|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hoshi Kwon- Class 3
- Aantal berichten : 91
Character Profile Alias: Chemix Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 11:43 am | |
| Nou niet zelf ervaring maar mijn schoonzus en broer wel. Die hebben een kindje geadopteerd, een half jaar geleden Also, goodmorning iedereen ;D |
|
| |
Valicity LaMontagne- Class 2
- Aantal berichten : 333
Character Profile Alias: Serpent Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 12:01 pm | |
| Wat mooi! :) en pittig Moet een opdracht maken voor een vak wat over die twee onderwerpen gaat, dus als iemand nog ervaring heeft met pleegzorg en op of aanmerkingen/verbeterpunen heeft over het traject en dit wilt delen hoor ik het graag c: Altijd interessant om directe ervaringen te horen
'middag ;D |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 12:17 pm | |
| Ahh. Ja zeker pittig! Het gaat allemaal zó traag. Dat is het vooral. Alles duurt maanden en maanden voordat het is goedgekeurd. Pas na een jaar of iets kun je het traject überhaupt starten. En dat is gewoon zéér frustrerend. En, als je een kindje uit het buitenland adopteert, is dat zó ontzettend duur. Natuurlijk heb je het er voor over en ga je maanden van te voren sparen, maar toch... Hoe dan ook, interessant dat je daarover je opdracht gaat doen c:
haha en inderdaad, nu goedemiddag :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 12:32 pm | |
| Jaa, screenings, hoge rekeningen, trainingen, noem maar op ergens zo ironisch als je bedenkt dat elke halve gare op biologische wijze kinderen mag krijgen... Zeker! Ga hem denk ik alleen op pleegzorg focussen. Lastig kiezen haha. De tijd o pde site lijkt wel twee uur achter te lopen, of ligt dat aan mij? |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 12:56 pm | |
| Inderdaad een heel interessant onderwerp! & een nieuw setje voor Conorbae |
|
| |
Cole Braxton- Class 3
- Aantal berichten : 86
Character Profile Alias: Dux Age: 12 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 1:52 pm | |
| Oeeehn dat setje is bae n.n |
|
| |
Conor Falk- Class 3
- Aantal berichten : 196
Character Profile Alias: Mozart Age: 18 years Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 1:57 pm | |
| Thanks C |
|
| |
Aiden O'Reilly- Class 3
- Aantal berichten : 351
Character Profile Alias: Scáth Age: 17 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 2:00 pm | |
| Oehhh dat setje is echt mooi :)
Ik moet maar weer eens bezig met posten. Maar Catching Fire is zo'n goed boek en Once Upton A Time keeps me disracted :/ |
|
| |
Wyatt Lockhart- Class 3
- Aantal berichten : 68
Character Profile Alias: Simba Age: 19 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 2:05 pm | |
| Alles waar Conor op staat is bae yk xD |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 3:46 pm | |
| Ja precies. Biologische kinderen kun je in vergelijking zo 'makkelijk' krijgen kwa dat soort keuringen etc. Wat ook erg frustrerend is is het jaar lange terug roep recht van de ouders. Dus als je ongeluk hebt eist de moeder het kind na een half jaar op en verlies je alsnog jouw kindje. Lijkt me verschrikkelijk
Anyways, very pretty setje idd ;D. |
|
| |
Charlie Springs- Class 3
- Aantal berichten : 41
Character Profile Alias: Tintreach Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 4:03 pm | |
| Hoe moeilijk is het om de mutatie die je in je hoofd hebt ook echt om te zetten in woorden? The good thing, Charlie is klaar als ik zijn mutatie uitgetypt krijg |
|
| |
Allen Springs- Class 3
- Aantal berichten : 450
Character Profile Alias: Mr. Mischief Age: 16 Occupation:
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 4:04 pm | |
| - Charlie Springs schreef:
- Hoe moeilijk is het om de mutatie die je in je hoofd hebt ook echt om te zetten in woorden?
The good thing, Charlie is klaar als ik zijn mutatie uitgetypt krijg Kom op, Kaat, je kan het YES YOU CAN Ik smelt. Ik wil ijs. ;w; |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 4:10 pm | |
| omg nu je het zegt. IJS. Ik heb nog ijs in de vriezer. SPLIT. <3 En Magnum pink, maar geef maar een heerlijke oranje koude waterige split met roomijs vanbinnen <3333 >D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 4:11 pm | |
| - Hoshi Kwon schreef:
- Ja precies. Biologische kinderen kun je in vergelijking zo 'makkelijk' krijgen kwa dat soort keuringen etc. Wat ook erg frustrerend is is het jaar lange terug roep recht van de ouders. Dus als je ongeluk hebt eist de moeder het kind na een half jaar op en verlies je alsnog jouw kindje. Lijkt me verschrikkelijk
Anyways, very pretty setje idd ;D. Uhuh, bij pleegzorg is dat zeker rot. In gedwongen kader is dat gelukkig enkel zo bij een verzoek van de gecertificeerde instelling volgens mij. Maar dan alsnog, kan zeer moeilijk zijn. Gelukkig wordt het na een jaar verblijf al veel lastiger c: |
|
| |
Hoshi Kwon- Class 3
| Onderwerp: Re: Randomness talk ma mei 09, 2016 4:13 pm | |
| Jaa precies C: Mijn broer zijn bijna het eenjarig hebben voorbij dus dan is er natuurlijk reden voor groot feest want dan krijgt hij ook onze achternaam ;D
Cool onderwerp in ieder geval en een onderwerp wat imo soms nog te weinig aandacht krijgt/waar mensen weinig over weten :'3 - Ik moet Hoshi ook maar eens uitwerken btw >_< |
|
| |
Gesponsorde inhoud
| Onderwerp: Re: Randomness talk | |
| |
|
| |
|