|
|
Auteur | Bericht |
---|
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:36 pm | |
| SHUSH, NIETS ZEGGEN Vanavond zitten mijn vriend en ik romantisch te kijken hoe de volgende afgeslacht word oid :D NIETS ZEGGEN |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
- Aantal berichten : 93
Character Profile Alias: Inferno Age: 20 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:49 pm | |
| Jennifer en Elodie haha moet je maar niet onder de spoiler gaan kijken. Maar het is meer een mening dan echt een spoiler |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:52 pm | |
| IK BEKIJK HELEMAAL NIETS Heel internet is nu niet veilig... zelfs FB vermijd ik uit principe. Straks zie ik iets. Heb zelfs geen trailers bekeken |
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
- Aantal berichten : 70
Character Profile Alias: Viper Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:54 pm | |
| Nee zo stom, sinds twee weken hebben wij geen abonnent meer op HBO dus nu kan ik GOT niet HD kijken En ik durf niet te zoeken naar een versie op het internet ivm spoilers c': |
|
| |
Allison Argent- Class 2
- Aantal berichten : 779
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:58 pm | |
| Maar de verleiding is er wel. XD Ik vermijdt ook echt alles want spoilers kunnen er nu elk moment echt overal opkomen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 12:59 pm | |
| Ik heb hem zojuist gedownload (720p). De 1080p duurt zo laaaaang Wij hebben opeens volgens mij paar maanden gratis HBO, dus misschien vanavond gewoon daar kijken. Maar begint half elf, dus vraag me af of mijn vriend dan niet al lang in slaap gedonderd is haha. Dus heb hem voor de zekerheid maar even gedownload :P Wil je de link? |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
| |
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:07 pm | |
| @Elodie & Marielle
Oh jaa dat zou fijn zijn! Als mijn laptop de download dan niet trekt heb ik nog een adresje C: En geen ondertiteling is geen probleem! |
|
| |
Eloise Poundrick- Class 2
- Aantal berichten : 232
Character Profile Alias: Spark Age: 17 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:09 pm | |
| Kijkt niemand op Popcorntime? :'D Werkt perfect en je kan kiezen of je 480p, 720p of 1080p wil kijken! Ondertiteling zit er ook bij! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:10 pm | |
| - Arabella Stonem schreef:
- @Elodie & Marielle
Oh jaa dat zou fijn zijn! Als mijn laptop de download dan niet trekt heb ik nog een adresje C: En geen ondertiteling is geen probleem! Bedenk me wel net dat je torrents moet kunnen downloaden c: https://kat.cr/game-of-thrones-s06e01-hdtvrip-720p-x264-mkv-casstudio-state-t12489570.html Deze site gebruik ik altijd c: Ik heb echt een hekel gekregen aan popcorntime haha. En daarbij moet je oppassen, omdat je de torrents tegelijk upload terwijl je ze download om te kijken c:
Laatst aangepast door Valicity LaMontagne op ma apr 25, 2016 1:10 pm; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:10 pm | |
| Puck Here you go http://www.couchtuner.ag/
En de aflevering was awesome! |
|
| |
Eloise Poundrick- Class 2
- Aantal berichten : 232
Character Profile Alias: Spark Age: 17 jaar Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:13 pm | |
| Heb eigenlijk totaal geen verstand van peers, torrents, of wat al die termen ook moge zijn - SPOILER! (al is dit ook eigenlijk meer een mening en geen specifieke gebeurtenissen):
Vond het zo leuk om van iedereen weer een kort stukje te zien, van hoe en waar ze zich nu bevinden. Maakt me super nieuswgierig naar de volgende aflevering! Het enige waar ik me opnieuw aan erger is dat we weer niets van Bran te zien hebben gekregen!? We hebben hem heel seizoen 5 niet gezien, en nu weer niet? Vond dat in seizoen 4 een van de grootste cliffhangers, en had er op zijn minst toch wel iéts van verwacht deze episode :P Binnenkort is die acteur volwassen, like #logic?
|
|
| |
Arabella Stonem- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:17 pm | |
| Ahhh super!! Thanks!, en torrents downloaden is geen probleem, dat lukt wel - en nee popcorn time vind ik ook niet chill, is ook niet nodig omdat ik alle series die ik wil kijken toch wel online kan vinden, was alleen nu even bang voor spoilers van de nieuwe GOT c': |
|
| |
Lorise Southers- Class 3
- Aantal berichten : 695
Character Profile Alias: Cupid Age: 21 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:18 pm | |
| YAAS IK HEB GoT ZO GEMIST! Wij zijn dat soort mensen die HBO speciaal hebben voor GoT (ook voor andere series maar GoT is de main reason) En om drie uur s'nachts was de première dus wij hebben de wekker gezet! Dus het spijt me zeer guys maar ik ga ook even meedoen NIET ONDER DE SPOILER KIJKEN ALS JE GAME OF THRONES NOG NIET HEBT GEZIEN- SPOILERS:
AAHHH Ik ging alweer dood bij het zien van Jon bby en ik ging dood bij Trystane want ik had echt een grote crush op hem :( Gewoon een speer door zijn prachtige hoofdje.. Ik miste ook Bran maar misschien komt hij nog? Hij zat wel in de trailer dus dat zou wel moeten right? Ik vond de aflevering niet teleurstellend. En melisandre??? zoveel vragen ????
|
|
| |
Kieron Tevere- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:18 pm | |
| Janne Ik keek altijd wel via popcorn, maar ben er mee gestopt toen ik merkte dat hij hele films en afleveringen op mijn pc zette die ik er niet meer af krijg.
- Spoiler:
Echt wel! Dat vond ik ook wel het leukste, maar ben ook erg benieuwd naar de volgende aflevering. Eigenlijk naar het hele seizoen maar tja beetje geduld hebben hier.
|
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|