Onderwerp: Re: Randomness talk zo apr 10, 2016 10:24 pm
Aaaaah snapje school doet eindelijk weer rustig dus als alles meezit kan ik gewoon actief worden, ff space (ookal komen de examens eraan, gewoon ontkennen). Zoveel zin in Sarina.
Met mij is het helemaal goed, want morgen vrij haa. Met jou?
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 8:36 am
Kill me, ik had gedacht een rusteloos weekendje te hebben na m'n verslagen ingeleverd te hebben, moet ik blijkbaar nu een Engelse folder presentatie houden met m'n eigen design en shit. Rip ik heb het niet bij me.
Also, 360 NOSCOPE AAN GEBRUIKERS.
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 2:39 pm
Yessss Fear the Walking Dead is ook weer begonnen ;D Iemand anders die dit btw ook kijkt? c:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 5:15 pm
Ik had het al even in de whatsappgroep gezegd maar er is dus een paar dagen geleden een nieuwe commercial van Magnum uitgekomen en hij is echt /geweldig/ voor de shapeshifters op PoF en zo mooi uitgewerkt! Watch and enjoy:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 5:26 pm
ok first of all die reclame doet me ook wel denken aan de Noorderlicht waar mensen hun ziel naast hun loopt in de vorm van een dier Ten tweede, die adelaar die die fuckboi af schrikt, g e n i a a l. Ten derde, die vrouw op de rode loper met die bison, die casual d’r invitatie aan die boy geeft like ‘the invitation said +1 biatch’ Ten vierde NU WIL IK EEN IJSJE FUCK
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 5:40 pm
@Janne, ik heb op PoF Aster Crow en Kailee Rietz~
Also, Lux Sutter ziet er ongeveer helemaal uit zoals ik me Georgia uit het boek Zwart Hart inbeeld, omg.
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411
Character Profile Alias: Víkingr Age: 1250 Occupation: Wilde bosbewoner
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 5:44 pm
Oliver Creed schreef:
Valkyrie Skalksdóttir schreef:
Yessss Fear the Walking Dead is ook weer begonnen ;D Iemand anders die dit btw ook kijkt? c:
Heujj o/ Rosa ook, maar Rosa is er meer fan van dan mij.
Niceee
&Bedoelen jullie de film The Golden Compas? Want daar deed het mij ook aan denken eigenlijk c: Best leuke film was dat, en misschien is dat ook wel een leuk idee voor een mutant of iets?
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 11, 2016 5:50 pm
Omg die reclame van Magnum <3 Zo cool en idd zo mooi gefilmd! Ze krijgen het altijd voor elkaar om me een ijsje te laten willen tho. Al die reclames zijn zo appealing d a m n
@Rosa, jaaa school is vaak zo'n grote muur tegen posten bij mij :'D Ben altijd heel blij als de toetsweek weer achter de rug is. En mooi dat het goed gaat!
Also, de 2e trailer van Fantastic Beasts and Where To Find Them is er!!