Hier wat punten om aan te denken bij het invullen van je lijstje:
- Zoals je misschien weet zijn er drie (eigenlijk vier maar we houden Alicorns erbuiten) soorten pony's:
Earth Pony (niks speciaals)
Pegasus (met vleugeltjes)
Unicorn (met een hoorntje ofcourse)
Hier uit kun je kiezen. Ik kies hieruit meestal met de mutatie/karakter van je char in je hoofd. Ik heb mijn Lorise bijvoorbeeld een Pegasus gemaakt want ja Cupid he. Dus dat is wel leuk om rekening mee te houden.
- De kleuren van je pony mag je ook zelf weten. Hierbij zou ik net als het vorige gewoon denken aan welke kleuren bij je char passen. Hierbij wil ik dus de kleuren van de pony, ogen én de haren plus eventueel highlights!
- Een hele pony/twee pony's/portret/portret van twee. Misschien is het ook ahndig om erbij te zetten wat de relatie tussen de twee chars is als je daarvoor kiest. Je mag dit helemaal zelf weten. Hou er alleen wel rekening mee dat het één sneller af is dan het andere. Ik heb bijvoorbeeld de Aurélia Pony veel sneller kunnen maken dan dat ik Zahrayan heb gemaakt. Just saying.
- Cutie marks! De cutie mark van een pony is het tekentje aan de zijkant op hun bil. Het is heel simpel een tekentje wat als symbool staat voor je character. Dit kan met de mutatie te maken hebben of met het karakter, dat maakt niet veel uit. Beschrijf alsjeblieft goed wat je wilt want dan is het makkelijker voor mij om het perfect te maken.
- Voorkeuren in het uiterlijk van je pony. Wil je de haren kort, lang, krullig of juist stijl. Dit hoef je natuurlijk niet in te vullen maar het is wat jij liever hebt want ik ga het niet later nog aanpassen (sorry)
- Pony base. Ik geef je hierbij ook de vrijheid om zelf een base te kiezen wat het meest bij jouw char past. Ik zoek dit gewoon op in Google Afbeeldingen. Je kiest dus zelf of je dit zelf doet ja of nee.
Lijstje:
- Code:
- [b]Naam:[/b]
[b]Naam character:[/b]
[b]Soort Pony:[/b]
[b]Kleuren Pony:[/b]
[b]Cutie mark:[/b]
[b]Hele pony/Twee hele pony's/Portret/Portret twee pony's:[/b]
[b]Uiterlijk (optioneel):[/b]
[b]Pony Base (optioneel):[/b]
Als je nu nog geen enkel idee hebt voor je pony of helemaal niet weet hoe het eruit ziet zijn hier voorbeelden van de pony's die al af zijn.
- Lorise (hele pony, pegasus):
- Cecilia (hele pony):
- Kylie (hele pony):
- Grace (hele pony):
- Zahrayan (twee hele pegasi):
- Aurélia (portret, pegasus):
Ik hoop dat alles duidelijk is en dat jullie het leuk vinden! En omdat het best veel werk is ga ik er wel voor om slotjes te gebruiken.
Slotje 1: Emma
Slotje 2: Rootje
Slotje 3: