INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Occupation: Wilde bosbewoner
Randomness talk - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 6:17 pm

@Xam, Ohjaaa xD omg Sebje
Tis ook wel echt een nice idee, moet je eens voorstellen dat onze wereld ook zo zou zijn en iedereen een soort soulmate in een diertje had die echt aan je verbonden zou zijn, dat zou zo mooi zijn c:

@Rosa, JAAAA! Maar Nick is ook gewoon awesome, hij is echt geweldig! Hou van hem! c:
Volgende aflevering zag er wel erg spannend uit tho ;o iedereen met geweren, help xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 6:19 pm

Ja toen Alicia met die guy ging praten wist ik al dat het sowieso helemaal mis zou gaan. Het gaat echt chaos worden en aaaaaah. Nick in die boot he snapte echt niet waarom hij dat deed echt my precious moet veilig blijven. DIE GUY VAN WIE DE BOOT IS THO is zoooo vet fnhweufiwehfuihwe ik ben zO HYPED VOOR DIT SEIZOEN ECHT JE KAN ME OPVEGEN
Nu heb ik echt zin om mijn char voor die ik Nick als fc heb hier te doen maar haaa aahfbwefhweufhwuiwh eerst Sarina
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 6:43 pm

Arianna Kinsley Stuart schreef:
Omg die reclame van Magnum <3 Zo cool en idd zo mooi gefilmd! Ze krijgen het altijd voor elkaar om me een ijsje te laten willen tho. Al die reclames zijn zo appealing d a m n

@Rosa, jaaa school is vaak zo'n grote muur tegen posten bij mij :'D Ben altijd heel blij als de toetsweek weer achter de rug is. En mooi dat het goed gaat!

Also, de 2e trailer van Fantastic Beasts and Where To Find Them is er!!

Ik ben even te excited en #diesdeaddied

IKR IK BEN SO EXCITED IK KAN ECHT NIET WACHTEN :O
EDDIEEEEE

Dit Magnum reclame is zo nice 0.0.

Ik heb morgen een rekenexamen en ik ben superslecht in rekenen en heb me er like 0 op voorbereid jongens i need help.
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Devon Garnet
Devon Garnet
Class 2
Aantal berichten : 831

Character Profile
Alias: Ursus
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 6:47 pm

Jaaaaaaaa Sebje is à la golden compass :la:
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 7:15 pm

Posten zal niets worden ... Of tenzij ik hocus pocus pats een berg chocolade krijg.
Word een lange avond om te zorgen dat ik niet in slaap val met Benny (mijn babyduif)
als gezeldschap op mijn schouder. x'D

But die Magnum spot! Nu wil ik een ijsje.
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 7:43 pm

@Jen Heb je hem gehouden :O
Mag dat wel :O
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 7:48 pm

Sarina Kapranos schreef:
Ja toen Alicia met die guy ging praten wist ik al dat het sowieso helemaal mis zou gaan. Het gaat echt chaos worden en aaaaaah. Nick in die boot he snapte echt niet waarom hij dat deed echt my precious moet veilig blijven. DIE GUY VAN WIE DE BOOT IS THO is zoooo vet fnhweufiwehfuihwe ik ben zO HYPED VOOR DIT SEIZOEN ECHT JE KAN ME OPVEGEN
Nu heb ik echt zin om mijn char voor die ik Nick als fc heb hier te doen maar haaa aahfbwefhweufhwuiwh eerst Sarina

Jup, ze had niet met die gast moeten praten xd Ik snap het wel van haar dat ze hun wilde helpen maar nee nu zit die gast achter hun aan en creepy aahh :c Ik hoop dat niemand dood gaat
Dat in die boot was idd ook vet eng, djezes Nick, why you do that xD Ze weten wel hoe ze zichzelf in gevaar moeten brengen
&Jaaa een char met Nick als faceclaim! Sowieso dat ik dan een topic met hem claim :3
Allison Argent
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:00 pm

Aiden O'Reilly schreef:

Hij kan nog niet overleven in het wild alleen, heeft nog steeds
voeding nodig van een "ouder" dus ik speel mama tot hij kan
vliegen. Dus tot dan is ie mijn kamergenootje. =P
Na twee kuikens opvoeden is een duif niet echt een groot probleem,
hij loopt tenminste mijn hele kamer niet rond. Maar binnen een paar
dagen mag hij in de vogeliere bij de vogels tot ie goed kan vliegen. ^^
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:06 pm

Oeh Vanellope is bijna af. :la:
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:25 pm

Valkyrie Skalksdóttir schreef:
Sarina Kapranos schreef:

Jup, ze had niet met die gast moeten praten xd Ik snap het wel van haar dat ze hun wilde helpen maar nee nu zit die gast achter hun aan en creepy aahh :c Ik hoop dat niemand dood gaat
Dat in die boot was idd ook vet eng, djezes Nick, why you do that xD Ze weten wel hoe ze zichzelf in gevaar moeten brengen
&Jaaa een char met Nick als faceclaim! Sowieso dat ik dan een topic met hem claim :3

