INDEX GUIDE RULES GROUPS MEMBERS

Deel

Randomness talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Storm Hall
Storm Hall
Class 3
Aantal berichten : 1904

Character Profile
Alias: Lupos
Occupation:
Randomness talk - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyma apr 18, 2016 10:04 pm

Je komt naar Gent!! Ö
Ik ben een rasechte Gentenaar maar van uitgaan ken ik niets aangezien
ik een echt engeltje ben. =P *summons Max* Hij weet mss meer. ;-)
En bezichtigen ... Goh tis beetje te zien wat je wil bezichtigen.
Ik kan je alle kerken aanraden maar als dat niet de interesse is ben je er
niet veel mee. =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2
Aantal berichten : 156

Character Profile
Alias: Omnia
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyma apr 18, 2016 10:21 pm

Lisa, posten :ss
Nadya Kyla
Nadya Kyla
Class 4
Aantal berichten : 570

Character Profile
Alias: Storm
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptyma apr 18, 2016 10:23 pm

Ja, ik kom naar Gent! Heb er echt nu al zin in! :D
Haha, Max is gelukkig wat minder een engeltje volgens mij, dus die heeft vast wel tips (a)

Ik weet het ook niet zo goed, we plannen het met twee en de rest weet ook nog niet waar we heen gaan vinden ze heel frustrerend, super grappig. Maar kerken zijn op best interessant vind ik dus die mag je best naar me pb'en. Verder alles wat je denkt dat wel leuk is voor vijf meiden, die psychologie studeren :)
Jamie Nicholls
Jamie Nicholls
Aantal berichten : 1137

Character Profile
Alias: Solaris
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 1:00 pm

@Cat&Rosa&Soof (van een stel pagina's terug): Aah succes met jullie examens y'all! D: Wanneer beginnen ze eigenlijk? En wat gaan jullie volgend jaar allemaal voor opleidingen doen? :3

Jullie examentrainingen zijn allemaal zo gek geregeld trouwens... Vorig jaar hadden we echt examentrainingen voor elk vak geregeld door school en was het verplicht... Twee uur lang oude examens maken en de hele stof nog een keertje doornemen, maar het werkte wel (a) En sowieso: heel veel oude examens maken helpt echt! Zo weet je ook ongeveer wat je kan verwachten. En neem een marker mee en markeer alle belangrijke woorden die in een tekst of opgave staan, dat helpt ook heel goed. :P
https://prophecy.forumactie.com/
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3
Aantal berichten : 168

Character Profile
Alias: Delirium
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 5:41 pm

Voor mij beginnen ze 13 mei, precies de dag na het song festival sadly ;v;
En hierna ga ik voor een jaartje Vavo doen waarschijnlijk om talen op Vwo te halen en daarna door naar Maastricht om daar tolk te worden c:

Maar ja, mijn school is niet de beste in de organisatie. We krijgen tijdens de lessen wel gewoon examens voorgeschoteld en die moeten we dan maken om een cijfer te krijgen, maar echt training is het niet. Die moet je dus gaan betalen maar die zijn stikduur dus bijna niemand kan het zich veroorloven :ss
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 6:06 pm

Aaaah V dankjewel <3 Ik heb mijn eerste 12 mei oh god haaaaa en volgend jaar ga ik Literatuurwetenschap doen in Utrecht c:
De helft van onze examentraining is inderdaad ook gewoon oude examens maken, maar vooral voor de talen etc is dat zo. Aardrijkskunde is gewoon een grote chaos en geschiedenis is vooral weer terugkijken op alle stof enzo. Oh man het is echt erg eigenlijk wil ik hier gewoon nog steeds niet over nadenken maar ik moet nu wel het is zo DICHTBIJ ik wil gewoon slapen ehhh
Charlotte Espinoza
Charlotte Espinoza
Deceased
Aantal berichten : 22

Character Profile
Alias: Alitura
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 6:19 pm

Iemand hier die een topic wil met Charlotte? c:
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 6:45 pm

Ik wil wel met Oli als je dat oke vind?
Charlotte Espinoza
Charlotte Espinoza
Deceased

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 6:55 pm

Yes sounds good :'D Wie maakt?
Oliver Creed
Oliver Creed
Class 3

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 6:59 pm

Can you? Dan kan ik nog mijn postje op een ander topic afmaken.
Charlotte Espinoza
Charlotte Espinoza
Deceased

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 7:01 pm

Is goed dan stuur ik je straks de link door c:
Lawrence Hastings
Lawrence Hastings
Class 3
Aantal berichten : 629

Character Profile
Alias: Basilisk
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 7:05 pm

Well...misschien dat ik morgen kan posten of donderdag, maar vrijdag zal ik weeral eens geen tijd hebben...
Zie net dat ik met Law ook nog op een topic van Octavia moet reageren...zal dat maar al zeker morgen proberen te doen x_x
Sarina Kapranos
Sarina Kapranos
Class 2

Character Profile
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 10:15 pm

Aaaaah ik ga het topic met Riley donderdag maken, wil het nu doen maar ik heb gewoon echt geeeeen inspiratie omg, zo naar :c
Arabella Stonem
Arabella Stonem
Class 3
Aantal berichten : 70

Character Profile
Alias: Viper
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 10:23 pm

Omg dit is te toevallig, heb net een accountje aangemaakt hier en wou Lisa Rowe van Girl Interrupted als face claim gebruiken, eerste post die ik zie is iemand met precies die faceclaim c': *cries*

Sverrir Björnsson
Sverrir Björnsson
Class 3
Aantal berichten : 89

Character Profile
Alias: Brynjar
Occupation:
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Emptydi apr 19, 2016 10:41 pm

Arabella Stonem schreef:
Omg dit is te toevallig, heb net een accountje aangemaakt hier en wou Lisa Rowe van Girl Interrupted als face claim gebruiken, eerste post die ik zie is iemand met precies die faceclaim c': *cries*

PUCKJE :DDDD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Randomness talk   Randomness talk - Pagina 26 Empty

Randomness talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk
» Randomness talk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Prophecy Of Fate :: General :: Lounge :: Chat-
Ga naar: