INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Valkyrie Skalksdóttir
Valkyrie Skalksdóttir
Class 4
Aantal berichten : 411

Character Profile
Alias: Víkingr
Occupation: Wilde bosbewoner
Randomness talk - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma apr 11, 2016 9:34 pm

Sarina Kapranos schreef:
Valkyrie Skalksdóttir schreef:
Sarina Kapranos schreef:

Echt he, vond het zo fucking dom zegmaar het was zoooooo duidelijk dat het niet oké was. Hoe denk je ook dat het een goed idee is om 'close' te worden met iemand via zon radioding idk man het was echt heel raar. Ik wil niet dat het mis gaat ik gun Nick en Alicia echt een rustig bootritje voor de rest van hun leven maar shit moet sowieso helemaal foktop raken want anders blijft het niet spannend maar ik vind het nu al ZO SAD.
Toen hij dat deed zat ik echt tegen mijn laptop te praten van "Nee wtf, Nick wtf doe je???? Neeneeenneenene" Echt hoor aaaah
Beter wel hahaha, ik vind het helemaal mooi. Mijn char is ook een junkie wantja, was zo hyped toen ik seizoen 1 had gezien en ik MOEST een char op Nick baseren dus hahahaha prachtig.

Hahaha ja slim was het idd niet xD Maar aan de andere kant snap ik het wel, I mean de hele wereld gaat ineens naar de kloten. Zij weet nog niet van de slechte mensen die hier gebruik van maken en heeft iemand nodig om mee te praten, aangezien niemand anders dit doet. Ze leert er ieder geval nu wel meteen iets van c: en gelukkig kwam Nick wel voor haar op, ze probeerde alleen te helpen
Maar goed, nu is alles wel fucked up dankzij haar dus laten we hopen dat het allemaal goed komt xD
Hahaha jaa dat snap ik, Nick is zo'n awesome karakter c: vond het btw wel jammer dat seizoen 1 maar 6 afleveringen was tho, veel te kort xd

Ja true. Dat is ook zo lastig van deze serie, want als je je door zes seizoenen van TWD hebt zitten zwoegen komen de mensen uit FTWD zooooooooo dom en onwetend over, wat natuurlijk helemaal logisch is maar met alles wat ze doen zit je van NEE DOE HET NIET BLIJF DAAR WEG SHUSH AAH
Ja snapje, ik bid echt gewoon dat er geen belangrijke mensen gaan sterven, maar help Echt he, was echt gelijk hooked door Nick gewoon. En trueeeee maar dat was het eerste seizoen van TWD zelf ook. Dit seizoen wordt sowieso wel langer tho, godzijdank.

Ja zo komen ze inderdaad heel dom en onwetend over, daarbij was natuurlijk bij het begin van TWD de apocalyps al een tijdje bezig dus ze wisten er al iets meer over
&Wow echt? Dat wist ik al niet eens meer xD
Voelt alweer zo lang geleden dat ik begon aan het eerste seizoen van TWD xd zou het eigenlijk weer allemaal eens een keer terug moeten kijken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptyma apr 11, 2016 10:38 pm

Sarina Kapranos schreef:

Hahaha ja slim was het idd niet xD Maar aan de andere kant snap ik het wel, I mean de hele wereld gaat ineens naar de kloten. Zij weet nog niet van de slechte mensen die hier gebruik van maken en heeft iemand nodig om mee te praten, aangezien niemand anders dit doet. Ze leert er ieder geval nu wel meteen iets van c: en gelukkig kwam Nick wel voor haar op, ze probeerde alleen te helpen
Maar goed, nu is alles wel fucked up dankzij haar dus laten we hopen dat het allemaal goed komt xD
Hahaha jaa dat snap ik, Nick is zo'n awesome karakter c: vond het btw wel jammer dat seizoen 1 maar 6 afleveringen was tho, veel te kort xd

Ja true. Dat is ook zo lastig van deze serie, want als je je door zes seizoenen van TWD hebt zitten zwoegen komen de mensen uit FTWD zooooooooo dom en onwetend over, wat natuurlijk helemaal logisch is maar met alles wat ze doen zit je van NEE DOE HET NIET BLIJF DAAR WEG SHUSH AAH
Ja snapje, ik bid echt gewoon dat er geen belangrijke mensen gaan sterven, maar help Echt he, was echt gelijk hooked door Nick gewoon. En trueeeee maar dat was het eerste seizoen van TWD zelf ook. Dit seizoen wordt sowieso wel langer tho, godzijdank.