Echt he, vond het zo fucking dom zegmaar het was zoooooo duidelijk dat het niet oké was. Hoe denk je ook dat het een goed idee is om 'close' te worden met iemand via zon radioding idk man het was echt heel raar. Ik wil niet dat het mis gaat ik gun Nick en Alicia echt een rustig bootritje voor de rest van hun leven maar shit moet sowieso helemaal foktop raken want anders blijft het niet spannend maar ik vind het nu al ZO SAD.
Toen hij dat deed zat ik echt tegen mijn laptop te praten van "Nee wtf, Nick wtf doe je???? Neeneeenneenene" Echt hoor aaaah
Beter wel hahaha, ik vind het helemaal mooi. Mijn char is ook een junkie wantja, was zo hyped toen ik seizoen 1 had gezien en ik MOEST een char op Nick baseren dus hahahaha prachtig.
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:39 pm

Allison Argent schreef:
Aiden O'Reilly schreef:

Oehh maar als je het al eerder heb gedaan lijkt het me inderdaad ook geen probleem. Maar ik dacht misschien moet je de dierenambulance bellen of iets in die richting.
Superleuk iig.
Faye Jones
Faye Jones
Class 4
Aantal berichten : 346

Character Profile
Alias: Jupiter
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:41 pm

Aiden O'Reilly schreef:
Allison Argent schreef:
Aiden O'Reilly schreef:

Oehh maar als je het al eerder heb gedaan lijkt het me inderdaad ook geen probleem. Maar ik dacht misschien moet je de dierenambulance bellen of iets in die richting.
Superleuk iig.

Hier in Belgenland bestaat zoiets als een dierenambulance jammer genoeg niet.
Ik zou hem naar een opvangcentrum kunnen brengen maar ik denk niet dat men
papa daarvoor zou willen rijden.
Heb wel de kennis, voor dierenzorg gestudeerd en deze zomer twee kippen compleet
opgevoed. Dus hij zit hier wel safe and sound voor voorlopig. ^^
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4

Character Profile
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 8:59 pm

Sarina Kapranos schreef:
Sarina Kapranos schreef:

Echt he, vond het zo fucking dom zegmaar het was zoooooo duidelijk dat het niet oké was. Hoe denk je ook dat het een goed idee is om 'close' te worden met iemand via zon radioding idk man het was echt heel raar. Ik wil niet dat het mis gaat ik gun Nick en Alicia echt een rustig bootritje voor de rest van hun leven maar shit moet sowieso helemaal foktop raken want anders blijft het niet spannend maar ik vind het nu al ZO SAD.
Toen hij dat deed zat ik echt tegen mijn laptop te praten van "Nee wtf, Nick wtf doe je???? Neeneeenneenene" Echt hoor aaaah
Beter wel hahaha, ik vind het helemaal mooi. Mijn char is ook een junkie wantja, was zo hyped toen ik seizoen 1 had gezien en ik MOEST een char op Nick baseren dus hahahaha prachtig.

Hahaha ja slim was het idd niet xD Maar aan de andere kant snap ik het wel, I mean de hele wereld gaat ineens naar de kloten. Zij weet nog niet van de slechte mensen die hier gebruik van maken en heeft iemand nodig om mee te praten, aangezien niemand anders dit doet. Ze leert er ieder geval nu wel meteen iets van c: en gelukkig kwam Nick wel voor haar op, ze probeerde alleen te helpen
Maar goed, nu is alles wel fucked up dankzij haar dus laten we hopen dat het allemaal goed komt xD
Hahaha jaa dat snap ik, Nick is zo'n awesome karakter c: vond het btw wel jammer dat seizoen 1 maar 6 afleveringen was tho, veel te kort xd
Vanellope Salazar
Vanellope Salazar
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Karma
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 9:02 pm

Whahaha de movie awards zijn geweldig dit jaar!
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Emptyma apr 11, 2016 9:23 pm

Sarina Kapranos schreef:

Hahaha ja slim was het idd niet xD Maar aan de andere kant snap ik het wel, I mean de hele wereld gaat ineens naar de kloten. Zij weet nog niet van de slechte mensen die hier gebruik van maken en heeft iemand nodig om mee te praten, aangezien niemand anders dit doet. Ze leert er ieder geval nu wel meteen iets van c: en gelukkig kwam Nick wel voor haar op, ze probeerde alleen te helpen
Maar goed, nu is alles wel fucked up dankzij haar dus laten we hopen dat het allemaal goed komt xD
Hahaha jaa dat snap ik, Nick is zo'n awesome karakter c: vond het btw wel jammer dat seizoen 1 maar 6 afleveringen was tho, veel te kort xd

Ja true. Dat is ook zo lastig van deze serie, want als je je door zes seizoenen van TWD hebt zitten zwoegen komen de mensen uit FTWD zooooooooo dom en onwetend over, wat natuurlijk helemaal logisch is maar met alles wat ze doen zit je van NEE DOE HET NIET BLIJF DAAR WEG SHUSH AAH
Ja snapje, ik bid echt gewoon dat er geen belangrijke mensen gaan sterven, maar help Echt he, was echt gelijk hooked door Nick gewoon. En trueeeee maar dat was het eerste seizoen van TWD zelf ook. Dit seizoen wordt sowieso wel langer tho, godzijdank.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 13 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 13 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: