Hallo, welkom in mijn manip shopje ^^
Omdat ik het heel leuk vind om manipulaties te maken, en het eigenlijk sowieso ook wel goed is voor mij om te doen, gezien ervaring met photoshop opbouwen enzo, heb ik besloten een shopje te openen waarin je manipulaties kunt aanvragen. Dit kunnen manipulaties zijn van twee karakters samen of gewoon van een karakter die ik dan helemaal ga bewerken en met mutatie enzo (zie zo de twee voorbeeldjes hier onder aan)
Natuurlijk heb ik ook weer niet alle tijd van de wereld net zoals iedereen, want ik heb ook nog school en leven enzo
Dus werk ik met slotjes en zou ik het waarderen als je gewoon geduld hebt, dus niet elke dag gaan navragen waar die manipulatie blijft. Ik kan (jammer genoeg) niet heksen. Ook zal het vast wel een keer voorkomen dat net datgene wat je wilt mij niet helemaal lukt, want ook ik kan ook niet alles, kom redelijk ver maar goed, soms lukt iets gewoon niet.
Hier zijn nog wel even wat regeltjes, en ik heb graag dat je je eraan houd, dat maakt het voor mij ook stukke makkelijker:
- Nog een keer, zoals ik al had gezegd, we gaan niet zeuren of klagen wanneer het misschien een beetje lang duurt, de reden staan hierboven ook al vermeld, en ook wanneer iets niet lukt, dan kan ik dat gewoon niet en dat is jammer maar ik kan er ook niets aan doen.
- Je mag zelf plaatjes zoeken, maar als je dit doet, zorg er dan voor dat ze goed scherp zijn en op een redelijk formaat, met kleine onscherpe plaatjes kan ik niet zoveel.
- Je mag me ook vragen of ik plaatjes voor je wil zoeken, dat heb ik misschien ook wel liever want dan weet ik sowieso dat het plaatje goed is
- Geen aanvragen doen wanneer de slotjes dicht zitten, dan negeer ik je aanvraag gewoon. Vol is vol
- Liefst niet te veel personen op één manipulatie als je meerdere erop wilt hebben
En dan zijn hier nog wat voorbeeldjes, het zijn er nog maar twee maar elke manip die ik maak komt er ook tussen te staan so, here they are:
- Avery:
- Valerie:
- Aly & Adrian:
- Maurim & Grace:
- Unholy Trinity:
- Samantha:
- Jamie & Kate:
- Jayson & Salina:
Nieuw toegevoegd
- Aurélia, Jackie & Grace:
NIEUW!Ik heb met photoshop even iets nieuws uitgevonden een paar dagen geleden, iets wat niet zo heel moeilijk is en wat mij ook niet veel moeite kost, zeker niet als ik de gifjes al heb c:
Daarom komen hiervoor aparte slotjes, omdat ze een stuk makkelijker zijn, hier kun je dus ook aanvragen voor doen
Het zijn namelijk kleine ship gifjes, dus twee gifjes van twee karakters die elke keer achter elkaar aanspelen. Ik vind ze wel kinda cute dus vandaar dat ik dit ga doen
Voorbeelden zijn:
- AlyxAdrian:
- Ravery:
- GracexMaurim:
- supriseee:
Lijstje:
- Code:
-
[b]Naam:[/b]
[b]Manip/Shipgif:[/b]
[b]Naam mutant/mutanten:[/b]
[b]Mutaties mutant/mutanten:[/b]
[b]Hoeveel mutanten:[/b] (max. 3)
[b]Plaatjes/Gifjes:[/b] (hoeft niet, voor manips zoek ik ze zelf ook liever tenzij iemand echt al twee goede heeft gevonden, voor gifjes misschien liever wel zelf zoeken al kan ik dat natuurlijk ook doen als het moet ^^)
[b]Faceclaim/Faceclaims:[/b]
[b]Wat wil je?:[/b] (probeer zo precies mogelijk te beschrijven)
[b]Sfeer:[/b]
[b]Extra:[/b]
En dan als laatste, de slotjes!
Op het moment zet ik drie slotjes neer, dat zijn nog best wel veel maar, hou er gewoon rekening mee dat het even kan duren, de een lukt ook makkelijk dan de ander en tja
Ik vertrouw jullie wel dat jullie er goed mee om kunnen gaan <3
Manips:
Slotje 1 gesloten
Slotje 2 Piet
Slotje 3 Jara
Gifships:
Slotje 1 open
Slotje 2 open
Slotje 3 open