.
Kim draaide zijn mobiel in rondjes tussen zijn vingers terwijl hij door de gang wandelde. Kort viel zijn blik op een skateboard, waardoor hij meteen aan Karlie moest denken. Door dat verrekte ding hebben ze elkaar leren kennen. Ofwel, misschien niet door precies dat skateboard, maar het idee was hetzelfde. Kort glimlachtte hij en ontgrendelde hij zijn mobiel om Karlie een berichtje te sturen. 'Hey hey, alles goed? Wat zou je van een strandwandeling vinden?' Met dezelfde glimlach als eerder verstuurde hij het berichtje, om met een duidelijk doel naar haar kamer te lopen. Zodra zijn voeten zich op de meiden gang bevonden en hij bijna aangekomen was bij Karlie haar kamer, belde ze hem. "Dag schoonheid." Begroette Kim haar, al kreeg hij geen reactie terug. Hij stopte met lopen waarbij zijn voorhoofd zich meteen tot een kleine frons trok. "Kim.." Hoorde hij snikkend aan de andere kant van de lijn. "Karlie, wat is er?" Vroeg hij meteen bezorgd, waarbij zijn benen weer in beweging kwamen. Kim klopte op haar deur, maar kreeg geen reactie. "Karlie, waar ben je? Wat is er gebeurd?" De jongen klonk bezorgd, echt bezorgd. En het is toch wel een lange tijd geleden dat hij zich over iemand anders ongerust had gemaakt. Het was lang stil aan de lijn. Té, stil. Kim opende de slaapkamer deur door ietwat geweld te gebruiken, maar zijn donkere ogen zagen niemand. Ook Taylor was niet aanwezig. "Ik.. Taylor.." Bij het horen van de stem duwde Kim zijn mobiel strak tegen zijn oor aan, om vervolgens alleen het snikken te kunnen horen. "Karlie, zeg me waar je bent, dan kom ik naar je toe." Een wat zenuwachtig gevoel bekroop hem en zijn stem klonk, onbewust, ietwat dwingend. Dwingend op een bezorgde manier. Hier kon hij totaal niet tegen. "Ik heb hulp nodig.. Kim.. Alsjeblieft." Snikte Karlie en machteloos legde Kim zijn hand op zijn haren. "Zeg me dan waar je bent, dan kan ik je helpen." Het kwam haast smekend uit zijn mond. Hij wilde haar helpen, meer dan alles, maar hoe kon hij dat zonder te weten waar ze was? "Ze heeft niet veel tijd meer.. Ik heb geen tijd meer.." De frons op Kims voorhoofd werd groter en onwetend wat te doen staarde hij de lege slaapkamer in. "Karlie? Waar ben je?" Geen antwoord. "Karlie!" Kim verhefde zijn stem, maar kreeg geen antwoord. Doelloos begon hij rond te lopen, naar plekken waar Karlie zich wel vaker bevond. De standaard plekken. Achteraf zou hij misschien wel kunnen bedenken dat ze daar dan juist niet zou zijn. Met zijn telefoon in zijn handen liep hij door de school heen, niet wetend waar überhaupth te moeten beginnen. Hij was net boven, toen twee gehaaste leraren op zijn netvlies verscheen. Hij hoorde iets over de ziekenboeg en zonder na te denken volgde hij hun. Meteen kwamen de gekste en ergste senario's in zijn hoofd boven. Zachtjes ferluisterde hij zichzelf toe dat het niet Karlie en Taylor zouden zijn die in de ziekenboeg waren gekomen, maar andere studenten. Wat gehaast duwde Kim de deur van de ziekenboeg open, en schoten zijn ogen als gekken door de kamer. Een brede, grote dokter viel hem meteen op en ook Karlie viel niet te missen. "Karlie," Sprak hij, waarbij de dokter reageerde. De meid leek in een trans te zijn of iets, maar gaf totaal geen reactie. De dokter kwam zijn kant op gelopen, om een hand op Kims schouder te leggen."Het is misschien beter als ze de ruimte even verlaat," De blik van de dokter was haast intimiderend, maar zeker erg duidelijk. Kim knikte, liet zijn blik weer op Karlie vallen en liet zijn lichaam in beweging komen. "Kom, even wat frisse lucht." Ferluisterde hij zachtjes toen hij bij Karlie aangekomen was, om vervolgens zijn armen om haar middel te slaan. Karlie reageerde werkelijk nergens op. Kim tilde haar op, wat nog redelijk lastig ging aangezien Karlie toch een stukje groter was dan hem. Maar het lukte hem en Karlie liet zich haast gewillig wegdragen. Alsof ze een levenloze pop was, liet ze zichzelf door hem wegdragen. Eenmaal uit de boeg, zette Kim haar voorzichtig op een bankje. Hij sloeg zijn arm om haar heen, zijn hand beschermend op haar schouder. Met zijn bruine ogen keek hij haar onderzoekend aan, voordat hij ze op haar gezicht liet rusten. "Kijk me eens aan," Ferluisterde hij, waarbij hij zijn duim onder haar kin legde. Zachtjes tilde hij haar hoofd op om het zijn kant op te draaien. "Het komt goed, jullie zijn veilig nu." Na zijn woorden haalde hij zijn duim weg, drukte hij zachtjes een kusje op haar haren om haar vervolgens tussen zijn armen op te sluiten en tegen zijn lichaam aan te duwen. Kim had geen idee wat er gebeurd was, waar ze waren geweest en in wat voor een toestand Taylor was, maar hij wilde er voor Karlie zijn. Het verhaal kwam later wel, als ze rustig was geworden.


robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
New romantics {{KARLIEEEE}} Empty
BerichtOnderwerp: Re: New romantics {{KARLIEEEE}}   New romantics {{KARLIEEEE}} Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
New romantics {{KARLIEEEE}}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: Ruins of Genosha :: Genosha Island :: Forest-
Ga naar: