Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:19 pm
Game of Thrones was inderdaad weer geweldig!
@Janne&Marielle
Spoiler:
Ik hou idd ook weer van Theon. Alleen de actie van het 'afleiden' vond ik zo kansloos. Sansa had meteen.moeten rennen of iets want dit was zo obvious. En Ramseys opmerking "This is good meet. Feed her to the dogs." Just loveee En zoals je zegt Janne, had er ook wat meer van verwacht op de cliffhanger. Ben wel blij dat Bran niet in beeld kwam tbh. Vind zijn verhaallijn echt tien keer poep. Hoop dat ze me dit seizoen wel van hem kunnen gaan laten houden haha
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:20 pm
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:21 pm
.... Ik ben nieuwsgierig jongens. Zelfs de spoilers heb ik moeite mee niet open te klappen Ik ga maar verder met mijn artikelen lezen over kindermishandeling, heujjj
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:43 pm
Sorry not sorry guys
Hihihihi:
Bran was echt een van mijn favoriete! Gewoon het hele warg-gedoe, en dat met die raaf vond ik altijd zoooo interessant! En waar the fuck is hij zelfs!? Ik ben zoooo benieuwd naar die jongen, maar ja... Zal nog even geduld moeten hebben zeker? Geduld is een mooie deugd als je een GoT-kijker bent!
By the way, ik vond het stuk met Daenerys echt, w a u w Ben alleen bang dat ze haar echt naar Vaes Dotrak gaan terugsturen Of Drogon moet nog eens to the rescue komen! Al ben ik bang dat geen van haar draakjes haar gaat kunnen vinden nu ze zo ver weg is
Allison Argent
Class 2
Aantal berichten : 779
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:45 pm
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:47 pm
Wooooow was helemaal vergeten dat GoT weer was ohhhhhhhhhhhh jaaaaa en nu ook nog twee episodes FTWD die ik moet inhalen OH HET LEVEN <3
Arianna Kinsley Stuart
Class 4
Aantal berichten : 576
Character Profile Alias: Snow White Age: About 500 years Occupation:
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 1:49 pm
Oohmygod Game of Thrones de eerste aflevering van seizoen 6 Ik vond het echt totaal niet teleurstellend! En ik heb het echt heel erg gemist tbh
NIET DE SPOILERS KIJKEN ALS JE SEIZOEN 6 AFLEVERING 1 NOG NIET GEZIEN HEBT, EN OOK VOOR DE VORIGE SEIZOENEN SPOILERS
Spoiler:
Omg deze aflevering, ik ben zo blij dat ze van zoveel mogelijk karakters even een stukje lieten zien! Bran zal hopelijk (en ik denk hoogstwaarschijnlijk) wel in aflevering 2 komen, hij heeft in dit seizoen echt een supergroot aandeel volgens mij. En Dany gewoon w a u w <3
En even een minuut stilte om Trystane :( Like, oke Doran is jammer dat hij dood is (en onrechtvaardig), maar ik kan er mee leven. Maar Trystane.. Ik had net als Nel echt een crush op hem, en dan moesten de Sandsnakes ook nog een speer door zijn hoofd steken, zijn prachtige hoofd
En ik ben zo blij dat Sansa Brienne in haar service heeft genomen! En ik hou echt weer van Theon omg, de manier waarop hij zo zei: 'Sansa', en dat hij dan toch die nutteloze poging deed enzo. Ik ben echt heel benieuwd naar Sansa's verhaallijn want ze is echt mijn favoriete karakter
Also Melisandre! Ik vind haar best wel een awesome karakter tbh, en zo interessant! Maar ik las ergens dat ze al 150 jaar oud was, vandaar dat ze een super oude oma is. En zag je hoe ze helemaal ingepakt was? Dat was vgm omdat de Lord of Light zijn fate in haar heeft verloren of andersom, vandaar dat hij haar niet meer warm houdt. Maar ze mag niet dood van me, ik vind haar veel te interessant
Ff een soort spoiler over Bran (waar hij is) en Dany dr draakjes:
Bran bevindt zich nu onder een boom, ergens ten noorden van de Wall ^^ En vgm komt Drogon nog langs bij Dany als ze bij die Dothraki is
Onderwerp: Re: Randomness talk ma apr 25, 2016 2:24 pm
Octavia Skalksdóttir schreef:
btw @Puck: ik heb gepost met octi bij de lounge
Jippie C: ik zal vanavond denk ik mijn postje schrijven
-
NOG MEER GOT SPOILERS SORRY:
Jaaaaaa omg net de aflevering gezien, en wauw Podrick in actie!!!! Ah Pod is bae, echt mn schatje, hopelijk zien we nog veel van hem dit seizoen! & omg dat oude lichaam van Mel?? Sick!!! Nu krijgt dat karakter eindelijk wat meer diepte, de hele tijd dat vage gedoe ><