Ja zo komen ze inderdaad heel dom en onwetend over, daarbij was natuurlijk bij het begin van TWD de apocalyps al een tijdje bezig dus ze wisten er al iets meer over
&Wow echt? Dat wist ik al niet eens meer xD
Voelt alweer zo lang geleden dat ik begon aan het eerste seizoen van TWD xd zou het eigenlijk weer allemaal eens een keer terug moeten kijken c:

Jaaaaa daarom je hebt nu niet die coma ertussen en dat vind ik zo FUCKING LEUK HE het is zo intens echt heeeeerlijk.
En jaaaa, klopt. Snapje, wow. Heb het ooit wel eens opnieuw gekeken maar dat was ook toen er pas drie seizoenen uit waren volgens mij. Maar ik vond seizoen 4 en 5 best wel kut, dus die zou ik ook niet per se opnieuw willen kijken.
Kailee Rietz
Kailee Rietz
Class 2
Aantal berichten : 32

Character Profile
Alias: Vjèze Fur
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 5:18 pm

Goedendag mopjes
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 5:54 pm

Dacy McGuire schreef:
Nadya Kyla schreef:
Wat chill dat je, je de laatste tijd zo goed voelt Dianta! ^^ En is Denise dat meisje uit Groningen of loop ik enorm achter? En super goed dat je met je gewicht bezig bent!

Ik ben echt de hele dag druk geweest met allemaal dingen waar ik in de tentamens geen tijd voor had. Van posten is dus weinig terecht gekomen, sorry :(

Ja 'k ga het denk ik ook wel volhouden, moet alleen nog echt proberen kinda op tijd naar bed te gaan want 'kben altijd kapot moe en alsk minder dan 5/6 uur slaap heb dan weiger ik uit bed te komen met gevolgen tot m'n studie. D:

Denise komt uit Rotterdam hahaha, weer een andere chick waar ik nu al vrij veel plannen mee heb gemaakt voor van de zomer aangezien ze nu in London stage loopt. (A)

Hoe zijn je tentamens gegaan? c:

Goed slapen is sowieso belangrijk. Niet alleen voor naar studie gaan, maar ook concentratie en stemming en gewicht ;) Niet dat ik zelf altijd voldoende slaap maar oké (a)
Ik loop wanhopig achter dus! Maar super leuk! :D
M'n tentamens zijn wel prima gegaan denk ik, krijg deze week als goed is m'n cijfers.

Ik ben trouwens echt super happy, heb zo juist te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot de master die ik heel graag wil doen :la: nu alleen nog m'n bachelor halen
Taylor Cadwell
Taylor Cadwell
Class 3
Aantal berichten : 666

Character Profile
Alias: Queen Midas
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 6:04 pm

Gefeliciteerd Daph! Ik ben zeker dat je je bachelor gaat halen ! :la:
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 6:10 pm

Heel veel succes Daph! :la:

En ik heb deze week echt veel te veel gepland...ik vrees niet dat posten er nog gaat in zitten, met wat geluk wel vrijdag of zondag D:
Logan Jaggers
Logan Jaggers
Class 2
Aantal berichten : 77

Character Profile
Alias: Paralysis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 6:12 pm

Gefeliciteerd Daph! C: Welke master is het? c:
En succes, je gaat het vast halen <3
Alex Sutter
Alex Sutter
Class 3
Aantal berichten : 93
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 6:29 pm

yoo mensen de datum waarop het Pizza Party topic van start gaat is bekend, en tot dan is er nog tijd om je in te schrijven (just saying)
Aiden O'Reilly
Aiden O'Reilly
Class 3
Aantal berichten : 351

Character Profile
Alias: Scáth
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 8:29 pm

Supernice dat je de startdatum op de 16e heb gezet. Dat komt me zo goed uit!
http://iwouldbeaunicorn.wordpress.com/
Juno McGuire
Juno McGuire
Class 3
Aantal berichten : 4

Character Profile
Alias: Dysis
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 8:33 pm

niceee eerder kon ik ook niet posten haha ik heb nog een herkansing
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 9:28 pm

Nice Daph!!! You can do this!

Ik heb net twee uur naast men 80 cm hoge shetlander mogen zitten terwijl hij
geschoren werd. Verbaast hoeveel haar zoiets kleins verliest. ö
Dus geen posten vandaag, en morgen moet ik op cursus dus het zal ook niet gaan. =(
Anastasia Alexandrovna
Anastasia Alexandrovna
Class 4
Aantal berichten : 124

Character Profile
Alias: Amaranthine
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 9:42 pm

Amai Jen! da moet een hele berg haar zijn geweest :'D Veel plezier op je cursus morgen!
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptydi apr 12, 2016 10:02 pm

AYYYYY hoi c:
Riley Adams
Riley Adams
Deceased
Aantal berichten : 9

Character Profile
Alias: Two
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptywo apr 13, 2016 10:25 am

nu ik gister niet online was geweest, vraag ik het lekker nu :]

wie wil er een topic met Riley? :3
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Emptywo apr 13, 2016 4:15 pm

Aah congrats Daph! Zoals iedereen al zegt: je gaat het sowieso halen <3

Good afternoon y'all, had gisteren gala van de faculteit letteren van mijn uni en het was... Erg gezellig. (a)
https://prophecy.forumactie.com/
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 14 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: